Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6123 COMENTARII

  1. Buna seara , Ion Pana , str, * nr * , satul Merisani , com. Dobrotesti jud Tr , Am observat faptul ca streangul care protejeaza fibra optica de a se rupe s-a rupt de la stalp , pe o portiue de aproximativ 10 m fibra optica se tine prin rezistenta ei , totusi exista pericolul sa se rupa in orice moment . Se poate observa n O sera placuta . i fata proprietatii mele

    • Buna seara,
      Penrtru aceasta problema va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Teleorman la numarul 0347400401 sa trimita o echipa de intervenii pentru verificari.

  2. Cum ma conectez la reteaua DIGI pe mobil? Am numai apeluri de urgenta. Nu pot fi sunata de nimeni. Imi cere SSID retea. Am nr. cod client 1**** sinr. tel 07****.

    • Daca aveti doar apeluri de urgenta inseamna ca nu aveti semnal. Ati incercat sa inchideti si sa redeschideti telefonul? A functionat pana acum? Sunati de pe alt numar de telefon la relatii cu Clientii digi nr este 031 400 77 77 si le comunicati lor ca nu puteti suna de pe numarul dvs si le dati lor nr de telefon al dvs de pe care nu puteti suna sa verifice care este problema.

    • Pe langa raspunsurile la intrebarile adresate de Gorila sa mentionati ce model de telefon folositi si in ce localitate incercati sa folositi telefonia mobila.

  3. Deși am plătit ultima factura am fost deconectata. În repetate rânduri factura ajunge târziu la destinație. Nu am de gând sa suport încă mult aceasta lipsa de respect și cere la următoarea abatere rezilierea contractului. Acum doresc, conform dreptului legal , al unui abonat cu plata la zi , sa ma reconectati.

    • Saitul nu reprezinta digi , ofera informatii. Sunati la relatii clientii pentru reconectare a serviciilor la nr 03xx 400 401. Nu este vina companiei digi pentru sosirea tarzie a facturi ci a celor de la posta.

      • Din cate stiu, Digi nu mai lucreaza cu Posta Romana pentru livrarea facturilor, are postasi angajati la ei.
        Oricum, asa cum ai zis si tu trebuie sa faca o sesizare la relatii cu clientii Digi.
        De asemenea, sunt multe modalitati de plata iar daca factura nu ajunge acasa nu suntem scutiti de plata facturii. Avem posibilitatea sa o primim si pe e-mail.

        • Nu te contrazic, am spus-o doar asa pentru a scoate in evidenta faptul ca digi nu are nici o vina ca doamnei nu ii vine factura la timp. Sa sti ca ce ai spus se aplica la orase insa la comune sate tot posta ramane baza, singuri care au oameni angajati pentru distribuirea de pliante la sate si comune sunt marile lanturi de magazine Kaufland Carfure si alti nu mai dau nume.

  4. Am facut un contract cu rcs-rds de televiziune si internet pe langa cel care il am deja intalat de la orange functional.A venit echipa de intalare si sau apucat de instalare care a durat maxim 30min.De ce 30min??Pentru ca miau taiat firele de la orange si sau legat cu fierele de la rcs-rds fara sa mai traga cablul rcs-rds nou de la parter pana la etajul doi.Eu acum cum mai folosesc fervicile orange daca firele sunt taiate?Sa sun la orange sa le zic ca a venit o echipa de la rcs-rds si au taiat firele lor pentru a se lega ei?Cine plateste cablul cu fibra optica pentru internet si deranjamentul de la orange?Astept echipa sa revina sa inlocuiasca cablul orange si nu mai doresc nici un contract cu rcs-rds absolut deloc echipa sa isi ia modemul care la montat si la revedere in casa mea nu face rcs-rds ce vrea.

    • Acest sait nu reprezinta digi, ofera doar informatii. Sunati la departamentul Relatii Clientii si spuneti ce ati patit si ca nu mai doriti serviciile lor. NR este 03 xx 400 401 (x reprezinta codul judetului)

  5. Bună ziua, rog din tot sufletul să mă ajutați și cu Wi-Fi din casa Numele meu AURA STR * BL. * SC * * TEL CONTACT 07*******. MII DE MULȚUMIRI, AȘTEPT UN RĂSPUNS DIN PARTE dvs. Operator telefonic și cablu DIGI IAȘI

    • Ati facut o sesizare la departamentul Relatii Cientii legat de problema dvs cu tv-ul? NR este 03xx 400 401 (x codul judetului de unde sunati) Stati in telefon pana cand veti fi preluat de un operator si va va inregistra sesizarea. Dupa aceea va sosi o echipa sa remedieze problema. Saitul acesta doar ofera informatii nu reprezinta digi.

