Reziliere contract Digi (RCS – RDS)

Una dintre cele mai frecvente intrebari adresate de catre abonatii Digi (RCS – RDS) este cum pot face rezilierea contractului Digi? In acest articol vom discuta despre modalitatile de reziliere si alte informatii despre acest subiect.

Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI). Spre deosebire de alte companii, cei de la Digi nu sunt deloc flexibili cand vine vorba de rezilierea contractului si nu accepta o alta metoda de reziliere, decat intr-un punct de lucru in urma unei cereri depuse de catre titularul contractului. Cererea este tip si se va completa la sediu, nu este nevoie sa o scriem noi.

Rezilierea contractului Digi nu se poate face online sau telefonic la relatii cu clientii (call center), aceste variante pot fi folosite doar in cazuri speciale (titular nedeplasabil, titularul nu mai este in tara – cu dovezi) insa inainte trebuie sa fie facuta o sesizare la Digi pentru una din aceste situatii.

Reziliere contract Digi (RCS – RDS)
Rezilierea contractului Digi intra in vigoare incepand cu data de 01 a lunii urmatoare. De exemplu, daca depunem cererea de reziliere in data de 01 martie sau 31 martie, rezilierea va intra in vigoare incepand cu 01 aprilie. In luna martie, serviciile vor fi functionale, acestea fiind platite integral. Daca depunem cererea de reziliere dupa emiterea facturii (spre finalul lunii), se va emite o factura storno. In situatia descrisa, daca avem echipamente in custodie (decodor, smart cam, ONT, stick date mobile, etc.) acestea trebuie sa fie predate in luna aprilie, preferabil in primele 7 zile din luna aprilie. Telefoanele foarte vechi in custodie (Huawei) nu se mai returneaza.

Cum poate rezilia contractul imputernicitul contractului Digi?

In reteaua Digi rezilierea contractului nu se poate face de catre imputernicitul trecut pe contract, doar titularul poate face rezilierea. Aceeasi situatie in cazul in care se doreste preluarea contractului (transfer) de catre o alta persoana, trebuie sa fie titularul de fata.

Ce taxe trebuie sa achitam daca solicitam rezilierea contractului inainte de a expira perioada contractuala?

Rezilierea anticipata a contractului presupune plata unor taxe catre Digi, taxe precum:
-taxa de instalare/activare servicii fixe pe fiecare serviciu instalat;
-taxa de activare telefonie mobila / date mobile;
-pret subventionat telefon mobil; telefoanele mobile se ofera mereu la preturi mai mici decat preturile de lista, daca facem rezilierea anticipata a contractului, atunci vom plati diferenta pana la pretul integral al telefonului (exemplu: daca am luat un telefon in rate, costul total al avansului + rate fiind 800 de lei, pretul de lista al telefonului fiind 1000 de lei iar noi am platit in total pana la data rezilierii 500 de lei, atunci vom plati diferenta pana la 1000 de lei, adica 500 de lei);
-reduceri acordate conform ofertei (daca am beneficiat de 50% reducere in primele 4 luni, vom plati suma redusa);

Daca aveti nelamuriri/intrebari privind rezilierea contractului in reteaua Digi (RCS-RDS), lasati un comentariu cu o descriere cat mai detaliata a solicitarii voastre.

Reziliere contract Digi (RCS – RDS) – online

Update: Avand in vedere criza sanitara, Digi a devenit o companie mai flexibila in ceea ce priveste modificarile online iar acum este posibila aceasta operatiune inclusiv online trimitand mail cu cererea de reziliere si datele de identificare pe adresa clienti[at]rcs-rds[punct]ro.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

875 COMENTARII

  1. Buna ziua! in mai 2018 am apelat la serviciul cablu TV Rds..internet am de la ei din 2016..in noiembrie 2018 am plecat din tara…si fiindca mi-au zis ca nu pot incheia contractul inainte de termen fara sa platesc niste sume-cazul televiziunii..am ales cele 3 luni de pauza/an…apoi din februarie 2019, pana in prezent am tot platit netul si cablul desi nu le folosesc, nu mai sta nimeni in apartament..in septembrie merg acasa pt o perioada scurta si m-ar interesa cel putin contractul cu cablul sa-l reziliez, caci nu stiu cat mai stau plecata..data fiind situatia(perioada parca era de 2 ani la cablu, cu primele 4 luni cu reducere 50%) ce ar trebui sa fac? trebuie sa platesc vreo taxa, reducerea pt cele 4 luni inapoi? ma gandesc ca decat sa platesc de aiurea atatea luni, mai bine plateam orice taxa caci daca mai stau mult plecata, ajung la o suma mai mare ..iar daca dupa 1 an de exemplu vreau sa pun cablu inapoi de la ei, trebuie sa platesc vreo taxa? sau in cazul internetului..ar trebui sa platesc o taxa, daca as rezilia contractul, iar dupa un an as pune iar? de fapt, in cazul internetului, cred ca am am depasit perioada din contract.. am auzit ca plata acestor taxe nu este legala caci este o clauza abuziva, iar daca fac o plangere la ANPC as putea rezilia contractele fara sa platesc ceva. Multumesc.

