Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

  1. Buna seara,de ieri seara am făcut și eu o sesizare in ceea ce privește
    serviciul meu de televiziune și internet ,am sunat de 5 ori la call
    center am fost programat in intervalul orar 8-11,nu a venit
    nimeni,apoi am resunat ,mi s-a spus ca o da vina o echipa in
    intervalul 15-17,nimic ,am resunat ,o doamna de la call a spus ca
    verifica problema și trimite o echipa ,am sunat fin nou,și o
    domnișoara mai grețoasă care nu avea chef mi-a închis telefonul .Nu
    cred ca acest lucru se pretează la o firma de cablu ca eu sa plătesc
    abonamentul și sa tot stau sa sun sa vina o echipa ca sa îmi rezolve
    problema.Am spus ca o sa plătesc numai sa îmi vina sa rezolve problema
    sa fie profesioniști ,nu promisiuni degeaba de a pierde o zi întreaga
    de la serviciu pt a venii cei de la digi dar ….nimic.Va rog sa
    Rezolvați problema cât mai repede pt ca eu altfel o sa găsesc o alta
    firma care sa ofere servicii de calitate și profesionalism .Multumesc.

  2. Bună seara. De ieri 15.10.2020 după amiaza nu ne mai funcționează netul pe toată scara (am vorbit cu vecinii) de când o echipa de la Digi au lucrat la cutiile montate pe hol. Cum se rezolva problema?

  3. Nu inteleg de ce nu sunt contactat de firma dumneavoastra ptr.solutionarea problemei inregistrata ultima data de dumneavoastra cu nr.*******,intrucat de trei saptamani v-o aduc la cunostinta iar dummeavoastra(ma refer si la colegii de la telefonie) cu multa dibacie ma pasati cu mesajul :”veti fi contactat in cel mai scurt timp ptr.mai multe detalii”.
    Va rog respecuos sa ma programati in audienta la domnul Director de la RDS RCS.

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS. Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi pentru a urgenta rezolvarea problemei, tot acolo puteti solicita o audienta la directorul local.

  4. Buna ziua.Depoul CFR Caltori Tecuci beneficiar al serviciilor d.stra va solicita remedierea urgenta a unei defectiuni laserviciul de telefonie fixa (nr,telefon 0236******).
    Date:
    Cod client :*****
    Va multumim si va asteptam urgent.

  5. Buna dimineata,
    Sunt Micaela ***** administrator la SC ******, cod fiscal ********** si in data de 17.09.2020 am trimis pe adresa ******** @rcs-rds.ro contractul semnat si stampilat, cu valabilitate de la 01.10.2020.
    Factura pe care am primit-o pentru octombrie 2020, plata in avans, include si serviciul de telefonie mobila, care a fost reziliat prin acest contract.
    Re-contacta, persoana care nu a efectuat corectia confor, noului contract, spune ca a fost in concediu din 17.09 pana ieri 13.010.2020si ca nu poate reveni asupra facturii. Problema nu este de 14 lei ci de principiu. Cine greseste plateste ! Pe de alta parte, este raspunderea firmei daca accepta sa se poarte corespondenta de pe adresele de e-mail ale salariatilor.
    Asadar va rog sa anulati factura ********* si sa o refaceti pe suma corecta sau sa considerati prezenta sesizare si ca pe o solicitare de reziliere a contractului.

    • Acest site nu reprezinta Digi ofera doar informatii. Pentru rezolvarea problemei adresati-va celor de la Digi : 1 Sunati la Relatii Clientii 2 Intr-un magazin Digi sau 3 Pe pag de Facebook Digi Romania

    • Ofera asistenta telefonica non stop, ceea ce multi operatori nu fac.
      Un lucru interesant la Digi (am aflat dintr-o sursa din interior) este ca atunci cand faci sesizare pe site, daca selectezi corect ramurile afisate, ajunge direct la departamentul abilitat, fara sa mai treaca prin call center sau prin vreun departament back office, este chiar mai rapid sa faci sesizare online pe site-ul lor decat telefonic.
      O alta varianta este pagina Facebook dar acolo raspund de regula in timpul orelor uzuale de lucru, in timpul saptamanii.
      Decat sa aiba un chat inutil ca Orange sau Telekom, mai bine lipsa.
      Chat online cu agenti reali (nu cu roboti) nu are niciun operator mare, din cate stiu.

