Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Daca dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pentru o sesizare sau pentru a reclama un deranjament, avem mai multe variante atat telefonice cat si online.
Cum contactam un operator/agent Orange?
Modalitatile de contact pentru sesizari la relatii cu clientii Orange sunt urmatoarele:

  1. Apel la numarul 300 / 0374300300 (serviciul clienti). 

Putem apela numarul de telefon 300 din reteaua Orange sau numarul 0374300300 (apelabil din alta retea sau din reteaua Orange din roaming). Sesizarile pot fi facute in felul urmator:
-zilnic intre 07:00 – 24:00 putem solicita informatii sau depune sesizari telefonic pentru deranjamente ale serviciilor Orange TV si Orange Home TV;
-zilnic intre 08:00 – 21:00 pentru informatii sau reclamatii privind serviciile Orange;
-din roaming putem apela numarul 0040 374300300 insa apelul va fi taxat precum un apel efectuat in Romania;
-intre orele 08:00 – 21:00 apelul este gratuit, in afara acestor ore apelul este redirectionat catre numarul 401 unde tariful este de 0.14 euro/minut TVA inclus;
-pentru clientii Orange prepay, primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile sunt gratuite, urmand ca al 3-lea apel sa fie tarifat cu 0.55 euro/apel;

2. Apel la numarul 401 (serviciul suport clienti).
Apeland la acest numar avem acces direct la un operator pentru a face un deranjament mai rapid iar programul acestui departament este non stop (24/24 ore).
Tariful national este de 0.14 euro/minut cu TVA inclus, primele 40 de secunde fiind gratuite.

3. Apel la numarul 474 / 0744940474 (serviciul clienti in limba maghiara pentru prepay si abonamente).
Apelul catre numarul 474 se face gratuit si este disponibil de luni pana vineri intre orele 08:00 – 20:00 si sambata intre orele 08:00 – 16:00.
Putem apela numarul 0744940474 din alta retea.

4. Apel la numarul 228 (serviciul clienti pentru persoane cu deficiente de auz).

Acest numar de telefon este util persoanelor cu deficiente de auz, asistenta se ofera prin SMS.

Putem apela acest numar de telefon zilnic intre orele 08:00 – 22:00.

Numarul 228 nu este apelabil din roaming.

5. Formular online pe www.orange.ro/eContact/ 

Orange are o sectiune detaliata de contact prin formular online, foarte usor de folosit atat pentru clientii existenti cat si pentru potentialii clienti, urmam sectiunea cea mai apropiata nevoilor noastre, solicitarea ajunge la departamentul abilitat urmand ca un reprezentant Orange sa ne contacteze telefonic sau pe e-mail pentru a raspunde sesizarii / solicitarii noastre.

Din interactiunile mele cu Orange, timpul mediu de raspuns este de o zi, rar ajungand la 2 zile, ceea ce consider foarte util avand in vedere ca unii operatori raspund la sesizarile online chiar si dupa 30 de zile.

6. Pagina oficiala de Facebook Orange (@orangeromania).

Orange ofera asistenta inclusiv pe Facebook si o face rapid. Putem trimite un mesaj privat pe Facebook urmand sa primim un raspuns. Pentru o verificare rapida, este indicat sa lasam toate detaliile necesare (exemplu: daca avem o sesizare de nefunctionalitate, sa lasam codul de client, numele titularului, adresa din contract sau numarul de telefon si cum se manifesta problema noastra).

Uneori se raspunde si comentariilor postate la alte postari Orange insa este indicat sa trimitem un mesaj privat pentru a fi verificata mai repede solicitarea (si, bineinteles, sa ne protejam datele).

7. Softpedia – Orange Helper.

Orange are un reprezentant si pe forumul Softpedia, denumit Orange_Helper, acesta oferind asistenta postarilor de pe forum.

