Dezactivare Mesagerie (Casuta) Vocala Telekom
Acest subiect conține 0 răspunsuri are 1 voce și a fost actualizat ultima dată de Anonim acum 4 ani, 1 lună.
Vizualizare 1 articol (din 1 în total)
Vizualizare 1 articol (din 1 în total)
News › Forumuri › Suport GSM & Telecomunicatii › Suport Telekom › Dezactivare Mesagerie (Casuta) Vocala Telekom
Acest subiect conține 0 răspunsuri are 1 voce și a fost actualizat ultima dată de Anonim acum 4 ani, 1 lună.
Salut,
Pentru dezactivarea mesageriei (casutei) vocale trebuie decat sa formati codul ##002# urmat de tasta de apel si va fi afisat un mesaj de confirmare al dezactivarii redirectionarilor.
ATENTIE: Se vor dezactiva toate redirectionarile de pe telefon (practic, mesageria vocala este o redirectionare catre centrul lor de mesagerie). Asadar, daca aveti o redirectionare importanta, trebuie sa o reactivati dupa aceasta operatiune.
Daca nu functioneaza dezactivarea casutei vocale prin metoda descrisa mai sus (sau daca nu avem posibilitatea aceasta – nu avem semnal, nu avem telefonul la indemana, etc.) putem apela la serviciul de relatii cu clientii Telekom si sa solicitam dezactivarea mesageriei vocale.
Daca intampinati probleme cu dezactivarea casutei vocale sau doriti orice informatie legata de mesagerie, lasati un comentariu.