Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

  1. Buna ziua
    As dori sa stiu cum pot modifica un contract rds .Am contract telefon mobil,fix si internet.as dori sa renunt la telefonul fix.care este diferenta de pret la abonament si daca se modifica ceva la rest abonamentelor(nr.minute in retea….etc.)
    Multumesc,o zi buna

    • Buna ziua,
      Trebuie sa ajungeti intr-un punct de lucru Digi sa discutati despre aceste modificari, noi nu va putem raspunde fara sa stim exact ce tip de abonamente de telefonie aveti.

    • Domnule Dorin cum a spus si Robert titularul contractului trebuie sa se prezinte intr-un punct digi. Daca renuntati la telefonia fixa pretul abonamentelor cumulate de dvs vor scadea cu ,cel putin 5-6 lei, in rest nu va va afecta cu nimic la minute in retea sau alt ceva. Doar ca pe factura luna viitoare nu va mai fi trecut abonamentul telefonului fix.

      • In principiu asa este, pretul scade cu 1 sau 2 euro in functie de abonamentul telefoniei fixe. Insa, daca are la telefonia mobila abonamente gratuite (Asociat sau Share, desi acestea sunt foarte vechi si nu ar trebui sa mai existe) atunci modificarea va duce automat la trecerea acestor abonamente pe oferta noua si va duce la un pret final mai mare.
        Cel mai bine e sa se discute intr-un sediu Digi, acolo angajatii pot vedea exact ce abonamente sunt.

  2. Buna ziua! S-a defectat cutia din care ies cablurile pt. TV si PC. In urma cu ceva timp s-a mai intamplat si au schimbat cutia si alimentatorul. Cod client *****, Oradea. Evit sa sun la 0359400401 din doua motive: primul ca stau 10 minute sa-si faca robotul numarul si al doilea motiv este personalul. Desi in momentul cand sun deja stie cine sunt (,,s-a detectat un contract” zice robotul! de ce nu le spune si fetelor despre ce e vorba?!), imi pun o suta de intrebari absolut aiurea, in lo sa intrebe motivul pt. care sun! Sa nu uit: ii dau o lada de bere cui stie sa completeze sesizare online, formularul! Indiferent cum am ,,aranjat” codul client, adresa de email, numarul de telefon, degeaba! Cu orasul, judetul a fost simplu, dar apoi nu-ti mai spune nimeni in ce ordine sa scrii datele! Good job!

    • Buna ziua,
      Anumite informatii legate de contract sunt cerute pentru confidentialitatea datelor, deoarece nu vor sa ofere oricui informatii, chiar daca se suna de pe numarul in cauza. Pana la urma si la banca e cam la fel, desi sunam de pe numarul de telefon confirmat, introducem CNP-ul, tot ne sunt cerute alte informatii precum data nasterii sau numele mamei inainte de casatorie. Online puteti face o sesizare pe pagina Facebook Digi Romania daca aveti un cont Facebook, se inregistreaza si acolo sesizari.
      Sau prin e-mail la clienti @rcs-rds.ro insa raspunsul poate veni cu intarziere.

    • Buna ziua,
      In ce localitate aveti probleme cu viteza la internet? Aveti un router wireless personal sau folositi echipamentul de la Digi? Ati incercat sa-l reporniti?

    • Buna seara,
      In Bihor nu sunt avarii majore anuntate la Digi, sunati la relatii cu clientii Digi Bihor (deranjamente) la numarul 0359400401 si faceti o sesizare in acest sens.

  3. Buna ziua! Nu stiu cum se intampla, dar de fiecare data cand apelez call-centerul RCS RDS operatorii reusesc sa ma infurie. Probabil nu e vina lor, probabil sunt obligati sa respecte anumite protocoale, dar ma simt exact ca si cand as merge la medic ca mi-am rupt o mana si medicul mi-ar pune in ghips un picior🤔. Am sunat sa anunt ca nu functioneaza niciunul din serviciile digi (cablu, internet, telefonie) pe raza a doua comune si dna operator a avut nevoie neaparat de marca si modelul telefonului pe care il folosesc eu. Cred ca de la Samsungul meu o fi cazut reteaua in cateva sate. Nu era suficient sa spuna „multumesc ca ne ati sesizat problema si vom lua masuri”? Sau sa imi spuna ca este o problema in zona si se va remedia situatia…

