Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

  1. Buna ziua
    de o luna am depus o sesizare de plata a doua facturi octombrie si septembrie platite on line in 6 noiembrie
    nici pana astazi nu am primit confirmarea iar la sediu d voastra nu se incaseaza noiembrie si decembrie ultima factura pentru ca nu s a pkatit anterior
    mi se pare o bataie de joc sa nu se poata verifica o plata cand am tris copie dupa OP
    O sa ma adresez la conducerea d voastra printr o scrisoare pe care o voi depune personal!
    sunt abonat RCS din 2007!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi (gasiti numerele de telefon mai sus, in articol) si se va solicita manual reconectarea serviciilor.

  2. SINTETI NISTE MINCINOSI EU FAC SESIZARI DIN LUNA AUGUST SI NU PRIMESC NICI UN RASPUNS AM SESIZAT SI TEL SI PRIN E-MAIL SI DEGEABA PLATESC 2 ABONAMENTE TV LA ACEIAS ADRESA

  3. Sunt administrator si proprietar in **, nr. * si nr.*(*****-CNP *******).Foarte des pica reteaua RDS la aceste 2 blocuri: Bl. *, respectiv bl. *. Nu putem lucra de acasa din acest motiv. Ce facem? Trebuie sa schimbam reteaua? Pe casa scarii va rugam sa verificati instalatia la ambele blocuri. Tel: 07******. Multumim.

  4. si ni miati trimis niciu raspuns si mai aveti niste mizeri la canalele de sport se dau mari europeni daca iasi prinde leas da cu **** hn nas sunteti niste ***** niste mizeri va-m scris ceva

    Comentariu moderat

  5. IN URMA CONTRACTULUI DE INSTALARE A CUTIILOR DE DISTRIBUTIE A TV-INTRNET LA ABONATII DIN BLOC S-A COMVENIT SA ASIGURATI DOUA ABONAMENTE GRATUIT PE TOATA PERIOADA CIT AVETI ACELE CUTI .COMFORM LEGI SUNTETI OBLIGATI SA PLATITI PENTRU FIECARE ABONAT ,PENTRU GAURILE IN PLAFOANE COMFORM LEGI ,TV -3 LEI,TELEFON -1 LEU, INTERNET -3 LEI GAURI IN PLANSEU -3 LEI/PLANSEU, ATENTIE PE LUNA PENTRU FIECARE. ABANAMENTELE PE CARE L-ATI ACCEPTAT IN SCHIMBUL PLATI SUNT :**** SI **** ,CONTRACT FACUT PE ASOCIATIA DE PROPIETARI BLOC * STR. * NR.*

  6. Cel mai proaste servici oferite d3 echipa Digi nu am internet de 7zile lucratoare am sunat de minim 4ori pe zi pt a trimite p echipa in bolintin vale pt a rezolva problema echipq digi mint cu fiecare apel ca o sa vina o echipq dar…..nu stiu unde pot suna vb cu cineva raspunzator pt problema mea si pt a fii despagubit cele mai jalnice servici oferite de DIGi

  7. În fiecare zi cade internetul de 3-4 ori. Este foarte grav pentru că am editură și trebuie să întrerup mereu lucrul. La telefoane nu se răspunde, ceea ce mi se pare mai mult decât o impolitețe. Rog să trimiteți o echipă ca să repare această situație care îmi produce mari pierderi. Adresa : *****-oraș Odobești, Strada **, *-Vrancea./Telefon: 07******

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Stati mult in asteptare din cauza numarului de apeluri, asa e cam la toti operatorii.
      Daca afacerea dvs depinde de internet, va recomand sa cautati o solutie de backup, internet de la alt operator sau internet mobil.

  8. Pe data de 02.12.2020 am fost programat sa se instaleze internetul după care am realizat ca nu funcționează corespunzător am fost la agenția digi mi_sa oferit un router după instalarea acestuia realizez ca tot nu funcționează corespunzător am sunat în centrala sa le spun ca nu funcționează corespunzător mi_a spus sa probez viteza am făcut și acest pas, tot nu funcționează corespunzător. Le am explicat ca routerul a fost instalat in ultimul dormitor și a-și dorii sa îl mute în mijlocul casei sa am semnal în bucătărie am fost înștiințat ca va veni o echipa eligibila sa rezolve problema. Iar și iar și iar mergând sa le spun problema tot nu vine nimeni nici pana azi data de 11.12.2020 nu a venit nimeni sa verifice situația. Bătaie de joc atâtea zile sa ma duc în agenție și sa tot sun în centrala sa îmi explice același situație dar fără sa ajungă nimeni la domiciliul……. Bulevardul * nr *, bloc *, scara *, ap *