  6. Buna ziua va rog frumos sa mi acordați o șansă sa mi pot termina contractul ca sa pot sa mi salvez numărul am fost plecată din țară și dupa cum știți cu pandemia asta sunt FF multe prb și nu am reușit sa plătesc din afară și mi ati inchis si contractul va rog încă odată m ai am câteva luni și termin 2 ani va mulțumesc o zi buna

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Daca reziliati contractul Digi, pierdeti numarul de telefon. Daca doriti sa il pastrati fara sa mai ramaneti abonata la Digi, trebuie sa faceti o cerere de portare in alta retea.
      De asemenea, daca aveti perioada contractuala trebuie sa discutati cu ei privind costurile rezilierii, e posibil sa fie mai avantajos sa continuati contractul pana la finalizarea perioadei. Sunati la relatii cu clientii Digi.

  7. Buna ziua.
    Astazi m-am lovit de o incompetenta cum rar am intalnit. Nu stiu ce politica practica DigiRomania in ceea ce priveste serviciul clienti, dar nu am mai intalnit nicaieri sa mi se inchida telefonul in nas. Pe scurt, am facut acum aproximativ 3 saptamani upgrade la FIBERLINK 1000. O actiune inutila dupa cum am constatat pentru ca internetul merge la fel de greu. Odata cu upgrade-ul am comandat si un router despre care nu am primit niciun fel de informatie referitoare la disponibilitate, data de livrare, daca se livreaza sau nu. Pe scurt, o experienta de cumparare foarte proasta.
    Saptamana trecuta, dorind sa aflu care este situatia am sunat la serviciul clienti de unde am aflat ca intr-adevar vitezele mele de internet sunt aferente serviciului Fiberlink 300 pe care il aveam si ca ar trebui sa astept routerul, despre care nu se stie cand va fi disponibil si va veni, dar probabil ca va veni el in curand, si atunci sa vedem daca problema e de hardware.
    Astazi am sunat din nou, intrucat lucrez de acasa si calitatea internetului imi ingreuneaza acest lucru. Dupa o asteptare de 20 de minute am dat peste cea mai plictisita persoana din toate call-center-urile la care am apelat vreodata. Dupa ce i-am explicat problema m-a pus sa mai astept un pic, ca sa revina si sa imi spuna ca pentru digi, viteza mai mare de 30 mb/s la download este in regula, deci cei 80 mb/s pe care i-am obtinut eu la speedtest nu reprezinta o problema. Deja evident iritat de acest raspuns aberant, in conditiile in care eu platesc un serviciu care nu functioneaza, am ridicat usor tonul si i-am explicat ca asta nu poate fi o solutie. Bineinteles ca mi-a repetat acelasi raspuns ca un robotel si m-a atentionat sa am un limbaj adecvat, in conditiile in care nu ii adresasem niciun cuvant ofensator. Am incercat sa ii explic din nou ca eu platesc pentru niste servicii pe care nu le primesc si la care nu mi se ofera solutie, a tinut sa imi repete ca un robotel plictisit acelasi raspuns de protocol, fiind evident depasita de situatie, moment in care am simtit nevoia sa precizez ca este o incompetenta si mi-a inchis telefonul in nas.
    De cateva luni sunt tot mai nemultumit de serviciile Digi, atat telefonie cat si internet fix, astazi am primit si ultimul impuls de care aveam nevoie pentru a ma orienta catre alte companii. Serviciile proaste, timpii de asteptare la call-center, lipsa unor solutii pentru problemele clientilor si angajatii incompetenti si plictisiti care interactioneaza cu publicul mi se pare minusuri mari, mai ales intr-o piata competitiva.
    Ma indoiesc ca va face cineva ceva in privinta asta, dar sunt convins ca sunt multi clienti care se afla in situatia mea. O companie care a castigat multi clienti prin preturile mici practicate, preturi a caror valoare devine evidenta cand trebuie sa beneficiezi de serviciile respective.

