Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii
Cea mai rapida metoda de a ii contacta pe cei de la Digi (RCS & RDS) pentru a afla informatii sau pentru a face o reclamatie, poate sa difere in functie de problema pe care o avem sau situatia pentru care dorim sa ii contactam. In acest articol vom mentiona care este cea mai rapida si usoara metoda de a lua legatura cu Digi, astfel vom face economie de timp dar si de nervi.

Digi (RCS – RDS) este cel mai mare operator de servicii de telecomunicatii din Romania. Acestia ofera servicii fixe (televiziune prin cablu, televiziune prin satelit, internet fix, telefonie fixa), servicii mobile (telefonie mobila si internet mobil), servicii online (Digi Stoare (stocare in cloud), Digi Online (platforma streaming – live TV)) si energie electrica (Digi Energy).

Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii – cea mai rapida metoda pentru a face o sesizare
Problemele tehnice in reteaua Digi (RCS – RDS) se pot reclama prin diverse metode (telefonic, pe e-mail, intr-un punct de prezenta) insa cea mai rapida metoda prin care putem sesiza o problema tehnica (un deranjament) este online prin formularul de contact de pe site-ul Digi Romania. Concret, accesam sectiunea Contact – undeva la mijloc avem formularul de contact unde selectam Suport probleme tehnice – alegem serviciul (televiziune prin cablu, televiziune prin satelit, internet fix, telefonie fixa, voce si date mobile) – introducem numele, prenumele, judetul, localitatea, adresa e-mail, numar de telefon, cod de client – introducem intrebarea (este bine sa oferim cat mai multe detalii care pot identifica usor problema intampinata) si selectam Trimite urmand ca sesizarea online sa fie inregistrata instant pe site-ul Digi.

Important! Toate datele solicitate pe formularul de contact online trebuie sa fie introduse corect pentru a ajunge rapid la departamentul abilitat. Completand corect acest formular de contact, sesizarea online va ajunge la departamentul abilitat de la Digi, astfel incat ne putem astepta la un timp optim de rezolvare a problemei.
De exemplu, daca selectam Suport probleme tehnice + Internet fix, sesizarea va ajunge direct la departamentul tehnic, urmand sa fie tratata direct de ei, fara sa mai treaca prin alte departamente. Insa, daca avem o problema tehnica si selectam eronat Sugestii clienti, timpul de remediere va creste considerabil.

Aceasta metoda online este foarte utila in cazul deranjamentelor legate de televiziunea prin cablu (acolo unde majoritatea sesizarilor se rezolva prin interventia unei echipe de tehnicieni) sau in cazul problemelor tehnice de internet daca suntem siguri ca problema nu este legata de dispozitivul personal.

La fel de important este si codul (ID-ul de client), pentru a se identifica rapid contractul nostru. Daca nu cunosti codul de client, il poti afla de pe orice factura Digi sau din SMS-urile/mailurile de informare.

Asadar, indiferent ca avem probleme cu internetul (nefunctional sau viteza redusa), lipsa semnal TV sau lipsa ton la telefonia fixa, cea mai rapida metoda este sa completam formularul de contact disponibil pe site-ul Digi. De asemenea, daca avem probleme cu echipamentele Digi (sau daca dorim informatii despre router, ONT, decodor sau telefon), putem completa cu incredere formularul de contact.

Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii – cea mai rapida metoda pentru a solicita informatii financiare
In unele situatii, cea mai rapida si eficienta metoda nu este aceea de a face o solicitare online, un exemplu ar fi daca dorim sa aflam informatii despre facturile emise, o solicitare online poate dura mai mult iar raspunsul primit nu va fi pe e-mail (in cazul in care e nevoie de detalierea facturii, aceste informatii nu se ofera pe mail) ci telefonic. Astfel, cea mai rapida metoda de a afla aceste informatii este sa sunam la relatii cu clientii Digi (RCS – RDS).

Cat dureaza sa apelam sau sa stam in asteptare la relatii cu clientii Digi?
Este bine de stiut ca timpul de asteptare la relatii cu clientii, indiferent ca ne referim la Digi sau la orice alt operator, poate varia considerabil in functie de perioada zilei in care sunam, de numarul de solicitari sau de posibile avarii majore (caz in care este aproape imposibil sa intram in legatura cu un agent Digi). Desi robotul telefonic Digi mentioneaza un termen estimativ, exista posibilitatea ca acela sa nu fie respectat. Daca dorim sa avem mai multe sanse sa intram in legatura rapid cu un operator Digi, este recomandabil sa sunam foarte devreme sau foarte tarziu. Digi ofera asistenta telefonica non-stop, inclusiv in zilele libere legale.
Un alt sfat pentru a intra in legatura mai repede cu un operator telefonic este sa nu inchidem apelul. Unele persoane considera ca daca inchid apelul si incearca din nou, vor gasi „o linie libera” si vor intra in legatura cu un operator insa, in realitate, inchizand apelul pierdem prioritatea apelurilor aflate in asteptare si vom avea din nou o prioritate redusa. Drept urmare, daca avem nevoie sa sunam la relatii cu clientii Digi, ramanem in telefon indiferent cat este necesar, apelul nu este taxabil si putem lasa telefonul pe masa, avand modul difuzor activat.

