Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS) – Se intampla, de cele mai multe ori, cardurile CI+ de la RCS-RDS sa aiba probleme la conectare si sa nu functioneze din prima incercare. Pentru a reusi sa folosim un card CI + de la RDS (Digi) trebuie sa urmam o mica procedura.

RCS-RDS detine doua tipuri de module Ci+:

  • Primul modul este cel in care se introduce o cartela pentru a functiona;
  • Cel de-al doilea modul se introduce direct in TV si nu mai are nevoie de cartela. (Acesta exista in doua variante: smartcam plus si Irdeto). Acesta este si modulul pe care RCS-RDS il ofera la momentul actual clientilor.

Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS) – Procedura de conectare a cartelelor CI+ de la RCS-RDS (Digi):

Pentru inceput, trebuie sa ne asiguram ca televizorul nostru are slot pentru cartelele CI+. Fara un astfel de slot, nu vom putea folosi modulele CI + de la niciun operator.

  1. Pornim televizorul si conectam modulul CI+. Pe ecran va trebui sa apara mesjaul „cam inserat” urmat de o bara de incarcare. Dupa ce s-a finalizat incarcarea, cardul ar trebui sa fie instalat si functional. Pentru a testa functionalitatea acestuia, trebuie setam televizorul ep un canal codat (TV 1000, BBC Earth).
  2. In cazul in care un program codat nu functioneaza, primul pas pe care trebuie sa-l facem este sa reintroducem modulul CI+ in televizor. Dupa reintroducere ar trebui sa porneasca procesul de autentificare.
  3. In cazul in care cartela ci+ nu se autentifica, trebuie sa o reinitializam. Pentru a face asta, trebuie sa sunam la serviciul de relatii cu clientii (+40314004401) si sa urmam ramurile: 1 (contract existent, daca sunam de pe un numar asociat contractului) – 2 – 2 (Tv prin cablu) – 1 Reinitializare cartela -> Introducem seria (CDSM) de pe cartela urmata de tasta # si cartela va fi reinitializata. Dupa reinitializare, trebuie sa asteptam 15 minute cu televizorul deschis pe un post codat.
  4. Daca dupa reinitializarea cartelei, aceasta tot nu functioneaza, trebuie sa efectuam o scanare completa a posturilor tv din meniul televizorului, urmata de o revenire la setarile din fabrica ale televizorului.

Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS)

Daca dupa scanare si resetare cartela tot prezinta probleme, vom identifica problema urmarind lista de Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS).

  • Eroare de autentificare – Autentificarea ce are loc intre TV si cartela CI+ a esuat. Verificati semnalul pe cablu si reporniti televizorul;
  • E0160-0 – Nu aveti permisiunea de a urmari acest canal. No permission to view this channel). Pentru a modifica abonamentul suna operatorul tau;
  • E017-0 – Niciun sector valid gasit. Pentru a activa receptorul, suna operatorul tau; Verificati ca modulul ci+ sa fie introdus complet si corect in televizor sau in decodor;
  • E018-0 – Produs blocat. Contactati operatorul pentru a va indruma cu privire la aceasta eroare;
  • E019-0 Produs expirat. Contactati operatorul pentru a va activa modulul;
  • E030-0 – Momentan acest canal nu poate fi vizionat. Adresati-va operatorului pentru a va modifica abonamentul pentru a putea viziona acele canale;
  • E042-32 – Control parental;
  • e600-0 – Receptorul nu este activat momentan. Pentru a vizualiza acest serviciu, suna operatorul tau.

Alte probleme ce pot aparea si pe care le putem rezolva cu usurinta:

-Smartcamul nu se autentifica. Pentru acest caz trebuie sa verificati compatibilitatea televizorului cu modulul si sa verificati daca acesta este introdus complet si corect;

-Canalele criptate nu functioneaza. Daca apar mesaje de eroare, verificati-le din lista de mai sus. Verificati daca modulul CI+ este introdus corect.

In cazul in care intampinati probleme cu intalarea modulelor CI+, nu ezitati sa urmariti lista de Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS) sau sa postati un comentariu la acest articol, pentru a va putea ajuta.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

301 COMENTARII

    • Verificati sa fie introdus smart cardul corect in decodor (eventual il stergeti si cu o carpa moale pe partea cu cipul), opriti decodorul, il tineti oprit cateva minute, il reporniti, daca problema e aceeasi atunci decodorul este defect si trebuie sa faceti o sesizare la Digi pentru inlocuire.

