Activare 4G Digi Mobil. Stim cu totii, mai ales cei care folosesc reteaua mobila a celor de la RCS-RDS ca 4G-ul in Digi Mobil mereu a fost o problema. La inceput, Digi Mobil transmitea conexiunea 4G printr-o retea ce nu le apartinea lor. Din acest motiv, ei nu puteau transmite conexiunea 4G pe o banda utilizata de marea majoritate a telefoanelor ci o banda ce se gaseste pe o gama de telefoane mai restranse.

Din fericire, RCS-RDS a reusit sa obtina licenta pentru a transmite 4G si in banda 2100 Mhz, o banda folosita de majoritatea telefoanelor mobile. Acest lucru se intampla in luna ianuarie a acestui an iar RDS continua de atunci sa transmita semnal 4G pe 2 benzi.
Ce telefoane putem utiliza (sunt compatibile) cu reteaua 4G Digi?
Daca nu sunteti siguri de un anumit model, lasati un comentariu si va vom comunica noi daca puteti sa folositi acel telefon in reteaua 4G Digi.

Pentru a functiona in reteaua 4G Digi, telefonul pe care dorim sa-l folosim trebuie sa fie compatibil cu urmatoarele frecvente (preferabil cu ambele, pentru a beneficia de reteaua 4G in toate zonele un are Digi acoperire):

  • 4G FDD 2100 MHz banda 1;
  • 4G TDD 2600 MHz banda 38;

Activare 4G Digi Mobil

Pentru activarea serviciului 4G in reteaua Digi Mobil a celor de la RCS-RDS trebuie sa urmam pasii de mai jos:
1. Apelam numarul gratuit *111# de pe telefonul pe care dorim activarea serviciului;
2. Selectam 1 -> „Contul meu” si apasam trimitere;
3. Selectam 7 -> Activeaza 4G si apasam trimitere, (Activare 4G Digi Mobil);
4. Veti primi urmatoarea confirmare: „A fost adaugata cererea de activare 4G cu numarul 00000” Veti primi raspunul prin SMS.
5. Veti primi un mesaj in care vi se confirma activarea serviciului;
6. Navigam in meniul telefonului la setari -> Carduri sim -> Setari cartela sim 1 ->Tipul de retea preferata -> LTE (recomandat).
7. Restartam telefonul iar conexiunea 4G ar trebui sa functioneze (Procesul de activare 4G Digi Mobil ar trebui sa se desfasoare relativ repede insa perioada de timp poate fluctua in functie de numarul de cereri);

Daca nu reusim activarea 4G urmand pasii de mai sus (sau daca nu avem acces la acel telefon) putem apela la serviciul de relatii cu clientii sa ne activeze 4G-ul pe cartela SIM.

Daca ati urmat toti pasii si conexiunea 4G tot nu functioneaza, este posibil ca in zona in care va aflati sa nu existe o acoperire 4G. Pentru a va asigura ca toate setarile sunt facute corect, puteti merge intr-o zona centrala si puteti observa daca conexiunea 4G functioneaza sau nu pe telefonul dumneavoastra.

In cazul in care folositi un stick de internet sau un WI-FI 4G portabil, procesul de activare 4G Digi Mobil va fi acelasi, doar ca va trebui sa introduceti cartela intr-un telefon pentru a putea urma pasii de deasupra.

In cazul in care serviciul 4G este activat si iesiti din zona de acoperire a acestuia, telefonul va comuta automat pe banda 3G, pentru a nu avea pierderi de conexiune. In acest caz, consumul de trafic se va face in functie de fiecare abonament. Din fericire, Digi Mobil este o companie ce ofera clientilor sai internet prin date mobile nelimitat. Chiar daca exista o limita, viteza de transfer se va limita si nu se va intrerupe.

Compania investeste masiv in dezvoltarea retelei de date mobile si spera ca in maxim 2 ani sa aiba o acoperire de peste 90% din teritoriul tarii noastre (un pas mare a reprezentat acoperirea retelei de metrou cu semnal 4G, avand in vedere ca in trecut Digi nu avea nici macar semnal 3G la metrou).