Numar de telefon relatii cu clientii Digi (RCS – RDS)
Desi Digi are afisate numere de telefon diferite pentru fiecare situatie, inclusiv pentru fiecare judet, majoritatea numerelor de telefon sunt preluate de acelasi sistem IVR, unde apelul este redirectionat catre departamentul corect in functie de optiunile pe care le selectam prin robotul telefonic. In concluzie, ar trebui sa fie suficient sa retinem urmatoarele numere de telefon Digi:

  • 0314006422 – Digi Spania
  • 0314074077 – Digi Italia
  • 0314004401 – Digi Romania – RCS & RDS – persoane fizice
  • 0314006500 – Digi Romania – RCS & RDS – persoane juridice

Desi pe site-ul Digi sunt afisate mai multe numere, cele patru numere mentionate mai sus sunt suficiente pentru a acoperi toate problemele pe care le-am putea avea. Insa, este important sa selectam ramurile corecte atunci cand auzim robotul telefonic, altfel putem fi redirectionati catre un alt departament.
Asadar, daca va intrebati care este numarul de telefon de la relatii cu clientii Digi, puteti nota numerele de mai sus, desi sunt rare situatiile in care sa avem nevoie de mai mult de unul din cele 4 numere. De exemplu, 0314004401 acopera toate serviciile furnizate de Digi Romania pentru persoanele fizice.

Cum intram in legatura direct cu un operator telefonic?
Daca nu reusim sa navigam prin meniul robotului telefonic, la Digi putem avea foarte usor apelul transferat catre un operator, tot ce trebuie sa facem este sa apasam tasta 0 de doua ori consecutiv. Totusi, recomandam sa ascultati cu atentie optiunile indicate si sa selectati corect fiecare optiune, astfel veti avea apelul redirectionat catre departamentul abilitat.

Cat dureaza rezolvarea unei sesizari (reclamatii) Digi?
Termenul de rezolvare a unei probleme tehnice este de 48 de ore, in timp ce orice alta situatie (cerere de oferta, situatie financiara sau orice alta reclamatie care nu este de natura tehnica) are un termen de maxim 30 de zile. Bineinteles, acestea sunt termenele specificate in contract insa rezolvarea unei sesizari poate dura mai mult sau mai putin.

Cele doua metode principale de contact detaliate mai sus (prin formular de contact si prin apel telefonic la relatii cu clientii Digi) ar trebui sa fie suficiente pentru a acoperi toate situatiile pe care le-am putea avea la Digi. Insa, daca nu ne descurcam pe internet si nu dorim sa sunam la relatii cu clientii (nu dorim sa ramanem in asteptare, nu ne face placere sa vorbim la telefon sau orice alt motiv), exista si varianta de a discuta intr-un sediu Digi privind problema noastra. Majoritatea sediilor principale Digi au reprezentanti relatii cu clientii cu care putem discuta in detaliu despre serviciile lor. Aceasta metoda poate fi considerata buna daca nu intelegem aspecte legate de oferta comerciala Digi sau informatii financiare insa nu este o metoda buna pentru problemele tehnice.

Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii
La Digi se pot face sesizari si prin alte metode (de exemplu, prin e-mail sau fax) insa metodele recomandate sunt cele detaliate mai sus. Totusi, daca doriti mai multe informatii despre acest subiect, puteti afla aici detalii despre cum putem face o sesizare si cum ii putem contacta pe cei de la Digi.

Nefunctionarea serviciilor atunci cand avem nevoie de ele poate fi frustrant insa, inainte de a ne varsa nervii pe angajatii Digi, ar trebui sa ne gandim la urmatoarele:

  • in aproape toate cazurile, angajatii cu care discutam nu sunt responsabili pentru problemele noastre tehnice, o defectiune poate sa intervina oricand, la orice operator si la orice echipament, nu sunt provocate intentionat de angajatii Digi iar operatorii din call center sau angajatii din teren nu stau degeaba
  • toti operatorii au probleme tehnice iar din punctul nsotru de vedere, nu exista cel mai bun operator cand vine vorba de numarul de probleme tehnice, depinde foarte mult de calitatea retelei disponibile in zona noastra iar termenul de rezolvare depinde (printre altele) de numarul de echipe de interventii disponibile in zona; daca abonatul x din zona y are probleme frecvente cu serviciile RCS – RDS, nu inseamna ca acelasi lucru il vom experimenta si noi; exista abonati care au probleme frecvente, chiar si saptamanale iar alti abonati au o problema tehnica la 5-10 ani; acest lucru este valabil la orice operator de telecomunicatii, nu doar la Digi

