Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)
Printre cele mai frecvente probleme ale abonatilor de televiziune (cablu sau satelit) Digi (RCS – RDS) reprezinta problemele de semnal (cand nu avem semnal sau semnalul este foarte slab). In acest articol vom detalia aceste probleme de semnal din reteaua Digi.
Vom imparti problemele de semnal in doua categorii, in functie de platforma prin care avem furnizat serviciul de televiziune: satelit sau cablu tv (analog sau digital). Pentru problemele de televiziune prin cablu:
Lipsa semnal cablu TV. In situatiile in care nu avem semnal la televiziunea prin cablu de la RCS – RDS primul lucru pe care trebuie sa il facem este sa ne asiguram ca avem cablurile introduse cum trebuie (cablul de semnal si cablurile decodorului, daca este cazul). Desi majoritatea problemelor de semnal sunt din cauza unor avarii/probleme tehnice, in felul acesta putem evita situatia putin probabila (insa, totusi, probabila) de a ajunge o echipa la domiciliu pentru a ne introduce cablul cum trebuie in televizor.
Daca avem televiziune analogica (fara un decodor) atunci situatia este foarte usor de verificat, dupa verificarea cablului singurul lucru pe care il putem face este sa sunam la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente cablu) pentru a trimite o echipa de interventie.
Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)
In cazul in care avem televiziune prin cablu digitala printr-un receptor de la Digi, primul lucru pe care trebuie sa-l facem este sa verificam cablurile de la decodor (inclusiv cablul pentru semnal). Pentru a elimina o posibila problema a decodorului, putem introduce cablul de semnal direct in televizor. Daca problema este aceeasi, decodorul este in regula.
Dupa ce am verificat cablurile si in continuare nu avem semnal TV, atunci putem avea una din urmatoarele probleme:
- splitter interior defect (daca exista); o situatie foarte putin probabila, mai ales daca nu am umblat la reteaua interioara este sa avem splitterul din interior defect;
- cablu catv defect; in special in blocurile in care reteaua este foarte veche, putem avea probleme din cauza cablului de televiziune;
- amplificator / echipament Digi defect; acestea sunt probleme foarte frecvente, in special in urma unor intreruperi electrice in zona;
- avarie generala in zona; tot din cauza unor intreruperi de curent sau din alte motive, problema poate fi una generala in zona, aceste probleme ar trebui sa se rezolve cel mai rapid, fiind prioritare;
Lipsa semnal antena satelit – DTH. Problemele de semnal pe platforma DTH pot avea mai multe cauze, dupa cum urmeaza:
- LNB defect;
- receptor defect;
- cablu TV defect;
In toate cele 3 cazuri, daca nu ne pricepem sa inlocuim singuri echipamentele/cablul trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii DigiTV pentru a trimite o echipa de interventie acasa (daca suntem pe teritoriul Romaniei) iar daca nu suntem pe teritoriul Romaniei putem sa contactam un tehnician service DTH.
Daca nu avem semnal pe anumite programe (de pe un anumit TP (transponder)) iar alte programe de pe alte TP-uri au semnal atunci putem avea urmatoarele probleme:
- LNB deplasat; daca ne pricepem la aceasta operatiune putem incerca reglarea LNB-ului prin miscarea foarte usoara a LNB-ului stanga-dreapta, jos-sus pana cand incepe sa creasca nivelul semnalului (fiind ghidati de catre o persoana din fata televizorului); dupa ce am reusit sa prindem un nivel de semnal corespunzator, se strang usor suruburile de fixare ale LNB-ului, urmand ca in faza finala sa reglam LNB-ul stanga-dreapta pana avem semnal bun pe TP-uri;
- LNB defect;
Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)
Semnal slab cablu TV / DTH. In cazul in care avem probleme privind semnalul slab la televiziune, nu sunt multe lucruri de facut de catre noi, decat sa contactam providerul de televiziune (Digi) pentru a verifica problema. Pe televiziunea prin cablu analogica apar „purici” pe canale cand avem semnal slab iar pe televiziunea prin cablu digitala si televiziunea prin satelit, apar macroblocuri, acele intreruperi/sacadari ale imaginii.
Pentru a semnala un deranjament la televiziunea Digi avem urmatoarele variante:
- contactam serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 (Bucuresti/Ilfov) sau 03xx400401 unde xx reprezinta prefixul judetului;
- online pe site-ul Digi Romania – Contact – Contacteaza-ne;
- mesaj pe pagina Facebook Digi Romania;
Voi ce problema ati avut cu semnalul televiziunii in reteaua Digi (RCS – RDS), cum le-ati rezolvat si care a fost solutia?