    • Buna ziua,
      Asa cum ati mentionat, au anumite proceduri pe care trebuie sa le respecte, totusi daca mentionati ca problema este una generala si refuzati sa oferiti modelul telefonului, nu cred ca se va insista in acest sens.
      Din moment ce stiti ca asa sunt procedurile lor de ce va infuriati? Fiecare minut in plus este atat de important pt dvs sau exista alte motive?
      Eu sunt obisnuit cu astfel de proceduri, pe de o parte ii inteleg deoarece intrebarile acelea de regula au un scop, plus ca de multe ori clientii mint, pot spune ca problema este una generala doar pentru a oferi o importanta problemei mai mare decat este de fapt (astfel de situatii in care clientii mint doar pentru a trece de unele verificari le stiu din surse sigure).
      Eu personal nu sunt deranjat de astfel de intrebari, cat timp avem o discutie civilizata si sunt dispusi sa-mi rezolve problema, le ofer ce informatii doresc.
      Sau e mai bine la Orange prepay unde incepand cu al 3-lea apel suntem taxati, indiferent ca au ei echipamente proaste sau nu, e vina noastra si trebuie sa platim ca reclamam problemele? 🙂
      Chiar n-am ce sa le reprosez celor de la relatii cu clientii Digi, au program non-stop, este gratuit sa suni si poti suna de cate ori vrei, dar probabil fiecare are o parere in urma experientelor si in urma asteptarilor.

  4. Smartard niciodată împerecheat , ce ar trebui sa fac? Mai am un decoder care funcționează , al doilea care de abia l-am primit îmi arată acest mesaj ! Multumesc !

    • Sunati la departamentul Relatii Clientii 03 xx 400 414 si vorbiti cu un operator call central, daca aveti antena dth . Daca aveti cablu nr este 03xx 400 401 (x reprezinta codul judetului de unde sunati)

    • In ce grila va intereseaza analog sau digital? Si din ce orasi sunteti.? Ar trebui sa aveti in baza analog si digital posturile discovery si history. Daca nu le aveti sunati la departamentul relatii clienti nr este 03 xx 400 401( X reprezinta codul judetului de unde sunati.) Stati in telefon pana va va prelua un operator si daca va fi cazul va trimite o echipa la dvs acasa sa rezolve sesizarea dvs.

  5. Ma numesc Micsunescu Dan din Bucuresti str ***** nr ** sect 2 va aduc la cunostiinta urmatoarele :
    in ziua de 11.10.2019 i9n jurul orei 17.40 am fost la punctul de lucru RCS din mall Pantelimon.
    M-am adresat casierei sa-mi dea o relatie in legatura cu un abonament pe care i-l am la RCS.
    Aceasta in loc sa-mi dea lamuririle necesare mi-a vorbit foarte urat. La fel si in alte ocazii cand am venit sa platesc facturile.
    Fata de aceasta situatie consider ca ar trebui sa lucreze intr-un domeniu in care sa nu ia contact cu clientii.
    Eforturile pe care le face RCS pentru a atrage clientii prin reclame si diferite oferte este estompat de angajati care prin comportamentul pe care i-l au fac sa -i indeparteze pe acestia.
    Personal am abonamente la telefonie fixa, mobila, cablu si internet.
    In conditiile in care oferta de piata este asa de mare ma duc cu gandul sa gasesc o firma care sa ofere un mediu mai prietenos cu clentii.
    In speranta ca se va gasi o rezolvare,
    Va multumesc
    Dan Micsunescu

    • Acest sait nu reprezinta Digi, ci ofera doar informatii. Daca doriti sa faceti o sesizare in cea ,ce priveste atitudinea angajatilor digi o puteti face la nr 031 400 44 14.