Voi ce parere aveti despre modalitatile de contact Digi (RCS – RDS)? Cum obisnuiti sa luati legatura cu cei de la Digi, pentru ce probleme si cat de repede se rezolva de obicei problemele voastre? Lasati un comentariu mai jos in care sa descrieti experientele avute cu acest operator.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

486 COMENTARII

  1. Buna ziua ,
    Va aduc la cunostinta faptul ca mama mea ****** cu adresa locului nde consum in BRASOV,str.*, nr.*,ap.*,beneficiara contractului RCS&RDS nr.*****din data de 21.01.2019 , a decedat la data de 01.04.2021. In consecinta contractul cu societatea dvs inceteaza cu atat mai mult cu cat fost valabil numai pentru 2 ani. La locul mai sus mentionat, nu mai locuieste nimeni deoarece locuinta este in dezbatere succesorala. Am incercat sa va anunt pe pe adresa de e-mail ‘sesizari.reclamatii @rcs-rds.ro’ si nu a fost posibil. De asemeni am fost de doua ori la sediul de pe CALEA BUCURESTI si desi erau putine persoane la rand, treaba mergea foarte incet,probabil pentru ca era un singur lucrator la ghiseu. Dupa cum stiti timpul este foarte pretios si nu are rost sa-l irosim la cozi. Totodata va informez ca acest contract este semnat pentru 2 ani si nu a fost prelungit.
    Cu respect
    RADU
    TEL. 07*****
    E-MAIL *****
    TEL.rds&rcs 0368400414

  2. Avem o antena ridicată în curte din ianuarie și nu sa achitate plata nici pînă azi decît chiria. Ce putem face

  3. BUNA ZIUA Am un contract cu D- vostra *********/ 14.05 2021 ,dar servii de NET FIX si TV prin cablu nu.Prin fata proprietii trece FIBRA NETCYTI iar la vecinul meu de la ***** ****** nr ** in fata proprietatii este o cutie de conectare cu fibra optica CE VESTI POT PRIMI ? CIND VOI BENEFICIA DE SERVICIILE DIGI ?

  4. Din 1 09 2021 a cazut stalpul de fapt s-a rupt ,nu pot intra in curte ,am sesizat si telecom si primaria.Nimic,pagube destul de grave,tabla de la gard indoita plus accesul in curte.

    • Daca acel stalp este stalp folosit de compania de electricitate atunci trebuie sa sunati la acea companie . Dupa ce se inlocuieste stalpul sunati la firma de cablu sa inlocuiasca cablurile. Noi nu reprezentam nici o firma de telecomunicatii.

  5. MESAJUR UGENTARE SERVICII INTERNET
    *****
    LOCATIA ONESTI,STR.*,NR.*
    DE JOI NU MAI ESTE INTERNET, INSTITUTIE PUBLICA FIIND NE ESTE NEVOIE DE SEMNAL, AM SEMNALAT DE VREO 6 ORI INSA NU SE REZOLVA,E BATAIE DE JOC

  6. VASILE s-a facut brasare la un vecin cind au umblat la caseta nu a-m mai avut semnal televiziune a-m sunat de 3 ori, sa astept intre orel 17 -19 nimeni a-m sunat iar orele- 19- 22 nimeni nici macar sa ne sune bascalie .Mentionez ca am mers la cei care au facut cablarea si au intrerupt sa sun la deranjamente fata de cele aratate rog sa dispuneti de fec tiunea a fost provocata de salariti d-VOASTRA .

  7. Salutare!Revin cu un update!N am putut rezolva nimic cu sfaturile pe care le am primit!Și a revenit doar pentru cel mult o oră însă a trecut din nou la viteza dezamăgitoare!Ar mai fii ceva ce aș putea face?

  8. Azi 26 august 2021 la sediul digi din orasul Sighisoara intre orele 13-15 era inchis pentru deratizare asa ca nu am putut plati factura, revenind la ora 16 nici de această data nu am putut plati factura deoarece la casierie nu era nimeni doar un afis (Sunt la bancă) Si specific nu doar o data faza cu plecatul la banca cam de aproape fiecare data. Nu se respecta programul caseriei sau să schimbe programul atunci. Miroase a minciună.Intrebare de cate ori trebuie sa merg pentru a plati factura? Respectați programul!

  9. Sunt foarte dezamagita de serviciile Digi! De 2 luni nu avem semnal la telefon nici eu si nici sotul! Pentru ce ne ia banii ca factura vine lunar? Nu vi se pare bataie de joc?

