Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Desi piata de curierat din Romania este destul de dezvoltata avand destule firme de curierat, problemele sunt foarte multe si automat cresc reclamatiile si sesizarile clientilor. De aceea, este foarte util sa stim cum putem contacta serviciul de relatii cu clientii al companiilor Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, Posta Romana, DPD, DHL si altii.

Cele mai cunoscute firme de curierat din Romania sunt: Posta Romana, Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, DHL, DPD (Dynamic Parcel Distribution), TNT, UPS, Nemo, GLS.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Posta Romana
Ce mai putem spune despre Posta Romana, decat ca sunt inceti si printre singurele modalitati de a aduce un colet ieftin in tara. Avem urmatoarele modalitati prin care putem contacta Posta Romana pentru a face o reclamatie sau pentru a solicita informatii:

  1. 0219393 (004021 9393 111 apelabil din strainatate). Acesta este numarul general al serviciul de relatii cu clientii Posta Romana.
  2. suportclienti@posta-romana.ro. Putem face o sesizare si prin e-mail insa raspunsul este mult mai greoi.
  3. Formular online posta-romana.ro. Exista cateva tipuri de formulare online pe care le putem completa in functie de tipul solicitarii (suport clienti, reclamatie interna sau reclamatie externa).
  4. Oficiul Postal Express/Oficiul Judetean de Posta. Pe site-ul posta-romana.ro daca selectam judetul care ne intereseaza, avem date de contact (numar de telefon, persoana de contact si program) pentru oficiul postal express si oficiul judetean din posta.

Putem contacta serviciul de relatii cu clientii Posta Romana dupa cum urmeaza:

  • L – V: 08:00 – 20:00;
  • Sambata: 09:00 – 13:00;

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier

Fan Courier, una din cele mai vechi firme de curierat din Romania este in acelasi timp si una dintre cele mai problematice. Angajati comozi, care nu sunt dispusi sa astepte niciun minut in plus si pentru care este un chin sa ajunga si a doua zi in caz ca nu gasesc pe cineva acasa.

Avem urmatoarele modalitati prin care putem face o sesizare la Fan Courier:

  1. +4021.9336. Numarul general al serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, apelabil inclusiv din afara tarii.
  2. +40723.55.22.33/+40742.55.22.33. Numere de contact mobile apelabile din Vodafone, respectiv Orange.
  3. *9336. Numar cu tarif normal.
  4. Formular online Fancourier.ro. Putem face o sesizare si online, timpul de raspuns de regula este de maxim o zi, chiar daca nu ajunge din prima la departamentul la care trebuie.
  5. Facebook Fan Courier. In caz ca avem cont Facebook avem posibilitatea de a face o solicitare si pe pagina de Facebook Fan Courier, timpul de raspuns este momentan de cateva ore.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Urgent Cargus

  1. 021 9330 (Bucuresti). Numar de contact pentru Bucuresti.
  2. 021 9282 (Provincie). Numar de contact pentru clientii din provincie.
  3. contact @ urgentcargus.ro. Asa cum este normal, putem sa facem o solicitare sau reclamatie inclusiv pe mail.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Sameday Courier

Sameday Courier este o companie detinuta majoritar de catre eMag (o miscare inteligenta din punctul meu de vedere) si cu care eu personal nu am avut nicio problema, coletele au ajuns mereu cand a trebuit. Angajatul lor de pe zona mea era putin ciudat insa amuzant si isi facea treaba. 🙂

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Putem contacta reprezentantii Sameday prin una din urmatoarele modalitati:

  1. 021 637.06.60 / 0730.240.245. Apeland aceste numere putem discuta cu un agent de relatii cu clientii Sameday.
  2. office @ sameday.ro.
  3. Facebook Sameday. Daca dorim putem sa-i contactam si pe Facebook, timpul mediu de raspuns este de aproximativ o ora.

Programul serviciului de relatii cu clientii Sameday este dupa cum urmeaza:

  • L – V: 09:00 – 18:00
  • Sambata: 09:00 – 14:00

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Nemo Express

Nemo Express este unul din principalii livratori ai produselor oferite de catre RCS – RDS.

