Configurare stick 3G pentru internet mobil RCS-RDS (Digi)

Configurare stick 3G pentru internet mobil RCS-RDS (Digi) – Stickurile 3G (modemurile de date) pentru internet mobil sunt dispozitive lansate pe piata pentru a intra mai usor in contact cu lumea virtuala, dispozitive utile si foarte comode insa ce se intampla atunci cand intampinam probleme?

Voi detalia cateva probleme ale stickurilor 3G oferite de compania RCS-RDS (Digi) pe care le putem rezolva cu usurinta fara a intra in contact cu reprezentantii companiei. RCS-RDS a oferit stickuri fabricate de doi giganti ai echipamentelor in telecomunicatii: Huawei si ZTE. Modele oferite de catre compania cu brandul Digi sunt urmatoarele: Huawei  E1550, Huawei E156G, Huawei E1750, Huawei E176G Unicom, Huawei E220, Huawei E173, Huawei E3131, Huawei E3131S-2, Huawei E1750C, ZTE MF100, ZTE MF110, ZTE MF190, ZTE MF667, ZTE MF195E si ultimul model oferit, ZTE MF710M.  Un singur stick a fost oferit de RCS-RDS fara sa fie produs de Huawei sau ZTE si anume Tehsino E1M. Toate aceste stickuri sunt de 3.6, 7.2 respectiv 21.6 Mbps.

Aplicatiile acestor modele se aseamana, unele sunt chiar identice. La ultimele modele de stickuri profilul de internet este predefinit (by default) pentru a putea utiliza cat mai usor acest dispozitiv, insa voi detalia setarile pentru toate modelele, in cazul in care sunt necesare. Aplicatiile stickurilor se numesc Mobile Partner, Join Air, DigiNet Mobil sau DigiNet.

Setari de internet stick 3G Digi

Pentru definirea profilului de internet, pasii pe care trebuie sa ii urmam sunt urmatorii:
Pentru Huawei (E1550, E156G, E1750, E220, E173, E3131, E3131S-2 si E1750C): Instrumente (Tools) – Optiuni (Options) – Management Profil (Profile Management) – Nou (New); la Nume Profil (Profile Name) introducem Digi, la APN selectam STATIC si introducem internet, restul setarilor raman nemodificate  dupa care selectam Salvare (Save) si OK.
Pentru ZTE (MF100, MF110, MF190, MF667, MF195E): Setari (Settings) (iconita cu simbolul unei rotite) – Adaugare (Add); la Nume (Name) introducem Digi, la Formare Numar (Dial Number) introducem *99#, apoi bifam Utilizati urmatoarea adresa APN (Use the following APN address) si introducem internet, restul setarilor raman nemodificate, selectam Salvare (Save), Aplicare (Apply) si OK. Inchidem fereastra si putem apasa Conectare (Connect) (butonul cu iconita unui om).

Pentru Tehsino E1M:  Afisare Setari (Show Settings) – Mai Multe Detalii (More Details) – Utilizator si Parola (Username si Password) raman necompletate, la Config Filename introducem Digi, la Dial Number introducem *99#, apoi bifam Utilizati urmatorul nume APN (Use the following APN Name) si introducem internet, selectam OK si Aplicare (Apply).

Pentru ZTE MF 710M este cel mai simplu: imediat cum am introdus stickul in portul USB, va fi instalata automat o aplicatie, va aparea pe desktop aplicatia respectiva si cand vom apasa dublu-click, ne va redirectiona catre browser si vom putea utiliza internetul. Simplu si rapid.

Daca tot nu functioneaza la prima incercare, putem incerca si scoaterea/reintroducerea stickului in portul usb, face minuni :). Foarte multe probleme de conectare se pot rezolva in felul acesta, eu am folosit in trecut MF110 si periodic, cand mai apareau probleme, se rezolvau prin aceasta simpla operatiune.

