Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6123 COMENTARII

    • Buna seara,
      Ce tip de abonament aveti? Aveti un echipament de la RDS (router sau ONT) sau un router personal? Va referiti la viteza de internet prin cablu sau internet wifi?

  1. Buna seara! Am si eu o problema. Nu imi functioneaza cablul TV. (RCS RDS) Am avut si ieri problema asta, am discutat cu cineva de la voi si a rezolvat problema. Acum avem iar problema asta. Ma puteti ajuta? Am platit si pana la sf anului tot cablul.

    • Buna seara,
      In ce localitate aveti aceasta problema? Daca s-a intrerupt atat ieri cat si astazi inseamna ca este o problema cu echipamentul din care aveti trasa televiziunea sau o problema in zona,.

    • Sunteti abonat la RCS – RDS?
      Aveti idee daca problema este si la vecini?
      Ati reclamat aceasta problema la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Targu Mures (deranjamente) la numarul 0365400401?

  2. – nu pot sa comunic indexul autocitit, telefonic, deoarece „robotul”probabil are o defectiune de 3 luni;
    – nu reusesc sa-mi deschid un „contul meu ” .

    • Nu are nicio defectiune robotul, numarul este functional.
      Numarul de telefon pentru idexul de autocitire este 0800410400, la acesta incercati sa sunati? Daca da, ce se intampla dupa ce sunati, unde va blocati?

  3. am nevoie de serviciile dv pentru omodificare la cablul actual dupa renovarea casei nu-mi mai ajunge cablul actual si as avea nevoie de ajutorul dv pe STR BOBALNA NR * MICESTI

    • In ce localitate aveti serviciile RDS?
      Pentru o interventie in vederea prelungirii cablului trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.

  4. Nu imi mai mrge internetu de la digi?
    Daca nu il faceti va scot pentru ca mie nu imi convine sa platesc degeaba factura de internet si sa nu ma pot folosi de el

    • Daca este introdus cum trebuie cablul de fibra optica in ONT atunci trebuie sa contactezi serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) pentru a face o sesizare, nu este semnal pe fibra daca se aprinde ledul LOS.
      Daca ai cablul tv tras separat de fibra optica, coaxial direct de afara atunci nici nu trebuie sa mai verifici daca e introdus bine cablul de fibra, ii contactezi direct.

  5. Buna ziua. Ma numesc Voicu Paula si am fost imputernicit la abonamentul de pe adresa Bl.Alexandru Obregia 35 Bl.35 Sc.2 Ap.67 Sector 4 Bucuresti titularul fiind GHERGHINA ION. Am fost contactata de un operator ca avem de plata o restanta de la digi storage desi nu mai stam la adresa din 15 martie si titularul a reziliat contractul. Am rugat sa ne inchida aceasta aplicatie dar m-i s-a spus ca trebuie sa dau parola. Vreau sa inchid aceasta aplicatie dar nu mai am datele necesare pentru inchiderea lui. Nu stiu cum se procedeaza dar eu ma voi duce sa achit aceasta restanta pana la sfarsitul lunii octombrie si vreau sa inchideti aplicatia. Va rog sa-mi raspundeti la mesaj. O zi buna.

    • Buna ziua,
      Daca nu mai aveti datele de conectare Digi Storage trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru anularea contului. Probabil aveati contul Digi Storage gratuit iar la rezilierea abonamentului de internet, acesta s-a facturat, nemaifiind atasat unui abonament de internet.
      Noi nu suntem RDS deci in situatia aceasta nu va putem ajuta, din pacate.
      O zi buna!

  6. Am vandut apartamentul din Craiova si m-am mutat in alta localitate,motiv pentru care solicit rezilierea contractului incepand cu 01.XI.2018. Am cerut acest lucru si pe email,in urma cu cca.o luna dar n-am primit niciun raspuns.

    • La ce operator sunteti abonat, la RDS?
      Daca da, rezilierea contractului se poate face printr-o cerere depusa de catre titular in unul din punctele Digi. Din cate stiu, pe mail nu se face rezilierea.

    • Ti-am mutat comentariul pe articolul dedicat sesizarilor pentru RCS – RDS (Digi).
      In acest moment iti functioneaza internetul mobil? De dimineata au avut o avarie majora in multe zone din tara insa din cate am inteles ar fi trebuit sa rezolve problema inainte de 08 dimineata.
      Incearca sa repornesti telefonul si zi-mi daca functioneaza dupa.

      P.S.: Avem multe articole pentru multe servicii, probleme si alte situatii, poti folosi functia de cautare din dreapta sus daca vrei sa verifici daca exista un articol publicat pentru anumite situatii.

    • In acest moment este o avarie nationala care afecteaza internetul mobil Digi, nu ar trebui sa mai dureze mult rezolvarea fiind vorba de o avarie majora, eventual mai incearca sa repornesti telefonul pana la urma ar trebui sa se rezolve.