Nu este semnal in tomesti .la bl.* .ce se intimpla.
Daca va referiti la localitatea Tomesti este vorba de judetul Iasi sau Timis? Aveti cablu tv sau antena satelit?
Imi apare pe tv lipsa semnal sau semnal slab
Aveti cablu tv sau antena satelit? In ce localitate aveti probleme?
Ce înseamnă E 107 și cum se remediază?
Sunati la Relatii Clientii.
Pe decodor, din cate stiu eroarea inseamna ca nu este semnal.
Buna ziua am luat un decodor de la digi am activat canalele dar nu am semnal la nuci unul ,ce se intimpla nu e cartela activata cred
Decodorul il am in spania
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Pentru reinitializarea cartelei si verificarea problemei trebuie sa sunati la relatii cu clientii DigiTV la numarul 0314004000.
Buna ziua..
Ce se poate face in cazul de fata…s a intrerupt semnalul de Tv si Net..
Astept sa imi cereti date personale ptr identificare….in vederea verificarii retelei…
Buna ziua,
Trebuie sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS pentru a face o sesizare in acest sens. In ce localitate aveti probleme cu semnalul?
Slatina , jud.Olt, str.Arinului , nr.*,sc *-nu avem semnal din 07.06.2019 orele 22, ce se intampla?
Sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Slatina la numarul 0349400401 si faceti o sesizare.
Multumesc , am stat in tf. peste 60 min. , si v-am contactat pe aceasta adresa de email pt.ca era trecuta la contacte cu firma RCS RDS, dar vad ca s-a rezolvat ca si dupa apelul tf., cred ca voi apela la protectia consumatorului sa vad daca este posibil sa pasati in acest fel problemele de la un serviciu la altul .
O zi buna va doresc ,
Abonat RCS RDS
Noi nu suntem de la RDS si nici nu avem nicio legatura cu ei, eu v-am spus ce trebuie sa faceti daca nu intelegeti sanatate si virtute, puteti lua legatura cu cei de la OPC.
Nu avem tv semnal zona palazu mare tomis plus ultime 2 ore…. și noi plătim toate facture normal
In ce localitate aveti probleme, in Constanta? O sesizare ati facut la relatii cu clientii?
Lipsa semnal tv de 3 ore
Va rog daca puteți să luați legătura cu ei pt a rezolva problema
Aveti cablu tv sau antena satelit? In ce localitate?
Botosani str.I.C.BRATIANU NR * lipsa semnal
In acest moment in Botosani nu este o avarie generala la Digi, motiv pentru care va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Botosani (deranjamente) la numarul 0331400401 si faceti o sesizare in acest sens.
Buna ziua de 4,5 zile nu avem semnal la început au mers câteva programe dar acum nu mai merge niciunul ,care este problama
Buna ziua,
In ce localitate aveti probleme?
Obedin com breasta
Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS Dolj (deranjamente) la numarul 0351400401.
Nu am semnal cablu tv si internet Digi in Iasi
In Iasi nu este anuntata o avarie generala la Digi, va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Iasi la numarul 0332400401 si sa faceti o sesizare in acest sens.
Buna ziua sunt din Gherla Jud Cluj de 3 ore nu am semnal la tv de 2 ore aștept să intru în legătură cu ei dar toți operatorii sunt ocupați spuneți va rog ce pot sa fac multumesc
Buna ziua,
In Gherla nu este anuntata o avarie generala care sa afecteze serviciile Digi, pentru a reclama lipsa semnalului TV va recomand sa sunati la relatii cu clientii Cluj (deranjamente) la numarul 0364400401.
De două ore sun dar tot ocupat nu raspund
Sunati si asteptati la telefon fara sa inchideti apelul pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelului. Daca inchideti si sunati din nou, ajungeti din nou la coada apelurilor.
Asta știam dar dv puteți sta mai mult de 40 de minute cu tef la ureche si acelaș răspuns toți operatorii sunt ocupati
Nu il tineti la ureche, activati modul difuzor si il lasati pe masa si va faceti treburile.
Sau faceti o sesizare pe pagina lor Facebook Digi Romania.
Buna seara nu avem semnal la digi la tv in tulcea
Buna seara,
In Tulcea nu este o avarie generala anuntata la Digi motiv pentru care va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Tulcea (deranjamente) la numarul 0340400401 si sa faceti o sesizare in acest sens.
