Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

    • Nu am informatii despre o avarie tehnica generala in Navodari, motiv pentru care va recomand sa insistati la relatii cu clientii, au efectiv redus de personal in weekend deci pot prelua apelul mai greu.
      Altfel, puteti face o sesizare online pe pagina Facebook Digi Romania, daca aveti un cont Facebook, dar nu vor raspunde pana luni.
      Cel mai bine este sa insistati telefonic.

  1. Buna ziua,

    Va informam ca de 3 zile nu mai merge reteaua de cablu la *, nr * si *, jud Neamt.
    Nu v-am putut contacta telefonic.

    Va rog sa ne spuneti cand puteti veni sa remediati situatia.
    Cod client: ****

  2. Comentariu mutat pe articolul: Sesizari, deranjamente si modalitati de contact relatii cu clientii Digi Mobil Italia si Digi Mobil Spania

    • V-am mutat comentariul pe articolul dedicat, pe acest articol incercam sa pastram discutiile la subiect, despre modalitatile de contact pentru reteaua Digi Romania (RCS – RDS).

  3. nu merge de aproape 2 ore televiziunea ce se intampla sunam si stam ca prosti cate 15 minute si nu ne raspunde nimeni robotul spune ca in 6 minute ne prea cineva .

    • In ce localitate aveti probleme cu televiziunea Digi?
      Daca nu reusiti sa faceti o sesizare telefonic, puteti incerca online pe pagina Facebook Digi Romania daca aveti un cont Facebook.

    • Buna seara. prin biled jud timis exzista careva sa imi spuna ce se intampla cu internetul wifi si internet mobil nu functioneaza de cateva zile si la telefon nu raspund 45 minute am astept si nimic.

      • Faceti o sesizare la nr relatii clientii, stati la telefon pana veti fi preluat de un operator call central. Altfel cei de la digi nu vor trimite echipe sa rezolve problema daca nu va preia nici un operator si nu vi se va inregistra sesizarea nr este 0356 400 401

  4. Buna ziua. Am incheiat un contract pentru televiziune in data de 31.05.2019, in Focsani. Pana la ora actuala nu a venit nimeni cu echipamentul pentru instalare. Am sunat ieri la Bucuresti si ni s a promis ca in 48 de ore se va rezolva. Deci sunteti o firma foarte neserioasa. Asteptam pana maine. Daca nu va veni nimeni pana in seara aceasta maine vom merge noi sa desfacem contractul. Rusine!!!

    • Doamna Mariana acest sait nu reprezinta digi ci ofera doar informatii. O sa primiti telefon de la echipa sa stabiliti o zi cand sunteti acasa sa vina sa cableze. Daca nu mai doriti sa beneficiati de serviciile digi nu trebuie sa va duceti in magazinul digi. Atunci cand va suna echipa spuneti ca nu mai doriti sa vina sa cableze. Contractul intra in vigoare de la data in care veti primi echipamentul si va fi instalat de o echipa.

      • Antena satelit si locuim in Spania dar platim abonament in Romania avem o problema (nu merge nici un post) si ni s a spus sa sunam in Romania dar nu avem nici un nr.de Ro.

        • Numarul de telefon este 0314004000 insa cei de la Digi trimit un tehnician doar daca va aflati pe teritoriul Romaniei. In afara tarii va recomand sa va adresati unui tehnician DTH care va poate verifica problema.

  5. Buna! Ma chinui sa dau de un operator telefonic si nu reusesc.
    Un operator care sa imi dea informatii in legatura cu factura si abonamentul meu.

    • Buna ziua,
      Numerele de telefon ale directorilor Digi nu sunt disponibile public. Daca doriti sa discutati cu un director de filiala, puteti face o cerere la relatii cu clientii pentru o programare sa intrati in audienta.

    • Buna ziua,
      Puteti face o cerere de imputernicire intr-un punct de lucru Digi, avand o copie de pe actul de identitate al sotiei. Online nu se fac astfel de imputerniciri.