    • Bună ziua !
      Sunt Huzum V Elena din comuna Păstrăveni jud…Neamț.Doresc să se suspende pe o perioadă închirierea antenei satelit DIGI.Voi reveni cu o noua cerere că să îmi activați antena satelit sau am să vă dau telefon . vă mulțumesc !

      • Buna ziua,
        Puteti suspenda abonamentul de televiziune prin satelit pe un termen de maxim 3 luni, este nevoie sa depuna titularul contractului o cerere de suspendare intr-un punct de lucru Digi.

  6. Azi, 02 sept. 2019, nici unul dintre serviciile contractate nu sunt funcționale. Rog intervenție pt. remediere. Adresa : București, sector 3 – Str. * nr. *, bl. *, ap. *.
    Și ceilalți abonați DIGI din bloc sunt în aceași situație.

  7. Vă rugăm să dezafectaţi reţeaua de cabluri fixate de faţadele imobilelor Băişoara 9A scările I şi II, Cluj-Napoca.
    Reţelele afectează faţadele imobilelor de mai sus.
    Aşteptăm decizia d-stră şi rezolvarea solicitării în cel mai scurt timp.

    Comitete executive Asociaţiile de proprietari Băişoara 9A scările I şi II, Cluj-Napoca (vis-a-vis de Şcoala Internaţională Gheorgheni)

  8. De mai mult de o luna de zile internetul mobil functioneaza execrabil.
    Am facut sesizare….. o sa vina cineva sa verifice stalpi…
    Cred ca trebuie verificata toata reteaua….. Cand am crezut ca da norocul peste mine, am intrat pe internetul fix si am constatat ca trebuie sa ma reconectrez din minut in minut de la intreruperile internet-ului, de aproape vroiam sa smulg mufa din laptop. Am crezut ca este de acolo dar mi-au revenit nervii cand am observat ca nici mesajul asta nu am putut sa il scriu tot fara sa fiu intrerupt(de 6 ori….iar 2 au fost consecutive).
    Cat despre apelurile telefonice aproape nu ma mai aude nimeni. Am crezut ca este dela terminal dar de unde… tot RDS….
    Sa mai zic si de TV…. cam la fel….
    Am sunat la relatii… si ce sa vezi … sa resetez tv ul…. l-am resetat si e la fel ca inainte…

    • Reteaua fixa si reteaua mobila reprezinta doua infrastructuri diferite, iti recomand sa faci sesizari separat pentru aceste situatii pentru a se verifica si rezolva. Probleme privind reteaua fixa se vor rezolva mai repede decat cele de pe reteaua mobila.

  9. De o lună de zile internetul fix se întrerupe de mai multe ori pe zi. Am făcut nenumărate sesizări. S-au făcut mai multe resetări, echipa de intervenția a fost pe stradă de 6-7 ori și a schimbat echipament. Pe moment situația se remediază, dar după scurt timp defecțiunea reapare. Explicația celor de tehnic este că sunt fluctuații de tensiune și nu au ce să facă.

    • Daca a fost schimbat echipamentul atunci probabil au dreptate si problema este din cauza fluctuatiilor de tensiune. Din pacate cei de la Digi nu au UPS-uri pentru fiecare echipament, ar fi prea costisitor sa faca asta si nici nu prea au cum face asta pentru echipamentele de pe stalp de exemplu. Faceti sesizare la furnizorul de energie electrica daca din cauza lor apar aceste probleme.
      Orice echipament se poate defecta daca exista fluctuatii de energie electrica.

      • Mulțumesc pentru răspuns. E imposibil să fie fluctuații de curent doar la doi consumatori, adică la mine și la vecinul meu. Eu nu am sesizat fluctuații de curent. Cum pot eu reclama la furnizorul de curent o situație care nu mă afectează și nu am nici o dovadă că este reală.

