Reziliere contract Digi (RCS – RDS)

Una dintre cele mai frecvente intrebari adresate de catre abonatii Digi (RCS – RDS) este cum pot face rezilierea contractului Digi? In acest articol vom discuta despre modalitatile de reziliere si alte informatii despre acest subiect.

Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI). Spre deosebire de alte companii, cei de la Digi nu sunt deloc flexibili cand vine vorba de rezilierea contractului si nu accepta o alta metoda de reziliere, decat intr-un punct de lucru in urma unei cereri depuse de catre titularul contractului. Cererea este tip si se va completa la sediu, nu este nevoie sa o scriem noi.

Rezilierea contractului Digi nu se poate face online sau telefonic la relatii cu clientii (call center), aceste variante pot fi folosite doar in cazuri speciale (titular nedeplasabil, titularul nu mai este in tara – cu dovezi) insa inainte trebuie sa fie facuta o sesizare la Digi pentru una din aceste situatii.

Reziliere contract Digi (RCS – RDS)
Rezilierea contractului Digi intra in vigoare incepand cu data de 01 a lunii urmatoare. De exemplu, daca depunem cererea de reziliere in data de 01 martie sau 31 martie, rezilierea va intra in vigoare incepand cu 01 aprilie. In luna martie, serviciile vor fi functionale, acestea fiind platite integral. Daca depunem cererea de reziliere dupa emiterea facturii (spre finalul lunii), se va emite o factura storno. In situatia descrisa, daca avem echipamente in custodie (decodor, smart cam, ONT, stick date mobile, etc.) acestea trebuie sa fie predate in luna aprilie, preferabil in primele 7 zile din luna aprilie. Telefoanele foarte vechi in custodie (Huawei) nu se mai returneaza.

Cum poate rezilia contractul imputernicitul contractului Digi?

In reteaua Digi rezilierea contractului nu se poate face de catre imputernicitul trecut pe contract, doar titularul poate face rezilierea. Aceeasi situatie in cazul in care se doreste preluarea contractului (transfer) de catre o alta persoana, trebuie sa fie titularul de fata.

Ce taxe trebuie sa achitam daca solicitam rezilierea contractului inainte de a expira perioada contractuala?

Rezilierea anticipata a contractului presupune plata unor taxe catre Digi, taxe precum:
-taxa de instalare/activare servicii fixe pe fiecare serviciu instalat;
-taxa de activare telefonie mobila / date mobile;
-pret subventionat telefon mobil; telefoanele mobile se ofera mereu la preturi mai mici decat preturile de lista, daca facem rezilierea anticipata a contractului, atunci vom plati diferenta pana la pretul integral al telefonului (exemplu: daca am luat un telefon in rate, costul total al avansului + rate fiind 800 de lei, pretul de lista al telefonului fiind 1000 de lei iar noi am platit in total pana la data rezilierii 500 de lei, atunci vom plati diferenta pana la 1000 de lei, adica 500 de lei);
-reduceri acordate conform ofertei (daca am beneficiat de 50% reducere in primele 4 luni, vom plati suma redusa);

Daca aveti nelamuriri/intrebari privind rezilierea contractului in reteaua Digi (RCS-RDS), lasati un comentariu cu o descriere cat mai detaliata a solicitarii voastre.

Reziliere contract Digi (RCS – RDS) – online

Update: Avand in vedere criza sanitara, Digi a devenit o companie mai flexibila in ceea ce priveste modificarile online iar acum este posibila aceasta operatiune inclusiv online trimitand mail cu cererea de reziliere si datele de identificare pe adresa clienti[at]rcs-rds[punct]ro.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

875 COMENTARII

  1. Buna ziua!Va rog sa ma ajutati,sunt in Anglia si nu pot veni curand in tara deoarece lucrez aici,sunt cu familia si nu-mi pot pierde locul de munca.Cartele sim nu-mi merge de 3 luni ,nu stiu ce s-a intamplat,puteti verifica,eu nu o folosesc.Doresc sa inchid acest abonament si cand o sa revin in tara pot sa-mi fac altul,Cablu si internetul l-am conservat pe perioada nedeterminata .Am inteles ca asta e singura modalitate prin care pot face incetarea abonamentului.Cand am plecat am spus ca vreau sa-l opresc dar a zis ca pot lasa copia de pe buletin la o ruda..Nu am fost imformata ca trebuie sa las inputernicire pe contract.deci,va rog din suflet sa ma ajutati,nu pot veni in tara anul astaPe data de 9 iulie se incheie contractul.Va multumesc !

    • Buna ziua,
      In mod normal, rezilierea contractului in reteaua RCS – RDS se poate face doar de catre titular intr-un punct de lucru Digi. In situatia dvs va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (puteti chiar si online, pe Facebook de exemplu) in care sa explicati situatia, poate se va face o exceptie.

  2. Buna ziua .am vîndut apartamentul din str.Aleea Ilia nr * bl * ap * si doresc rezilierea contractului. Nu mai beneficiez de serviciile dumneavoastra începînd cu 1 aprilie. Abonamente cu **** internet si ***** la cablu. Va multumesc

      • Noi sîntem în SUA și nu ajungem anul acesta in ro.
        Cumparatorul apartamentului vrea să facă contract pe numele lui, vine cu documente demonstrative, de cumpărare, noi am cerut rezilierea , de ce nu se poate

        • De regula rezilierea se face doar de catre titular intr-un sediu Digi. Daca nu sunteti in tara si nu ajungeti curand puteti explica situatia printr-o sesizare la Digi, poate se va face o exceptie, puteti chiar si pe pagina Facebook Digi Romania sa faceti sesizare

  3. buna ziua, am 4 abonamente digi mobil , la 2 dintre ele cu telefon achizitionat. ele expira la 1 august. as dori 2 abonamente sa le pastrez dar la un tarif mai mic, unul sa il portez iar unul sa in inchid. se poate face aceasta cerere acum sau trebuie sa mai astept

    • Buna ziua,
      Puteti modifica abonamentele existente, puteti opta pentru unul din abonamentele intre 2 si 5 euro pe luna, cel mai mic fiind Optim 2 la 2 euro lunar. Cererea de reziliere trebuie sa o faceti in luna iulie, iar in reteaua in care va portati cand faceti cererea de portare le explicati clar ca doriti sa faceti portarea incepand cu august, deoarece daca se va face in iulie, inca sunteti sub clauza contractuala si veti plati taxe de reziliere. Eu va recomand sa procedati in felul urmator, in iulie solicitati rezilierea abonamentului la care doriti sa renuntati iar la celalalt abonament faceti cererea de portare in august (tot atunci se va face si rezilierea, insa veti mai plati abonamentul pe luna august, asta pentru a fi sigura ca nu platiti taxe de reziliere la Digi).