Situatiile si problemele pentru care dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pot fi diverse, cateva exemple fiind:

  • probleme financiare: cost suplimentar mare pe factura, factura neprimita, abonamente dublate;
  • probleme tehnice: probleme de semnal la telefonia si internetul mobil, lipsa acoperirii in unele localitati, viteza redusa la internetul mobil 3G/4G/4G+, nu functioneaza roamingul, nu se conecteaza la retea;
  • probleme semnal Orange TV: cand nu avem semnal la televiziunea prin cablu sau prin satelit (DTH), cand nu receptionam anumite programe TV, semnal slab pe cablu;

Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Desi este mai comod sa facem o sesizare online, cand avem probleme (in special tehnice) urgente, este indicat sa sunam la relatii cu clientii, pentru a verifica problema in timp real. Altfel, putem alege cu incredere una din modalitatile de contact disponibile online pentru a anunta un deranjament sau pentru a solicita informatii despre o factura.

Cum putem rezilia contractul Orange?

Putem solicita rezilierea contractului Orange printr-o cerere depusa online in sectiunea Contact pe site-ul Orange.

Cum putem suspenda temporar abonamentul Orange?

Putem cere suspendarea serviciilor Orange daca abonamentul este semnat inainte de 24 noiembrie 2011 iar suspendarea se poate face pe maxim 3 luni; Pentru a suspenda temporar abonamentul trebuie sa platim o taxa de 4.96 euro TVA inclus/luna; Desi abonamentul este suspendat, taxa de suspendare trebuie sa fie achitata lunar;

In concluzie, Orange ofera modalitati diverse de a contacta serviciul de relatii cu clientii, personal fiind multumit de timpul de raspuns la sesizarile facute online, stau mult mai bine la acest capitol in comparatie cu Telekom, Vodafone sau Digi.

Daca aveti o sesizare nerezolvata sau doriti sa reclamati o problema tehnica, lasati un comentariu si vom incerca sa va ajutam.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

861 COMENTARII

  1. Buna Ziua Numele meu este Adrian Vasile Micle Meneger la ****** Pct. de lucru Piiata Uniri nr * Din Seini Maramures Cod 43*** Cu CUI 12*** Doresc o colaborare cu Orange Romania in orasul meu deoarece nu avem decat un singur punct si acela reprezentat de Repkka orange sau DAILER pentru Orange S.A
    Cu mai multe amanunte va pot sta la dispozitie pe nr de telefon . 07*** sau adresa de e-mail a**** @yahoo.com in situatia ca vet-i fii interesati de o colaborare Cu stima si respect Va multumesc

    • Domnule Adrian acest sait nu reprezinta Orange ci ofera informatii. Puteti lua legatura cu orange la nr 300 sau pe pagina de facebook Orange Romania sau pe saitul www orange . ro/eContact

  2. Buna seara!Sunt titularul a 2 abonamente Orange si nu le pot folosi de aproximativ două luni, semnalul in zona Dedulesti, com. Topliceni, jud.Buzau ,fiind aproape inexistent.Daca nu se remedia problema, ma vad nevoită să reziliez contractele, deoarece am mare nevoie de telefoane.

    • Buna seara,
      Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Orange sa verifice semnalul in zona, insa nu cred ca veti primi o solutie in viitorul apropiat, de regula astfel de probleme dureaza.

  3. Buna ziua.
    Ma aflu in Anglia, am incarcat online cu cardul un teléfon din tara, Orange, de doua ori cu 5 € in citeva minute si m-ati taxat in total aproape 13 £. De ce???
    Am incarcat telefonul ******* acum doua zile.

  4. Am parabolica si decodoare personale, iar un decodor nu-mi functioneaza. Dupa ce am asteptat la telefon o jumatate de ora, iar persoana care mi-a raspuns (o doamna) mi-a zis sa-mi iau un LNB dublu. Degeaba i-am zis ca au functionat asa niste ani, asta era solutia ei si gata. Intre timp incepuse si ploaia si nu mai functiona nici cel de al doilea decodor, iar doamna se plictisise si m-a expediat, spunandu-mi sa dau telefon din nou când se opreste ploaia. Nu este prima oara cand angajatii dvs. dau dovada de impertinenta, situatie in care ma gândesc foarte serios sa ma mut de la dvs., desi sunt abonat din 2008. Va rog sa dispuneti masurile care se impun. Tel. contact 07****** sau email.

    • Trebuia sa vi se inregistreze o sesizare privind nefunctionarea problemei, daca nu s-a intamplat acest lucru puteti solicita inregistrarea convorbirii de la Orange si sa faceti o sesizare la Protectia Consumatorului.