    • Banuiesc ca aveti receptor de satelit de la digi nu? Trebuie sunat la Relatii Clientii si sa vorbiti cu un operator sa va reinitializeze cartela in sistem. Sau puteti face si dvs acest lucru daca aveti cont pe site-ul Digi Romania la sectiunea Contul Meu.

    • Buna ziua,
      Verificati sa fie introdus smart cardul corect in decodor (eventual il stergeti si cu o carpa moale pe partea cu cipul), opriti decodorul, il tineti oprit cateva minute, il reporniti, daca problema e aceeasi atunci este decodorul defect si trebuie inlocuit in tara.

  1. Am 2 abonamente DIGI si NextGEN. Pe DIGI nu mai receptionez nici un post tv. Da mesaj ca smartcardul este cu fata in jos. L-am intors si rezultatul este acelasi.
    CU RESPECT

    • Daca smartcardul este introdus intr-adevar corect, cel mai probabil este defect.
      Sunati la relatii cu clientii Digi pentru a face o sesizare in acest sens.

  2. Pt cazurile de mai jos: urmati pasii de la 1 la 4 de deasupra, cu mentiunea ca numarul de telefon de la pasul 3 e gresit si il inlocuiti cu +40341400401, apoi tastati 1/2/5. La 5 se introduce seria CDSN (de pe cartela sau chiar de pa ecranul tv. al canalului nefunctional), urmata de #. Daca totul e ok, nu va mai fi nevoie de pasul 4.

  3. Buna ziua, am un televizor lg smart 4k care are slotul pentru ci+, dar cand introduc cardul digi smart cam ci+ si caut din nou toate progamele, tot nu merge sa accesez digi 4k sau eurosport 4k, si am toate programele digitalel.

    • Ati activat pachetul 4K? Daca da lasati tv-ul 30 de minute pe Digi4K si ar trebui sa aveti imagine . Daca nu aveti imagine dupa 30 de minute sunati la Relatii Clientii sa reinitializeze smart cam-ul in sistem.

  4. Bună ziua.
    De când am reînnoit contractul, nu mai pot accesa Film NOW, și se afișează codul E103-0, cu conținutul de la E030-0. Am incercat reinitializarea cardului împreună cu cei de la suport, însă fără reușită. Am și rescanat programele și tot degeaba… Ce sa mai fac? Să mă mut la Vodafone?

    • Buna ziua,
      Sunati din nou la relatii cu clientii Digi, daca tot nu reusesc sa rezolve problema, trebuie sa inlocuiasca smartcam-ul.
      Incercati si sa reporniti TV-ul lasand din nou pe Film Now, daca nu ati incercat inca pana acum.

  5. Buna ziua, pana acum o luna imi mergea si Digi 4k si Eurosport 4k. Am abonament la Digi 4k de la RCS/RDS.
    Resetam , adica scoteam cardul Cl cum mi-au zis cei de la Digi cu toate ca asta e o solutie
    „artizanala” riscand sa deterioram sau cardul sau lacasul(mufa) in televizor. Apoi, sincer , nu e mare diferenta de calitate pe Digi 4k. Am fost amagit ca vor fi si alte lucruri, un travel cu imagini si video 4k sau alte filmari nu numai sport. In primele 2, 3 luni a functionat multumitor. Dar Digisport nu au fost in stare nici pana acum sa modifice pe pagina lor Programul TV si sa adauge si Digi 4k. Cei de la Eurosport am modificat in rau site-ul in sensul ca e mai greu de urmarit programele, dai la click de te doare mana. Am lucrat 40 de ani in IT si m-am ales cu tunel capian la mana dreapta de la mouse! Si articolul dvs, e un pic cam complicat, dar va multumim ca ajutati lumea. O sa renunt la Digi 4k, mi s-a spus ca se oate cand m-am abonat. Pacat, era o noutate si am cumparat si televizor nou. Poate imi trimiteti luni sau marti un mic raspuns, asa ar fi politicos.

    • Buna ziua,
      Ce problema aveti mai exact, ce eroare apare pe extraoptiuni cand nu functioneaza? La Digi ati facut o sesizare in acest sens?
      Puteti renunta oricand la Digi 4k.

  6. Buna ziua. Am si eu o intrebare. Pentru a avea acces la televiziune, este necesar cablul in TV sau este de ajuns smart cardul? Multumesc anticipat

    • Buna ziua,
      Nu aveti nevoie de smart card, acest echipament este necesar doar pentru decriptarea unor extraoptiuni suplimentare, pentru pachetul de baza nu aveti nevoie.