Imagine alterata – abonat din Jud Constanta Loc AGIGEA
Pentru probleme cu semnalul TV la RCS, sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Constanta la numarul 0341400401 si faceti o sesizare.
nu am semnal tv
In ce localitate nu aveti semnal TV?
Bună ziua, sunt probleme cu serviciul cablu tv : lipsă semnal. Am rugămintea să remediați urgent situația. Mulțumesc.
Buna seara,
In ce localitate aveti probleme cu semnalul TV la Digi?
Buna seara ! Sunt din Brasov, str fdt.harmanului si de ka ora 8 .30 nu mai am semnal tv.
Buna seara,
Au fost cateva probleme in zone izolate astazi in Brasov, daca inca mai aveti probleme va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Brasov (deranjamente) la numarul 0368400401 si faceti o sesizare in acest sens.
Nu am semnal la Tv
Faceti o sesizare catre Digi.
Buna ziua îmi scrie pe televizor nu exista semnal nu apare nici o imagine
Buna ziua,
Aveti cablu tv sau antena satelit?
Antena satelit
Verificati sa fie introduse cablurile cum trebuie inclusiv conectica la LNB. Daca totul este in regula, trebuie sunat la serviciul de relatii cu clientii Digi TV (deranjamente) la numarul 0314004000 sa trimita o echipa service acasa daca sunteti in Romania.
buna am probleme cu semnalul talevizorului in bucuresti
Pentru a reclama problemele de semnal TV va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401.
si emai
Adresa e-mail este clienti @rcs-rds.ro insa este posibil sa primiti un raspuns cu intarziere pe e-mail. Online puteti face o sesizare pe pagina Facebook Digi Romania.
Bună ziua. Pe strada EMIL RACOVIȚĂ *. BL * NU AVEM SEMNAL…. LIPSA SEMNAL CABLU
Buna ziua,
In ce localitate nu aveti semnal TV?
Bună ziua… Nu am semnal în zona Berceni aleea râmnicul Sărat nr. *
Buna ziua,
Presupunand ca sunteti din Bucuresti, pentru aceasta problema trebuie sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401 si faceti o sesizare in care sa reclamati lipsa semnalului TV.
Bună ziua . Nu am semnal tv , str:Cosiță nr *
Buna seara,
In ce localitate aveti probleme cu semnalul TV?
nu am semnal tv ,arad ,alfa bl *
Buna seara,
Sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Arad (deranjamente) la numarul 0357400401 si faceti o sesizare in care sa reclamati lipsa semnalului TV.
Nu avem semnal tv la Digi tv. Șimleu Silvaniei
In Simleu Silvaniei a fost o avarie generala Digi, acesta fiind motivul pentru care nu aveati semnal la TV insa s-a rezolvat recent. Verificati daca acum aveti semnal.
Bună seara, nu avem semnal la tv in Cristian, județul Brașov
In Cristian, Brasov sunt cateva probleme izolate de aproximativ 2 ore, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Brasov (deranjamente) la numarul 0368400401 pentru a verifica daca si zona dvs este afectata de o avarie.
Multumesc frumos de raspuns. S-a remediat
Pentru putin.
Bună seara…am și eu o problemă, am la țară 2 tv LCD… distanta dintre ele este aproximativ 15m…am schimbat cablurile, mufele, toate sunt noi…primul tv merge…iar la al doilea calitatea semnalului e foarte slabă…nu se mai vede aproape niciun program… există vreo soluție? Cablu mai bun? Sunt mai multe categorii?..mufe?…ceva amplificator de semnal?…nu știu ce să mai fac… mulțumesc
Ati incercat sa schimbati si spliterul tv?
Da…le-am schimbat…există vreo marca pt ele? Sau ceva parametrii? Sau calități diferite?
Este posibil ca la al doilea tv sa nu faca contact la mufa dintre spliter si al doilea tv sau mufa care vine in al doilea tv. Mai verificati o data capetele de la cablu si cele 2 mufe de la al doilea tv, daca fac bine masa. Sper sa inelegeti ce spun.
Bună seara, de 3 zile semnalul TV și internet este mizerabil. Se va reflecta și în factură? Cât durează situația asta?
Buna seara,
In ce localitate aveti probleme cu serviciile Digi?
Probleme lipsa semnal tv de ieri la Digi
In ce localitate aveti probleme cu semnalul TV in reteaua Digi?
Dolj Dăbuleni digi nu merge cablul
Nu avem informatii despre o avarie generala in Dabuleni, Dolj, pentru a sesiza lipsa semnalului TV la cablu va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Dolj (deranjamente) la numarul 0351400401.
Mulțumesc
Cu placere!