    • Daca contractul este pe 2 ani din mai 2018 inseamna ca nu poti rezilia contractul inainte de mai 2020 , decat, daca platesti taxele ( clauzele scrise in contractul semnat). Daca platesti taxele poti sa reinstalezi cablu si internet la un an asa cum doresti. Legat de ANPC nu stiu ce sa zic, nu stiu daca rezolvi ceva.

    • Buna seara,
      Ar fi bine de stiut pe ce perioada era contractul incheiat pentru a stii daca mai aveti perioada contractuala in prezent. Suspendarea pe 3 luni presupune prelungirea contractului pe inca 3 luni, aceeasi situatie si in cazul suspendarii pentru neplata, prelungeste contractul.
      Daca nu stiti pe ce perioada era, luati legatura cu cei de la Digi.
      In ceea ce priveste instalarea peste un an, o puteti face fara probleme in aceleasi conditii ca un client nou, fara anumite taxe suplimentare.

  2. BUNA ZIUA ! MA NUMESC CAITA ANETA SI AM PACHETUL LA DIGI CU ;INTERNET ,TELEVIZIUNE PRIN CABLU , UN ABONAMENT LA TELEFON MOBIL SI UN STIK.CUM PROCEDEZ SA ANULEZ ABONAMENTUL LA MOBIL SI STIK ? PRECIZEZ CA NU LOCUESC IN TARA DE TREI ANI SI CASA ESTE INCHIRIATA IAR INTERNETUL SI TELEVIZIUNEA PRIN CABLU VOR RAMANE IN CONTINUARE .VA ROG SA IMI SPUNETI PROCEDURILE DE ANULARE . VA MULTUMESC !

    • De cat timp aveti luat acest pachet tv internet stick si telefon? Mai sunteti in perioada contractuala sau nu? Sticul si telefonul sunt in tara sau in strainatate? Daca sticul este in afara trebuie sa il predea titularul contractului. Nu se poate inchide un contract decat daca se preda echipamentul ( adica sticul) de catre titular intr-un punct digi.

  3. doresc sa suspend serviciile dvs pentru perioada 01.09.2019 la 31.11.2019 la contractul nr. ****** din 23.06.2018 din motive personale ce nu le pot expune, solicitandu-va procedura specifica in aceste cazuri. MULTUMESC ANTICIPAT !

  4. Buna ziua, am un contract pe numele fiicei mele in București care acum se va muta in galati.Poate sa rezilieze contractul si in galati? Trebuie sa prdea si decodorul?

    • Buna ziua,
      Din cate stiu, rezilierea contractului se poate face doar in Bucuresti, predarea echipamentelor se poate face ulterior in alta localitate insa cererea de reziliere trebuie sa se faca in Galati.
      Insa, daca va ajuta puteti face mutarea serviciilor in Galati, daca exista retea pentru serviciile Digi la noua adresa din Galati.

  5. Buna ziua,
    Ce documente sunt necesare pentru rezilierea de contract umei persoane decedate, unde trebuie sa ma adresez ? La locatia respectiva nu mai locuieste nimeni
    Cu stima

  6. In cazul in care abonatul schimba domiciliul,dorește mutarea abonamentului,dar Digi nu poate onora mutarea,este normal ca cel ce dorește să mute abonamentul să plătească penalizări in condițiile in care Digi îi cere să rezilieze contractul în avans???

    • Din cate stiu, asta se intampla deja in reteaua Digi astfel incat daca va mutati la o adresa la care nu exista infrastructura Digi sa permita rezilierea contractului fara plata unor taxe de reziliere. Daca nu s-a intamplat acest lucru, faceti o sesizare la OPC.

  7. Buna. Se pare ca pe langa ce a fost mentionat mai sus se mai plateste si perioada ramasa don contract, adica lunile ramase×valoare abonament. Cel putin asta este raspunsul primit de la punct Digi.