    • Ati facut sesizari pentru a urgenta rezolvarea problemei? Adresa din contract este cea la care aveti probleme?
      Eu va recomand sa verificati ce operator are semnal bun in zona si sa va portati la ei insa atentie daca aveti perioada contractuala, poate fi nevoie de plata anumitor sume in special daca ati luat telefon la abonament.

  10. Buna ziua,
    Ma numesc ALINA s-a sunat la ora 9:30, -in data de 26.08.2021 pt a face o sesizare pt serviciul de televiziune din SAT Moreni – nr * * ,pt ****
    Am vb cu un operator al dv m-ia confirmat ca a deschis solicitare si ca interventia va ajunge intre orele 13-15-, cand am revenit la oara 15 cu un telefon mi-a raspuns dna **** ( dimineata nu am retinut numele deoarece nu am crezut ca vor fi problem) care m-ia confirmat ca este o programare intre orele 13-15- dar ca nu vor ajunge numai dupa orele 19 si intr-un final ca nici dupa acesta ora defapt nu mai este disponibil ca vor ajnge maine intre orele 08-11.
    Imi pare rau ca azi dimineta v-am dat notele pt satisfactie clientii- din pacate sunt f dezamagita de incompetent angajatiilor dv nota finala fiind de 1

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Interventiile se fac in functie de numarul de echipe disponibile in zona si de numarul de solicitari insa se poate intampla sa nu se respecte intervalul. Problema celor de la Digi este ca ofera informatii despre programari ca fiind sigure, cand de fapt pot interveni multe situatii care sa duca la nerespectarea intervalului. Cei din call center ar trebui sa specifice ca este un interval orar de interventie dar ca nu se stie sigur daca se va interveni.

  11. Salut!As dorii și eu un sfat despre ce as putea face!Mai exact am o scădere drastică de viteză pe wi fi pe un telefon Xiaomi .Am incercat sa fac un speedtest cu un alt telefon și se pare că nu este din cauza modem ului ,însă din cauza telefonului.Am făcut un restart ,am umblat în setările de wi fi dar degeaba!

  12. Aștept de o luna jumate după un echipaj de la infrastructura sa rezolve problema. Acum când a rezolvat-o aștept sa vina la instalare. Am mesaje de la ei vreo 5 și nici măcar bunul simt sa sune sa îmi spună ca nu vin. Plus ca am sunat la ei aproape zilnic. Sincer sunt dezamăgită de ei și o sa îmi reziliez contractul ca nu e din vina mea ca ei nu pot nu vreau sau nu au chef. Nu știu am așteptat prea mult.

    • Pentru o instalare a serviciilor fixe se poate astepta si 90 de zile sau mai putin de la semnarea contractului.Puteti suna la Relatii Clientii pentru a urgenta instalarea sau daca doriti puteti renunta si va puteti muta la alt operator. Contractul intra in vigoare in momentul instalarii serviciilor. Daca nu mai asteptati si va mutati la alt operator , sunati la Relatii Clientii Digi si le spuneti ca nu mai doriti serviciile lor sau in momentul cand vin cei de la digi sa faca instalarea le spuneti ca nu mai doriti. Dvs decideti ce veti face in continuare.

  13. Lăsați-vă de meserie ăștia de la digi,, ca au nevoie de voi la recoltat cîmpurile. Ca de cînd ați preluat de la Cablu TV, nimic nu funcționează ozi da și două zile nu. Dar factura e punctuala si fără îndoială cu prețul intact. Iar cînd va mai aduceți aminte mai treceți și prin Lunca dochiei Urechesti Bacău dacă aveți plăcere bineînțeles.

  14. O firma neserioasa, angajați care îți răspund la telefon și îți spun că este un incident pe zona dar ei habar n au ce se întâmplă și te tot mint nonstop ca se rezolva ba peste 5 ore, ba peste 10 ba peste 48 pana la urmă. Niște mincinoși.

  15. Nu fac un comentariu , fac o reclamație, am dat tel sa fac o reclamație ca nu este semnal și mi sa închis tel în nas , precizând ca ei nu au pe cine sa trimită la ora asta
    Domnilor sinteti DIGI , la cit de mari sinteti ar trebui sa aveți interventi pentru tv și noaptea

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Serviciul de relatii cu clientii Digi este non-stop, sunt oferite informatii la orice ora insa nu exista o echipa dedicata pentru deranjamente izolate care nu afecteaza multi abonati. Exista echipe de interventii non stop insa acestea sunt dedicate avariilor care afecteaza mai multi abonati, nicidecum pentru simple interventii. De ce ar exista astfel de echipe in situatia in care majoritatea oamenilor dorm noaptea (presupun ca va referiti la dupa ora 22:00).
      Alti operatori nici macar nu au program non stop asa ca ar trebui sa ziceti mersi ca aveti cu cine discuta.

