Reziliere contract Digi (RCS – RDS)

Una dintre cele mai frecvente intrebari adresate de catre abonatii Digi (RCS – RDS) este cum pot face rezilierea contractului Digi? In acest articol vom discuta despre modalitatile de reziliere si alte informatii despre acest subiect.

Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI). Spre deosebire de alte companii, cei de la Digi nu sunt deloc flexibili cand vine vorba de rezilierea contractului si nu accepta o alta metoda de reziliere, decat intr-un punct de lucru in urma unei cereri depuse de catre titularul contractului. Cererea este tip si se va completa la sediu, nu este nevoie sa o scriem noi.

Rezilierea contractului Digi nu se poate face online sau telefonic la relatii cu clientii (call center), aceste variante pot fi folosite doar in cazuri speciale (titular nedeplasabil, titularul nu mai este in tara – cu dovezi) insa inainte trebuie sa fie facuta o sesizare la Digi pentru una din aceste situatii.

Reziliere contract Digi (RCS – RDS)
Rezilierea contractului Digi intra in vigoare incepand cu data de 01 a lunii urmatoare. De exemplu, daca depunem cererea de reziliere in data de 01 martie sau 31 martie, rezilierea va intra in vigoare incepand cu 01 aprilie. In luna martie, serviciile vor fi functionale, acestea fiind platite integral. Daca depunem cererea de reziliere dupa emiterea facturii (spre finalul lunii), se va emite o factura storno. In situatia descrisa, daca avem echipamente in custodie (decodor, smart cam, ONT, stick date mobile, etc.) acestea trebuie sa fie predate in luna aprilie, preferabil in primele 7 zile din luna aprilie. Telefoanele foarte vechi in custodie (Huawei) nu se mai returneaza.

Cum poate rezilia contractul imputernicitul contractului Digi?

In reteaua Digi rezilierea contractului nu se poate face de catre imputernicitul trecut pe contract, doar titularul poate face rezilierea. Aceeasi situatie in cazul in care se doreste preluarea contractului (transfer) de catre o alta persoana, trebuie sa fie titularul de fata.

Ce taxe trebuie sa achitam daca solicitam rezilierea contractului inainte de a expira perioada contractuala?

Rezilierea anticipata a contractului presupune plata unor taxe catre Digi, taxe precum:
-taxa de instalare/activare servicii fixe pe fiecare serviciu instalat;
-taxa de activare telefonie mobila / date mobile;
-pret subventionat telefon mobil; telefoanele mobile se ofera mereu la preturi mai mici decat preturile de lista, daca facem rezilierea anticipata a contractului, atunci vom plati diferenta pana la pretul integral al telefonului (exemplu: daca am luat un telefon in rate, costul total al avansului + rate fiind 800 de lei, pretul de lista al telefonului fiind 1000 de lei iar noi am platit in total pana la data rezilierii 500 de lei, atunci vom plati diferenta pana la 1000 de lei, adica 500 de lei);
-reduceri acordate conform ofertei (daca am beneficiat de 50% reducere in primele 4 luni, vom plati suma redusa);

Daca aveti nelamuriri/intrebari privind rezilierea contractului in reteaua Digi (RCS-RDS), lasati un comentariu cu o descriere cat mai detaliata a solicitarii voastre.

Reziliere contract Digi (RCS – RDS) – online

Update: Avand in vedere criza sanitara, Digi a devenit o companie mai flexibila in ceea ce priveste modificarile online iar acum este posibila aceasta operatiune inclusiv online trimitand mail cu cererea de reziliere si datele de identificare pe adresa clienti[at]rcs-rds[punct]ro.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

875 COMENTARII

  1. De mai bine de un an nu mai platim factura la digi (avem un abonament cu net nelimitat la telekom si am considerat ca e inutil sa platim si factura si abonamentul), am crezut ca cei de la Digi vor taie netul și gata, dar recent ne or sunat si au spus ca trebuie sa platim 60 de lei pentru facturile neplătite ce i de făcut ?