    • Salut Cosmin,
      Intr-un timp aveam varianta de a plati anumite taxe de reziliere SAU contravaloarea abonamentelor pentru perioada ramasa din contract. Nu stiu daca mai este disponibila si aceasta varianta, dar stiu sigur ca nu e nevoie sa platim atat taxele de reziliere (constituite din taxe de instalare, taxe de activare, subventii oferite sub forma unor promotii, etc.) cat si contravaloarea abonamentelor. Acest lucru nu este legal. Practic nici taxele de reziliere nu sunt legale insa ei le-au deghizat sub forma unor beneficii care, datorita perioadei contractuale, au fost subventionate/suportate de catre Digi.
      In plus, din moment ce as fi obligat sa platesc contravaloarea abonamentului, care ar fi scopul pentru care sa reziliez inainte? Mai bine il platesc lunar si astept sa expire perioada contractuala.

  8. Buna ziua! Doresc sa reziliez contractul incheiat cu firma dvs., cu cablu TV si Internet, intrucat nu voi mai locui la aceasta adresa pe termen nelimitat. Multumesc

    • Buna ziua,
      Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI).
      Atentie: daca inca aveti perioada contractuala va fi nevoie sa achitati taxe de reziliere conform contractului.

  9. Am facut un contract cu tel inclus dupa 4 luni s-a stricat…de o saptamana sunt plasata din telefon in telefon azi am plecat spre servisul autorizat ca sa vezi nu poate ca mai trenuie o dovada afara de fiscal si contract…rusine…maine reziliez contractul

    • Faceti o sesizare la RCS – RDS sau daca ati facut deja si nu ati primit un raspuns in termen de maxim 30 de zile, faceti sesizare la Protectia Consumatorului.

  10. Rezilierea contractului pentru marirea tarifelor se poate face oricand (Fara taxa de reziliere) sau numai in perioada de 30 zile de la marirea tarifelor (asta însemnând martie 2019)

    • Daca aveti perioada contractuala, rezilierea contractului fara plata unor taxe suplimentare se face in termen de maxim 30 de zile de la data primirii notificarii privind marirea tarifelor.
      Daca nu aveti perioada contractuala, puteti rezilia oricand contractul.

  11. Buna ziua,tata este bolnav psihic si tocmai a incheiat un contract la digi mobil. Nu imi dau seama cum a reusit sa incheie acest contract avand in vedere ca nu detine CI original ci doar o copie.Cum se poate realiza un astfel de contract?Multumesc anticipat.

    • Buna ziua,
      Pentru a semna un contract in punctele comerciale Digi este nevoie de BI/CI in original, poate a semnat un contract pe teren unde este suficienta o copie de pe buletin.

  12. Buna seara, doresc sa reziliez contractul cu Dvs din lipsa de seriozitate din partea Dvs !
    Asa ca va mulțumesc pentru plimbat din operator in operator ! Mai rar asa ceva ! Am mobilul de la digi si nu il pot folosi !

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Pentru a rezilia contractul trebuie sa ajunga titularul abonamentului intr-un punct de lucru Digi.

  13. Buna ziua!Va rog sami spuneți dacă sunt în altă țară plecată și nu are cine să-mi plătească factura acasă la cablu internet și abonamente ce se poate întâmpla???

    • Buna ziua,
      Pe termen scurt sau lung?
      Serviciile vor fi suspendate pentru neplata in urma neplatii primei facturi. Reconectarea lor in urma achitarii facturii restante este gratuita, cu exceptia televiziunii unde se plateste o taxa de reconectare de 15 luni.
      Daca va intereseaza pe termen lung, dupa cateva luni (3-6 luni in principiu), contractul este reziliat unilateral. Daca nu se vor plati facturile si nu se vor preda echipamentele in urma acestei operatiuni, la un moment dat veti fi contactata de catre o firma de recuperare debite.

  14. Bună ziua,
    Doresc rezilierea contractului la o adresa unde sunt 2 abonamente, dar un titular este în afara tarii iar celalalt nu se poate deplasa la un sediu RDS.. Menționez, k tot la aceeași adresa se va face un alt contract, pe alt titular, prin fibra optica.. Va rog sa îmi spuneți cum pot rezilia cele 2 contracte.. Va mulțumesc!!