  4. BUNĂ SEARA. AZI AM VRUT SĂ REZILIEZ CONTRACTUL DE ABONAMENTE TELEFONICE LA DIGI. AM 3 ABONAMENTE. AU ZIS SĂ VIN LA SFÂRȘITUL LUNII IULE, CĂ DACĂ REZILIEZ ACUM, VOI PLĂTI 250 RONI PENTRU CĂ NU ACUM EXPIRĂ CONTRACTUL . NU AM LUAT TELEFOANE DE LA DIGI. EU FĂCUSEM CONTRACT ACUM 2 ANI ÎN URMĂ PE UN AN, ACUM SPUN CĂ L-AM FĂCUT PE 2 ANI. PROBLEMA E CĂ UN NUMĂR DE TELEFON L-AM PORTAT AZI ÎN TELEKOM….ACUM PROBABIL VOI PLĂTI DESPĂGUBIRI…

    • Buna seara,
      Va recomand sa luati legatura cu cei de la Telekom cat mai repede sa va anuleze cererea de portare, portarea se face in 3 zile lucratoare deci maine nu ar trebui sa fie tarziu sa anulati.

      • AM VRUT DE AZI SĂ ANULEZ PORTAREA LA 15 MINUTE DUPĂ CE O FĂCUSEM, DAR CEI DE LA TELEKOM, AU ZIS CĂ AU PRIMIT ACCEPTUL DE LA DIGI ȘI CĂ NU SE MAI POATE ANULA…
        E O MARE MĂGĂRIE…PÂNĂ LA URMĂ CRED CĂ VOI RENUNȚA SĂ MAI AM TELEFON.

        • Am inteles. Posibil sa fie adevarat, posibil sa fi zis asta doar pentru a va constrange sa nu anulati cererea de portare. Ati putea da un telefon si la relatii cu clientii Telekom si sa le spuneti ca veti solicita inregistrarea apelului in care vi se confirma asta, iar ulterior sa puneti o intrebare si la OPC.
          =

  5. Buna ziua!
    Intrucat sunt o persoana varstnica, am peste 80 ani, iar in prezent sunt imobilizata la pat , ma
    aflu in ingrijirea fiicei mele, la domiciliul acesteia.Din luna decembrie 2018 nu am mai locuit la mine acasa unde am abonament si nu am nici o sansa de a reveni.Pana in prezent abonamentul mi-a fost platit dar Va rog sa dati curs solicitarii mele.

    • Buna ziua,
      In mod normal, in reteaua Digi rezilierea contractului se poate face doar de catre titular intr-un punct de lucru.
      Daca nu aveti posibilitatea sa ajungeti la sediu, trebuie sa faceti o sesizare telefonic la relatii cu clientii Digi sau online pentru a se verifica daca se poate face o exceptie in acest sens.

  6. Va scriu in numele surorii mele, ***** si al sotului ei *****. Au un abonament mobil si alt abonament cablu si internet. Actualmente locuiesc in bd. timisoara- sector6 si urmeaza sa se mute in cca 1 luna in Aleea Lt. Av. Gh. Stalpeanu -sector 1. Ma intereseaza daca e posibil sa se faca instalarea cablurilor la noul domiciliu inainte de mutare. Sunt doua persoane in varsta si ar fi greu sa ramana fara tv si internet mai mult de 3-4 zile. Multumesc pentru atentie

    • Daca reziliati contractul inainte de termen trebuie sa platiti taxele de activare/instalare mentionate in contract, promotiile oferite sub forma de gratuitate si diferenta intre pretul de lista si pretul achitat pentru telefoanele mobile, daca este cazul. In majoritatea cazurilor mai bine platiti abonamentul pana la finalul contractului decat sa platiti taxele de reziliere, deoarece iesiti mai bine la final.

  7. buna dimineata,sunt jipescu mariana,am fost pe 1 martie sa reziliez contractul tv si mi s-a spus ,va sun maine dimineata si va spun cat va fi de platit, (bineinteles,n-am fost sunata)a venit in schimb o factura cu 11o,03 ,care am achitato pe 29.04 si am intrebat daca se reziliaza contractul,mi s-a raspuns ca da,cand sotul a venit sa va ceara sa veniti sa ridicati ce a-ti atasat la internet pentru tv,i s-a spus ca nu s-a reziliat si apropo internetul l-am desfiintat la 1 aprilie,cum pot sa am tv??????azi 27 mai am sunat sa intreb daca s-a rezolvat si mi s-a repetat ca nu,ma obligati sa fac cerere prin internet(eu nefiind in tara).pe 29 mai voi face acea cerere,astept pana atunci sa-mi raspundeti.va doresc o zi buna,marianajipescu

    • Buna dimineata,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      In mod normal ar fi trebuit sa va spuna pe loc cat aveti de platit in urma rezilierii.
      Pentru situatia aceasta va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS la numarul 03xx400414, unde xx reprezinta prefixul judetului.

  8. Am făcut cerere de reziliere pt contract digi internet înainte de termen, întrucât am stat în chirie în alt oraș acum, nu mai stau la acea adresa, problema e ca nu pot înapoia decodorul și cei de la RDS îmi spun ca trebuie sa plătesc 250 euro și ca nu pot rezilia inainte de termen. Cum sa procedez? Multumesc

    • Aceea este taxa care trebuie sa fie platita in cazul in care decodorul nu poate fi returnat. Nu este o suma corecta deoarece acel echipament nu valoreaza mai mult de 50-100 de lei insa este o suma prevazuta in contract. Puteti rezilia inainte de termen insa trebuie sa achitati taxele aferente.

