Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

Printre cele mai frecvente probleme ale abonatilor de televiziune (cablu sau satelit) Digi (RCS – RDS) reprezinta problemele de semnal (cand nu avem semnal sau semnalul este foarte slab). In acest articol vom detalia aceste probleme de semnal din reteaua Digi.

Vom imparti problemele de semnal in doua categorii, in functie de platforma prin care avem furnizat serviciul de televiziune: satelit sau cablu tv (analog sau digital). Pentru problemele de televiziune prin cablu:

Lipsa semnal cablu TV. In situatiile in care nu avem semnal la televiziunea prin cablu de la RCS – RDS primul lucru pe care trebuie sa il facem este sa ne asiguram ca avem cablurile introduse cum trebuie (cablul de semnal si cablurile decodorului, daca este cazul). Desi majoritatea problemelor de semnal sunt din cauza unor avarii/probleme tehnice, in felul acesta putem evita situatia putin probabila (insa, totusi, probabila) de a ajunge o echipa la domiciliu pentru a ne introduce cablul cum trebuie in televizor.

Daca avem televiziune analogica (fara un decodor) atunci situatia este foarte usor de verificat, dupa verificarea cablului singurul lucru pe care il putem face este sa sunam la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente cablu) pentru a trimite o echipa de interventie.

Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

In cazul in care avem televiziune prin cablu digitala printr-un receptor de la Digi, primul lucru pe care trebuie sa-l facem este sa verificam cablurile de la decodor (inclusiv cablul pentru semnal). Pentru a elimina o posibila problema a decodorului, putem introduce cablul de semnal direct in televizor. Daca problema este aceeasi, decodorul este in regula.

Dupa ce am verificat cablurile si in continuare nu avem semnal TV, atunci putem avea una din urmatoarele probleme:

  • splitter interior defect (daca exista); o situatie foarte putin probabila, mai ales daca nu am umblat la reteaua interioara este sa avem splitterul din interior defect;
  • cablu catv defect; in special in blocurile in care reteaua este foarte veche, putem avea probleme din cauza cablului de televiziune;
  • amplificator / echipament Digi defect; acestea sunt probleme foarte frecvente, in special in urma unor intreruperi electrice in zona;
  • avarie generala in zona; tot din cauza unor intreruperi de curent sau din alte motive, problema poate fi una generala in zona, aceste probleme ar trebui sa se rezolve cel mai rapid, fiind prioritare;

Lipsa semnal antena satelit – DTH. Problemele de semnal pe platforma DTH pot avea mai multe cauze, dupa cum urmeaza:

  • LNB defect;
  • receptor defect;
  • cablu TV defect;

In toate cele 3 cazuri, daca nu ne pricepem sa inlocuim singuri echipamentele/cablul trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii DigiTV pentru a trimite o echipa de interventie acasa (daca suntem pe teritoriul Romaniei) iar daca nu suntem pe teritoriul Romaniei putem sa contactam un tehnician service DTH.

Daca nu avem semnal pe anumite programe (de pe un anumit TP (transponder)) iar alte programe de pe alte TP-uri au semnal atunci putem avea urmatoarele probleme:

  • LNB deplasat; daca ne pricepem la aceasta operatiune putem incerca reglarea LNB-ului prin miscarea foarte usoara a LNB-ului stanga-dreapta, jos-sus pana cand incepe sa creasca nivelul semnalului (fiind ghidati de catre o persoana din fata televizorului); dupa ce am reusit sa prindem un nivel de semnal corespunzator, se strang usor suruburile de fixare ale LNB-ului, urmand ca in faza finala sa reglam LNB-ul stanga-dreapta pana avem semnal bun pe TP-uri;
  • LNB defect;

Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

Semnal slab cablu TV / DTH. In cazul in care avem probleme privind semnalul slab la televiziune, nu sunt multe lucruri de facut de catre noi, decat sa contactam providerul de televiziune (Digi) pentru a verifica problema. Pe televiziunea prin cablu analogica apar „purici” pe canale cand avem semnal slab iar pe televiziunea prin cablu digitala si televiziunea prin satelit, apar macroblocuri, acele intreruperi/sacadari ale imaginii.

