Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6123 COMENTARII

  1. Buna ziua
    De câteva zile avem probleme cu telefonul fix , nu putem vorbi la el deoarece bruiaza foarte tare
    La ce nr de telefon pot suna pentru remediere ( deranjamente )???

  2. Sunt Elena , n. ****, strada **, constanta, am un abonament pentru numărul de telefon mobil: 07***** Locuiesc în principal în Germania, la acest număr nu am internet. Sotul meu ***** a fost la punctul de informare din Constanța și i-au dat un card pentru 4G. Nu a putut retrage o formă similară pentru mine, pentru că nu este imputernicit de la mine. Cu acest e-mail, deleg pe soțul meu ******, italian, născut la ***** pentru a colecta cardul 4G în numele meu și pentru a efectua celelalte operațiuni necesare funcționalității cartelei telefonice 07*******.
    Mulțumesc

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Imputernicirile se fac de catre titularul contractului intr-un sediu Digi, din cate stiu nu se fac online. Insa, daca doriti sa faceti o sesizare in acest sens la Digi, puteti face pe pagina Digi Romania – sectiunea Contact – completand formularul de contact.

  3. Buna ziua , am facut o sesizare in privinta cartelei TV defecta(asa am primit-o) din data de 10.07.2020, am revenit cu aceeasi sesizare si in zilele urmatoare , a trecut o saptamana si nu s-a prezentat nimeni, se pare ca nu s-a luat in considerare acest lucru . Nu este corect un astfel de comportament vizavii de un client , mai ales ca este vorba doar de a schimba o cartela si nimic mai mult . Va rog frumos , daca nu se poate solutiona aceasta problema in cel mai scurt timp , sa ne spuneti, vom apela la un alt operator de cablu . MULTUMIM .

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi, va recomand sa insistati cu sesizarile la relatii cu clientii. Daca nu primiti o solutie, va recomand sa faceti o sesizare la ANPC in acest sens (daca este un contract pe persoana fizica), specificand si numerele de inregistrare de la Digi.

  4. Buna ziua
    Ma numesc NICOLAE,locuiesc in comuna Buteni,jud. Arad,tel.fix 0357****** si mobil 077****** si doresc sa va sesizez urmatoarele nemultumiri,respectiv deranjamente:
    -telefonul fix este fara ton de mai bine de 14 zile
    – lipsa semnal pentru telefonia mobila
    Am recurs la acest mijloc de sesizare intrucat nu pot altfel.Va rog sa ne ajutati cat puteti de repede.Va multumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Va recomand sa faceti o sesizare completand formularul online de pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact, sesizarea va ajunge unde trebuie.

  5. Buna ziua . La adresa Turda, str. * nr. *s-au executat lucrari de izolare exterioara scara C, fata si spatele blocului ; va solicitam trimiterea unei echipe care sa pozitioneze cablurile exterioare apartinand DIGI care atarna si sunt pozitionate necorespunzator in acest moment . Va multumim

  6. Buna ziua! Va rog frumos daca ma puteti ajuta cu o echipa Rcs pentru a ma ajuta sa renunt la cablu internet si sas introduc in televizor o cartela asa mai scap si de multele cabluri.Eu nu ma pricep de acea va contactez.Va multumesc din suflet! 07****** Elena

    • Buna ziua,
      Daca doriti sa renuntati la abonamentul de internet, trebuie sa depuneti o cerere de reziliere intr-un sediu Digi sau online pe site-ul lor Digi Romania – sectiunea Contact.
      In ceea ce priveste cartela de televiziune, daca aveti un smart cam Digi si nu va descurcati sa-l folositi, trebuie sa sunati la relatii cu clientii la numarul 0314004401.