        • Trebuie sa fie prevazute, in contractul meu sunt trecute taxele subventionate promotional pentru perioada contractuala de 2 ani (daca este respectata) si cu siguranta sunt mentionate in toate contractele, altfel nu ar putea solicita aceste taxe.

      • Bună ziua. Și eu am reziliat contractul DIGI TV. Trebuie să returnez decodorul în ianuarie- februarie însă eu sunt în Italia. Cum se poate face? Nu există o posibilitate de prelungire a perioadei de restituire a decodorului? Măcar până în vară când se speră că voi merge în țară?
        Mulțumesc anticipat pentru raspuns. O zi plăcută.

        • Nu aveti nici o ruda sau prieten in tara care sa primeasca de la dvs receptorul si sa se duca cu el la o caserie Digi? Vorbiti cu cei de la Digi si explicatiile ca nu sunteti in tara. Vedeti ce zic.

  9. Doresc sa reziliez contractul pe motivul că după 2 luni,nu beneficiez de serviciile dv.,nu a venit nimeni să ne branseze la retea in tot acest timp.La oficiu digi de pe griviței,brasov,mi au cerut taxa,dar in decursul de două luni am plătit facuriile in nr.de două,mentenanță,servicii si accesorii.

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Rezilierea unui contract neinstalat se poate face sunand la relatii cu clientii Digi sau refuzand instalarea atunci cand o sa fiti contactat. Cat despre facturile pe care le-ati platit, nu ati platit serviciile neinstalate, probabil ati platit altceva.

    • Mergeti la Protectia Consumatorilor! Depuneti sesizare, si o sa va contacteze in scurt timp cei de la RDS, si se poate fara taxa de reziliere si ceteti si banii pe facturile achitate pana acum ! Si eu acelasi lucru am patit. Au tot insistat cu taxa de reziliere , dupa ce am depus sesizare le OPC m-au sunat ei si am reziliat fara taxe. Deci, se poate, nu va lasati intimidat! Bafta!

      • Practic ceea ce doreste domnul Mititelu nu este o reziliere a contractului, ci un refuz, deoarece contractul inca nu este activ pana cand serviciile nu sunt instalate. Deci, simplul refuz telefonic va anula acel contract neinstalat.

  10. M.am uitat acum pe contract si au facut chestia asta sa nu mai poti rezilia contractul ( fara a plati o suma convenabila). Au pus abonamentul optim nelimitat la 10 euro si pentru ca ei sunt asa baieti buni iti fac aceasta reducere de 5 euro. Deci nu am nicio sansa sa fac downgrade la abonament sau sa reziliez contractul. Daca era doar acea taxa de platit nu era nicio problema, dar nu.mi dau voie sa fac din cauza ca am acest contrat pe 24 de luni, fara a achizitiona telefon tableta tv etc ce mai ofera ei

  11. Salut, parintii mei au prelungit contract cu rds pe 24 de luni, ( din cate am inteles au mers din casa in casa sa prelungeasca contractul, asta acum vreo 2 luni) ceea ce ma enerveaza este faptul ca le-au prelungit aceleasi abonamente de digi optim nelimitat ramas de acum vreo 2 ani cand s.au dat niste telefoane „moka”( 2 la numar), parintii mei sunt in varsta si nu au ce face cu atatea minute/internet si am incercat sa scad abonamentele la acela de 2euro, am fost la sediu si le.am explicat ca vreau sa scad abonamentele la digi mobil ( raspunsul a fost bineinteles ca nu se poate, deoarece este facut un contract pe 24 de luni) atunci le.am spus ca vreau sa reziliez contractul, mi.a spus ca trebuie sa achit o suma de 240 euro din cauza ca abonamentele de digi optim nelimitat costa 10 euro bucata si ca de fapt ei mi.au facut o reducere de 5euro. ( nu am gasit nicaieri pe tot internetul ca digi optim nelimitat ar fi 10euro, peste tot am vazut 5euro)

    • Salut Ovy,
      In primul rand, din cate stiu poti reduce abonamentul Digi Mobil, poti face downgrade de la Optim Nelimitat la Optim 2 de exemplu insa trebuie sa platesti diferenta intre taxele de utilizare retea ale celor 2 abonamente (250 – 50 RON = 200 lei pentru fiecare abonament).
      Cat despre reziliere, nu stiu de ce ti s-a spus ca este 10 euro abonamentul (acesta era pretul Optim Nelimitat acum cativa ani) insa acum este 5 euro indiferent ca ai sau nu servicii fixe. Poti da un telefon la relatii cu clientii sa te lamureasca.

      • M.am uitat acum pe contract si au facut chestia asta sa nu mai poti rezilia contractul ( fara a plati o suma convenabila). Au pus abonamentul optim nelimitat la 10 euro si pentru ca ei sunt asa baieti buni iti fac aceasta reducere de 5 euro. Deci nu am nicio sansa sa fac downgrade la abonament sau sa reziliez contractul. Daca era doar acea taxa de platit nu era nicio problema, dar nu.mi dau voie sa fac din cauza ca am acest contrat pe 24 de luni, fara a achizitiona telefon tableta tv etc ce mai ofera ei

        • M-am interesat si eu si se pare ca ai dreptate, inainte era 10 euro iar clientii care aveau televiziune si internet beneficiau de pretul de 5 euro. Acum, nu mai exista conditia cu televiziune si internet insa in contract este specificat ca promotie de la 10 euro la 5 euro, tocmai pentru acest motiv, pentru clientii care reziliaza inainte de expirarea perioadei contractuale.
          La downgrade, din cate stiu s-ar plati 200 de lei, acea diferenta de utilizare retea dintre Optim Nelimitat si Optim 2.

  12. Doresc sa reziliez contractul pe minjineanu iulian deoarece sunt plecat din țară și nu are rost sa plătesc degeaba factura.