Pentru a semnala un deranjament la televiziunea Digi avem urmatoarele variante:

  • contactam serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 (Bucuresti/Ilfov) sau 03xx400401 unde xx reprezinta prefixul judetului;
  • online pe site-ul Digi Romania – Contact – Contacteaza-ne;
  • mesaj pe pagina Facebook Digi Romania;

Voi ce problema ati avut cu semnalul televiziunii in reteaua Digi (RCS – RDS), cum le-ati rezolvat si care a fost solutia?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1066 COMENTARII

    • Aveti probleme in cel mai bun caz cu cablul dintre LNB si receptor in special la mufe sau LNB defect sau in cel mai rau caz receptor defect si trebuie adus in tara si inlocuit.

  1. buna ziua. sunt abonat la serviciul internet si tv de la digi si de ceva vreme sunt probleme cu receptia anumitor posturi tv in sensul ca e semnal slab sau ce poate fi pt ca se vede prost se intrerupe sonorul si chiar toata emisia si apare o icoana cu serviciu indisponibil. va rog sa remediati problema. multumesc.

  2. Buna seara.
    Sesizarea este legata de contractul pe care l-am incheiat pe adresa: str. *, nr.*, ap.*.
    De cel putin 2 ori pe zi se intrerupe emisia TV, necesitand repornirea din telecomanda a televizorului.
    Va rog sa interveniti, este vorba de o doamna in varsta.
    tel. de contact 07******
    Multumesc anticipat.

  3. Buna seara, suntem foarte nemultumiti de caderile repetate a cablului TV in orasul Sebes,str. *, Jud. Alba . Va rog sa-mi comunicati ce se intampla si cat mai dureaza aceasta situatie in care totusi doriti o plata integrala a abonamentului.
    Cu stima, Marcu

  4. „Geo octombrie 13, 2020 At 11:12 am
    Salutare , am o problema interminabila legata de recepția a 3 canale TV Kanal D HD , Digi Sport 2 HD și Cartoon Network mai exact semnalul scade vizibil”

    Vreau sa spun ca am avut si eu problema aceasta acum o luna, mai exact imi apareau macroblocuri pe acele canale Digi Sport 2 HD si Kanal D HD ( de fapt pe toate canelele ce erau pe frecventa aceea), am sunat la ei a venit o echipa si au rezolvat problema , au schimbat mufele, problema era de la mufa cablului coaxial de intra in TV si in FiberHome ( HG6544C), a schimbat-o si a disparut problema, adica cel putin asa cred ca de la asta era problema.

    Astazi, ce sa vad ca pe canalul Digi Sport 1 si Digi Sport 3 ( ambele canale SD) , apar iar macroblocuri si sacadeaza imaginea, am intrat in meniul TV-ului pt. a vedea puterea si calitatea semnalului ( ambele fiind la 100% , nescazand deloc , mentinandu-se la 100% dar macroblocurile tot fiind prezente.. ) , doar pe aceasta frecventa am observat problema aceasta: frecventa(kHz): 370000 kHz, Symbol Rate: 6900 kS/s , Modulatie: 64 QAM , ambele canale Digi Sport 1 SD si Digi Sport 3 SD fiind pe aceeasi frecventa , acum sa inteleg ca problema nu a fost de la mufele cablului coaxial de intra in TV si in FiberHome, tind sa cred ca problema este de la ei de la semnalul lor pe acea frecventa. Doar ca acum a reaparut aceasta problema si s-a schimbat pe alta frecventa si anume (370000 kHz) , canalele Digi Sport 1 HD si Digi Sport 3 HD merg normal fara macroblocuri , fara sacadari ale imaginii. Digi Sport 1 HD ( frecventa: 306000 kHz , symbol rate: 6900 kS/s, modulatie 64 QAM) si Digi Sport 3 HD ( frecventa: 442000 kHz, symbol rate: 6900 kS/s,modulatie 256 QAM) ; Cum sa procedez? Sa sun iar la ei sa vina o echipa ? Sa vada despre ce e vorba? Problema aceasta este testata pe 2 TV ( unul samsung si unul LG) deci nu este de la TV , am cablu Digital prin fibra optica echipament ONT FIBERHOME 6544C

    • Salut , intr-un final am schimbat tv-ul și da se pare că tv-ul avea o defecțiune pe tuner !
      Nu am acceptat service-ul (Samsung) pentru a schimba placa de bază….in fine problema menționată a dispărut din moment ce am schimbat tv-ul .
      Dar acum mai nou aceeași problemă pe care o descrii mai sunt la recepția unor canale HD și în acea listă adaug Antena 1 HD și Antena 3 HD , apar macroblocuri semnalul și calitatea find 100 % .
      Sincer nu știu ce să mai fac ….deja m-am plictisit !
      Totul a „mers” perfect până acum vreo 2-3 zile ….

