Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

Printre cele mai frecvente probleme ale abonatilor de televiziune (cablu sau satelit) Digi (RCS – RDS) reprezinta problemele de semnal (cand nu avem semnal sau semnalul este foarte slab). In acest articol vom detalia aceste probleme de semnal din reteaua Digi.

Vom imparti problemele de semnal in doua categorii, in functie de platforma prin care avem furnizat serviciul de televiziune: satelit sau cablu tv (analog sau digital). Pentru problemele de televiziune prin cablu:

Lipsa semnal cablu TV. In situatiile in care nu avem semnal la televiziunea prin cablu de la RCS – RDS primul lucru pe care trebuie sa il facem este sa ne asiguram ca avem cablurile introduse cum trebuie (cablul de semnal si cablurile decodorului, daca este cazul). Desi majoritatea problemelor de semnal sunt din cauza unor avarii/probleme tehnice, in felul acesta putem evita situatia putin probabila (insa, totusi, probabila) de a ajunge o echipa la domiciliu pentru a ne introduce cablul cum trebuie in televizor.

Daca avem televiziune analogica (fara un decodor) atunci situatia este foarte usor de verificat, dupa verificarea cablului singurul lucru pe care il putem face este sa sunam la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente cablu) pentru a trimite o echipa de interventie.

Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

In cazul in care avem televiziune prin cablu digitala printr-un receptor de la Digi, primul lucru pe care trebuie sa-l facem este sa verificam cablurile de la decodor (inclusiv cablul pentru semnal). Pentru a elimina o posibila problema a decodorului, putem introduce cablul de semnal direct in televizor. Daca problema este aceeasi, decodorul este in regula.

Dupa ce am verificat cablurile si in continuare nu avem semnal TV, atunci putem avea una din urmatoarele probleme:

  • splitter interior defect (daca exista); o situatie foarte putin probabila, mai ales daca nu am umblat la reteaua interioara este sa avem splitterul din interior defect;
  • cablu catv defect; in special in blocurile in care reteaua este foarte veche, putem avea probleme din cauza cablului de televiziune;
  • amplificator / echipament Digi defect; acestea sunt probleme foarte frecvente, in special in urma unor intreruperi electrice in zona;
  • avarie generala in zona; tot din cauza unor intreruperi de curent sau din alte motive, problema poate fi una generala in zona, aceste probleme ar trebui sa se rezolve cel mai rapid, fiind prioritare;

Lipsa semnal antena satelit – DTH. Problemele de semnal pe platforma DTH pot avea mai multe cauze, dupa cum urmeaza:

  • LNB defect;
  • receptor defect;
  • cablu TV defect;

In toate cele 3 cazuri, daca nu ne pricepem sa inlocuim singuri echipamentele/cablul trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii DigiTV pentru a trimite o echipa de interventie acasa (daca suntem pe teritoriul Romaniei) iar daca nu suntem pe teritoriul Romaniei putem sa contactam un tehnician service DTH.

Daca nu avem semnal pe anumite programe (de pe un anumit TP (transponder)) iar alte programe de pe alte TP-uri au semnal atunci putem avea urmatoarele probleme:

  • LNB deplasat; daca ne pricepem la aceasta operatiune putem incerca reglarea LNB-ului prin miscarea foarte usoara a LNB-ului stanga-dreapta, jos-sus pana cand incepe sa creasca nivelul semnalului (fiind ghidati de catre o persoana din fata televizorului); dupa ce am reusit sa prindem un nivel de semnal corespunzator, se strang usor suruburile de fixare ale LNB-ului, urmand ca in faza finala sa reglam LNB-ul stanga-dreapta pana avem semnal bun pe TP-uri;
  • LNB defect;

Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

Semnal slab cablu TV / DTH. In cazul in care avem probleme privind semnalul slab la televiziune, nu sunt multe lucruri de facut de catre noi, decat sa contactam providerul de televiziune (Digi) pentru a verifica problema. Pe televiziunea prin cablu analogica apar „purici” pe canale cand avem semnal slab iar pe televiziunea prin cablu digitala si televiziunea prin satelit, apar macroblocuri, acele intreruperi/sacadari ale imaginii.

Pentru a semnala un deranjament la televiziunea Digi avem urmatoarele variante:

  • contactam serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 (Bucuresti/Ilfov) sau 03xx400401 unde xx reprezinta prefixul judetului;
  • online pe site-ul Digi Romania – Contact – Contacteaza-ne;
  • mesaj pe pagina Facebook Digi Romania;

Voi ce problema ati avut cu semnalul televiziunii in reteaua Digi (RCS – RDS), cum le-ati rezolvat si care a fost solutia?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1066 COMENTARII

  1. Buna ziua am luat un decodor de la digi am activat canalele dar nu am semnal la nuci unul ,ce se intimpla nu e cartela activata cred
    Decodorul il am in spania

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Pentru reinitializarea cartelei si verificarea problemei trebuie sa sunati la relatii cu clientii DigiTV la numarul 0314004000.