Configurare stick 3G pentru internet mobil RCS-RDS (Digi)

De asemenea, putem intampina situatii in care nu avem semnal. Semnalul poate fi verificat la ZTE in coltul din stanga-sus, la Huawei in coltul din stanga-jos iar la Tehsino E1M in coltul din dreapta-jos. Daca nu avem deloc semnal, ne vor aparea urmatoarele mesaje de eroare pe aplicatie: la ZTE “necunoscut” (unknown), la Huawei “inainte de conectare, inregistrati-va pe o retea” (you can’t connect before register to an available network) iar la Tehsino “No service”. Singurele operatiuni pe care le putem efectua pentru rezolvarea problemei, daca nu avem semnal, sunt urmatoarele:

La ZTE: Setari (Settings) – Preferinte (Preference) – aici sa fie selectat UMTS/HSPA Only sau Automatic (daca este selectat GPRS/EDGE Only inseamna ca este selectat modul 2G). De asemenea, putem selecta reteaua manual: tot la Setari (Settings) – Selectie (Selection) – bifam Manual si Cautare (Search), apoi selectam din lista retelelor disponibile Digi si apasam click pe Aplicare (Apply).

La Huawei: Instrumente (Tools) – Optiuni (Options) – Retea (Network) – la Tip Retea (Network Type) sa fie selectat WCDMA Only. Pentru selectarea retelei manual: tot la Retea (Network) – Mod inregistrare (Registration mode) selectam Inregistrare si cautare manuala (Manual search and register) si apasam click pe Reimprospatare lista retele (Refresh Network List). Din lista retelelor disponibile selectam Digi si selectam Inregistrare (Register).

La Tehsino: Afisare Setari (Show Settings) – Mai Multe Detalii (More Details) – la Preferinta Mod (Mode Preference) sa fie bifata optiunea UMTS/HSDPA Only.

Este bine de stiut ca, daca semnalul este ok (peste o linie de semnal), majoritatea problemelor se rezolva prin refacerea profilului de internet sau introducerea intr-un alt port usb.

O alta problema frecventa care poate aparea este nedetectarea stickului de date mobile. Apare mesajul de eroare “Negasit” (“Not Found”), “Dispozitiv Nedetectat” (“Device not detected”) – ZTE iar la Huawei: “Dispozitivul a fost deconectat sau nu este disponibil” (“The device has been disconnected or is unavailable”). In acest caz, putem incerca sa introducem intr-un alt port usb (se rezolva frecvent, dupa cum mentionam anterior), sa restartam computerul sau sa dezinstalam si sa reinstalam aplicatia stickului. Altfel, sunt sanse mari ca stickul sa fie defect.

Acestea sunt totusi dispozitive GSM, destul de complexe, si pot aparea alte erori in afara de cele mentionate mai sus. Pentru orice problema, nu ezitati sa ne-o detaliati si va vom oferi o solutie.

Cum activam modul de reconectare automata pe un stick pentru internet mobil?

Cel mai important motiv pentru care dorim sa activam reconectarea automata pe conexiunea unui stick pentru internet mobil reprezinta pierderile de semnal. Daca ne aflam intr-o zona cu semnal slab si ne pica frecvent conexiunea, este enervant sa ne conectam manual de fiecare data. Drept urmare, putem activa modul de reconectare automata pe conexiunea stickului 3G/4G.

Pentru activarea reconectarii automate trebuie sa ajungem in Start – Control Panel – Network and Internet – Network and Sharing Center – Change adapter settings – click dreapta pe conexiunea stickului 3G – Properties – Options – bifam Redial if line is dropped.

Optional, putem seta de cate ori sa incerce reconectarea (redial attempts) si cat timp sa treaca intre fiecare incercare de reconectare (Time between redial attempts).

RCS – RDS ofera de ceva timp dispozitive ZTE care au atat functie de hotspot cat si functie de stick 4G, astfel de modele fiind ZTE MF90 si ZTE MF920V.

Pentru orice problema de conectare/performanta si orice intrebare despre stickurile/hotspoturile pentru internet mobil, lasati un comentariu.

Gasiti AICI pasii necesari pentru configurarea conexiunii de internet printr-un stick 3G conectat prin cablu OTG la o tableta/un telefon.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

264 COMENTARII

  1. Buna seara !! Am un stick MF 190 si incerc sa il instalez pe un Win 11. Am instalat JoinAir si am urmat intocmai pasii prezentati mai sus, iar cand incer sa ma conectez, imi scrie „Connect failed!”. Vreun sfat, va rog ? Multumesc anticipat.

    • Buna seara,
      Aveti semnal pe aplicatie? Verificati daca este configurat profilul de internet (am mentionat mai sus, in articol, pasii pe care trebuie sa ii urmati). Ati incercat sa reintroduceti stickul in portul USB?