    • Daca atunci cand ati hotarat sa nu mai platiti facturile la digi aveati un contract cu ei in vigoare inca atunci platiti cei 60 de lei ca sa nu platiti mai mult mai tarziu si reziliati cu digi contractul . Insa daca contractul nu mai era in vigoare atunci nu trebuie sa platiti acea suma . Va sfatuiesc totusi sa va duceti intr-un magazin digi si sa rezolvati problema.

    • Pai v-au taiat internetul dupa primele 1-2 luni, altfel nu aveati 60 de lei de plata ci probabil cateva sute de lei.
      Sa inteleg ca dvs asa considerati ca se reziliaza un contract, nu se mai plateste si gata, nu? Oare bancile fac la fel daca nu mai platim rata imobilului?
      Ce ar putea fi de facut altceva decat ce vi s-a spus de la Digi, adica sa platiti datoria? Doreati o solutie sa nu mai platiti ceea ce a fost furnizat, sau?

  2. Buna ziua.doresc să mă dezabonez de la serviciul de internet pe care îl dețin momentan.as dori sa rama cu contract de televiziune doar,dar fara internet..*****,Brăila,str.* …07******

  3. buna,daca sunt interesata de un abonament la internet fix iar peste doar 2 sau 3 luni doresc rezilierea lui…ce taxe trebuiesc platite?mentionez ca doresc internetul fiberlink 1000 . iar daca spre exemplu ma mut cu locatia se poate muta si internetul presupun nu ?

    • Buna Claudia,
      Trebuie sa platesti taxa de instalare si activare a abonamentului fix, aceasta difera in functie de infrastructura (aceste sume sunt trecute in contract).
      In plus, va trebui sa platesti daca ai beneficiat de vreo reducere la inceputul contractului.
      Se pot muta serviciile la alta adresa fara probleme. Platesti doar materialele necesare instalarii la noua adresa (care n-ar trebui sa fie mai mult de 10-20 de lei).

  4. Buna ziua , m-am portat la Digi de la Vodafone cu cartela prepay la indemnul unor prieteni. Am constatat ca nu e ceea ce vreau si nu sunt multumit de serviciu. Asa ca am decis sa ma portez inapoi la vodafone dupa doar 2 zile. Mentionez ca respectivul agent mi a cerut doar buletinul sa ma porteze, nu am semnat niciun contract. Iar acum am fost instiintat ca trebuie sa achit taxele de reziliere. Despre ce taxe e vorba daca eu nu m am folosit de serviciul lor decat saptamana aceasta.

  5. Buna ziua,eu am reziliat contractul cu Digi tv satelit din luna august dar am platit integral pana in luna decembrie,Cum pot sa fac sa imi restituie banii inapoi deoarece eu locuiesc in Suedia si sora mea s a ocupat de totul dar cei de la Digi nu vor sa i dea ei banii doar mie .,eu nu pot veni si in cazul acesta ce ede facut?Va multumesc

  6. Buna ziua, am reziliat contractul in luna august , am predat echipamentul la data de 02.10.2020 si inca primesc factura ca si cum beneficiez de serviciile dumneavoastra , in conditiile in care acestea au fost sistate la momentul rezilieri . Interbare : pana cand imi mai trimiteti factura daca NU BENEFICVIEZ DE SERVICIILE DUMNEAVOASTRA !!!Telefonic nimeni nu are un raspuns , comunicare 0 !!! Astept cu interes raspuns !!!

  7. Buna ziua . Este un contract la domiciliul meu pe numele soțului cu datori mai vechi , in momentul actual eu am revenit la domiciliu , momentan sutem in divort, pot face alt contract pe numele meu sau pe numele tatălui meu ( care este proprietarul ) apartamentului . Eu sunt dispusa sa achit si datoria daca se poate eșalonat?