Digi nu are acoperire 4G in toate localitatile din Romania, de aceea este important sa ne asiguram ca in localitatea in care dorim sa functioneze serviciul 4G exista acoperire 4G, pe langa verificarile mentionate mai sus. Daca doriti sa aflati daca exista acoperire 4G intr-o localitate, lasati un comentariu.

Pe reteaua 4G functioneaza in general doar datele mobile, vocea functioneaza in continuare pe 3G. Exceptie fac telefoanele care sunt compatibile cu serviciul VoLTE la RCS – RDS, tehnologie care permite apelurile prin reteaua 4G (LTE). Pe langa faptul ca telefonul folosit trebuie sa fie compatibil VoLTE, trebuie sa aiba acest serviciu functional in reteaua Digi (de exemplu, pe telefoanele Apple – iPhone, nu functioneaza VoLTE in reteaua Digi). Daca doriti sa aflati daca un anumit model de telefon este compatibil VoLTE in reteaua Digi, lasati un comentariu.

Update 12.11.2018: De astazi putem beneficia de reteaua Digi Mobil 4G si pe cartelele prepay Digi. Modalitatea de activare 4G este aceeasi ca la abonamente. Corectie: serviciul 4G functioneaza in mod automat pe cartelele prepay Digi. Odata cu 4G, vor functiona si serviciile VoLTE si VoWIFI pe serviciile prepay de la Digi.

Daca intampinati probleme in procesul de activare 4G Digi Mobil, nu ezitati sa postati un comentariu si vom incerca sa rezolvam impreuna problema.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

413 COMENTARII

  1. Buna ziua, A un telefon Nokia 7 plus luat recent , actualizat cu Orero 8.1, compatibil in reteaua digi cu volte .
    Nu stiu cum sa fac sa intru in posesia acestui serviciu 4 g volte. Pe telefon nu se vad aceste optiuni, dar citind pe diverse forumuri ,comentatorii spun ca trebuie activat acest serviciu de catre cei de la digi. Am facut o sesizare în contul meu digi, asteptând un raspuns oficial ce durează de câteva zile. Si ti cumva ce pasi sa urmez sa obtin acest serviciu, mentionez ca in apartament semnalul este slab spre foarte slab? Multumesc, o zi buna !

    • Buna ziua,
      Serviciul VoLTE trebuie sa fie activat de catre Digi si pe acest model, se fac niste teste implicand si producatorul.
      Din cate stiu, pe Nokia 7 Plus nu functioneaza momentan VoLTE si VoWIFI in reteaua Digi.

  2. Înainte de a comanda, vă rugăm să verificați cu amabilitate dacă benzile de card SIM locale 4G LTE este: FDD, 2100 (B1) / 1800 (B3). Dacă nu, atunci funcția 4G nu funcționează.
    SUNT IN ROMANIA ACESTE BENZI ?
    MULTUMESC!

  3. Buna..am iPhone 7 și sunt in rețeaua Digi.Desi am 2”liniuțe “la semnal,nu primesc apelurile atunci când sunt in casa.Am pus cartela digi in samsung s2plus…are tot 2 linii la semnal,dar primesc apelurile.In iPhone am introdus sim orange…semnal full..poate sa-mi spună cineva,unde e prob?Este rețeaua,sau iPhone-ul meu are o problema?Multumesc!

      • Pot sa sun,net-îl e ok…singura prob e semnalul de voce.Uneori când sunt sunată,deși îmi arată k am semnal,celui care ma suna ii spune k am telefonul închis.ori sunt in afara ariei de acoperire

        • Ok, deci problema nu este in permanenta. In cazul acesta inseamna ca receptia semnalului in zona respectiva este mai slaba cu acest iPhone. In principiu problema este din cauza retelei insa din cauza ca Samsung-ul are o receptie mai buna a semnalului, problema nu este sesizabila cu acel model. Presupun ca daca incercati iPhone-ul afara sau in alta zona, nu aveti aceasta problema, nu?