  15. Buna ziua,
    Am incheiat un contract pentru cablu TV digital cu firma RCS-RDS in aprilie 2019. In 23 iulie 2019 s-a schimbat topologia in blocul din apropierea mea pe fibra optica. Legatura pe care o aveam cu acest bloc pentru a avea semnal in apartamentul meu (aflat intr-o casa particulara) s-a intrerupt. Am facut in 23 iulie sesizarea cuvenita, am constatat ca in 25 iulie mi-au trimis un mesaj cum ca nu am fost acasa, in citeva minute am luat legatura cu dispeceratul si am relatat faptul ca s-a recurs la o minciuna. In continuare nu am semnal nici in 29 iulie. Cum pot sa reziliez contractul, tinind seama de faptul ca au trecut cele 48 de ore in care intreruperea trebuia rezolvata.

    • Buna ziua,
      Faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi in care sa solicitati rezilierea contractului pe motiv ca sesizarea nu a fost rezolvata, insa cred ca pana se va aproba rezilierea, se va rezolva problema tehnica.

  16. Buna seara! Am facut 3abonament de telefonie mobila la rcs rds in luna februarie 2019,unul a fost cu portarea pe loc ,unul cu nr nou iar la unul se facea portarea luna aceasta cand imi expira contractul la vodafon.Mentionez ca am primit a treia cartela cu serie pana la portare 4 luni gratuit ,pe care nu am folosito este sigilata.Din nefericire am avut 4 luni de chin cu semnalul la telefoane cand suntem sunati sau sunam acasa pe unul din telefoane spune ca este inchis telefonul ,nu avem semnal.Dezamagirea cea mai mare a fost cand am primit factura si am vazut ca pletesc 3 abonamente de digi si incontinuare platesc si vodafonul ,nu mi sa facut portarea.As vrea sa renunt la digi ca merge foarte slab dar am contract pe 2 ani.ce pot face.Va multumesc

    • Buna seara,
      In primul rand va recomand sa sunati la Digi la numarul 0314007777 pentru a verifica de ce nu s-a facut portarea.
      In ceea ce priveste rezilierea contractului, daca adresa contractuala este adresa la care aveti probleme iar cei de la Digi nu va pot oferi o solutie, atunci se poate face rezilierea contractului fara plata unor taxe suplimentare. Insa, trebuie mai intai sa faceti o sesizare la 0314007777, sa se verifice acoperirea in zona iar in urma verificarilor sa primiti raspuns ca nu exista un termen pentru rezolvarea problemelor de acoperire.
      De asemenea, trebuie stiut ca in cazul unei rezilieri pentru abonamentul cu numar portat, numarul acela se va pierde. Pentru a nu-l pierde, trebuie sa portati numarul in alta retea, portarea numarului in alta retea presupune rezilierea automata a abonamentului respectiv, fapt care va duce automat la emiterea taxelor de reziliere. Este mai complicat aici si trebuie discutat foarte bine la relatii cu clientii Digi pentru a stii cum se procedeaza, preferabil ar fi sa aveti si raspuns in scris sau inregistrarea telefonica (inregistrarea telefonica se poate cere la Digi).
      In prima faza, faceti sesizarea in care sa reclamati lipsa semnalului si vedeti ce se intampla, daca va pot oferi o solutie (slabe sanse) sau daca se poate face rezilierea in acest caz fara plata unor taxe.

    • Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI).
      Atentie: daca inca aveti perioada contractuala va fi nevoie sa achitati taxe de reziliere conform contractului.

  17. Buna ziua. La locatia actuala exista servicii de internet si televiziune de aproape 10 ani. Contractul este pe numele fostului chirias care ne este cunostinta si locuieste in afara tarii. Dorim sa ne mutam insa titularul abonamentului nu mai poate ajunge in tara pana la data la care ne vom muta. Exista vreo posibilitate sa schimbam titularul abonamentului prin semnarea contractelor online? Cum am putea proceda? Actualul proprietar al imobilului nu este de acord cu paatrarea abonamentului pana la posibilia intoarcere in tara a titularului. Noi suntem „la mijloc”. Am vrea sa preluam contractul dar nu stim cum. Inteleg ca rezilierea e posibila doar cu prezenta fizica a titularului.
    Multumesc pentru eventualele raspunsuri.

