Cele mai bune teme de afiliere pentru WordPress
Există o grămadă de teme gratuite pe internet dedicate marketing-ului afiliat. Indiferent că folosești Profitshare, 2 Parale sau sisteme de afiliere din străinătate precum Amazon, DX sau Aliexpress atunci ai nevoie de un site unde să poți promova produsele sau campaniile așa cum dorești. Pentru a face rost de un site trebuie sa-ți achiziționezi un host și un nume de domeniu unde o sa-ți instalezi WordPress cu o tema dedicată afilierii.

Fie ca vorbim de teme de anunțuri, teme cu imobiliare, teme cu coduri promoționale sau teme în  care sunt comparate preturile, toate au scopul de a produce cât mai multe conversii și comisioane cât mai mari.

Iată o listă cu cele mai interesante teme dedicate marketing-ului afiliat:

 1. Viper (Gratuită)

Viper este o temă pentru marketing-ul afiliat ce are la bază promovarea produselor electronice, electrice sau a îmbrăcămintei. Această temă nu este compatibila cu produse de genul mobilierelor, imobiliarelor sau a cupoanelor. Tema arată ca un director de produse iar sub fiecare produs în parte sunt afișate titlul, o mică descriere, o imagine de tip logo specifică produsului, un buton care duce pe pagina produsului și prețul afișat.Viper descriere tema afiliere
Tema beneficiază pe pagina principală de un meniu ce poate fi setat din dashboard, de un banner care promovează reducerile și 3 widget-uri situate în Footer.
Pagina produsului este formată dintr-o poză ce caracterizează produsul, o mică descriere situată în partea de sus a pagini (aceeași care este afișată și pe prima pagină), descrierea detaliată a produsului și două butoane. Unul dintre butoane afișază prețul în timp ce celălalt duce către link-ul de afiliat.

descriere tema viper
Panoul de control este creat special pentru a face munca mai ușoară celui care postează produse pe site. Tema este împărțită în două categorii (departamente) : Una pentru articole și cealaltă pentru produse. Pentru adăugarea produselor avem aceleași câmpuri ca și la adăugarea unui articol doar ca avem în plus prețul, link-ul de afiliat și o mică descriere ce va fi afișată pe pagina principală.

Pentru Download click aici și pentru demo click aici.

2. Bookstore

bookstore tema afiliere cartiBookstore este o temă premium însă se găsește și gratuit însă nu puteți beneficia de suport. Tema este dedicată cărților și markting-ului afiliat ce are la bază vânzarea cărților.
Tema vine cu un meniu superior încântător în care se găsesc paginile importante precum login, înregistrare, coș de cumpărături sau comandă. Bookstore dispune de 3 meniuri principale (2 superioare și unul inferior). Toate cele trei meniuri se pot seta fără probleme din dashboard.

La fel ca și Viper, tema arată ca un director de produse, cărțile fiind așezate pe coloane de câte patru. Produsele pe prima pagină sunt afișate cu o imagine reprezentativă, titlul, prețul și un buton de comandă.

Partea de jos a temei (footer-ul) dispune de 6 widget-uri, un meniu și butoanele pentru rețelele sociale.

Cele mai bune teme de afiliere pentru WordPress

Pagina produsului conține o scurtă descriere, prețul, categoria produsului, posibilitatea selectării cantității pentru comandă, butonul de comandă, o descriere complexă a produsului, o imagine reprezentativă și un camp cu comentariile și recenziile celor care au achiziționat deja produsul.
Tema se poate achiziționa de pe Themeforest si costă 55 de dolari.

Pentru demo și download click aici.

3. SmartReviewer

SmartReviewer este o temă care are la bază review-rile produselor. Spre deosebire de Viper și Bookstore această temă nu mai arată ca un magazin online ci va transforma site-ul într-unul profi ce oferă review-ri inteligente despre produse. Afilierea se realizează prin aceeași metodă ca și la temele de mai sus doar că nu-ți va da impresia ca vei cumpăra produsul în sine ci doar vei studia o descriere despre produsul căutat.