  13. Buna ziua!Ma numesc R. Adriana am doua contracte la dumneavoastra.
    As dori rezilierea contractului pe strada Nicolae Iorga nr * nr telefon 07****** codul de client este ******. Problema este ca nu pot sa ajung la sediu din cauza ca nu sunt in tara si nu ma voi mai intoarce. Acesc contract nu il folosesc si din cauza aceasta vreau sal opresc.
    Sper sa ma puteti ajuta.
    Va multumesc

    • Buna ziua,
      In mod normal rezilierea contractului se poate face doar de catre titularul contractului sau imputernicit notarial intr-un punct de lucru Digi. Daca nu sunteti in tara si nu reveniti curand pentru reziliere, va recomand sa faceti o sesizare online in care sa detaliati aceasta problema, urmand sa primiti un raspuns.

  14. buna ziua,
    abonatul dvs *****, din str. dumbrava rosie nr.*, ap.*, sector 2, a decedat
    va rog sa-mi spuneti ce trebuie pt inchiderea contractului
    va multumesc

  15. Buna ziua am o intrebare am un contract din 2017 rcs rds satelit am plătit toate facturile dar mi se cere echipamentul pe care eu nu il mai am. Cat va trebui să plătesc pt decodor și antena? Contractul vreau să-l reziliez va multumesc

    • Buna ziua,
      Kit-ul antenei nu era in custodie, deci nu trebuie sa fie platit. Decodorul daca era in custodie si nu il mai aveti trebuie achitat, costa 150 de lei.

      • Doar atât va trebui să plătesc? Se poate sa plătesc suma asta pe baza unei facturi mai vechi nu am posibilitatea sa ajung intr-un punct rcs rds?

      • În legătură cu prețul echipamentelor este o diferență. Într-adevăr un decodor pentru satelit la achiziție costa 150 de lei, dar dacă clientul vine și reziliază și nu îl preda(dacă decodorul sa zicem era în custodie) taxa pentru decodor va fi de 60 euro deci aproximativ 280 lei, și deasemena cartela este 20 euro. În cazuri de genul este mai bine înainte de reziliere sa spuneți ca doriți sa cumpărați decodorul și îl luați la prețul de 150 lei urmând ca apoi sa faceți și rezilierea. Indiferent de situație cartela trebuie predata, aceea nu se cumpără. Deci dacă nu se preda se va încarcă contravaloarea ei de 20 euro.

  16. Bună ziua ! Motivul pt care va contactez este , rezilierea contractlui , deoarece nu mai stau la adresa din contract si nu pot merge personal la o agenție , sunt plecat a din țara. Va multumesc

      • Am inteles, dar eu lucrez afara , cu contract de munca, nu pot sa plec numai in toamnă, acasă si tot odată, nu mai locuiesc la aceea adresă.

        • Puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS in care sa mentionati acest lucru insa nu cred ca veti primi o solutie favorabila.

  17. Buna ziua! Am încheiat in data de 3 mai un contract de 2 abonamente digi plus telefon in rate, doar ca astazi (6 mai) cand am primit cartelele si telefonul am realizat ca nu au semnal la locație. Se poate rezilia contractul având în vedere că nu pot beneficia de serviciile lor nici macar la nivel mediu

    • Buna seara,
      Adresa la care aveti probleme este aceeasi cu adresa din contract? Daca da, se poate face rezilierea contractului insa in prima faza trebuie sa faceti o sesizare pentru a reclama lipsa semnalului. Sa notati numarul sesizarii. Dupa ce primiti un raspuns ca nu este semnal in zona, puteti face rezilierea contractului.

      • Buna seara! Mi-au spus că pot rezilia contractul dar trebuie sa plătesc telefonul integral, nu in rate. Este posibil oare sa returnez si telefonul sau am alta solutie?

        • Buna seara,
          Nu se poate sa returnati telefonul si nici sa il platiti in rate, ratele erau considerate un beneficiu, trebuie sa il platiti integral daca reziliati inainte de termen.

  18. ma numesc Gorgan Dumitru sant din sarmasel gara judetul mures vreau sa reziliez un contract nu pot sa ajung in mures numai la cluj de ce nu se poate rezia contractul daca sant din judetul mures tot rds este si in judetul cluj am trimis si cerere dar nu am primit raspuns .Nu cred ca este corect deoarece iin contract se specifica ca rezilierea se poate face la oricare punct rds rcs . VAmultumesc

    • Asa este procedura companiei RCS – RDS, rezilierea se poate face doar in filiala in care am semnat contractul. Daca asa este mentionat in contract si nu primiti un raspuns favorabil de la RDS in termen de maxim 30 de zile va recomand sa faceti o sesizare la ANPC.

    • Se poate cere rezilierea și din alt județ decât cel pe care este făcut contractul. Cei de la Digi vor cere detaliile necesare pentru reziliere și va vor rechema în magazin pentru a rezilia.

      • Cred ca aici depinde cat de implicati vor sa devina cei de la Digi, cunosc mai multe cazuri in care s-a refuzat rezilierea in alt judet. Poate s-a modificat ceva recent.

        • Este adevărat. Procedura obliga ca situațiile de genul sa fie onorate. Desigur sunt și cazuri în care clientul este refuzat pe motiv ca nu se poate, dar va asigur ca este posibil.

  19. Buna ziua. Am și eu o întrebare dacă se poate ? Am un apartament in Com Cornetu , iar eu sunt plecată din țara de 12 ani , in urma Cu ceva ani am închiriat apartamentul ,chiriașul de atunci a făcut un contract de tv , acesta cind a plecat nu a închis contractul . Eu vreau sal închid acest contract dar cind am sunat mi sa spus ca titularul trebuie sa îl închidă , eu nu am cum sa mai dau de aceasta persoana , și bănuiesc ca au fost doua cutii reciver și una a luat-o cu dinsul , și eu plătesc in continuare acel contract. As dori să-l închid sau sa îl pun pe numele meu. Cum trebuie sa procedez . Mulțumesc anticipat

    • Buna ziua,
      Nu puteti rezilia contractul acelei persoane insa nu trebuie sa ii platiti abonamentul.
      Daca pe acea adresa nu sunt alte contracte cu datorii/echipamente nepredate, atunci orice alta persoana poate semna un alt contract pe acea adresa.
      Daca pe acea adresa sunt minim 2 contract cu datorii/echipamente nepredate, atunci doar titularul imobilului, cu actul de proprietate in original, poate semna un contract pe acea adresa.