  9. Am făcut pe la ora 13:30 sesizarea cu nr. *******. La ora 15:14 am primit mesajul cum ca sesizarea a fost remediata, daca persista sa revin telefonic . Am sunat la numerele de telefon: 0314004414, 0314007777 de la ora 15:45 pana la 18:57 și în înafara de apăsați tasta … și așteptați ca nu avem operator nu am reușit sa iau legătura cu nimeni ! Chiar am rugat-o pe doamna care mi-a făcut contractul …sa nu ma lase balta ca maine soția are ore online ! Nu știu ce avarie au reparat ? La mine nu a fost nimeni !?

  10. De 2 zile nu functioneaza TV,si internetul,am sunat si in 06.12.2020 ora 18 si azi dimineata si n-a venit nici o echipa de la deranjamente nici nu au sunat de la voi sa spuna cand vin desi asa mi sa spus aseara ca vom fi sunati ,noi daca intaziem cu plata ne opriti emisia imediat fara o informare prealabila ,dupa informatiile pe care le am sunt mai multe familii cu aceeasi problema ,in zona noastra .
    DORESC O SOLUTIONARE CAT MAI URGENTA ,NU ESTE PRIMA DATA CAND SE INTAMPLA,,,,,,,sau RENUNTAM LA SERVICIILE DUMNEAVOASTRA.
    Astep RASPUNS ;

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Termenul maxim de rezolvare probleme tehnice este de 48 de ore, va recomand sa insistati la relatii cu clientii pentru a urgenta rezolvarea.

  11. 1.Bună ziua, nu deschid televizorul în fiecare zi, este când chiar mult timp, deci nu pot spune exact de când, dar sigur de mai mult de 2 săpămâni unele canale nu se pot prinde la mine. Apare pe ecran: ”Nu sunteți autorizat să vizionați acest canal.” Nu stau bine cu tehnica, de aceea folosesc (rar) doar tastele de deschis/închis. sumet, și canale, dar odată ce sunt la zi cu plățile nu înțeleg de ce-mi apar aceste restricționări.
    2.Printre altele am un mobil de la dvs. 07****** la zi și acesta cu plățile nu pot suna număr fix din Macedonia_Nord (din fosta Yugoslavia) al sororii mele, textul: ”Ne pare rău, apelul dvs. este restricționat” Numărul chemat 00389 ****** . Aștept răspunsul dvs.Mulțumesc.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Pare ca serviciile ar fi suspendate pentru neplata, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414 sa verifice situatia financiara si sa reconecteze serviciile daca totul este in regula.

  12. Sunt abonat al serviciilor dvs și constat că la adresa din Simeria ,șoseaua * internetul funcționează ffff rău.
    De asemenea și pe tel mobila serviciul voce nu fct corespunzător de ceva 3 luni, se întrerupe f des

    • Noi nu suntem de la Digi.
      In ceea ce priveste telefonia mobila, faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777 sa verifice acoperirea in zona.
      Cat despre internet, va referiti la internetul prin cablu sau wireless? Folositi si un router personal?

      • Sasizarea nr.***** din 04.12.2020 a fost rezolvata partial. Nu pot accesa programele Film Now si HBO. In plus, nu mai am acces la Digi TV Cablu Analogic, care exista in contract.
        Multumesc si solicit remedierea.

  13. Sunt abonatul ***** I. UȘURELU, din Odobești-Vrancea. Am trecut de la ACTA la DIGI de câteva luni. Nimic nu merge cum trebuie de când sunt abonat la Digi. Am editură și sunt în legătură cu scriitori din toată țara, care îmi trimit permanent texte. Eu, la rândul meu, trimit spre tipografii. Aici nu este vorba despre distracție, noi ne câștigăm pâinea trimițând și primind texte. De când am abonament la Digi mi se întrerupe Internetul aproape în fiecare zi și, astfel, se întrerupe munca oamenilor din editură. Ce se întâmplă? Nici cablul nu merge ca lumea pe anumite posturi. Știam că sunteți firmă serioasă. Vă rog să aveți grijă de abonații dv., altfel mulți vor pleca. Aștept clarificările dv.