    • Buna ziua,
      Vitezele mentionate in comentariu sunt pe LAN sau pe wireless?
      Cei de la Digi au probleme cu stocul de echipamente mai mereu, de ce nu iti cumperi mai bine un router personal? Sunt routere la 100 si ceva de lei care sunt mult mai bune decat ceea ce ofera Digi in chirie.
      Cat despre intamplarea cu angajatul Digi, mi se pare normal sa ti se inchida apelul daca incepi sa tipi la ei. 🙂 Nu sunt adeptul lozincii „clientul nostru, stapanul nostru” si consider ca trebuie sa ne purtam civilizat, mai ales cand nu e vina operatorului pentru procedurile pe care este obligat sa le urmeze sau pentru faptul ca Digi nu are echipamente pe stoc.
      Daca ai alta varianta in zona si consideri ca e mai bine la ei, muta-te la alt operator.

  8. Buna Ziua , vreau sa știu cum pot afla daca plătesc de doua ori același abonament odată la banca din contul meu iar a doua oară vecina plătește pt. mine din mina de 6 luni abonamentul la dv la digi. Sint plecată in Germania din luna Aprilie a acestui an. Și ce trebuie sa fac in cazul meu.Va multumesc

    • Buna ziua,
      Puteti verifica online pe site-ul Digi Romania, configurand un cont si logandu-va sau sunand la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414.

  9. Va rog a mentine permanent functional INTERNETUL !!!!
    Am frecvente intreruperi la fiecare sfarsit de luna si inceputul lunii urmatoare. In cazul ca nu reglementati situatia ma simt obligat a renunta la serviciile dv.

  10. In data de 03.10.2020 ,sambata, ora 11 am facut o sesizare , prin call center , solicitand prezenta unui angajat al dumnevostra pentru schimbarea mefei de la cablul anteni , cablu ce intra in mufa televizorului. Prima programare a fost in intervalul orelor 12 – 15 Am revenit cu o noua sesizare la ora 16 cand am primit a doua programare , intre orele !7 -19 . Deoarece nici de aceasta data nu s-a prezentat nimeni am revenit cu o noua sesizare la ora 9 duminica dimineata . Am primit a treia programare intre orele 10-12 . La ora 12 am fost contactata de un colaborator DIGI din Oltenita , telefon 40 ******* care mi-a facut o noua programare , a patra , intre orele 12-15 . Am facut o noua sesizare la DIGI CALL CENTER la ora 16 si la numarul de telefon a domnului din Oltenita . Mentionez , cu justificata dezamagire si enervare ca nici astazi , luni 05.10.2020 nu s-a prezentat nimeni.
    Este inacceptabil si as putea spune …HILAR ca pentru o banala mufa de antena nu am putut sa folosesc televizotul . O noua sesizare am facut-o la ora 10 cand ….am primit un nou termen .
    Sa inteleg ca doar sesizarile prezentate prin televizor se pot solutiona??????????????

    • Noi nu suntem de la Digi.
      De regula, aceste sesizari au o prioritate redusa, o prioritate mai ridicata o au problemele legate de reteaua lor.
      Va recomand sa insistati cu sesizarile la ei pentru a urgenta rezolvarea problemei.

  11. sunte-ti niste ordinari ,cum ati putut sa dati factura detaliata sotiei mele,o sa va dau in judecata
    contractul este pe numele meu ,nu al sotiei
    deci daca mai citeste cineva sms asta ,aveti mare grije ca nu ati ales o telefonie mobila sigura
    sa va fie rusine ordinarilor

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Nu i-a oferit nimeni sotiei desfasuratorul, se poate obtine doar online de catre oricine isi adauga un cont pe site-ul Digi, cont pentru care sunt necesare anumite date precum numarul contractului, numarul facturii, etc.

  12. La 01.08.2020 am fost preluati de la AKTA de catre DIGI fapt pt care mi sa trimis mesaj cu cod client GRESIT .Am efectuat plata conform contractului si la aproximativ 2 saptamani m am trezit cu intreruperea serviciilor de televiziune.
    In urma convorbirii cu un consultant DIGI am constatat faptul ca factura platita de mine a fost achitata pe un cod de client GRESIT dat prin sms de catre DIGI.
    Mi sa comunicat codul de client CORECT si mi as dori ca plata sa fie inregistrata pe contul meu de client.
    Va multumesc !