  2. Am solicitat din 01.11.2021 la piatra neamt un stick si nici acum nu l am primit,nu funcționează Internetul din 15.10.2021,am plătit facturile. Multumesc de colaborare

  3. Buna. Incerc sa installez un stick MF195E pe un. MacBook cu Mac OS Catalina. Cand deschid folderul cu stick-ul si incerc sa instalez din folderul Mac primesc urmatoarea eroare: „The installer could not install the software. The installer could not install software because there was no software found to install” . Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Multumesc !

    • Salut Stefan,
      Eu personal nu am testat stickurile Digi pe macOS insa nu cred ca le-au testat nici ei.
      Eroarea apare cel mai probabil din cauza lipsei driverului necesar pentru acest model, iti recomand sa cauti driverul pe Google, daca gasesti driverul corect ar trebui sa functioneze.

  4. Buna ziua. Am un stick de la DIGI, model ZTE. a functionat pana acum 3 luni. Cei de la DIGI mi-au zis ca ei le-au casat si sa imi cumpar un alt stick. V-am gasit pe dvs pe net si poate reusiti sa ma ajutati.Probabil o sa-mi dati un email.Multumesc

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Ce problema aveti mai exact? S-a verificat problema de la Digi si sigur este stickul defect?
      Daca da, atunci puteti fie sa faceti o comanda de stick la Digi sau va cumparati unul din comert.

  5. am un stick de internet huawei e3131 si nu functioneaza in windows 10.
    am putut instala aplicatia de pe stick si am deschis-o si nu imi recunoaste sim-ul de internet.
    am incercat si cu alt sim (acest sim functioneaza introdus in telefon) si imi spune acelasi mesaj ca nu recunoaste sim-ul.
    am incercat si in alte porturi usb si acelasi mesaj.
    cum pot sa-l fac sa functioneze?

    • Ati verificat la setari sa vedeti daca sunt facute? Incercati asa: Instrumente (Tools) -Optiuni- Management Profil- Nou- La Nume Profil introduceti : Digi La APN selectam STATIC si introducem internet restul setarilor raman nemodificate dupa selectam Salvare si apasam OK.

          • Am citit si comentariul tau dar momentan nu cunosc pe nimeni care utilizeaza windows 7 sau 8 ca sa pot testa stick-ul.
            Sim-urile sunt verificate. Le-am introdus in telefon si se pot conecta la interrnet.

          • Inteleg, atunci e clar o situatie de incompatibilitate cu Windows 10.
            Recomand dezinstalarea aplicatiei stickului (cu stickul scos din PC), si reinstalarea aplicatiei.
            Daca problema e aceeasi, nu cred ca veti reusi sa rezolvati altfel.

    • Aceste stickuri sunt foarte vechi si nu au suport pentru Windows 10. In prima faza, daca puteti incercati si pe un PC cu Windows 8 sau mai vechi, sa va asigurati ca nu e stickul defect, de regula acest mesaj de eroare apare cand nu este detectata cartela SIM (fie din cauza SIM-ului, fie din cauza stickului).

    • Buna ziua, puteti incerca sa configurati profilul Digi in Retele mobile – Nume puncte de access – APN Nou – Nume: Digi – APN: internet – salvati profilul si il bifati. Daca nu functioneaza, e posibil ca stickul sa nu fie compatibil cu acest dispozitiv, sunt stickuri foarte vechi si nu functioneaza pe multe astfel de dispozitive.

  6. Salut. Am un stick ZTE MF190 HSUPA si nu imi merge. Il conectez la laptop, se instaleaza programul, intru in aplicatie, se initializeaza apoi ramane pe Unknown la semnal si jos apare Device is disconnected. Setarile eu zis ca sunt facute bine, avand in vedere ca am un profil pre-existend numit DIGI care e acolo cand instalez programul si nu il pot modifica. Laptopul este un Lenovo ThinkPad cu i5 si 8Gb Ram si windows 10 64 bits. Am incercat sa ii dau cu compatibility mode atat pe windows 7 cat si pe xp dar tot la fel face. Stick-ul l-am mai folosit acum vreo 2 ani si a mers atunci.