  14. Incepand cu ora 8.00 am avut fluctuatii de conexiune, neputand desfasura in conditii normale activitatea online specifica meseriei. la 9.34 a trebuit sa intrerup sesiunea de lucru pentru ca nu eram inteleasa de ceilalti si pierdeam conexiunea foarte des. Incepand cu 9.35 si…TIMP DE 18 MINUTE si cateva secunde, NICI UNUL DIN OPERATORII DV NU A RASPUNS LA TELEFON, desi la inceputul apelului mi s a spus ca in 8 minute voi fi preluata de un operator.
    APRECIEZ PROMPTITUDINEA!
    Va rog sa imi oferiti o explicatie pentru atitudinea indiferenta a angajatilor (sau lipsa acestora de la program), intrucat eu a trebuit sa renunt la doua sesiuni de lucru din acest motiv. Scuzele sunt inutile.

    O alta problema, de data asta mai veche, este faptul ca in data de 2 aprilie 2020 am cerut sa fiu deconectata de la serviciile Digi, fiind plecata pentru cateva luni din Bucuresti. In luna august am fost reconectata, conform regulilor contractului, insa in septembrie m am trezit ca trebuie sa platesc (si am platit) suma de 41 de lei, in conditiile in care eu eram, repet, deconectata. Asta pe langa internet (suma pe care am platit o de asemenea). Am cerut explicatii, iar angajata de la Oficiul Colentina nu a stiut sa imi spuna de unde provine suma. A spus sa sun la un nr. de telefon pe care mi l a oferit. Consider asta lipsa de profesionalism de asemenea.
    Astept raspuns pertinent. In caz contrar, m as putea adresa OPC.

    Multumesc,
    Iulia D.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa faceti o sesizare privind aceste situatii online, completand formularul de contact de pe site-ul Digi Romania, sectiunea Contact.

  15. Sunt din PLOIESTI,Nr telf:07******.Eu cand am trecut de la o alta firma de cablu Tv, la D-voastra am ramas cu vechiul Router pentru internet.Acum am probleme de semnal -internet.Va rog respectos sa trimiteti un delegat,pentru a-mi schimba routerul Wifi si inlatura deficienta de semnal internet.Va multumesc anticipat.Astept raspuns.

  16. Pe str
    ****** nr ** bl.** sc.* nu merge cablul de pe data de30 noiembrie ,vecinii au facut reclamație dar nu vine nimeni. Am rugămintea sa faceti ceva în acest sens cât mai repede .Multumim!!!!

  17. BUNA SEARA !
    Sunt clentul cod *****,Valica ***** Bd * nr.**,Bl.*.*,Sc.*,Apt.**
    Azi am fost la Oficiul din Auchan Drumul Taberei si am aflat ca Banca m-a pacalit si pe 13.11.20 am platit factura lunii Noiembrie la DIGITAL CABLE SYSTEm intr-un cont aiurea.Asta e problema mea.Am decontat Factura,dar am aflat,prelungind Contractul ca am in pachet si cele 2 canale 4K.Doar ca la mine nu merg.Sunt pe 200 si 201,dar nu merg.Avind in vedere ca platesc facturile fara sa-mi asigurati serviciul VA ROG SA DISPUNETI CONECTAREA CELOR 2 CANALE.Am un Tv Samsung 4k.
    NOTA : sunt operat ,respir printr-un tub si stau singur.Deci n-am cum vorbi la telefon.
    Sunt acasa permanent,deci operatorii Dvs pot veni oricind.Multumesc.

    • Luati legatura cu cei de la Digi pe pagina de Facebook Digi Romania scrieti intr-un mesaj privat problema dvs sau pe site-ul Digi Romania sectiunea Contact.

  18. Am semnat contract cu DIGI dar nu am primit copie a contractului aş dori să ştiu pot să o cer prin email şi dacă da la ce adresă de email var rog frumos să mi-o spuneti dacă se poate.

    • Sunati la relatii cu clientii Digi Arad (deranjamente) la numarul 0357400401 si faceti o sesizare pentru aceasta problema.
      De asemenea, puteti face o sesizare online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

  19. Stimate Domnule Colonel,
    De câteva zile domnul Google mi-a șters accesul la mesaje.
    De atunci mă căznesc și nu știu cum să procedez pentru a putea primi/transmite vreun mesaj. Dacă puteți, respectuos vă rog să mă ajutați. Mie îmi apare întotdeauna vechea mea adresă de e-mail.
    Cu deosebită considerație,
    Mircea -Mehedinți

    • Ati gresit destinatarul.
      Ce problema aveti mai exact, e vorba de o anumita adresa e-mail? Va puteti loga dar nu puteti trimite/primi mesaje? E vorba de utilizarea adresei e-mail pe un dispozitiv mobil sau pe PC?