    • Buna seara,
      Nu este posibila preluarea contractului in acest caz. Preluarea se poate face doar intr-un sediu Digi fiind prezenti atat titularul actual cat si persoana care doreste preluarea contractului. Altfel, nu este posibil.
      Insa, daca titularul actual nu mai plateste, serviciile vor fi suspendate si nu se vor mai emite facturi. Daca va exista un singur contract cu datorii/echipamente de predat, se poate face un alt contract pe numele altei persoane la acea adresa, fie ca este titularul imobilului sau un alt chirias. Insa, daca exista 2 contracte cu datorii, nu va mai fi posibila semnarea unui al treilea contract de un alt chirias, decat de catre titularul imobilului cu actul de proprietate.
      Ma anuntati daca exista neclaritati.

  18. Buna! Am facut un contract 1 an pt internet oct 2018. Stiam ca trebuie sa ne mutam in decursul acestui an si am intrebat daca il pot muta la alta adresa si mi au spus ca da, iar daca cumva la acea adresa nu au infrastructura contractul se va rezilia fara penalitati. Sa intamplat exact invers, adica la noua adresa nu au infrastructura iar ei vor ca eu sa platesc penalitati ca sa imi rezilieze, ca si cand sunt eu vinovata ca nu au infrastructura in Sisesti. Intrebarea mea este, care varianta este adevarata?

  19. Buna, cand se poate face un contract pentru internet si cablu, dupa rezilierea unui contract semnat si anulat in aceeasi zi de o alta persoana (nu s-a instalat nimic la adresa)? Cand a fost reziliat contractul, au spus ca nu se poate prelua contractul de o alta persoana decat peste o luna si alt contract se poate face peste 30 de zile. E adevarat?

  20. Buna, ieri am semnat contractul cu rss rcs .considerand ca este doar o zi de la semnarea contractului și sunt încă indecis sa continui , ce trebuie sa plătesc ca sa reziliez contractul de tv și telefonie fixa ?
    Mersi

    • Salut Tiberiu,
      Daca inca nu ti-au fost instalate serviciile atunci poti refuza instalarea fara niciun cost suplimentar.
      Daca ti-au fost instalate serviciile, atunci trebuie sa platesti taxele de activare/instalare (sunt mentionate in contract, difera in functie de infrastructura) si anumite reduceri subventionate.

  21. Buna ziua, doresc inchiderea contractului de furmnizare internet , py locatiile din Str Trilului, nr * si pt locatia din str Drumul Binelui nr * .Contract este pe firma ASIMED IMPEX SRL , RO ******* . Motivul incheioeri contractului fiind ca nu mai avem activitate in acele locatii . Multumesc . Asptept un raspuns

  22. Buna !am un abonament de internet la care vreau sa renunț din motive personale . Abonamentul il am de 4 luni … vreau sa stiu daca pot renunta de luna viitoare la el ?

    • Buna Ana,
      Ti se vor cere sa platesti taxe de reziliere (ei le denumesc sume subventionate), in functie de serviciile contractate si tipul serviciilor. Daca tragi linie dupa ce aduni acele taxe, este posibil ca plata lunara a abonamentului sa fie mai rentabila decat rezilierea.

    • Pe ce perioada ati facut contractul? Teoretic pe cel putin un an. Cu alte cuvinte nu puteti renunta la internet decat daca veti plati niste taxe. Cititi contractul semnat de dvs si acolo scrie ce taxe vei plati daca nu respectati contractul.

  23. Buna ziua,
    Va rog sa ma ajutati cu rezilierea contractului de servicii cablu si internet din motive personale, cod client ****, adresa strada * nr *, bloc *, sc *, et *, ap *, sector 6, Bucuresti incepand cu data de 1 august 2019. Mentionez faptul ca toate facturile sunt platite la zi.
    Multumesc pentru intelegere!
    tel contact: 07****

  24. Buna ziua.
    Va rog sa Închideți furnizarea serviciului TV – la adresa din Str * nr *, sector 3,
    ***** , întrucât a decedat.
    Va Multumes

  25. Bună seara, am avut un abonament la RDS care a expirat pe 31 mai 2019. Lunile aprilie și mai nu am platit pentru că vândusem apartamentul și noul proprietar nu dorea RDS. Am anunțat că doresc reziliere cu 2 luni înainte și mi s- a spus că trebuie să plătesc taxă 100 lei pentru fiecare serviciu și că ies mai ieftin dacă plătesc abonamentul deși nu consum. Nu am fost de acord cu nici o varianta. Condițiile de reziliere nu sunt explicite in contract, sunt ascunse într-o adresă de www. Eu ce trebuie sa fac acum?

