Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii
UPC este unul din cei mai mari furnizori de servicii fixe din tara iar unele din cele mai frecvente intrebari sunt acelea privind situatia financiara: ce modalitati de plata a facturii avem, cum confirmam plata si cand se inregistreaza plata.

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Modalitati de plata a facturii UPC
Cum putem sa platim factura UPC?
Avem urmatoarele modalitati de plata a facturii UPC:

  • online prin platforma MyUPC: este cea mai rapida modalitate de plata, trebuie sa ne cream un cont MyUPC, ne logam, avem acces la intreaga situatie financiara si putem sa achitam orice factura folosind cardul;
  • numerar (cash) la un magazin/centru care permite efectuarea platilor prin: PayPoint, PayZone, Unicredit, Multifunctionale Unicredit si BCR, Garanti, CreditCoop, CEC, Un-Doi, Westaco (OMV), Qiwi, Posta Romana – pentru a achita prin una din aceste modalitati este necesar sa avem factura UPC;
  • ATM (bancomat): putem achita 24/24 ore la orice ATM al bancilor: Raiffeisen, BRD, BCR, Unicredit, Garanti, CEC;
  • Aplicatii mobile: MyUPC Mobile, MyBRD Mobile, MobilPay Wallet;
  • Internet banking prin intermediul platformelor online ale bancilor: Raiffeisen, BRD, BCR, ING, Banca Transilvania, Unicredit, Garanti, CEC;
  • Direct debit – platile se vor efectua automat prin intermediul unei banci: Banca Transilvania, UniCredit, Raiffeisen, ING, BCR, Garanti;
  • Transfer bancar – utilizand unul din conturile UPC de mai jos:

SC UPC Romania SRL
RO08 BACX 0000 0004 4300 8000 (UniCredit Bank)
RO58 BTRL 0130 1202 9215 95XX (Banca Transilvania)
RO73 INGB 0001 0000 0000 0777 (ING Bank)
RO42 RNCB 0072 0029 6168 0001 (BCR)
RO95 RZBR 0000 0600 1712 1802 (Raiffeisen Bank)
RO71 BRDE 450S V773 6390 4500 (BRD GSG)
RO76 CRCO X410 0410 0031 6509 (CreditCoop)
RO85 UGBI 0000 6520 0384 5RON (Garanti Bank)
RO20 CECE B318 44RO N415 5818 (CEC Bank)
Important! Platile efectuate prin numerar la unul din partenerii UPC sau prin transfer bancar se inregistreaza la UPC in termenul de 2 zile lucratoare. Drept urmare, este recomandat sa achitam prin una din aceste modalitati daca nu a fost depasita data scadenta a facturii.

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Cum facem confirmarea platii in reteaua UPC?
Exista doua modalitati de confirmare a platii atunci cand achitam numerar la un partener UPC sau prin transfer bancar:
sunam la numarul 0311000872 si introducem codul de client pentru autentificare;
-ne logam pe platforma MyUPC;

Nu am primit factura UPC nici acasa si nici pe e-mail, ce fac?
In caz ca nu am primit factura UPC, in primul rand este important de stiut ca nu vom fi scutiti de plata facturii, este datoria lor sa ne trimita factura insa este si datoria noastra sa ne asiguram ca o platim, in special avand atatea modalitati de plata disponibile.
De asemenea, daca nu primim factura de la UPC, trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii la numarul 0311000872 sau printr-o alta modalitate de contact si sa sesizam neprimirea facturii. Tot atunci putem solicita si datele de pe factura pentru a putea achita factura.

Cum pot sa primesc factura UPC?
Avem urmatoarele modalitati de livrare a facturii UPC:

  • in format fizic;
  • in format electronic, pe o adresa e-mail – in acest caz putem sa ne alegem si perioada de facturare, implicit data scadenta;
    Indiferent cum ne alegem sa primim factura (in format fizic sau electronic) putem sa descarcam oricand factura UPC din platforma MyUPC. De asemenea, in ambele cazuri putem sa primim informari prin SMS atunci cand este emisa factura, SMS care va contine datele facturii.