          • Sunt probleme de semnal in cele doua zone, in locuinte semnalul poate fi afectat de mai multe lucruri, se poate face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente) pentru a se verifica acoperirea in cele doua zone si pentru a se vedea daca se poate rezolva ceva.

          • Bănuiam ca este de la semnal,dar nu ma așteptam ca Samsungul sa fie mai ok la semnal,fata de iPhone.Am vrut sa aflu unde e prob,acum cât mai e telefonul in garanție…Multumesc mult!

  4. Samsung s6 edge cartela digi
    La retea mobila este selectata LTE
    Am scanat manual dar nu apara digi 4g ci doar digi
    Locuiesc in piatra neamt
    Ar trebui sa mearga 4g ?
    Vreo solutie?
    Multumesc

  5. Salutare,
    Am incercat sa activez 4g pe cartela MEA Digi insa cand apelez *111# îmi apare ca si raspuns invalid option.Probabil pentru că sunt pe cartela iar numărul acela e pentru cei cu abonamente.Ceva soluții?
    Mersi!

    • Pe Vodafone Smart Ultra 6 nu functioneaza frecventele pentru reteaua 4G Digi (FDD 2100 MHz banda 1; TDD 2600 MHz banda 38), pe partea de 4G functioneaza doar frecventele: band 3(1800), 7(2600), 20(800).
      Drept urmare, nu functioneaza in reteaua 4G Digi, doar in reteuaa 3G.

  6. Mulțumesc de răspuns. Voi lua nokia 2.1 ptr digi. Va schimba un p 5 quad allwiev din 2015, care merge și acum beton. Doar ca a ramas 3 g. Avansez și eu la 4 g.

    • Cu ce te pot ajuta, te intereseaza daca este compatibil cu reteaua 4G Digi? Samsung Galaxy J5 2016 este compatibil doar cu reteaua 4G FDD 2100 MHz banda 1 a celor de la Digi, nu este compatibil si cu reteaua 4G TDD 2600 MHz banda 38.
      Deci ar trebui sa iti functioneze serviciul 4G insa acoperirea nu o sa fie la fel de buna ca la alte telefoane deoarece nu suporta ambele frecvente 4G Digi.

    • Nu avem informatii despre functionarea serviciului VoLTE pe Samsung Galaxy J7 (2017). Ati putea incerca sa faceti o solicitare la Samsung, poate preconizeaza ei cand va fi acest serviciu disponibil si pe acest model.

  7. In jud HD nu am activat nimic si m-am trezit ca am 4g pe net si tot 4g si pe vorbire. Am tot pachetul de la ei, deci bravo lor se pare ca au devenit mai competitivi si sunt mai ieftini decat concurenta. Am net fiber, 2 abonamente la tel si tv cu 90 lei total. Folosesc Xiaomi note

    • Iti functioneaza si VoLTE pe Xiaomi? Nu stiam ca functioneaza si pe astfel de telefoane, cel putin pe al meu inca nu merge.
      Da, au servicii foarte bune in raport calitate/pret, eu doar Digi folosesc pentru televiziune digitala, internet fix si telefonie mobila si sunt multumit de ei. Ba mai mult, parca si partenerii Digi din afara sunt buni, pe unde am avut probleme cu cartela Vodafone, cu Digi a functionat.

  8. Buna ziua , am un j5 2016 mi-am facut recent abonament la digi si nu imi functioneaza 4G numai H+ , inainte aveam orange si mergea foarte bine 4G , mi-am facut toate setarile pentru cartela digi sa imi mearga 4G si degeaba , ma puteti ajuta?