  5. Buna ziua ,ma numesc Colceriu Viorica sunt client orange de foarte multi ani (mai bine de 15 ani)nr de telefon 074******,,trimit acest mesaj pentru a va informa si pentru a-mi exprima nemultumirea de felul cum imi sunt respectate si rezolvate problemele de fiecare data cand intervin ceva probleme de ordin tehnic,Incepand cu data de 11 iunie 2019 au intervenit deranjamente la internet ,care nu a functionat de loc pana azi si astazi cu intreruperi majore,de asemenea si la abonamentul de voce fiind semnalul foarte slab,de multe ori indisponibil ,fapt pentru care am apelat la serviciul client telefonic,discutie din care am inteles ca sunt ceva probleme la releele din zona care vor fi remediate ,Am, asteptat o saptamana sa se remedieze ,dar acest lucru nu s-a intamplat ,, dupa care am mai apelat la serviciile dumneavoastra in vederea rezolvarii problemelor intampinate ,astfel ,ca de altfel de fiecre data cand intervin probleme majore sa mi se transmita acelasi lucru sa mai astept daca doresc sau sa inchid abonamentul de internet cu specificatia ca nu are zona acoperire.Dar eu ma intreb de atatia ani de cand am abonamentele le-am folosit la aceeasi locatie si a fost bine (acceptabil),dar cand intervin probleme (vreau sa precizez ca nu e prima data cand am acest gen de discutii si de indicatii)in special in perioada cand expira abonamentul .si daca se intampla aceste probleme mi se spune ca pot sa inchid abonamentul pe acelasi motiv -zona de acoperire nefavorabila ,Banuiesc ca va deranjez cu acest mesaj ,dar vreau sa va anunt ca am cerut telefonic operatorilor de la tehnic sa mi se trimita o persoana din zona sa verifice antena si acest lucru mi s-a refuzat aducadu-mi_se justificari neintemeiate.Doresc sa va anunt prin acest mesaj ca am obosit sa_mi cer drepturile ,,motiv pentru care insist in vederea trimiteriI unui angajat din zona sa verifice starea antenei sau depistarea problemei care sunt sigura ca se poate remedia cu putina bunavointa.In caz contrar va anunt ca nu voi mai plati abonamentele ,nici cele de voce si televiziune indiferent de perioada contractuala care o mai am . De asemenea am mai cerut telefonic daca problema va fi remediata lucru care as dori sa se intample perioada in care nu am folosit internetul datorita problemelor tehnice sa mi se scoata de la plata valoarea pentru zilele in care nu am putut utiliza serviciul.In acelasi timp daca se vor remedia problemele cer sa_mi se pastreze oferta primita pentru toate abonamentele in urma convorbirilor telefonce avute cu operatorii dumneavoastra in aceasta luna.In speranta ca veti citi acest mesaj si veti lua masurile necesare va multumesc anticipat si astept raspuns dar si persoana competenta pentru verificare.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Orange, doar oferim informatii.
      Daca nu primiti o solutie la problemele reclamate va recomand sa faceti o sesizare la Protectia Consumatorului.

      • Sunt de 15-ani in abonament orange , am doua nr de telefon in acest abonament.
        In aprilie am facut un abonament la internet si tv in cluj la o garsoniera chirie, eu loc in jud galati. Am inteles ca mi s,a prelungit si abonamentul telefonic cu 2-ani
        Luna asta am primit sms ca,as,avea de plata 350-lei din care 115-costuri suplimentare , eu fiind sugura ca am 500 min internationale. Si stiind ca nu am sunat decat de cateva ori f putin.

          • Dupa doua zile am reusit sa inteleg ca de fapt nr. Din italia cu care vb nu ar mai face parte din lista lor cu care au parteneriat si sunt taxata direct cu bani multi
            Deci de ani buni am vb cu acel nr si deodata nu a mai fost compatibil
            Parerea mea e ca trebuia sa mi trimita o notificare ceva cu toate ca nu vad rostl

          • Da, trebuia sa primiti notificare privind aceste modificari pentru a stii sa nu faceti cost. Va recomand sa faceti o sesizare la Orange in care sa mentionati ca doriti stornarea facturii pe motiv ca nu ati stiut de costul suplimentar iar daca raspunsul va fi negativ, sa faceti o reclamatie la Protectia Consumatorului.