  20. buna ziua . Am fost sa desfac un contract DIGI ( TV si INTERNET) mai avand apx. 4-5 luni pana la incheierea lui si am fost nevoita sa platesc 170 lei. Imi puteti spune de ce ? Tin sa precizez ca nu am avut nici un fel de reducere sau echipament de la ei. ma voi duce si la anpc cel mai corect .
    Multumesc

    • Buna ziua,
      Nu trebuia sa intrebati la sediu de ce v-a fost perceputa acea suma?
      Cel mai probabil v-au fost percepute taxele de activare/instalare care se presupun a fi subventionate datorita perioadei contractuale, conform contractului. Oricum, puteti face o sesizare si la ANPC sa verificati cat de legale sunt acele taxe.

  21. Buna ziua ,am 4 abonamente la digimobil din care doar unul mai e in perioada contractuala. As dori sa renunt la unul dintre ele si sa achizitionez altul cu scopul de a cumpara si un telefon in rate…este posibil acest lucru?

    • Buna ziua,
      Puteti sa cumparati un telefon in rate chiar si fara sa reziliati abonamentul Digi si sa optati din nou. Deci, nu este nevoie de rezilierea abonamentului iar conditiile pentru telefon sunt aceleasi din acest punct de vedere.

  22. Buna ziua. .
    Am un abonament de câteva luni la digi …Și nu sunt mulțumit de semnal …La tel. ..Și la net…Și as vrea sa reziliez contractul. …Cum procedez

    • Buna ziua,
      Daca reziliati contractul inainte de expirarea perioadei contractuale o sa fiti somat sa platiti taxele de reziliere. Pentru problemele tehnice privind semnalul si calitatea serviciilor trebuie sa reclamati problemele la relatii cu clientii Digi.

  23. Sunt abonat la digi cluj com.floresti .In aceasta perioada de 4 luni din lipsa rutarului cerut nu am putut folosi internet prin wi-fi de acea doresc rezilierea contractului de internet prin wi-fi fara taxa aferentă acestui contract si returnarea banilor pt internet pt cele 4 luni .
    Doresc raspuns
    Am sa dau in judecata pentru că nu corect sa nu beneficiez de internet prin wi-fi si sa trebuiască sa platesc
    Digi este cea ma rau lucru si imi doresc sa nu îi fii cunoscut

    • Nu o sa vi se permita rezilierea contractului Digi fara plata taxelor de reziliere in acest caz pe motiv ca internetul este functional, prezenta routerului wifi nefiind obligatorie pentru functionarea internetului. Puteti face o sesizare la Protectia Consumatorului pentru a urgenta livrarea routerului sau puteti sa va achizitionati unul din comert, daca ne spuneti ce suma doriti sa alocati pentru router putem sa va recomandam unul in acea suma.

      • Nu au venit de loc sa instaleze eu am cumpărat apartamentul si l-am trecut pe mine internetul.si nu merge .oricum am facut cerere de reziliere. Am fost sa le spun si au zis ca imi trebe rutar si am comandat la ei da nu au mai venit cu aparatul si nici nu m-au mai anunțat cum au spus .Eu ce plătesc ce nu consum
        Nici nu au zis pana azi ca il puteam rezolva pe 3 luni din lipsa rutarului cerut ca sa nu plătesc nimic
        E hoție pe față. 🤔😥
        Nu mai vreau deloc acum sunt sătulă de ei.nu mai vreau nimic doar dreptate
        Am plătit si 4 luni si nu am consumat nimic
        Acum si ta sa de reziliere
        E nedrept
        Am avut la cealata locuința tv internet tel de la romtelecom si asaceva nu am pățit la ei.numa la digi .
        Chiar nu pot sa imi recupera banii
        Nu mai am nevoie am de la romtelecom pe tel nelimitat .de acum nu o sa ma fac la digi si am sa le spun la oameni cat de rea si dezavntajoasa este.sa se inchida.
        As sta merita

  24. Buna ziua
    Am abonament de peste doi ani si nu il mai folosesc pe numele **** cum pot renunta la el
    Nu am folosit deloc abonamentele
    Dacă puteti sa ma ajutati va rog

  25. Buna seara vreau sa suspend pentru 3 luni internet si programele digi pentru ca sunt plecat in strainatate cum se poate face nefiind in tara mama avand inputernicire se poate face suspendarea

  26. bună ziua,
    sunt un abonat al dv. cu adresa urmatoare: str. Aleea Callatis, nr. *, bloc *, scara *, Ap. *, sector 6 București.
    Am rugămintea ca în cel mai scurt timp să mă deconectați de la internet, deoarece plec în străinătate și să mă lasați doar cu abonamentul la cablu tv.
    nr contact: 07******
    Mulțumesc!

  27. Buna ziua ! Doresc sa reziliez contractul cu Digi,deoarece sunt facute 2 contracte pe aceeasi adresa ( tata si
    fiu ); tin sa mentionez ca, titularul (tata) nu se poate deplasa, si nici notar in orasul nostru nu este. Eu (fiul) nu pot renunta la contract , deoarece nu au trecut 2 ani . Ce pot face in aceasta situatie ? Va multumesc frumos !

    • Buna ziua,
      Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi in care sa mentionati ca titularul contractului este nedeplasabil.

      • Buna seara ! Va multumesc pentru raspuns, am sunat si la acest numar, si in zadar. Am mentionat la telefon ca este nedeplasabil, dar cer procura la notariat, nici o sansa

        • Buna seara,
          Sesizarea era o incercare insa de cele mai multe ori refuza. Nu mai platiti abonamentul acela urmand sa fie suspendat pentru neplata, fara sa se mai emita facturi.

          • Buna ziua ! Am omis sa va spun, baietii de la Digi, acum umbla prin oras pentru conectarea la tv, deoarece pana acum tata a fost la Akta. Au cerut doar cartea de identitate si semnatura. Cand o sa vina pentru instalare pot refuza , chiar daca a semnat si a luat datele din buletin ? va multumesc !