  7. Buna ziua,
    Am transmis in data de 09.07.2020 un mesaj prin care am solicitat schimbarea telefonului fara fir Gigaset AS 200 primit de la dvs la data cand am devenit clientul serviciilor dvs cu unul mai performant ptr.a putea receptiona convorbirile la distanta de cca 150m (in gradina ) la care nu am primit nici o informatie.Azi,12.07.2020 am solicitat informatii la echipa digi,cu privire la semnare si transmitere acte aditionale prelungire contract pe 24 luni incepand cu 01.08.2020 si poate se pot da relatii cu privire sl la solicitarea privind telefonul fara fir.Multumesc, Aurel,

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi, trebuie sa luati legatura cu ei in acest sens.
      Insa, nu cred ca veti primi alt telefon, stau foarte prost cu stocul de echipamente al aparatelor telefonice fixe, nu au nici macar cu fir in majoritatea zonelor.

  8. Buna ziua,
    In zona B-dul * bl.*, nu este semnal la cablu de la ora 13 ?? Va rugam sa luati masuri pentru remedierea problemelor cat mai urgent.
    Multumim

  9. in data de 07,07,2020 am anuntat companiat dumneavoastra de lipsa internetului. in data de 08,07,2020 am fost contactata de personalul digi,a spus ca s a remediat problema. Asa a fost,dar din pacate pentru circa 2 ore. aceeiasi sesizare o fac,nu merge intenetul. mentionez ca am incheiat contractul pentru fibra optica de acum 4 luni,dar nu exista fibra optica la adresa contractului.
    multumesc

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Sunati la relatii cu clientii Digi Cluj la numarul 0364400401 si vor inregistra o sesizare pentru a trimite o echipa de interventii la domiciliu.

  10. Ar fi fost bine sa las un mesaj pentru a va multumi si nu pentru a critica faptul ca impiedicati prin toate felurile si mijloacele clientii care sunt nemultumiti si vor sa faca o sesizare in scris . Imposibil sa trimitem o sesizare scrisa la ” relatii cu clientii” si atunci cand printr-o minune se reuseste , nimeni nu raspunde sau se da un raspuns de genul : sesizarea dvoastra va fi tratata cat mai repede …………cand , cat mai repede ?

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Se poate face sesizare si prin urmatoarele modalitati (sunt detaliate si in articol):
      -pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact – este cea mai rapida metoda online prin care sesizarea ajunge la departamentul abilitat (daca selectam corect ramura);
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania, printr-un mesaj personal;
      -pe adresa e-mail clienti@rcs-rds.ro, insa aceasta metoda poate dura mai mult;

  11. Am incercat sa va contactez pe adresa de mail clienti@lists.rcs-rds.ro si imi da MAILER-DAEMON@lists.rcs-rds.ro
    To:
    ******@yahoo.co.uk

    Mon, 6 Jul at 14:54

    de ce nu merge acea adresa de email va rog ?

  12. Am primit un SMS cum că nu am plătit factura seria *** nr.**** și mă deconectați. Vă atrag atenția că am plătit 118 lei online cu card bancar cod client *****, în data de 26.06.2020, tranzacția a fost aprobată cum mi-ați mulțumit-o într-un email în aceeași zi. Întrebări- 1.De ce nu mai trimiteți factura prin poștă? 2. De ce nu răspunde nimeni la telefon în 17 minute, când robotul mi-a spus că va răspunde în cca. 8 min. Aștept răspunsul cu respect.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      La relatii cu clientii sunt momente in care exista mai multe solicitari in acelasi timp, de regula lunea pana la orele 20:00 sunt destul de multe apeluri, probabil cu solicitari din weekend, motiv pentru care trebuie sa asteptati mai mult timp la telefon pentru a vi se prelua apelul de un operator. Tot la relatii cu clientii puteti discuta privind neprimirea facturii.

  13. Buna ziua. Am facut un contract pentru televiziune si internet intr-un bloc nou, dar nu inainte de a intreba daca totul este in regula si in cat timp vor veni fizic pentru a ne conecta la retea. Dupa o saptamana jumatate de asteptare am sunat la relatii cu clientii insa nimeni nu stia sa ne zica nimic(mereu ziceau ca vom fii contactati dar nu ne-a sunat nimeni). Dupa alte cateva zile ni s-a spus ca blocul nu este legat la retea si nu se stie cand va fi. Nu stiu daca este normal sa ni se faca contract atata timp cat blocul nu este la internet si legarea propiu-zisa dureaza pana „nu se stie cand”.

