Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

  1. Stimate domn, faceți o treabă frumoasă, dar nu am găsit formularul de reclamații.
    Am depus de două luni un decodor defect și încă nu am primit altul bun în loc. Orice firmă serioasă își asigură un stoc de rezervă. Șefii dvs. care nu avut grija asta, ar putea suporta două luni fără TV?
    Am tot făcut sesizări și primesc același penibil răspuns: nu avem, așteptăm.
    Vă rog transmiteți șefilor dvs. situația prezentată, în speranța că o vor remedia.
    Mulțumesc,

    vP

    • Copiati linkul acesta in bara sus si o sa va duca direct unde trebuie pentru a completa formularul de contact unde selectat Suport Probleme Tehnice si completati restul informatiilor: digiromania.ro/asistenta/contact
      De asemenea, puteti face o sesizare pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania.
      Tin sa mentionez ca noi aici nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.

  2. buna ziua locuiesc in onesti judetul bacau am pachetul de baza pe cablu tv dar avand tv care suparta cablu tv digil le vad si pe acelea cu pretul pachetului de baza de 25 de lei, problema care apare des pe digital e urmatoarea si e legata de programele tvr 1 tvr 2 si papryka tv care se vad intrupt cu multe patratele verzi sau uneori scrie fara semnal si doar pe digital pe analogic totul e ok. multumesc astept un raspuns ma numesc Gabriel

    • Buna ziua, posibil sa fie probleme de semnal pe cablu si de aceea sa aveti macroblocuri pe unele programe, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bacau (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.

  3. este vreo problema cu internetul in Arad Al Faget?
    de cand a fist instalata fibra optica semnalul oscileaza si se intrerupe.
    ieri am incercat sa iau legatura tel.cu Digi dar a fost imposibil.Dupa minute intregi (10-15) de asteptare nu a raspuns nimeni la tel sub pretextul ca toti operatorii sunt ocupati
    solicit un raspuns,explicatii care este motivul pt care a fost schimbata vechea infrastructura cand cea pe care o instalati este neperformanta.
    eu am o parte a familiei plecata din tara si am nevoie de internet pt a lua legatura cu ei.
    dorinta mea este sa incercati sa remediati problema pentru a nu apela la alte foruri. Va multumesc.

    • Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Pentru aceasta problema trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Arad (deranjamente). Acel mesaj telefonic nu este un „pretext”, indica faptul ca sunt mai multe apeluri in acelasi timp si trebuie sa asteptati in telefon. Uneori poate fi un timp mai lung, alteori un timp mai scurt. La alti operatori eu personal am asteptat si o ora. Daca nu doriti sa o faceti telefonic, puteti face o sesizare pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania.

  4. Buna ziua, am contract din octombrie cu dumneavostra si nici pana acum nu am intrat in posesia cereri din acest contract , mentionez ca cotractul este facut pe numele de Copae *, sotul meu care este motivul , noi il stim, ca pana acum nu putem beneficia de „mult asteptate beneficii ” din acest contract

  5. Începând de luni 3 decembrie nu functioneaza telev. prin cablu la adresa Brasov str. 13 Decembrie nr* bl* sc* ap* -ID ****.Am contactat agentii din teritoriu, marti si joi de 2 ori dar nu s-a deplasat nimeni ca sa rezolve problema. Mai mult joi mi s-a inchis telefonul in nas. Vineri m-am deplasat la sediul de pe str Grivitei ca sa predau echipamentul si a anula contractul insa Adina Stancu m-a trimis la plimbare.
    La Brasov se asteapta circa 20-30 min ca sa intri in legatura cu un operator care apoi se dovedeste total iuncompetent.
    Va rog sa rezolvati problema aparuta.

    • In primul rand, daca a fost depasita perioada de 48 de ore, puteti solicita reducerea facturii pe perioada in care nu a functionat serviciul de televiziune. Ce vi s-a spus la sediu cand ati solicitat rezilierea contractului? Ma gandesc ca vi s-a spus un motiv. Mai aveti perioada contractuala?

  6. si dupa cele 90 de zile …
    mie mi se pare putina bataie de joc fata de client !!!!
    ar fi putut sa dea un telefon si sa zica ca nu pot veni acum si ca vin peste 2 luni , dar nimic ….zero implicare , zero interes ….sunt extrem de dezamagita !!!

    • Daca a durat asa de mult timp inseamna ca este o problema fie cu un echipament necesar instalarii (in caz ca nu este pe stoc) fie cu reteaua din zona. Din pacate nu aveti ce sa faceti in afara de sesizari.

  7. in 25.10.2018 am semnat un contract , si inca nu au venit sa instaleze , e posibil asa ceva ???!!! macar sa dea un telefon sa zica o data in care se prezinta ….am facut n sesizari si nimic !!!in contract nu zice nimic de 30 de zile !!! si dupa cele 30 de zile ce se intampla?