          • Imi spune un baiat ca trebuia sa verific zilnic daca nr era compatibil, dar eu nu am ceva mai bun de facut decat sa fac verificari zilnice?
            Asa am hotarat sa fac reclamatie, caci sesizare am facut si incearca sa ma convinga ca nu am dreptate
            Eu contract nu am semnat caci in timpul instalarii tv la cluj nu au reusit fin prima instalarea si fiind pastele sa prelungit data instalarii, timp in care ei mi au trimis contractul acasa dar nefiind instalate serviciile l am returnat

          • Nu e normal, nu e datoria dvs sa verificati zilnic. Faceti sesizare la Orange si daca raspunsul este negativ, faceti reclamatie la OPC.

  6. Tin sa va anunt ca nr de telefon 07****** se afla la copilul meu in tabara la Orsova, baile Herculane.
    A ajuns azi 24.06.2019. Am aflat ca a facut cost suplimentar de 14 euro in date roming.
    Suntem in Romania, nu?!???????
    Acest nr de telefon nu a parasit tara, drept urmare solicit sa- mi stergeti acest cost suplimentar furat de altii probabil, de cei din Serbia. Va rog sa verificati si sa fiti corecti!
    Va multumesc!!!
    Eu nu platesc ceea ce nu consum!!!!!

    • Noi nu suntem de la Orange, doar oferim informatii.
      Fiind aproape de granita, s-a conectat telefonul la o retea din Serbia, de unde si costul suplimentar, nu a fost furat de cineva din Serbia.
      Puteti face o sesizare la relatii cu clientii Orange la numarul 0374300300 in acest sens insa nu cred ca veti rezolva ceva.

  7. Bună ziua! Numele meu este Liliana Moldonan am o problemă nu pot sa activez apel în asteptare
    Tot îmi zice Datele nu pot fi citite Rețeaua nu raspubde

    • Doamna Liliana acest sait nu reprezinta Orange doar ofera informatii. Pentru problema dvs sunati la Relatii Clientii NR 300 gratuit in reteaua Orange sau NR 401 pentru a intra direct cu un operator pentru a face un deranjament mai rapid.

  8. Ma numesc Oros Mariana victoria cnp 2****** domiciliu în sat nima nr 81 județul Cluj și am primit înștiințare de plata pt anumite servicii Orange pt nr de tel pe care nu le cunosc, în suma de aproximativ 8000 lei, as dori sa faceți verificări amănunțite deoarece doar anul trecut am făcut un abonament pt nr de tel 07*****,iar acele nr sunt din 2014, dacă aveam datorii la. Aceea dată, cum ați fost dezacord sa îmi faceți un nou abonament, atașez copie de buletin și sesizarea făcută de tribunal

    • Doamna Mariana acest sait nu reprezinta compania Orange,doar ofera informatii. Sfat, prezentati-va intr-un magazin Orange cu cartea de identitate si spuneti ce problema aveti. Sau sunati la nr 300 daca sunteti client orange. Acest nr este Serviciul Clienti.

  9. Buna seara. Pot trimite mesaje către un nr de tel orange dar nu pot apela acel nr. Ce pot face?
    Numarul meu este pe rețeaua orange. Suna se parca ar fi închis tel dar de pe alt telefon suna normal
    Pot trimite mesaje dar nu pot apela acel nr de tel

    • Buna seara
      Discutati cu acea persoana sa nu va aiba numarul de telefon adaugat din greseala in lista de blocare apeluri. Daca nu il are, atunci faceti o sesizare la Orange sa va verifice apelurile efectuate catre acel numar.
      Eventual, daca ati incercat sa apelati din agenda, incercati sa tastati manual numarul.

  10. Buna seara!
    Ma numesc Elena, nr de telefon 07****. Am o problema, vreau sa trimit un SMS la un seviciu cu suprataxa si nu reusesc, imi apare mesajul „trimitere esuata”. Am sunat la serviciul clienti de 3 ori si nu s-a rezolvat problema. Mi-au transmis sa fac o sesizare online.