  5. Buna ziua,
    Nu am semnal la televizor
    Am incercat să vă contactam telefonic de pe data de 27 .11.2020, pentru a va comunica deranjamentul de la cablu si nu am putut intrucat operatorii sunt indiferenți față de clientii.
    ***** , oras Tismana str. * nr.*, judetul Gorj
    Vă multumesc
    07******

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Daca nu vi se raspunde la telefon, inseamna ca sunt mai multe apeluri in acelasi timp si trebuie sa asteptati la telefon mai mult timp, nu ca sunt operatorii indiferenti. Oamenii aia muncesc fara oprire cat timp nu vi se raspunde.
      Puteti face o sesizare online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact daca nu doriti sa asteptati la telefon.

  6. Pana acum 3 luni am fost abonat la Digi avand televiziune prin satelit, iar pe timp de iarna ( si nu neaparat ) si cand ploua puternic afara anumite canale nu mergeau din cauza conditiilor meteo nefavorabile. Acum ca m-am abonat la Digi prin cablu Digital ( fibra optica , echipament ONT FiberHome HG6544 ) nu cred ca vor mai exista aceste probleme, nu? Sa se intrerupa semnalul cand ploua foarte tare sau cand ninge. ( conditii meteo nefavorabile ).

  7. Buna ziua,
    Ma numesc Maria cu domiciliul in Bucuresti strada * nr * ,si ultimele sase cifre ale CNP *****.Avand si o locuinta de vacanta in Poiana Tapului-Busteni,in str.* ,nr.*,apart.* ,cu abonament pentru TV la DIGI.
    De nenumarate ori am reclamat o defectiune, respectiv mufa cablului care intra in DECODOR si care face ca tv sa nu primeasca semnal.
    De tot atatea ori au venit de la tehnicul dumneavoastra sa remedieze ,fapt pentru care ni s-a adaugat la abonament suma de 10 lei.Insa ecel contact al mufei cu decodorul tot nu se produce,motiv pentru care dispare semnalul imediat ,iar noi suntem obligati sa tot miscam ,sau sa scoatem muha ,etc.
    intrucat casa este introdusa in circuit BOOKING,pentru inchiriere,turistii nu beneficiaza de tv si din acest motiv nota pentru rewieu,este scazuta ,iar alti clienti nu mai vin din acest inconvenient. CEI CARE PANA ACUM AU VENIR AU STAT MAXIM 3 MIN.,AU STRINS CU UN CLESTE MUFA ,DAR NU ACEASTA ERA REZOLVAREA.
    Sunt convinsa ca mufa trebuie schimbata cu totul sau acel contact mufa -decodor sa fie stabilizat.Avand in vedere ca eu nu am obiectat cei 10 lei adaugati la abonament,consider ca nu e corect sa tot sun la d-stra ,echipa sa vina,problema defectiunii sa apara din nou ,iar turistii sa nu beneficieze de tv.V arog insistent sa ne rezolvati aceasta problema care deja a devenit deranjanta si foarte veche.Astept sa ma contactati.Multumesc

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa faceti din nou o sesizare la Digi in acest sens, daca problema tot nu se rezolva, faceti reclamatie la ANPC.

  8. buna ziua,am o problema si eu cu unele canale hd am 2 televizoare un sony la care merg si un lg care face artefacte au fost de la digi au verificat semnalul dar tot face introduc cablu la ambele tv pe rand la sony merge la lg nu sa fie de la tv ?unele hd merg si altele nu,un sfat daca se poate,multumesc

  9. Buna ziua!
    Nu avem semnalTV (lipseste emisia TV pe toate canalele) si la mine si la vecinul meu de 6 ore si 52 min. va rugam sa ne ajutati sa remediem defectiunea.