        • Am inteles, in cazul acesta va recomand sa insistati cu sesizarile, poate in felul acesta vor verifica in detaliu pentru a va oferi o solutie permanenta, posibil sa fi mentionat aceasta cauza fara a avea certitudinea ca din acest motiv apar problemele… cu cei din teren orice e posibil.

  10. De ceva timp am făcut o sesizare că Netul merge foarte prost și nimic nu sa întâmplat până acum,degeaba fac sesizări că nu ia nimeni în seama da nu o sa mai plătesc factura ,va mulțumesc pentru înțelegere.

    • Cand ati facut prima sesizare? Ce vi s-a spus? Trebuiau sa rezolve in termen de maxim 48 de ore, asta daca nu vi s-a spus altceva (exemplu: viteza este buna; problema este locala (de la computer) sau un alt motiv).

  11. nici un mail nu va merge.Revenire la revenire la sesizare cu urmatorul continut,in ordine cronologica inversa.Revenire din 05.08.2019–,, Speianu ioan din Galati, s. *,bl.* ap.* Revin la mail-ul meu din 29.07.privind precaritatea semnalului tv si va rog sa urgentati rezolvarea problemei” Notificare din 29.07.2019,,Speianu ioan din galati s. *,bl.* ap.* Recent m-am mutat la dvs cu 4 abonamente pentru mobil,servicii de internet si tv-cablu.Astazi 29.07.2019,dupa ora 12 s-a pus in functiune internetul si cablu-tv.De doua ore ma chinui cu semnalul tv pe doua televizoare,care au functionat excelent cu semnal UPC si Romtelecom-si sunt total nemultumit.Sub 60 de posturi,multe,,balarii” si imagine stearsa.Daca nu remediati de urgenta,fara a a arunca deficientele pe vechimea televizoarelor,inteleg sa renunt la abonamentul cablu tv din culpa dvs exclusiva,sau mai pe intelesul unora din dvs.-nu accept chestia ca,afara-i vopsit gardul…Prezenta constituie notificare prealabila in eventualitatea unui litigiu.

    .

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Daca problema nu a fost rezolvata din 29.07 va recomand sa faceti o sesizare la OPC. De asemenea, puteti solicita reducerea facturii pe perioada in care nu au functionat serviciile RCS.

  12. Buna ziua locuiesc in portugalia si sint abonatului dv vreau să sesizez ca nu am semnal la nici un program asta se intimpla de f mult timp si in cazul cind am 2sau3progrme varog sa rezolvati situatia multumesc

    • Problema este la antena si lnb sau cablu. Daca sunteti in afara tari singura rezolvare este sa chemati un tehnician independent sa verifice echipamentul dvs.Digi nu va poate ajuta numai daca echipamentul era instalat in tara. Lipsa semnalului se datoreaza deplasari antenei sau lnb sau defectiuni lor.

  13. Buna ziua. As dori sa fiu contactat in legatura cu un abonament mai vechi ce nu a fost achitat. Am primit acasa o scrisoare de la judecatorie si as vrea sa stiu daca se poate achita suma datorata.

    • Sunati la NR 03xx 400 401 (x reprezinta codul judetului) Departamentul Relatii Clientii. Acest sait nu reprezinta digi ci ofera doar informatii.

  14. Nu se mai poate asa ceva. Nu merge nici un program la tv.
    Am inteles ca azi au fs cei de la cablu aici în bloc, dar au făcut un lucru ca naiba.
    Doar întrerupt, in pătrățele, foarte enervant.
    Chiar nu pot sa ma uit la nimic.
    Chiar își bat joc,suntem la zi cu plata, dar seara nu ai la ce sa te uiti.
    Rușine.
    Si dacă îi chem cine credeți că vine acum,te mai si înjură.

  15. Nu s-a facut conectarea dupa plata nici dupa 6 ore , nu am primit factura la adresa respectiva sa putem plati la timp ,fiind noi la adresa nu stim termenul de plata ,servici de toata jena la conectare dupa o saptamana cu interventi (nu am obiecti la instalare ), daca nu aveti suficient personal
    nu mintiti ca se rezolva , fiti corecti si programati persoanele .

