Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii
UPC este unul din cei mai mari furnizori de servicii fixe din tara iar unele din cele mai frecvente intrebari sunt acelea privind situatia financiara: ce modalitati de plata a facturii avem, cum confirmam plata si cand se inregistreaza plata.

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Modalitati de plata a facturii UPC
Cum putem sa platim factura UPC?
Avem urmatoarele modalitati de plata a facturii UPC:

  • online prin platforma MyUPC: este cea mai rapida modalitate de plata, trebuie sa ne cream un cont MyUPC, ne logam, avem acces la intreaga situatie financiara si putem sa achitam orice factura folosind cardul;
  • numerar (cash) la un magazin/centru care permite efectuarea platilor prin: PayPoint, PayZone, Unicredit, Multifunctionale Unicredit si BCR, Garanti, CreditCoop, CEC, Un-Doi, Westaco (OMV), Qiwi, Posta Romana – pentru a achita prin una din aceste modalitati este necesar sa avem factura UPC;
  • ATM (bancomat): putem achita 24/24 ore la orice ATM al bancilor: Raiffeisen, BRD, BCR, Unicredit, Garanti, CEC;
  • Aplicatii mobile: MyUPC Mobile, MyBRD Mobile, MobilPay Wallet;
  • Internet banking prin intermediul platformelor online ale bancilor: Raiffeisen, BRD, BCR, ING, Banca Transilvania, Unicredit, Garanti, CEC;
  • Direct debit – platile se vor efectua automat prin intermediul unei banci: Banca Transilvania, UniCredit, Raiffeisen, ING, BCR, Garanti;
  • Transfer bancar – utilizand unul din conturile UPC de mai jos:

SC UPC Romania SRL
RO08 BACX 0000 0004 4300 8000 (UniCredit Bank)
RO58 BTRL 0130 1202 9215 95XX (Banca Transilvania)
RO73 INGB 0001 0000 0000 0777 (ING Bank)
RO42 RNCB 0072 0029 6168 0001 (BCR)
RO95 RZBR 0000 0600 1712 1802 (Raiffeisen Bank)
RO71 BRDE 450S V773 6390 4500 (BRD GSG)
RO76 CRCO X410 0410 0031 6509 (CreditCoop)
RO85 UGBI 0000 6520 0384 5RON (Garanti Bank)
RO20 CECE B318 44RO N415 5818 (CEC Bank)
Important! Platile efectuate prin numerar la unul din partenerii UPC sau prin transfer bancar se inregistreaza la UPC in termenul de 2 zile lucratoare. Drept urmare, este recomandat sa achitam prin una din aceste modalitati daca nu a fost depasita data scadenta a facturii.

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Cum facem confirmarea platii in reteaua UPC?
Exista doua modalitati de confirmare a platii atunci cand achitam numerar la un partener UPC sau prin transfer bancar:
sunam la numarul 0311000872 si introducem codul de client pentru autentificare;
-ne logam pe platforma MyUPC;

Nu am primit factura UPC nici acasa si nici pe e-mail, ce fac?
In caz ca nu am primit factura UPC, in primul rand este important de stiut ca nu vom fi scutiti de plata facturii, este datoria lor sa ne trimita factura insa este si datoria noastra sa ne asiguram ca o platim, in special avand atatea modalitati de plata disponibile.
De asemenea, daca nu primim factura de la UPC, trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii la numarul 0311000872 sau printr-o alta modalitate de contact si sa sesizam neprimirea facturii. Tot atunci putem solicita si datele de pe factura pentru a putea achita factura.

Cum pot sa primesc factura UPC?
Avem urmatoarele modalitati de livrare a facturii UPC:

  • in format fizic;
  • in format electronic, pe o adresa e-mail – in acest caz putem sa ne alegem si perioada de facturare, implicit data scadenta;
    Indiferent cum ne alegem sa primim factura (in format fizic sau electronic) putem sa descarcam oricand factura UPC din platforma MyUPC. De asemenea, in ambele cazuri putem sa primim informari prin SMS atunci cand este emisa factura, SMS care va contine datele facturii.