  14. Suntem fabrica de mezeluri si avem un spatiu comercial la parterul pietii.A-m instalat un sistem TVCI ( 4K HIKVISION ) avand la d-tra comanda nr. ******/ 24 06 2020. Societatea se numeste SC **** srl.sector 4. *****. C.U.I. *****. Cont. *****.Cand putem beneficia de serviciile d-tra. multumesc frumos. Dumitrescu tel. 07*****. A-m un nr. de tel. 077****** a d-nului *****,dar din nefericire nu-mi raspunde.

  15. Buna seara . In cursul zilei de azi am făcut sesizare cu privire la transmisia de internet foarte lent , dar de la ora 20 nu mai merge deloc.
    Va rog sa revizuiti internetul.
    Va multumesc!

  16. Buna ziua ,țin sa informez ca locuiesc pe o strada din comuna Selimbar din Jud Sibiu pe care in urma cu mai bine de 1,5 luni sau finalizat lucrări de infrastructura executate de către RCS/RDS .
    De la data finalizări peste canalele care adăpostesc punctele de conectare a fibrei nefiind acoperiți corespunzător au fost așezati paleți (paleți care se folosesc la transportul mărfii). Acești paleți au început sa se desfacă in bucăți (scânduri ,cuie , bucăți de lemn)
    Lucrările sunt pe Aleea * ,Selimbar /Sibiu.

    • Buna ziua,
      La Digi nu se poate cere amanarea platii inainte ca serviciile sa fie deconectate pentru neplata. Daca se deconecteaza, puteti suna la relatii cu clientii Digi sa cereti reconectarea serviciilor cu promisiune de plata, caz in care veti avea maxim 5 zile sa platiti factura restanta.

  17. Bună seara sunt clienta dvs de foarte mulți ani în 10 iunie am reînnoit contractul și am adăugat și internetul care cu promisiunea că într-o săptămână jumătate va fi instalat dar se pare că suntem bătaie de joc deși suntem onești și plătim la timp mai suntem și mințiți chiar nu mai există nici un pic de respect am sesizare făcută sîmbătă trecută dar nici un răspuns ce să fac cred că mai bine reziliez contractul.Sunt din Brașov cod client *****.Sau dati-mi vă rog un număr de telefon unde pot vb cu o persoană care să rezolve problemele clienților.

  18. Buna seara,
    Plata pe care am efectuat-o in daTa 05.06.2020 nu este inregistrata la dvs
    Cod client :****
    Valoarea fact :111,53
    Ora tranzactiei 17:23:38
    Numar tranzactie ****

    • Sunati la departamentul Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call central. NR este 03xx 400 401 X reprezinta codul judetului de unde sunati.

  19. In localitatea Valenii de Munte, jud, Prahova, str. * nr. *, abonat ***, nu mai functioneaza de mai mult timp, telefonul fix, nr. **** si nici internetul.
    Telefon contact .07******

  20. Numele meu este *****,CNP ******,domiciliat in Brasov, str. * nr. *,bl.*, sc. *,ap.* si sunt titularul a trei contracte cu RCS RDS pentru servicii de televiziune,internet si telefonie prin cablu.
    Una dintre adresele contractuale este str. * nr. *,Brasov, nr. contract ******.Precizez ca nu locuiesc la adresa respectiva dar in curand ne vom muta la noua adresa.
    Am fost informat de catre vecini ca in cursul saptamanii trecute o echipa de tehnicieni( nu am cunostiinta cui apartine), insotita de un echipaj de politie, a taiat cablul care facea legatura intre locuinta mea si caseta de distributie aflata la un imobil de vis a vis ( cu aceeasi ocazie au fost taiate cablurile de conexiune si ale celorlalti doi vecini de pe strada).
    Constatand aceasta situatie va rog sa-mi raspundeti la urmatoarele intrebari:
    -Daca echipa care a executat interventia apartine RCS RDS?
    -In conditiile in care interventia a fost facuta de altcineva daca aveati cunostiinta de efectuarea acesteia?
    -Indiferent cine a facut interventia, de ce nu am fost anuntat oficial despre aceasta?
    -Ce masuri intentionati sa luati pentru reconectarea imobilului de la adresa str.* nr. *pentru a beneficia de serviciile RCS RDS conform contractului mai sus mentionat ?
    Astept raspuns,
    Cu stima,