  9. Buna ziua, Am un iPhone 7, serviciul 4G este activat din *111#, si in setari am activat serviciul LTE, dar nu merge internetul, Stau in Pitesti, pana acum cateva sapatamani 4G mergea dar acum dintr o data s a dus

  10. Bună dimineața. În această dimineață nu mi-a mai apărut semnalul 4G la Digi, în condițiile în care până acum aveam acest lucru. Tel e J3 2017Nu sunt într-o zonă centrală a orașului, dar acest lucru nu este o problemă. Am restartat tel de mai multe ori, inclusiv resetarea cartelei din Setări Digi. Soția are semnal 4G pe tel J3 2016.
    Care să fie explicația?

    • Buna ziua,
      Cat timp sotia are pe alt telefon 4G la aceeasi adresa, excludem posibilitatea sa se fi intamplat ceva site-ul 4G Digi.
      Va rog sa va asigurati ca la Mod Preferat Retea sa aveti in continuare Automat sau Preferat LTE/4G.
      De asemenea, incercati sa cautati manual retelele si vedeti daca gasiti Digi Mobil 4G.
      Daca tot nu reusiti sa gasiti reteaua 4G Digi, incercati cartela dumneavoastra in telefonul sotiei, in felul acesta ne dam seama daca este din cauza cartelei sau a telefonului.
      Faceti aceste lucruri si anuntati-ma daca tot aveti probleme, cu rezultatele operatiunilor.

  11. Buna ziua. Orice telefon 4G este capabil sa mearga si in 3G, nu? Adica un Orange Dive 73 ar trebui sa mearga pe 2100 MHz cu cartela Digi, nu? Multumesc mult.

    • Buna ziua,
      Nu reusesc sa gasesc exact frecventele pe care functioneaza acest telefon insa nu ar trebui sa fie probleme, 3G 2100 MHz fiind o frecventa destul de comuna ca sa nu functioneze pe smartphone-uri. Ar trebui sa va functioneze cartela Digi. Oricum, ei au si 3G 900 MHz.

    • Telefonul Samsung Galaxy S Duos 2 S7582 nu este compatibil cu reteaua 4G. Suporta maxim HSPA 21.1 Mbps download.
      Nu va recunoaste deloc cartela SIM sau nu recunoaste reteaua 4G?

        • Ar fi trebuit sa functioneze, deoarece telefonul nu trebuie sa fie 4G pentru ca acea cartela Digi sa fie recunoscuta, functioneaza si daca telefonul este 3G.

  12. Buna seara
    Am un telefon nou Samsung galaxy j5 2017. am urmat pasii de mai sus. La Mod Retea apare
    LTE/3G/2G (conectare automata) Asta inseamna ca LTE=4G Am confirmarea de la DIGI ca serviciul 4G este activata. Nu apare nicaieri 4G Mersi anticipat.

  13. Buna ziua , am trecut prin toti pasii si nu reusesc sa folosesc 4G pe Digi pe un Oneplus 3T, mentionez ca sunt facute : activarea 4G, selectarea manuala a operatorului, etc. Ceea ce observ ca in loc sa ramana pe Digi 4G telefonul sare inapoi pe Digi 3G, ce as putea face?? Mersi anticipat

    • Buna dimineata,
      OnePlus 3T este compatibil cu ambele frecvente 4G ale celor de la Digi deci ar trebui sa functioneze.
      Daca sare de pe 4G pe 3G inseamna ca pentru o scurta perioada vede reteaua 4G. Ati incercat telefonul si la alta adresa, eventual afara? Poate este un semnal redus pe reteaua 4G acolo unde sunteti.

      • Bună dimineata, mersi de raspuns ! Da am incercat si in lat loc si pe …alt telefon compatibil cu 4G de la digi – Galaxy J5 2017 ! Si…nu merge! O fi prooblema cu simul sau cu reteaua lor ?? Orice as face la setari apoi restart nu se conecteaza la 4G ! Ce se mai poate face? Asa ceva n-am patit la niciun operator, totul decurgea automat…Cred ca ma duc la un sediu Digi el pun cartela si telefonul in fata si nu plec pana nu se rezolva lol

        • Buna dimineata,
          Este posibil sa fie din cauza cartelei din moment ce problema se manifesta la fel pe 2 telefoane si in mai multe locuri. Cel mai bine ar fi sa ajungeti intr-un service RCS – RDS pentru testarea/inlocuirea cartelei SIM.