  7. Buna seara
    Am trecut de la iPhone 6s la galaxy s8+ și din momentul în care am introdus Cartela în s8 nu pot sa mai fiu sunat
    Pot suna sau sa trimit/primesc mesaje
    se aude doar un bip și scrie apel terminat

    • Buna,
      In acest moment nu este o avarie generala in Floresti, Cluj care sa afecteze serviciile RCS – RDS, iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Cluj (deranjamente) si sa faci o sesizare privind aceasta problema.

  8. Bună ziua de 2 zile ma contactează un nr de Rusia. Nr este 0079560054486 eu nu am răspuns dar astăzi a sunat-o și pe soția mea?! Ce trebuie făcut? Va mulțumesc

    • Buna ziua, sunt tentative de frauda, sunteti sunat de catre numere din afara tarii (exemplu: Rusia, Africa de Sud, etc.) sau primiti bip in scopul de a va face sa sunati inapoi. Cand sunati inapoi sunteti taxat suplimentar, de obicei nu sunt sume mari, de exemplu apelurile catre numarul 0079560054486 este 0.1542 euro/minut. Nu prea aveti ce sa faceti decat sa nu sunati catre astfel de numere, eventual sa le blocati daca aveti un telefon care permite acest lucru. Insa chiar daca le blocati, deseori se suna de pe numere diferite.

  9. Buna ziua. Ma numesc R. Georgeta , am nr de telefon 0775***** ( telefonul este pe numele fiului meu ) si am primit azi 2 apeluri din Rusia , numerele sunt +79560040051 si +79560040050 . Mentionez ca in acest moment sunt in Marea Britanie. Nu am raspuns la aceste apeluri , dar am vrut sa sun la dvs ca sa va semnalez aceste numere. Numai ca in momentul in care am format 0040 prefixul Romaniei , aceleasi numere ( 0040) care se afla in interiorul numerelor de telefon rusesti , au “ reactionat” ca sa spun asa , adica au emis un clinc. Asta inseamna ca eu nu voi mai putea sa sun in Romania la orice nr de telefon ?
    Astept o lamurire de la dvs . Altfel nu mai pot suna in Romania.
    Va multumesc

    • Buna ziua,
      Acestea sunt tentative de frauda, suna persoane din alte tari (Rusia, Africa de Sud, etc.) sau dau bip-uri asa incat dvs sa sunati inapoi si sunteti taxata suplimentar (nu este vorba de sume mari dar daca o faceti de multe ori, se aduna). Ideea este sa nu sunati aceste numere de telefon, le ignorati si eventual le blocati daca aveti un telefon care permite acest lucru. Cei de la RCS – RDS sunt la curent privind aceste tentative insa nu prea au ce sa faca. Nu pot bloca accesul catre toate numerele din Rusia deoarece sunt persoane care vor sa sune catre aceste tari.
      In concluzie, nu sunati inapoi la aceste numere.
      Puteti sa stati linistita, puteti sa sunati in continuare de pe telefonul dvs. Acel sunet s-a auzit probabil deoarece ati incercat sa sunati un numar care nu este valabil. Adaugand prefixul Romaniei la acele numere ati format un numar care nu exista.

  10. Buna ziua as vrea sa iau legatura cu dv pt un detali din partea dumneavoastră vreau sa ma ajutati in legatura cu imprumut am primit un mesaj pe facebook ca ma poate ajuta cu bani imprumut si mi sa cerut o taxă de 110 euro sa trimit pt mia da acel împrumut ce trebuie sa fac daca puteti sa ma ajutati 075***** acest este nr meu de tel multumesc

    • Buna ziua,
      Despre ce firma este vorba? Este destul de suspect ca v-au contactat pe Facebook, este foarte posibil sa fie o tentativa de frauda.
      In plus, eu personal nu recomand imprumuturi de la altcineva decat de la banci, nu pentru ca ii simpatizez prea mult (pana la urma si bancile ia dobanda) insa la alte firme sau de la alte persoane, fie este o dobanda foarte mare, fie sunt sanse sa fie o teapa.

  11. BUNA DIMINEATA!
    TOT INCERC SA DAU DE VOI. SUNTETI AL DRACULUI DE GREU DE GASIT … IN FINE. MI-A FOST FURAT TELEFONUL CU SIM CARDUL IN EL. VREAU SA IL BLOCATI DE URGENTA. NU SUNT IN TARA SI NU AM ALTA MODALITATE DE COMUNICARE MONENTAN DECAT E-MAILUL. SPER SA VA MISCATI MAI REPEDE. AM INCERCAT DE IERI SEARA SA DAU DE VOI DAR …

    ASTEPT UN RASPUNS .. MULTUMESC!

    • Buna ziua,
      De la ce operator aveti acea cartela, de la Digi?
      Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Indiferent de operator, puteti sa-i contactati pe Facebook daca aveti un cont Facebook pentru blocarea cartelei sau sa completati formularul online de pe site.
      Adrese e-mail nu prea au disponibile publice.

  12. Am doua televizoare diferite cu decodoare diferite insa pe amandoua apare aceasi problema, canalele HBO, Cinemax, TV 1000 si digifilm dispar dupa amiaza si cate odata si dimineata. Pe ecran apare scis card introdus invers desi la carduri nu am umblat de la punerea in functiune. Ce se intampla???
    Telefonul 0348400401 nu este functional probabil a ramas blocat, mereu repeta apasati tasta 1,2,3 side la capat, cese intampla??