  16. Buna ziua
    Ma numesc Sorescu Niculaie locuiesc in Al. * nr.* ap.* si in data de 27.08.2019 am sesizat ca telvizorul nu primeste semnal.
    A venit echipa dvs.cu cu 2 salariati dintre care unul a spus ca se numeste dl. Iancovici si intial au consatat ca amplificatorul de semnal instalat pe scara blocului ni emite semnal sau emite foarte slab.
    Dupa ce au hotarit sa schimbe acel dispozitiv au observat ca a inceput totusi sa functioneze si au renuntat.
    Pe scara a mai aparut si un alt vecin care avea aceeasi problema si au intrat sa vada si la el cum se manifesta si au vazut ca problema este similara.
    Au urcat sa verifice semnalul de la televizorul meu care intre timp a inceput sa functioneze,dar semnalul tot nu este in parametrii si au decrtetat ca este cablul de vina sau spliterul.
    Atunci am intrebat daca si la vecinul este aceeasi problema si dl. Iancovici a spus ca ,,ala e nebun”.
    Am ramas interzis cand am auzit ca un om care se plange ca un serviciu platat nu functioneaza este etichetat ca ,,nebun”.
    Va rog sa instruiti salariatii care au contact cu publicul sa se poarte respectuos si totodata echipamentele pe care le instalati in acest caz amplificatorul sa fie mentinut in stare optima de functionare sau inlocuit pentru ca acesta problema este mai veche si are rezolvare pe moment, in cateva zile iar apar nesincronizari de imagine pureci tot felul de probleme.
    Va multumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Puteti face o sesizare la relatii cu clientii Digi in ceea ce priveste atitudinea angajatului din teren, urmand sa se verifice situatia.

      • am internet si cablu de la rcs rds si nu il mai folosesc si luna asta imi expira contractul si vreau sa il inchid dar nu sunt in tara…cum sa procedez?

        • In mod normal rezilierea contractului se face doar de catre titular intr-un punct de lucru Digi, puteti face o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS si sa detaliati situatia, desi din cate stiu nu prea se fac exceptii.

  17. Vă rog să-mi Spune-ți cît trebuie să mai aștept pentru schimbarea unuidecodor HD defect ? Nu înțeleg de ce nu aveți pe stoc și trebuie comandat ! De unde îl primiți ? Din străinătate de durează atît de mult ? O să pierdeți clienți dacă vă bateți joc de ei

    • Saitul nu reprezinta digi ofera informatii. Da se comanda receptoare daca nu sunt pe stoc ori din alt judet apropiat ori din capitala. Mai sunati la relatii clientii pentru a verifica cum stau cu aparatele daca au venit. Nr este 03 xx 400 4o1. X este codul judetului

    • Buna ziua. Din cate inteleg vreti sa opriti reportarea de la telekom la digi? Aceasta portare se face in maxim 3 zile din cate stiu. Pentru a anula va puteti duce intr-un magazin digi si sa specificati acest lucru daca nu sa facut trecerea sau la relatii clientii digi la nr 03 xx 400 401 x reprezinta codul judetului dvs. In cazul in care numarul sa portat puteti anula contractul in 48 de ore de la finalizarea portari sau 15 zile nu stiu exact. Sfat sunati la relatii clientii digi si intrebati sau prezentativa intr-un magazin digi.

  18. Buna ziua. Am facut pe data de 16 august comanda nr. ****** si ****** pentru doua decodoare satelit. Doresc sa stiu cand vor fi livrate in vederea incheierii contractului te tv satelit. Sau trebuie sa ma adresez altui furnizor daca dureaza prea mult. Multumesc

  19. Buna ziua, sunt Somrak Dusan din Nădlac, jud. Arad, str. *, nr. *. Doresc să reclam întreruperile (căderile ) foarte dese ale internetului. Pot fi contactat la tel. 07******.
    Mulțumesc
    P.S. Am nevoie urgent de remediere.

    • Buna ziua,
      Pentru rezolvarea problemei va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Arad (deranjamente) la numarul 0357400401 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  20. Buna ziua

    Va rugam sa reconectati telefonul cu nr 0368 ******, titular de contract ****** Str.* , comuna Sampetru ,Jud.Brasov
    Va multumesc !