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Cum vad cat am de plata, ce platesc lunar si de ce am factura mai mare decat trebuie?
Pentru orice informatie financiara sau neclaritate despre factura UPC, putem sa verificam facturile pe platforma MyUPC iar daca nu suntem lamuriti sau avem nevoie de informatii detaliate, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.
Perioada de facturare pentru factura UPC este dupa cum urmeaza, luand ca exemplu un client care beneficiaza de serviciile UPC incepand cu 01 iulie:

  • prima perioada de facturare: de la 01 iulie pana la 31 iulie;
  • a doua perioada de facturare: de la 07 iulie pana la 06 august;
  • a treia perioada de facturare: de la 14 iulie pana la 13 august;
  • a patra perioada de facturare: de la 21 iulie pana la 20 august;

Daca scadenta pentru fiecare perioada de facturare este ultima zi a perioadei de facturare (exemplu: pentru a patra perioada, data scadenta este 20 august in exemplul de mai sus).
Perioada de facturare este alocata clientilor in mod automat insa avem posibilitatea de a ne alege ce perioada de facturare ne avantajeaza mai mult in cazul in care optam pentru primirea facturii in format electronic (pe e-mail).

Perioada de gratie este de 3 zile astfel incat incepand cu a 4-a zi serviciile pot fi deconectate pentru neplata oricand, asta se poate intampla exact in a 4-a zi sau in a 10-a zi, deconectarile probabil se fac automat pe localitati, transe, servicii, etc.

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Am platit factura UPC, de ce nu mi s-au reconectat serviciile?
Reconectarea serviciilor se face automat in urma inregistrarii platii si nu se achita taxa de reconectare in caz ca am avut o singura factura restanta.
Daca am achitat factura UPC si serviciile nu s-au reconectat in aproximativ 30-60 de minute, atunci exista urmatoarele cazuri:

  • am achitat printr-un partener UPC si plata inca nu s-a inregistrat – plata prin partenerii UPC se inregistreaza in termenul de 2 zile lucratoare – in acest caz este recomandat sa facem confirmarea platii;
  • am achitat la casierie UPC si inca nu s-au reconectat serviciile – posibil sa fie o perioada cu foarte multe cereri de reconectare, astfel incat sa existe intarzieri in sistemul UPC de reconectare servicii – caz in care este necesar sa asteptam mai mult timp reconectarea;

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Cum pot sa fac amanarea platii la UPC si in cat timp trebuie sa platesc?

Pentru a amana plata facturii este nevoie sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC (info facturi) si sa solicitam amanarea platii. Avem posibilitatea sa facem o singura amanare de plata pe fiecare luna si amanarea se face doar daca avem o singura factura restanta. Dupa ce am facut amanarea platii, avem un termen de 3 zile in care trebuie sa achitam factura. Daca nu am facut acest lucru, serviciile se vor deconecta din nou.
Amanarea platii se poate face in urmatoarele cazuri:

  • serviciile UPC inca nu au fost deconectate pentru neplata si nu dorim sa riscam acest lucru, astfel incat solicitam amanarea platii in perioada de gratie (perioada incepand cu a 4-a zi de la neplata facturii);
  • serviciile UPC au fost deconectate pentru neplata si dorim reconectarea lor pana cand reusim sa platim factura (desigur, in termen de 3 zile de la amanarea platii trebuie sa achitam factura);

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

414 COMENTARII

  1. Buna ziua, am primit mail cu emiterea facturii, insa nu am primit factura
    Vreau sa o platesc prin transfer, insa aplicatia bancii nu imi da voie, spunandu-mi ca numarul facturii este prea scurt

  2. Buna ziua, doresc sa-mi confirmati plata ultimei facturi in valoare de 110,25 lei. Aceasat a fost platita in data de 29 mai, probabil a intrat in contul dvs dupa 2 zile. se poate?

  3. Buna seara.Ma numesc ***** Din Vinatori str Salciei nr * Jud Vrancea prin prezentul va aduc la cunostiinta ca de peste 3 luni nu am mai primit factura sa pot achita plata serviciilorUPC si nu pot plati.Va rog sda rezolvati aceasta problema sau sa-mi trimiteti datele prin posta electronica sa pot achita on line ce va datorez.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem cei de la UPC, doar oferim informatii. Pentru a reclama neprimirea facturii si pentru a opta pentru trimiterea facturii in format electronic va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000.