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Cum vad cat am de plata, ce platesc lunar si de ce am factura mai mare decat trebuie?
Pentru orice informatie financiara sau neclaritate despre factura UPC, putem sa verificam facturile pe platforma MyUPC iar daca nu suntem lamuriti sau avem nevoie de informatii detaliate, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.
Perioada de facturare pentru factura UPC este dupa cum urmeaza, luand ca exemplu un client care beneficiaza de serviciile UPC incepand cu 01 iulie:

  • prima perioada de facturare: de la 01 iulie pana la 31 iulie;
  • a doua perioada de facturare: de la 07 iulie pana la 06 august;
  • a treia perioada de facturare: de la 14 iulie pana la 13 august;
  • a patra perioada de facturare: de la 21 iulie pana la 20 august;

Daca scadenta pentru fiecare perioada de facturare este ultima zi a perioadei de facturare (exemplu: pentru a patra perioada, data scadenta este 20 august in exemplul de mai sus).
Perioada de facturare este alocata clientilor in mod automat insa avem posibilitatea de a ne alege ce perioada de facturare ne avantajeaza mai mult in cazul in care optam pentru primirea facturii in format electronic (pe e-mail).

Perioada de gratie este de 3 zile astfel incat incepand cu a 4-a zi serviciile pot fi deconectate pentru neplata oricand, asta se poate intampla exact in a 4-a zi sau in a 10-a zi, deconectarile probabil se fac automat pe localitati, transe, servicii, etc.

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Am platit factura UPC, de ce nu mi s-au reconectat serviciile?
Reconectarea serviciilor se face automat in urma inregistrarii platii si nu se achita taxa de reconectare in caz ca am avut o singura factura restanta.
Daca am achitat factura UPC si serviciile nu s-au reconectat in aproximativ 30-60 de minute, atunci exista urmatoarele cazuri:

  • am achitat printr-un partener UPC si plata inca nu s-a inregistrat – plata prin partenerii UPC se inregistreaza in termenul de 2 zile lucratoare – in acest caz este recomandat sa facem confirmarea platii;
  • am achitat la casierie UPC si inca nu s-au reconectat serviciile – posibil sa fie o perioada cu foarte multe cereri de reconectare, astfel incat sa existe intarzieri in sistemul UPC de reconectare servicii – caz in care este necesar sa asteptam mai mult timp reconectarea;

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Cum pot sa fac amanarea platii la UPC si in cat timp trebuie sa platesc?

Pentru a amana plata facturii este nevoie sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC (info facturi) si sa solicitam amanarea platii. Avem posibilitatea sa facem o singura amanare de plata pe fiecare luna si amanarea se face doar daca avem o singura factura restanta. Dupa ce am facut amanarea platii, avem un termen de 3 zile in care trebuie sa achitam factura. Daca nu am facut acest lucru, serviciile se vor deconecta din nou.
Amanarea platii se poate face in urmatoarele cazuri:

  • serviciile UPC inca nu au fost deconectate pentru neplata si nu dorim sa riscam acest lucru, astfel incat solicitam amanarea platii in perioada de gratie (perioada incepand cu a 4-a zi de la neplata facturii);
  • serviciile UPC au fost deconectate pentru neplata si dorim reconectarea lor pana cand reusim sa platim factura (desigur, in termen de 3 zile de la amanarea platii trebuie sa achitam factura);

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

414 COMENTARII

  1. Mi sau retras bani din cont si factura ne achitată
    Florin, **** este codul platii online: 68.00 RON, PayU*upc.ro. Nu o recunosti? Blocheaza cardul in HomeBank sau suna la *2ING / 0314062464

    • Acolo unde ai efectuat tranzactia online ti-a cerut acest cod pe care l-ai primit, l-ai introdus in acea pagina? Deoarece daca nu l-ai introdus, atunci plata nu a fost confirmata, acesta fiind codul de confirmare. Ai verificat contul si banii s-au retras sau sustii ca ti s-au retras banii doar pentru ca ai primit acel mesaj?