  1. +4 (021) 9392. Call Center Nemo Express.
  2. E-mail. Avem urmatoarele adrese de mail Nemo disponibile in functie de motivul pentru care dorim sa le trimitem un e-mail:
  • office @ nemoexpress.ro – informatii generale
  • vanzari @ nemoexpress.ro – vanzari
  • marketing @ nemoexpress.ro – marketing
  • consumabile @ nemoexpress.ro – comenzi
  • reclamatii @ nemoexpress.ro – reclamatii
  • rambursuri @ nemoexpress.ro – rambursuri

Programul serviciului de relatii cu clientii Nemo Express este:

  • L – V 09:00 – 17:00
  • Sambata: 09:00 – 13:00

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii DPD

  1. Apel la relatii cu clientii DPD, numar 0318249090, programul este L – V intre 09:00 – 17:00
  2. Adresele e-mail DPD pentru diverse situatii sunt: comenzi@dpd.ro, international@dpd.ro, reclamatii@dpd.ro, facturare@dpd.ro, sales@dpd.ro.
  3. Formularul de contact de pe site-ul Dpd.ro – sectiunea Suport – Trimite un mesaj
  4. Pagina Facebook DPD Romania – mesaj privat

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii DHL

  1. Apel la relatii cu clientii DHL, numar 0212221777 sau *345 de pe mobil
  2. Formular de contact pe site-ul DHL.ro – Contact DHL Express – Contactati-ne
  3. Mesaj privat pe pagina Facebook DHL Express Romania

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii TNT

  1. Apel la numarul 0213034567
  2. Fax la numarul 0213034543
  3. E-mail la ro.cs@tnt.com
  4. Formular de contact pe site-ul TNT.com – sectiunea Asistenta – Trimiteti un mesaj
  5. Pagina Facebook TNT Express Romania

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Nemo Express

  1. Apel la relatii cu clientii Nemo la numarul 0219392
  2. Formular de contact pe site-ul nemoexpress.ro – sectiunea Contact
  3. Folosind una din adresele e-mail: office@nemoexpres.ro, vanzari@nemoexpres.ro, cs@nemoexpres.ro, marketing@nemoexpres.ro, rambursuri@nemoexpres.ro
  4. Pagina Facebook Nemo Express

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii UPS Romania

  1. Apel la unul din numerele +40212338877, +40372125800, +40372125801
  2. Fax la numarul +40212316729
  3. Adresa e-mail rocustomerservice@ups.com

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii GLS Romania

  1. Formular de contact pe site-ul gls-group.eu/RO/ro/contact-gls
  2. Pagina Facebook GLS Romania

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Econt

  1. Formular de contact pe site-ul econt.com – sectiunea Client Center
  2. Live chat pe site-ul econt.com – sectiunea Client Center
  3. Apel la numarul +40219959
  4. Pagina Facebook Econt insa pagina este generala pentru toate tarile in care Econt ofera servicii

Principalele motive/situatii pentru care dorim sa luam legatura cu firma de curierat sunt:

  • nu a ajuns coletul/produsul comandat in termenul in care trebuia sa ajunga;
  • coletul a fost deteriorat si produsul este lovit/defect din acest motiv;
  • curierul a sunat o data, nu am fost acasa dupa care nu am mai fost contactat;
  • am fost cautat de 2-3 ori acasa iar coletul mi-a fost lasat in depozit, unde este depozitul pentru a ridica acel colet?
  • cat costa trimiterea unui colet?
  • cum pot sa aflu prin ce firma se livreaza un colet?

Acestea sunt modalitatile prin care putem contacta serviciile de relatii cu clientii ale principalelor firme de curierat din Romania pentru persoane fizice, daca va intereseaza cum puteti contacta o alta firma de curierat care nu se afla in lista, lasati un comentariu.

Aproape toate firmele de curierat au serviciu de verificare al expeditiei (in functie de tracking number / AWB) si un serviciu online de calculare a costului coletului (in cazul in care dorim sa trimitem un colet pe care sa-l platim noi).

Voi ce probleme ati avut cu firmele de curierat? Lasati un comentariu in care sa detaliati ce problema ati avut si cum s-a rezolvat (daca s-a rezolvat).

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

738 COMENTARII

  1. buna ziua! am trei colete de primit de la dumneavoastra .Sunt toate trimise din tara prin Fan spre Timisoara . mi s a rapsuns de cei de la Timisoara ca pot sa astept linistita ca nu le livrati ca nu aveti om pe zona Mehala. Cum este posibil asa ceva? de ce se preiau comenzile daca nu aveti oameni sa le distribuie sau care este mai excat explicatia, de moment ce clientul plateste transportul. va rog sa imi spuneti totusi cum voi intra in posesia lor. multumesc anticipat, Adriana

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Fan Courier, doar oferim informatii.
      Cine v-a spus mai exact ca nu se vor livra acele colete? Poate s-a referit ca va dura mai mult insa cu siguranta coletele vor fi livrate. Aveti numar AWB?