  16. Buna ziua, ma numesc Constantin, oras Horezu jud. VL. Str. *. am anuntat telefonic din 28.07. deranjament tv. si am primit sms-uri de rezolvare in nenumarate randuri. Toate mincinoase, nu vine nimeni . Sunt dezamagit.

  17. Bună ziua vreau sa va informez ca azi 27 07 2021 a avut loc un incident pe strada * nr * Brăila. Anume în contextul unor lucrări o basculanta a agățat rețeaua de cabluri și le-a rupt. Am apelat la nr dv aprox la 14.30. Mi s-a înregistrat cererea și mi s-a comunicat să fiu la adresa între 15-17.Dupa ora 17 a sosit o mașină cu angajații digi. La aprox ora 18.30 angajații mi s-au adresat arogant,, vezi mă dacă ai cablu”!!!!. Nu aveam. Au venit, au măsurat semnalul, au trântit aparatul pe jos deosebit de aroganți, argumentând,, e cu mufă veche, cu tablă”… vina mea…. Dupa au ieșit afara și mi-au comunicat ca din cauza frunzelor de la vie nu am semnal, ca ei au măsurat și trebuie sa ma urc eu sa tai via, dupa sa intervină ei sau probabil sa le dau și lor un bănuț, ca la cerșetori sa am și eu TV +Net (plătit 114ron/luna). fiind clar ca în urma accidentului s-a secționat fibra optică, dar dânșii erau prea ocupați sa schimbe fibra. După i-am gonit numindu-l boschetari. Va rog soluționati imediat sau reziliez contractul.

    • Noi nu suntem Digi. Puneti pe cineva din tara sa va activeze roaming-ul pe nr dvs. Trebuie sa sune la Relatii Clientii. Daca aveti cont online pe Digi .ro la sectiunea Contul Meu atunci puteti sa va activati roming-ul de acolo.

  18. Ma numesc ****** Mihai din Braila,str.***** nr * bloc ** bis ap **.Peste putin timp se va împlini o lunăaaaaa de zile de când am încheiat un contract de instalare cu faimoasa dv firma ,care este cea mai cea din univers.Inca stau si astept ( de ce oare?) sa ma bage cineva in seama.M-am plictisit de cate ori am sunat la operatori.In afara de faptul că au fost inițiați sa vorbeasca frumos,totul se reduce la niste vorbe goale,deoarece nu sunt susținute de fapteeeee.Acum câteva zile în urmă s-a întâmplat un miracol.A venit chipurile „doi reprezentanti” digi ,care au constatat niste probleme tehnice si au plecat cu promisiunea că o sa fiu contactat.Bineinteles ca nu m-a contactat nimeni,ci tot eu am sunat si ca de obicei am fost asigurat că se va face tot posibilul pentru rezolvare.Expresii șablon,vorbe frumoase dar goale si ma aflu in aceiasi situatie de acum aproape o lună.Mai căutați in firma poate mai găsiți si lucruri care trebuiesc îndreptate,nu numai lauda de sine.In rest va doresc : Vizionare plăcută!

    • Noi nu suntem Digi. Daca au venit si au constatat ca sunt probleme, probabil nu au echipamentele necesare pentru a rezolva problemele constatate. Nu aveti ce face decat sa insistati la Relatii Clientii si sa asteptati.

  19. Revin la notificarea de ieri. Contactul pentru portarea numărului ********* sa făcut în data de 30.06.2021. Contractul pentru serviciile TV și internat sa făcut în data de 06.07.2021. Factura cu valoarea de 248,02 da emis în data 06.07.2031 cu termen scadent la 32.07.2021. Perioada de facturare 01.06.3021 – 31.07.2021. Ma întreb dacă este.cineva intreg la cap la RCS RDS. Sau acești mitici sunt plătiți saboteze firma. Acest lucru se practică în mod curent ,firmele rivale plătesc sabotori pentru a scoate de pe piața aceasta firmă. Cei care sunt în măsura sa decidă ,ar trebui sa facă curățenie masiva în personalul ce lucrează la DIGI. Nu este posibila o astfel de activitate, haotică, unde nimeni numai da de capăt la ameteala realizată. Eu încă mai sper.ca cineva sa eie o atitudine la cele scrise de mine. Observ ca pe internet sunt fluvii de reclamații și un anume Robert spune tuturor ca nu.sau adresat la RCS RCS. Ce este acest lucru? Nimeni de la firma nu a remarcat acest lucru?

  20. De joi noaptea nu merge nici internetul nici programele TV. Am făcut nenumărate sesizări și…nimic!!! Azi e luni ora 23:00.
    SUNTETI VARZA!!! Incompetenți e puțin spus!