smartviwer tema wordpress afiliere
Pagina principală deși nu conține un slide în header ca celelalte teme oferă ultimele produse adăugate pe site într-un mod destul de aranjat chiar dacă produsele sunt afișate într-un mod destul de haotic și nu sunt aranjate după anumite div-uri fixe.
Tema mai dispune de un scroll dinamic ce încarcă automat produsele la derularea lui. Tot pe prima pagină se mai găsesc 2 meniuri în header și 3 widget-uri în footer.
Produsele afișate pe prima pagină sunt afișate cu o imagine reprezentativă, o mică descriere, categoria din care face parte produsul și butoane de distribuire pe rețelele sociale. Din păcate, pe prima pagină prețul nu este afișat și asta îi oferă un minus temei.
Pagina produsului conține 2 tab-uri, unul ce conține o mică descriere a produsului și încă unul ce afișază detaliile și specificatiile produsului. Pe aceeași pagină se mai găsesc un buton de cumpărare, rating-ul cumpărătorilor, rating-ul utilizatorilor și o imagine reprezentativă.
Pentru demo click aici.

4. Clipper

clipper tema afiliereClipper este o temă care nu se mai axează pe produse ci pe codurile promoționale. Punând un cod de reducere pentru un produs de pe eMag de exemplu, lumea va fi mult mai interesată. Dacă lângă acest cod promoțional se află și link-ul către produsul respectiv (link de afiliat, bineînțeles) atunci comisioanele vor veni de la sine. Tema are un mod de funcționare asemănător fiindcă dispune de un buton care copiază automat codul în clipboard iar sub el se află și link-ul de afiliat.

Pagina principală a temei vine cu un meniu superior, o casetă de căutare, un slide cu cele mai bune coduri promoționale și lista de de coduri alături de un sistem de votare pentru fiecare cod. Tot sub fiecare cod în parte sunt afișate și numărul de vizualizări, posibilitatea de a distribui, și numărul de comentarii.
Pagina codului este alcătuită dintr-o descriere și comentariile utilizatorilor.

Pentru demo click aici .

5. Koupon

Koupon este tot o temă care are la bază cupoanele de reducere, și se bazează pe aceleași principii ca și Clipper. Pagina principală arată ca un director de magazine cărora li se adresează câte un cod promoțional în parte. Spre deosebire de Clipper, Koupon deschide și site-ul prin intermediul link-ului de afiliat odată cu copiatul codului de reducere. Tema beneficiază de 2 slide-uri în header, de un meniu superior și de o casetă de căutare.
Pagina de administrare este și ea foarte bogată în conținut și opțiuni ușor de modificat puse într-un aspect user-friendly.
Pagina produsului nu există practic ci este afișată o fereastră dinamică de tip pop-up cu o mică descriere și codul promoțional de reducere.

Pentru demo și achiziționare click aici.

6. Price Comparison

Price Comparison este o temă pentru wordpress dedicată afilierii ce are la bază compararea prețurilor și specificațiilor produselor pe categorii aleatorii. Prima pagină arată foarte bine, din punctul meu de vedere având un aspect plăcut ochiului. Produsele fiind reprezentate doare de categorii pe pagina principală design-ul rămânând aerisit iar site-ul prinde astfel un plus de viteză.

price comparison tema wordpress

Tema mai beneficiază și de un scroll (buton) unde se pot filtra produsele după un preț minim și un preț maxim.
Pagina produsului este la fel de simplă și de aerisită ca și pagina principală, conținând doar o descriere, o imagine reprezentativă, prețul produsului și o lista de comparații cu produsul de pe alte site-uri. Lista conține și ea la rândul ei titlurile produselor, câte o imagine mică cu produsul, prețul și câte un buton de cumpărare pentru fiecare site în parte (Butonul conține de fapt link-ul de afiliat).
Din păcate tema nu este free dar poate fi achiziționată la prețul de 45 de dolari.
Pentru demo sau download click aici.

7. Price Compare

Așa cum sugerează și numele, Price Compare este o temă de comparare a produselor.  Cum se obține link-ul de afiliat? Pe pagină fiecărui produs apare o listă cu prețul integral al acestuia pe site-urile de specialitate.
Prima pagină vine cu un aspect destul de draguț care prezintă produsele în aceeași formă ca și un magazin online. În mare parte design-ul este unul destul de simplu, prezentând în partea superioară a site-ului un meniu principal, unul secundar, un logo și o casetă de dialog.
Pagină produsului deține o mică descriere a produsului și lista cu prețurile aceluiași produs însă la alte magazine online. Fiecare magazin afișat este de fapt un link de afiliat.
Pentru demo click aici.

 

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.