  2. Trebuia sa primesc un colet prin urgent cargur, am primit trei zile consecutive mesaj ca astazi se va livra coltul, nu mergea sa sun la nici un numar din mesaje , nu am fost contactată de nici un curier iar dupa am primit mesaj ca pachetul se întoarce la sediul firmei si din nou nu mergea sa sun la numarul lasat pentru detalii. Am verificat statusul comenzii pe siteul lor si scria ca s.a incercat livrarea si adresa a fost greșită (la o ora dupa ce am primit.mesajul ca parchetul se intoarce la depozit) Mentionez ca adresa este buna , am verificat si reverificat adresa. Cum se poate sa stabilească asaaa din senin ca e greșită fara ca macar sa fiu contactată ??

    • Luati legatura cu firma de curierat care trebuia sa va livreze coletul, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta, in functie de firma respectiva.

  3. Am fost contactata telefonic de o angajata a fan curier in data de 25-10-2019 pt comanda awb-******** i-am oferit toate datele necesare aflind ulterior ca adresa este gresita Am primit la aceasta adresa cel putin 4colete iar de vineri nu am mai fost contactata ce se intimpla

    • Ultimul status al expeditiei este intr-adevar adresa gresita din data de 25 octombrie.
      Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Fan Courier la numarul 0219336 pentru verificarea si solutionarea problemei.

  4. Buna ziua! Am comandat in data de 1 Octombrie un Rotobil din Timișoara, si care bine-nțeles ca nu l-am primit, nici astăzi. Săptămana trecută trebuia sa primesc un colet H&M, si din nou nu m-a contactat nimeni. Eu m-am saturat sa sun atata sa astept câte o jumătate de ora la telefon ca sa fiu pasata de la unul la altul.. ft urat ceea ce se intampla. Cu copil mic trebuie sa umblu dupa colet. Dupa Rotobil nu imi da nimeni nicio explicație. Astept despăgubirea nu stiu pana cand. Mulțumesc

  5. Cred ca problemele sunt in functie de oamenii care lucreaza acolo. La Fun Courier in Iasi e jale atata nesimțire nu am mai văzut niciodată, Ieri mi s-au spus ca este coletul la sediu pana la data de 23 si cand la dus sotul sa il ia ghici l-au incarcat in tir si ioc colet… Cate zile legal trebuie sa stea la ei in depozit? Adica la Iasi nu de cand a fost preluat din Bucuresti . Multumesc

    • In mod normal coletele sunt pastrate la sediul Fan Courier timp de 7 zile, existand si exceptii cand termenul este mai mare. Daca termenul a fost mai mic, faceti o sesizare la relatii cu clientii Fan Courier (gasiti in articolul publicat mai sus modalitatile de contact) mentionand acest aspect.

  6. Bună ziua, am trimis în Anglia pe data de 7-10-2019 un colet EMS.Am urmarit pe parcelforce traseul si nu apare sosit în Anglia. Cei de la 0219393 refuză să dea o explicație sau să ajute cu ceva.Invariabil „să așteptăm „.Destinatarul are o urgență si a fost chiar la depozitul de la aeroport si a primit raspuns ca acel colet nu a ajuns .De la BSI refuză să spună cu ce cursă a plecat coletul către Londra si la ce oră a aterizat.

    • Am verificat AWB-ul pe site-ul Fan Courier si statusul este urmatorul:

      Expeditia a plecat din hub-ul FAN Courier Timisoara spre hub-ul de destinatie in data 07.10.2019 18:29

      Sunati la relatii cu clientii Fan Courier la numarul +4021.9336 sa verifice ce s-a intamplat cu coletul deoarece 3 zile de la ultima actualizare este destul de mult.