  10. dupa istalarea antenei decodorul a functionat normal timp de vreo 30 min iar dupa aia arata lipsa semnal00 il scot din priza 1min iar fuctioneaza 5min si iar ramane lipsa semnaloo cred ca este o problema de decodor kaon 1000

  11. Salutare , am o problema interminabila legata de recepția a 3 canale TV Kanal D HD , Digi Sport 2 HD și Cartoon Network mai exact semnalul scade vizibil (informații semnal tv Samsung ) și nivelul de eroare BER crește până la 2000 și implicit pe aceste canale apare mesajul „Selectați Sursa” ….
    Semnalul de la DIGI provine din ONT prin fibra optica (a fost schimbat în ONT dupa ce o perioadă lunga de timp a fost in Box-ul de pe palierul unde sunt toate conexiunile locatarilor ) iar cablurile pe care le -am instalat personal Triset RG6 trishield cu mufe Cablecon F cu autocompresie de la Dipolnet.ro deci nu exista vreun dubiu de la „infrastructura ” din casă.
    Am sunat la relații clienți Digi cu 2 programări la o diferență de 2 zile după ce au verificat băieții absolut tot echipamentul după scara și inclusiv din casa ei spun ca totul lucrează în parametri normali …au amplificat semnalul absolut orice dar problema persista .
    Am făcut astăzi o programare la cei de la Samsung sa aud unde este „buba” .
    TV Samsung Q90T
    Efectiv intr-o săptămâna m-am plictisit de aceasta problema pe care nu reușesc să o rezolv dacă ma puteți ajuta cu ceva informații mi-ar fi de un real folos în condițiile în care nu știu ce sa mai fac .

    • Puteti verifica daca aveti aceasi problema si cu un alt tv? Aveti aceasta problema tot timpul sau la intervale de timp? Puteti verifica daca aceste posturi HD sunt pe aceasi frecventa? Daca sunt pe aceasi frecventa atunci problema este de la digi, ori este semnalul prea puternic ori nu este de loc. Cei de la digi au verificat semnalul din ONT din casas? Verificati mufele dintre spliter si tv-ul cu probleme. Cam aceste sunt variantele de verificare si rezolvare a problemei dvs.

      • Am verificat tot ce este enumerat mai sus , singurul lucru pe care nu l-am făcut și nu știu cum pot face este sa vad dacă, canalele menționate sunt pe aceeași frecventa !
        Problema cu pierderea de semnal este la un interval de 4-5 ore uneori într-un interval foarte scurt 15-30 minute .
        Sting tv-ul scot banana pt. 3-4 secunde o pun înapoi pornesc tv-ul semnalul revine.

        • Tocmai ce am terminat „ședința” cu tehnicianul de la Samsung iar ca și „rezolvare” altceva decât o resetare din meniul service nu a putut face , pe motiv că : Dacă problema persistă așteptăm un răspuns iar mai apoi urmând să fac o programare pentru un tehnician fizic din localitatea unde locuiesc pentru servisare la domiciliu .
          Momentan nu au reapărut problemele dar verific in continuare.

          • Acum am verificat iar la meniu principal am
            Meniu : Setări reglaj automat
            Submeniu : Reglaj automat
            Opțiune de căutare cablu
            La ultimul punct îmi cere setare manuală pentru căutare.

          • Deși sună ciudat meniul actual nu îmi permite nicicum setarea manuală de căutare este gen pe default din fabrica…totul este pe automat foarte aiurea dar real !
            Am încercat acum ceva timp să verific frecventa și nu am putut din pricina asta !

          • Ok nu-i nimic. Puteti verifica cu alt tv in alta camera daca posturile cu probleme sunt pe aceasi frecventa? Sincer problema nu pare din tv posibil sa fie din ONT. De aceea va pun sa verificati daca acele posturi sunt pe aceasi frecventa, pentru a putea rezolva problema tehnicul digi. Daca sunt pe aceeasi frecventa atunci tehnicul va trebui sa creasca sau sa scada semnalul care vine in ONT. Sunt cazuri in care semnalul este prea puternic sau scazut si de aceea sunt aceste probleme de semnal.

          • Tehnicianul a măsurat de față cu mine și semnalul in primă fază a fost cam mare (cablul conectat pe scara blocului în box-ul digi ) apoi a redus din amplificator din semnal existând posibilitatea să fie din cauza semnalului prea mare !
            După o zi problema a reapărut tehnicianul a revenit bineînțeles iar măsuri , schimb de cabluri direct în amplificator….nimic .
            În ultimă fază ONT-ul alimentat prin fibră optică ( internet wifi ) era deja configurat pentru TV eu neștiind acest lucru , tehnicul pur și simplu a mutat cablul cu o mică modificare direct în ONT .
            Momentan dupa resetarea tv-ului (aprox. 5 ore ) nu am mai primit vreo eroare ….să sperăm că, cumva e rezolvată problema….sper !

