Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Daca dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pentru o sesizare sau pentru a reclama un deranjament, avem mai multe variante atat telefonice cat si online.
Cum contactam un operator/agent Orange?
Modalitatile de contact pentru sesizari la relatii cu clientii Orange sunt urmatoarele:

  1. Apel la numarul 300 / 0374300300 (serviciul clienti). 

Putem apela numarul de telefon 300 din reteaua Orange sau numarul 0374300300 (apelabil din alta retea sau din reteaua Orange din roaming). Sesizarile pot fi facute in felul urmator:
-zilnic intre 07:00 – 24:00 putem solicita informatii sau depune sesizari telefonic pentru deranjamente ale serviciilor Orange TV si Orange Home TV;
-zilnic intre 08:00 – 21:00 pentru informatii sau reclamatii privind serviciile Orange;
-din roaming putem apela numarul 0040 374300300 insa apelul va fi taxat precum un apel efectuat in Romania;
-intre orele 08:00 – 21:00 apelul este gratuit, in afara acestor ore apelul este redirectionat catre numarul 401 unde tariful este de 0.14 euro/minut TVA inclus;
-pentru clientii Orange prepay, primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile sunt gratuite, urmand ca al 3-lea apel sa fie tarifat cu 0.55 euro/apel;

2. Apel la numarul 401 (serviciul suport clienti).
Apeland la acest numar avem acces direct la un operator pentru a face un deranjament mai rapid iar programul acestui departament este non stop (24/24 ore).
Tariful national este de 0.14 euro/minut cu TVA inclus, primele 40 de secunde fiind gratuite.

3. Apel la numarul 474 / 0744940474 (serviciul clienti in limba maghiara pentru prepay si abonamente).
Apelul catre numarul 474 se face gratuit si este disponibil de luni pana vineri intre orele 08:00 – 20:00 si sambata intre orele 08:00 – 16:00.
Putem apela numarul 0744940474 din alta retea.

4. Apel la numarul 228 (serviciul clienti pentru persoane cu deficiente de auz).

Acest numar de telefon este util persoanelor cu deficiente de auz, asistenta se ofera prin SMS.

Putem apela acest numar de telefon zilnic intre orele 08:00 – 22:00.

Numarul 228 nu este apelabil din roaming.

5. Formular online pe www.orange.ro/eContact/ 

Orange are o sectiune detaliata de contact prin formular online, foarte usor de folosit atat pentru clientii existenti cat si pentru potentialii clienti, urmam sectiunea cea mai apropiata nevoilor noastre, solicitarea ajunge la departamentul abilitat urmand ca un reprezentant Orange sa ne contacteze telefonic sau pe e-mail pentru a raspunde sesizarii / solicitarii noastre.

Din interactiunile mele cu Orange, timpul mediu de raspuns este de o zi, rar ajungand la 2 zile, ceea ce consider foarte util avand in vedere ca unii operatori raspund la sesizarile online chiar si dupa 30 de zile.

6. Pagina oficiala de Facebook Orange (@orangeromania).

Orange ofera asistenta inclusiv pe Facebook si o face rapid. Putem trimite un mesaj privat pe Facebook urmand sa primim un raspuns. Pentru o verificare rapida, este indicat sa lasam toate detaliile necesare (exemplu: daca avem o sesizare de nefunctionalitate, sa lasam codul de client, numele titularului, adresa din contract sau numarul de telefon si cum se manifesta problema noastra).

Uneori se raspunde si comentariilor postate la alte postari Orange insa este indicat sa trimitem un mesaj privat pentru a fi verificata mai repede solicitarea (si, bineinteles, sa ne protejam datele).

7. Softpedia – Orange Helper.

Orange are un reprezentant si pe forumul Softpedia, denumit Orange_Helper, acesta oferind asistenta postarilor de pe forum.