  4. Bună ziua
    Am fost deconectat pentru neplata la timp
    Am plătit factura de câteva ore și doresc reconectare la UPC jud Cluj
    Pe TV apare un mesaj – smart cardul este suspendat pe motiv de neplata. Dacă ai efectuat plata contactează departamentul relații cu clienții UPC.
    am platit cu cardul pe internet pe myupc

    • Buna seara,
      Daca ati achitat pe site-ul UPC reconectarea ar fi trebuit sa se faca in maxim o ora, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru verificarea situatiei. Numarul lor este 0311001000.

  5. Buna ziua. As dori sa platesc factura online, insa cand introduc codul de client, imi spune ca nu este unul valid, ar trebui introdus cu acel „-1” la sfarsit sau pana la acea liniuta?

    • Buna ziua,
      Cred ca trebuie sa introduceti codul de client integral, inclusiv cu acel -1 la final. Daca tot nu functioneaza contactati serviciul de relatii cu clientii UPC sa va verifice codul de client.

  6. Upc cand vrei sa prelungim contractul repede ne suni dar cand te rugam sa amani plata din refuzi o sa reziliez contractul pentru felul in care vb angajată ta

    • Buna seara,
      Confirmarea platii in reteaua UPC se poate face prin una din urmatoarele modalitati:
      -sunam la numarul 0311000872 si introducem codul de client pentru autentificare;
      -ne logam pe platforma MyUPC;

    • Salut,
      Exista doua modalitati de confirmare a platii atunci cand achitam numerar la un partener UPC sau prin transfer bancar:
      -sunam la numarul 0311000872 si introducem codul de client pentru autentificare;
      -ne logam pe platforma MyUPC;

          • Am fost plecat din tara si am ramas cu 3 facturi in urma azi am achitat totul la zi si nu vor sa imi dea drumul sau nu se grabesc ca cica si eu am intarziat plata

          • Eu cred ca exprimarea lor a fost putin diferita, dar nu pot sa ma pronunt in ceea ce s-a discutat telefonic. Ideea este ca pentru confirmarea platii, daca s-a achitat printr-o alta modalitate decat o casierie UPC, poate dura din cauza zilelor nelucratoare. Acestea sunt procedurile UPC si nu cred ca aveti ce sa faceti, depinde daca se lucreaza la departamentul Financiar UPC unde se fac confirmarile de plata. Puteti incerca sa va creati un cont pe platforma myUPC, poate asa se va inregistra mai repede plata.

    • Buna seara,
      termenul de reconectare al serviciilor UPC este de 1 ora de la inregistrarea platii. Daca serviciile nu sunt reconectate automat in acest termen, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000.

  7. Bună ziua !!! Sunt Gheorghe Veronica Ana maria și am vrut sa facă plata facturii la paypoint și am avut la mine 2 facturi a mea și a unei alte persoane care trebuna săi dau factura și am încurcat facturile când am vrut sa plătesc pentru mine.codul de client unde am plătit ****** iosif neagu și acesta este codul meu de client unde trebuia sa plătesc ****** …. Doresc o rezolvare Mulțumesc! !!

    • Buna ziua,
      Trebuie sa faceti o cerere pentru realocarea platii, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru aceasta cerere.

  8. La data prezentei nu avem facturi restante- suma de 144.05 lei mentionata in factura din 07-03-2019 nr **** pe cod abonat ****** – – a fost achitata in data de 14-12-2018 prin virament bancar

    Rog verificare si sa imi comunicati .

    Cu stima

    • La ce va referiti mai exact si cu ce va putem ajuta?
      Daca va referiti la confirmarea platii in reteaua UPC, exista doua modalitati de confirmare a platii atunci cand achitam numerar la un partener UPC sau prin transfer bancar:
      -sunam la numarul 0311000872 si introducem codul de client pentru autentificare;
      -ne logam pe platforma MyUPC;

  9. a comunic ca plata de 55.83 lei a fost efectuata azi 05.03.2019.
    Am fost plecata din tara si nu am avut cum sa platesc in acest interval.
    Nu am de ce sa fiu deconectata mai ales ca le adresa respectiva este o casa de vacanta si nu utilizez retelele la capacitate unei luni.
    Va multuesc.

    • Fie instiintarea de plata a fost trimisa inainte sa se inregistreze plata, fie mai exista un rest de plata. Contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a afla care este situatia financiara in acest moment.

