Cum instalez, montez mediabox-ul si digital card-ul UPC?
UPC ofera doua variante de furnizare a televiziunii digitale, prin mediabox (decodor) sau prin digital card (cartela inteligenta), aici vom detalia tot ce trebuie sa stim despre instalarea, montarea, configurarea si problemele aparute la utilizarea mediabox-ului sau a digital card-ului UPC.
Cum montez, instalez si configurez mediabox-ul UPC?
UPC ofera patru tipuri de mediabox-uri: UPC Thompson, UPC Pace, UPC Thompson cu DVR si UPC Cisco HDTV insa instalarea se face in mare parte la fel.
Pasii necesari instalarii mediabox-ului UPC sunt:

  1. Conectam cablul pentru televiziune in conectorul RF IN (intrare cablu).
  2. Conectam cablul coaxial primit impreuna cu mediabox-ul la televizor si la mediabox (RF-OUT).
    • daca nu avem iesire RF-OUT, conectam splitter-ul introducand iesirea 2 a splitter-ului la intrarea RF-IN a mediabox-ului;
    • la intrarea 1 (sau TV) a splitter-ului conectam cablul care vine de la priza tv; la iesirea 3 (sau IN) montam un capat al cablului coaxial oferit cu mediabox-ul iar celalalt capat il conectam la mufa de intrare a televizorului;
  3. Conectam un cablu SCART intre televizor si mediabox. In cazul mediabox-ului UPC Cisco HDTV trebuie sa utilizam cablul HDMI.
  4. Conectam cablul de alimentare al mediabox-ului la o sursa de curent;

Care sunt setarile necesare pentru configurarea si activarea mediabox-ului?
Odata ce am reusit montarea si instalarea mediabox-ului, trebuie sa-l activam. Este foarte important de stiut ca in timpul procesului de activare, mediabox-ul nu trebuie sa fie oprit.
Setarile si pasii necesari pentru activarea mediabox-ului sunt:

  1. Ne asiguram ca digital card-ul UPC este introdus corect in mediabox (de regula se introduce cu cip-ul metalic in partea de jos, in spate).
  2. Pornim mediabox-ul si selectam limba dispozitivului mediabox. Daca nu avem semnal si nu ne apare selectarea limbii, trebuie sa ne asiguram ca este pus pe modul AV.
  3. In acest moment o sa avem afisat statusul mediabox-ului, calitatea si puterea semnalului iar aici va trebui sa completam cateva coduri de activare pentru activarea mediabox-ului:
    Locatie:
    ID Retea:
    Frecventa:

Aceste informatii se gasesc in lista codurilor de activare si difera in functie de orasul din care suntem.
4. In urma procedurii de activare, nivelul semnalului trebuie sa fie 100% si o sa inceapa cautarea automata a programelor tv dupa ce apasam OK. Cautarea posturilor tv se va finaliza cand va ajunge la 100%.
5. Acceptam clauzele si conditiile utilizarii serviciilor UPC.
Cum instalez, montez mediabox-ul si digital card-ul UPC?

Dupa ce am efectuat instalarea si activarea mediabox-ului UPC, trebuie sa testam instalarea acestuia. Pentru testarea instalarii trebuie sa comutam pe canalul 999 si sa apasam tasta rosie de pe telecomanda atunci cand apare un mesaj pe ecran care ne informeaza sa facem asta. In timpul testarii conectivitatii, se vor efectua 5 teste: adresa IP modem, adresa IP mediabox, adresa MAC modem, adresa MAC mediabox si conectivitate IP. Daca la statusul unuia dintre aceste teste primim eroare, trebuie sa verificam conectica si sa reluam testul.

Cum instalez, montez mediabox-ul si digital card-ul UPC? – Cum instalez digital card-ul (cartela inteligenta) UPC?

Inainte de a lua o cartela UPC trebuie sa ne asiguram ca televizorul nostru are slot CI+.