Situatiile si problemele pentru care dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pot fi diverse, cateva exemple fiind:

  • probleme financiare: cost suplimentar mare pe factura, factura neprimita, abonamente dublate;
  • probleme tehnice: probleme de semnal la telefonia si internetul mobil, lipsa acoperirii in unele localitati, viteza redusa la internetul mobil 3G/4G/4G+, nu functioneaza roamingul, nu se conecteaza la retea;
  • probleme semnal Orange TV: cand nu avem semnal la televiziunea prin cablu sau prin satelit (DTH), cand nu receptionam anumite programe TV, semnal slab pe cablu;

Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Desi este mai comod sa facem o sesizare online, cand avem probleme (in special tehnice) urgente, este indicat sa sunam la relatii cu clientii, pentru a verifica problema in timp real. Altfel, putem alege cu incredere una din modalitatile de contact disponibile online pentru a anunta un deranjament sau pentru a solicita informatii despre o factura.

Cum putem rezilia contractul Orange?

Putem solicita rezilierea contractului Orange printr-o cerere depusa online in sectiunea Contact pe site-ul Orange.

Cum putem suspenda temporar abonamentul Orange?

Putem cere suspendarea serviciilor Orange daca abonamentul este semnat inainte de 24 noiembrie 2011 iar suspendarea se poate face pe maxim 3 luni; Pentru a suspenda temporar abonamentul trebuie sa platim o taxa de 4.96 euro TVA inclus/luna; Desi abonamentul este suspendat, taxa de suspendare trebuie sa fie achitata lunar;

In concluzie, Orange ofera modalitati diverse de a contacta serviciul de relatii cu clientii, personal fiind multumit de timpul de raspuns la sesizarile facute online, stau mult mai bine la acest capitol in comparatie cu Telekom, Vodafone sau Digi.

Daca aveti o sesizare nerezolvata sau doriti sa reclamati o problema tehnica, lasati un comentariu si vom incerca sa va ajutam.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

861 COMENTARII

  1. Am primit un ms din care rezultă că oferta de 7 e cu TVA inclus nu v a mai fi valabilă din ianuarie 450 min internaționale cu toate că atunci când am primit-o s a spus că rămâne valabilă până când vreau eu sa renunt și nu când vrea Orange

  2. Buna ziua!
    Sunt tare nedumerita si in acelas timp nemultumita de factura pe care am primit-o pentru luna nov.2018. eu am abonamentil orange pe numarul 07*****, si numarul de tel. 077***** pentru nepoata mea *****, dar ea nu poate sa-si foloseasca adresa ei de email si nici internetul. Abonamentul este pe numele meu, dar utilizatorul pentru al doilea numar este alta persoana. Eu nu vreau ca email-urile mele sa ajunga la ea si nici invers. va rog sa faceti in asa fel incat sa primeasca si ea pe telefonul ei SMS pentru factura, sa isi poata controla min si puterea inyrnetului in asa fel incat sa nu faca cost suplimentar. Va multumesc pentru intelegere. Safta V.

    • Buna seara,
      Nu prea inteleg, cum adica nu doriti ca mailurile dvs sa ajunga la nepoata, care mailuri mai exact trimise de catre cine? Daca va referiti la mailurile si SMS-urile cu detalii despre factura, acestea pot ajunge pe numarul pe care il mentionati dvs la serviciul de relatii cu clientii Orange insa probabil facturarea se face pentru ambele abonamente pe aceeasi factura daca este acelasi titular.

  3. Deci: tatal meu a decedat,nu am stiut ca are abonament orange;eu nu sunt in tara ;ce pot sa fac de la 4000de km cu aceste abonament ?are de Plata 114 lei si cea ;eu de aici nu am cum sa fac aceste plata; ce as putea face sa blochez sau sa reziliez aceste abonament de care nu se foloseste nimeni si a nu avea penalitati;posibilitatea de a ajunge in tara prea curand nu am
    Si nici nu reusesc sa vorbesc cu un operator orange raspunde numai robotul

    • Trebuie sa platiti factura restanta si sa solicitati rezilierea contractului, o puteti face online insa trebuie sa trimiteti o copie de pe certificatul de deces.

