Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6123 COMENTARII

  1. Contractul valabil de la 01.01 2019,am fost programat pe 04.01 dar nu au respectat programarea invocand probleme tehnice si astept reprogramare.Am sunat vineri si astazi spunind ca o da fiu sunat pentru programare si astept.Locatia Conatanta.

    • Daca au invocat probleme tehnice inseamna ca este o problema fie cu infrastructura, fie nu au un echipament necesar instalarii. Oricum, momentan trebuie sa rezolve problema tehnica (de obicei o rezolva un alt departament) si ulterior o sa fiti reprogramat pentru instalare. Puteti contacta serviciul de realtii cu clientii RCS – RDS Constanta pentru a face o sesizare in vederea urgentarii instalarii.

  2. Rog a ma ajuta, de aproz.o luna programele le vad neclare( cu purici) de cate ori se umbla pe casuta de pa casa,scarii avem aceste probleme.adresa Cta BP Hasdeu nr.*,bl.*,sc.* et.*.ap.*

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS.
      Daca aveti un echipament de la RDS sau un router personal va recomand sa il resetati si daca problema este aceeasi, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Persoane Juridice la numarul 0314006500.

  3. A fost o data un copil orfan fara casa , nu mai avea nici o ruda existente pe Pamant . S-a simtit rau dar nu mai rau decat cum serviciile voastre .

  4. Buna seara ,am si eu un necaz :ieri am fost sunata de pe aceste numere de telefon+40317111022 apoi+40377100196 si peste 2 ore de pe nr.+40377100517 ,nu stiu ale cui sunt si nici din care retea,daca ma puteti ajuta sa aflu amanunte !multumesc

    • Buna seara,
      Numerele sunt din reteaua Euroweb si din verificarile mele sunt numere de unde primiti apeluri insa fara sa se auda ceva, sunt numere de verificare ale numerelor de telefon cel mai probabil, adica suna si verifica daca raspunde cineva, pentru a afla daca numarul apelat este sau nu valabil. Aceste verificari se pot face pentru a va folosi numarul de telefon in scopuri comerciale, pentru reclame sau alte lucruri nedorite.

  5. Buna seară,am și eu o problema am făcut contractul cu voi și încă aștept instalarea Am fost astăzi și mi.au spus că nu au materiale.cat ar trebui sa mai aștept??? Sunt din Victoria jud Brașov

    • Buna seara,
      Noi nu suntem cei de la RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      De cat timp asteptati? Daca vi s-a spus ca nu sunt materiale, probabil nu au pe stoc un echipament necesar instalarii, cei de la RDS mereu au avut probleme cu stocul de echipamente.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa faceti o sesizare pentru urgentarea instalarii.

  6. Subsemnatul z. horia, cu adresa : ALEEA MOSTISTEA NR. *, BLOC *, SC.* ETAJ*, APARTAMENT *, SECTOR 3 BUCURESTI, fac urmatoarea sesizare :
    In 2017, a avut loc un incident tehnic in reteaua zonala, tip suprasarcina in retea, in urma careia unul din aparatele TV samsung HD cu diagonala de peste 1 m, i s-a „ars” turner-ul, ramanand cu un monitor .
    Am facut reclamatie telefonica privind situatia tehnica, dar NU AM SOLICITAT NICI O REPARATIE !
    De atunci, m-am folosit de decodorul dv, televizorul in cauza folosindul ca monitor .
    S-au mai repetat incidente, dar nu le-am dat importanta si nu v-am sesizat .
    VA ROG SA AVETI IN VEDERE CA SUNT UN ABONAT INCA DE LA INFIINTAREA DV, DE CAND S-A INFIINTAT KAPPA SI TRANSFORMAT IN RCS, PE RAZA BUCURESTIULUI .
    In luna Noiembrie 2018, decodorul meu s-a defectat .
    V-am anunt ca mi s-a rupt contactul exterior la decodor la „intrarea” semnalului RCS .
    Am fost la laboratorul dv. din Bucuresti ..
    Tehniciuenii dv., au spus ca nu au solutii, decodorul meu fiind antic si de demult, nemaifiind piese la el .
    De atunci, tot astept sa fiu sunat sa merg in Sos. Vergului sa schimb decodorul .
    De atunci am dat seci de telefoane .
    REPET, SUNT (pe langa degodor) UN ABONAT ANTIC SI DE DEMULT .
    De o mica prioritate a-si avea si eu dreptul, nu credeti !
    ACUM ASTEPT SA MA SOMATI CA NU AM ACHITAT PE LUNA TRECUTA UN SERVICIU DE CARE NU PUTEAM A MA FOLOSI, SI O PENALIZARE CA AM SOILICITAT O VERIFICARE A REPARTITOARELOR DIN BLOC .
    POATE GASITI O SOLUTIE DE A MI SE TRIMITE UN DECODOR, FIIND INREGISTRAT LA DV. .
    CU RESPECT,