  13. La data de 24.09.2020 am fost sunat de o salariata de la Videle pentru oferta de fidelizare pe care am acceptat-o .
    deoarece nu mai doresc aceasta fidelizare va rog sa anulati actul aditional incheiat la data de 24.09.2020 pe numele ***** cu adresa : Videle ; str.*; nr. *; bl.*.sc.*; et.* ; ap.*; jud. teleorman. solicit raspuns pe adresa de e-mail *****@yahoo.com.
    Va multumesc pentru intelegere .

  14. Buna ziua ! Numele meu este Bunescu si fac aceasta sesizare din considerentul ca serviciul internet la locatia di Bradu nu functioneaza .Am facut n sesizari dar nu s a rezolvat nimic .In final am renuntat la internet solicitand intreruperea . Mi s a solicitat suma de 99 lei pt ca ma aflam in perioada contractuala , oare de ce sa platesc o neputinta a serviciului , ani buni am platit serviciul internet degeaba pt nefunctionalitate ? Jenant !!!!!!!

    • Buna ziua,
      Trebuia sa faceti o sesizare la ANPC privind durata mare de rezolvare a problemei iar daca ei nu reuseau sa intervina, sa solicitati rezilierea fara plata taxelor de instalare/activare, atunci aveati o sansa sa nu platiti aceste taxe.

  15. De 3 luni sun la voi zi de zi sa mi se instaleze cablu și internet și știți care este raspunsul?? Voi urgență sesizarea dumneavoastra. In cursul zilei de azi veți fi sunata.de 3luni sunt tot sunata. Nu am intalnit asa firma neserioasă.

    • Acest site ofera doar informatii nu reprezinta Digi. Din pacate asa este la Digi o instalare se face dupa foarte multe telefoane cauzele pot fi diverse : lipsa echipamente, foarte multe instalari.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Scopul principal al echipamentelor oferite de ei este de a face conversia semnalului de fibra optica, nu de a fi router.
      Daca doriti router de la ei, ofera router separat in chirie.
      Altfel, va puteti achizitiona unul separat.
      Nu consider frauda ceva ce nu este mentionat in contract. Practic va asteptati la ceva pentru care nu ati semnat.
      Cat despre performanta, la ce va referiti ca „merge nasol de tot”? Are viteza redusa? Pe cablu sau pe wifi? Cu ce echipament va conectati?

  16. Buna ziua,va aducem la cunostinta ca la PRIMARIA MARGARITESTI,internetul de la sistemul supraveghere video nu functioneaza de 30 zile,fiindu-ne necesar ptr.sistemul de votare din data de 27.09.2020,multumim.

  17. Bună ziua,
    Locuiește în București sect. *, str. * nr *,la casa, în curte comuna. Casa mea este la mijlocul curții comune, fiind încadrată stânga dreapta între alte 2 locuințe proprietate personala, iar în fundul curții este un alt imobil S+P+1E+M, tot proprietate personala a locatarilor.
    Pe țeavă de gaze a casei mele sunt trase cablurile TV și net pt. locuințele din spatele curții, manunchiul de cabluri fiind gros, urat, plin de praf. Suntem convinși ca o parte dintre cabluri sunt scoase din uz și pot fi de instalate.
    Cei de la gaze au reclamat dispunerea acestora pe țeavă de gaze în repetate rânduri, de aceasta fata dându-ne ultimatum în vederea dezinstalat ii acestora.
    Mai mult, niciodată nu am fost întrebați dacă suntem de acord cu pozarea cablurilor pe casa noastră proprietate personala.
    Soțul meu a reclamat telefonic acest lucru către dvs. sâmbăta trecuta, pe 19 sept.
    Va rugam sa luați masuri în acest sens, sa trimiteți reprezentanții dvs în locație în scopul verificării cablurilor care sunt încă în uz și dezinstalării celorlalte, precum și găsirii unei alte modalitati de traversare a curții și pozate a acestora, nu pe casa.
    Va rugam de asemenea sa urgentati aceasta acțiune, cei de la gaze vor reveni în control într-o săptămână, și vor lua masuri.
    ADAUG CA SUNTEM CLIENȚI VECHI RCS RDS.
    Multumesc,
    Cu stima
    Monica