  4. Buna ziua.
    Sunt Constantin, din loc. Gradistea, jud. Valcea, am abonament voce pe numarul 074**** ,internet prin router 4G si televiziune.
    Telefon de contact al meu este cu numarul 07*****.
    Doresc rezilierea ultimului contract de pe data de 08.11.2018, deoarece nu am semnal 4G, acesta fiind unul din motive, si as dorii si inregistrarea convorbirii din data de 06.11 si 13.11 2018, cand sa facut contractul telefonic.
    Am incercat de mai multe ori sa resetez routerul cu ajutorul colegiilor d-voastra dar degeaba, in cea mai mare parte a zilei nu are semnal.
    Atasez cateva capturi de ecran cu Speed Test luate in mai multe momente ale zilei

    Va multumesc.

    • Buna ziua, pentru rezilierea contractului Orange va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Orange, noi doar oferim informatii in limita posibilitatilor.

  5. Bn seara sunt un abonat la tv satelit orengi.tv.si avem o problema tehnica legat de canal d.merge ce merge si se întrerupe imaginea asa vreau ca echipa tehnica sa monitorizeze din umbră.transmiti.de semnal.si sa rezolve Bn problema cu semnalul canalului.canal.d.eu gândirea mea eu gandesc sa nu fie si o problema de.la soft.tv orengi.tv.satelit.asa ca orengi .Sa verifica Bn problema

    • Buna ziua,
      Sunt o gramada de abonamente Orange cu internet 4G+ inclus, ar trebui sa ne dati mai multe detalii, daca doriti si un telefon, daca doriti si portarea unui numar, cam cat ati dori sa platiti lunar, cat mai multe detalii.

  6. Ce oamenii aveti care nu vin sati regleze semnalul la tv.de 2 zile stau fara semnal si cand te suna si le spui ca esti la servici si ajungi la ora 15 nici macar nau bunul simnt sati zică ca nu pot ajunge mai tarzi te reprog ei pe a doua zi fara sati zică nimic niste imbecili jegosi mie cine imi plătește ca am stat 2 zile fara semnal imi spuneti.

    • Termenul maxim de remediere pentru problemele privind serviciul de televiziune in reteaua Orange este de 72 ore.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Orange pentru a solicita urgentarea rezolvarii problemei.

  7. Ma numesc O. Liliana
    Ce se intanpla cu numarul 074*****.Pe 30.10 2018 s-a incheiet o noua obtiune[orange me start 5],pe 18.11.2018 expira vechea obtiune urmand sa intre noua obtiune automat
    De azi nu mai am semnal pe telefon
    De ce este blocata reteaua
    Daca nu se rezolva azi ,maine reziliez contractul,azi nu am putut folosi telefonul si am nevoie de el sunt dependent de el la serviciu
    Telefon de urgenta 07******

    • Incercati sa reporniti telefonul, daca in continuare nu aveti semnal pe telefon va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Orange (deranjamente) si sa faceti o sesizare in care sa mentionati problema dumneavoastra.

  8. De fiecare data cand ploua sau ninge Orange tv numai functioneaza cu exceptia anuntului de pe ecranul tv(verificati conexiunile…care este o aberatie !!!).

  9. Bună seara as dori sa îmi spuneți cum pot plăti factura Orange din Germania ca eu nu știu?
    Nu îmi pot plăti factura de abonament deoarece sunt plecata în Germania și nu o primesc decât pe telefon un nr de cont sau cum o pot plăti se poate?????