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Brasov (deranjamente) la numarul 0368400401 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  21. buna zuia sunt din istanbul cartela smart ****** numele petre arsene va rog nu functioneaza digitv canale oprite de trei luni care este cauza ? sunt persoane hipoacuzici deficienti de auz va rog verificati digitv satelite

    • Buna ziua,
      Nu functioneaza deloc televiziunea prin satelit, nu aveti semnal? S-au verificat cablurile, conectica, etc.? Fiind in Istanbul, nu o sa ofere nimeni asistenta pentru aceasta problema, cel mai probabil este o problema fie de cablaj, fie cu echipamentele, fie de configurare.

    • Ce mesaj va apare pe ecran cand aprindeti tv-ul? Daca mesajul este Acces nepermis sau ceva de genu atunci sunati in Romania la digi in call central. Insa daca ecranul este negru sau scrie semnal slab sau lipsa semnal faceti cum a spus Robert schimbati cablu sau lnb-ul . Sfatul meu chemati un tehnician care se pricepe la instalari de antene satelit.

    • Saitul acesta nu reprezinta digi,ofera informatii. Aveti probleme cu telefonul fix sunati la relatii clientii de pe un alt nr si faceti o sesizare pentru a trimite o echipa sa verifice problema. NR il gasiti pe factura dvs digi.

  22. Conform contractului, daca nu interveniti in 48 de ore, adica eu nu am cablu de 3 zile, imi veti reduce din factura abonamentului. Am facut sesizarea de marti, azi e joi seara si nu reuseste nicio echipa sa ajunga sa rezolve problema! Mi se pare bataie de joc! Si eu muncesc si timpul meu costa, nu astept o eternitate angajatii dumneavoastra!

    • Saitul nu reprezinta digi se ofera doar informatii. Continua ,cu sesizarile telefonice este singurul lucru care poti sa il faci in situatia asta. Termenul pentru rezolvarea unui deranjament este MINIM 48 de ore. Daca ai nr de inregistrare a sesizari de luni poti face o plangere la OPC. NR Relatii Clientii este 03xx 400 401 x reprezinta codul judetului.

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Se poate reduce factura pe perioada nefunctionarii serviciilor insa trebuie sa solicitati dvs acest lucru, din oficiu nu se va face.

    • Cand v-a fost schimbat cablul si echipamentul nu v-au fost testate serviciile sa se asigure ca lasa totul functional? Luati legatura cu cei de la relatii cu clientii si faceti o sesizare in acest sens.

  23. Am schimbat operatorul de cablu .Inapoind ruterul si inca un aparat dupa folosire se 5 ani imi reprosaza ca telecomanda e uzata!!! Refuzand sa o primeasca .angazata cu o flegma pe ea si un comportament inadecvat ! Mai faceti teste cu falsi cienti sa vedeti ce surprize aveti!

    • Telecomanda ar trebui sa fie primita chiar daca este uzata, numai sa nu fie defecta.
      Cat despre comportamentul angajatei, puteti face o sesizare la RCS – RDS pentru a verifica acest aspect.

  24. In ptrimul rand, din numerele de tel afisate pe site: 031400401, 03122400401 -nr incorect, deci pentru ce aveti site? ca sa ne plimbati de la o adresa la alta fara rezultate?
    In al dpilea rand depun o SESIZARE/ RECLAMATIE privind telefonul fix care de doua luni nu merge, suna ocupat la orice ora.
    Carmen M.-Iasi

    • Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Numerele de telefon corecte sunt 0314004401 (pentru Ilfov/Bucuresti) sau 03xx400401, unde xx reprezinta prefixul judetului. Astfel, pentru Iasi numarul corect este 0332400401, la acest numar trebuie sa faceti o sesizare privind telefonia fixa.
      P.S.: Inainte sa sunati, va recomand sa va asigurati ca telefonul este in modul ton, nu in modul pulse.

  25. SUNT ABONATA DE ANI BUNI LA DIGI….PENTRU CA Am uitat sa platesc luna trecuta factura ati binevoit ca intrerupeti furnizarea serviciilor.Asta s-a intamplat pentru ca nu reusesc nici azi sa ma conectez la plata facturii online…rog remediati…programul nuo e f.f.f. greoi…si nu functioneaza la parametrii

    • Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Plata online functioneaza fara probleme in acest moment pe site-ul Digi, cred ca aveti dvs probleme cu internetul/calculatorul.
      Incercati sa platiti printr-o alta modalitate, de exemplu intr-o casierie Digi daca aveti posibilitatea.