  18. Bună ziua, mă numesc ****** și am făcut o cerere de instalare a antenei prin cablu cu firma rcs/rds încă din data de 09/09/2020 la adresa Drumul * nr.*, echipa de montaj a descoperit că nu este suficient semnal, au raportat problema la conducere și pe data de 18 i-am contactat să-i avertizez că nu este normal să mă lase să aștept fără nici un termen de soluționare, altfel mă voi adresa Protecției Consumatorului. Pe data de 21 după amiază, sună o doamnă de la rcs/rds că dacă sunt acasă fiindcă o echipă de muncitori se află în zonă…deci nu mă sună dinainte să afle când sunt eu acasă, deci nu am avut noroc să-nțeleg. A continuat doamna la telefon că rămâne pe altă dată, dar n-a specificat care dată și sa terminat convorbirea …halal comunicare, colaborare, disponibilitate în acordarea de servicii publice .Acum eu am rămas să aștept când o mai fi echipa prin zonă, și dacă am noroc să fiu și eu acasă, voi beneficia de serviciile rcs/rds și vor putea să-mi i-a și banii după semnarea contractului

  19. Cod client :**********, Ab. telefonie mobila Ploiesti si ab. cablu tv .loc
    Plopu -Prahova – Doresc sa nu mai emiteti 2 facturi la 2 adrese, ci una singura cu ambele servicii, la adresa din Ploiesti.
    Multumesc. *****

    • In ce judet locuiti? Va intreb pentru a verifica ce infrastructura au cei de la Digi la dvs in zona. Va recomand sa faceti o sesizare la Relatii Clientii pentru a se verifica viteza de internet.

  20. Buna ziua,
    Ma numesc ******* Gheorghe str.********,nr.***,Rm.Valcea si din luna august am renuntat la contractul de energie electyrina in favoarea Cez.Urmare acestui fapt,avand in vedere perioade diferite de facturare ati cedat in favoarea Cez 166 kw,cantitate ce mi-a foost facturata.Pentru acerasta ati emis o factura pe minusd de 117,41 lei.Solicit modalitatea de a intra in posesia acestei sume de bani.Avand in vedere ca eu va achitam factura prin transfer bancar solicit sa-mi fie tranferata suma in cont.Daca nu se poate va rog sa-mi comunicati modalitatea de plata.
    Va multumesc si astept raspuns.

    Gh.******

  21. Buna ziua,
    Nu am primit raspuns la solicitarea mea No. ***** / 02.09.2020, referitoare la intrebarea daca la adresa Str. * No. *, Sat Vadu, Com. Corbu, Jud. Constanta, exista retea de cablu (TV si Internet).
    Cu stima,
    Valeriu

  22. Am incercat sa
    dau echipamentul digi desfiintat rugand o pe
    fiica mea sa l duca la
    centrul din calea CrangasiD l de serviciu nu l a primit cerand ori sa ma
    prezint personal cu b tin ,ori sa aduca adeverinta de la medicul defamilie ca nu ma pot deplasa.Este curata bataie de joc, practic domniile lor luandu si salariile din abonamentele platite de noi,iar daca asta e regula instituita la Digi este de epoca de piatra ..Ar trebui ca noi platitorii de abonamente sa le achitam doar daca salariatul dv se prezinta la fiecare abonat cu btin sau act medicalBirocratie mai mare n am mai vazut!

    • Rezilierea contractului poate fi ceruta doar de catre titularul contractului.
      Dupa ce este cererea de reziliere inregistrata, din cate stiu echipamentul se poate preda si de catre alta persoana.
      Dvs in ce situatie va aflati mai exact, ati reziliat deja contractul si ramasese doar sa returnati echipamentele sau inca nu ati reziliat contractul?

  23. La casa de pe Str. *** nu functioneza internetul de aproape o luna. In urma interventiei a doa echipaje DiGi pe drumul de servitute (dintre str. * si str. *). Mesajul primit pe telefon de la DiGi nu ma ajuta la nimic pentru ca imi da EROARE. In aceasta situatie sunt nevoit sa renunt la abonamentul de internet de la DiGi si sa ma adresez altei compani pentru furnizarea internetului.