  6. Azi am mers la punctul RCS din Bucuresti, Bld.Iuliu Maniu(nu stiu nr.) sa solicit rezilierea unui contract pt. o cartele SIM internet(era a treia oara cand SIM-ul nu functiona- am fost cu tableta la un centru de reparatii si mi-a zis ca era in regula tableta).Dar nu asta este problema ci atitudinea celor de a relatii cu clientii.Daca acum o luna , una din domnisorele de la birou mai ca ma poftea afara pt. ca eram agitat, ca chipurile am ridicat tonul la ea, desi va asigur ca n-am facut-o, dar fiind militar la origine si oltean pe deasupra, probabil ca nu ma incadram la servilismul necesar a fi afisat la ghiseu(desi aveam dreptul sa fiu suparat,si poate ca si eram, pt. ca nu -mi functiona SIM-ul,plateam un serviciu care nu functiona), ghinionul este ca azi venind pt. reziliere,nu m-am mai dus la acea d.ra ci la colegul ei, si cu stupoare, am constatat ca si acesta era deranjat de atitudinea mea, desi nu am avut nicio discutie contradictorie.Imi recomanda calmitate de parca eram la psihiatru.Da , poate ma grabeam,am si eu obligatiile mele, poate gafaiam ca mersesem mai mult pe jos-pendulasem intre un centru de reparatii si centrul d,tra, dar consider atitudinea lui deplasata.Inca odata repet-cateva vorbe am spus.Ce sa fac, atunci cand am o problema, sa ma duc cu un avocat ca sa vorbeasca el pt. mine!!, sa iau somnifere ca sa fiu mai bleg!!,sa consult un psihiatru inainte de a veni la centru ca sa nu-i deranjez cu atitudinea mea!!!!…Inca odata, chiar am evitat orice remarca, ba chiar daca m-am simtit jignit, tot nu am spus nimic.Am urmat recomandarea si am plecat.In concluzie, aceste persoane sunt fie rude ala patronului sau vreunui parlamentar ,fie sufera de ,,inaltime”,fie acesta firma s-a umplut de bani si ne trateaza cu dispret.Eu personal, n-am sa mai calc in acest centru-sau alt centru- chiar daca locuiesc in zona, iar cu prima ocazie , desi am doua case cu abonamente vechi la d.tra, voi rezilia contractele.

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Daca doriti sa faceti o sesizare in ceea ce priveste atitudinea angajatilor Digi, o puteti face la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414, online pe pagina Facebook Digi Romania daca aveti un cont Facebook sau la adresa e-mail clienti @rcs-rds.ro.

  7. Sunt din Becicherecu Mic judet Timis de o luna de zile nu beneficiez de nici unul din serviciile rds desii le-am platit toate facturile la zii si am facut nenumarate sesizari inclusiv la unul din sediile din Timisoara, cred ca urmatorul pas este o reclamație la protecția consumatorului, eventual acționarea în judecată a companiei RCS Rds ,asa ceva nu se intampla într-o țară civilizată unde există respect pentru Client

  8. Buna dimineata.Sunt abonat DIGI si am urmatoarea sesizare:pe tv apare cu intervale de 10-15 min mesajul:Aceasta functie nu este disponibila acum-INCHIDERE- Va rog sa imi remediati aceasta problema.Va multumesc!

  9. Buna ziua,

    Fibra optica a iesit din mufa de legatura ( nu cunosc motivul ).

    Adresa este Str * nr.*, Bl *, Ap *. Bucuresti Sector 3

    La adresa este cineva zilnic dupa ora 19.00 sau maine ( Joi 10 Oct ) dupa ora 14:30.

    Va rog suport.

    Multumesc,

    • Buna ziua,
      Sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti la numarul 0314004401 si faceti o sesizare sa trimita o echipa de interventii fibra optica.

  10. Am sunat azi la RDS Galati solicitand verificarea semnalului prin cablu, care variaza intre 50 si 70 % , iar doamna de la capatul firului, pe un ton superior si foarte arogant, mi-a comunicat ca nu exista semnal de 100 % la cablu tv, desi in anii precedenti la aceasta valoare se ridica semnalul tv. Acest tip de comportament, tipic romanesc, ma face sa reconsider colaborarea viitoare cu compania RDS si sa ma orientez catre alti distribuitori de cablu. Nu este pentru prima data cand operatorii RDS de la Galati, se comporta astfel. Sunteti neseriosi ca intotdeauna. Apropo, acum vreo doi ani, ca sa-mi reinnoiesc contractele, mi s-a promis o tableta, pe care, datorita ,, seriozitatii dvs. ,, nu am primit-o nici acum.

    • Acest site doar ofera informatii nu reprezinta digi. Puteti sa mai sunati o data la relatii clientii 0336 400 401 si sa faceti o sesizare sa se prezinte o echipa de tehnicenii sa vada care ar fi problema semnalului. Aveti fibra optica? Ar trebui sa aveti 84 cu 100 cam asa ar fi ideal. In ceea ,ce priveste tableta nu stiu ce sa zic, ar trebui sa intrebati tot la relatii clientii .

  11. Am incheiat un abonament pentru cablu tv si internet, a venit o echipa in cateva zile……si a constatat ca nu mai au porturi…!!la urmatoarea sesizare …am primit raspuns ca nu au personal si nu imi pot spune o perioada de timp …..pana se rezolva….mentionez ca as vrea si un contract pentru energie electrica…in mare parte cred ca o sa renunt la serviciile demneavoastra …..va multumesc !