  10. Buna ziua, cu cine pot sa vorbesc (serios) pt ca am cost 38 de euro . Ieri am vb cu un consultant si mi sa spus ca e o greseala din partea orange , dimineața cand am sunat ma luat pe mine o „doamna ” la 10 metri ca e greseala mea , vreau sa mi se faca dreptate , eu nu o sa plătesc 38de euro cost pt o prostie din partea orange , vreau sa vb cu cineva serios . Multumesc

    • Buna ziua,
      Daca nu sunteti multumita de raspunsul celor de la relatii cu clientii Orange va recomand sa faceti o sesizare online pe site-ul Orange, sa detaliati raspunsurile diferite pe care le-ati primit urmand ca problema sa fie verificata in amanunt.
      Cand sunati la serviciul de relatii cu clientii pot sa apara neintelegeri si greseli din partea operatorilor Orange deoarece primesc foarte multe apeluri zilnic, de regula au o medie de apel, se grabesc si de aici apar greseli si informatii oferite gresit.

  11. Buna seara,ma numesc Simonis Claudia,sunt din Sibiu si am facut sambata 3 Nov.2018 o sesizare cu privire la lipsa semnalului atat la tv cat si la net,dar din pacate nu a facut nimeni nimic pentru a rezolva problema.La ora cand scriu acest sms inca suntem fara tv si net.Am facut numeroase apeluri dar din pacate am primit doar promisiuni mincinoase.Regret ca am incheiat acest contract cu Orange Romania fapt pentru care din motive obiective vreau sa il reziliez.Stau de sambata 3 10 2018 si azi este luni 5 10 2018 ora 20 si 12 min.fara tv si net.Asa intelege Orange Romania sa isi respecte clientii????Rusine

    • Buna seara,
      Termenele contractuale maxime de remediere probleme in reteaua Orange sunt:
      -pentru serviciile de date (internet), maxim 24 de ore de la data inregistrarii sesizarii;
      -pentru serviciile de televiziune, maxim 72 de ore de la data inregistrarii sesizarii;
      Singurele cazuri in care se pot prelungi termenele sunt situatii din cauze neimputabile companiei Orange, precum conditii meteo nefavorabile sau cauze care duc la imposibilitatea accesului la echipamentele Orange.
      Drept urmare, daca n-a fost furtuna in zona sau daca nu le refuza cineva accesul la echipamentul de pe casa scarii, atunci sunt obligati sa rezolve.
      Avand in vedere ca inca nu au facut-o, faceti o reclamatie la Protectia Consumatorului si ii anuntati inclusiv pe cei de la Orange ca erau obligati sa rezolve si ca ati facut sesizare la OPC.
      Si sa aveti in vedere aceste lucruri si pentru viitoare sesizari de nefunctionare.

  12. Buna ziua,
    Detin o cartela prepay orange cu numarul de telefon 075*****. Desi am incarcat lunar cu sume intre 5 -10 €, in contul meu apare bonus acumulat pentru cumpararea unui telefon doar 3.6 €. Am luat legatura cu serviciul dvs de relatii cu clientii si mi s-a spus ca in luna mai acest bonus mi-a fost taiat. Doresc sa stiu care este cauza si un istoric cu reincarcarile efectuate de mine pe acest numar de telefon.
    In plus, in luna octombrie, am sunat o singura data la serviciul dvs de relatii cu clientii – fapt confirmat si de operatoarea care mi-a raspuns, dar nu pot sa mai sunt inca odata pentru ca mi se percepe 0.55€/ minut de convorbire. De ce sunt taxata? daca eu am beneficiat o singura data de serviciile unui operator, pentru activare optiune – si asta din cazuza ca altfel nu se putea activa, serviciul dvs nu functiona, deci nu din vina mea. O singura data si dvs spuneti ca orice client are drept la 2 apeluri gratuite. Daca este gratuir doar un apel, specificati, nu mai pacaliti clientii.
    Astept in raspuns la aceasta sesizare intr-un timp rezonabil, ca durata. In caz contrar ma voi adresa ANPC.
    Va multumesc!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem Orange, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Cand vi s-a spus ca v-a fost taiat bonusul in luna mai, ati intrebat de ce? Atat pentru aceasta informatie cat si pentru verificarea numarului apelurilor la serviciul de relatii cu clientii Orange, va recomand sa ii contactati, daca nu doriti telefonic atunci o puteti face online pe site-ul Orange sau, daca aveti un cont Facebook, pe pagina oficiala Facebook Orange Romania.