    • Buna seara,
      Conditiile de reziliere ale contractului sunt mentionate in contractul de furnizare servicii semnat si primit de dvs. Pentru a rezilia contractul in acest moment este nevoie sa platiti facturile restante (presupun ca serviciile au fost deconectate pentru neplata) moment in care veti putea solicita si rezilierea contractului.

        • Nu, dupa expirarea perioadei contractuale, contractul functioneaza in continuare pe perioada nedeterminata, adica puteti rezilia oricand doriti dar nu se reziliaza singur.

          • Asa sunt toate contractele la toti operatorii, daca nu se solicita rezilierea serviciile sunt furnizate in continuare pana se solicita intreruperea, este mentionat si in contract acest aspect.

  26. Buna ziua
    Am abonament la Digi mobil.si in 11 iulie se încheie contractul si as vrea sa il închid.eu nu sunt in tara si nu pot merge la un Punct Digi.ar trebui sa trimit un email.
    Mă puteti ajuta?

    • Buna ziua,
      Rezilierea contractului Digi se poate face de regula doar intr-un punct de lucru Digi de catre titular, foarte rar se fac exceptii. Puteti face o solicitare pe pagina Facebook Digi Romania prin care sa explicati situatia.

  27. Buna ziua!

    Va rog daca este posibil sa ma lamuriti in urmatoarea problema:

    Sora mea a decedat in anul 2016.
    Sora mea avea contract cu RCS pentru televiyiune si internet pe numele ei.
    Dupa deces si efectuarea succesiunii fica ei este mostenitoare legala a apartamentului.

    Dupa deces nu a fost trecut contractul pe numele ficei care a plecat in strainatate, abonamentul s-a mentinut in continuare pe numele persoanei decedate, dar s-au platit toate facturile pana in momentul actual la abonamentul rcs, facturi emise pe numele sorei decedate.

    In momentul de fata fica care este intoarsa in tara pentru o perioada nedeterminata doreste sa rezilieze contracul cu RCS, facut pe numele mamei

    Cum se procedeaza in acest caz si ce trebuie facut.

    Multumesc

    • Buna ziua,
      Din cate stiu, intr-un punct de lucru Digi rezilierea contractului se poate face cu certificatul de deces. Daca doreste sa faca preluarea acelui contract presupun ca are nevoie de certificatul de mostenire.

    • Pentru suspendarea abonamentului de internet trebuie sa ajunga titularul contractului intr-un sediu Digi, se poate face pe maxim 3 luni suspendarea.

    • Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Va recomand sa trimiteti o solicitare catre Digi in care sa solicitati ca veti rezilia contractul daca nu vi se face o oferta pentru telefonia mobila.

  28. Buna ziua am o mare rugaminte la dv ieri 1iulie 2019 am incheiat un contract cu dv pe numele *** Maneciu Paninteni nr * ,si am rugamintea de a ne anula contractul facut pe nr.de tel 07****** si 07****** deoarece am un contract cu cei de la ORINGI si sintem obligati sa platim abonamentul tot pina in luna februarie 2020,nu avem acesti bani si nu ne ramine decit sa anulam contractul cu dv.va multumesc .

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Pentru anularea contractului va recomand sa ajunga titularul cat mai repede intr-un punct de lucru Digi si sa solicite anularea.

  29. Am contract cu digi de apx un an timp in care de mai multe ori,ultima data de 6 zile, din cauza unor probleme tehnice,un aparat defect,nu am mai putut beneficia de televiziune,netul functionanad,as vrea sa reziliez contractul fara sa platesc. Este posibil sau trebuie sa ma adresez unui avocat.

    • Domnule Mario depinde pe ce perioada ati semnat contractul si ce ,clauze sunt stipulate in acel contract. Mai sus in acest material aveti scris ce taxe trebuiesc platite daca reziliati contractul inainte de termenul initial.

    • Rezilierea contractului se poate face fara plata unor taxe suplimentare doar daca cei de la Digi nu reusesc sa gaseasca o solutie. Va recomand sa insistati cu sesizarile iar daca problema nu se rezolva in maxim 30 de zile, puteti solicita rezilierea contractului (daca sunteti refuzat, luati legatura cu cei de la OPC).
      Intre timp, puteti cere reducerea facturii pentru serviciul pe care nu l-ati putut folosi pana acum.

  30. Buna seara, detin un contract care cuprinde cablu, telefonie mobila fixa si internet. Am. solicitat rezilierea contractului (înainte de a se împlini termenul de un an) iar la casierie mi s-a facut calcului taxelor si s-a ajuns la 250 de lei. Dupa care am dat un telefon la București, unde mi s-a spus suma de 600 de lei. Cum este asta posibil? (telefonul fix este achiziționat de mine, nu primit).