  24. De ce mi se deconecteaza telefoanele in fiecare luna la cateva zile dupa emiterea facturi de plata ptr luna in curs ? Din luna februarie de cand am trecut de la Telecom la RDS se intampla acelasi lucru , ori scadenta facturii este pe 30 ale lunii . De ce va bateti joc de abonatii de buna credinta , eu fiind o buna platnica si fiind si batrana am nevoie de acest telefon permanent si din moment ce platesc anticipata factura , de ce ma deconectati ? Am sa va dau in judecata si am sa cer daune , ini sabotati sanatatea si nervii . Va rog sa incetati cu asemenea practici deoarece nu am nici o datorie la acest serviciu .

  25. Buna ziua!
    Numele meu este Gheorghe, client RCS-RDS, cod *****, titularul contractului *****/28.09.2015;
    Sotia mea, *****, cod client *****, este titularul contractului nr ******/27.05.2019

    Rugaminte: solicit rezilierea contractului de pe ****** si trecerea acestuia pe numele
    meu, ******.
    Asadar ambele contracte sa fie la titularul *****, cod client ***, str *, nr *, Constanta

    Va multumesc!

    Cu consideratie,
    ****

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Pentru aceasta situatie trebuie sa ajungeti impreuna cu sotia intr-un punct de lucru Digi, astfel de modificari nu se fac de la distanta.

  26. Doresc sa fiu conectat la serviciile rds rcs cu cablu pentru internet si tv, in jud Giurgiu, sat Sf Gheorghe – Baneasa, str. *, contractul a fost incheiat de peste 30 zile .
    Sunt surprins ptca in localitatea respectiva circula aproape zilnic o masina cu imsemnele firmei dar nu am fost contactat pana in prezent.
    Macar sa se comunice titularului de contract acest lucru sau cand urmeaza a fi realizata conectarea, care dupa cum am observat se realizeaza prin montarea dispozitivului si a cca 10 – 12 m de cablu pe un stalp apropiat.
    Sa inteleg ca firma nu doreste clienti noi ?

    • Acum am vazut ca dl Robert raspunde invariabil ca nu sunteti de la digi si atunci ma intreb de ce mai incurcati lumea cu formular de sesizari, cereri etc care nu il ajuta pe solicitant, recomandarea fiind sa se adreseze la Digi, se pare ca si voua va place sa va aflati in treaba fara rost pe nervii nostri, ca in mai toate domeniile nu, cred ca va simtiti importanti, nu ?
      Mai reflectati, poate ca gresesc eu dar nu ma puteti convinge !

      • Nu am niciun interes sa va conving de ceva si nici nu ma intereseaza acest lucru insa va sugerez sa va calmati, stresul e cel mai mare inamic al nostru. In rest, nu ma obosesc sa va raspund deoarece vad ca aveti deja o parere formata si stiu foarte bine ca nu ma inteleg cu oameni ca dvs.
        Numai bine!

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi pentru reconectarea serviciilor, se vor reconecta pentru 5 zile, timp in care va trebui sa platiti.

  27. Astăzi, 10.09.2020 am plătit factura cu seria **** cu nr ***** cod client ***** prin PayPont si doresc alocarea plății pe motiv că achitarea sumei de 42 de lei s a efectuat cu o greseala, adică cu acest nr ****** am achitat 42 de lei in locul codului de client .

    • Trebuie sa trimiteti dovada platii (poza chitantei) pe adresa e-mail dovezi.plata@rcs-rds.ro alaturi de o cerere pentru realocarea platii.
      Prin cerere ma refer la o scurta solicitare in care sa mentionati numele titularului, adresa din contract, codul de client corect si codul de client eronat in care s-a facut plata.

  28. azi 07/09/2020 m-am prezentat la punctul de lucru CUG in jurul orei 13.00 pentru a cere citeva informatii referitoare la o reprogramare. Operatoarea de acolo sa purtat in mod foarte urit cu subsemnatul, mai rau ca un robot. Cu asa oameni,care nu stiu sa solutioneze un caz simplu ve-ti ajunge de ripa.