    • Ati sunat la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil pentru a va asigura ca serviciul 4G este activat pe cartela? Internetul 3G functioneaza? Deoarece trebuie sa faceti si setarile de internet.

  14. Salut! Am o problema la un telefon Wiko 3G. Mi-am facut recent abonament la Digi si am primit o cartela noua( numarul era acelasi),iar cand l-am bagat in telefon apelurile si mesajele functionau. Insa, dupa cateva ore am observat ca a cazut semnalul(in nicio zona nu prind nicio linie) si imi scrie Numai apeluri de urgenta Digi.Mobil. Numai pot suna,trimite mesaje sau sa primesc apeluri si imi apare doar mesajul reteaua mobila nu este disponibila. Va rog frumos sa ma ajutati!

    • Buna Larissa,
      In primul rand, verifica in meniul telefonului la Retele Mobile – Mod retea (sau mod preferat retea) sa fie selectat 3G sau automat, sa nu fie selectat doar 2G.
      Ulterior, tot de la Retele Mobile, cauta manual retelele de la Operator Retea si verifica daca iti apare reteaua Digi Mobil 3G.

    • Salut, am incercat sa fac ce ati spus dvs.,insa cand am cautat la ,,cauta retele” nu mi-a aparut Reteaua Digi Mobil 3G, imi apare doar telekom 3G,orange 3G si connex 3G, iar la Mod retea imi este selectat 3G. Numai este si o alta optiune de a rezolva problema asta? Pt. ca am mai precizat ca la inceput mergea (ma gandesc daca n.am dezactivat eu ceva si trebuie activat din nou).

      • Cautati in meniul telefonului optiunea Change IMSI, ar trebui sa fie pe undeva pe la Aplicatii SIM (SIM Toolkit) iar acolo selectati profilul national.

      • Buna, am intrat la SIM Toolkit si am dat pe Change IMSI si imi scrie ,,Daca tel. Dvs. nu s.a inregistrat automat in roaming in reteaua partenera din tara in care va aflati,va rugam sa activati manual optiunea roaming” dupa am dat Ok si imi apare urmatorul mesaj ,,pt. cea mai buna disponibilitate a serviciului,va recomandam sa selectati si optiunea de mod dual a retelei (GSM si WCDMA) iar eu nu gasesc unde se afla si dupa am dar pe National, dar tot nu merge :(.

        • Este ok pana acum, optiunea Mod Dual al Retelei ar trebui sa fie tot in Retele Mobile unde a fost optiunea de cautare manuala.
          Teoretic, ar trebui sa fie undeva la Settings – More – Mobile Networks – Network Mode iar acolo ar trebui sa fie WCDMA optiunea corecta.

        • Am intrat la Retele Mobile si nu.mi apare decat Roaming de date,tipul de retea(selectat 3G) ,numele punctelor de acces si operatori de retea, WCDMA nu se gaseste aici.

          • Tipul de Retea este acea optiune la care ma refeream iar daca este selectat 3G inseamna ca e ok.
            Setarile sunt in regula ceea ce inseamna ca problema este legata de cartela (eventual ati putea incerca telefonul si in alt telefon sa va asigurati ca tot nu functioneaza).

  15. Buna! Am un telefon UMIROME X care are 4 G. Curand mi.am facut abonament la Digi, insa internetul (mega) nu.mi merge, desi imi arata ca 4G este activat. Am respectat pasii de mai sus dar tot nu functioneaza. Ma puteti ajuta va rog?