    • Buna ziua,
      Proprietarul poate face contract pe numele dansului indiferent de datoriile de la acea adresa.
      Daca nu s-a schimbat nimic la Digi, puteau fi maxim 2 contracte cu datorii la o adresa. Astfe, daca este unul singur, ar trebui sa puteti sa semnati contract si pe numele dvs.

  8. Buna ziua,as dorii sa inchid contractul dar mama mea este titularul iar ea este in alt oras,ce ar trebuii sa faca ea ca sa pot incheia si sa returnez echipamentele?

    • Trebuie sa se prezinte titularul contractului intr-un sediu Digi si sa faca o cerere de reziliere a contractului. Atentie daca titularul este in perioada contractuala si doreste sa rezilieze contractul atunci va plati taxe de reziliere. Taxele sunt trecute in contract. Daca nu mai este in perioada contractuala atunci nu plateste nici o taxa de reziliere.

    • Buna ziua,
      Rezilierea contractului la Digi se poate face doar de catre titularul contractului in judetul in care au fost furnizate serviciile.
      Puteti face o solicitare online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact in numele titularului si vedeti daca se aproba rezilierea online.

  9. Buna ziua.Suntem persoana juridica si am dorii sa rezilem contractul care SC ***** SRL avand CUI RO****** il are incheiat cu d-vostra.Am dorii sa stim daca aveti model de cerere anume sau putem redacta noi o cerere pe care sa o trimitem onlain si va rog sa ne dati si o adresa de mail unde sa o trimitem.
    Va multumim!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Trebuie sa luati legatura cu responsabilul business Digi care se ocupa de contractul dvs. Daca nu aveti datele de contact ale acestei persoane, sunati la relatii cu clientii Digi persoane juridice la numarul 0314006500.

  10. Buna ziua. Ma puteti ajuta va rog as dorii sa reziliez un contract de televiziune si internet la Digi dar mi s a spus de catre cei de la Sediu Digi ca trebuie sa platesc toata suma pe acesti doi ani undeva la 400lei iar baiatul care ne a ajutat sa ne mutam la Digi mi a spus ca doar acea promotie pe acel an de 50%. Cum as putea proceda in cazul in care cei de la sediu zic altceva

    • Taxele de reziliere sunt trecute in contract. Se platesc lunile ramase pana la sfarsitul contractului + promotile de care ati beneficiat ( 50% reducere abonament in primele 4 luni sau ce fel de promotie ati avut.)

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Daca ati avut si telefonie mobila sau telefonie fixa, e posibil ca ulterior sa se fi emis costul suplimentar al convorbirilor. Pentru a afla exact ce reprezinta ultima factura emisa, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414, ei va vor spune concret ce reprezinta acea factura.

  11. Avand in vedere decesul titularului ***** si incheierea la data de 01.09.2020 a unui contract Digi nou pentru abonament 24 luni tv cablu + internet fix pe aceiasi locatie (loc.Dunarea/comuna Seimeni/jud.Constanta, str.* nr.*), pe numele subsemnatei **** (mostenitoare) declaram reziliat vechiul contract incepand cu 01.09.2020
    Va multumim pentru intelegere

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa va prezentati cu certificatul de deces intr-un punct de lucru Digi.
      Daca nu aveti aceasta posibilitate, va recomand sa faceti o solicitare pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

  12. BUNA ZIUA,
    NUMELE MEU ESTE MARIAN DIN HARSOVA STR. * NR * COD CLIENT ***** ,AS DORI REZILIEREA CONTRACTULUI CU DVS DEOARECE NU MAI FOLOSESC INTERNETUL (MODEMUL DE LA DVS ) DORESC ICHEIEREA CONTRACTULUI CU DATA DE 1,09,2020
    MULTUMESC

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care puteti rezilia contractul.
      Va recomand sa va grabiti deoarece trebuie sa depuneti cererea de reziliere luna aceasta pentru a intra in vigoare incepand cu 1 septembrie.