  10. Buna ziua, vreau să anunț faptul că am achitat astăzi factura UPC in valoare de 119,00lei la bancomatul Raiffeisen piata 700 Timișoara pt cod client *******, Peciu Nou Nr. *

    • Buna ziua,
      Exista doua modalitati de confirmare a platii atunci cand achitam numerar la un partener UPC sau prin transfer bancar:
      -sunam la numarul 0311000872 si introducem codul de client pentru autentificare;
      -ne logam pe platforma MyUPC;

  11. buna ziua ,am cateva nelamuriri , factura mea upc a inceput sa creasca in fiecare luna ,fapt ce ma deranjeaza ,as dori sa va rog sa imi reduceti din optiuni cu ar fi ,hbo,media box si ce mai am i plus ,vreau sa imi ramana doar ,play famili si internetul.va rog sa luati aceasta sesizare in serios pt ca vreau sa raman in continuare client ups chear daca nu mai suntem sub contract. va multumesc ,astept raspuns.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii. La Media Box nu puteti renunta deorece aveti nevoie pentru televiziune si oricum este inclus in abonament, pentru a renunta la extraoptiunea HBO trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC. Trebuie sa luati in calcul si faptul ca UPC a marit abonamentele cu 3.5 lei pe luna.

        • Cu 35 de lei nu s-a marit abonamentul. Puteti contacta serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a va explica de ce aveti factura cu 35 de lei mai mare sau puteti sa ajungeti sa reziliati contractul daca nu doriti clarificari.

    • Exista doua modalitati de confirmare a platii atunci cand achitam numerar la un partener UPC sau prin transfer bancar:
      sunam la numarul 0311000872 si introducem codul de client pentru autentificare;
      -ne logam pe platforma MyUPC;

    • Exista doua modalitati de confirmare a platii atunci cand achitam numerar la un partener UPC sau prin transfer bancar:
      sunam la numarul 0311000872 si introducem codul de client pentru autentificare;
      -ne logam pe platforma MyUPC;

  12. Buna ziua avem contract nr ***** localitatea M-Ciuc

    Nu am primit facturile ptr prestari servicii va rog sa trimiteti facturile pe emailul ******* ca sa putem efectua plata.
    Multumesc
    Secretara

  13. Buna ziua sunt titular de contract la dvs ma intereseaza daca la confirmarea mea din 17.01 colega dvs mi-a facut amanare deconectare pana intra bani?Multumesc

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Daca ati solicitat amanarea platii atunci ar trebui sa se fi facut insa va recomand sa ii contactati pe cei de la UPC pentru o confirmare.

    • Reconectarea serviciilor UPC ar trebui sa se faca in termen de maxim o ora de la inregistrarea platii, daca nu s-a intamplat acest lucru inseamna ca e posibil ca plata sa nu se fi inregistrat, in functie de filiala prin care ati achitat. Va recomand sa ii contactati pe cei de la UPC daca nu se reconecteaza pana maine dimineata.

    • Buna seara,
      Exista doua modalitati de confirmare a platii atunci cand achitam numerar la un partener UPC sau prin transfer bancar:
      sunam la numarul 0311000872 si introducem codul de client pentru autentificare;
      -ne logam pe platforma MyUPC;

  14. La data de 17.12.2018, orele 08,44 am intentionat sa achit factura de telefon la Orange. Din eroare am facut un transfer bancar, de pe telefonul mobil, la UPC Romania in loc de Orange. Am transferat din contul BRD suma de 143,03 lei, cod client ****** (codul meu de client de la Orange). Precizez ca anterior am facut plati la facturi de pe telefon si la UPC Romania deoarece am TV si internet la aceasta.
    Va rog sa-mi comunicati care este procedura de returnare in contul meu a sumei de 143,03 lei.
    Va multumesc

    • Pentru aceasta situatie va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC, este posibil sa fie nevoie de o cerere scrisa factura la UPC, va vor oferi ei toate detaliile de care aventi nevoie.

  15. Buna ziua! V-as ruga frumos daca puteti sa verificati daca luna aceasta am pltit factura UPC. Factura are numarul ***** in valoare de 54,74 lei, iar codul de client este *****. Multumesc! (Nu gasesc chitanta si de aceea nu stiu exact daca am platit-o)

    • Buna ziua, noi nu reprezentam compania UPC si nu avem acces la baza lor de date. Pentru a afla daca s-a inregistrat plata va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC.