  29. În data de 28 sau 29 august 2020 am contactat telefonic serviciul
    clienti DIGI în vederea contractării serviciilor de televiziune și
    internet prin fibră optică la adresa: Com. Crasna sat Cărpinis str.
    * jud. Gorj pe numele mamei mele *****.
    Mi s-a comunicat că voi fi contactat în cel mai scurt timp pentru
    încheierea contractului și implicit montarea echipamentelor necesare
    furnizării serviciilor solicitate, fap care nu s-a întâmplat până azi
    04 sept. 2020.
    Prin urmare am apelat din nou serviciul clienți pentru a solicita
    informații cu privire la stadiul solicitării mele, în data de 04 sept.
    2020 în jurul orei 19,47, însă operatoarea a avut un comportament
    inadecvat, refuzând ostentativ să-mi dea informații cu privire la
    solicitarea mea pe motiv că eu am făcut doar o sesizare…??, și nu o
    solicitare, pentru ca apoi să-mi închidă telefonul în nas.
    Am revenit imediat cu telefon în jurul orei 19,49 și apoi 19,56 pentru
    a sesiza de data aceasta comportamentul operatoarei anterioare precum
    și orizontul de timp cel mai îndepărtat în care solicitarea mea poate
    fi rezolvată, însă, în ambele cazuri, m-am izbit de același
    comportament refractar și arogant. În final, și aceste operatoare
    mi-au închis la rândul lor telefonul în nas.
    Având în vedere cele relatate, vă rog să-mi confirmați dacă
    solicitarea mea de contractare a serviciilor de televiziune și
    internet la adresa de mai sus este luată în serios, pentru că
    convorbirile anterioare nu mi-au lăsat această impresie, și care este
    orizontul de timp în care credeți că puteți onora solicitarea mea.
    În final, dacă mi se permite, vă sfătuiesc să selectați operatori mai
    EMPATICI și mai puțin AROGANȚI, pentru că cele 3 operatoare cu care am
    vorbit eu alungă posibilii clienți.
    Cu stimă.
    ******

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Daca doriti sa faceti o sesizare online o puteti face pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact – completand formularul de contact de acolo.
      Insa, daca s-a intamplat sa vi se inchida apelul de 3 ori de catre 3 persoane diferite, permiteti-mi sa ma indoiesc de conversatia civilizata pe care ati avut-o. Operatorii Digi au procedura sa inchida apelul doar in unul dintre urmatoarele cazuri:
      -limbaj neadecvat la adresa companiei
      -insistente in repetate randuri pe acelasi subiect, desi vi se spune in continuu acelasi lucru.
      Insa, daca dvs considerati ca nu ati fost tratat corespunzator, faceti o sesizare pe site-ul lor si se vor lua masuri daca se vor impune.

  30. Buna ziua,
    Solicitam deplasarea echipei tehnice pe str * nr *, Timisoara, sc **** SRL, CUI *****, de doua zile nu functioneaza internetul.
    Tel contact 07******, **** administrator

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi persoane juridice la numarul 0314006500.

  31. Este deja a doua zi de cand nu avem semnal TV,telefon, internet. A FACUT sesizare ieri si nici acum nu a venit nimeni sa remedieze si nici nu am fost contactat de nimeni. Am sunat si azi de 3 ori si de fiecare dată imi zice ca na trece la urgente dar tot nici o rezolvare.Nu mai stiu ce sa zic .Suntem din Sicula jud.Arad,punct de lucru Ineu la 7 km de Sicula.Achit la timp, nu am restanțe la plata facturilor si am pretenția să fiu servit atunci când sesizeze o defecțiune.

    • Din pacate, nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile pentru a urgenta rezolvarea problemei.
      Puteti cere reducerea facturii pe aceasta perioada in care nu v-au functionat serviciile.

  32. Buna ziua,vreau sa-mi fac din nou contract pentru cablu tv si internet deoarece am fost plecat din tara si am revenit de curand,surpriza a fost atunci cand operatoarea mi-a zis ca nu-mi face contract intrucat sotia mea are o datorie din 2008 de 46 lei.ce pot sa fac?cui pot sa ma adresez si sa explic situatia mea.

  33. De 4 zile dau emailuri si telefoane la Digi pt schimbarea adresei si mutarea serviciilor la noua adresa. De 4 zile aud de la diferitii operatori diferite scuze, ca se lucreaza, ca se urgenteaza. In afara de nervi intinsi la maxim nu am obtinut nimic. Se profita ca au acaparat piata si acum este totul o bataie de joc. La emailuri raspund dupa 4 zile dar nu sa rezolve ci sa mai puna o piedică.