    • Doamna Elena numai catre acel nr aveti problema asta? Sau nu puteti trimite sms-uri catre nici un nr. Sfatul meu scrieti-le un mesaj privat cu problema dvs si pe pagina de facebook Orange Romania raspund destul de repede in maxim 2 ore dupa trimiterea mesajului de luni- vineri intre orele 09- 16.

  11. Buna ziua .problema este următoarea.incerc să apelez un nr si după câteva secunde în apare apel încheiat.sim1 redirecționare apel condiționată este activă. Ce trebuie sa fac.

  12. Buna ziua !sunt client orange tv satelit ,localitatea Trifesti Jud Iasi si nu am semnal la TV de doua saptamani.Mentionez ca locatia este casa de vacanta si acum doua saptamani se manifesta in acelasi mod…se afiseaza masajul,,receptorul nu primeste semnal de la antena satelit”

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Orange (deranjamente) la numarul 0374300300 sau pe pagina oficiala Facebook Orange Romania.

  13. Buna ziua
    Avem o problema in legatura cu setari internet pe telefonul sotului. Am resetat Apn-ul dar nu lasa pe 4g numai H+
    In retea Orange, localitatea Santimbru si e un Xiaomi Redmi Note 5
    Pentru mine am reusit sa rezolvam dar pentru sotul nu. Ieri am intors in tara

  14. Buna ziua sotia mea are abonament tv la dmnv(antena parabolica) si de patru zile nu mai funcționează va rog respectos să trimiteți să remedieze problema abonamentul este pe numele lui ***** sos Pantelimon iar postul tv se afla pe strada ocsigenului nr * C poate veni an cursul săptămâni de la ora 17_07iar sâmbătă și duminică de la 07_24va rog să mă contactați la tlf 07**** multumesc

    • Buna ziua,
      Pentru a face o sesizare privind aceasta problema trebuie sa sunati la relatii cu clientii Orange la numarul 0374300300 sau pe pagina lor Facebook Orange Romania.

  15. Buna ziua. Doresc adresa de mail pt o plangere.numai stiu exact daca este corect suportul .clienti@orange ro
    Va rog sa imi confirmati daca este corecta sau sa imi scrieti dumneavoastra adresa buna
    Multumesc

    • Buna seara,
      Ati discutat la relatii cu clientii si nu sunteti multumita de raspunsurile primite sau de ce doriti sa discutati cu un superior? Telefonic de regula nu prea reusiti sa discutati cu cineva din management, insa puteti solicita o audienta intr-unul din punctele Orange, poate reusiti in acest sens.

      • Buna ziua..merg azi in magazin la ei si daca nu rezolv nimic fac scrisoare si la Protectia Consumatorilor si la un superior Orange.
        In tara la noi daca esti cetatean cinstit ai numai de pierdut
        Pe scurt povestea mea.
        Cumpar telefon de la orange cu prelungire abonament mi se topeste mufa de la incarcare in el au de suferit mai multe componente a le telefonului(telefon in garantie) tel l am scapat jos la o sap de la achizitionare ..cand il trimit in servis specific lucrul acesta, vb cu un domn amabil care imi spune ca, contra cost mi l repara..totul frumos ne pun de acord..ajunge tel in magazinul partener Orange si mi se spune cost 0.00 pt a ridica tel de la ei… eu le zic imposibil si le explic cauza…si de aici incepe show si zecile de telefone date la tiate numerele celor de la orange.. concluzie nu imi pot ridica telefonul proprietate personala, fetele din magazin nu imi pot incasa nimic pt ca am 0.00 si atunci ar avea ele probleme si ma trezesc ca mi se mai inchide si telefonul in nas apeland nr 300 si explicandu le situatia sau dau peste doamne”luminate” care ma trimit in shopuri orange eu avand telefonul in fata ochilor intr un magazin partener Orange.

        • Buna ziua,
          Este o situatie ciudata intr-adevar, in primul rand pentru ca nu a costat nimic reparatia desi astfel de probleme li se imputa clientilor iar in al doilea rand, pentru ca nu puteti ridica telefonul daca este trecut costul 0. Faceti o sesizare si in magazin si daca nu primiti o solutie favorabila, faceti reclamatie la OPC. Neaparat sa veti numerele de sesizare facute la Orange. Eventual puteti incerca si online pe site-ul Orange sau pe pagina Facebook Orange Romania.