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Pentru aceasta problema va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Brasov la numarul 0368400401 sau sa faceti o sesizare pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact

  21. Buna ziua
    Este foarte greu sa se faca o reclamatie sau sa fie trimis un mesaj pe adresa de Email clienti@rcs-rds.ro. Nu inteleg de ce o recomandati din moment ce nu exista. Am crezut ca pot intra direct la aceasta adresa de email , dar din pacate a trebuit sa caut unde se poate lasa un mesaj .

    In urma reclamatiei facute cu privire la factura cu seria **** numarul **** in valoare de 81,82 de lei, emisa la data de 05/06/2020 , cod client **** prin care am solicitat , sa mi se explice motivul pentru care s-a taxat in plus suma de 20,11 lei pentru numarul de telefon mobil 07**** , avand un abonament de 24,19 lei in care sunt incluse minutele pentru apeluri internationale . Azi am fost contactata la telefon de o consiliera prin care mi s-a explicat motivul taxarii . Mi s-a spus ca incepand din luna mai numarul la care se apeleaza in Franta 06 81 72 *** nu mai apartine operatorului Free ci operatorului ORANGE Precizez ca sunt la Free de 7 ani si NU am schimbat acest operator , deci la ora ctuala facturile mele de telefon pentru nr 06 81 72 **** sunt emise de Free .
    Pentru confirmare va pot transmite ultima fatura emisa de Free mobil .

    Va rog sa-mi dati o adresa corecta de Email pe care sa va pot scana acesta factura . Cum vreti sa justific altfel ? Nu inteleg de ce totul este facut pentru a impiedica cllientii, (abonatii dvoastra) de a transmite o reclamatie .

    Sper sa-mi raspundeti cat ma repede pentru a regla aceasta problema .
    Precizez ca nu voi plati facura emisa ? pana cand lucrurile nu sunt clarificate .

    Va multumesc

    • Buna ziua,
      In primul rand, noi nu suntem de la Digi.
      In al doilea rand, in privinta adresei e-mail, aceasta adresa este valida doar ca este generala iar sortarea mesajelor trimise se face probabil mai greu. Online se pot trimite atasamente pe aceasta adresa e-mail sau pe pagina Facebook Digi Romania.
      In privinta situatiei intampinate, catre Free Mobile ar trebui sa fie inca minute incluse, chiar si in urma modificarilor facute de ei in luna mai. Va recomand sa trimiteti dovada ca numarul este inca in Free pe acea adresa e-mail sau pe pagina Facebook Digi Romania (sau prin ambele modalitati, sa fiti sigura ca ajunge unde trebuie).
      Multa bafta!

  22. Buna ziua,sper sa ma puteti ajuta,mama mea este pe abonament la digi,si contractul este in numele tatalui,insa cartela i s-a distrus,ea este in scotia acum,se poate sa i se trimita o noua cartela digi in scotia,platind transportul cartelei,desigur.multumesc