  16. Am achitat pe 12 12 2018 factura ******-00 prin plata online din contul cabinetului. pe extrasul de cont apare plata efectuata, totusi UPC trimite email ci ATENTIONARE de neplata.
    CE SE INTAMPLA. ESTE A DOUA OARA. CHIAR MA STRESATI FOARTE FOARTE FOARTE TARE

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.

      Pentru aceasta situatie va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a verifica exact daca s-a inregistrat plata.

  17. Va m plătit ieri factura restanță . Conectatima .Niculae Gheorghe Str Crișan Nr * loc Roseți Jud Calarasi
    Verificați si conectatima ! Nu am credit sa va sun

    • Poate ati avut o oferta conform careia aveati un abonament redus in primele luni. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC urmand sa primiti detalii despre serviciile facturate.

    • Buna seara,
      Reconectarea serviciilor se face automat in urma inregistrarii platii. Daca am achitat factura UPC si serviciile nu s-au reconectat in aproximativ 30-60 de minute, atunci exista urmatoarele cazuri:
      -am achitat printr-un partener UPC si plata inca nu s-a inregistrat – plata prin partenerii UPC se inregistreaza in termenul de 2 zile lucratoare – in acest caz este recomandat sa facem confirmarea platii;
      -am achitat la casierie UPC si inca nu s-au reconectat serviciile – posibil sa fie o perioada cu foarte multe cereri de reconectare, astfel incat sa existe intarzieri in sistemul UPC de reconectare servicii – caz in care este necesar sa asteptam mai mult timp reconectarea;

  18. Buna ziua. Am incheiat un contract cu dumneavoastra acum o luna si ceva si am solicitat factura pe email. Cu toate ca factura a fost emisa, nici pana acum nu am primit-o pe email. Vreau sa o platesc dar pe ce cod client ? Nici in spam nu este factura. Am luat legatura cu dispeceratul dumneavostra si mi-au spus ca se va rezolva dar, astept si cam atat. Adresa mea este localitatea Potlogi, str. Targului nr. *, jud. Dambovita. In speranta ca voi primi in timp util factura ca sa o pot plati, va multumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem cei de la UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Daca vi s-a spus ca se va rezolva, probabil o sa primiti factura pe mail de luna urmatoare. Ati cerut sa va trimita acum o copie pe mail?

  19. Buna ziua! Mi- a fost oprit inernetul pentru neplata facturii, as vrea sa o platesc online, dar mi se cere numarul facturii, pe care nu am primit-o! Cum pot obtine numarul facturii?

  20. Buna ziua,
    Am trimis in cursul zilei de astazi 2 ordine de plata pentru facturile aferente contractului pe numele Narcisa N. . Va rog solutionarea restrictiei. Facturile sunt platite de 2 zile.

    • Dupa deconectarea serviciilor pentru neplata, nu se vor mai emite facturi. Daca facturile nu vor fi achitate timp de mai mult timp, cel mai probabil datoriile vor fi vandute catre o firma externa de recuperari.

        • Este posibil sa va deconecteze, nu pot sa va spun sigur, se fac automat deconectarile.
          Daca doriti amanarea platii si serviciile UPC inca nu au fost deconectate pentru neplata si nu dorim sa riscam acest lucru, astfel incat solicitam amanarea platii in perioada de gratie (perioada incepand cu a 4-a zi de la neplata facturii);

  21. Sunt abonat upc si plateam 15 lei lunar la adresa Avram Iancu nr* Gaesti Dambovita locatie unde,subliniez,nu locuieste NIMENI.In aceasta luna am primit mail ca totalul de plata este17.85.DACA NU REVENIM LA PRETUL DE 15 LEI ,ATUNCI REZILIEM CONTRACTUL.Astept raspuns urgent .tel 0766******.Multumesc

    • Pentru a verifica exact ce aveti in factura UPC, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC, ei au acces la situatia financiara si va vor explica ce aveti in factura emisa.