    • Bună ziua..am făcut un contract cu rds si au venit 2 echipe pt instalare..nici o echipă nu a vrut să instaleze deoarece depășește distanța de 60 de metri..apoi am sunat de 10 ori la call center..Nu mai vine nimeni..Nu mai primesc nici un răspuns.. toți vecinii au servicii de la rds cu cablu de cate 100 de metri..am măsurat eu..la mine de ce nu se poate macar 65 de metri ?dc nu mai vine nimeni si de ce nu primesc un răspuns?macar sa stiu ce am de facut..oare eu sa imi montez antena satelit între vecinii care au cablu?

      • Acest sait nu reprezinta Digi ci ofera informatii. La intrebarea dvs nu va poate raspunde decat cei de la digi. Ce vreti sa instalati antena de satelit sau cablu?

      • Buna ziua,
        Nu cred ca era distanta 60m, cred ca era peste 120-130 de metri. La 60m se face instalarea in reteaua Digi.
        E posibil sa fie o alta situatia la dvs, fie nu v-a fost explicat cum trebuie, fie nu doriti sa o mentionati.
        Daca ati solicitat la relatii cu clientii sa vi se explice situatia, o sa fiti contactat in acest sens.

    • Doamna Camelia pentru a intra in legatura cu un operator trebuie sunat la nr Relatii Clientii 03xx 400 401( x reprezinta prefixul judetului dvs) Din ce judet sunteti? Mai sus in material aveti nr de telefon din cateva judete, printre aceste judete poate este si judetul dvs

  6. Ce se intampla cu netul, după fiecare plata se oprește, pe bune????? Si daca va las adresa de email cum pot verifica răspunsul???, daca nu functioneaza netul, astept in telefon de o oră, pe bune faceți ceva.

    • Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Va recomand sa sunati la ei pentru a verifica daca este o problema de natura tehnica sau daca s-au deconectat serviciile pentru neplata.

  7. Bună ziua,
    Vă rog să mă ajutați cu adresa unui punct de lucru din zona Gorjului, Militari, pentru rezilierea unui contract (abonament).
    Mulțumesc!

  8. Bună ziua, mă numesc ******, din Buzău și doresc să vă informez că de câteva ore nu merge nici televiziunea nici internetul
    Doresc să știu când se vor remedia deficiențele
    Sau cum ar trebui să procedez

    • Buna ziua,
      Pentru aceste probleme va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS Buzau (deranjamente) la numarul 0338400401.

  9. Buna Ziua!
    as dori sa trimit o solicitare pentru un deranjament la numarul de telefon 0268***** la locuinta doamnei ***** din Brasov, strada ***** nr.*.
    Doamna este persoana in varsta si este foarte important sa-i functioneze aparatul achizitionat de la dumneavoastra recent. va rugam sa ne ajutati in acest sens sau sa ne spuneti la ce numar de telefon sa apelam .Multumim!

    • Buna ziua,
      Pentru a face o sesizare in acest sens va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Brasov (deranjamente) la numarul 0368400401.

    • Nu avem informatii despre o avarie generala in Targu Mures la RCS – RDS motiv pentru care va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Targu Mures la numarul 0365400401.

  10. Eu nu sunt multumita pentru faptul ca daca este o defectiune in interval 15_18 nupoate sa vina nimeni sa remedieze defectiunea decat a doua zi de ce este atata comoditate cand in.localitatea noastra este sediul dig si sunt masinile in fata sediului nu se poate interveni ?

    • Acest sait nu reprezinta digi ci ofera doar informatii. In ce localitate aveti probleme? Orice deranjament se rezolva in maxim 48 de ore de la anuntarea lui.

  11. Sunt angajat incepand din luna nov. 2018 ca incasator de teren si curier si de doua luni am probleme_ nu primesc drepturile salariale ce imi revin .Va rog frumos sa imi spuneti un nr. de telefon de la Contabilitate sau de la Reurse Umane _sediul din Bucuresti pentru lamuriri .

  12. Buna ziua. Locuim intr-un cartier rezidential din Constanta. Merg sa fac ctr. la sediu – nu gaseste locatia dupa adresa; vine un reprezentant ulterior, ne face ctr. , asteptam echipa de bransare iar aceasta face legatura unui singur locatar pe motiv ca nu au timp.