  7. Aștept Colet cu AWB ******* conform ultimului status din 08 oct. 2019 ora 16:07 pe motiv de adresa greșită! Încă odată aceeași adresă: Str.***** nr.*. Bl.G*. et.* ap.* Iași jud.Iasi telefon :07*******

  8. Bună ziua, am de primit un colet și cel care expediază colete, (șoferul) vine când vrea el. I – am spus ca doar după ora 14 sunt la adresa iar dansul mi – a închis telefonul și mi a spus ca nu poate la ora aia. Va rog sa remediați problema în cel mai scurt timp. Mulțumesc

  9. Atentie lanfirme fantoma, precum.Rapido Express LTD Russe Bulgaria.
    Regretabil faptul ca, firme cu renume in curierat, nu verifica adresa expeditorului, in caz de retur, mai ales ca, apar din ce in ce mai mult, firme fantoma pe piata.

  10. Pt fan curier arad,in data de 23.09.trebuia sa mi se livreze un colet platit online,nici astazi,in 27.09.nu este spre livrare.de ce?nu au masina sa trimita in zona respectiva.este posibil oameni buni?asa va-ti pierdut increderea oamenilor!

  11. Am avut de primit un coleta intre orele 9 si 11 azi cu nr ***** PE **** eram la baie si nu am auzit tel ,am un copil grav bolnav si toata noaptea nu am dormit Am sunat continu la nr de tel al curierului o ora jum si am dat mesaje Lam rugat sa imi aduca coletul ca nu am auzit tel si de maine plec cu copilul din buc
    numi plasce cum sunt angajatii dvr
    o nesimtire curata
    e curier??sasi faca treaba
    de ce mai scrie sa il sunam daca nu raspunde??
    mie scarba de tot ce se intampla in tara asta Si baiatul meu e la curierat dar asa ceva nu face cu cei care asteapta colete

    • Noi nu reprezentam nicio firma de curierat, doar oferim informatii. Va recomand sa faceti o sesizare privind aceasta situatie la firma de curierat care trebuia sa va livreze coletul.

    • Buna seara,
      Am verificat AWB-ul la Fan Courier si statusul este urmatorul: contactat, livrare ulterioara in data 06.09.2019 16:40.
      Deci, ar fi trebuit sa fiti contactata si pentru livrarea coletului dupa 06 septembrie, daca nu s-a intamplat acest lucru luati legatura cu cei de la relatii cu clientii Fan Courier la numarul +40219336.

  12. Din data de 27.08 se află un colet in depozitul din Craiova.Nici după 48 de ore nu am fost contactată am sunat la relatii cu clientii neprimind nici un raspuns

  13. Salut
    Numele meu este Axi P.
    Și aș dori să vă întreb despre o problemă …
    Am făcut o comandă în compania Franklin în iulie … și până acum nu am primit pachetul care este deja plătit!
    Aș dori să mă informez dacă pachetul este la compania dumneavoastră! Și dacă da, cum putem reuși să o luăm în mâinile mele …
    Multumesc pentru timpul acordat!

  14. Pt. awb-ul ****** ( tiparit 28.07.2019 ) nu avem confirmarea de primire, mai mult pe site-ul dumneavoastra apare ca aceat awb a fost preluat in data de 19.07.2019 si predat in data de 22.07.2019 de catre ******. Va rugam sa ne trimiteti CONFIRMAREA DE PRIMIRE . O zi buna.

  15. Buna ziua va rog frumos sa nu trimiteti inapoi pachetul colet international nr track CE****** il puteti trimite la adresa com.Mera Jud Vrancea .Str * Nr * Va rog mult .Nustiu motivul de ce la returnat inapoi .Va multumesc mult.

  16. Colet cu întîrziere spre Franta
    Expeditor:SC ******* SRL,* ,Bloc *,*,Pașcani,*,Iasi,România

    Destinatar:* /*, APPARTEMENT *,Code postale:*,LA CAVALERIE,FRANCE
    Colet nr: ******
    Colet-Ochelari x

          • Nu înțeleg cum se face,coletul figurează ieșit din România dar nu e ajuns în Franța din 05/08/19,l-au trimis cu căruță lui bunicu?iar posta îmi zice că ei nu au ce face este problema celor de la BSI BUCUREȘTI,lume neserioasă,în plus recomandat

          • Livrarea pachetelor international poate dura mai mult, in functie de firma de curierat cu care este trimis coletul. Faceti o sesizare la BSI.

          • Domnii de la BSI nici măcar nu îmi răspund la mail,am impresia că mă zbat ca Peștele pe uscat.Au un loc de muncā si nu île mai intereseazā alte lucruri
            Ce international!!!am primit parchet în 5 zile de la prima ștampilă.nu degeaba se desființează Poșta Română

          • Comunicarea cu cei de la BSI este destul de greoaie fiind o institutie care tine de stat, faceti sesizare la OPC daca nu primiti raspuns in maxim 30 de zile.