  2. Buna ziua,

    Ma numesc Nicoleta Baciu si acum cateva luni, am incetat contractul cu dvs. Am primit mesaj ca trebuie sa achit factura cu nr *, cod client * in valoare de 20lei, dar am uitat si de abia acum 2 zile am achitat-o.

    Din cate am inteles exista o penalizare. Am o mare rugaminte: puteti sa imi spuneti cat mai am de plata, va rog mult?

    Astept cu nerabdare raspunsul dvs.

    Zi frumoasa,

  3. Buna ziua!
    Aveti Foia de depunere numerar,*****.ron din data de 18/10/2018 95lei
    V a rugam pe viitor sa-mi trimiteti si facura, pentru ca eu nu primesc factura.
    Puteti sa o trimiteti si email.
    O zi buna!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a sesiza neprimirea facturii si pentru a verifica daca s-a inregistrat plata.

  4. Buna dimineata,
    Am codul de client ****, Vama Veche, Ion Cranga *
    Ieri am incercat sa efectuez plata facturii, de 78.99 lei. Bineinteles ca am uitat parola. Am incercat toate combinatiile posibile. Mi-am recuperat ID-ul, dar cand a fost vorba de parola, a inceput circul. Nu am reusit in nici un fel. Modul in care a fost construit recuperarea/schimbarea parolei este nemaipomenit de stufos. Hai sa fim seriosi, nu suntem nici la NASA, nici ls PENTAGON. Atatea reguli de construire a parolei nu-si au nici un rost. Gradul de securizare este nejustificat de mare. Am renuntat, si ca urmare nu voi mai achita niciodata pe site. Apropos ! Ieri 17 oct am efectuat plata prin BCR. Azi primesc mesaj ca trebuie sa-mi achit factura !!! Sun la 031 100 0872 si sa vezi circ : dupa ce ascult o dudie care-mi spune nu stiu ce despre ceva ce se poate vedea pe canalele UPC ( lucru neinteresant pentru mine ), ma plimb printr-un meniu de 15 cifre si pana la urma nu stiu daca s-a confirmat plata. Frate concediati-l pe ala care a hotarat gradul asta de securizate al UPC si meniul de la telefon. In rest toate bune si frumoase, zi frumoasa sa aveti,

    • Buna dimineata,
      Cam pe la toti operatorii exista metodele acestea de schimbare a parolei si IVR pentru robotul telefonic. In unele cazuri este util, in altele nu prea.

    • Sa inteleg ca nu vi s-au reconectat serviciile UPC dupa ce ati achitat factura? Posibil ca plata sa nu se fi inregistrat sau sa se fi inregistrat cu intarziere, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a face confirmarea platii si pentru a solicita urgentarea reconectarii serviciilor.

  5. Buna ziua,
    Factura UPC o primeam la inceputul lunii, mai exact pana in data de 6 a lunii respective.
    Acum NU am primit factura pentru luna septembrie 2018 si nici pe cea pentru luna octombrie.
    In functie de ce criterii se inlocuiesc Mediaboxurile vechi cu unele mai noi.?
    Va multumesc si Va doresc o zi buna,

    • Buna ziua,
      Pentru neprimirea facturii va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa faceti o sesizare in acest sens.
      In ceea ce priveste inlocuirea mediabox-urilor, din cate stiu se inlocuiau doar daca sunt defecte. Insa, puteti sa puneti o intrebare la relatii cu clientii si despre acest lucru, poate s-a schimbat ceva.
      O zi buna!

    • Presupunand ca ati facut plata si fie inca nu s-a inregistrat plata, fie s-a inregistrat cu intarziere si inca nu s-a facut reconectarea, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a face o amanare de plata. Programul lor pentru informatii financiare incepe de maine insa puteti face amanarea platii chiar si prin robotul telefonic UPC.