Buna seara
Nu avem semnal tv-giulesti sârbi.ce se întâmplă? Mulțumesc
Buna seara,
Nu avem informatii privind o avarie generala in Bucuresti, motiv pentru care pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401.
Lipsă semnal în Smadovița -Mehedinți (STB-cablu)
Va recomand sa faceti o sesizare in care sa reclamati lipsa semnalului TV la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Mehedinti (deranjamente) la numarul 0352400401.
lipsa semnal televiziune digi rds in medgidia constanta
In acest moment este o avarie tehnica generala in Medgidia care afecteaza televiziunea prin cablu. Fiind o avarie generala, probabil nu va mai dura mult rezolvarea, asa ca va recomand sa asteptati solutionarea problemei.
Buna ziua, nu avem semnal la tv, in bucuresti, sector3
Buna ziua,
Nu avem informatii despre o avarie generala in Sector 3, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401 si sa faceti o sesizare in privinda lipsei semnalului la televiziune.
nu am semnal tv la digi rds in botosani
Ne-a mai fost semnalata aceasta problema privind semnalul TV si de catre alti abonati RCS – RDS, posibil sa fie o avarie generala in Botosani, va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Botosani (deranjamente) la numarul 0331400401 pentru confirmare.
Am contactat RCS – RDS Botosani si am fost informati ca este o avarie generala privind semnalul TV, se lucreaza pentru remediere.
Buna seara, la dvs, la noi nu este buna. Nu avem semnal tv de la ora 14 acum e ora 20. Sunt in Bucuresti sectorul 6, strada Ghirlandei. La telefonul de sesizari imi raspunde robotul, spune ca a identificat in zona o problema. O sa ma anunte cand se remediaza. Ne lamureste si pe noi cineva ce se intampla si cum ne veti micsora abonamentul cu aceasta perioada de neprestare servicii ? Data 07.05.2019
Buna seara,
Noi nu suntem cei de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
In cazul dvs situatia este simpla, este o avarie asa cum poate fi la orice operator.
Termenul maxim de rezolvare probleme tehnice este de 48 de ore, daca este depasit puteti solicita reducerea facturii pe aceasta perioada.
Buna
Sa întrerupt semnalul tv digi
Și încerc sa iau legătura cu cineva
Puteți să-mi dați un raspuns
Buna seara,
In ce localitate aveti probleme cu semnalul TV Digi?
Lipsa semnal str Mihai Bravu nr 40 afumati
Ne-a fost reclamata aceasta problema (lipsa semnal televiziune Digi) in Afumati de catre mai multi abonati Digi, cel mai probabil este o situatie generala care afecteaza serviciile din aceasta localitate. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Ilfov (deranjamente) la numarul 0314004401.
Tocmai ce am fost contactati de la Digi si am fost informati ca este o avarie generala in Afumati, problema este in curs de remediere.
Nu e semnal la tv
In ce localitate nu aveti semnal la TV?
Buna seara! Nu stiu daca d.voastra ma puteti ajuta.dar am cablu RDS si de azi dimineata nu mai merge.decodorul este aprinsa lumina verde dar tv.ul spune lipsa semnal.ce pot face si unde trebuie sa sun? Va multumesc!
Buna seara,
In ce localitate aveti probleme cu cablul tv?
Bucuresti sector 3
Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401.
Nu avem internet pe 1 decembrie nr *, scb, bloc * chiar de inviere; scrie pe ecranul tv semnal pierdut Nu ai semnal. Verifica conexiunea; Intrebarea este cine trebuie sa asigure conexiunea, daca nu dumneavoastra?
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
In ce localitate aveti probleme cu semnalul TV?
solicit repararea defectiunii la serviciul de televiziune prin cablu la adresa :PREDEAL str. Caprioarei nr.* ap.*. Defectul consta in faptul ca peste imagine se suprapune o perdea de puncte luminoase(purici).
Multumesc anticipat.
Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii.
Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Brasov (deranjamente) la numarul 0368400401.
Buna seara. S a oprit conexiunea la cablul tv.
Locuim pe strada hățișului Nr *
Îmi puteți oferi un răspuns? Tocmai vizionam un film și deodată s a întrerupt conexiunea.
Cam neplăcut!
Buna seara,
In ce localitate aveti probleme cu televiziunea prin cablu?
buna. pt probleme cu antena satelit digit, ma puteti ajuta?
de 2 ore imi apare pe tv mesajul „lipsa semnal”
Buna seara,
Ati modificat ceva in materie de cabluri/antena satelit? Conditiile meteo cum sunt in zona dvs?
buna seara. nu, ma uitam la tv, pe pro tv, dintr-o data a inceput sa se blocheze si apare lipsa semnal.