      Asa, ca parere personala, mi se pare absurd sa solicit bani in plus pentru apelurile date la relatii cu clientii. In conditiile in care majoritatea au call center extern cu angajati platiti putin. Nu mai vorbim de RCS – RDS de exemplu, care pe langa faptul ca are call center propriu cu angajati dedicati doar serviciilor RCS – RDS, are non-stop, si noaptea, si in timpul sarbatorilor legale, oricand gratuit. Ca idee, pot suna in noaptea de revelion si mi se va raspunde, gratuit (nu ca as fi destul de idiot sa fac asta, dar ca idee).

    • Daca va intrebati daca noi suntem Orange, nu, nu suntem. Pentru probleme cu telefonia mobila de la Orange trebuie sa sunati la numarul 300, apelabil din reteaua Orange.
      Daca doriti pe Facebook, o puteti face pe pagina Facebook Orange Romania.

  13. Buna ziua.
    Cablurile de televiziunne pe casa sscarii nu sunt prise corespunnzator.
    Sa incercat telefonic sa se faca sesizare dar a fost imposibil.
    Presedinte Asoc.de Proprietari blG16 str.Prevederii nr.23.sect.3

    • Buna ziua,
      Daca nu ati reusit sa faceti telefonic o sesizare la Orange, va recomand sa faceti o sesizare online pe site-ul oficial Orange sau pe pagina Facebook Orange Romania, daca aveti cont Facebook.
      Din pacate noi nu putem trimite o echipa de interventii in zona deoarece nu reprezentam compania Orange.

  14. Va bateti joc de clienti????Pana cand??? Abonatul cu nr.0747016615 a fost incantat de oferta domniile voastre in a-si rezilia contractul de cablu cu o firma si a incheia contract cu firma dvs.pentru cablu si pentru oferta (o tableta gratuit), instalarea cablului TV gratuit…S-a trezit apoi cu sume de plata, cu deconectarea telefonului pentru a doua oara, cu penalizari nejustificate in conditiile in care a achitat la timp si corect ce avea legal de plata.Ieri a mers la Orange(de Vaslui) vi s-a trimis un e-maill chiar din acel centru.Azi ati considerat ca in loc sa rezolvati problema, a fost mai usor sa o deconectati de la telefon din nou…!!!!???CINE FACE DE BATJOCORA FIRMA DVS.INTOCMIND FACTURI CU PENALIZARI NEJUSTIFICATE, DECONECTARI NEJUSTIFICATE, TREI LUNI DE CAND VA BATETI JOC DE ACEST ABONAT ….NEAVAND NICI O DATORIE NEPLATITA ,DECAT GRESEALA DE A CREDE IN PROMISIUNILE VOASTRE DESARTE,ca sa va aflati in treaba.Azi 24.10.2018 ati deconectat-o pentru a doua oara fara explicatii..Sau acesta este raspunsul la sesizarea facuta ieri!!???Asa rezolvati treburile, prin deconectare sau mai corect ar fi prin tragerea la raspundere a salariatului ce intocmeste facturi cu sume nereale, cu majorari calculate”pe genunche”!!!!???Ce usor e sa promiti si ce greu sa fii corect!!!???Explicati abonatului de ce il stresati nemotivat de trei luni!!????De ce ,de ce,!!!???Pentru ca aveti salariati incompetenti????Contactati abobatul STRAT ELENA -0747016615 si rezolvati problema sau se vede nevoita, dat fiind balbaiala voastra (in a emite facturi, majorari, deconectari)sa solicite rezilierea contractului sau SESIZAREA PROTECTIEI CONSUMATORULUI cu dovezi clare ca ca bateti joc de trei luni de acest abonat..In speranta ca va veti trezi in al 13-lea ceas….asteptam rezolvarea urgenta a cazului AZI.IN CAZ CONTRAR VOM MERGE MAINE CU SESIZARE LA PROTECTIA CONSUMATORULUI.