        • Nu stiu cand s-a inregistrat plata insa in mod normal, in maxim 48 de ore de la inregistrarea platii trebuia sa fie reconectat serviciul. Daca deja i-ati contactat, ati facut sesizare in acest sens si nu s-a rezolvat nimic, va recomand sa faceti o sesizare la OPC.

  6. Buna seara,

    Numarul meu de client este ****** si sesizez faptul ca nu am intrat in posesia facturii cutermen de plata
    06.10.2018.
    Va rog sa transmiteti aceasta factura la adresa de e-mail de mai sus.
    Va multumesc.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem UPC deci nu putem sa va trimitem factura.
      Pentru a reclama neprimirea facturii va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (facturare).

  7. Buna seara, am primit un e-mail in care mi se comunica termenul scadent al facturii din data de 06.10.2018, dar ultima factura pe care am primit-o are termenul scadent in 06.09.2018.
    nu este pentru prima data cand NU primesc facturile, nu pot platii facturile daca nu le am, asa ca va rog sa imi trimiteti factura ca sa o pot plati

    • Buna seara,
      La ce operator sunteti abonata, la UPC? Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa faceti o sesizare privind neprimirea facturii.

    • La ce operator sunteti abonat, la UPC?
      Pentru informatii despre factura trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii, ei va vor detalia factura astfel incat veti afla de ce platiti atat.

    • La ce operator sunteti abonat, la UPC?
      Pentru a afla detaliile facturii in cazul in care nu ati primit factura trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC. Cand ati incercat sa accesati contul din platforma online? Ati incercat si acum si nu a functionat?
      Tot la relatii cu clientii puteti reclama neprimirea facturii, vor inregistra o sesizare si vor verifica.

  8. buna ziua
    primesc factura pe hartie prin curier, care intarzie in fiecare lun cu aducerea facturii, astfel incat in permanenta trebuie sa platesc penalitati. Va rog sa reglementati aceasta situatie. Acum cand trimit acest email, nu a sosit plicul, iar maine este ziua scadenta. Astept raspuns

    • Buna ziua,
      La ce operator sunteti abonat, la UPC?
      Daca primiti factura cu intarziere, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii pentru a se verifica aceasta problema.
      De asemenea, daca va este util puteti opta sa primiti factura in format electronic, in felul acesta nu vor mai exista intarzieri. Insa, nu o sa mai primiti factura in format fizic.

    • Buna ziua,
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC, le mentionati care este modalitatea prin care doriti sa primiti facturile si se va inregistra si o sesizare pentru neprimirea facturii.

  9. Buna seara ma numesc alina sunt client upc abonamentul este pe numele sotului iati tr mesaj cum k nu am olatit factura.factura este platita in data de 12.09.2018 cod client 2*****-1

    • Buna seara, noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a va asigura ca s-a inregistrat plata.

  10. Rog frumos, dacă se poate să transmiteți electronic factura pe luna august UPS pe numele T. Gheorghe – la adresa de email *****@yahoo.com, în vederea efectuării plății.
    Mulțumesc anticipat.
    O zi reușită!

    • Posibil sa nu se fi inregistrat plata pana acum, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa faceti confirmarea platii, eventual tot atunci puteti solicita si reconectarea serviciului de televiziune.

  11. in atentia dep financiar contabil in data de 23 08 2018 am deschis la banca bcr buzau procedura de plata debit direct asa ca va rog ca factura nr 4****** emisa lla 07 08 2018 cod client1***** in valore de 67,76 lei scadenta la 06 09 2018 sa fie achitata di n contul meu ca de altfel si umatoarele cu stima si respect s. eugen tel contact 07***** astept o confimare telefonica si va multumesc pentru intelegere

    • Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In cazul in care ati facut solicitare la banca pentru direct debit si este pusa data care trebuie, atunci ar trebui sa se achite automat factura urmatoare. Daca doriti puteti contacta serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a primi o confirmare din partea lor.