  23. Buna ziua,
    Am urmat – atat cat am fost in stare, pasii privind resetarea la datele din fabrica, a acestui dispozitiv de care – sincer, m-am atasat.
    Am decis sa fac acest lucru intrucat:
    – cu acest dispozitiv, efectiv nu mai puteam face conexiuni la adresele URL solicitate de catre mine. Intr-o trimitere anterioara, v-am aratat cateva din erorile de care era impiedicata conectarea mea la adresa solicitata, iata-le:
    06.07.2020:
    Buna ziua,
    Solicitarile ce le fac prin telefonul ce-l detin : ” Allwiew A5 Ready ” pentru accesarea diferitelor adrese url se realizeaza extrem de greu si in timp indelungat sau, nu se fac de loc…..
    Drept urmare , m-i se afisaza felurite raspunsuri gen:
    – Pagina dela google.ro/?qws-rd=ssl nu a putut fi incarcata
    deoarece : ERR_CONNECTION_CLOSED ;
    – ERR_NAME_NOT-RESOLVED;
    – ERR_TIMED_OUT ;
    – Eroare #3S; Nu exista conexiune la internet;
    – Verifica semnalul din zona ta;
    – DNS_PROBE__FINISHED_NO_INTERNET;
    – Incearca: sa verifici conexiunea;
    – Momentan conexiunea la Internet nu este disponibila Rugam incercati
    din nou ;
    – Imbunatatiti precizia locatiei….. s.a. asemenea
    Am crezut ca apeland la dvs. voi rezolva problema dar, ceace em primit – anume: patru mesaje , identice, cu setarile de conectare la Internet , nu mi-a rezolvat problema desi cred ca ele fusesera corect aplicate.
    Am gandit ca este „prea incarcat acest dispozitiv” , avand cativa ani de cand il am achizitionat de la Dvs. printr-un comis voiajor…
    Asa mi-a venit ideia de „al reseta la nivelul datelor de fabrica” , asta intrucat simplele lui nu dadeau rezultate.
    Am urmat pasi ceruti de dispozitiv pentru al reseta la datele din fabrica, atat cat m-am priceput insa, iar – probleme :
    – cand am ajuns in locatia , retea in care eu nu am intrat absolut nici o data, mi se cer date precise: „numele de retea Wi Fi” ; in casa, n-am un astfel de semnal dar afara – in curte, mi s-a afisat pe ecran , un nume de retea, astfel : , l-am tastat in telefon, dar, cand a venit pasul urmmator : , si intrcat nu am avut vreodata asa ceva, am pus o parola „inventata> de catre mine, crezand ca ma voi folosi in continuare de ea , candva…dar, n-a mers. Nu mi s-a facut deci, conectarea la Wi Fi si, de aici, totul s-a oprit.N-am putut merge mai departe …
    In data de vineri 19.06 crt, v-am telefonat si un operator al dvs. mi-a spus :
    ” va dau doua numere de telefon de la service, sunati-i acolo si va rezolva”
    Ei bine, aveam sa aflu ca acele numere de telefoane sunt de fapt dela service DIANGI Bucuresti si ca ei , la acea ora nu mai aveau aveau program .”
    In pezent, eu nu mai pot utiliza telefonul Allview A5 Ready cel detin in nici un fel si asta de o perioada destul de lunga de timp.
    Acest lucru, nu este firesc, evident.
    Va intreb :
    Eventual dati-mi Dvs. atat numele cat si parola unui serviciu Wi Fi utilizabil cu succes in parcurgerea pasilor de resetare a telefonului la parametrii de fabrica, ca sa-l pot macar utiliza asa „taras-grapis” ca si pana acum.
    2.- Fuseem contactat de la un telefon de catre o persoana care imi sugera a-mi cumpara un alt dispozitiv, … dar, acum , orice posibiitate de a ma mai convorbi pe subiectul acesta , nu mai exista, nr. 07***** ne mai fiind functional total. Mai mult, avand in vedere varsta mea, cat si starea evolutiei pandemiei in orasul Brasov, este exclus sa ma deplasez pe B-dul Grivitei 65 si, n-am acceptat sa mi se trimita pachetul prin curierat, ….
    Trebuie sa-l vad, sa vad eventual si modelul despre care mi- s-a spus ca este ceva mai …. nu stiu cum. Sigur, trebuie sa le vad in prealabil, ca sa stiu – macar de data asta, pe ce marfa dau banii,data trecuta – am fost cred, parca fraierit intrucatva…. iar acum, dupa ce abia m-am mai obisnuit cu Allview…, trebuie sa o iau dela inceput…. engleza ioc, .. marime caracterelor , … s.a.m.d.
    Va propun ca ambele modele sa-mi fie trimise cu destinatie, la Centrul Digi de la Blocurile Zarnesti, Tohan , unde voi putea lua o decizie sper corecta.
    Regret ca la plangerea mea anterioara, scrisa, n-am primit nici un raspuns , sper ca acest lucru sa nu cumva sa se repete.
    Mai vreau sa va scriu ca la punerea in exploatare a telefonului DIGItel , am fost din nou pagubit financiar , trebuind ca modelul de telefon ce mi-l achizitionasem personal – Panasonic, cu doua posturi cu adevarat mobile, a trebuit sa le ….abandonez… acum, AllviewA5 Ready… sper ca nu asa se va produce si cu nile eventuale achizitii….
    O zi buna, si va multumesc pentru solicitudinea de care sper ca veti da si dovada !
    Gheorghe N.,
    Zarnesti- Brasov,
    la 20.06.2020