    • Ciudat ca va apare un mesaj de eroare care indica o problema fizica la ambele carduri iar problema nu este permanenta.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Arges printr-o alta modalitate, pe Facebook raspund foarte rapid daca aveti un cont Facebook sau completati formularul online de pe site-ul oficial Digi Romania.

  13. ce se intimpla de suntem sunati de nr din strainatate toti din familie din ora in ora?puteti sa i blocati din centra sau ce putem face in cazul acesta
    numerele incep cu:
    007
    0025
    0027
    apar car fii din rusia

    • Sunt tentative de frauda cu intentia de a va face sa sunati inapoi si sa va taxeze suplimentar. Din pacate nu prea aveti ce sa faceti decat sa nu sunati inapoi si sa blocati acele numere, insa de obicei se suna de pe numere diferite. De asemenea, puteti face si o sesizare la RCS – RDS privind aceste situatii desi si ei stiu ca exista astfel de tentative de frauda insa nu au cum sa le opreasca.

    • Daca nu ati primit factura prin e-mail de minim 2 luni va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a inregistra o sesizare privind aceasta problema.

    • Buna ziua, nu stiu sa existe o avarie generala la RDS in Galati, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Galati (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.

  14. Buna ziua. Am facut abonament la inceputul lunii la internet si abonament telefon. Acum sunt sunata de diverse persoane care cauta o alta persoana care presupun ca a avut acest numar inainte. Dc apar astfel de situatii? Se presupune ca odata nu un abonament nou ar fi trebuit sa am si un numar nou

    • Buna ziua,
      La toti operatorii se folosesc si numerele altor persoane, altfel nu ar avea suficiente numere daca nu s-ar refolosi. Fiecare operator are cateva plaje de numerotatie pe care le plateste si pe care le poate folosi, nu pot sa foloseasca un numar infinit de numere. De aceea se refolosesc unele numere. Insa, nu se folosesc imediat, la unii operatori se refolosesc dupa 3 luni, se presupune ca dupa 3 luni cand numarul nu a fost folosit, nu mai suna nimeni pe acel numar. Din pacate, nu aveti ce sa faceti decat sa aflati de la cei care va suna de unde au numarul si sa incercati la acea sursa sa il elimine de acolo, poate e trecut la o firma undeva in baza de date.

    • Buna ziua,
      La ce operator sunteti abonata, la RCS? Ati verificat cablurile sa fie introduse cum trebuie la decodor? O revenire la setarile din fabrica ati incercat sa faceti pe decodor? Daca aveti decodor.

  15. Buna ziua,am incercat azi sa platesc factura si am constatat ca IBAN ul era trecut gresit in contractul nr.8019753102 lipsesc 4 cifre.Ar trebui sa stati mai atenti cand elaborati aceste contracte.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem RCS – RDS, puteti transmite aceasta sesizare catre ei.
      Destul de grav, mai ales ca acele contracte deja sunt listate in foarte multe exemplare, nu stiu daca si-au dat seama de greseala pana acum.

    • Pentru ce situatie doriti sa discutati cu un operator?
      Numarul de telefon pentru serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Arad este:
      -0357400401 pentru probleme tehnice;
      -0357400414 pentru informatii comerciale/financiare;

    • Buna seara, pentru a primi datele de conectare la internet puteti sa sunati la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS sau sa le solicitati online pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania.

    • Noi nu suntem RCS – RDS. Daca v-a fost facuta o programare si nu a fost respectata, probabil s-a intamplat ceva cu echipa respectiva de instalare, poate au avut o instalare mai complexa care a decalat instalarile celelalte, cine stie.
      Oricum, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RDS si sa mentionati aceasta problema, pentru a urgenta instalarea.

  16. Buna seara!
    Am comandat, dupa ce am semnat contractul pentru internet si televiziune un decodor hd. Pe data de 13 IULIE!!!
    Mi s-a spus ca voi primi echipamentul in maxim 3 saptamani, suntem in luna octombrie!! Cui ar trebui sa ma adresez?

  17. Cu cine trebuie sa vorbesc pentru a imi rezolva problema….???!!!! Un agent de teren banuiesc sau nu stiu cine a gresit cand a facut 2 abonamente cu acelasi nr.de telefon. Am portat nr. meu de tel. de la orange am facut abonament la digi si eu platesc acum pentru greseala agentului sau acelui care a gresit. Am facut contractul la data de 25.09.2018 fapt pentru care sa emis o factura si eu nu beneficiez de servicii nici azi la data 17.10.2018 din cauza celui ce a gresit. Optiunea mea prepay de la orange a expirat si eu nu pot folosi abonamentul de la digi. Cum pot sa reziliez contractul cu digi si sa ma portati inapoi la orange…???

  18. Buna ziua. Sunt clienti rcs rds pe contractul i. costel si de 2 zile nu funcționează internet ul la caseta in loc de 3 leduri aprinse am doar2 verzi si nici wi-fi nu funcționează. As dori sa fiu contactat a sa rezolvam problema