  12. Va rog sa-mi explicati de ce facturile au costuri diferite in ultimele 3 luni. Mentionez ca nu am avut convorbiri extracost. Puteti sa ma sunati pe tel. 074******, deoarece nu sunt acasa sa ma apelati pe telefonul UPC. Astept telefonul dvs. cat mai repede, ca apoi sa efectuez plata abonamentului pt luna iulie. Multtumesc!

    • Noi nu suntem UPC si nu avem acces la facturi, drept urmare pentru detalii privind facturile UPC va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC.

  13. Sunt abonat la televiziunea prin cablu societatea UPC din luna decembrie 2017.
    Nu am nici o legatura cu o firma ciudata care imi trimite mesaje in numele UPC cum ca am restante la abonamentul de cablu.
    Nu stiu care este relastia dintre UPC si EOS KSI dar nu sunt obligat sa primesc amenintari de la aceasta firma.
    Faptul ca sunt restant la abonamentul pe luna iulie, nu le da dreptul sa fiu amanintat prin SMS.

    • EOS KSI este una din cele mai mari firme de recuperari, daca ati fost contactat de catre acestia inseamna ca UPC a vandut datoriile dumneavoastra catre EOS, in acest moment nu mai aveti nicio treaba cu UPC.
      Apropo, va referiti la restanta pe iulie… din ce an? Ca din 2018 sigur nu. Daca s-a ajuns sa fiti contactat de catre firma de recuperari, eu zic ca n-are rost sa ne mintim unul pe altul si sa zicem ca este vorba de luna iulie 2018, in conditiile in care abia ce a trecut luna.

      • Este vorba de luna iulie 2018 nu 2017 sau 2016.
        Faptul ca ar fi cea mai mare firma de recuperari este de discutat, nu cred ca UPC a cedat o creanta de 80 de lei pentru o intarziere de o luna, ci politica firmei EOS KSI este de a sicana clienti.
        Oricum, voi rezilia contractul cu UPC.
        P.S. Nu mai faceti aprecieri despre cea mai mare, cea mai serioasa, etc.
        Voi verifica legislatia daca au dreptul la sicanari si voi sesiza protectia consumatorului

        • Permiteti-mi sa nu cred ca este vorba de iulie 2018, nu am vazut nicio firma care sa actioneze asa rapid in a-si vinde datoriile pe luna trecuta catre o firma de recuperari, nici nu stiu daca au voie sa faca asa rapid. Eu zic sa-i contactati, poate este vreo factura mai veche de care nu stiti.
          Rezilierea contractului o puteti face doar dupa achitarea facturilor restante.
          De asemenea, daca dvs considerati, puteti face si sesizare la Protectia Consumatorului.
          P.S.: Eu nu am spus ca este cea mai serioasa, am spus ca este una dintre cele mai mari. E o diferenta.

  14. desi am toate platile serviciilor UPC la zi
    imi apare pe tv pe f multe programe mesajul SMART CARDUL A FOST SUSPENDAT….
    nu inteleg motivul

    • Buna ziua,
      Este posibil ca inregistrarea platii sa se fi facut dupa deconectarea serviciilor. In functie de modalitatea de plata, inregistrarea platii poate dura cateva zile bune. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii si sa verificati urmatoarele:
      1. Care este perioada de facturare si data scadenta? In felul acesta stiti exact pana la ce data trebuie sa achitati facturile in fiecare luna, deoarece UPC are mai multe perioade de facturare.
      2. Daca plata s-a inregistrat sau nu s-a inregistrat. Deoarece, daca nu s-a inregistrat trebuie sa fie facuta confirmarea platii iar daca s-a inregistrat cei de la UPC trebuie sa faca demersurile necesare urgentarii reconectarii serviciilor.