    • Salut Ovidiu,
      Stickul pare sa fie detectat, inclusiv cartela insa nu gaseste reteaua mobila.
      Verifica la Setari (Settings) – Preferinte (Preference) – aici sa fie selectat UMTS/HSPA Only sau Automatic (daca este selectat GPRS/EDGE Only inseamna ca este selectat modul 2G).
      De asemenea, putem selecta reteaua manual: tot la Setari (Settings) – Selectie (Selection) – bifam Manual si Cautare (Search), apoi selectam din lista retelelor disponibile Digi si apasam click pe Aplicare (Apply). Ma anunti daca apare sau nu reteaua Digi. Daca nu apare deloc, e posibil sa nu fie semnal Digi in zona, in ce zona il folosesti?

  7. Buna,
    Am un stick 3G VODAFONE, mergea pe laptop pana acum 2 zile perfect, dar de 2 zile apare ca este recunoscut de laptop, ca este conectat dar cand incerc sa intru pe mail, site,orice apare mesajul ca nu poate accesa aceasta pagina sa verific conexiunea la internet. Ma puteti ajuta?

  8. Buna ziua, am un stick pentru internet Huawei model E 1750, de la RDS, caruia i-am uitat PIN-ul, pentru ca nu l-am folosit. Stick-urile astea vin initial cu un PIN 000 sau 1234?

    • Buna ziua,
      Incercati unul din aceste doua PIN-uri, 000 sau 1234. Daca veti bloca acea cartela si va cere codul PUK, il poate obtine titularul contractului de la relatii cu clientii Digi.

  9. Buna ziua,
    Stick modemul MF110, pe care inca il mai folosesc pentru Windows XP, nu functioneaza si pe Windows 10, dupa cum au spus cei de la RDS.
    Este posibila reconfigurarea sa pentru a fi compatibil cu ambele variante de Windows si daca da, cum trebuie procedat ?

    Multumesc,

    • Domnule Radu sfatul meu este sa schimbati stickul cu un model mai nou si acela va functiona si pe windows xp si pe 10,va duceti intr-un magazin digi si vil schimba fara nici un cost. Parerea mea, eu asa am facut.

      • Multumesc pentru raspuns. Se pare ca ati avut noroc. Cei de la RDS mi-au spus ca ei l-ar putea schimba doar in cazul ca ar fi defect si, in acest caz, doar cu unul identic.

        • Va dau un sfat Duceti stickul la ei si spuneti-le ca aveti pe calculator windows 10 si ca acest stick nu functioneaza si vi-l vor schimba. Parerea mea.

          • E posibil sa nu-i schimbe stickul doar pentru o problema de compatibilitate, m-am lovit si eu de problema aceasta in trecut si mi-au pus aceeasi placa: inlocuirea se face doar daca stickul este defect si e posibil sa primesc acelasi model.
            Totusi, am auzit de unele cazuri in care au fost inlocuite stickurile, posibil sa depinda si de persoana cu care discutam in service.

    • Buna ziua,
      Nu prea aveti ce sa ii faceti stickului, e vorba de drivere+aplicatie care nu sunt compatibile cu Windows 10, deoarece nu au fost testate, stickul fiind foarte vechi.

  10. Buna ziua! Am un stik usb din anul 2012oferit de Digi. El este nefunctional de cîțiva ani. Am făcut o mărire de grilă tv si era si net ul la pachet . Nu mi a spus operatorul si il plătesc, chiar dacă nu este bun si nu mi trebuie . Normal trebuia sa mi faca si oferta de net cînd am prelungit contractul . Dacă tot erau la pachet. Am făcut sesizare si ei spun că e corect . Cum sa accept sa plătesc ceva care nu merge . De 7 ani il plătesc , asta in condițiile în care un contract durează 2 ani . Cred ca l am luat pe viață 😀.

      • Am fost nu vor . Spun ca trebuie reziliat contractul si se percep taxe. Taxe care se calculează din 2012 și nu știe să mi spuna ce suma trebuie să plătesc.