  17. buna ziua va rog frumos sa imi spuneti daca sa primit coletul la constanta AWB ******** trebuie sa ajunga in cursul zilei la Costinesti e urgent va rog daca se poate sa imi scrieti .va multumesc frumos

    • Buna ziua,
      Am verificat statusul AWB-ului pe site-ul Fan Courier, ultima actualizare a fost ieri in jurul orei 20:00, a plecat din hub-ul Fan Courier Medias catre destinatie. Urmatorul pas este sa ajunga in hub-ul Fan Courier Constanta/Costinesti, in mod normal astazi ar trebui sa ajunga.
      Daca este urgent, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Fan Courier la numarul +4021.9336 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  18. Va rog frumos as dori sa mi spuneti ce inseamna servicii incasate pentru terti-asa scrie in factura pe care am primit-o de la dumneavoastra
    Va multumesc

  19. In data de 17.07.2019 am primit o capota prin colet. Fiind la serviciu a preluat-o sotia mea in jur de ora 10. La ora 15 cand am ajuns acasa, am desfacut-o si surpriza: capota indoita. Expeditorul a fost chemat a doua oara la sediu Fan inainte de expediere, pentru a reambala produsul. Totusi, PROSTALAUL care a efectual incarcarea pentru ruta Birlad – Medias s-a gandit ca pentru o reclama pozitiva (pe care o sa o fac zi de zi acestei firme) sa arunce capota, ca ce pielea mea; e o tabla. Desi celor de la sediu central le-a fost confirmat faptul ca, (subiectul nu merita sa evitam o cacofonie) capota inainte de expediere NU era indoita, Fan CUR er refuza sa imi returneze banii.

  20. In data de 19 Iulie 2019, pe ruta Bv -B, mai exact pe Timiș, o masina fan curier de peste 3,5 T, cu nr B-9*****, m-a agresat in trafic, dându-mi flash-uri, si forțându-le-ma sa merg cu peste 90 km pe ora pe o distanța foarte mare pe un drum cu foarte multe curbe.Eram in masina cu soția si cu un copil de 2 ani. Acest șofer, mi-a speriat familia si mi-a pus viața in pericol. O sa discut cu un avocat si voi vedea ce zice.

    • Acest sait nu reprezinta nici o firma de curierat doat ofera informatii. Daca aveti cont facebook puteti sa luati legatura cu fan courier pe pagina Fan Courier sau telefon +4021 9336

    • In prima faza va recomand sa faceti o sesizare la Fan Courier in privinta acestei probleme. De asemenea, astfel de situatii se pot reclama si la Politie insa indicat este sa facem sesizarea in ziua respectiva.

  21. Am comandat niste produse de la Emag,astazi am primit mesaj ca o sa ajung in posesia lor.Nemultumirea mea este ca FAN Courier nu a binevoit sa vina la adresa mentionata pe comanda.Am mers eu la un minut dupa ce m-a sunat,dar el deja pleca.L-am sunat de doua ori si mi-a dat respins.Am reusit sa dau de el,era la 100m de casa mea,mi-a vorbit foarte urat( deranjat fiind de faptul ca i-am facut o poza).A plecat,nu mi-a dat coletul comandat.Am sunat la sediu,a sp ca nu reusesc sa ia legatura cu el.Am nr lui de telefon,poza cu el,orele apelurilor.Cine ar putea face o disciplinare interna?

    • Puteti face o sesizare la relatii cu clientii Fan Courier sau pe pagina lor Facebook, nu stiu in ce masura se vor lua masuri disciplinare deoarece sunt frecvente cazurile in care angajatii firmelor de curierat (in special cei de la Fan Courier) nu au rabdare sa livreze coletele cum trebuie. Poate si lor li se impun target-uri nerealiste si de aceea se grabesc, nu stiu sigur.

    • Cei de la Fan Curier vor lua masuri disciplinare asupra soferului in cauza. ( in cazul in care dvs veti depune o cerere la fan curier in potriva soferului.) Ati luat pana la urma coletul sau nu? Daca nu puteti face o plangere la OPC pentru modul in care sa comportat cu dvs acel sofer si pentru faptul ca nu v-a adus coletul la adresa scrisa pe el.