          • Buna ziua,
            Cred ca puteti refuza chiar daca a fost semnat contractul. Cand se va dezafecta reteaua Akta vor fi obligati sa va rezilieze contractul.

  28. Am prelungit contractul luna trecuta, beneficiez de reducere de 50% iar azi am constatat ca daca nu am luat telefon in rate la momentul prelungiri contractului, nu mai beneficiez. Cam teapa daca ne gandim ca nu a trecut decat o luna de la prelungire si ca sunt client cu plata la zi de mai mult de 10 ani. Unde mai pui ca am beneficiat de la ei cam de toate serviciile, tv, internet fix si mobil, telefon fix si patru abonamente mobile. Cred ca a venit momentul pentru o reziliere.

    • De regula rezilierea contractului Digi se face doar de catre titular intr-un punct de prezenta Digi. Daca titularul este nedeplasabil, puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi prin care sa explicati situatia dumneavoastra. Totodata, pentru a opta pentru un abonament Digi pe numele dumneavoastra trebuie sa ajungeti intr-un sediu Digi, sa sunati telefonic la relatii cu clientii Digi sau sa faceti o comanda online pe site-ul Digi Romania.

      • În legătură cu rezilierea sau orice alta modificare pe un contract al cărui titular este în incapacitate de deplasare/internat la azil, sanatorii etc, nu se operează pe baza adeverințelor medicale sau bilete de ședere, internare. Persoana care se prezintă în magazin trebuie sa aibă acte precum ca este tutorele legal al titularului.

        • Complicat. Ce se intampla cu persoanele nedeplasabile care nu au un tutore care ii poate ajuta in acest sens? Rezilierea la distanta nu se poate face in niciun caz?

          • Exista și modalități de a cere rezilierea la distanta. Una ar fi prin mailul oficial al companiei de pe site-ul Digi România, sau o varianta mai accesibila printr-o scrisoare prin posta catre sediul digi din oras/zona (atenție sediul este unul singur, a nu se încurcă cu casieriile, punctele de lucru) în care titularul descrie situația, atașează anumite dovezi și cererea va fi preluata și analizata punctual. Durează mai mult dae în final se poate face.

  29. Doresc sa reziliez contractul deoarece nu mi sa spus cind am facut contract la internet ca nu au echipament adică ruter si platesc degeaba internetul.Ofera servicii dar nu au.Iar mie nu imi convine sa platesc incontinuare ceva si nu pot sa ma uit

    • Presupun ca la instalarea internetului vi s-a montat un echipament pentru fibra optica, ce model este? Intreb deoarece majoritatea echipamentelor oferite de catre Digi au si functie de router inclusa.
      „Iar mie nu imi convine sa platesc incontinuare ceva si nu pot sa ma uit” – nu inteleg exact partea aceasta, la ce sa va uitati?

  30. Buna ziua!
    Ma numesc P. Petruta, sunt din Orastie / Hunedoara, Str. Arcului Nr.*.
    Beneficiez de la Dvs. de un pachet de trei servicii, sunt în afara perioadei contractuale și a-și dori o altă configurare a noului contract.
    Doresc sa renunt la postul de telefonie fixa, întrucât de cîțiva ani nu-mi mai este de folos.
    Pot fi contactat la Nr. de telefon 074******.
    Vă mulțumesc și vă doresc o zi bună!

    • Buna seara,
      Pentru a rezilia abonamentul de telefonie fixa trebuie sa ajunga titularul contractului intr-un punct de lucru Digi. Tot acolo puteti solicita alte modificari contractuale.

  31. Buna am avut un contract la firma akta si mi la preluat cei de la rds-rcs si asi vrea sa il inchid deoarece mama mea a facut deja un contract de televiziune si internet pe numele ei nu are rost sa mai fac si eu un contract va rog eu sa imi inchideti contractul deoarece ia expirat termenul si nu mai vreau sa continui si de aceia doresc sa mil inchideti

  32. Buna ziua,

    Am achitat factura pe care mi-ati trimis-o dar as dori sa renunt la abonamentul pentru stick date mobil pe care il platesc din 2013 pana in prezent si pe care nu-l folosesc .

    Buna ziua,
    Sunt clientul dvs. MARILENA OCHINCIUC COD *****.

    Am achitat factura pe care mi-ati trimis-o dar as dori sa renunt la abonamentul pentru stick date mobil pe care il platesc din 2013 pana in prezent si pe care nu-l folosesc .

    Va rog sa-mi spuneti cum pot proceda pentru aceasta intru-cat sunt in Bucuresti numai sambata si duminica si as dori sa rezolv aceasta situatie cat mai rapid.

    Va multumesc anticipat,
    MARILENA OCHINCIUC

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii. Pentru a rezilia abonamentul de stick de date va recomand sa ajunga titularul cu stickul intr-un punct de lucru Digi.

    • Buna seara,
      In mod normal, rezilierea contractului se poate face doar de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi. Daca acel contract nu mai este platit, dupa o luna, maxim doua se va suspenda pentru neplata, urmand ca in cateva luni sa fie reziliat unilateral de catre Digi. In acel moment, daca achitati facturile, contractul ramane reziliat iar echipamentele in custodie (daca aveti) pot fi predate si de catre o alta persoana.
      Este o mica portita lasata de catre Digi, sa zic asa, ideea este sa nu asteptati foarte multe luni cu el reziliat si facturi neplatite pentru a evita vanzarea datoriilor catre o firma de recuperare creante.
      O alta incercare ar fi sa faceti o sesizare online la Digi, eventual sa le atasati ceva dovezi ca nu mai locuiti in tara, poate vor dori sa faca o exceptie.

  33. Buna ziua, am achizitionat un serviciu de internet (doar internet!) de la digi pentru comuna Floresti. Am nevoie sa ma mut la Turda (stiu ca acolo este Digi) dar trebuie sa fac rezilierea contractului deoarece nu pot sa raman patru zile fara net (lucrez de acasa), fiind astfel obligat sa ma mult la Telekom. Cei de la Digi mi-au spus transant ca taxa de reziliere este 800 de ron, suma reprezentand costul instalatiei serviciului. As vrea sa va intreb: este legal acest fel de a proceda? Se percepe vreo taxa asa de mare pentru un drept „normal” pe care il am de a folosi serviul dorit? Mentionez ca am cel mai basic serviciu de internet Digi, fara telefon, televiziune sau altceva. Va multumesc anticipat pentru amabilitatea dvs.