Pentru instalarea digital card-ului UPC trebuie sa urmam acesti pasi:

  1. Conectam cablul coaxial pentru semnal tv la televizor.
  2. Efectuam cautarea automata a programelor tv.
  3. Dupa finalizarea cautarii, chiar daca programele gasite nu au imagine sau sunet, introducem digital card-ul UPC in slotul CI+.
  4. Dupa introducerea digital card-ului lasam televizorul pornit pe unul din posturile digitale (criptate). Din acest moment va incepe procesul de activare/autorizare a cardului UPC, proces care poate dura pana la o ora, timp in care nu trebuie sa oprim televizorul.
  5. Ne vom da seama daca digital card-ul UPC s-a activat in functie de semnalul primit pe canalele criptate, daca dupa o ora inca nu avem semnal pe posturile criptate, trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC.

In cazul in care avem mai multe televizoare putem conecta un singur televizor la serviciul UPC digital (televiziune digitala) iar celelalte televizoare vor primi semnal analogic.

Putem intalni diverse probleme cu mediabox-ul sau digital card-ul UPC, cele mai frecvente fiind urmatoarele:

  • calitate slaba a imaginii sau a sunetului – aceste probleme pot fi cauzate de catre un cablu neintrodus bine intr-un echipament/splitter sau de degradarea unui cablu; daca avem conectica facuta asa cum trebuie, atunci este recomandat sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) pentru a trimite o echipa service acasa;
  • nereceptionarea unui anumit canal tv – in cazul unor modificari de frecvente, aceste probleme se rezolva printr-o rescanare automata a programelor, in caz contrar este posibil ca acel program sa nu mai fie in grila de programe (modificari de grila pot aparea oricand);
  • dupa instalarea mediabox-ului/ digital card-ului primim eroarea „smart card-ul dumneavoastra nu este inregistrat” – daca aceasta eroare inca mai apare dupa mai mult de 5 minute dupa instalare, atunci trebuie sa urmam acesti pasi:
    • scoatem mediabox-ul din priza, asteptam 5 minute si il introducem inapoi;
    • dupa ce se aprinde becul rosu al mediabox-ului, pornim dispozitivul iar daca mesajul inca exista, mai asteptam 5 minute;
    • daca in continuare apare mesajul „smart card-ul dvs nu este inregistrat” atunci trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC pentru reinitializarea cardului UPC;

Cum instalez, montez mediabox-ul si digital card-ul UPC? Putem folosi oricand canalul 999 pentru a testa mediabox-ul UPC.

De obicei mediabox-ul UPC este instalat de catre echipa de instalare la instalarea serviciilor (daca acum se instaleaza aceste servicii) insa daca primim ulterior mediabox-ul si nu ne descurcam sa-l instalam/configuram, putem oricand sa contactam dept. relatii cu clientii UPC pentru a trimite o echipa de instalare acasa.

Daca aveti nevoie de informatii privind codurile de activare, compatibilitatea unui anumit model de televizor cu cardul CI+, diverse probleme sau intrebari, lasati un comentariu.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

320 COMENTARII

  1. Buna ziua!
    Figurez la reteaua UPC cu doua televizoare in digital,unul cu cartela celalat cu receptor,acesta din urma reda cateva programe de doua ori.
    Rog sprijin pentru solutionare.
    Multumesc!

  2. Bună seara!
    Am urmat pașii, si imi apare ca „Smart Cardul nu a fost alocat pe acest Card Digital UPC” oare ce ar trebui sa fac?

  3. Am instalat un nou echipament și îmi da de 30 minute mesajul: “schimbarile sunt procesate acest proces poate dura cateva minute”

    • Vi s-a schimbat telecomanda si nu porneste televizorul din telecomanda? Ce model de televizor aveti? Este telecomanda de la televizor sau de la decodor? Dati mai multe detalii.

    • Buna ziua,
      De regula receptoarele se schimba doar daca au defecte care necesita inlocuirea. Puteti face o solicitare la serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a verifica daca se poate face o exceptie in acest sens.

  4. Nu pot sa setez corect TV meu. Am un starlight și serviciile celor de la UPC. Nu știu cum sa setez corect toate rubricile din modul căutare a programelor. Îmi găsește câteva programe și atât. Am căutat pe net setările corecte pentru regiunea Cluj și degeaba… Help!