      • Am acest smart card, intrebarea este daca am nevoie de cablu. Sa prind, spre exemplu, ProTV, fara un cablu, nu am ce face doar cu acest smart card, nu? Ei se lauda ca scapam de cabluri din casa. Dar cablul este necesar, nu?

  7. Buna seara vroiam sa va intreb de cateva zile pe ecran la tv apare update software press ok or exit am facut ok si tot nu se instaleaza apare error #004 nu stiu ce sa facem Multumesc

  8. BUNA SEARA.AM ABONAMENT SALITAR.AM 3 TELEVIZOARE SI 3 APARATE.PE FIECARE TELEVIZOR IMI APARE „NU SUNTETI AUTORIZAT SA VIZIONATI ACEST CANAL”.AM SUNAT DE 8 ORI PT REINITIALIZAREA CARTELEI….NIMIC.AM RESETAT APARATELE ….NIMIC.II DAU CAUTARE DE PROGRAME SI LE SALVEAZA.CAIES DIN MENIU NIMIC.AM SCOS CURATAT SI REINTRODUS CARTELE….NIMIC.MI SE PARE CIUDAT CA DIN 3 APARATE NU REUSESC SA VAD NIMIC.MULTUMESC.

    • Trebuie reinitializate cartelele, aveti 3 variante. 1 Sunati la Relatii Clientii de obicei seara se raspunde mai repede. 2 Ii contactati pe Facebook la adresa Digi Romania si le spuneti problema pe messenger. 3 Puteti reinitializa cartelele daca aveti cont pe Digi Romania .ro in sectiunea Contul Meu.

  9. Am activat cardurile (Irdeto) din aplicație (avem 2), am băgat unul în TV (Samsung NU7102) și apare eroarea 017. După ce am dat ”close” mi-a apărut un nou mesaj: ”scrambled signal”. Am resetat din aplicație, am repetat operațiunea (de fiecare dată am așteptat o oră – am încercat și varianta cu operatorul telefonic, respectiv o domnișoară care a resetat la rându-i cardul, sfătuindu-ne să-l lăsăm o jumătate de oră până se activează). Still nothing… Merci cu anticipațiune :).

  10. Posed un televizor LG 32LJ500V,IN GARANTIE. PE CANALELE 99 NICK JR,57 TRAVEL CHANEL HD,55 VIASAT NARURE HD,32 EUROSPORT 2 HD,30 EUROSPORT HD, toate de pe frecv 338000,se bblocheaza,nu mai pot schimba canalele.Fiind in garantie am mers cu televizorul la service acreditat si mi s a spus ca e o problema de la DIGI,pe frecventa 338000V.
    ROG VERIFICATI SITUATIA CA EU PLATESC LA DVS.CA SA VIZIONEZ TOATE PROGRAMELE SI NU SA MI SE BLOCHEZE TELEVIZORUL!

    • Nu cred ca problema este de la Digi, daca ar fi de la ei nu ati receptiona programele de pe acea frecventa insa fara sa vi se blocheze TV-ul. Insa, daca doriti, puteti face o sesizare si la relatii cu clientii Digi in acest sens.

  11. Am activat azi din contul online extraopțiunea pt pachetul HBO dar nu reușesc nici cum sa Vizionez acele canale,i-am dat reinitializate la card după care am așteptat pe un canal criptat o eternitate ,am revenit la setările din fabrica,am dat sa caute din nou canalele ….nu merge nicio varianta.Am sunat la relații cu clienții,mi-a răspuns o domnișoara care nu avea nicio treaba.Intrebarea ar fi :oare trebuie înlocuită cartela pt pachetul HBO sau?

    • Daca ati verificat deja sa fie introdus corect smart card-ul, e posibil sa fie defect, trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi si sa faceti o sesizare in acest sens.

  12. Buna dimineata am o problema ci smart cam plus ul , nunimi apare nimic pe ecram can il conectez daca dau sa caute programele imi gaseste pe tote si cu smart cam introdus da la toate im arata dupa scanare ca nu am semnal

          • Incercati sa opriti TV-ul, cu el oprit introduceti smart cam-ul, il porniti si scanati din nou programele, smart cam-ul ramanand introdus.

          • Incercati sa bagati smart camul corect in tv? Daca nici dupa explicatiile scrise de Robert nu functioneaza sunati la relatii clientii sa trimita o echipa de tehniceni. Sunt unele tv-uri care nu vor sa funcioneze cu variantele noi sau vechi de camuri oferite de digi. Din ce am inteles camurile irdeto sunt cele mai bune functioneaza si pe tv-urile cu CI fara acel plus. Bafta.