          • Încerc să aflu ce a cauzat problema asta cu un alt și să aflu pe ce frecventa sunt canalele respective !
            Mulțumesc pentru informații…
            Revin cu detalii rezolvate și pentru alte persoane care vor întâmpina probleme de genul ăsta !

          • Am aflat frecventa și da toate 3 canale TV sunt pe frecvență 442000 kHz , rată simboluri 6900 Ks/s .
            Există posibilitatea să fie o problemă de care cei de la Digi să nu știe ?

          • Ce este ciudat este că la celălalt tv (Samsung Q6FN) pe cele 3 canale nivelul de eroare BER variază între 1-10 dar semnalul și calitatea constant 100 % …..nici nu știu cum aș putea iarăși să le explic (Digi) că totuși este o problemă pe rețea…..offfff

          • Sa inteleg ca ambele tv-uri sunt Samsung nu? Sa inteleg ca tehnicianul a masurat semnalul a vazut ca-i prea mare si a modificat din amplificator. Sa inteleg ca acum nu mai face. Va spun sigur ca nu este din tv. Si eu am patit la fel cu o singura frecventa. Daca se mai intampla ( sper sa nu), verificati atunci daca este aceasi problema la ambele tv-uri in acelasi timp ( de obicei asa se intampla) aveti 2 variante. 1 Sunati la Relatii Clientii si spuneti ca doar pe acea frecventa face figuri si atunci tehnicul stie ce are de facut. 2 Daca mai aveti probleme incercati sa schimbati splitterul care face legatura cu tv-ul cu probleme. Inca o intrebare. Cablurile din casa le ati schimbat recent ? De cand aveti ONT in casa sau mai de mult? Daca este mai de mult atunci schimbati spliterul.

          • Cablurile le-am schimbat zilele trecute inclusiv splitter-ul !
            Cablu coaxial satelit TRISET-113 (clasa A, 1.13/4.8/6.8 cupru) , Splitter 2-căi TV/satelit Signal (3.9 dB, 5-2300 MHz) , Mufă F Cabelcon (RG-6/Triset-113, auto compresie) .
            Totul a fost achiziționat de la dipolnet.ro .
            ONT-ul este nou , l-am schimbat acum aprox. 6 luni pentru conexiune gigabit in mod bridge pentru internet .
            Referitor la rețeaua de cablu ….până ieri am fost conectat in retea coaxiala ( sunt in jur de 25-30 de pers. conectate in acel tablou pe palier ) iar acum sunt conectat prin fibra optica in ONT-ul Huawei pe care l-am primit de la Digi .

          • Ok daca veti mai avea probleme cu acea frecventa vedeti daca se manifesta la ambele tv-uri in acelasi timp , si anuntati tehnicul cand vine ca doar acea frecventa face figuri.

          • Până la ora asta nu a mai reapărut problema , verific periodic istoricul de erori .
            Mulțumesc pentru răspunsuri !
            Toate cele bune .

          • Salutare , problema menționată mai a reapărut !
            Am sunat la Digi și i-am explicat că problema asta este doar pe frecvența 442000 KHz și bineînțeles iarăși au trimis un tehnician.
            A încercat absolut tot ce putea face : schimbat ONT , refăcut sudura la fibră optica, schimbat cablu direct din ONT fără splitter , teste peste teste …..
            Din punct de vedere al infrastructurii totul lucrează în parametrii normali !
            Într-un final sa convins și tehnicianul că DA într-adevăr problema este legată de această frecvență și el uimit cum pe Eurosport 4K (ca exemplu) nu este nicio problemă 100 % calitate și intesitate semnal .
            A făcut ceva poze la Informații Semnal din meniul tv-ului și a făcut un raport cum că semnalul CATV la adresă o să fie sub observație din moment ce problema nu este soluționată cu rugămintea să revin cu un apel la sesizarea făcută peste 2 zile dacă problema a fost soluționată !

          • Eu v-am spus ca tehnicianul va stii ce sa faca. Si v-am mai spus ca problema nu-i din tv , problema este la ei probabil ceva nu le functioneaza bine din cutia de pe scara. Acel tehnician va trimite pozele mai departe si problema va fi rezolvata. Asa am patit si eu am facut sesizare au verificat si au rezolvat-o ei din sistemul lor.