  5. salut
    am o problema cu televiziunea de la UPC
    nu stiu daca am scris cui trebuie
    de cand am introdus cardul CI+ in TV-ul nou cumparat am probleme de transmisie
    cu intreruperi si pixelari

  6. Locuiesc in loc. Dragomiresti-Deal, str. Libertatii *, jud. Ilfov. Am un media box pe care as dori sa il schimb cu o cartela, sa nu mai folosesc 2 telecomenzi. Multumesc

  7. Buna ziua. Am luat de la upc pachet televiziune internet si telefonie. Am 2 mediaboxuri deoarece am vrut digital pe 2 televizoare. Unul dintre ele este in camera cu routerul si pot sa il leg la el pt a functiona Replay. Celălalt este in alta camera si am văzut că există acel kit wifi booster la ei, dar nu se pare exagerat de mult 15 lei pe lună abonamentul. Ma intereseaza daca exista alta soluție, cum ar fi acel wifi repeater cu mufa care merge conectat cu cablu la mediabox?

  8. Am solicitat pe 27 sau 28 Dec. sa mi se trimita un tehnician pentru punerea in functiune a unui mediabox. Mi s-a promis ca in data de 03 Ian. va veni cineva. pana la aceasta ora nu am primit nici-un mesaj ca ar veni cineva. Va rog sa-mi spuneti cand sunt programat pentru vizita unui tehnician?

    • Noi nu reprezentam compania UPC si nu avem acces la programarile lor. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a verifica in ce interval orar sunteti programat.

  9. Buna ziua,facusem o rememorare a programelor si s-au memorat iintr-o ordine complet diferita de ce avusesem pana atunci dar intre timp s-a rezolvat,cred ca nu respectasem un pas din algoritmul de instalare a smartcardului.Sa auzim numai de bine.La multi ani!

  10. Buna seara!
    Am achizitionat TV Smart PHILIPS si nu se poate conecta la mediabox-ul Digital Videorecorder
    ce detin de la dvs- sunt vechi client UpC
    Doresc schimbarea urgenta a mediaboxului … sau alta varianta…adica rezolvarea problemei!
    Nu mai spun ca nici conexiunea Wireless nu functioneaza corect….complet .

    • Buna ziua,
      Sa inteleg ca va referiti la connect box-ul pentru serviciul de internet? Daca nu functioneaza conexiunea wireless cum trebuie puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC insa nu cred ca vor inlocui connect box-ul.

  11. Salut. Am si eu o problema cu tv dupa ce am schimbat aparatul de la upc am inlocuit cu card dar dupa instalare nu mai vede televizorul telecomanda . Am resetat tv la setări din fabrica si tot asa face.

    • Salut Vili,
      Nu mai este recunoscuta telecomanda televizorului, nu? Deoarece telecomanda mediabox-ului nu o sa mai fie folosita din moment ce acum folosesti doar digital card-ul UPC.
      Oricum, nu are legatura echipamentul UPC (fie ca e mediabox sau digital card) cu telecomanda televizorului, ai verificat bateriile?

  12. Buna ziua,
    Va rog sa-mi spuneti daca serviciul Replay UPC pe Horizon functioneaza. LA mine nu am avut acces la acest serviciu alatatieri si ieri (nu stiu azi) desi l-am platit
    A resetat Horizon si tot nu am serviciul Replay.

    • Buna ziua, serviciul Replay functioneaza in reteaua UPC, nu v-a functionat niciodata sau problema este recenta? Ati incercat serviciul Replay pe unul dintre canalele care au simbolul specific serviciul Replay? Cand incercati acest serviciu pe un program ce va apare pe ecran?

      • A functionat mut timp acest serviciu la mine, dar in ultimile 2 zile nu am nici macar simbolul de Replay in grila de programe pe nici un canal. Nu pot incerca acest serviciu deoarece nu apare deloc simbolul de Replay.

    • Depinde ce este mai comod pentru dumneavoastra, digital card-ul UPC este mai comod deoarece nu mai folositi telecomanda mediabox-ului, folositi doar telecomanda televizorului, nu ocupa spatiu si nu consuma curent. Pe cand mediabox-ul are nevoie de o telecomanda suplimentara, are si cateva functii in plus in functie de modelul mediabox-ului insa consuma curent si este un echipament in plus care ocupa spatiu.