    • In primul rand, noi nu suntem Orange, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste situatia dumneavoastra nu stiu la ce sume si penalitati injuste faceti referire, aceste lucruri le pot verifica doar cei de la Orange. Daca ati facut sesizari si inca nu ati primit un raspuns, va recomand sa sesizati aceste probleme si la OPC.

  15. in luna septembrie am achitat factuira orange tv de 2 ori,odata eu dupa mesajul primit pe televizor si ulterior eu fiind la fizioterapie a venit factura si sotul a achitat-o si el.Acum am primit factura pe octombrie cu suma de 38,8 lei fara sa apara scazuta suma de 34,87lei care era platita in plus in luna septembrie.Numele meu este Scirlete Victoria,cod abonat 0658666185

    • Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Orange. Vor verifica daca plata s-a inregistrat in cont si de ce nu s-a inregistrat automat pe factura.

    • Buna ziua,
      Ce se aude cand incercati sa apelati sau ce mesaj apare pe telefon? Ati incercat sa apelati numarul pentru serviciul cost control sa verificati daca aveti credit pe cartela?

  16. Buna ziua.Doresc sa fac o sesizare in legatura cu noul abonament tv+internet+mobil.Nu mi s-a precizat ca din prima zi de instalare voi fi facturata si nici nu am primit internetul pe telefon,din contra mi s-a redus internetul. Va rog sa raspundeti sesizarii mele!

    • Buna ziua,
      In primul rand, noi nu suntem Orange.
      In al doilea rand, eu personal nu consider ca trebuie sa se mentioneze ca sunteti facturata din prima zi. Ar trebui sa se mentioneze in caz ca exista o promotie prin care nu trebuie sa platiti o luna, 2, 3. Altfel, se subintelege ca trebuie sa platiti pentru serviciile de care beneficiati, valabil pentru orice serviciu, oriunde.
      In legatura cu internetul mobil, nu inteleg exact, nu functioneaza deloc sau functioneaza dar cu viteza mica?

  17. de mai mult timp avem probleme cu semnalul telefonic, in sensul ca este foarte slab sau lipseste in totalitate in anumite momente , Va rugam sa verificati si sa mariti semnalul de la relee caci nu ne mai putem folosi de telefoane. Suntem din comuna Spineni,Judetul Olt.

    • Noi nu suntem Orange pentru a putea rezolva aceasta problema.
      In ceea ce priveste semnalul slab la telefonie mobila in Spineni, Olt, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Orange (deranjamente), se va verifica problema in zona si o sa primiti un raspuns.

    • Buna ziua,
      La Orange puteti face amanarea platii prina una din urmatoarele modalitati:
      1. Va faceti un cont pe platforma MyOrange, va logati si din sectiunea Consum si Facturi – Facturi – puteti face amanarea platii;
      2. Apelati numarul *100# si selectati optiunea 2 – suboptiunea 6;
      3. Apelati serviciul de relatii cu clientii Orange, la numarul 300;

  18. Nu mai vreau să am de-a face cu acest operator, în viața mea nu am fost tratat așa!!!!!!Acest operator se comportă ca și cum Orange este firma ei

  19. Doamna Roxana Matei nu vrea să îmi reziliere contractul cu toate că legal eu am dreptate conform legi. Cererea mea de a vorbi cu un superior al dânsei s-a lovit de același refuz fiind dus cu vorba de 2 săptămâni. Sunând la 300 mi s-a dat dreptate de doi operatori diferiți în zile diferite!!!!!!! Vreau să vorbesc cu un superior al dânsei

    • Noi nu reprezentam compania Orange. Daca nu reusiti sa va intelegi cu dansa, desi sustineti ca operatorii v-au dat dreptate, faceti o sesizare online pentru rezilierea contractului pe motiv ca la magazin nu ati fost ajutat.