      • platesc cu cardul ,online,inainte de data scadenta…sau ma rog de perioada de gratie, si problema asta o am de aproximativ doua luni….nu reusesc sa-i contactez desi incerc asiduu
        acum spun ca au o defectiune si nu pot fi contactati

        • Care este data scadenta in cazul dumneavoastra? Intreb deoarece, dupa cum spuneam, UPC are mai multe perioade de facturare si implicit, date scadente dupa cum urmeaza:
          prima perioada de facturare: de la 01 iulie pana la 31 iulie;
          a doua perioada de facturare: de la 07 iulie pana la 06 august;
          a treia perioada de facturare: de la 14 iulie pana la 13 august;
          a patra perioada de facturare: de la 21 iulie pana la 20 august;
          In ultima perioada se intra foarte greu in legatura cu un operator UPC telefonic, de aceea va recomand sa ii contactati printr-o alta modalitate, puteti atat printr-un formular online pe site-ul UPC.ro cat si pe pagina oficiala de Facebook UPC Romania. Pe pagina de Facebook raspund in maxim cateva ore.

  15. Avind in vedere ca am mai sesizat aceasta problema,va aduc din nou la cunostinta ca factura nu ajunge la mine,drept pentru care nu stiu cit si pentru ce platesc.

    • Pentru aceasta problema trebuie sa insistati cu sesizarile la serviciul de relatii cu clientii UPC.
      Daca va ajuta, puteti opta sa primiti factura lunar pe e-mail, in felul acesta nu ar trebui sa mai existe luni in care sa nu primiti factura, se trimite automat.

  16. Buna ziua,

    In legatura cu notificarea atasata, va rog sa notati ca dna Camelia I. nu a locuit, nu locuieste, nu detine niciun act de proprietate sau vreun alt titlu in legatura cu imobilul aflat la adresa mentionata in notificarea atasata si anume, Strada Nazarcea nr. *, sector 1, Bucuresti, la care adresa locuiesc eu.

    In urma repetatelor facturi primite pe numele acestei persoane, am contactat telefonic UPC Romania acum aproximativ sase luni aducand aceasta situatie la cunostinta operatorului, solicitind totodata si verificarea documentelor in baza carora aceasta persoana a incheiat un contract cu firma dvoastra.

    In pofida demersurilor mele, in continuare primesc facturi sau notificari adresate persoanei aratate mai sus. Prin prezenta, va aduc la cunostinta ca, din acest moment, absolut toate si orice astfel de comunicari adresate dnei Camelia I. sosite in Nazarcea * vor fi ignorate.

    Multumesc pentru intelegere,

    Ella P.

    • Buna seara,
      Probabil ei au trecut adresa gresita in baza lor de date si de aceea figureaza pe aceasta adresa.
      Avand in vedere ca inca nu ati primit un raspuns la sesizarile facute, pe langa faptul ca puteti cu usurinta sa ignorati aceste notificari, puteti face o sesizare la OPC pentru verificarea situatiei. Nu este normal ca o problema sa dureze 6 luni de zile fara raspuns, in maxim 30 de zile trebuia sa primiti un raspuns sau cel putin sa fiti asigurata ca se verifica si ca e nevoie de mai mult timp pentru verificarea si rezolvarea problemei.

  17. Bună ziua Mă Numesc D. Ionel si Locuiesc în com. Sohatu judetul Călărași pe Strada Traian Vuiea Nr*. Doresc să platesc factura si nu mă ajuta colegii dumneavoastra. Eu Sînt Pensionat pe caz de poală cu handicap si nu vor sa mi trimită un mesaj cu contu și cît am de plată . Mulțumesc

    • Buna ziua,
      In ce sediu ati fost si nu au vrut sa va ajute? Pe ce motiv vi s-a spus ca nu puteti fi ajutat?
      Incercati sa sunati la serviciul de relatii cu clientii si va vor spune cat aveti de achitat plus alte detalii necesare platii facturii.