  8. Am efectuat portarea de la Vodafone la Digi (nr.072****) la ag. Sibiu-str. Constituției făcându-se c-da nr.42****/ 20.11.2018 ptr. un tel. NOKIA -2.1 în val de 549 Ron . Deoarece c-da nu a fost onorată de cca 3 săptămâni renunț la ea ,precum și la contractul cu DIGI !!

  9. Pe data de 8-11-2018 am încheiat un contract de internet fix cu cei de la rds, și încă nu au venit să îmi instalez internetul, care ar fi termenul maxim pentru instalare, menționez că am făcut mai multe sesizări.

    • In ce localitate ati solicitat instalarea serviciilor? La bloc sau la casa? Termenul maxim contractual de instalare este de 90 de zile insa daca dureaza mai mult de 30 de zile inseamna ca este o problema fie cu un echipament necesar instalarii fie cu reteaua in zona.

  10. Buna ziua ,am si eu o intrebare : un abonament digi satelit se poate rezilia prin telefon daca titularul este in Spania ,nu a fost in tara de 5 ani si nu vine nici in curand ? Unde poate sa faca o sesizare sau reclamatie in acest scop ? Multumesc

    • Buna ziua,
      Puteti face o sesizare online pe site-ul Digi Romania, pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania sau la adresa de mail clienti @rcs-rds.ro insa nu cred ca o sa se accepte rezilierea la distanta.

    • Ba da, ar trebui sa platesti 2.88 euro/abonament insa abonamentele trebuie sa fie pe acelasi nume, aceeasi adresa si acelasi contract. Suna la serviciul de relatii cu clientii Digi si ei vor verifica daca sunt indeplinite conditiile mentionate de mine si care este pretul facturat.

  11. ROG REZOLVATI ACEASTA SITUATIE CARE EXISTA DE 4-5 ZILE (calitatea imginii ( puricat )).
    ADRESA
    STRADA BANCA NATIONALA BL NR * / * / *
    TELEFON PERSOANA CONTACT ******

    • Sa inteleg ca va referiti la un smartcam, cei de la RCS – RDS au probleme cu stocul de echipamente in ceea ce priveste decodoarele si smartcam-urile, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a urgenta livrarea cartelei CI+.

  12. Am inteles. Ma interesa daca a fost o avarie sau lucrari planificate, deoarece uneori lucrez de acasa si am nevoie de internet permanent
    Respectiv nu am vazut vreun anunt in acest sens
    Pentru ziua de astazi

    • Majoritatea situatiilor reprezinta defectiuni neasteptate, daca sunt lucrari anuntate de regula se anunta printr-un mesaj vocal la serviciul de relatii cu clientii. Daca aveti nevoie de internet permanent va recomand o solutie de backup de la un alt provider.

  13. buna seara,

    va informez despre deranjamentul receptionarii de semnal TV si telefonie fixa,
    in speranta rezolvarii cat mai rapide a problemei

    va doresc o seara frumoasa!

    • Buna seara,
      In ce localitate aveti probleme cu serviciile? Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) si sa sesizati aceasta problema.
      O seara buna!

  14. Ma numesc Ioan T. si locuiesc in sat.Charlotenburg nr * com Bogda ,jud Timis si prin acest mesaj vreau sa va aduc la cunostinta urmatoarele:
    Pana in data de 23-10 2018 ,am avut un abonament tip”baza” pe numele lui mama.Plata abonamentului a fost achitata pana la sfarsitul anului 2018.In data de 23 -10-2018 ,am schimbat receiver-ul deoarece cel vechi s-a defectat,cu acest prllej am schimbat contractul pe numele meu,fiind asigurat ca am reducere 50 la suta ,timp de 6 luni.Luna trecuta am primit instiintare de plata de 16 lei,am fost am platit si m-i s-a spus ca am alt contract si nu mai este valabil ce am platit pe numele lui mama ***.,va rog sa ma lamuriti,in caz contrar o sa ma adresez OPC.

    • Aceasta este o eroare a agentului care v-a semnat contractul, trebuia sa verifice dinainte daca este posibil sau nu sa beneficiati de acea reducere. Teoretic acum ar trebui sa se revina la contractul initial, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi si daca nu primiti un raspuns in maxim 30 de zile, sa va adresati la OPC cu numarul sesizarii.

  15. Avand in vedere ca la data de 20.11.2018,in mod fulgerator a survenit decesul abonatului dvs.solicitam
    incetarea furnizarii serviciilor contractate,precum si a emiterii documentelor de incasare,acestea nemaiputand fii achitate de catre o alta persoana,care nu este parte in contract si nu si-a asumat astfel de obligatii.
    Cu deosebita consideratie.