  16. Buna seara,voiam sa fac o sesizare la deranjamente.Mama mea plateste un abonament de cablu la Orange.Pe ecran ii apare NEPROGRAMAT.Ce are de facut?

    • Cel mai probabil este nevoie sa faceti o rescanare/setare implicita. Daca nu va descurcati va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii Orange la numarul 0374300300.

  17. Bună ziua , vreau să renunț la abonamentul Home Net 4G 12 pentru că semnalul este sub orice critică , aștepți 5 minute să încarci o fotografie , așa nu se poate , cer rezilierea contractului …..

    • Buna ziua. Acest sait nu reprezinta firma Orange. Sunati la nr 300 si vorbiti cu un operator al companiei orange,spuneti ce problema aveti. Sau pe pagina oficiala Facebook Orange Romania.

    • Acest sait nu reprezinta nici o firma de catv. Acest sait ofera doar informatii. Mai sunati la nr Relatii Clienti al firmei la care sunteti abonat. De obicei orice sesizare se rezolva in 48 de ore lucratoare.

    • Buna ziua,
      Incercati sa sunati la numarul 300 de pe o cartela Orange, nu? Deoarece ar trebui sa va functioneze. Daca nu reusiti telefonic, incercati pe pagina oficiala Facebook Orange Romania.

  18. Am sunat la 300 pt calitatea semnalului operatorii dv au vorbit foarte urât când am rugat să verifice calitatea semnalului vă rog să ii instruiți și să ia în considerare o sesizare

    • Noi nu reprezentam compania Orange, doar oferim informatii. Nu v-a fost preluata o sesizare? Pe ce motiv? Faceti o sesizare online daca nu reusiti telefonic desi nu vad niciun motiv pentru care sa nu va inregistreze o sesizare, cat timp discutati civilizat cu ei si expuneti o problema reala.

    • Buna ziua,
      Aveti semnal pe telefon? Pe ecranul telefonului apare un mesaj? Daca aveti semnal, incercati repornirea telefonului. Aveti abonament sau cartela prepay?

  19. Revin la sesizarea anterioara cu mențiunea ca nici pana la aceasta data nu sa rezolvaț problema reclamata și nu am primit un răspuns în acest sens pentru a putea sa acționez pe alte cai contra Orange .

  20. Buna ziua!
    Ma numesc sunt abonat de ap. 15ani la reteaua oringi .Pe data de 27 aprilie am plecat in Clisura Dunarii in dreptul Portilor de fier intradevar am primit un mesaj Bun venit in Serbia nu am stiut ce sa fac si lam oprit cu tote ca in masina era si sotul meu dar el nu a primit nimic si avem acelasi abonament .La pensiune lam deschis si am cezut ca sa rezolvat pt ca eu nu iesisem din TARA .Adoua zi am dat la cronos si am vazut costul suplimentar de 33 euro,apoi 45 si lam oprit de tot am ajuns acasa lam deschis am contolat din nou cronos si era la fel bineinteles ca lam folosit iar a doua zi aveam 144de euro .Am luat legatura cu un angajat am facut o sesizare si azis sa astept termen de 3 zile lucratoare ,pe seara ma sunat din nou colegul dumneavoastra si nu mis zis nimic de nici o suspendare sau de achitarea sumei de 400 lei ,a zis sa fiu mai atenta si sa.mi verific mesajele Iar azi pe data de 2MAI ma trezesc cu telefonul oprit fara nici o instiintare se poate verifica sa vedeti ce mesaje am primit . Dece nu ma instiintat nimeni ca am facut un cost suplimentar de suma de 400 lei ,dc nu mia oprit atunci telefonul ? Si dc nu am primit mesaj cu Bine ati venit in Romania ? ca cu serbia am primit? daca tot am fost iesita din tara .Va rog sa verificati toate mesajele si apelurile caci cei 100 de euro am fost taxata in ziua de 30 cand eu eram acasa.pt ca am verificat pe 29 ,ora 15,20 fiind ajunsa acasa si costul era acelasi ca pe data de 28 adica 45,14 euro de unde au aparut cei 100? in speranta ca se va rezolva acesta problema Va multumesc!