  2. Buna ziua..
    Ce se poate face in cazul de fata…s a intrerupt semnalul de Tv si Net..
    Astept sa imi cereti date personale ptr identificare….in vederea verificarii retelei…

    • Buna ziua,
      Trebuie sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS pentru a face o sesizare in acest sens. In ce localitate aveti probleme cu semnalul?

      • Multumesc , am stat in tf. peste 60 min. , si v-am contactat pe aceasta adresa de email pt.ca era trecuta la contacte cu firma RCS RDS, dar vad ca s-a rezolvat ca si dupa apelul tf., cred ca voi apela la protectia consumatorului sa vad daca este posibil sa pasati in acest fel problemele de la un serviciu la altul .

        O zi buna va doresc ,

        Abonat RCS RDS

        • Noi nu suntem de la RDS si nici nu avem nicio legatura cu ei, eu v-am spus ce trebuie sa faceti daca nu intelegeti sanatate si virtute, puteti lua legatura cu cei de la OPC.

    • In acest moment in Botosani nu este o avarie generala la Digi, motiv pentru care va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Botosani (deranjamente) la numarul 0331400401 si faceti o sesizare in acest sens.

    • In Iasi nu este anuntata o avarie generala la Digi, va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Iasi la numarul 0332400401 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  3. Buna ziua sunt din Gherla Jud Cluj de 3 ore nu am semnal la tv de 2 ore aștept să intru în legătură cu ei dar toți operatorii sunt ocupați spuneți va rog ce pot sa fac multumesc

    • Buna ziua,
      In Gherla nu este anuntata o avarie generala care sa afecteze serviciile Digi, pentru a reclama lipsa semnalului TV va recomand sa sunati la relatii cu clientii Cluj (deranjamente) la numarul 0364400401.

        • Sunati si asteptati la telefon fara sa inchideti apelul pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelului. Daca inchideti si sunati din nou, ajungeti din nou la coada apelurilor.

          • Asta știam dar dv puteți sta mai mult de 40 de minute cu tef la ureche si acelaș răspuns toți operatorii sunt ocupati

          • Nu il tineti la ureche, activati modul difuzor si il lasati pe masa si va faceti treburile.
            Sau faceti o sesizare pe pagina lor Facebook Digi Romania.

    • Buna seara,
      In Tulcea nu este o avarie generala anuntata la Digi motiv pentru care va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Tulcea (deranjamente) la numarul 0340400401 si sa faceti o sesizare in acest sens.

    • Buna ziua,
      Presupunand ca sunteti din Bucuresti, pentru aceasta problema trebuie sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401 si faceti o sesizare in care sa reclamati lipsa semnalului TV.

    • Buna seara,
      Sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Arad (deranjamente) la numarul 0357400401 si faceti o sesizare in care sa reclamati lipsa semnalului TV.

    • In Simleu Silvaniei a fost o avarie generala Digi, acesta fiind motivul pentru care nu aveati semnal la TV insa s-a rezolvat recent. Verificati daca acum aveti semnal.

  4. Bună seara…am și eu o problemă, am la țară 2 tv LCD… distanta dintre ele este aproximativ 15m…am schimbat cablurile, mufele, toate sunt noi…primul tv merge…iar la al doilea calitatea semnalului e foarte slabă…nu se mai vede aproape niciun program… există vreo soluție? Cablu mai bun? Sunt mai multe categorii?..mufe?…ceva amplificator de semnal?…nu știu ce să mai fac… mulțumesc

    • Buna seara,
      Nu avem informatii privind o avarie generala in Bucuresti, motiv pentru care pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401.

    • Va recomand sa faceti o sesizare in care sa reclamati lipsa semnalului TV la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Mehedinti (deranjamente) la numarul 0352400401.

    • In acest moment este o avarie tehnica generala in Medgidia care afecteaza televiziunea prin cablu. Fiind o avarie generala, probabil nu va mai dura mult rezolvarea, asa ca va recomand sa asteptati solutionarea problemei.

    • Buna ziua,
      Nu avem informatii despre o avarie generala in Sector 3, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401 si sa faceti o sesizare in privinda lipsei semnalului la televiziune.

    • Ne-a mai fost semnalata aceasta problema privind semnalul TV si de catre alti abonati RCS – RDS, posibil sa fie o avarie generala in Botosani, va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Botosani (deranjamente) la numarul 0331400401 pentru confirmare.