    • Buna ziua,
      Aceste taxe sunt mentionate in contract, probabil locuiti in zona de case, stiu ca la instalarea pe fibra optica la casa solicita niste taxe aberant de mari. Nu stiu cat de legal este insa puteti face o sesizare la OPC.
      Totusi, eu nu inteleg de ce nu ati solicitat mutarea serviciilor la acea adresa mai devreme? Sau de ce nu ati folosit un internet mobil, aveti nevoie de o latime de banda asa de mare pentru serviciu? De regula un stick de internet/hotspot de pe mobil ar trebui sa fie suficient.

  34. Buna seara ,
    Ama achizitionat un serviciu de telefonie pe firma cu 14 numere .
    Cu acestea am achizitionat si niste echipamente
    Am portat numerele la interval de 10 luni de la incheierea contractului desi perioada era 2 ani.
    Am citi ca ei fata de orange si alti operatori nu pot cere despagubiri constand in abonematul aferent pe lunile 11 – 24 dat fiind ca am beneficiat doar de o suma modica la achizitia echipamentelor .
    Acum m-a informat juristul celor de la Digi ca am urmatoarele :
    1 abonamnetul pe cel 14 num,ere pe perioada ne efectuata
    2 Diferenta intre pretul platit si cel ramas din plata ratelor constand in achizitia telefoanelor
    3 O diferenta intre pretul de lista al telefoanelor si pretul platit ( reducere )
    consider ca punctele 2 si 3 sunt corecte dar punctul 1 adica plata in continuare a unui abonament care nu mai este utilizat..este un abuz.
    Multumesc in avans
    PS Am omis un aspect foarte important in plus fata de faptul ca eram abordat de orange cu o oferta similara si semnal mult mai bun in general :
    In perioada noiembrie ianuarie s-au facut modificari la furnizorul de telefonie al celor de la digi si convorbirile in miscare din masina sau pe jos ai tuturor utilizatorilor mei au fost compromise ..cu o pondere de cca 20 %.

    • Buna seara,
      Stiu ca pe persoana fizica se plateste fie diferenta abonamentelor pana la finalul perioadei contractuale (practic abonamentul lunar trebuie sa fie platit), fie anumite taxe de activare + diferenta ratelor pentru pretul telefoanelor. Logic ar fi sa existe aceleasi conditii astfel incat sa fiti nevoit sa platiti fie abonamentul lunar pana la finalul perioadei contractuale, fie taxe de activare pentru fiecare abonament (undeva la 100 de lei per abonament).
      Puteti afla concret din contractul semnat, nu sunt foarte greu de interpretat, mai ales pentru un jurist ar trebui sa fie clare.
      Eu va recomand sa contactati responsabilul comercial Digi care se ocupa de contractul dvs pentru a vedea daca va comunica aceleasi taxe ca juristul. Pe persoana juridica depinde de fiecare contract si nu v-as putea spune o procedura la nivel general.

      • Salutare! Nu exista la Digi varianta cu plata lunilor ramase din contract pentru a rezilia înainte de termen. Doar varianta cu plata activarii/instalării serviciilor, plata diferențelor pentru telefon și taxa de utilizare rețea în cazul abonamentelor de mobil sunt adevărate. Mulțumesc!

        • Salut Catalin,
          Iti multumesc pentru informatie, ultima data cand am reziliat contractul Digi mi s-a oferit si aceasta posibilitate, ce-i drept era acum cativa ani.

          • În principiu în procedura de reziliere Digi nu este menționată portiță asta de a plăti în avans și atunci sa ai dreptul de a rezilia fără penalități. Sunt cazuri în care clienții sunt sfătuiți sa mai plătească timp de 2-3 luni serviciile dacă acestea urmează sa expire în momentul respectiv decât sa plătească taxele în sine care evident ar fi mai mari. Se poate iarăși ca procedura sa difere de la un județ la altul desi nu cred, pentru ca de la București se primesc procedurile și către filiale.
            Multumesc

  35. Buna ziua, am 2 abonamente la RCS, unul de cablu TV si altul de internet, contractul a fost reinnoit in 2017 pe o perioada de 2 ani, iar din februarie vreau sa renunt la internet si am fost la RCS-ul din Bdul Libertatii, dupa care am fost sunata de la relatii clienti si mi s-a spus ca daca vreau reziliere, am de achitat o taxa de 130lei si consider ca aceasta taxa este abuziva. Am facut o sesizare la ANPC si astept un raspuns. Intre timp mi s-a emis si factura pt luna martie cu aceasta suma inclusa. Nu inteleg de ce trebuie sa platesc aceasta suma, avand in vedere ca eu nu renunt la toate serviciile.

    • Buna ziua,
      Probabil prelungirea contractului a fost facuta pentru toate serviciile. Veti primi un raspuns de la ANPC daca taxa este abuziva sau nu.

      • În momentul în care serviciile au fost prelungite, clientul a beneficiat de o reducere de retenție în general 4 luni 50%din valoarea abonamentului. Dacă clientul dorește sa reziliere între timp, va trebui sa achite contravaloarea bonificatiilor primite. Ma mult ca sigur doamna da a își calculează cât anume a avut reducere ajunge la suma respectiva. Calculul e simplu, 50% timp de 4 luni practic înseamnă valoare abonamentului întreg pe 2 luni. În magazinele Digi se pot cere lămuririle necesare fără a implica ANPC.

  36. Buna seara. Tatal meu a semnat un contract cu un reprezentant digi, dar inca nu beneficiem de serviciile TV si internet. Se poate rezilia contractul? Si daca da, se percep costuri?
    Multumesc anticipat

    • Buna seara,
      Daca inca nu v-au fost instalate serviciile, puteti refuza instalarea fara probleme. Daca la aceste servicii va refereati sa le reziliati, contractul nu este inca activ si puteti sa-l refuzati fara probleme.