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile pentru a urgenta livrarea noului decodor.
      Daca nu primiti o solutie curand, faceti reclamatie la Protectia Consumatorului.

  7. Buna ziua
    mi s-a stricat cartela telefonului mobil ,nr.076*******
    va rog frumos sa-mi spuneti care este procedura in aceasta situatie pentru a ma putea folosi in continuare de telefon?

    • Buna ziua, vad ca acel numar este portat in reteaua Digi. Daca aveti cartela defecta trebuie sa ajunga titularul contractului intr-un punct de lucru Digi pentru inlocuirea SIM-ului. Prima inlocuire este gratuita.

          • La bloc, am acel ont +router rds, am facut exact tot traseul retelei, a mers prima data, dar avea lipsa de semnal in sensul ca pe dtv apareau acele artefacte
            De 3 ore imi dau cu pumni in cap

          • Am o cuituta mica
            Cu 3 iesiri pe coaxial
            1 buc si 1 sufragerie
            E pe fibra
            Coaxialul intra in ont si de acolo pleaca catre splitter unde am amveley tv-uri

          • Daca este pe fibra, desi nu cred, atunci problema este cel mai probabil din cauza retelei interioare. Daca nu este pe fibra poate sa fie atat din cauza retelei interioare cat si din cauza amplificatorului de pe casa scarii. Oricum, trebuie sa ajunga un tehnician sa verifice cu un tester semnalul pentru a identifica problema.

          • Maine sper sa rezolv, cat ati scris a avut semnal full vreo 15 secunde si dupa la pamant
            Doar tv-ul ca routerul imi da loss daca ii daj conexiune din ont

          • Da, loss se aprinde, am bagat direct in router si merge fara probleme
            Am sa mai verific mai pe dimineata, poate nu este nevoie de specialist daca e doar sennalul
            Mulțumesc mult pentru timp!

  8. Buna seara
    Am observat că nu merge cablul tv deloc
    Strada crinului Nr * Giroc
    Acum își revine apoi iar se imtrerupe
    Vroiam să știu doar daca e in regula mulțumesc
    O seara buna

    • Buna seara,
      Nu este in regula, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Timis (deranjamente) la numarul 0356400401 si sa faceti o sesizare privind problema aceasta.

  9. Buna ziua, eu am încercat să reziliez contractul înainte de termen și nu am putut, au zis să aștept până la final. Nu sunt mulțumită de servicii, de la o anumită oră nu mai merge netul, cei care vin la noi să repare nu își dau interesul.

    • Buna ziua,
      Puteti rezilia inainte de termen insa probabil vor avea pretentia sa platiti taxele mentionate in contract pentru rezilierea anterioara. Puteti face o reclamatie la Protectia Consumatorului, la alti operatori au fost persoane indeptatite la rezilierea inainte de termen fara a achita taxe aditionale.

  10. Buna ziua
    In legatura cu abonamentele rds
    Titularul abonamentelor e tatăl meu însă , dansul nu poate ajunge la in punctele dv de lucru din motive medicale
    Nici un operator nu ne-a ajutat cu absolut nimic
    O sa renunțăm la toate serviciile dv
    Deoarece nu e normal acest lucru
    Ca si clienti cu vechime sa ne umiliți în acest fel

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Daca aveti o problema care in mod normal necesita prezenta titularului insa in aceasta situatie nu este posibil, va recomand sa faceti o sesizare online (pe site-ul Digi Romania sau pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania) si sa detaliati aceasta situatie. Se va verifica daca se poate trimite un agent de teren la domiciliu in aceasta situatie.