    • Doamna Claudia acest sait nu reprezinta digi ci ofera informatii. Daca ati facut contract veti fi sunata de o echipa de tehnicieni pentru a stabili o data cand vor putea veni la dvs sa va instaleze serviciile cerute de dvs

    • Buna ziua,
      Probabil instalarea se face treptat pe baza unor programari facute in prealabil, de regula asa se fac instalarile in reteaua Digi. Sunati la relatii cu clientii Digi Constanta la numarul 0341400401 si faceti o sesizare pentru urgentarea instalarii.

    • Presupunand ca va referiti la Galsa, judetul Arad, pentru aceste probleme va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Arad (deranjamente) la numarul 0357400401.

  13. Buna ziua
    Am un abonament la dumneavoastră cu 2 aparate digi
    Dintre care unul nu mai funcționează de peste o luna
    Sunam încontinuu și nimeni nu Răspunde sau răspund și mi zic ca o sa mi reactiveze cartela in jumătate de ora

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii. Va recomand sa insistati la relatii cu clientii pentru a putea intra in legatura cu un operator.

    • Daca problema nu a fost rezolvata in termen de maxim 48 de ore, puteti solicita reducerea facturii pe perioada in care nu a functionat internetul.

  14. De ce va bate-ti joc de abonatii mai vechi! Cred ca aveti prea multi si trebuie sa va desfiinteze cine se ocupa de problema asta!

  15. Dau telefon la700 si spune NR. INEGZISTENT dau mesaj 700 si primesc ESEC EXPEDIERE,cum aflu cite minute am.Daca nu se poate luati/va cartele si returnati/mi bani

    • Domnule Puiu acest sait nu reprezinta digi ci ofera doar informatii. Pentru ce doriti dvs trimiteti SMS scris cu textul 700 la nr de telefon 700.

      • BEBE citeste cu atentie masajul : Dau telefon la700 si spune NR. INEGZISTENT dau mesaj 700 si primesc ESEC EXPEDIERE,cum aflu cite minute am.Daca nu se poate luati/va cartele si returnati/mi bani.
        Daca acest sait nu reprezinta digi de ce incurcati lumea

        • Domnule Puiu am citit bine mesajul. Cum am mai spus pentru persoane fizice se trimite sms cu textul 700 la nr de telefon 700. Daca abonamentul este pe persoana juridica atunci trimiteti sms la nr 701. Aceste informatii le gasiti si pe saitul digiromania . ro /asistenta /tarife- plati- prin -sms /cost- control, daca dvs nu aveti incredere in raspunsurile primite pe acest sait. Eu pot sa va confirm ,ca acest nr functioneaza. Sau la nr scurt Steluta 111 Diez selectati 1 Contul Meu- 5 Cost Control- urmand sa aveti afisate informatiile necesare.

        • Nea Puiule noi nu te incurcam, doar ca esti matale recalcitrant. Lasa-ma sa ghicesc, esti pensionar, este? De regula pensionarii sunt asa mai artagosi cand nu le iese ce vor.
          Noi doar incercam sa te ajutam si se pare ca nu apreciezi ajutorul si nici nu prea intelegi care e treaba.
          E simplu, se da mesaj la 700 (NU se suna) pentru a verifica serviciul cost control. Nu merge, suna la Digi, e numarul pe factura.
          Numai bine!

    • Aveti cartela prepay sau abonament? Daca e abonament, este pe persoana fizica sau juridica?
      Am incercat sa trimit mesaj la 700 si functioneaza.