    • Buna seara,

      Mesajele acelea de informare se trimit doar cand va inregistrati pe o retea din afara tarii, intr-adevar este o problema comuna la granita la toti operatorii, pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Orange insa nu cred ca veti rezolva mare lucru.

  21. Buna seara…am si eu o problemă in legatura cu datele mobile.Aș dori sa mentionez ca de o săptămână internetul 4G+ a devenit foarte slab intre orele 10:00-22:00.Imi petrec majoritatea timpului pe telefon făcând opțiuni binare.Si sunt revoltat caci din cauza internetului slab am pierdut o anumita suma de bani.Deci se poate face ceva.Multumesc anticipat !

    • Buna seara,
      Ati incercat sa faceti un test de viteza folosind aplicatia Speedtest pentru a verifica viteza exacta? Daca aveti viteza redusa puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Orange, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.

  22. Mi am incarcat telefonul cu 5€ iar dupa doua zile nu mai merge deloc
    Dar imi arata ca am 4G+
    Gen nu se incarca nici un site
    Si internet am
    Am incercat sa il inchid si sa il repornesc dar nu merge ba chiar I am dat si resetare din fabrica
    Am un j5 2017 si ar trebui sa mearga in cnditiile in cara acum 2 zile l am reincarcat
    Ma Puteti ajuta?

  23. Buna ziua,

    Am o bunica cu abonament de telefonie si tv(antena satelit) orange, iesita din perioada contractuala si
    ar dori sa rezilieze abonamentele.
    Puteti sa imi spuneti care ar fi pasii, in special pentru abonamentul tv prin satelit, la care a primit echipamentul specific: antena, receptor, card etc.
    Ar trebui sa le duca la un punct orange sau vine cineva sa le ridice de la domiciuliu?
    Mentionez ca nu reuseste la varsta ei sa demonteze antena si sa mai faca drumul in oras in conditiile in care e la 40 km distanta de un punct orange, eu momentan nu pot ajunge sa ajut.

    Multumesc

    • Buna seara,
      Pentru a rezilia contractul in situatia dvs va recomand sa accesati site-ul Orange – Contact si sa completati formularul de reziliere.

  24. Doresc suspendarea abonamentului Pachet Home Net 1000 v2 si
    Home TV Global începând cu data de 25.04.2019 pâna la data de 25.10.2019 .
    Dupa expirarea perioadei suspendarii temporare de 6 luni, solicit reactivarea automata a contractului
    Prezenta cerere mi-o întemeiez pe motivul:
    Plec din tara, am un contract de munca temporar in Germania (6 luni).
    Se poate si in ce conditii ?
    Astept raspunsul dvs.
    Va multumesc.

    • Putem cere suspendarea serviciilor Orange daca abonamentul este semnat inainte de 24 noiembrie 2011 iar suspendarea se poate face pe maxim 3 luni; Pentru a suspenda temporar abonamentul trebuie sa platim o taxa de 4.96 euro TVA inclus/luna; Desi abonamentul este suspendat, taxa de suspendare trebuie sa fie achitata lunar;

    • Salut,
      Pentru a discuta cu un operator Orange trebuie sa contactezi unul din numerele de telefon 300 (apelabil din reteaua Orange) / 0374300300 (apelabil din orice retea).

  25. Acesta este mesajul publicat de catre Orange pe pagina lor Facebook:
    „Salut, momentan, o parte dintre clientii nostri intampina dificultati in accesarea serviciilor de voce si date, precum si a aplicatiilor Orange. Aceasta situatie se manifesta ca urmare a sectionarii multiple in reteaua de fibra optica. Colegii nostri din departamentul Tehnic lucreaza deja la remedierea problemei. Ne cerem scuze pentru neplaceri si iti multumim pentru intelegere. Revenim imediat ce avem noutati.”

  26. Avarie generala pe partea de voce si date in reteaua Orange, nu se pot efectua apeluri, trimite SMS-uri iar datele mobile nu functioneaza.
    Momentan nu cunoastem toate zonele afectate insa este o avarie majora.

    • Sunt afectate zone din judetele: Arges, Cluj, Bihor, Bucuresti, Ilfov, Prahova, Iasi, Mehedinti, Bacau, Timis;
      Cel mai probabil avaria este generala la nivel national.