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Daca doriti sa faceti o sesizare online, puteti completa formularul de pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

  24. Doresc sa fac un abonament la canalul d-vs de TV cu :
    1.TV+Tf/mobil+Internet+raoming,
    2. daca pot pastra nr. actual de tf/mobila, cit ma costa taxa/ lunar,in cit timp se face instalarea,daca se poate plati prin B/Raiffeisen?
    Astept raspuns,multumesc.

  25. vreau sa primesc factura de plată pe care vă rog să o trimiteți la adresa mea de domiciliu : București, str *, nr *, bl *, sc *, et * ap *, sect 5

    • Sunati la relatii cu clientii Digi sa verifice care este modalitatea de facturare activata in prezent si sa se asigure a veti primi facturile la acea adresa.

  26. Buna ziua!
    Va rugam sa incercati sa rezolvati problema de pe strada * nr. * unde de pe stalp a cazut tot cablajul, cu cutie cu tot, si de 2 luni nu trece nimeni sa sesizeze. Telefoane am tot dat dar…daca dupa 15 minute nu poti vb cu nimeni, si iar…si iar…..te saturi.
    Risca intrega strada sa ramana fara internet, cablu si telefonie.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Daca nu reusiti sa faceti o sesizare telefonic, puteti trimite aceasta solicitare prin formularul de contact de pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact, completati acel formular si va ajunge sesizarea catre departamentul corespunzator.

  27. Buna ziua , am achizitionat prin prelungirea abonamentului de la dvs un telefon care era stricat. Mi-a fost schimbat cu un alt telefon TOT STRICAT. M-am intors inapoi in 24 h de la achizitionare , dar nu au vrut sa mi-l schimbe ci sa il trimita la reparat ceea ce nu mi se pare in regula atata timp cat am primit 2 telefoane de la bun inceput stricate.Telefonul este un Digi C2. Va rog frumos daca se poate as dori un alt telefon la schimb , nu aceeasi marca pt ca nu am deloc incredere in aceste telefoane . Multumesc frumos!

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Cred ca ati avut dvs ghinion, nu este o situatie generala cu aceste modele de telefoane, oricum nu sunt fabricate de Digi ci de Gionee daca nu ma insel. Nu puteti primi un alt model de telefon in locul acestuia.