          • Am eliminat posibilitățile ca problema să fie de la infrastructură împreună cu tehnicianul doar că mai mult de atât nu depinde de tehnicianul din teren din ce mi -a explicat este posibil la nivel de sistem/server să fie o eroare pe care cei din departament nu o pot vedea deoarece nu au sesizări pe acest aspect….culmea i -am zis …”Adică sunt singurul cu problema asta ! ” :))
            Încă mai sper să soluționeze problema !
            Acum în momentul ăsta cele 3 canale sunt pe 0 recepție deși înainte să plece tehnicianul a văzut….ce pot să mai spun ….

          • Da problema este la ei in sistem. Faceti o poza si i-o aratati celui care vine la sesizare si el o va da mai departe

  12. Bună seara. Tg Jiu am TV cablu și internet apare lipsa semnal și internetul nu funcționează. Am conectat cablul pe direct la TV și nici asa nu funcționează.

  13. Buna ziua,
    Va rog foarte mult sa ma ajutati. Incepand din data de 08.10.2020 nu mai merge nimic din serviciile oferite de Digi, tv si internet erc.
    La adresa Loc. Floresti, str. *, nr. * ap.* jud Cluj
    Va multumesc

  14. Eu sunt conectat prin cablu TV la Digi (RCS-RDS). Am televizor de calitate, nou.
    Am constatat că există intervale din zi în care, din cauza semnalului primit, apar acele scadări , macroblocuri care rămân temporar fixe până când semnalul redevine suficient de bun încât TV-ul să se sincronizeze corect.
    Pot avea loc aceste probleme de sincronizare funcție de câți abonați urmăresc în același timp un anume canal de televiziune? Am observat acest fenomen mai ales pe canalele HD, în special pe PRO-TV unde sunt momente când se afișează un mesaj care indică lipsă semnal, deci dispare imaginea cu totul, în timp ce pe celelalte canale HD sunt doar desincronizări, macroblocuri de scurtă durată dar frecvente. Pe canalele non-HD nu apar asemenea probleme de funcționare

    • Nu are treaba cati abonati se uita in acelasi timp la canalele hd. Problema este la dvs in casa, mai exact la legatura dintre spliter si tv-ul cu probleme (acel cablu sau acele mufe de la spliter sau tv).

  15. Bună seara. De aproximativ 3 ore nu funcționează cablul tv la bl.*, ap.*, jud. Alba. Am apelat numărul de telefon pentru defecțiuni și mi s-a răspuns ca mâine o sa vina cineva sa remedieze situația. Oare si plata facturii la dvs. se poate amana la fel? Din moment ce factura este achitata la timp, mi se pare normal să putem beneficia de serviciile dvs. la orice ora. Cod client ******.

  16. Am de cateva zile lipsa semnal oo la digi tv .Am verificat toate conexiunile si am constatat ca de la nodemul care transmite imaginea la TV are defectiuni .Va rugam sa na trimiteti un angajat pentru remedierea situatiei

  17. Buna ziua! Am luat un decodor nou pt. reteaua diditala (fibra optica) si la testarea tuturor canalelor nivelul semnalului indicat de decodor este de cca. 75 si 1BER! lA decodorul vechi care este in functiune indicatia semnalelor este de 99-100 si BER 1.05! . Avind in vedere acest lucru doresc o explicatie! Va multumesc. Cu stima!

  18. Eu am observat o lipsa de semnal ( dar nu foarte mare ) doar pe canalele Kanal D HD si Digi Sport 2 HD, mai exact uneori la cateva minute sau secunde nu cred ca exista un timp anume apar macroblocuri cum le-ati numit si voi acele sacadari ale imaginii, este vorba despre televiziunea prin cablu TV Digital, am observat aceste intreruperi/sacadari ale imaginii doar pe aceste 2 canale TV momentan, am verificat si calitatea semnalului pe post-ul Kanal D HD si uneori oscileaza de la 75% la 100% si invers de la 100% la 75% , uneori ramane calitatea semnalului cateva secunde ( vreo 30-40 ) la 100% dupa iar scade la 75% si creste imediat la 100 % , puterea semnalului imi arata la toate canalele 100% si calitatea tot 100% la restul canalelor, a mai intampinat cineva problema asta? Ar trebui sa fac o sesizare despre aceasta problema? nu cred ca provine de la mine aceasta mica problema.