      • Bună ziua! Noi avem contract Digi TV in Spania. Am dorii sa întrerupem contractul deoarece aparatul nu mai funcționează și nu îl putem repara sau cumpăra altul din Spania. Ne puteți informa cum am putea sa renunțăm la contract din Spania?

        • Buna seara,
          Daca va referiti la o antena satelit, nu puteti renunta la abonament in Spania ci doar in Romania.
          Daca aveti televiziune prin cablu de la Digi Spania, atunci puteti renunta la contract acolo.

    • Nu este un model standard cu care trebuie sa veniti dvs, trebuie doar sa ajunga titularul intr-un sediu si este o cerere tip oferita de agentul Digi pe care trebuie sa o semnati.

  13. În luna mai 2020 am schimbat contract de internet cu Digi de la viteze mai mică la cea mai mare, asta pt că aveam probleme de semnal, dar problemele persistă. De o săptămână sun în fiecare zi la serviciu clienți, promit că vin și până acum nu au venit. Eu vreau să reziliez contract cu ei, pt că nu oferă asistența promisă, fără să plătesc nicio taxa de reziliere, fiind vină lor pt probleme cu internet. Exista o lege în sensul acesta? Mulțumesc

    • Aveti nr de inregistrare a sesizarii facute de dvs la Relatii Clientii? Cat timp a trecut de cand ati facut sesizarea si nu au venit tehnicenii sa verifice? Cu nr de inregistrare a sesizarii dvs puteti face o cerere la ANPC.

    • Daca inca aveti perioada contractuala, puteti rezilia contractul fara plata taxelor de instalare doar daca ei confirma ca nu pot rezolva aceasta problema.
      Daca a trecut o saptamana, faceti o sesizare la ANPC.

  14. BUNA SEARA, AM INTREBAT CAT TIMP POT VIZIONA PE MOBIL – DATE MOBILE -IN TETEAUA
    DIGI AVAND 50GB. DIN GRESEALA AM PUS EMAILUL PE ABONAMET NEWSETTER . VA ROG SA-MI RASPUNDETI LA INTEBARE SI SA ANULATI ABONAMENTUL NEWSETTER PE CAE NU-L DORESC

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Cand primiti un e-mail de la ei, ar trebui sa aveti undeva in subsolul mailului o optiune prin care puteti sa va dezabonati. Daca nu o gasiti, sunati la relatii cu clientii Digi si specificati acest lucru.

  15. BUNA ZIUA,
    SC ***** SRL IASI ,STR * NR * CU ABONAMENT LA DVS SOLICITAM TRANSFERUL CONTRACTULUI PE SC * SRL IASI STR * NR * DEOARECE S A SCHIMBAT DENUMIREA FIRMEI ,IAR SC * SRL ESTE INCHISA SI NU MAI PUTEM ACHITA FACTURA CATRE DVS

  16. Buna seara! Am avut si eu un abonament digi care a fost anulat(am fost plecat si am ramas in urma cu facturile) Am sunat la ei pt reconectare si mi-au zis ca trebuie sa duc vechile echipamente si sa semnez alt contract…nu stiti nicio varianta sa raman cu vechile echipamente? .. nu vad rostul sa le predau pe acelea ca imi dea ei altele..

    • Ati platit facturile restante? Daca da sunati din nou si spuneti ca nu doriti sa vi se schimbe echipamentele pentru ca ele funcioneaza. Nu vad de ce sa va schimbe echipamentul daca acesta functioneaza. Ce echipamente aveti?

      • Da, le-am platit, dar mai e o factura de 315 lei pt echipamente pe care au zis ca o anuleaza cand le predau! Am intrebat de ce nu pot ramane cu cele pe care le am..si mi-au zis ca asa sunt procedurile..echipamente de la ei am un digi smart, un digi smart plus, un router huawei si un nod optic,astea imi apar pe factura..si mai imi apare un smart card luat in 2013, asta o fi cartela care intra in digi smart cam?