  11. Buna ziua..Am probleme cu internetul nu merge in Năsăud.jud Bistrița-Năsăud. RDS
    Nici nu stiu cui sa ma adresez
    Am un echipament router l-am repornit

    • Buna ziua, noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Ce serviciu nu va functioneaza si in ce localitate?

        • In prezent nu este o avarie generala in Bucuresti la RDS, pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401. Posibil sa fie o problema cu echipamentul din care aveti instalate serviciile.

  12. buna seara ..recent am resetat ruterul gpon ca nu mai mergea bine dar am uitat sa copiez toate configuratiile de pe ruter si nu mai am net ce pot face in cazul asta va multumesc

    • Buna seara,
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Tulcea (deranjamente) si sa faceti o sesizare.

  13. Lipsa semnal cablu tv si internet -in totalitate-la adresa Lainici nr.* sect.1.
    Semnal foarte slab sau lipsa cu intermitente inca din noaptea de 31 dec 2018 spre 1Ian.2019.
    Doresc un raspuns referitor la durata acestei intreruperi.
    Multumesc

    • Pentru aceasta problema privind semnalul slab la televiziune va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401.

  14. Bună seara si La multi ani ,dar sa știți ca nu este semnal la tv și internet pe strada Mihai Eminescu nr * Sighișoara cam de o jumătate de oră, va rog sa remediați problema dacă se poate cat mai curând posibil, va mulțumesc?

  15. Buna ziua ,am dat comanda de un decodor hd de aproape o luna ,il aduceti din China sau ce se intampla ?! Ca nu inteleg nu v-am cerut un televizor este doar un decodor cat trebuie sa astept ?
    Multumesc

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Cei de la Digi au probleme cu stocul de receptoare HD si nu ar fi surpinzator sa le aduca din China, majoritatea echipamentelor de acolo sunt aduse, ca doar nu le-or produce in Romania. 🙂

    • Buna ziua,
      Ati sesizat aceasta problema? Ati facut vreo verificare? Daca nu ati facut absolut nimic in sensul acesta si deja doriti rezilierea contractului cred ca este mai usor sa reziliati direct.

    • In primul rand va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a verifica daca s-a depasit traficul lunar pentru care aveti viteza normala, deoarece daca s-a depasit, viteza scade drastic. Ulterior, daca nu s-a depasit traficul, puteti face cateva verificari cu cei de la Digi.

    • Anumite destinatii considerate „exotice” sunt blocate pentru a se evita tentative de frauda. De exemplu, recent au fost cazuri de bip-uri primite din Africa de Sud, oamenii sunau inapoi si erau taxati suplimentar.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi si sa le comunicati ca este restrictionat apelul catre Chile si doriti deblocarea.

  16. Astazi 29decembrie ora 12am facut o sesizare de nefinctionare a cablului tv in Sector 4 la care mi sa spus sa fiu la locatie intre orele 15 si17 binenteles eu fiind acasa ne plecind nicaieri si asteptind echipa de interventie la ora 17am dat incaodata telefon spunind ca nu a venit nicio echipa la care mi s a spus ca pina la ora 19.30 vor veni dar nici de data aceasta nu a sosoi nicio

    • Termenele acelea nu prea sunt respectate, de regula agentul Digi va intreaba telefonic intre ce ore este cineva acasa si comunica mai departe termenul echipei. Echipa incearca sa se incadreze insa depinde ce numar de sesizari au, daca au mai multe sesizari nu reusesc sa ajunga la toate.

  17. BUNA ZIUA,
    In urma interventiilor echipei dvs. in ARAD, jud ARAD, str.CampiaTurzii 2/5, zona Aradul Nou, cablurile dedicate RCS-RDS, ATARNA PE SOL, cu firele desirate……fapt pentru care avem intreruperi in serviciul de internet contractat cu firma dvs.
    Avand in vedere aspectele sesizate avem rugamintea de a remedia problemele sesizate in vederea utilizarii in bune conditii a serviciului oferit de societatea dvs. Am transmis pe adresa dvs. de e-mail poze edificatoare asupra modului cum este gestionata reteaua RCS-RDS

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Arad (deranjamente) la numarul 0357400401 si sa faceti o sesizare privind nefunctionarea corespunzatoare a serviciilor din cauza cablurilor.
      Desi, intreruperile pot aparea din alt motiv, chiar daca sunt lasate sa atarne la sol serviciile nu sunt neaparat afectate din acest motiv.