  13. Buna ziua! Ma numesc t. marius, fiul lui *****,titulara abonamentului cod client *****, si am o problema cu mediaboxul, standard se pare…in sensul ca am schimbat televizorul si nu mai pot sa-l programez..daca se poate sa ma ajutati, prin telefon, e-mail sau prezenta dv, va rog s-o faceti…nr meu de telefon 073*******. Multumesc!

    • Buna seara,
      Incercati sa urmati pasii mentionati mai sus in articol pentru instalarea mediabox-ului si daca intampinati probleme va rog sa imi dati detalii la ce pas si ce problema intampinati.

  14. Bună ziua Robert,
    Am cumpărat un TV QLED Samsung. In instrucțiuni scrie că pt. diverse aplicații trebuie să am acces la internet.Eu sunt cablat la UPC Romania și pe Ruter scrie „Dolby digital DV3 UPC media box”. Până acum, având un televizor obișnuit (tot Samsung) nu mi-am pus problema accesului la internet.
    V-aș ruga să aveți amabilitatea să-mi spuneți dacă prin acest ruter pot avea acces la internet (eventual să-l schimb cu altul ?!) și care ar fi procedura de urmat pt avea accesul la internet ?

    • Buna ziua,
      Puteti avea acces la internet insa probabil televizorul Samsung suporta doar conexiune de internet wireless, nu si prin cablu (asta puteti verifica pe televizor daca are port ethernet sa puteti introduce un cablu de internet). Altfel, va puteti conecta wireless daca aveti un router wireless. Mediabox-ul este pentru televiziune, nu este un router.

  15. Buna ziua , folosesc mediaboxul horizon de la upc fără ci…ieri am facut niste modificari prin camera si am scos aparatul din priza …după ce am pus inapoi si am deschis tv ul imi da asa ” eroare smart card „…ce pot sa fac ?cum as putea sa resetez aparatul sa ii fac iar setările?Dacă poate cineva sa ma ajute va rog frumos. Multumesc

  16. Mediabox hd digital îmi afișeazã= Load și așa rămâne pe căutare .L-am oprit și l-am lăsat și o oră ,degeaba când l-am repornit la fel caută și atât.Ce pași trebuie să urme pentru remedierea problemei.Schimarea mediabox etc.

  17. Buna ziua. Am luat un mediabox hd de la upc din Romania. Am antena instalata deja. Am introdus cablul hdmi in receiver si in tv. Am introdus cablul tv in receiver. Am introdus codul Sucevei la instalare, insa semnalul mrmeu este 0 si imi spune ca nu gaseste nici un program. Tb sa jntroduc cablul coaxial in receiver si in tv pt a avea semnal? Mentionez k sunt in Birmingham, Uk
    Ce setari ar tb sa fac, ca sa pot sa fac instalarea corecta?

    • Buna ziua, eu stiu ca UPC Romania are doar cablu tv si decodoare pentru cablu, divizia lor din Romania este Focus Sat. De la Focus Sat ati luat un decodor? De unde l-ati primit mai exact?

  18. Buna ziua! De curand am cumparat un Smart Tv .In magazin avea imaginea perfect clara iar acasa foarte proasta iar programele sunt foarte putine .40 din 100…Ce pot face sa am o imagine clara si toate programele?!

    • Buna ziua,
      Aveti un mediabox sau un digital card de la UPC? Deoarece aveti nevoie de unul din aceste echipamente pentru a receptiona si programele codate in reteaua UPC pe digital.

  19. BUNA ZIUA! AM CUMPARAT UN TV NOU SI NU STIU SA/L CONECTEZ
    MA PUTETI AJUTA, VA ROG ?
    NU AM UN MANUAL IN LB ROMANA
    E UN PFILIPS 6500ER SERIE SI AM ABONAMENT LA UPC
    PROBLEMA E CA PANA ACUM AM CONECTAT TV LA RICEIVER PRINTR/O MUFA CU MULTE PICIORUSE/SCART/ IAR ACUM ACEST TV NU ARE ASA CEVA