    • Buna seara,
      Duceti-va in sediu sa discutati in detaliu, teoretic ar trebui sa fie posibil sa le preluati pe noul contract dar cred ca au nevoie de seriile echipamentelor.

  17. Sunt abonat Digi,dar,inainte de a fi la RDS,familia mea a avut abonament la Akta Stefanesti,Arges.De la 01.08.Aceasta firma a fost preluata de catre RDS,si acum ,ma trezesc cu doua abonamente.Fiind la aceeasi adresa,mi-au bulibasit contul meu online,fiindca nu mai pot activa extraoptiunile,FILNOW,de exemplu.I-am bubuit cu mesajele,ca ne-au luat ca din oala,desi,normal,trebuiau sa intrebe ,cum sunt eu,deja abobat Digi.Unul dintre aceste contracte trebuie sa dispara.Le-am comunicat,nici ei nu stiau prea multe despre proceduri.Asa e cand te lacomesti la clienti,la gramada cu totii,fara numar.Singurul lucru,care il pot sa il fac este sa reziliez contractul original RDS,care imi expira pe13.09.Deci,dupa 13.08,pot sa fac ,fara penalitati,Doar raman abonatul lor,Abonamentul de la fosta Akta,MAI ARE UN AN,DAR,PROBLEMA ESTE,CA ESTI PE FIBRA OPTICA DIFERITA,DE CE S-AU AMESTECAT IN CONTUL ONLINE ,ABONAMENTELE?bANUIESC CA TEHNICUL TREBUIE SA FACA CORECTURA.MULTUMESC.

    • Daca dvs aveti cablu de la digi atunci cred ca rezolvarea cea mai simpla a problemei este urmatoarea: Cand vine tehnicul sa va treaca familia de la AKTA la digi atunci dansii trebuie sa nu faca abonament, si atunci le dati dvs cablu daca stati in aceasi curte si astfel dispare al doilea abonament din contul dvs cel de la akta.

  18. In februarie m am portat la Digi de la Orange,și am făcut o mare prostie pt că nu am semnal ,nu pot sa fiu sunat ,nu am internet,e că și cum nu telefon.As vrea să mă mut pe altă rețea ,ce penalități as avea de plătit?

    • Penalitatile sunt scrise in contract, depinde si de ce bonusuri ati beneficiat( reduceri la abonamente, la telefoane) si multe altele. Ati fost cu telefonul la digi? Poate nu este setat cum trebuie pentru net. Ati facut o sesizare la ei ,cum ca nu aveti semnal la dvs in localitate?

  19. Buna ziua!
    Am reziliat un contrat de televiziune la Digi. Care este perioada in care se poate returna routerul? In cazul depasirii acestei perioade se percepe vreo taxa?
    Multumesc!

    • Buna ziua,
      Eu stiam ca erau primele 7 zile din luna urmatoare insa stiu cazuri cand a fost adus mult mai tarziu si nu s-a intamplat nimic. Daca nu au schimbat nimic de atunci, aceasta este situatia.

  20. Am facut acum o saptamana un abonament de 5 euro la digi cu internet nelimitat.Daca eu am facut abonamentul la sediu,il mai pot rezilia in decurs de 14 zile?

        • Eu stiu ca se poare rezilia contractul in termen de 14 sau 30 de zile. Daca spuneti ca au trecut doar 7 zile atunci teoretic sunteti in grafic. Eu zic sa consultati contractul acolo ar trebui sa scrie ce si cum.