    • Nu suntem de la Fan Courier, doar oferim informatii. Pentru a trimite un pachet puteti folosi serviciul Cheama curier de pe site-ul Fan Courier

  22. AM NEVOIE DE COLETUL MEU AZI….CHIAR ASA ?!SA FIE PRELUAT DE SOFER LA ORA 12 SI LA ORA 14:30 NICI MACAR MESAJ SA NU PRIMESC?!LIPSA TOTALA DE INTERES PT CLIENTII!

    • Acest sait nu reprezinta nici o firma de curierat. Luati legatura cu acea firma sa vedeti ce sa intamplat cu coletul dvs si cand ajunge la dvs, poate cei de la dispeceratul firmei va vor da nr de telefon al soferului care va aduce coletul.

  23. Buna ziua,asteptam un colet de la fan courier,ieri ne-a sunat soferul ca in dimineata asta devreme o sa ajunga cu coletul. Problema este ca noi avem avion la 17:30,am incercat sa sunam soferul de nenumarate ori insa fara succes

    • Buna ziua,
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Fan Courier la numarul +4021.9336 si sa solicitati urgentarea livrarii coletului.

    • Buna seara,
      Ce termen estimativ de livrare era trecut pe site-ul de unde ati facut comanda (daca era un termen afisat)? Sunati la relatii cu clientii Fan Courier si faceti o sesizare pentru urgentarea livrarii coletului.

        • Am inteles. Va recomand sa faceti o sesizare in primul rand la magazinul de unde ati comandat produsul si in al doilea rand sa luati legatura cu cei de la Fan Courier pentru a afla statusul expeditiei coletului. Daca ati primit AWB, puteti verifica statusul pe site-ul celor de la Fan Courier.

    • Fan Curier…Cea mai proastă firmă de curierat😡 am așteptat o săptămâna să îmi ajungă coletul din Brăila până în Timisoara. Și când l-am ridicat și l-am desfăcut arăta groaznic. Toate produsele erau deteriorate. E ultima oară când mai colaborez cu firma asta neserioasă care își bate joc clienți

      • Din pacate majoritatea firmelor de curierat ignora starea coletelor, la Fan Courier sunt multe reclamatii deoarece au si foarte multi clienti, eventual puteti incerca si cu alta firma.
        Oricum, va recomand sa faceti si o sesizare la Fan Courier privind aceasta problema.

  24. Buna ziua,am o problema cu firma de curierat urgent cargus,cea mai nasoala firma de curierat, am comandat un produs din germania care ma ajuta noaptea sa respir(ca sa nu ma sufoc in somn),pe 18.06 am gasit pe presul de la usa o hartiuta pe care scria avizare si toate datele firmei,m-am uitat pe site la awb si scria:adresa gresita,am sunat si au zis ca nu aveau nr.de telefon, au primit si nr.de telefon,de atunci imi promit zilnic ca rezolva problema si ca voi primi coletul.Astazi m-am enervat si i-am spus domnisoarei de la celalalt capat al liniei telefonice ca am impresia ca,colegii ei imi pun sanatate in pericol si daca nu primesc coletul pana la ora 18 le fac reclamatie la ANPC si ii scriu si firmei din germania de la care am facut comanda si am sa le transmit ca din data de 18 trebuia sa primesc coletul si nici pana in ziua de azi nu l-am primit.

    • Buna ziua,
      Va recomand sa insistati cu sesizarile atat la Urgent Cargus cat si la Protectia Consumatorului pentru a putea primi o solutie cat mai repede.

  25. Fan curier, cea mai de … firma de curierat.Mie personal nu mi se mai aduc coletele la adresa din cauza ca am indraznit sa le fac reclamatie. Reclamatia a fost facuta pt ca agentul nu a ajuns la adresa destinatarului ci o strada mai departe iar pana sa ajung eu a plecat. Le am facut reclamatie iar acum sunt considerata recalcitranta si violenta iar ei nu imi vor mai livra coletele la adresa. Mi le vor tine 7 zile la sediu iar daca nu le ridic le returneaza.

    • Doamna Ana suntem in Romania si la unele firme nu se aplica zicala Clientul nostru stapanul nostru asa cum ar trebui ca ei de la clienti isi castiga existenta.Unele firme cred ca sunt dumnezei pe pamant si fac ce vor pentru ca legislatia le permite acest lucru. Sfatul meu faceti o plangere la OPC si prezentati-le si lor situatia dvs.