  18. Buna ziua,
    In conformitate cu prevederile contractului de furnizare nr. 2***/03 07 2018 valoarea serviciilor de televiziune si internet pe care mi le furnizati ajunge , conform intelegerii avute la acea data cu reprezentantul d-voastra , la valoarea lunara de 72 lei .
    Surpinzator valoarea facturii aferenta lunii Iulie 2018 ( nr.4*****) are vlaoarea 93,12 lei si nu este corelata cu noul contract care , am inteles eu intra in vigoare la data semnarii.
    As vrea sa-mi spuneti daca e o greseala sau o neintelegere din partea mea.
    Multumesc,
    Dumitru G. Cluj Napoca str. Taberei nr. * Ap. *

    • Buna ziua,
      In functie de perioada de facturare pe care o aveti setata pentru calcularea facturilor, cel mai probabil factura contine inclusiv o fractie din luna aceasta.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Cluj, sa aflati care este perioada de facturare (deoarece UPC are 4 perioade de facturare) si cu aceeasi ocazie puteti sa aflati exact ce aveti in factura.

  19. Buna ziua. Pe site-ul UPC pachetul PLAY MAXIM este 45 ron, iar pe factura mea este de 60 ron (fara TVA). Puteti sa-mi spuneti de ce este aceasta diferenta ?

    • Buna ziua, este posibil sa aveti si alte pachete suplimentare (HBO, Panonia, etc.) sau daca este prima luna cand va este facturat pachetul Play Maxim, posibil sa fie facturat pe o luna plus fractie din luna trecuta, pe cat ati beneficiat. Ideea este ca pentru a primi un raspuns exact trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC, ei au acces la situatia financiara si va pot detalia factura.

    • Salut, din pacate nu avem un astfel de model de cerere de restituire solduri, iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a primi un model de cerere.

  20. Buna ziua, as avea o rugaminte, verificati va rog in baza de date adresele de mail ale clientilor, deoarece eu prinesc in fiecare luna notificaru despre factura upc, desi eu nu sunt client upc.
    Va multumesc

    • Buna dimineata,
      Pentru aceasta situatie trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa ii informati sa va stearga adresa de mail din baza lor de date.

  21. Buna ziua ma numesc Laurentiu C. si va informez ca sa efectuat plata serviciilor dar nu ma pot folosi deoarece nu functioneaza.Va multumesc si activatim serviciile.Ar trebui ca cei ce intrerup aceste servicii sa observe ca se mai si platesc si sa le activeze nu ?

    • Buna ziua,
      La ce operator sunteti abonat, la UPC?
      Unde ati achitat facturile, la o casierie, prin banca sau prin ce modalitate? Cand ati achitat restantele?

  22. de mai bine de in an nu mai locuieste nimeni in apartment si nu am mai beneficiat de serviciile dv .este platit la zi pana in luna mai inclusiv si nu mai poate veni nimeni la casierie cu plata pana in luna septembrie
    Ce ar trebui sa fac in acest caz ?

    • Pentru suspendarea serviciilor in mod normal trebuie sa fie depusa o cerere de suspendare scrisa intr-unul din sediile UPC, eventual puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a verifica daca se poate face o exceptie in cazul dumneavoastra, sa faceti cererea online.

  23. Nu poate ajunge nimeni cu plata la casierie pana in luna septembrie 2018 deoarece nu sunt in tara de mai bine de un an si in apartament nu locuieste nimeni .contractul este pe nine’ll meu D. Mihaela Carmen la addresa Aleea Liliacului bl * * Roman Neamt

    • Pentru suspendarea serviciilor in mod normal trebuie sa fie depusa o cerere de suspendare scrisa intr-unul din sediile UPC, eventual puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a verifica daca se poate face o exceptie in cazul dumneavoastra, sa faceti cererea online.