  20. Sunt utilizatorul a trei C.I. Unul dintre ele, care a fost înlocuit în urmă cu ceva timp (nu mai știu exact când), acum face din nou probleme în funcționare. Respectiv, anumite posturi din grila de programe, sunt nefuncționale în anumite perioade , apărând pe ecran – ”Smart Cardul nu este introdus”. Ce pot să fac ca să rezolv această problemă ?
    În altă ordine de idei, vă aduc la cunoștință faptul că la data de 01-10-2018, am sunat la Departamentu vânzări al UPC pentru a mă interesa de o grilă de programe din oferta dvs. primită pe adresa de mail. Mi-a răspuns un bărbat și mi-a spus că acele oferte sunt valabile doar pentru noi abonați și că va transfera solicitarea mea către un alt departament și de acolo voi fi sunat în aproximativ două săptămâni cu și mi se va face o ofertă personalizată. Au trecut 17 zile și nu m-a sunat nimeni. Oare angajatul de la vânzări m-a păcălit ? !!!
    Aștept un răspuns din partea dvs.
    Mulțumesc !

    • Probabil trebuie sa fie inlocuit din nou digital card-ul respectiv.
      Cat despre acea oferta personalizata va recomand sa contactati din nou serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a se verifica acea cerere pe care ati facut-o.
      Noi nu suntem UPC si, din pacate, nu va putem ajuta cu aceste doua situatii.

  21. Buna ziua. Am doua televizoare acasa. La unul dintre ele, o plasma Horizon, intampin urmatoarea problema: cand incerc sa-l deschid imi apare un mesaj ref. la cartela smart, apoi imi cere ca sa introduc codul pin.

    • Salut,
      Incearca sa scoti digital card-ul, sterge-l cu un material textil pe partea aceea cu cip-ul si reintrodu cartela. Daca problema este aceeasi, iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente). Fie trebuie reinitializata cartela, fie este defecta.

    • La ce doriti sa conectati televizorul, la cablu tv, la un decodor/mediabox, la alt echipament? Ce pasi ati facut pana acum si unde ati intampinat probleme, sau de ce informatii aveti nevoie?
      Sunteti abonat UPC?
      Dati mai multe detalii.

  22. Bună ziua, am o întrebare la dumneavoastra, am o problema cu receiver ul de la UPC îmi arata lipsa semnal pe televizorul unde este receiver ul și pe celălalt fără receiver merge programele și internetul funcționează îmi puteți spune ce sa fac?

    • Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC, ei vor stabili daca este nevoie sa ajungeti intr-un sediu UPC pentru a schimba telecomanda sau daca se poate sa trimita o echipa la domiciliu sa va aduca o alta telecomanda. De regula aceste echipamente se schimba in sediu.

  23. Buna dimineata.Ieri mi s-a instalat serviciile de cablu pe linga cele de internet pe care la aveam si dupa citeva ore de functionare tv unde este instalat mediaboxul nu primeste semnal ….am incercat tot ce am stiut sa fac conform instructiunilor din carte inclusiv pornirea tv cu telecomanda upc….am dat scanare pentru canalele tv dar dupa ce tv cauta canalele la final apare ..nu exista semnal..verificati conexiunea de la antena..si tot asa,,,Precizez faptul ca la celelalte tv fara mediabox nu sunt probleme.De asemenea am primit pe telefon mesaje ca mi s-a trimis contractul ptr semnare in e-mail dar nu-se regaseste ….!Va rog sa -mi rezolvati repede aceste solicitari sa pot beneficia deplin de serviciile dv…semnalul este excelent,incomparabil cu cel ce l-am avut de la alt furnizor de cablu….Va multumesc.

    • Buna dimineata,
      In primul rand, noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Mediabox-ul v-a fost conectat de catre un instalator sau l-ati conectat dumneavoastra?

    • Fie este o problema temporara care se poate rezolva printr-o revenire la setarile din fabrica, fie este un bug software. Va recomand sa incercati o revenire la setarile fabricantului iar daca problema este aceeasi, sa faceti o sesizare la UPC pentru verificarea/inlocuirea mediabox-ului.