        • Inseamna ca a fost prelungit intregul contract. Nu se calculeaza din 2012, insa probabil in ultimii doi ani ati facut o modificare contractuala care v-a prelungit intregul contract. Nu exista o perioada contractuala mai mare de 2 ani la Digi, deci nu ar avea cum sa se calculeze din 2012. Din cate stiu, pentru stick trebuie platita taxa de activare (50 lei) si chiria promotionala de 5 lei pe luna, din momentul in care vi s-a prelungit contractul. Aceasta informatie ar trebui sa vi se ofere daca sunati la relatii cu clientii Digi sau daca ii contactati pe pagina Facebook. Nu exista „nu stiu sa va spuna” deoarece sunt obligati, daca ei nu stiu atunci solicitati un numar de sesizare in acest sens si faceti sesizare la OPC, atunci cu siguranta vor stii sa raspunda.

  11. Bună seara am un stik huawei E3131 3g si vreau sa trec la 4g digi am si un laptop myria 2 în 1 my 8307 pe care îl folosesc în 3g cu stiku huawei E 3131

          • In principiu orice stick compatibil cu sistemul de operare ar trebui sa va functioneze pe acest laptop, conteaza mai mult sistemul de operare nu dispozitivul in sine. Din cate stiu, laptopul acesta vine cu Windows 10 deci ar trebui sa va functioneze cam orice stick 4G.

          • Dar stau la țară la vreo 15 km de orașul Rovinari este 4g în Rovinari dar nu știu de 4g în satul meu Fărcășești județ Gorj
            Pe mine mă interesează mărimea de 30gb la internet din oferta 4G

          • Conform acoperirii disponibile pe site-ul Digi Romania, nu exista acoperire pentru reteaua 4G in Farcasesti, Gorj.

    • Buna ziua,
      Aveti semnal pe aplicatia stickului? Daca da, incercati sa urmati pasii pentru ZTE MF110 // ZTE MF190 mentionati in articol, ma anuntati daca intampinati probleme.

  12. Salut. Am stick internet Digi Net Mobil 21,6 Mbps. Testat pe „Speedtest.net” imi arata 3,15 Mbps viteza download. Cum e cu diferentza pana la 21,6? (stau in centrul orasului, aplicatia imi arata ca are semnal maxim, si nu am consumat inca ratzia de 5G pe luna respectiva – sau asa zic – chiar cum se poate verifica si cat ai consumat?)
    Multumesc.

    • Salut Mihai,
      Vitezele acelea sunt teoretice, nu va ajunge niciodata la acea viteza pe internet mobil. De la Digi ti se va spune ca 3.15 Mbps este o viteza corespunzatoare.
      In ceea ce priveste verificarea traficului consumat in functie de modelul stickului ar trebui sa ai o sectiune pe aplicatie pentru verificarea traficului insa datele sunt estimative si depinde care este perioada de contorizare a traficului (pentru a afla perioada de contorizare trebuie sa ii contactezi pe cei de la Digi).

  13. Buna seara.Stiti cumva cum se seteaza stickul zte mf110 movistar(nu are limba romana) pe cartela digi ?Dupa instalare nu reusesc sa il conectez,nereusind sa gasesc unde sa trec dial number si apn….

    • Buna seara,
      Pasii pentru configurarea stickului ZTE MF110 sunt cei mentionati in articol, sus. In ce limba aveti aplicatia stickului? Daca este limba engleza va putem ajuta, daca este o alta limba incercati sa intuiti folosind pasii de mai sus, alta limba nu prea cunoastem nici noi.

  14. buna ziua am un modem vodafone si vreau sa functioneze pe o cartela digi lam decodat dar scrie ca setarile care le are sunt pt o cartela vodafone ce trebuie sa fac?

        • Setarile de internet pentru Huawei K3765 ar trebui sa fie: Instrumente (Tools) – Optiuni (Options) – Management Profil (Profile Management) – Nou (New); la Nume Profil (Profile Name) introducem Digi, la APN selectam STATIC si introducem internet, restul setarilor raman nemodificate dupa care selectam Salvare (Save) si OK.

          • La instrumente numi Da voie sa fac modificări ci scrie modificare cod pin solicitare cod pin dezactivare dispozitiv mobil dar nu pot sa le modific

          • Pe ecranul principal apare un mesaj de eroare? E posibil sa nu aveti semnal sau sa nu recunoasca SIM-ul. Apare un mesaj gen „you can’t connect before registering to an available network”, „SIM not detected” sau „device not detected”?

          • Daca apare dispozitiv mobil nedetectat inseamna ca nu este detectat stickul de catre computer. Cu cartela Vodafone a functionat acelasi stick pe acest computer?