    • Este posibil sa aveti numarul de telefon ca numar de contact pentru un contract pentru care s-a solicitat rezilierea recent. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Arad la numarul 0357400414 pentru a afla concret de ce ati primit acel SMS.

      • Si daca eu am activat romingul pe acest abonament cat imi va consuma daca vorbesc??
        Nu pot băga de pe acest număr o optiune ca să nu fiu nevoită să fac cost mare??

        • Tarifele nu sunt mari in roaming, sa sunati intr-o tara UE (inclusiv Romania sau Italia) va costa 0.0248 euro/minut iar apelurile primite costa 0.0108 euro/minut. In reteaua Digi nu sunt extraoptiuni cu roaming.

          • Sa bagati unde? De pe abonamentul Digi Romania nu puteti sa transferati nimic pe cartela Digi Italia. Nici optiuni, nici credit, nimic.

          • Eu nu inteleg la ce va referiti. Exista doua variante:
            1. Daca va referiti sa activati pe abonamentul Digi Romania o optiune sa „nu fiti nevoita sa faceti cost mare”, v-am scris ca nu puteti activa nicio optiune in roaming la Digi pe abonamentul Digi Romania.
            2. Daca va referiti sa activati ceva de pe abonamentul Digi Romania pentru cartela Digi Italia, asa cum v-am scris, nu puteti activa nimic.

            Abonamentul il folositi conform contractului, nu aveti extraoptiuni speciale pentru roaming.

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. In ce localitate aveti probleme? La ora aceasta nu ar trebui sa asteptati mult la telefon cand sunati la RCS.

  18. Buna seara platesc netul insa de vreo cateva luni insa ultimele doua luni nu lam folosit si astazi am vrut sa intru pe net aveam nevoie de ceva urgent si numi da conexiune

    • Incercati direct prin cablu, fara routerul personal pentru a vedea daca functioneaza internetul, in felul acesta ne dam seama daca este din cauza internetului sau a routerului personal.

  19. Buna ziua,as dori sa fac o sesizare pentru parinti nostri care locuiesc in satul Criseni jud Cluj iar din data de 24 12 2018 televizoru nu mai are semnal ,posibil din cauza vantului.As dori sa se remedieze situatia in cel mai scurt timp Multumesc

    • Buna ziua,
      Nu avem informatii despre o potentiala avarie generala in Criseni, Cluj, pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Cluj (deranjamente) pentru a face o sesizare.

    • Buna ziua,
      Nu avem informatii ca ar fi o avarie generala la RDS in Lugoj, pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Timis (deranjamente) la numarul 0356400401.

  20. Buna ziua ! D-na **** reprezentanta a SC **** SRL cu sediul in cisnadie str Maguri nr * cod de client **** dorim prin prezenta rezilierea contractului cu dv pentru TV,internet ,tel mobila,
    Dorim rezilierea contracrului inainte de termen pentru faptul ca societatea nu mai are nevoie de aceste servici din cauza restrangeri activitati si diminuarera unor servici de plata ! Mentionam ca suntem la zi cu platile datorate si dorim rezilierea pe CALE AMIABILA !!!! Fara alte costuri !! aparatura inchiriata va fi returnata la cel mai apropoat punct DIgi ( CIanadie ). In caz de neintelegere si alte neclaritati aceste vor fi clarificate pe cale juridica de catre avocati !!! Va multumim anticipat !!! Pentru alte detali pers de contact

    • Buna ziua,

      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.

      Pentru rezilierea contractului va recomands sa contactati responsabilul de cont. Daca nu aveti numarul de telefon al acelei persoane sau nu va raspunde la telefon, puteti contacta serviciul de relatii cu clientii Digi persoane juridice la numarul 0314006500.

  21. Buna seara.In aceasta seara pe raza satului plesa ;com: Beresti-Meria ;jud Galati sa intrerupt semnalul pe cablu.In aceasta situatie se afla toti locuitorii satului care nu primesc ok acest lucru
    Urmarile vor fi vazute in viitorul imediat

  22. Bună ziua ,sunt din Moldova Veche și aseară a mers internetul , iar acum numai merge . As dori un număr de telefon de la cei din Moldova Veche sa ii pot contacta

    • Buna ziua,
      Nu avem informatii despre o posibila avarie generala in Valea Ierii, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.