    • Buna seara,
      Pentru a amana plata facturii este nevoie sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC (info facturi) si sa solicitam amanarea platii. Avem posibilitatea sa facem o singura amanare de plata pe fiecare luna si amanarea se face doar daca avem o singura factura restanta. Dupa ce am facut amanarea platii, avem un termen de 3 zile in care trebuie sa achitam factura. Daca nu am facut acest lucru, serviciile se vor deconecta din nou.
      Amanarea platii se poate face in urmatoarele cazuri:

      serviciile UPC inca nu au fost deconectate pentru neplata si nu dorim sa riscam acest lucru, astfel incat solicitam amanarea platii in perioada de gratie (perioada incepand cu a 4-a zi de la neplata facturii);
      serviciile UPC au fost deconectate pentru neplata si dorim reconectarea lor pana cand reusim sa platim factura (desigur, in termen de 3 zile de la amanarea platii trebuie sa achitam factura);

  22. Buna ziua,
    Sunt abonatul dvs. cu cod ****** si, desi la incheierea contractului am convenit ca factura sa-mi fie trimisa pe e-mail pentru a o putea lista si a o achita in localitate, constat ca imi trimiteti doar mail. Va rog, pentru a o putea achita in localitate, fara sa ma mai deplasez pana in Bacau, sa-mi trimiteti factura si pe e-mail, asa cum am convenit cu reprezentantul dvs. la incheierea contractului.
    Va multumesc!

    • Buna ziua,
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a verifica de ce aveti factura mai mare, extraoptiunile se activeaza doar la cererea titularului de obicei, din greseala nu stiu daca aveti cum sa activati o extraoptiune.

  23. Buna seara! Am primit factura nr. ***** in valoare de 56.29 lei, cod client *****. am un abonament de 53 lei/ luna si nu inteleg de ce factura este de 56.29 in conditiile in care nu am plati restante si am platit intotdeauna putin peste valoare. am trimis un mesaj pe email ul UPC insa nu m a lamurit nimeni.
    Multumesc!

    • Buna seara,
      Pentru detalierea facturii va recomand sa asteptati sa primiti un raspuns de la UPC sau sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC sa discutati direct cu un operator.

  24. Nu inteleg de ce s-a majorat valoarea facturii cu 50 % , de la 63,21 la 94.51 in luna decembrie. Probabil ca trebuie sa-mi schimb operatorul,altfel nu inteleg diferenta de pret. Codul meu de client este *****

  25. va rog sa-mi transmiteti cum putem comunica atunci cand nu-mi timiteti facturile la domiciliu si nici prin email sau telefon.
    Ma sesizati ca am o factura restanta. Ok de ce nu mi-ati dat si numarul la factura ca efectuam plata prin banking. Myupc nu functioneaza.
    Cand m-ati anuntat si cum?
    serviciul myupc nu functioneaza
    serviciul relatii cu clientii 😛 nu am reusit sa rezolv problema desi am consumat o groaza de timp
    ma somati ca o sa platesc penalizari, ok
    daca nu-mi raspundeti corespunzator o sa ma gandesc la alt furnizor de servicii

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru a se verifica de ce nu primiti facturile trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC. Tot acolo puteti reclama si nefunctionarea serviciului MyUPC.
      Daca nu reusiti sa ii contactati telefonic (desi ar trebui sa puteti si asa), o puteti face pe pagina oficiala de Facebook UPC Romania, daca aveti cont Facebook.

    • Buna seara,
      Exista doua modalitati de confirmare a platii atunci cand achitam numerar la un partener UPC sau prin transfer bancar:
      -sunam la numarul 0311000872 si introducem codul de client pentru autentificare;
      -ne logam pe platforma MyUPC;

  26. Cerere de restituire
    Subsemnata ANDREA * cod cilent **** in data de 16 octombrie 2018 din greseala pentru factura nr.***** in valoare de 62,25 lei am achitat suma de 6.225,00 lei. Va rog respectuos sa restituiti suma de 6.162,75 lei platit in plus pe contul iban ******.
    Multumesc anticipat,
    Cu stima Andrea *, Miercurea Ciuc

    • Noi nu suntem UPC, pentru aceasta situatie va recomand sa faceti o cerere de restituire la UPC. Pentru detalii privind unde sa trimiteti cererea puteti contacta serviciul de relatii cu clientii UPC.

      Insa, cred ca o sa fie un proces de durata, asa ca va recomand sa insistati, fiind vorba de o suma foarte mare.

    • Buna ziua,
      Pentru a amana plata facturii este nevoie sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC (info facturi) si sa solicitam amanarea platii. Avem posibilitatea sa facem o singura amanare de plata pe fiecare luna si amanarea se face doar daca avem o singura factura restanta. Dupa ce am facut amanarea platii, avem un termen de 3 zile in care trebuie sa achitam factura. Daca nu am facut acest lucru, serviciile se vor deconecta din nou.