Cum sunt conditiile meteo? Sunteti in tara?
nu, sunt in UK, londra. si e soare si frumos
Am inteles. Problema poate fi de la cablu, de la LNB sau de la receptor. Daca aveti si un alt cablu ati putea incerca direct pentru a exclude aceasta posibilitate, altfel va recomand sa contactati un tehnician de antene satelit.
Nu am semnal la televizor deloc !
Mai aveti aceasta problema?
Daca da, aveti cablu tv sau antena satelit?
Am probleme cu Digi Tv antena satelit
Ce problema aveti mai exact? Nu aveti semnal pe niciun program?
Nu mai am semnal
Verificati cablurile sa fie introduse cum trebuie in receptor si TV. Ati modificat ceva recent la LNB/antena?
buna ziua.nu stiu ce s-a întâmplat dar imi apare pe tv canal neinstalat
ce as putea sa fac pentru a porni programele
Buna ziua,
Aveti cablu tv sau antena satelit? Presupunand ca aveti un receptor Digi va recomand sa faceti revenirea la setarile fabricantului (setare implicita).
Nu functioneaza nici tv nici net de 24 de ore
In ce localitate aveti probleme cu televiziunea si internetul Digi?
Buna seara ,noi locuim in Italia si de ceva vreme se pierde foarte des semnalul la unele programe , e foarte stresant ca nu intelegem ce ar putea fi. Ce ne sfatuiti ?
Buna ziua,
Cu ce programe aveti probleme?
Buna seara am și eu o problema. Am instalat digi în urma cu trei săptămâni și nu am semnal la TV
Buna seara,
Aveti cablu tv sau o antena satelit?
Avem cablu.
In ce localitate aveti probleme? La instalare a functionat?
Sa rezolvat, problema era la noi nu făcea contact la priza !!! Va mutumesc.
Ok, este bine daca s-a rezolvat. O seara buna!
Nu merge Tv pe o strada
An Ceptura judet ph
In Ceptura, Prahova nu este o avarie generala la Digi, pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Prahova (deranjamente) si sa faceti o sesizare.
Bună,nu am semnal deloc la decoder,kaon 1000hd,nici o linie
E posibil sa fie defect?
Am schimbat și convertorul la satelit,credeam că de acolo e problema
Nimic
Buna ziua,
Va referiti ca ati schimbat LNB-ul? Antena este pozitionata corect?
Da,l am schimbat.Antena era nemișcată.Dar nici macar 1% de semnal..
Înainte funcționa tot fara probleme.
Cu un alt cablu direct in LNB aveti posibilitatea sa testati?
Am facut
Rezultat 0
Nici un semnal
Decoderul nu găsea nici un canal
O revenire la setarile din fabrica ati dat la receptor?
De 2 ori
Și nu intra semnal de la antena
Sau intra dar e ceva defecțiune la decoder
Fie este o problema cu receptorul, fie ceva nu este montat cum trebuie la antena, desi eu tind sa cred ca receptorul este defect. Daca sunteti in tara va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii DigiTV la numarul 0314004000 si sa faceti o sesizare sa ajunga o echipa service acasa. Daca nu sunteti in tara, va recomand sa contactati un tehnician pentru antene pentru a face mai multe verificari.
Ok atunci așa o să fac va mulțumesc pt atenție
Țin să precizez că antena mergea o am de 2 ani jumătate
Chiar daca functiona, e clar ca o problema a aparut undeva. O sa ne mai interesam, poate reusim sa va oferim o solutie.
Va recomand sa desfaceti LNB-ul din surub, lasati pe un program TV si miscati stanga/dreapta usor pana cand incepeti sa aveti semnal. Cand ati inceput sa aveti semnal, nu mai miscati LNB-ul si il insurubati usor. Daca nu reusiti, va recomand sa apelati la un tehnician, cel mai probabil este o problema legata de LNB.
@Florin: cum ai remediat problema? Aceeași o am și eu. Decoderul nu-i nici ăla defect ca l-am trimis la rcs rds și au zis ca funcționează! Antena nici ea ca am mai un decodor vechi și cu acela recepționez programele. Cablu de leg între antena și decodor hd, banuiesc, dar nu știu ce sa-i fac. Am încercat și fără splitter, direct, tot nu merge
Ati incercat cu un alt cablu direct? Daca nici asa nu functioneaza este o problema cu iesirea din LNB.