    • Salut,
      Ce mesaj iti apare pe aplicatie sau atunci cand incerci sa te conectezi la internet?
      Apare „you can’t connect before register to an available network” sau „device not detected/not found”?

        • La Instrumente – Optiuni – Retea – trebuie sa fie selectat WCDMA Only. Ulterior, incearca din nou cautarea manuala a retelei.
          A functionat pana acum la adresa la care te afli acum sau este prima data cand incerci sa te conectezi aici?
          La alta adresa a functionat?
          In ce localitate incerci stickul?

  15. buna seara!
    am schimbat un stick digi net mobil 7,2mbps cu un digi net mobil 21,6 mbps si nu mai pot sa ma conectez la internet pe laptop si nici pe un device din auto. mi s-a spus ca este tot 3g dar…..

    • Buna seara,
      Presupun ca incercati sa folositi aceeasi aplicatie, nu?
      Driverele sunt diferite, dezinstalati aplicatia veche (obligatoriu sa aveti stickul scos din computer, altfel riscati sa se dezinstaleze software-ul si de pe stick), reintroduceti stickul si instalati aplicatia de pe stickul nou.
      Ma anuntati daca in continuare aveti probleme.

  16. Salut, am un stick ZTE de la digi pe care l-am decodat, acum fuctioneaza cu ale cartele insa nu mai merge cartela digi. Imi afiseaza mesajul UNDETECT SIM. Sti cum as putea sa rezolv problema ? Mersi in avans !

    • Salut Alex,
      Sterge cartela pe partea cu cip-ul metalic, daca tot nu functioneaza este posibil sa se fi demagnetizat cartela SIM. Pentru inlocuirea acesteia trebuie sa ajunga titularul contractului intr-un punct Digi.

        • Ciudat, cartela functioneaza in telefon si stickul functioneaza cu alte cartele. Singurul lucru la care ma pot gandi este sa nu fie putin deplasat sau zgariat cip-ul metalic astfel incat sa fie mai greu de detectat de catre stick insa sa functioneze pe telefon. Ai posibilitatea sa incerci o alta cartela Digi in stick?

  17. Salut
    Am un stick Huawei care nu mai functioneaza de la RDS si nu se conecteaza deloc , nu se mai aprinde niciun beculet de nici-o culoare
    Ma puteti ajuta ?

    • Buna ziua,
      Daca nu se mai aprinde niciun led pe stick inseamna ca este defect, va recomand sa ajungeti intr-un punct service Digi pentru inlocuirea acestuia.

    • Buna seara,
      Ce model de stick aveti? Ce eroare apare pe aplicatie sau cand incercati sa va conectati? In ce localitate incercati sa il folositi? A mai functionat la adresa la care va aflati sau este prima oara cand il incercati aici? La alta adresa a functionat?

  18. Buna ziua,

    Am un stick RDS 3G Huawei E3131. Exista vreo posibilitate sa-l folosesc in afara tarii(bulgaria,grecia,etc) ? Trebuie sa fac vreun config diferit,sa activez de undeva functia roaming, sau merge strict in Romania?

    Multumesc

    • Buna ziua,
      Cu cartela cu care a venit (cartela de date) nu o sa puteti folosi internetul prin stick in afara tarii, deoarece pe acele cartele nu se poate activa roamingul. Teoretic ar fi fost posibil sa folositi o cartela cu voce si date pe care sa activati roamingul de voce si roamingul de date insa stickul Digi este codat in reteaua Digi si nu o sa se autentifice intr-o alta retea.
      Pe scurt, aveti nevoie de alta cartela si alt stick.

  19. Am cumparat un Stik internet Digi ca vad can cererea de un an si jumatate nu mise aproba cum pot sa-l incerc daca ie functionabil sa nu ma trezesc can fac abonament si nul pot folosi

  20. Doresc o informatie referitoare la conectarea la internet cu un stick USB La conectare se cere conectarea la o retea si nu stiu cum sa fac scest lucru..

    • Pana acum ai avut semnal bun la aceasta adresa unde il folosesti acum? Daca da, posibil sa se fi facut o reoptimizare a site-ului care deserveste zona ta, iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii Digi (deranjamente) si se sesizezi aceasta problema.