  12. Buna ziua.

    Va rugam sa ne transmiteti datele de conectare, respectiv user si parola din locatia Pipera Tunari *, cod client ***.

    Pe aceasta cale, va anuntam noua adresa de corespondenta electronica, respectiv cea din corpul mailului prezent.

    Cu consideratie,
    Nicu Rogojina
    Property Manager

    • Acest sait nu reprezinta Digi ofera doar informatii. Sunati la relatii clientii 031 400 401. Stati pe telefon pana va va prelua un operator. User si Parola ar trebui sa fie scrise ori in contract daca nu aveti router de la digi, Sau pe spatele routerului daca aveti fibra optica. Ma refer la wi fi. Internet daca la aceste parole va referiti.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi, daca va referiti la username-ul si parola pentru conexiunea de internet trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi business la numarul 0314006500.

  13. Buna dimineata, nu am primit factura pentru plata serviciilor, nici pentru luna august, nici pentru septembrie. Va rog, pentru a putea achita contravaloarea serviciilor de care am beneficiat, va rog sa -mi trimite-ti factura in format scris, la adresa din contract, str. Stejar, nr. **, Iasi. Va multumesc mult. Mariana Koriloff. O zi buna!

  14. Nu primesc factura DIGI pentru adresa Loc. LUDUS tr. * Mr* Bl* Sc.*. Ap* Et.* Jud Mures pentru client ***** cod abonat ****.
    Adresa pe care au sosit pana acum 1 luna facturile este: *****

    • Doamna Maria daca pana acum primeati factura electonica pe adresa de maill, sa inteleg ca nu o mai primiti? Sunati la departamentul Relatii Clientii la nr 0365 400 401. Si vedeti care este problema intarzieri. Stati pe telefon pana va va prelua un operator.

  15. Buna seara ..am doua zile ca nu imi merge digi tv in spania…imi ramane la deschide in ADMINISTRAR USUARIO…si nu maí por face nimic.. sun la cei ce mi au instalat aparatul si le scriu pe wasap dar nu primesc rasp… ce trebuie sa fac..vreau sa vad la tele!!!

  16. Buna ziua am o problema astept din data de 18 August sa vina domni cu instalația sa imi mute serviciile de pe o stradă pe alta strada si de atunci sun de 2-3 ori pe zi si mi se spune ca se rezolva cit de urgent la voi ce inseamna urgent 2-3 luni daca nu este o rezolvare renunțăm la servici vreau un răspuns urgent

  17. Buna seara,
    Ma numesc Toma Remus si sunt din Suceava, strada *, Nr.*, bloc *, apt.*. Nu sunt abonat RDS.
    Am o problema in legatura cu niste cabluri care apartin RDS si care au fost instalate pe peretele exterior al uneia din camerele apartamentului meu. Prinderea acestora de peretele blocului s-a efectuat prin gaurirea peretelui, montarea unor dibluri si legarea cablurilor de acestea. Problema care ma deranjeaza si care a aparut ulterior, am observat-o in perioada anotimpului rece. Am inceput sa am igrasie pe tot peretele respectiv incepand din zona unde au fost efectuate gaurile de fixare ale diblurilor de sustinere cabluri. Blocul este din caramida, cred ca gaurile efectuate permit intrarea aerului rece in interiorul peretelui, prin caramizi, iar aerul cald din interior condenseaza pe peretele racit, aparand fenomenul de igrasie. Mentionez ca pana a se fixa cablurile de acel perete exterior, nu am avut probleme cu igrasia pe acel perete. Inclusiv tot tapetul pe care il am montat pe acest perete a fost afectat si trebuie sa-l inlocuiesc, iar cu varul am dat deja de cateva ori.
    VA ROG FRUMOS sa trimiteti o echipa de service care sa coboare acele cabluri si sa le repozitioneze fara a mai gauri peretii blocului, intrucat exista si alte posibilitati de sustinerea lor, pentru ca vreau sa astup gaurile facute in speranta ca voi rezolva problema cu igrasia!!
    Multumesc anticipat pentru intelegere, rog sa fiu anuntat din timp cand poate veni cineva, ca sa fiu acasa!
    Cu stima

  18. Buna ziua,
    Ma numesc Neculae Denis Alexandra, din Ploiesti, str * si am facut o comanda pt 2 telefoane Samsung A10+ si A70. A trecut o perioada destul de mare de la plasarea acesteia, iar in centrele Dvs din Ploiesti mi se spune ca nu sunt disponibile la curier si stocul de la Bucuresti nu este alimentat. Avand in vedere durata abonamentelor si serviciile pe care la detin, mi se pare lipsa de respect fata de clienti, iar aceste servicii la alte companii sunt ireprosabile. Va rog sa verificati si sa mi comunicati cat mai trebuie sa astept, pentru a putea lua o decizie in privinta comenzii.