    • Buna seara,
      Trebuia sa solicitati clarificari de la persoana care v-a contactat. De aceea va suna, sa va informeze, sa ofere informatii.
      Taxele pe care trebuie sa le platiti in caz ca reziliati inainte de termen sunt prevazute si in contract.
      Noi nu putem sa va spunem exact deoarece depinde de servicii, de zona in care ati beneficiat de servicii, de infrastructura, etc.

        • Nu cred ca sunt doua sume, cred ca prima persoana nu v-a informat corect.
          Daca aveti nelamuriri, luati legatura cu cei de la Digi pentru a vi se explica. Totusi, nu inteleg de ce nu ati intrebat cand ati fost sunata daca ati avut nelamuriri, persoana respectiva probabil cu asta se ocupa, cu informatii despre reziliere.

  31. Buna ziua
    Am facut o cerere de desfiintare pentru ca ne-a m mutat de la locuita .
    Inca nu a venit nimeni sa recupereze antena de pe casa.
    Restul de echipament o sa l duc personal la Sibiu.

    • Buna ziua,
      Antena este in custodie? Nu cumva sa fie proprietate personala. Puneti o intrebare la relatii cu clientii Digi Sibiu la numarul 0369400414 pentru a stii sigur.

    • Buna seara,
      Va recomand sa faceti o sesizare la RCS – RDS in care sa mentionati aceasta problema, preferabil ar fi sa atasati si o dovada ca titularul este nedeplasabil.

  32. Bună ziua. Doresc să reziliez un contract la RDS, având încă perioadă contractuală de 4 luni. Am mers la un sediu în orașul de domiciliu, am depus acea cerere specială, am lăsat și modemul în stare perfectă. M-i s-a spus să plătesc factura la zi, deci luna în curs, am plătit-o, apoi m-i s-a că este este în regulă și ca v-oi fi contactată! (Acest lucru s-a întâmplat în urma cu câteva luni.) Acum sunt sunată de cineva de la ei, pe motiv ca mai trebuie sa plătesc 150 de lei, taxă de dezinstalare…. E normal așa ceva? Mulțumesc!

    • Buna ziua,
      Rezilierea contractului inainte de termen presupune plata unor taxe suplimentare, in mod normal trebuia sa vi se spuna acest lucru de cand ati solicitat prima data rezilierea.

  33. Bună ziua, Cum ar trebui sa arate o inputernicire către rcs-rds de închidere contract dacă nu sunt în România și vreau sa inputernicesc pe cineva din familie

  34. Cum sa fac daca eu acum o luna am semnat pentru un contract cu digi tv-internet, insa nu mi s-a instalat încă. As putea sa renunț la contract?

    • Doamna Ioana daca nu vi s-au instalat serviciile digi timp de o luna puteti renunta la contract prezentandu-va la un sediu digi cu acel contract sau cu buletinul daca dvs sunteti titularul contractului si faceti o cerere de reziliere pe motiv ca nu ati beneficiat de servicile lor timp de 30 de zile. ( Nu vi sa instalat serviciile). Rezilierea se face doar in magazinele digi.

    • Puteti sa renuntati oricand la serviciile fixe daca nu v-au fost instalate, contractul este activ de la instalarea serviciilor. Cand sunteti sunata pentru instalare e suficient sa le transmiteti telefonic ca refuzati instalarea.

  35. Buna seara ! As vrea sa-mi spuneti cum pot rezilia contractul cu serviciul de cablu TV Mentionez ca doresc acest lucru, deoarece voi pleca din tara pe o perioada nedeterminata Multumesc

    • Buna seara,
      Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI).

    • Buna seara,
      Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI).

  36. Buna ziua ,baiatul meu e plecat din tara si ar vrea sa suspende pentru trei luni abonamentul la tv si internet. Ce trebuie sa faca sa ma imputerniceasca pe mine sa rezolv aceasta problema .Multumesc,sanatate!

  37. Intrucat copiii mei au plecat la munca in strainatate, nu mai am nevoie de acest numar, pe care va rog sa-l radiati.
    Multumesc!
    Dumnezeu sa va binecuvinteze!

  38. Subsemnata ****** cu domiciliul in sat Tecuci jud. Teleorman cod client ***** ,va rog a-mi aproba rezilierea contractului TV ,incepind cu data primirii prezentei cereri Mentionez ca solicit aceasta,. deoarece voi pleca din tara pe o perioada nedeterminata Multumesc

    • Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Pentru a rezilia contractul in reteaua Digi trebuie sa ajunga titularul contractului intr-un punct de lucru Digi.