    • Buna seara,
      Puteti face o sesizare de nefunctionare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (telefonic, daca doriti numarul de telefon trebuie sa imi spuneti din ce localitate sunteti), pe pagina de Facebook Digi Romania daca aveti un cont Facebook sau online pe site-ul Digi Romania.

  16. Buna ziua,

    Este f.f.f.f. foarte greu sa anunt un deranjament de telefon fix 0349***** al tatalui meu ***** str. Tudor VLADIMIRESCU nr. * din oras BALS judetul OLT.
    Va rugam sa trimiteti o echipa la dumnealui pentru ca este batran si este singur, iar noi locuim si lucram la Rm.Valcea ( la 104 km de dumnelui).

    Este un gest crestinesc sa ajutati un batran, mai ales ca ne aflam in preajma sarbatorilor de Craciun.
    VA RUGAM FOARTE FRUMOS SI VA MULTUMIM ANTICIPAT !
    Va dorim sarbatori frumoase cu sanatate si multe bucurii!
    cu stima,

    • Buna ziua,
      In cazul in care nu reusiti sa anuntati deranjamentul telefonic la numarul 0349400401, va recomand sa faceti o sesizare pe pagina oficiala Facebook Digi Romania daca aveti un cont Facebook sau online pe site-ul Digi Romania.
      Din pacate, noi nu va putem ajuta cu aceasta problema deoarece nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Sarbatori Fericite!

  17. Abonament,contract nr. ****** din data 05.10.2017,pe numele *****,str.Masina de pâine nr *,bl.*,sc.*,ap.*,parter. Rugămintea mea este; Suspendarea temporara a serviciilor RDS&RCS,pentru perioada de 01.01.2019 – 30.03.2019,cu posibilitatea de a reveni oricând,chiar înainte de 3 luni.Motivul, incep renovarea locuinței,de la o1.01.2019.

    • Pentru suspendarea contractului RCS – RDS pe acea perioada de 3 luni trebuie sa ajunga titularul contractului sau imputernicitul intr-un punct de prezenta RCS – RDS si sa depuna o cerere pentru suspendare.

  18. Buna de o luna am făcut o sesizare la RDS pt cost control nu mi se ia din minutele internationale ci mise pune cost suplimentar nu-mi da nimeni nici un răspuns

  19. Buna ziua,
    Am o problema cu cardul ci+. Programele ce functioneaza prin intermediul acestui card se blocheaza mai mareu. Sta blocat o secunda dupa care isi revine. Problema devine destul de enervanta.

  20. Buna ziua am vazut ca din octombrie se pot viziona digisport 3 si 4 HD dar eu nu recepcionez cu decodorul meu HD mentionez prin satelit. Daca ma puteri ajuta cu informatii

    • Buna ziua,
      Digi Sport 4 HD nu exista in prezent si nu stiu daca sau cand o sa fie disponibil.
      Cat despre Digi Sport 3 HD este doar pe cablu, pe satelit nu este disponibil si nu am informatii daca o sa intre in grila satelit.
      Daca vor aparea modificari, voi publica pe articolul dedicat grilei RCS – RDS.

  21. Echipele de inrerventii trebuiesc sa fie bine pregatiti nu sa plaseze lucrarea catre alte echipe care nu au ajuns nici pana la aceasta ora 11.41 unde mai zici ca trebuia aseara pana la orele 20!O mare Rusine pentru asa companie !Cand a fost nevoie pentru prelungirea contractului ne -a gasit repede !A reusit ce mai conteaza abonatul !

    • Echipele de interventii sunt diferite deoarece sunt specializate pe anumite retele, in functie de tipul retelei si de problema, nu este posibil ca o echipa sa poata rezolva orice problema privind orice retea, deoarece sunt retele destul de complexe. Fiind sarbatoare nationala, probabil sunt in efectiv redus si de aceea dureaza mai mult rezolvarea, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a urgenta rezolvarea problemei, daca inca nu s-a rezolvat.

      • Am facut abonament la digi acum 2 saptamani …dar sunt disperata semnalul este ff prost se opreste in timpul convorbirii !
        Am depus cerere pt rezilierea contractului si nu am primit nici un raspuns , ieri am sunat la call center si mi a inchis telefonul in nas , nu au stiut ce raspuns sa- mi dea …

        • Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil la 0314007777 si sa faceti o sesizare privind problemele de semnal. Se va verifica acoperirea in zona si ce se poate face pentru imbunatatirea semnalului. Insa va informez ca de regula aceste probleme sunt de durata.

  22. e a 3 a sesizare pe ziua de azi,pe care o fac pt ca nu mi merge cablul,mi s au dat 3 intervale orare de remediere si nici un semn,nimic.Chiar atat de neseriosi sunteti? De mentionat ca nu i prima data cand se intampla asta

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Fiind sarbatoare, au efectiv redus atat in teren cat si la birou, probabil acesta este motivul intarzierii.