        • Din cate stiu, termenul de 14 zile exista pentru contractele facute la distanta (online/telefonic), pentru contractele in sediu nu se poate rezilia fara taxe in primele 14 zile.
          Insa, daca aveti nervi si rabdare pentru sesizari, ar trebui sa stiti ca au voie sa emita taxe de reziliere doar pe promotiile oferite, adica veti plati doar daca ati avut reducere in prima luna, ceea ce nu este o suma mare. Inainte emiteau si taxe de activare (nu stiu daca o mai fac in prezent) insa acele taxe sunt abuzive iar in caz de reclamatie la ANPC, va vor da castig de cauza.
          Daca ati luat si un telefon in rate, treaba se complica, va trebui sa platiti integral telefonul la pretul de lista (care de regula e destul de mare comparativ cu pretul mediu al pietei).
          Ma anuntati daca aveti nelamuriri.

  21. Buna seara!
    Reprezint o societate care are in derulare un contract cu Digi. Situatia covid 19 a pozitionat societatea in categoria celor care au pierdut peste 75% din venituri ceea ce a facut posibil inclusiv obtinerea certificatului galben. Incepand cu luna mai (05) societatea noastra a reziliat contractul de inchiriere pentru locatia pentru care contractase serviciile Digi. Am solicitat la acel moment rezilierea contractului insa mi s-a comunicat ca exista doar posibilitatea de a suspenda pentru 3 luni (pana in august 2020) emiterea facturilor pentru servicii, ceea ce am acceptat. Avand in vedere ca practic societatea pe care o reprezint nu mai poate beneficia de serviciile contractate dintr-o cauza neimputabila acesteia, care sunt pasii de urmat? Precizez ca a fost incheiat contract pentru o perioada de 24 luni pentru servicii de telefonie mobila, tv si date, incepand cu data 04.12.2019. Multumesc frumos!

  22. AM UN ABONAMENT INTERNET PE NUMELE CABINETULUI CUI **** ADRESA STR ** SECTOR 6 ,ABONAMENT PE CARE DORESC SA=L REZILIEZ DIN 15/07/2020 PE MOTIV DE PENSIONARE .DORESC RESPUNS RAPID .MULTUMESC

  23. Salut, daca doresc sa renunt la chiria router-ului dat in custodie de catre cei de la Digi (5 lei/luna), ce documente am nevoie si daca mai trebuie sa achit vreo taxa la ei?

    Multumesc!

    • Vreti sa renuntati la contract? Nu se poate renunta doar la chiria aparatului. Daca doriti sa reziliati contractul va trebui sa depuneti o cerere de reziliere ori intr-un pop digi ori la Relatii Clientii, iar taxe platiti in caz ca mai sunteti in perioada contractuala.

    • Salut Alexandru,
      Poti renunta la routerul primit in chirie (presupun ca ai un Kaon sau ZTE H298H/H298A) fara sa renunti la abonamentul de internet.
      Te duci cu el in brate intr-un punct de lucru si vei rezolva pe loc.

  24. va informam ca suntem de acord cu preluarea contractulii din str.* nr.*;ap. *;Constanta de d-nul ****, noul propietar al locatiei, multumesc

  25. Cum se poate rezilia un contract rds-rcs a unei persoane decedate, a cărui rude nu sunt în țară și nu pot veni să ridice Certificatul de Deces. Singurul act doveditor al decesului este Certificatul constatator de deces de la medic.

  26. Buna seara! Am un abonament de internet de la digi de mai bine de 5 ani si as vrea sa-l reziliez intrucat nu mai locuiesc la adresa respectiva ( chirie ) si apartamentul va fi inchiriat pe viitor. Trebuie neaparat sa ma prezint intr-un punct rcd-rds sau se poate depune cererea si online ? Multumesc!