    • Sunt ocupati probabil. O sa se rezolve problema dvs ori cand vor avea putine sesizari ori cand va aparea o noua insalare sau o sezizare la dvs in cartier la noua adresa.

    • Mutarea serviciilor la alta adresa este ca o instalare noua. Intr-adevar, ar trebui sa aiba o prioritate mai mare ca o instalare noua, dar nu mi se pare mult 4 zile. Trebuia sa faceti cerere pentru mutarea serviciilor de mai mult timp, pentru a evita aceste nemultumiri.
      Oricum, nu aveti ce sa faceti decat sa insistati la relatii cu clientii si sa asteptati.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Daca aveti WhatsApp, puteti obtine o copie de pe factura, altfel faceti o solicitiare online sa va trimita o copie de pe factura, pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

  34. Buna ziua,mentionez ca sunt foarte nemultumita de serviciile care ne sunt oferite,de 3zile incerc sa rezolv o problema cu un cablu de la internet,cand a venit domnul sa remedieze a spus ca nu are cablu sa imi mute aparatul de wirles,avand un catel in casa la rupt imediat in locul unde este acest cablu,am facut dinou sesezare si deja sunt27 ore si nu a venit absolut nimeni sa remedieze,azi am sunat dinou de 3 ori iar un domn de mia raspuns mia inchis telefonul spunand ca am un ton neadecvat,de fiecare data cand vine cineva sa repare mi se ia o anumita suma de bani..adica pe bani mei vin cand vor,se zice ca sunt multe interventii,apou daca bsieti nar fi uni la ciubucuri ar putea sasi onoreze serviciile daca nu ar trebui aceasta firma sa dispara,oricum 3 luni mai am contract cu dv si apoi inchei tinand cont ca am doua contracte

    • Buna seara,
      Nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile pentru a urgenta rezolvarea problemei.
      Insa, va informez ca persoana cu care discutati telefonic nu are nicio vina pentru situatia dvs, degeaba urlati si faceti urat la telefon (daca vi s-a inchis apelul pe motiv de ton neadecvat, atunci asta s-a intamplat, minim).

  35. Buna ziua !
    In luna octombrie sau noiembrie 2019, am solicitat, personal, la punctul de lucru al dvs din zona Boema, din spatele benzinariei OMV, un decodor HD si pana in momentul de fata nici nu l-am primit si nici nu am fost contactata pentru vreun raspuns.
    Va rog sa ma contactati pentru a afla daca mai primesc sau nu decodorul.
    07*********
    Va multumesc !

  36. Buna ziua,pe data de 25.08.2020 am sesizat la dvs faptul ca de mai multe zile nu pot beneficia de programele t.v.( nu se mai vede clar) nr.******/25.08.2020 orele 11.11 va rog cu lacrimi in ochi sa mi rezolvati aceasta problema care ptr.mine avand varsta pe care o am este de neacceptat.Cu permisiunea dvs voi apela si la protectia consumatorului Multumesc anticipat

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa sunati din nou la Digi pentru a solicita urgentarea rezolvarii problemei, totodata puteti face si o sesizare la ANPC, nu aveti nevoie de acordul lor.

  37. Buna ziua,va rog frumos sa Rezolvați odată cu Internetul vostru care nu merge deloc.Eu pentru ce plătesc ?nu am internet,eu muncesc de acasa pe pc deci îmi trebuie internet..risc sa fiu data afara pt ca serviciile voastre nu merg nu e posibil așa ceva

    • Buna ziua,
      Daca serviciul dvs depinde de internet, luati in calcul o solutie de backup, de exemplu, daca aveti laptop si smartphone, puteti face hotspot de pe telefon la care sa va conectati cu laptopul.
      Cat despre problema internetul fix, faceti o sesizare la RCS – RDS, gasiti mai sus modalitatile prin care puteti face acest lucru.

  38. am telefonat de trei ori ptr a da un deranjament privind netul .mi=au raspuns trei operatori diferiti zicind ca e de la mine problema din aparatele de la domiciliu ,dar problema era de la ei din sistemul central si totusi evita sa preia sesizarea mea.

    • Faceti o sesizare online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact, sesizarea va ajunge direct la suport, daca vi se va spune din nou ca e o problema de la dispozitivul dvs, atunci asa este.