  19. Se intrerupe semnalul tv .Pana sa preluati reteaua akta nu au fost astfel de probleme.Se intrerup toate canalele.Nu remediati,scadeti si din costul abonamentului.Locatie-Bolintin Vale Giurgiu.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Faceti o sesizare la ei pentru rezolvarea problemei, daca este depasit termenul de rezolvare de 48 de ore puteti cere reducerea facturii in perioada in care nu au functionat serviciile.

  20. Bună ziua, am schimbat receptorul Digi de pe un tv pe altul. Primul tv fiind mai vechi avea euroscart , din păcate sa ars, celălalt este mai nou, nu are euroscart , atunci l-am conectat cu cablu HD , problema e că nu are sonor, în schimb imaginea este perfectă, inclusiv pe HD . Ce se întâmplă?!?!?!

  21. Semnal distorsionat si cu întreruperi frecvente inlocalitatea Savinesti Jud Neamt . Si nu este pentru prima data ! De câte ori încerc sa sesizez un deranjament , ma lovesc de acel robot ( căruia i-am zis si sarutmana ) !

  22. Buna ziua!
    In Sacelu judetul Gorj, nr.** nu este semnal de ieri, 22 august ora 17. S-a facut sesizare dar pana la aceasta ora nu s-a remediat nimic. Nici vecinii nu au semnal.cod client ****. Ca sa iei legatura cu un operator suni toata ziua.

    • Nu aveti ce face decat sa insistati la Relatii Clientii sau sa le scrieti pe pag de Facebook Digi Romania dar la sfarsit de saptamana nu raspunde nimeni pe online.

  23. Am anuntat telefonic ca exista o problema cu semnalul tv pe Str.* ,-adica nu avem semnal-iar operatoarea ne-a luat „peste picior” spunand ca avem probleme in apartament cu semnalul,noi anuntand-o ca si alti vecini au aceleasi probleme.Tinand cont ca platim un abonament lunar consideram ca acesta nu este un comportament normal din partea dumneavoastra si va rugam sa luati atitudine.

    • Acest site nu reprezinta Digi ofera doar informatii. Luati legatura cu digi ori pe pag de Facebook Digi Romania ori prin site-ul DigiRomania.ro sectiunea Contact si faceti o sesizare ca nu va functioneaza cablul si internetul, si vor veni sa verifice si sa rezolve problema.

  24. Buna seara.am o mare problema cu un tv mi se ia imaginea doua trei secunde și se repeta cate o ora .poate merge perfect toată ziua și când îl apucă face ore.mentionez că am mai schimbat decodorul și după o zi doua a conceput să facă iar.mi-au măsurat semnalul cei de la Digi și au spus că e perfect.daca bag cablul direct in tv nu întrerupe .l-am probat 2zile și a funcționat corect.sunt hotărât să cumpăr alt tv dar cu teama sa nu facă și ăla.

    • Buna ziua,
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004000 sa se asigure ca acel contract nu este suspendat iar daca totul este in regula, sa reinitializeze cartela.

  25. Avem o problema, e semnal pe antena, merge 10 minute si dupa scrie lipsa semnal, il opresc si il pornesc iar si are semnal, merge iar 5 minute si face la fel….

    • Sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare, vor trimite o echipa sa rezolve problema( in cazul in care antena este instalata pe teritoriul Romaniei. Probabil cablul dintre LNB si receptor este defect.

    • Cei de la Digi au o problema generala in acest sens, sunt afectate mai multe programe din cate am inteles.
      Este o problema cunoscuta si se lucreaza pentru rezolvare.

    • Inca nu va functioneaza serviciul de televiziune? Termenul mentionat in contract privind rezolvarea problemelor tehnice este de maxim 48 de ore.

  26. Buna ziua, doresc sa fac o sesizare cu privire la semnalul tv din reteaua digi : mai mereu mi se strica imaginea la tv ( ca o codare ),se blocheaza si in final se intrerupe imaginea total. Adresa : sat Silistea, com. Vitanesti, Jud. Teleorman, str. *, nr. *. Ms

  27. De 14 zile, între orele 2,00 si 14,00, cam 80% din programe sunt oprite (pe ecran scrie lipsa canal) având cartela CI+ si tv Smart, în restul orelor toate canalele vazându-se perfect ???