  13. Bună ziua! Sunt abonat RDS RCS , am probleme cu conectarea la cartelă sau satelit.Pe televizor imi apare acces nepermis 10.Am incercat să activez cartela prin serviciul Rds, de mai multe ori dar fără succes. Vă rog, respectuos sa ma ajutati.Serie Smartcard: *******.Vă mulțumesc.

    • Buna ziua,
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii DigiTV la numarul 0314004000, in primul rand trebuie sa va asigurati ca serviciul nu este deconectat pentru neplata, eventual va vor da o reinitializare.

  14. La semnarea contractului am achizitiont suplimentar inca un CAM CI+ .Abia zilele trecute am incercat sa il pun in TV dar nu se autentifica si da eroare : E017-0. Scrie acolo sa sun la operator , dar este mai mult o gluma in conditiile in care am asteptat in total aproape 1h si nu am reusiot sa vorbesc cu nimeni. Exista alta posibilitate ? Multumesc.

    • Trebuie data o reinitializare.
      Reinitializarea cartelei se poate face si din IVR (robotul telefonic), fara sa fie nevoie sa asteptati la telefon sa intrati in legatura cu un operator. Au mai multe apeluri in aceasta perioada din cauza avariilor (aparute din cauza conditiilor meteo nefavorabile), de aceea se intra greu in legatura cu un operator.

      Altfel, puteti face o sesizare online pe site-ul Digi Romania, pe e-mail la clienti@rcs-rds. ro sau pe pagina Facebook Digi Romania.

  15. Buna ziua ,

    Am probleme cu smart cardul pe toate televizoarele : Panasonic , Samsung si Philips.
    Am eroarea E017-0. Pe Samsung , cardul a fost activat iar pe HBO de exemplu , desi a fost activat in contract , apare aceasta eroare. Este introdus corect , am verificat.

    • Ati testat smart cam-ul si pe un alt TV? Asa ne dadeam seama exact daca este o problema de la smart cam sau de la TV.
      Daca nu aveti aceasta posibilitate, sunati la relatii cu clientii Digi si faceti o sesizare in acest sens, vor trimite o echipa service sa verifice.

    • Va apare acest cod de eroare la actualizarea software-ului, nu?
      Incercati acesti pasi: scoatem smart cam-ul, selectam postul Film Now HD, scoatem/reintroducem televizorul in priza, lasam selectat postul Film Now HD si reintroducem smart cam-ul. Procesul de actualizare ar trebui sa fie reluat si finalizat cu succes. Acesti pasi pot fi incercati si pentru alte erori.
      Am postat si un articol separat in privinta actualizarii software, se numeste Actualizare software smart cam-uri Digi Irdeto.

  16. Buna seara!Mulțumesc pentru articol.Am următoarea eroare:0x80030038 după încercarea de a descărca noul update la cam ci+ de la digi.Se reia descărcarea încontinuu.

    • Buna seara,
      Am publicat un articol separat in privinta noului update al cam-urilor Digi care contine inclusiv un mic tutorial pentru eroarea primita de dumneavoastra, il gasiti aici.
      Va recomand sa il testati si sa lasati acolo un comentariu daca problema persista.

  17. Am achiziționat un samsung smart 4k si am o problemă cu CI+ . Am făcut setările cum trebuie de câteva ori si până la urmă sa inițializat cartela si vedeam posturile demodulate iar după ce opresc tv-ul si il repornesc imi spune card introdus greșit. Eu nu pot mereu cand pornesc tv să dau setări din fabrica pentru că nu este corect așa.

    • Ce tip de SMAT CAM ai? Din acela cu , cartela sau fara cartela? Este posibil sa fie de la cam. Daca poti vezi cum se conporta tv-ul cu ,cele 2 tipuri de camuri.

  18. Buna ziua
    As vrea să știu dacă se poate de ce nu mai îmi merge programele cu filme cum ar FI HBO.urile si altele doar am facut abonament la ele
    Si azi de zi au mers iar acuma scrie program criptat
    De ce oare???

    • Buna dimineata, sunati la relatii cu clientii sa faca o reinitializare a cartelei.
      Daca nu puteti telefonic, puteti sa le deschideti o sesizare pe pagina oficiala Facebook.