    • Buna Larisa,
      Trebuie sa faci setarile de internet Digi, pe langa setarile 4G, dupa cum urmeaza:
      Settings – More – Mobile Networks – Access Point Names – New APN
      Name: Digi
      APN: internet
      Salvezi profilul Digi si il bifezi.
      Dezactivezi wifi-ul si activezi datele mobile pe cartela Digi.

      • Salut din nou la mine nu funcționează testat plus am sunat la ei nu au putut să facă nimic , există arie de acoperire 4g , am testat telefonul și cu un alt operator deși nu am întâmpinat aceeași problema a mers perfect 4g.

        • In alt telefon functioneaza 4G-ul pe aceasta cartela? Intreb deoarece trebuie sa solicitati activarea pentru acest serviciu, nu este activat by default.

    • Pe Huawei P8 Lite nu functioneaza serviciul 4G de la Digi deoarece nu este compatibil telefonul cu frecventele necesare: 2100 MHz (banda 1) si/sau 2600 MHz (banda 38).

  16. Buna va deranjez cu problema mea: locuesc in tr-o zona unde doar digi are semnal de date si ca orice om am dorit si eu sa ma folosesc de internet.Dar pentru ca pe telefon eara greu sa citesc mi-am cumparat de pe net un ruter cu slot sim si am incercat sa vad daca merge ,si da merge insa viteza este ff. mica .Am observat ca ruterul gaseste si ca este acoperire 4G dar nu stiu de ce nu ma lasa sa ma conectez la LTE4G.Poate ma ajutati cu un raspuns.Multumesc
    m-ar interesa 4G si pentru ca in 4G am 50 de giga de date
    in momentu asta am 0,99 la D si 1,29 la u
    PING63

    • Buna ziua. Este posibil sa nu aveti serviciul 4G activat pe cartela.
      Activarea 4G-ului se face fie apeland numarul *111# si urmand pasii necesari, fie apeland la serviciul de relatii cu clientii Digi.
      Dupa ce ati verificat acest aspect, ma anuntati daca tot nu reusiti sa va conectati la internetul 4G.

    • Salut. Ai activat serviciul 4G?
      Am verificat telefonul AllView P8 eMagic si vad ca suporta doar frecventa TDD 2600 MHz (nu am reusit sa aflu daca suporta si banda 38 pentru reteaua Digi) insa nu suporta cealalta frecventa pentru 4G-ul de la Digi FDD 2100 MHz banda 1, ceea ce ar putea sa fie o problema.
      In ce localitate folosesti telefonul?

      • Mioveni Arges
        Serviciul 4g este activat,setarile sunt facute,nu inteleg de ce nu merge..
        Dau cautare retele mobile si nu gaseste 4g digi in acelasi timp dau cautare pe un alt telefon si apare si 4g digi
        pe un telefon mult mai slab allview p4 pro si pe inca unul am unul allviw p5 energi pe ambele merge
        Am incercat si slot 1 si slot 2,am lasat decat cartela de digi in telefon degeaba,la cautarea retelelor gaseste toate retelele 4g vodafone,telekom,orange mai putin cea care ma intereseaza:(
        am incercat si afara si in centrul orasului mai peste tot..
        Telefonul este nou,mai exact 3 zile

        • Daca aceeasi cartela in alt telefon functioneaza pe partea de 4G Digi ma face sa cred ca este ceva in neregula cu telefonul din punct de vedere al frecventei folosite de catre Digi (TDD 2600 MHz). Ca sa ne asiguram de asta, ati putea incerca un alt SIM Digi in acest telefon (P8 eMagic) iar daca problema este aceeasi si mai aveti garantie la el, va recomand sa-l trimiteti in service-ul AllView.Setarile sunt in regula insa din cautarea manuala a retelelor pare sa fie clar o problema pe frecventa aceea suportata de Digi. Parerea mea este ca daca telefonul ar fi suportat si FDD 2100 MHz atunci ar fi functionat.
          Cred ca sunt ceva probleme cu frecventa aceea, sa mentionati clar care este problema (ca nu functioneaza 4G la Digi pe reteaua TDD 2600 MHz banda 38) ca sa stie ce sa verifice.