    • Salut Nicusor,
      Nu cunosc o adresa de mail de la Orange insa poti completa formularul online de pe site sau poti sa le lasi o solicitare pe pagina oficiala de Facebook Orange Romania.

    • Buna ziua, pentru astfel de probleme va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Orange (deranjamente). Vor inregistra o sesizare si vor verifica semnalul din zona la care faceti referire.

  20. Buna ziua, am facut o sesizare la dumneavoastra in legatura cu un cost foarte mare la telefon pentru apeluri wi-fi deoarece am fost informata cresit. Am vorbit cu mai multi operatori si fiecare mi-au dat informati eronate nici unul nu mi-a spus ca se taxeaza apelurile wi-fi. Ba chiar unul din operatori m-au indrumat sa intru in setarile telefonului la retele mobile sa aleg partener Avea ca sa nu mai am costuri. Doresc sa vorbesc cu o persoana care sa ma rezolve cu aceasta problema neplacuta, deoarece eu nu o sa platesc aceasta suma ca nu este din vina mea. Ținând cont ca sunt o abonata foarte veche si nu am intarziat niciodata cu plata. Astept sa fiu contactata urgent. Multumesc!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem Orange, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Probabil va referiti la apelurile in Roaming deoarece apelurile prin serviciul VoWIFI nu sunt taxate, apeluri prin wifi inseamna ca va conectati la o retea publica wifi si faceti apeluri prin intermediul acelei retele, dumneavoastra probabil va referiti ca ati vorbit in Roaming.
      Oricum, nu stim ce ati discutat cu operatorii Orange, puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Orange pentru a se verifica acele apeluri (din cate stiu sunt inregistrate) insa nu cred ca o sa rezolvati ceva in acest sens astfel incat sa nu platiti factura.

  21. Salut!
    Am nevoie de ajutir, am incarcat online cartela prepay cu optiune de 5 euro
    Mi a intrat MB in optiune dar minute si mesaje nu
    Si nu pot efectua apeluri !, ce pot face?

  22. va rog sa-mi trimiteti i m i -ul de la telefonul galaxi s 8 .deoarece telefonul este distrus si nu pot sa=l citesc si nici nu-l gasesc pe telefon.
    va multumesc din suflet si va doresdc numai bine.

    • Ce doriti mai exact, IMEI-ul telefonului? Noi nu va putem trimite aceasta informatie. Puteti sa il aflati din meniul telefonului daca mai functioneaza sau pe spate (scoateti bateria) si ar trebui sa fie trecut acolo undeva.
      Altfel, daca l-ati cumparat de la un operator de telecomunicatii, luati legatura cu operatorul respectiv sa va ofere aceasta informatie.
      De curiozitate, pentru ce aveti nevoie de IMEI daca telefonul este distrus?

  23. Buna ziua,ma numesc Ioana Dorina Mihael din Sornicesti sat Constantinessti.Am un pachet de tv si internet care pana acum am platit o suma de 39 de lei,si acum o luna in franciza din Scornicesti si m-i sa modificat pachetul fara acordul meu. Va rog sa verificati si sa-mi lasati acelasio pachet. Nr de contact 0735346849. Cnp297********. Astept raspun,multumesc.

    • Buna ziua,
      Cum vi s-a modificat abonamentul fara acordul dumneavoastra, ati fost la sediu atunci cand s-a facut modificarea? Nimeni nu v-a zis nimic despre acea modificare? Daca intr-adevar acesta este adevarul, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Orange si sa faceti o sesizare in care sa mentionati aceasta problema.