  19. Buna seara am si eu o problema cu o cartela smart cam plus. O am de cateva luni bune si astazi aprind televizorul linistit si imi apare „Nu exista video disponibil” Am incercat sa scot cartela sa o bag iar, am instalat din nou toate canalele, am scos televizorul din priză și nu am putut rezolva nimic. Dacă va intereseaza marca televizorului este FINLUX. Va rog daca m-ati putea ajuta mi ar fi de mare folos. Multumesc

  20. Buna ziua. Posed doua tv unul care functioneaza cu tv box cu un card, pt ca tv-ul nu prinde destule canale, cel de al doilea are smart card. Tv-ul este compatibil cu smart card, verificat din lista data de digi. La un moment dat canalele din grila hbo si cinemax nu mai se vad, imi spune eroare 10.consultati serviciul digi. La tv-ul cu tv box e ok. Inca o anomalie, totusi canalul FilmNow se vede, decodeaza, si stiu ca si acesta este codat. Deci ce pot face si de unde e problema? Mentionez ca am scos si reintrodus cardul in suportul mare si apoi in tv. Am scos si tv din priza.

    • Sa inteleg ca aveti probleme doar pe Maxpachet HBO si Cinemaxuri. Pe tv-ul cu mediabox functioneaza aceste posturi? Sunati la relatii clientii si spuneti-le problema. Sar putea sa fie o problema la ei in sistem si din gresala sa va fi restrictionat acest pachet.

      • Din cate spuneti dvs inteleg ca FilmNow nu intra in grila Max Pachet HBO. Pt doar pe el il pot viziona. Pe tv cu mediabox functioneaza perfect. Acolo nu am avut niciodata probleme. Am sa-i contactez pe cei de la rcs. Multumesc pt raspunsul prompt.

        • Film NOW este alt pachet Max Pachet alt pachet nu are treaba unu cu altu. Sunati si spuneti ca pe tv-ul cu Cam nu va merge hbo va da acel mesaj, dar pe receptor va functioneaza. Problema este sigur la ei in sistem. Cu placere!!

  21. Buna seara . Am 3 decodoare , iar la unul din ele imi apare Acces nepermis (10) . Radio functioneaza , dar la tv apare acces nepermis . Din ce cauza ar putea fi ? Pana acum a functionat

  22. Salut! Am o problema cu un card CI
    Apare pe ecranul lcd ului mesajul „autentificare in curs”
    Dupa 15 sec lcd – ul se restarteaza si apare acelasi mesaj
    Posturile tv se vad pe fundal. Nu este ecran negru

  23. Smart card expirat (9).Am scos cardul si l.am reintrodus, am reinitializat cardul, am dat din nou cautare programe..toate acesetea si nici un rezultat.Ce as mai putea face? Va multumesc anticipat!

    • Sunati la relatii cu clientii Digi cum a scris si domnul Bebe, din cate stiu nota de eroare 9 (smart card expirat) se rezolva prin reinitializarea cartelei, nu cred ca e nevoie sa ajunga cineva acasa.

  24. Buna ziua Am un card smart cam de la digi televizor samsung am introdus cardul dar imi apare pe ecran ca nu este compatibil Ce pot face in aceasta situatie Multumesc anticipat

  25. Am scos cartela din slot si cand am introdu-so la loc nu mai citeste programele criptate,hbo,cinemax,tv 1000 si film now.multumesc anticipat.

    • Probabil trebuie efectuata reinitializarea cartelei smart cam, va recomand sa sunati la numarul 0314004000 pentru reinitializarea cartelei Digi.

  26. Salut!
    Imi apare eoarea E016-0(nu vad nimic dar vad subtitrarea), cardul este fara cartela si a mai fost introdus in TV si a mers, pana acum cateva zile.
    Ce e de facut in aceasta situație?

    • Salut Moga,
      Facturile sunt achitate? Posibil sa fie suspendata pentru neplata extraoptiunea? Incearca sa scoti/reintroduci cartela si daca tot nu functioneaza iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii Digi pentru reinitializarea cartelei.

  27. Multumim pentru articol. Chiar avem nevoie. De cateva zile am achizitionat 2 buc. SmartCam CI+, si unul dintre ele a functionat vreo doua zile, dupa care a inceput să.mi apara pe tv semnal demodulat. (Am activat pachetul HBO, Film Now).

    • Cu mare placere! Ma bucur ca este util. Daca semnalul este demodulat, primul pas este sa reintroduci cartela CI. Daca nici asa nu functioneaza, incearca o revenire la setarile din fabrica din meniul televizorului.
      p.s. Scuze pentru intarziere.