  26. Buna ziua
    Sant un client al dv.si am intampinat o problema …am trimis un colet la braila,baiatu care distribuie colete nu a calculat bine taxa de transport si rambusr,fiind mai mare cu 15 lei,clientul nu a ridicat coletul asteptand sa se rezolve problema …doar ca a doua zi cand sa dus clientul sa ridice coletul cei din braila deja expediase coletul inapoi la slobozia…cu toate ca eu am sunat la braila si am vb cu ei sa l tina ca vine clientul sa l ridice
    Am vb ulterior cu un sef de la braila si mi a promis ca vb cu cei de la slobozia sa rezolve …fiind greaseala lor …o data de pret si a doua ca trebuia sa tina coletul 7 zile pe depozit
    E a doua oara cand se intampla …acum am doua colete in depozit pe cate nu pot sa le exp.s au sa le iau inapoi

  27. Salut! Nu pot să iau legătura cu FAN CURIER GEAMĂNA PITESTI .Am trimis un colet dar nu am pus adresa corectă .Ce pot să fac să îl recuperez ?
    Multumesc .

    • Buna ziua,
      Pentru a face o sesizare la Urgent Cargus trebuie sa sunati la unul din urmatoarele numere de telefon:
      021 9330 (Bucuresti). Numar de contact pentru Bucuresti.
      021 9282 (Provincie). Numar de contact pentru clientii din provincie.

  28. Am si eu un colet care a plecat din Oradea cu FAN , pe 06.06.2019, cu nr AWB 31****
    Va rog sa-mi spuneti ce ati facut cu el .
    L-ati pierdut ?

    • Doamna Maria acest sait nu reprezinta fan curier, ofera doar informatii. Sunati la nr +40219336 Relatii Fan Curier apelabil si din afara tari sau +40723552233/ +40742552233 valabile in Vodafon si Orange sau *9336 sau scrieti un mesaj privat pe pagina Fan Curier.

  29. Buna ziua am facut o comanda online la un produs iar curierul care mi-a livrat comanda mia cerut mai mult decât era pe chitanța
    Ce pot face in aceasta situatie nu mi se pare normal sa se întâmple așa

    • Buna ziua,
      In primul rand, verificati chitanta atunci cand comandati ceva. In al doilea rand, puteti face o sesizare la relatii cu clientii la firma de curierat in cauza.

  30. Buna ziua , am o mare problema in data de 05.06.2019 s-a trimis un plic la urgenta din Tulcea destinatia Germania(München si mi s-a spus ca in maxim 3-4 zile ajunge la in Germania si in prezent nu a ajuns sunt îngrijorat ca astept niste acte importante si am mare nevoie de ele , nr de la expediere este : ED ******* RO

        • Am verificat codul de urmarire pe site-ul Postei Romane si acesta este rezultatul:

          05.06.2019 12:06 Primit de la expeditor – Oficiul Postal Tulcea 3
          05.06.2019 14:59 In prelucrare – Oficiul Postal Tulcea 3
          06.06.2019 00:13 In prelucrare – BSI Bucuresti
          06.06.2019 00:54 Expediat din Romania – BSI Bucuresti

          Puteti face o sesizare la Posta privind aceasta situatie insa probabil vor zice ca ei au expediat coletul si nu mai depinde de ei.

          • Mda asta am verificat si eu si am vazut ca s-a expediat din Bucuresti dar e comic ca dureaza asa de mult ca mie mi s-a spus ca dureaza 3-4 zile la urgenta

          • Colaborarea cu Posta Romana este destul de dificila, faceti o sesizare la ei deoarece este singurul punct de contact pentru aceasta situatie, poate au posibilitatea sa urgenteze in vreun fel.

  31. Fan Courier o firma de ***** am facut comanda la un magazin pt niste piese auto si pt faptul ca nu am putut sa raspund de doua ori cand a sunat la telefon curierul de la fan courier si cand am sunat eu inapoi pe curier a binevoit sa-mi inchida telefonul si de cate ori l-am sunat a stiut sa-mi blocheze apelurile ,Fan Courier este o firma de **** cu angajati de ***** bag seama in aceasta firma majoritatea angajatilor sunt [moldoveni numaio aia stiu sa se poarte asa],nu recomand nimanui firma de curierat fan courier

  32. buna ziua. am facut pe olx o cerere pentru curier si vreau sa anulez si nu pot nu ma lasa. vroiam sa schimb data cad sa vina sa ridice un colet si destinatarul si nu ma lasa. ce pot face? cum pot face?