  21. Buna ziua. Am solicitat instalarea cablu tv, pentru un batrin, care nu se poate deplasa.
    AM FACUT PATRU SESIZARI, SI NIMIC.
    IN SAPTAMANA A TREIA , A SUNAT CINEVA SA MEARGA SA INSTALEZE , DAR CE SA VEZI, AU GRESIT ADRESA. TREBUIA SA AJUNGA IN JUDETUL VALCEA SI AU AJUNS IN JUDETUL IASI, PE O STRADA CU ACELASI NUME. A TRECUT INCA O SAPTAMANA SI NU A MAI SUNAT NIMENI. AM DEPUS ALTA SESIZARE.
    FAC ACEASTA SESIZARE SCRISA , IN IDEEA CA CEI CARE CONDUC ACEASTA SOCIETATE, VOR LUA MASURI. MULTUMESC.

  22. Foarte prost, forte mult timp de asteptare pentru remediere si un semnal prost la internet cablu fibra, care oxcileaza. Spania, Castellon cale * nr. **.

  23. Aseară, 9 iulie, pe la ora 22.00 am transmis un comentariu. În primul moment mi s-a comunicat, surprinzător totusi, ca a fost sesizat un duplicat al acestui comentariu și, ca urmare, m-a returnat la pagina inițiala. Am completat textul cu alte…… considerații ( ca sa fie alt comentariu, neduplicat) si a apărut mesajul ca textul este verificat pentru postare.
    Rezultatul : fără nicio surpriza, comentariul meu decent, politicos dar critic, nu a fost postat.
    Care era ideea de fapt?
    Am optat pentru un pachet de programe cu film now și hbo/Cinemax dar soluția lor tehnica – un card care ar decodificarea respectivele posturi, nu-si face treaba. Nu se activează chiar și toată ziua asa ca eu plătesc un serviciu la banii pe care ii cer ei dar îl primesc la parametrii nde cea mai joasa calitate dandu- mi impresia ca sunt luat de fraier. Textul era mai complet în vonditiilr în care, anterior, am dat trei telefoane di am transmis doua e-mailuri pe aceasta tema fără nici cea mai mica reacție a vreunui responsabil. Chiar aseara la telefon operatoare îmi spunea ca ea „poate” sa îmi transmită sesizarea, adică nici nu înțelegea ca asta este măsură sau reacția normala , obligatorie, rezulrata din subiectul discuției mele.
    O deziluzie.
    O deziluzie cu atat mai mare cu cât se demonstrează prin reacții ( sau mai degrabă prin lipsa de reactie) ca nu exista interes în rezolvarea unor probleme ale lor pe care le-au mutat în spinarea noastră și, ce-ai important, nu exista respect. Eu asta inteleg.
    Acum chiar sunt curios dacă, de data asta, cel care cenzurează comentariile va considera ca acesta peste trece de furcile lui caudine.

    • Noi nu suntem Digi. Va sfatuiesc sa va prezentati cu, Cam-ul intr-un service Digi sa va activeze cam-ul acolo. Asa sunteti sigur ca , cam-ul este activat. Ce tv aveti? Ce Cam ati primit de la Digi?. Activarea Cam-ului se poate face si din contul online de pe site-ul Digi. ro- Contul Meu.

    • Toate comentariile sunt puse initial in aprobare pentru a evita comentarii cu limbaj licentios. Toate comentariile sunt aprobate manual. Puteti critica oricat doriti, nu cenzuram niciun comentariu in acest sens.
      Ati postat un comentariu iar ulterior ati mai facut-o inca o data, motiv pentru care a aparut eroare cu continut duplicat.

  24. Doresc să aflu dacă tombola cu un telefon câștigător este inițiată de dv.-stră ? Se cer datele cardului ! Plata se poate face și la livrare în cazul în care situația este reală !

  25. Buna ziua, ma numesc Dana si reprezint persoana juridica Pensiunnea *****. Punctul de lucru al firmei unde avem si serviciile de internet si televiziune de la RCS RDS se afla in Soseaua * nr *, Bragadiru, Ilfov.
    Va informez ca la punctul de lucru respectiv se intrerupe internetul si televizorul din 2 in 2 saptamani si acest lucru se poate verifica. Fiind o pensiune care presupune cazare, cred ca va imaginati ce ne aud urechile de la clentii nostri, de fiecare data cand se intrerupe internetul si televiziunea . Nu intelegem ce se intampla si de ce trebuie sa suportam aceste lucruri in conditiile in care noi suntem clientii dvs de ani de zile , ne-am achitat facturile de fiecare data. Echipele dvs din aceasta zona fac de fiecare data acelasi scenariu. Vine prima echipa, dupa ce sunam de 3-4 ori, intr-o zi. Apoi pleaca prima echipa spunandu-ne ca o sa vin a doua echipa care trebuie sa verifice in alta parte. Inca o zi pierduta. Toate deranjamentele s-au rezolvat in 2-3 zile, timp in care clientii nostri ne fac noua tot felul de reclamatii. Va rugam ajutati-ne sa rezolvam aceasta situatie sau vom fi nevoiti sa renuntam la serviciile dvs. Este inadmisibil ca la doua saptamani sa se intample asa ceva fara ca nimeni sa nu ia nici o masura. Dana 07*******