  39. Va informez ca luna iunie 2019 este ultima luna la care voi plati abonamentul din strada Matei Basarab nr * sat Potopinu comuna Dobrosoloveni jud olt client fiind **** , cod client ****

    • Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Rezilierea contractului Digi se poate face doar de catre titular intr-un punct de lucru Digi.

  40. Buna ziua,asa cum am explicat si unuia dintre operatorii dumneavoastra,a-si dori rezilierea contractului de tel.mobil ,motivul fiind urmatorul:este un contract facut acum ceva ani,cand eram in Romania,actualmente locuiesc in Italia,sunt 10 de cand nu ma mai intorc in tara iar abonamentul il plateste mama mea care, din pacate nu mai reuseste din punct de vedere financiar sa il plateasca.Eu in tara pentru o lunga perioada de timp nu ma voi intoarce.Sper sa puteti intelege situatia.Va multumesc si astept un raspuns.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Rezilierea contractului in reteaua Digi se poate face in mod normal doar de catre titular intr-un sediu Digi.
      In situatia dvs va recomand sa faceti o sesizare online (pe site-ul Digi sau pe pagina Facebook Digi Romania) in care sa detaliati situatia dvs, poate se va face o exceptie.

  41. Bună dimineața,am o nedumerire.Am 3 abonamente la Digi și am portat unul la Vodafone.A trebuit să merg la sediul Digi să iau ultimele 3 facturi,nu mia spus nimeni nimic,am făcut portarea și a doua zi primesc mesaj de la Digi că trebuie să plătesc taxa de reziliere.Contractul expiră în luna august

    • Domnule Mircea daca contractul , cu digi mai este in vigoare pana in august este normal sa platiti o taxa de reziliere, pentru nerespectarea contractului, daca ati mai beneficiat de oferte din partea digi la abonare sa zic ( 6 luni gratis abonamentul sau ati cumparat in rate telefon) veti plati si acele oferte. Iar cei din magazinele digi nu sunt obligati sa va anunte, aceste lucruri daca nu ii intrebati dvs.

    • Asa cum a mentionat si domnul Bebe, aceste informatii trebuiau sa le solicitati dumneavoastra, cei de la Digi sunt obligati sa aprobe cererea de portare, asta inseamna rezilierea abonamentului Digi si plata unor taxe daca e sub perioada contractuala.

      • Inteleg dar sunt in germania. nu pot veni numai pt treaba asta telefonic nu se poate e o prostie
        Nu tot omul are cunoștințe sa trimita online am incercat toată ziua azi parca ar fi la bank

        • Rezilierea contractului in reteaua Digi se poate face doar intr-un punct de lucru Digi, trebuia sa se rezilieze contractul inainte sa plecati din tara. Puteti suna la relatii cu clientii Digi si sa faceti o sesizare mentionand ca nu puteti ajunge in tara urmand sa primiti un raspuns.

  42. Locuiesc in Timisoara ,str.Martir Gabriela Tako,bl.*,sc.8,ap.8-tlf.07788888-in fiecare an plec din Timisoara cateva luni6-7 ,doresc sa fac suspendarea abonamentului Tv. pentru 3 luni ,incepand cu luna Iulie 2019.-deci lunile IULIE,AUGUST,SEPTEMPRIE. Desi in conditiile de suspendare se spune ca la reconectare nu se percep costuri,eu am fost taxat in fiecare an.7-8 lei.
    In plus si cel mai important,suspendarea o cer cand nu sunt acasa ,nu imi conditionati cererea ca nu au trecut 12 luni.Con ditia normala si de bun simt e ca cererea sa fie o data intr-un an calendaristic.

    • La RCS – RDS suspendarea contractului si reconectarea in urma suspendarii la cerere nu costa nimic. Va recomand sa discutati la relatii cu clientii Digi pentru a afla ce au reprezentat acei 7-8 lei.

      • Bina ziua , sunt abonat rds la 2 adrese Bucuresti si Cta . La adresa din Cta se locuieste din iunie-septembrie , doresc suspendarea contractuluo pe perioada in care nu se locuieste.Multumesc

        • Buna ziua,
          Puteti solicita suspendarea contractului pe o perioada de minim o luna, maxim 3 luni printr-o cerere depusa intr-un punct de lucru Digi.