  37. Buna ziua.As vrea sa renunț la abonamentul de pe tf mobil,un Huawei,tip vechi,care s-au dat la început,prin anul 2007,gratuit,pana in aceasta luna când l-ați introdus in factura(bineînțeles fără nicio notificare anticipata,ceea ce nu cred ca este legal).Intrebarea este care e procedura?( se preda și tf vechi,cartela)?

    • Buna seara,
      Trebuia sa primiti notificare privind aceste majorari de preturi, daca nu s-a intamplat faceti o sesizare la Digi.
      Telefonul vechi si cartela nu este nevoie sa le predati, doar sa depuneti cererea de reziliere.

  38. buna ziua. am un aparat digi tv care l-am cumparat cu 100 de euro din madrid de la cineva care se ocupa cu asa ceva si am facut contractul dor cu buletinul cu o fotografie trimisa prin was. acum 3 ani anul trcut prin septembrie sa ars aparatul , am trimes cartela acasa mamei sa mearga cu ea la un centru digi in slobozia , ialomita sa optina alt aparat , asta dupa ce am sunat la un nr de telefon de digi de la sediu si mi-au spus ca trebuie sa aiba cartela sa faca nustiu ce , si au spus ca trebuie sa vin personal ,eu sunt cu plata la zi si sa vin din spania in romania sa iau alt aparat mi se pare ceva anormal pentru ca atunci cand am facut contractul nu a trebuit sa fiu personal si acum nu am la ce sa ma uit si sunt la zi cu plata, tot ce vreau este un aparat si apoi sa mama sa il trimita in spania . va multumesc.

    • Buna seara,
      Normal era sa nu vi se faca acel contract, cand ati sunat la Digi vi s-a spus ca acel contract este semnat pe numele dvs? Deoarece Digi face contracte doar pe numele persoanei care ajunge la sediu, cu dovada actului de identitate. Eu cred ca decodorul este pe numele persoanei carei i-ati platit cei 100 de euro.

      • buna ziua , multumesc pt raspuns dar nu mi-ati raspuns la intrebare .eu nu mai dau de acea persoana , tot ce vreau e un aparat sau cel putin sa poata mama sa schimbe contractul meu pe numele ei fara sa fiu eu in tara . va multumesc

        • Buna ziua,
          Din cate stiu, nimeni nu poate inlocui dispozitivul de pe numele unei alte persoane. Cat despre schimbarea numelui beneficiarului, nici dumneavoastra nu mi-ati raspuns la intrebare, v-a fost spus ca acest contract este pe numele dvs? Sunteti sigur ca acel contract este pe numele dvs? Schimbarea numelui beneficiarului se face atat in prezenta titularului din prezent cat si a viitorului titular.

          • buna ziua. contractul este pe numele meu.as vrea sa stiu cum poti face un contract fara prezenta titularului si acum cand vreau sa primesc alt aparat ca acela sa ars trebuie sa fiu prezent. cred ca este o prostie.
            va multumesc

          • Buna seara,
            Aveti dreptate, nu trebuia sa va fie facut un contract la distanta din moment ce in anumite situatii este nevoie sa ajungeti personal. De regula nu se fac astfel de contracte, de aceea am insistat sa spuneti daca este contractul pe numele dvs, faceti o sesizare in care sa explicati aceasta problema la serviciul de relatii cu clientii DigiTV (0314004000) in care sa mentionati ca vi s-a semnat contractul la distanta insa acum sunteti obligat sa ajungeti in tara si daca nu vi se ofera o solutie, faceti o sesizare la OPC.

  39. Luna viitoare mi se termina contractul la digi mobil as vrea sal prelungesc cum pot face si ce benefici am daca prelungesc abonamentul mi se da un telefon mobil

    • Daca prelungiti abonamentul puteti lua un telefon mobil la preturi mai avantajoase decat un client nou, in principiu. O alta oferta ar fi sa beneficiati de 50% reducere in urmatoarele 4 luni la prelungirea contractului. Puteti discuta intr-un punct de lucru Digi daca sunt si alte oferte la fidelizare.

  40. Buna ziua, va rog sa-mi spuneti cum pot face sa reziliez contractul de telefonie mobila daca nu sunt in tara si nu am imputernicit pe nimeni in contract. Perioada obligatorie contractuala de 2 ani a expirat pe 5.03.2019.

    • Buna ziua,
      Contractul se poate rezilia doar de catre titular. Puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS in care sa mentionati ca sunteti plecata din tara, poate se va face o exceptie, insa nu cred.

    • Buna ziua,
      Puteti rezilia contractul pentru abonamentele de cablu tv si internet, daca nu aveti perioada contractuala nu o sa platiti taxe de reziliere. Insa, daca exista infrastructura RCS – RDS in zona in care v-ati mutat si doriti, puteti solicita transferul serviciilor la acea adresa.
      Pentru reziliere sau transfer servicii trebuie sa ajunga titularul contractului intr-un punct de lucru Digi.

        • Ok. Daca va expira contractul in octombrie cred ca este mai avantajos sa platiti lunar abonamentul pana in octombrie decat sa platiti taxele de reziliere, discutati la sediu si va vor spune exact ce sume trebuie sa fie achitate.

  41. buna ziua ma numesc iacob maria si am la Digi 2 abonamente mobil , internet fix si televiuziune prin cablu …doresc sa reziliez unu l din abonamente mobil si internetul fix …va rog sa imi spune ti ce si cum sa procedez si daca ma costa ceva Va multumesc anticipat !!!

    • Buna ziua,
      Rezilierea contractului se poate face de catre titular intr-un punct de lucru Digi. Daca nu aveti perioada contractuala nu va costa nimic. Sunteti intr-o zona de blocuri sau zona de case?

    • Teoretic este suficient sa ajunga dansul intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate, fiind titularul imobilului insa pentru a evita posibile complicatii ar fi bine sa fiti si dvs de fata.

    • Buna seara,
      Rezilierea contractului se poate face doar incepand cu 01 martie 2019. Pentru acest lucru trebuie sa fie depusa o cerere de reziliere de catre titularul contractului intr-un sediu Digi.