  27. Salut. Zilele trecute au venit cei de la digi ca să pună internet. Eu aveam deja de la ei de mulți ani un abonament la TV, și internet de la alt furnizor. Locuiesc în mediu rural și au instalat pachetul fiberlink popular. Am prieteni care descarca în browser sau utorrent cu 9-10 mb/s iar la mine mai mult de 1,5 mb nu merge. Vreau sa reziliez contractul. Am ales digi tocmai pt ca celalalt furnizor de internet pe care l am are o viteza de 600 kb și au zis ca mai mult de 1,2 mb nu pot oferi în zona unde locuiesc. Menționez ca am primit de la ei doar cutia aceea (alba) cu semnal și internet, eu menționând de la bun început ca vreau wifi. Cutia arata în ultimul hal și e murdara din toate punctele de vedere. Mi au spus ca router ul wifi (negru) nu mai au pe stoc și sa mi comand singur, asa ca momentan am internet de la ei doar prin cablu, doar ca tot pica semnalul și toți vecinii se plâng de serviciile furnizate de ei ca le tot care netu . Au spus ca de reziliat nu se poate rezilia decât dacă plătesc în avans toata perioada pe care e contractul încheiat (mai 2020 – mai 2022). Voi ce părere aveți?

    • Salut,
      Echipamentele cu wifi se ofera in limita stocului disponibil. Din cate stiu, se poate rezilia contractul insa cu plata taxelor de instalare/activare, care sunt si acelea destul de mari. Puteti face o sesizare privind nemultumirile avute la ei si le transmiteti ca veti face o sesizare la ANPC daca nu se aproba rezilierea fara plata taxelor suplimentare.

  28. Am platit o luna in avans si mi sa inchis internetul in Tarnaveni .jud Mures oe motiv ca nu an refacut contractul cu ei adica cu digi dar cand am fist sa pkatesc luna de luna asta din ianuarie 2020 de ce nu au spys acest lucru?Functionara nu a vazut in sistem acest lucru?Sunt puse acolo doar sa incaseze banii?De 20 de ani suntem clienti dar acum Gata sa scumpit netil fara sa te anunte…mau sunt si alte firme de cablu in oras.O zii buna.

  29. Aș dori să scot 2 numere de la abonament că sint plecata si nu le mai folosesc decît 2 numere si tv.care as dori sa rămînă cum procedez vă mulțumesc

    • Puteti suna la relatii cu clientii sa solicitati reziliere abonamentelor respective sau faceti o comanda online pe site-ul Digi Romania completand formularul din sectiunea Contact.

  30. Are prietenul meu de 7 ani antena si rutar de internet de la digi si vroiam sa stiu daca poate sa scoata telefoane de la ei
    Ca stiu pe cineva care a putut
    Si vroiam sa stiu daca se poate cum are si atata vechime ma gandesc ca se poate ..
    Asta vroiam sa intreb

    • Daca nu mai are perioada contractuala, poate rezilia telefonia fara probleme. Trebuie sa sune la relatii cu clientii Digi sau sa faca o solicitare online.

  31. BUNA ZIUA,
    DORESC SA INCHEI UN CONTRACT PENTRU FURNIZAREA DE SERVICII DE INTERNET FIX SI TELEVIZIUNE LA ADRESA localitatea TULUCESTI str. **** nr. *, judetul GALATI.
    Numarul meu de telefon este 07****

  32. Buna ziua, am un abonament mobil optim nelimitat la 5 euro, avand 3 numere pe acelasi abonament platesc 3.5 euro…mie mi s a comunicat ca am minute internationale dar nu s a specificat ca in italia nu pot suna, eu am facut abonamentul sa pot suna in Italia…se poate schimba ceva la acest abonament astfel incat sa am minute pt a suna in Italia?? Multumesc

    • In Italia se poate suna catre reteaua Digi Italia. nu puteti face nimic decat sa renuntati la abonamente ( sa va mutati in alta retea). Sau daca sunati in Italia veti avea factura putin mai mare , la plata ma refer. .

    • Buna seara,
      Asa cum a mentionat si Gorila, exista minute incluse doar catre Digi Mobil Italia. Insa, catre alte destinatii standard din Italia, tariful este de 0.012 euro/minut, adica o ora vorbita va costa 72 de centi, nu mi se pare deloc mult.