  28. Buna ziua!
    Pana nu demult am avut o parere minunata despre aceasta companie… dar se pare ca m-am inselat.
    Internetul imi sta conectat cateva minute apoi pica si am tot dat restart la router, am incercat sa sun pe numerele de call center, nu se raspunde sunb nici o forma, am mers la unul dintre punctele de lucru ale Digi… mi s-au dat nr de tel pe care eu apelasem deja, bineinteles cu o nepasare totala daca mi se va rezolva sau nu problema.
    Fiind acolo am mai avut o intrebare referitoare la servicii si oferte… in acest caz pe langa faptul ca persoana respectiva de la ghiseu mi-a jignit inteligenta… incercand sa ma pacaleasca efectiv explicandu-mi pachetele pe care eu deja le cunosteam, si incercand sa ma convinga sa imi fac si abonament de telefonie mobila la digi… cand eu defapt venisem cu problema internetului.
    Nu am cuvinte mai multe sa va spun… dar sper ca operatorii dumneavoastra cei permanent ocupati sa isi faca timp sa ma sune pe nr: 0****… in caz contrar voi renunta la seviciile de toate felurile pe care le am de la aceasta companie.

    • Acest site nu reprezinta Digi ofera doar informatii. Nu aveti ce face decat sa insistati la Relatii Clientii sau scrieti-le un mesaj pe pagina lor de Facebook Digi Romania

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Puteti face o sesizare foarte rapid pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact – completati formularul de contact si sesizarea va ajunge direct la departamentul abilitat.

  29. Este a treia luna cand platesc cartela cu nr.077***** pe nume ***** si nu ma ajuta decat cu „numai apeluir de urgenta”. Este a patra oara cand va rog sa ma ajutati sa nu platesc un serviciu de care nu beneficiez.Va multumesc.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Inteleg ca ati mai facut sesizari privind lipsa semnalului, este necesar sa insistati cu sesizarile, aceste probleme de semnal se rezolva destul de greu.

  30. Buna ziua!

    La locatia din localitatea Scanteia, str. *,nr.* Jud.Ialomita, abonat *****, cod ****** nu exista semnal la cablu TV din data de 13 iunie 2020.
    Va rog, sa trimiteti pe cineva sa faca o verificare.
    Multumesc!

  31. Buna Seara . Domnilor sunt unul din clientii dvs. vechi . Pana acum 2 zile am zis ca sunteti cei mai tari si cei mai corecti in bransa dar m-am inselat . Din data de 13 iun. sun in permanenta pt. a se remedia o avarie la cablul de tv. . De fiecare data mi s-a raspuns ca solicitarea a fost inregistrata si de ficare data am asteptat degeaba . Mentionez ca toate solicitarile au fost facute pt. socrii mei (oameni in varsta ) pt. ca ei nu se descurca in hatisul tehnologiei pt. a va solicita ajutorul . Adresa lor este Str. * nr.* Galati titular ** . Domnilor nu-mi vine sa cred de cele intamplate . Nu pot sa cred ca in acea zona exista atata indolenta si lipsa de respect pt. un client este inadmisibil .

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile.
      Daca problema nu s-a rezolvat in termen de maxim 48 de ore, puteti face o reclamatie si la ANPC insa pana sa va raspunda ei, probabil se fi rezolvat problema.

  32. bun gasit,un prieten de-al meu de aici din italia mia dat un decoder digi care o alta persoana la refuzatacum se afla la mine si functioneaza.Nu stiu nici ce fel de contract am si nici cum sa reincarc oferta,mia lasat doar un nr.de tel.0040341400401 si seri cartela:******.Cum sa fac ? explicati-mi d-voastra.Va multumesc anticipat.

    • Buna ziua, cartelele Digi satelit nu se incarca, se plateste un abonament lunar pentru ele. Acea persoana trebuia sa va spuna pe ce nume este contractul si sa va ofere date despre contract pentru a putea plati factura lunar.

  33. Buna ziua,
    As dori sa beneficiez de serviciile dvs de televiziune prin cablu, pachetul de programe POPULAR, pentru locatia urmatoare:sat Antonesti com Calinesti jud. Teleorman.
    Pot fi conatcatata la tel.07*****.
    Incepand cu data de 16.06.2020 pot fi gasita la adresa mai sus mentionata.