    • Buna ziua,
      Cum ati activat 4G-ul, prin USSD (*111#)? Acum daca urmati aceiasi pasi, va apare activat serviciul 4G?
      Verificati sa fie permis modul LTE (4G) pe telefon urmand pasii urmatori:
      Settings – Cellular – Cellular Data Options – activati Enable LTE – Voice & Data

    • Buna seara. In primul rand trebuie sa faceti setarile pentru internet si in al doilea rand trebuie sa activati serviciul 4G.
      Ati facut vreunul din aceste lucruri?

  17. Buna, am un xiaomi redmi note 2 si nu imi functioneaza 4gul de la digi – rcs rds,am activat 4g si am verificat sa fie activat atat prin *111# cat si sunand la call centerul digi.
    Nu functioneaza 4g,merge doar 3g, asa apare sus langa semnal.
    Am repornit telefonul de mai multe ori si nu stiu ce sa fac.
    Vreau sa folosesc 4gul in Cluj.

    • Buna Lorena,
      Cel mai probabil este selectata reteaua 3G ca retea preferata si de aceea nu iti trece pe 4G.
      Trebuie sa faci urmatoarele setari:
      Setari – Cartele SIM & Retele Mobile – Digi.Mobil – Tip Retea Preferata – Prefera LTE

    • Buna Gabriela,

      Daca ai facut ce scrie mai sus, incearca sa cauti retelele manual (Mobile Networks – Cellular Networks) si zi-mi daca iti apare in lista retelelor cautate DigiMobil 4G.

      Ai incercat cumva cartela si in alt telefon sa vezi daca merge 4G-ul? Dar o alta cartela in acelasi telefon?

    • Am verificat specificatiile telefonului tau iar acesta suporta doar FDD 2100 banda 1, fara sa suporte si TDD 2600 banda 38, deci este posibil sa fie si o problema privind acoperirea 4G, pentru a-ti functiona trebuie sa fie semnal 4G pe banda TDD 2600 – 38.

      In ce oras folosesti telefonul?

  18. Am un xiaomi redmi note 2 de o luna si nu imi functioneaza internetul 4g pe cartela Digi. 4G ul este activ pe cartela deoarece in alt telefon cu aceeasi cartela este in regula. Alte cartele de la Vodafone si Telekom functioneaza pe 4G in acelasi telefon. Am selectat LTE Prefered la Prefered Networks. Am cautat si toate retelele manual, imi gaseste toate retelele 4G mai putin Digi, pe aceasta o gaseste 3G.
    cel mai ciudat mi se pare ca atunci cand sunt pe wireless, uneori apare DigiMobil 4G la numele retelei dar daca dezactivez wi-fiul si activez datele mobile, imi apare DigiMobil 3G si 3G sau H+.
    Cartela este introdusa in slotul SIM1.
    Nu mai am nici o idee, puteti sa ma ajutati?

    • Daca ai procesor Mediatek instaleaza MTK Engineering Mode, acceseaza MTK Settings – Telephony – Band Mode – SIM1 – aici te asiguri ca ai bifate toate benzile (in principiu ne intereseaza 1 si 38 pentru Digi insa cel mai bine ar fi sa le bifezi pe toate).

    • Salut,
      Fie este o problema legata de USSD (modul de activare) si se poate rezolva altfel, in cazul acesta va rog sa apelati la relatii cu clientii, vor incerca si ei activarea serviciului 4G.
      Daca nu vor reusi nici ei, posibil sa fie o problema legata de cartela si sa fie nevoie sa fie inlocuita.

      Dar mai intai, apelati in Call Center.

      Tine-ti-ne la curent cu problema aceasta, sunt curios cum se va rezolva.