  24. am platit in 15.06.18 suma de 34 lei,in 26.06.18 a venit o noua factura cu sums de 108 lei ,va rog trimiteti un minim de explicatii,abonamentu este msi mic – de ce nu explicati ?

    • In functie de perioada dumneavoastra de facturare, este posibil ca la verificarea automata a situatiei financiare plata sa nu fi fost inregistrata, motiv pentru care factura sa includa si suma pe care tocmai ce ati achitat-o.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru detalierea facturii.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem UPC, deci nu putem sa va trimitem o copie a facturii pe e-mail.
      Pentru trimiterea copiei va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC sau sa va creati un cont online MyUPC, acolo aveti situatia financiara detaliata.
      Cred ca sunt intarzieri cu trimiterea facturilor pe e-mail (ma gandesc ca de obicei asa primiti factura, nu?) deoarece mai multi abonati UPC au reclamat neprimirea facturii pe mail.

  25. Buna ziua.Factura a fost achitata prin 24 Bnking BCR,voucher 2018061540001745/15.06 2018.Legatura telefonica cu serviciul clienti este o adevarata aventura, daca nu imposibila de luat avand in vedere timpul de asteptare!

  26. Buna seara Va rog sa-mi deblocati accesul la cont deoarece la data de 15.06 2018 am achitat suma restanta de 74,81lei.In caz contrar ,ca si in situatia anterioara ,nu am posibilitatea sa aflu cand si cat trebuie sa va platesc pentru serviciile dvs.Multumesc.

    • Buna ziua,
      Prin ce modalitate de plata ati achitat factura?
      Daca nu primiti factura nici acasa, nici prin mail, trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC, faceti o sesizare urmand ca problema sa fie rezolvata.

    • Pana acum ar fi trebuit sa fie disponibila factura UPC pe luna iunie online, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a sesiza acest aspect.

  27. Incepand cu 4 iunie ne trimiteti notificari (pe mail si mesaje)cu neplata facturii din luna mai 2018.Plata a fost efectuata de 2 ori pentru mai si a fost efectuata si plata pe luna iunie 2018.Inextrasele de cont ale BRD apar platile.Ca sa lamuresc situatia incerc sa va contactez telefonic,sunt dispusa sa astept si 15 min. asa cum spune mesajul,dar ,asa zisa convorbire este intrerupta automat.
    in aceste conditii cum as putea sa rezolv problema?Se pare ca vorbind singura nu am sanse de reusita.Va rog sa-mi spuneti ce alte solutii exista pentru contactarea serviciului de relatii cu clientiin afara de numarul care figureaza la deranjamente,numar care ma scoate automat din convorbire.

    • Confirmarea platii se mai poate face si online, trebuie sa va creati un cont pe platforma MyUPC, va logati si puteti sa faceti acolo confirmarea platii.

  28. BUNA ZIUA ACUM CRED CA TREI SAPTAMANI IN URMA MI-A FOST SCIMBATA APARATURA DIN CASA DE CATRE ECHIPA DE LA UPC AM FOST ANUNTAT SI TELEFONIC DESPRE ACEST LUCRU AM FOST DE ACORD SA MI SE MAREASCA ABONAMENTUL CU 5 LEI PENTRU UNELE SERVICII -CANALE HD ACUM CONSTAT CA MI-A VENIT ABONAMENTUL MARIT CU 25 DE LEI SI PRACTIC NU AM LA CINE SA MA PLING CA NU RASPUNDE NIMENI LA TELEF UN PUNCT DE INFORMARE ERA IN CITY MALL ACUM NU MAI ESTE VA ROG ASTEPT LAMURIRI CU PRIVIRE LA ABONAMENT DACA SE POATE TELEFONIC URGENT DACA SE POATE VA MULTUMESC ORICUM MA BATE GANDUL SA MA RETRAG ASA DE SUPARAT SUNT ASTEPT RASPUNS

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema trebuie sa sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a va fi detaliata factura, in felul acesta o sa vi se explice fiecare suma din factura ce reprezinta.