  34. scoate fake news-ul cu bambi de pe digi24 va rog:

    digi24.ro/magazin/un-pui-de-cerb-a-fost-filmat-in-timp-ce-si-chema-mama-in-parcul-national-semenic-cheile-carasului-1321647

    reddit.com/r/aww/comments/e891mk/angry_bambi/

  35. Buna ziua, de cand ati cumparat de la firma Admira internetul si televiziunea in afara de faptul ca a venit un agent sa semnam contractul nu s-a schimbat nimic. Am rugamintea de a-mi schimba echipamentul pentru a merge corespunzator contractului, deoarece plata o facem aferet acestuia, in caz contrar caut al furnizor. Multumesc!

  36. Buna ziua ,
    Ma numesc Nicoleta, domiciliata in constanta, al * nr.*, bl *, ap.*, formulez o reclamatie impotriva salariatului dvs. *****. In data de 09.06. a.c., m-am deplasat cu mama mea pentru achizitionarea un telefon din reteaua Digi. Am intrebat un operator de ce ma intereseaza si mi-a spus pe un ton sec „asteapta „. Am fost revoltata de atitudinea acestui baiat si l-am rugat sa-mi de-a informatia pentru care am venit la Digi. Am asteptat in jur de 5 minute, dupa care mi-a cerut buletinul. I-am spus ca datele de contact pot sa i le dau si verbal, dar a insistat pe un ton rautacios sa-i dau buletinul. M-am conformat, i i-am inmanat B.I., dupa care imi spune ca nu pot lua nici un telefon. L-am intrebat care este motivul si mi-a spus ca nu ma incadrez. Eu i-am spus de la inceput ca vreau sa cumpar un telefon simplu pentru mama mea, deoarece nu se poate descurca cu cel pe care il are in prezent. Raspunsul lui a fost nu avem nimic „cucoana””, fapt ce m-a deranjat din doua motive pentru felul cum mi-a vorbit si in al doilea rand pentru informatia inexacta ca nu aveti nici un telefon cu taste. Dupa care am plecat l-a casa sa platesc abonamentul si spre surprinderea mea am vazut doua tipuri de telefon de care ma interesa expuse. Mi-am platit factura, dupa care am fost la acest operrator si l-am intrbat de ce mi-a dat informatia neadevarata. L-am rugat sa- mi arate cele doua tipuri si sa-mi de-a informatii despre cele doua telefoane si mi-a spus pe un ton arogant „aveti instructiunile de folosire daca il cumparati. Nu stiam ce sa fac, dar m-am hotarat pe moment si i-am spus ca vreau sa cumpar acel telefon in val de 219 ron. M-a lasat sa astept inca 10 minute ( avand in vedere ca aveam pe mama in varsta de 80 de ani cu mine), dupa care imi spune cu un „ranjet ” nu avem. Mentionez ca am vazut in ochii acestui „copil „un ” ranjet” de satisfactie , ca nu a vrut sa ma serveasca. Ma intreb , cine il sustine pe acel operator ? I-am spus ca voi face reclamatie si mi-a spus „poti sa faci ce vrei”, tot aici ma vei gasi. I-am cerut numele deoaceve nu purta nici un ecuson si atunci s-a mai inmuiat putin. Imi pare rau ca ca in aceasta firma sunt oameni de aceasta calitate, am plecat de la o firma de telefonie serioasa , in care nu am avut parte de un astfel de tratament din partea operatorilor. Astept sa treaca perioada contractului pentru a renunta la serviciile pe care le prestati . Recomand factorilor de decizie din aceasta mare firma, sa-si testeze psihologic toti salariatii macar o data pe an, avand in vedere ca in sectorul bugetar sunt testati la 6 luni. Astept un raspuns in termenul prevezut de lege.
    Nicoleta

  37. Nu am mai primit factura de plată pentru Digi tv.
    Vă rog să îmi trimiteți urgent factura de plată pentru a plăti abonamentul. Adresa mea este București, str. *, nr. * , bl *, sc * et *, ap * sect 5