  19. Salut.
    Am un sim luat dintr-un stick de date de la RdS, care nu se inregistreaza sub nicio forma in reteaua 4G, cu toate ca cei de la Digi spun ca la ei apare ca ar fi activat 4g-ul. Am introdus sim-ul in diverse telefoane, folosite in mod curent in reteaua Digi 4G, dar tot in 3G ramane. Am facut sezizare la Digi, m-au pus sa bag sim-ul din nou in alte telefoane, care accepta si banda 2100 mhz si 2600 mhz, sa ma plimb prin aer liber … tot degeaba. Mentionez ca locuiesc in Bucuresti, unde nu sunt probleme cu semnalul la Digi si suntem 4 insi in familie cu abonamente optim nelimitat, in diverse telefoane si cu toate suntem conectati la 4G de la digi.
    Pana la urma, m-am hotarat sa reziliez contractul la stick si sa-l inlocuiesc cu un alt abonament optim nelimitat, dar … nici asta nu se poate: cu 3 luni in urma, am schimbat netul fix din 300 mbs in 1 gbs si, automat, s-a reinnoit si contractul la stick, pe o perioada de 1-2 ani. Deci, practic, platesc un serviciu de care nu beneficiez si nici nu pot renunta la el :(.

    • Salut,
      Presupunand ca stickul de date este unul 4G, ce model de telefon folosesti pentru aceasta cartela sim? Incearca sa verifici la Retele Mobile Preferate sa fie selectat Prefer 4G sau Prefer LTE. Daca este selectat Prefer 3G, o sa ramana in permanenta pe reteaua 3G, acolo unde exista acoperire.

  20. Salut, ce telefon este mai bun la semnal? Ma refer în rețeaua Digi.Cum intru in clădire- nema!? Ma refer la 14 km fata de Craiova.Cand ies afara este bine.In clădirea, Vodafone si Orange au ful.

    • Salut,
      Vrei sa iti cumperi un telefon nou care sa aiba o receptie buna a semnalului sau vrei sa alegi din cateva telefoane pe care le detii?

      Situatia este putin mai complicata, intr-adevar este posibil ca un telefon mai bun din punct de vedere al semnalului sa iti rezolve problema, dar este posibil sa nu ti-o rezolve. Daca este semnalul lor ecranat in cladire, niciun telefon nu prea te salveaza.

      Cea mai buna metoda ar fi sa incerci cu un telefon 3G cu antena externa. De exemplu telefoanele lor fixo-mobile (se dadeau in zonele rurale), daca nu ai cu acela semnal bun atunci clar nu vei avea cu niciunul.

      De asemenea ar fi recomandat sa le dai si un telefon (sau o sesizare online) sa verifice semnalul in cladire pentru ca sigur sunt probleme de semnal.

      P.S.: Poate gasesti si aici alte informatii utile legate de problemele de semnal Digi in casa: https://www.media-max.ro/forum/topic/problema-semnal-digi-mobil-in-casa/

  21. Salut am o problema.Dețin un Vodafone Ultra 6 si nu-mi funcționează 4g-ul de la digi.Imi spune ca este activat dar 4g-ul ciuciu .In trecut am avut un Vodafone Smart Prime 6 cu aceleași specificații la rețea ca asta si a funcționat 4g-ul.Amândouă tel au frecventa de 2600mhz si 2100 mhz.Care ar fi rezolvarea? Merci

    • Buna dimineata,
      Noi nu avem nicio legatura cu digi mobibl insa iata care pot fi cauzele problemei.
      1. Verifica in setarile telefonului, la „tipul de retea preferata” 3G/4G/LTE. Majoritatea problemelor legate de 4G apar din acea setare.
      2. Este posibil ca in zona ta sa nu existe retea de tip 4G. Incearca si in alte zone si daca iti functioneaza, atunci asta e cauza.
      3. Telefonul este incompatibil. Mai exact, banda pe care Digi transmite semnal 4G, nu este suportata de telefonul tau. Din ce vad pe gsm arena, Z10 nu suporta banda 2100 MHz, pe care o foloseste Digi.
      Verifica aceste cauza si daca nu reusesti, revino cu un comentariu.