    • Salut,
      Pasii necesari instalarii mediabox-ului UPC sunt:

      Conectam cablul pentru televiziune in conectorul RF IN (intrare cablu).
      Conectam cablul coaxial primit impreuna cu mediabox-ul la televizor si la mediabox (RF-OUT).
      daca nu avem iesire RF-OUT, conectam splitter-ul introducand iesirea 2 a splitter-ului la intrarea RF-IN a mediabox-ului;
      la intrarea 1 (sau TV) a splitter-ului conectam cablul care vine de la priza tv; la iesirea 3 (sau IN) montam un capat al cablului coaxial oferit cu mediabox-ul iar celalalt capat il conectam la mufa de intrare a televizorului;
      Conectam un cablu SCART intre televizor si mediabox. In cazul mediabox-ului UPC Cisco HDTV trebuie sa utilizam cablul HDMI.
      Conectam cablul de alimentare al mediabox-ului la o sursa de curent;

      In articol gasesti aceste informatii cat si informatiile necesare pentru activarea/configurarea mediabox-ului.

      Daca intampini probleme la un anumit pas, detaliaza unde te incurci.

  24. buna ziua
    am o problema cu mediaboxul upc
    imi apare mesajul schimbarile sunt procesate acest proces poate dura cateva minute
    problema persista de ieri dupa masa
    si de atunci nu si-a revenit
    este un mediabox model DC621KU

    • Buna dimineata, in ce sens nu mai functioneaza mediabox-ul, nu mai aveti semnal? Ati incercat si fara mediabox pentru a vedea daca aveti semnal pe cablu analogic? Incercati sa scoateti si sa reintroduceti echipamentul in priza.

  25. Bună seara, am și o intrebare
    Astăzi a venit un băiat de la UPC sa îmi monteze media box – ul pt a avea mai multe canale pe televizor,am ajuns acum acasă și nu am programele care le-am discutat cu doamna la telefon adică am aceleași programe pe care le aveam și înainte deși am modificat abonamentul
    Îmi puteți spune de ce nu îmi arata programele

    • Buna seara,
      Pasii care trebuie urmati pentru configurarea mediabox-ului (in caz ca nu au fost facuti de catre instalator) sunt:
      Ne asiguram ca digital card-ul UPC este introdus corect in mediabox (de regula se introduce cu cip-ul metalic in partea de jos, in spate).
      Pornim mediabox-ul si selectam limba dispozitivului mediabox. Daca nu avem semnal si nu ne apare selectarea limbii, trebuie sa ne asiguram ca este pus pe modul AV.
      In acest moment o sa avem afisat statusul mediabox-ului, calitatea si puterea semnalului iar aici va trebui sa completam cateva coduri de activare pentru activarea mediabox-ului:
      Locatie:
      ID Retea:
      Frecventa:

  26. nu am putut sa activez conexiunea scart.
    operatoarea, foarte slaba profesional nu a putut sa ma lamureasca. m-am conversat sambata seara , probabil ora 20 21 in afara de cod regiune , nu a stiut nimic. a incercat sa ma convinga ca nu pot functiona simultan, absolut idiot pt ca alte echipamente nu au aceasta problema. accept sa pot lucra alternativ pe conex. hdmi si scart, dar nu am putut sa activez sub nici o forma scart-ul. prospectul spune ca scart-ull functioneaza cu pierdere de definitie dar asta este problema mea. faptul ca instr. primite sustin ca functioneaza amandoua, ar fi reclama mincinoasa. amarata de la call center, sugera sa intreb eventual vecinii sau sa chem ceva service pe care sa-l platesc. nu e vorba de bani. nu vad de ce sa platesc service la o o reclama mincinoasa. renunt la contract daca trebuie sa platesc si 1 ron. eu in 1993 am fost director la storm tv ploiesti precursoare upc un an si nu tratam asa reclamatiile. am lucrat 15 ani pe platforme de foraj marin in golful persic si la mutarea platformei eu rezolvam antenele tv si internet. poate v-am plictisit dar as dori sa rezolv problema la upc , nu la altii. meci daca ati avut rabdare sa cititi si rezolvati problema.

    • Daca ati conectat cum trebuie cablul Scart (ceea ce sunt sigur ca ati facut), ar trebui sa functioneze.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa mentionati ca doriti o echipa de instalare pentru a va configura mediabox-ul prin scart, mentionand doar ca nu va pricepeti. Sunt obligati sa va ofere asistenta.