    • Buna ziua,
      Sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 03xx400414 unde xx este prefixul judetului sau 0314004414 pentru Bucuresti/Ilfov.

  33. Buna ziua! Mi s a spus ca dacă vreau sa reziliez contractul la internat trebuie sa înapoiez routerul. Dacă aștept pana la expirarea contractului, acesta tot trebuie înapoiat?

    • Buna ziua,
      Trebuie sa returnati routerul insa dupa ce beneficiati de restul lunii, pe care oricum o platiti. Ca exemplu, daca faceti cererea de reziliere luna aceasta, rezilierea va intra in vigoare incepand cu 1 iunie. Pana pe 1 iunie puteti folosi internetul iar din 1 iunie trebuie sa returnati routerul (daca nu ma insel, este o perioada de maxim 7 zile in care puteti sa returnati echipamentul, nu stiu daca se mai tine cont de aceasta perioada, trebuie intrebat la ei).
      Daca asteptati pana la expirarea contractului, tot va trebui sa returnati echipamentul (daca aveti un router in chirie se returneaza, daca aveti un ONT (convertor de fibra optica) in custodie, la fel trebuie sa-l returnati).

    • Va recomand sa trimiteti cererea de reziliere la adresa e-mail clienti@rcs-rds.ro, sau completati formularul de pe site-ul Digi Romania – Contact, sau sunati la relatii cu clientii Digi.

  34. Buna seara .
    Sunt client digi de mai bine de 15 ani .
    Pâna nu demult am folosit serviciile tv pe antena iar de cateva zile am instalat cablu ..internet pachet complet digi .
    Intrebarea mea este cum procedez sa reziliez contractul de la antena si sa folosesc cel pe cablu .
    Mentionez ca ambele contracte sunt pe acelasi nume .
    As dorii sa platesc doar serviciile pe cablu si internet iar cel vechi pe antena sa fie reziliat .
    Multumesc

    • Sunt 3 metode de reziliere contract.1 Trimiteti cerere de reziliere la adresa de e-mail clienti@rcs-rds.ro 2 Completati formularul de pe ait DigiRomania.ro sectiunea Contact 3 Sunati la departamentul Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call central.

    • Din cate stiu da se poate anula cererea de reziliere. Dar trebuie sa o faceti pana intra in vigoare. Contactati departamentul relatii clientii si vorbiti cu un operator call center.

  35. Subsemnata ***** cu domiciliul in Arad , Aleea * * ap. * CNP 2******* cod client****.
    Prin prezenta, solicit renuntarea la cablu si internet de la adresa Arad str. * nr * ap. * icepand cu 1.05.2020 pe durata nedeterminata deoarece la acea adresa nu locuieste nimeni .
    va multumesc.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa trimiteti cererea de reziliere la adresa e-mail clienti@rcs-rds.ro, sau completati formularul de pe site-ul Digi Romania – Contact, sau sunati la relatii cu clientii Digi.

  36. Buna ziua !Soacra mea este la un cămin de bătrâni și dorim rezilierea abonamentului de telefonie mobila pe care îl deține ,cit și a Internetului ce îl avem inclus in abonamentul pt televiziune prin cablu .Mentionez ca , are probleme psihice și nu se poate deplasa la un sediu .Cum procedam in acest caz? Mulțumesc !

    • Buna ziua,
      Rezilierile se pot face in aceasta perioada si online. Faceti o cerere de reziliere online pe site-ul Digi Romania in numele dansei, va prezentati ca fiind titulara si oferiti datele de pe contract (nume, adresa, CNP).

  37. buna ziua am facut o cerere sa se inchida internetu pe 1 mai.trebuia sa mergem in Germania .si acum mergem in mai.sa inchis aeroporturile. va rog daca se poate sa se inchida pe 1 iunie.pe 3luni ma duc sa platesc la sediu din radauti pe luna mai.va rog sa mi se aprobe.dati un raspuns.multumesc,