  16. BUNA ZIUA! AM FACUT PRELUNGIREA A TREI ABONAMENTE, PT CA AGENTUL DE LA MAGAZINUL DIGI DI SHOPING CITY RM. VALCEA M-A MINTIT CA ESTE OBLIGATORIU SA LE PRELUNGESC PE TOATE, SI AM COMANDAT SI UN TELEFON „DIGI K1”, LA FEL M-A MINTIT CA O SA IMI AJUNGA ACASA IN CEL MULT DOUA ZILE, A TRECUT MAI BINE DE O SAPTAMANA, NU MI-A AJUNS NICI TELEFONUL, NU M-A SUNAT NIMENI, CAND SUN LA RELATII CLIENTI MA TIN CATE O JUMATATE DE ORA MINIM SI APOI IMI SPUN CA TREBUIE SA ASTEPT CA O SA AJUNGA TELEFONUL. CUM AS PUTEA SA AFLU CAT MAI DUREAZA. DACA NU PRIMESC RASPUNSURI CLARE MA GANDESC SA FAC PLANGERE LA OPC IMPOTRIVA DIGI SI IMPOTRIVA AGENTULUI CARE M-A MINTIT SI SA REZILIET TOATE CONTRACTELE, CHIAR SI CABLU SI INTERNETUL.

    • Buna ziua,
      Nu v-as putea spune cat trebuie sa mai asteptati, noi doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Daca nu primiti o solutie de la Digi curand va recomand sa faceti o sesizare la OPC.

  17. Prin acest mesaj va transmit faptul ca sesizarea prin apel telefonic la 0368400414 sau 0368400401 nu functioneaza . Am incercat de nenumarate ori si nu raspunde decit robotul . Mi se spune ca toti operatorii sunt ocupati . Astept si robotul spune ca ” ne cerem scuze , dar toti operatorii nostrii sunt ocupati ” . Concluzia mea este ca aveti putini operatori sau aveti multe sesizari, deci organizarea firmei lasa de dorit . Este posibil ca operatorii sa nu raspunda . Am telefonat de nemumarate ori si mereu se intimpla acelasi lucru : operatorii nu raspund. Eu imi platesc la timp factura fiscala ; am sesizat ca nu primesc factura fiscala la domiciliu ; am primit-o un timp , acum iar nu o primesc. Sesiz faptul ca organizarea firmei nu este buna si angajatii nu isi fac treaba deoarece nu raspund la apelul telefonic.

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Daca nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare si pe pagina Facebook Digi Romania, daca aveti cont Facebook.

    • Buna ziua,
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Ilfov (deranjamente) la numarul 0314004401 si sa faceti o sesizare in acest sens.

    • Daca sunt mai multe apeluri in acelasi timp, e nevoie sa asteptati mai mult timp la telefon.
      Va recomand sa insistati telefonic sau puteti face o sesizare pe pagina Facebook Digi Romania insa pana cel devreme maine nu o sa primiti un raspuns pe Facebook.

  18. Buna ziua.De aprox 24 h nu mai functioneaza internetul/telef.fixa/cablul.Sunt din brasov cartier Noua.Am sesizari depuse cu raspuns ca va veni o echipa dar nu a venit nimeni.Acum daca sun la ei au pus mesaj ca este o avarie in zona si se va rezolva in cel mai scurt timp posibil.Alti vecini au internet…deci nu este „o avarie in zona”.Ledul PON de la ONT palpaie iar daca intru la setari retea toate rubricile sunt goale..ip/dns/adress..etc..ipv 4 si 6 deconectat.Am mai patit asta si luna trecuta 2 zile cand dupa mai multe sesizari am avut si 4 abonamente mobile fara semnal(probabil se saturasera de mine).Noi ca si clienti cum am putea sa-i atacam pe cale legala deoarece daca intarzai cu plata(nu a fost cazul)te deconecteaza imediat dar ei cand te lasa fara servicii o zi doua ,eu nu au nici o raspundere macar financiara.Va multumesc pentru atentia acordata.

      • Termenul maxim de rezolvare al problemelor in reteaua Digi este de 48 de ore. Daca este depasit acest termen putem solicita reducerea facturii pe perioada in care nu au functionat serviciile. Altceva nu prea avem ce face, cu exceptia unei sesizari la OPC insa ei nu vor face altceva decat sa ii contacteze pe cei de la Digi pentru a rezolva problema.

  19. Numi merge digi. Sant in norvegia , a fost platit cu intarzaiere.dar ar trebui sa mearga. Nu mai am acces la emaill ala cu care sant inregistrata. Doresc sa il bag pe acesta ****