  24. Bună, am o problema cu un abonament din data de 3 aprilie 2018,abonament la care nu am primit nici o cartela cu număr, aflind ulterior ca are nr 074****** în valoare de 18 euro, eu cerind la vremea respectiva prelungirea contractului soției, cu nr de tel 074****** și primind un telefon, respectiva angajata Orange ma asigurat ca se poate dar ca plătesc 4 luni 18 euro în loc de 8 după care mă duc și îl reduce la loc.. Ceea ce nu sa mai intimplat.. Eu rămânând bun de plata… Menționez ca nu ma ajuta de la Orange nimeni nici telefonic și nici cei din magazin.. Am cerut o copie a contractului. Mi sa spus ca nu se poate….. Contractul este nu-l de drept, adresa din buletin fiind alta fata de cea din contract, pentru că în 21 mai am prelungit alt contract și tot cu adresa veche este.. Știu ca toată lumea trage la Target dar nici asa… Cu siguranță nu mi am făcut abonament de 18 euro pt un j3 2017..pentru ca să plătesc 24 luni, 18 euro pe lună, cind am Orange family, 2 de 7 și 2 de 8 euro, mulțumesc în speranța că mă puteți ajuta cu ceva, pe mine nu ma asculta nimeni… Ultima soluție este instanta!!!

  25. Ma numesc Popescu Marin ,cod abonat 0324253657 va comunic urmatoarele: In 05xll 2017 am prelungit contractul primind si un aparat orange RISE 31 Black. Sunt foarte nemultumit de modul cum se desfasoara acest contract.Cu ocazia prelungirii contractului nu am primit cartea tehnica a aparatului cu instructiuni de folosire.In luna ianuarie a aparut pe ecran o fereastra
    Lipsa spatiu
    program gestionare aplicatii
    Explorare
    Telefon
    Mesaj
    OK Anulat
    Din acel moment internetul si alte aplicatii nu pot fi folosite.
    In ianuarie am fost la centrul din COVASNA si reprezentanta de acolo n-a reusit deblocarea . am mers la centrul din Craiova ,l-au deblocat dar dupa putin timp s-a blocat din nou si tot asa de mai multe ori.
    Cei de la Craiova mi-au spus ca la acest aparat nu se da carte tehnica si instructiuni de folosire.Oare este corect? De circa trei saptamani aparatul este pe post de telefon fix cum a fost in majoritatea timpului scurs a se vedea istoricul:Intrebare. pentru ce platesc eu 7 euro pe luna ca sa am un telefon fix? Partea din abonament pe care nu o folosesc(functii ale aparatului) cum justifica satisfacerea clientului?
    In aceste conditii solicit operatorului de telefonie recalcularea abonamentului doar pe functia de telefon. Suspendarea celorlalte functii din aparat.Neluarea in considerare a celor relatate ma obliga a ma adresa Oficiului de protectie a consumatorului. Va amintesc ca sunt abonat decand a aparut Dialog in Romania.

    • Noi nu reprezentam compania Orange, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. In ceea ce priveste instructiunile de utilizare, nu se ofera pentru fiecare model telefon manual de utilizare, indiferent de magazinul de unde il achizitionati. La unele telefoane se ofera, la altele nu.
      Cat despre defectiunea care apare de mai multe ori, acele blocaje, va recomand sa trimiteti telefonul in service, se va verifica si se va rezolva problema.

    • Am uitat, in legatura cu reducerea facturii pe perioada pe care nu a functionat telefonul, ei vor argumenta ca dumneavoastra platiti lunar abonament de telefonie mobila, abonament care a fost functional, nu platiti lunar abonament pentru telefonul fizic.

  26. Bună sun M. Adriana am un Nr 075******* de Orange care mi-a fost portat pe Telecom după care înapoi în rețeaua Orange și încă nu îmi funcționează cartela
    Am vb ieri la serviciu clienți și mi-au zis a o să funcționeze în decursul de 2ore dar însă nu sa întâmplat nimic îmi tot zice SIM invalid

    • Buna Adriana, in caz ca au trecut cele 3 zile lucratoare (termenul legal pentru portarea unui numar) iti recomand sa contactezi din nou serviciul de relatii cu clientii Orange si sa le mentionezi ca acest termen a fost depasit, urmand ca ei sa urgenteze rezolvarea problemei.