      • Am o intrebare, daca am facut sesizare de 11 ori pana acum si problema nu s-a rezolvat, de cate ori mai trebuie sa repet sesizarea pt ca nesimtirea celor de la Digi a atins deja cote alarmante. S-a extins firma asta ca pecingenea in toata tara dar cand este vorba de mentenanta nu are personal suficient si asteptam pana la calendele grecesti De doua zile imi atarna cablul dintre stalpi pe mijlocul soselei fiind lovit mereu de tiruri pana va trece un camion mai inalt si mi-l va smulge pt a 5 oara. Mi se spune sa astept intrere anumite ore dupa care se amana si mi se da un alt interval orar de asteptare Lipsesc de doua zile de la serviciu si azi mi s-a transmis acum cateva minute ca este posibil ca de maine sa intervina cineva azi au venit doi baieti plictisiti care au ,,amanat” interventia pe motiv de cadura si de atunci tresar la trecerea fiecarei masiniIncerc sa profit si vreau sa te intreb care este procedura pt rezilierea contractului de telefonie, internet si energie electrica cu firma asta extrem de neserioasa?

  26. Sunteti neseriosi, am platit factura inainte de termenul final limita iar voi imi trasmiteti sms telefon de avertizare. Mi-ati provocat problleme in familie. S-a mai intamplat aceleasi aberatii in si inainte dar eu le-am tolerat. Se vede ca obraznicia voastra este bazata pe un tupeu de nesimtire maxima .Mai sunt si alte firme care fac aceleasi servicii , dar sunt mai seriosi Un audit extern v-ar pune la punct si pentru eliminarea incompetentilor boschetari. Puneti-va dracu la punct evidenta. Spuneti lui bulibasa al vostru sa revizuiasca sistemul de informare a clientului care este varza ca si el.
    .Astept scuze (e-mail , sms).
    A. ******

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Verificarea facturilor si trimiterea mesajelor de informare se face automat, iar daca se plateste printr-o alta metoda decat pe site-ul Digi sau in casieriile lor, plata se poate inregistra mai greu, acesta poate fi un motiv pentru care sa fi fost generata aceasta situatie.
      Poti face o sesizare catre ei (am explicat metodele prin care poti face asta mai sus, in articol) insa probabil vei primi acelasi raspuns pe care ti l-am dat si eu.
      Insa nu inteleg ce treaba are un sistem automat cu tupeu, nesimtire si alte laude pe care le aduci celor de la Digi. De asemenea, nu inteleg cum ti-a provocat probleme in familie asa ceva. 🙂

  27. Foarte dezamăgit de cei de la digi în special de operatori nu pot vorbi dacă zici ceva îți închid tel noi suntem clienți și atâta timp cit noi plătim și nu suntem rău platnici consider ca trebuie sa ni se asculte și noua problemele pt ca nu sunam de drag am tot pachetul la digi inclusiv abonamente dar pe viitor ma gândesc sa renunț la tot nu consider ca în decurs de 2 săptămâni sa chemi echipa de 5 ori eu nu zic ca nu mai sunt probleme dar nu asa și durata de așteptare este maxim 24 ore de ce dacă nu merge 24 ore bani ii dau sau nu eu pote sunt un om mic pt ceia ce spun dar poate este cineva care este mai mare ca mine și ia masuri cu stima

  28. am defectiune la conexiune internet ,va rog sa remediati problema daca nu se rezolva vreau sa anulez contractul ,deoarece am doua saptamani de cand sun la dvs.si nu s a rezolvat problema,va rog din suflet sa remediati

  29. De cel puțin 2 luni serviciul de internet e sub orice critică. Si dacă suni să anunți, cel care raspunde la telefon vorbește si poartă de parcă îl suni să-i ceri bani. Noi , abonații, suntem niște proști, după părerea lor. Noi suntem obligați doar să le dăm bani si să le suportăm ifosele si incompetența. Trebuie să ne milogim de ei ca să avem o ,, țâră ” de internet ! Rușine să vă fie !

  30. Bună ziua vreau să fac și eu o sesizare.Am două luni de zile de cînd tot aștept să-mi instaleze cablu RDS RCS in orașul Făurei judetul Braila dar fără nici o speranță mă tot amîna de la o zi la alta.

    • Noi nu suntem Digi. De la semnarea contractului pana la instalare poate dura si 90 de zile. Sunati la Relatii Clientii si insistati cu sesizarile.