    • Am contactat RCS – RDS Botosani si am fost informati ca este o avarie generala privind semnalul TV, se lucreaza pentru remediere.

  5. Buna seara, la dvs, la noi nu este buna. Nu avem semnal tv de la ora 14 acum e ora 20. Sunt in Bucuresti sectorul 6, strada Ghirlandei. La telefonul de sesizari imi raspunde robotul, spune ca a identificat in zona o problema. O sa ma anunte cand se remediaza. Ne lamureste si pe noi cineva ce se intampla si cum ne veti micsora abonamentul cu aceasta perioada de neprestare servicii ? Data 07.05.2019

    • Buna seara,
      Noi nu suntem cei de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      In cazul dvs situatia este simpla, este o avarie asa cum poate fi la orice operator.
      Termenul maxim de rezolvare probleme tehnice este de 48 de ore, daca este depasit puteti solicita reducerea facturii pe aceasta perioada.

    • Ne-a fost reclamata aceasta problema (lipsa semnal televiziune Digi) in Afumati de catre mai multi abonati Digi, cel mai probabil este o situatie generala care afecteaza serviciile din aceasta localitate. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Ilfov (deranjamente) la numarul 0314004401.

    • Tocmai ce am fost contactati de la Digi si am fost informati ca este o avarie generala in Afumati, problema este in curs de remediere.

  6. Buna seara! Nu stiu daca d.voastra ma puteti ajuta.dar am cablu RDS si de azi dimineata nu mai merge.decodorul este aprinsa lumina verde dar tv.ul spune lipsa semnal.ce pot face si unde trebuie sa sun? Va multumesc!

  7. Nu avem internet pe 1 decembrie nr *, scb, bloc * chiar de inviere; scrie pe ecranul tv semnal pierdut Nu ai semnal. Verifica conexiunea; Intrebarea este cine trebuie sa asigure conexiunea, daca nu dumneavoastra?

  8. solicit repararea defectiunii la serviciul de televiziune prin cablu la adresa :PREDEAL str. Caprioarei nr.* ap.*. Defectul consta in faptul ca peste imagine se suprapune o perdea de puncte luminoase(purici).
    Multumesc anticipat.

    • Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Brasov (deranjamente) la numarul 0368400401.

  9. Buna seara. S a oprit conexiunea la cablul tv.
    Locuim pe strada hățișului Nr *
    Îmi puteți oferi un răspuns? Tocmai vizionam un film și deodată s a întrerupt conexiunea.
    Cam neplăcut!

    • Buna ziua,
      Aveti cablu tv sau antena satelit? Presupunand ca aveti un receptor Digi va recomand sa faceti revenirea la setarile fabricantului (setare implicita).

  10. Buna seara ,noi locuim in Italia si de ceva vreme se pierde foarte des semnalul la unele programe , e foarte stresant ca nu intelegem ce ar putea fi. Ce ne sfatuiti ?

    • In Ceptura, Prahova nu este o avarie generala la Digi, pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Prahova (deranjamente) si sa faceti o sesizare.

  11. Bună,nu am semnal deloc la decoder,kaon 1000hd,nici o linie
    E posibil sa fie defect?
    Am schimbat și convertorul la satelit,credeam că de acolo e problema
    Nimic

          • Fie este o problema cu receptorul, fie ceva nu este montat cum trebuie la antena, desi eu tind sa cred ca receptorul este defect. Daca sunteti in tara va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii DigiTV la numarul 0314004000 si sa faceti o sesizare sa ajunga o echipa service acasa. Daca nu sunteti in tara, va recomand sa contactati un tehnician pentru antene pentru a face mai multe verificari.

          • Chiar daca functiona, e clar ca o problema a aparut undeva. O sa ne mai interesam, poate reusim sa va oferim o solutie.

        • Va recomand sa desfaceti LNB-ul din surub, lasati pe un program TV si miscati stanga/dreapta usor pana cand incepeti sa aveti semnal. Cand ati inceput sa aveti semnal, nu mai miscati LNB-ul si il insurubati usor. Daca nu reusiti, va recomand sa apelati la un tehnician, cel mai probabil este o problema legata de LNB.

          • @Florin: cum ai remediat problema? Aceeași o am și eu. Decoderul nu-i nici ăla defect ca l-am trimis la rcs rds și au zis ca funcționează! Antena nici ea ca am mai un decodor vechi și cu acela recepționez programele. Cablu de leg între antena și decodor hd, banuiesc, dar nu știu ce sa-i fac. Am încercat și fără splitter, direct, tot nu merge

          • Ati incercat cu un alt cablu direct? Daca nici asa nu functioneaza este o problema cu iesirea din LNB.