    • Acest sait nu reprezinta Digi, ofera doar informatii. Singuri care pot sa fa ofere amanunte despre comanda dvs sunt cei de la relatii clientii digi. Din pacate nu se poate da un termen poate dura si 2, 3 luni pana va va sosi comanda dvs.

  19. Buna seara
    Sunt proprietarul unui apartament in care a locuit o persoana care a facut un contract cu dumneavoastra si pe care as vrea sa il inchid sau sa il trec pe numele meu , avand in vedere ca persoana respectiva nu mai raspunde si nici nu doreste sa inchida contractul cu dumneavoastra .
    Ce pasi trebuie sa urmez ca sa pot realiza schimbarea contractului ??
    Va Multumesc

    • Buna dimineata,
      Nu puteti rezilia contractul unei alte persoane, chiar daca sunteti titularul imobilului, asa cum a mentionat si Gorila.
      Pe dvs nu va afecteaza cu nimic acest contract insa daca exista datorii/echipamente nepredate pe acest contract si mai exista inca un contract in aceasta situatie (deci in total 2 contracte cu restante) atunci un alt chirias nu o sa isi mai poata face contract pe aceasta adresa. Insa, dvs veti putea mereu sa va faceti contract fara probleme.

    • Da, puteti lua un router in chirie costa 5 lei pe luna din cate stiu.
      Aveti deja un echipament pentru fibra optica in locatie? Locuiti la casa sau la bloc? Intreb deoarece la trecerea pe fibra optica se monteaza un echipament terminal care are si functie wireless (insa nu are mai multe porturi pentru cablu).

  20. la pensiunea pinul negru din baile herculanei cade mereu netul si trebuie resetat permanent. telefon apel 07*****.va rog sa interveniti pt a rezolva problema

  21. Buna ziua ,

    VA SOLIOCIT DEOARECE TELEFONUL FRATELUI MEU GRASU PETRE 003****** DE IERI (16/09/2019) DE LA PRANZ , NICI NU PRIMESTE , NICI NU SE POT EFECTUA APALURI .

    TELEFONUL ARE TON … DAR NIMIC MAI MULT .

    ACEST FRATE AL MEU **** ARE DIZABILITATI COGNITIVE RELATIV IMPORTANTE ***** SI LIPSA POSIBILITATII DE A-L CONTACTA NE PREOCUPA FOARTE MULT .

    FITI AMABILI , PUTETI VERIFICA CE SE INTAMPLA ?

    Cu stima si multumiri anticipate

    • Buna ziua,
      Pentru a reclama aceasta problema va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Timisoara (deranjamente) la numarul 0356400401. Daca doriti online, puteti face o sesizare si pe pagina Facebook Digi Romania

    • Sunati la departamentul Relatii Clientii pentru a vorbi cu un operator call central. NR este 03xx 400 401 (x reprezinta codul judetului dvs) Saitul nu reprezinta digi ci ofera doar informatii.

    • Buna ziua,
      In acest moment nu este o avarie generala in Arad, va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Arad (deranjamente) la numarul 0357400401 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  22. Buna seara;deoarece am asteptat o jumatate de ora la telefon sa-mi preia un operator sesizarea,am apelat la aceasta modalitate de adresare si va aduc la cunostinta ca am probleme cu semnalul TV.A fost o echipa in data de 09.09.2019 care au umblat la casetele de la stilp si ce le-au facut ca o parte din utilizatori avem probleme de receptionare,eu de ex.la TV,altii la internet;in ceea ce ma priveste va informez ca imaginea se intrerupe sau se distortioneaza pe toate programele.Nr.meu de tel.este 0339****** 072******.Astept sa se rezolve problema;va multumesc.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Din prefixul numarului de telefon, inteleg ca sunteti din Braila, pentru aceasta problema sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Braila la numarul 0339400401.

  23. Buna ziua, De jumatate de ora nu avem semnal de Net la firma ******, adresa fiind Cluj Napoca, str. *, nr.*.
    Am rugamintea sa ne ajutati cu informatii in acest sens.
    Multumim mult.

    • Buna ziua,
      Pentru a reclama problema cu internetul va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS persoane juridice (deranjamente) la numarul 0314006500.