  31. Buna seara .Am rugamintea de a mari perioada de blocare a canalelor de pana la minim 5 zile pentru neplata lunii trecute deoarece exista situatii cand deneficiarul este plecat din localitate si nu a reusit plata facturii precedente ,in conditiile in care acesta de foarte multi ani nu a ramas restanta . Ex.Eu am fost pe 1.06.2021 si fiind ziua copilului a fost inchis ,am plecat in provincie si asta seara cand am vrut sa vad emisiuni la tv.mi-ati blocat numai canalul pe care am fost cu afisarea restantei.Nu mi se pare corecrt in conditiile in care sunt un bun platnic .

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi, puteti face o sugestie catre ei. Puteti plati in avans daca doriti sa evitati astfel de situatii. De asemenea, puteti achita cu cardul online pe site-ul Digi oricand.

  32. Incerc de doua zile sa trimit pe adresa de contact RCS-RDS o sesizare si programul nu ma lasa….apare tot timpul eroare trimitere mesaj..

    • Daca nu puteti sa trimiteti online o sesizare incercati telefonic sa trimiteti sesizarea la Relatii Clientii sau pe pagina de Facebook Digi Romania printr-un mesaj pe mesenger.

  33. Am primit în 12.05 .21 de la casiera 1 , în mod repetat bonuri pentru a le semna . La returnare, mereu nu era mulțumită. I.am zis autunci „luați.le pe toate si alegeți” ! Mi.a replicat : „V.AM DAT MURĂ.N GURĂ ” ! !
    Asta e inadmisibil pentru serviciile cu clienții ! Este aceeași casieră care ,la întrebarea din iarna” ce oferte aveti la energia electrică ?” , mi.a replicat ” noi n.avem oferte !” , după care v.am schimbat ca furnizor .
    Va rog sa analizați daca aveti nevoie de asemenea reprezentanți .

  34. la transmiterea meciurilor de fotbal comentatorul nu se aude din cauza volumului prea mare al zgomotului de fond ( spectatori sau banda de fundal ). Daca inversati butoanele pe mixer va multumesc

  35. Ieri au venit echipa dv și au instalat televiziunea pe 3 plasme. Instalarea au făcut-o pe cablul de la telecom care este de 10 ani prin casă.. După ce au plecat la o oră după au căzut și netul și TV… De ieri sun și nu a venit nimeni.. Probabil o să fac o cerere de desființare a contractului..

  36. am avut contract cu rds pe televiziune cu antena din 2009. cu aceasta ocazie eu ma cumparat de le dv. antena si trei risaevere. in anul 2016 am cumparat de la dv. (rds tg-jiu) risaevere hd cu mufe hdmi conform procesului verbal din data de 28-09-2016. de cite ori sa defectat un risaever lam dus la tg-jiu la sediu si in loc sa mil repare pe al meu mia dat alt risaever cu alta serie. acum dela 1-05-2021 am intrerupt contractul si am trecut pe cablu cu fibra. intre timp un domn care a venit sami repare defectul mia spus sai predau risaeverele (2 buc). eu consider ca pe linga faptul ca de ani de zile mi sa luat bani pentru ele (ne legal) ca si cum leasi fi avut in custodie, sa le dau acum pe acestea este logic dar si firma dv. sa mi le dea pe ale mele inapoi ca sunt platite de mine conform acestui proces verbal. va rog ami da un raspuns daca este corect si normal ce a facut firma dv. referitor la faptul ca eu am platit custodie ani de zile iar acum sa le predau pe care le am fara ca dv. sa mi le redati pe ale mele.

    • 1 Noi nu suntem Digi. 2 In momentul in care vi s-au reparat receptoarele defecte si ati vazut ca nu sunt ale dvs trebuia sa ii intrebati pe ei de ce nu le-au reparat pe ale dvs si v-au dat altele cu alta serie. Daca va spuneau ca receptoarele dvs defecte nu se mai puteau repara atunci e normal sa va dea altele si dvs sa platiti chirie la cele pe care vi le-au dat in schimb. Daca pe procesul verbal pe care l-ati primit cand vi s-au dat receptoarele inlocuite scrie chiria atunci dvs trebuie sa le dati inapoi. Este vina dvs ca nu ati cerut lamuriri atunci cand ati constatat ca acele receptoare nu sunt ale dvs si sunt altele.

    • Conectarea serviciilor se face in maxim 90 de zile de la semnarea contractului, insa poate dura si mai putin poate nu au echipamentele necesare.

    • Daca problema apare doar periodic, e posibil sa fie o problema de la cei care asigura subtitrarea. Puteti face o sesizare catre Digi atunci cand se intampla acest lucru, urmand ca acestia sa verifice mai departe.