  20. AM PROBLEME CU MAIL-UL.AM DAT TELEFOANE DE 2 ORI PE ZI,DE TREI ZILE.MI SE SPUNE CA O SA FIU CONTACTATA,MI S-A RELUAT SESIZAREA…SI TOT CE AU FOST INVATATI SA ZICA(ACELEASI VORBE LA TOTI OPERATORII).AM UN BIROU DE CONTABILITATE SI NU POT SA-MI DESFASOR ACTIVITATEA DIN ACEASTA CAUZA.
    M-AM OFERIT SA PLATESC EU SERVICIILE UNUI TEHNICIAN PE LANGA ABONAMENT.
    LA RCS CAT SE ASTEAPTA PENTRU O REZOLVARE?

  21. PENTRU VERIFICAREA PUTERII SEMNALULUI, AM CERUT CEVA ȘI MI SA CERUT SCUZE CĂ MI SA GREȘIT , NU AM REUȘIT CONECTAREA ȘI CONFORM LEGII
    AM CERUT REZILIEREA ÎN TERMEN DE 14 ZILE !!!! ACUM SUNT SOMAT CĂ AM DATORII ȘI ÎNTREB ,,,,, SA AUZIT DE NESIMȚIRE ? CE TREBUIE SĂ PLĂTESC DACĂ NU AM PRIMIT NIMIC ? DOAR O GREȘEALĂ !!!!!!! VEZI
    ******,08.10.CURIER ADUS CARTELĂ 13.10.INTRAT ÎN POSESIE 15.10. ******,17.10 .RENUNȚARE .SCUZE ***** CU CARE AM AVUT PRIMA DISCUȚIE ȘI ULTIMA 23.10.2020. !!!!!!

  22. nu mi se pare normal ca sa pot intra in contact cu un rereprezentant sa astept 50 minute, sunteti varzaaaaa
    va las, plec la concurenta in situatia de fata

    • Nu suntem angajati Digi, gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care puteti face o sesizare online la ei, cel mai rapid ar fi pe site-ul Digi Romania.

  23. Nu sunteți de la digi dar asta e pagina de sesizări a lor !Ce că înțeleg,că faceți voluntariat,sau aruncați prafuri în ochii,mai puțin deștepților în domeniu.

    • Daca ati face un efort sa cititi, ati vedea ca am mentionat care sunt modalitatile prin care pot fi contactati cei de la Digi.
      Nu facem nici voluntariat si nici nu e pagina lor de sesizari dar se pare ca intelegeti doar ce vreti si mai sunteti si nemultumit pe deasupra.
      Tipic romanesc, ce sa zic. 🙂
      P.S.: Daca cititi comentariile si vedeti ca se scrie de N ori ca nu suntem de la Digi insa continuati sa credeti ca suntem de la Digi, inseamna ca sunteti un caz special.

    • Buna ziua,
      Probabil acesta este motivul deconectarilor, acel cablu improvizat.
      Faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi (deranjamente) mentionand acest lucru pentru a se schimba cablul.

  24. BUNA ZIUA ! MA NUMESC ANETA DIN ORASUL MURFATLAR ,JUD.CONSTANTA SI AM O NELAMURIRE ,DE CE IMI VIN FACTURI ACASA DE LA RDS ? DEOARECE EU AM PREDAT TOT ECHIPAMENTUL DE LA DV SI AM ACHITAT TOTUL IN LUNA AUGUST CIND AM VENIT IN ROMANIA ,DEOARECE AM SUSPENDAT TOATE SERVICIILE DV ,CACI NU MAI LOCUIESC IN ROMINIA .VA ROG SA LUATI MASURILE NECESARE SI NU MAI TRIMITETI FACTURI CACI EU AM PREDAT SI ACHITAT TOTUL. VA MULTUMESC.

  25. Vin si eu cu o povestioara, asa ca de o zi de Nov/Marti cu ceata, apropo de RDS-RCS. In primul rand dpdv latime de banda la internetul fix jos palaria, nu am ce sa comentez au fost si raman foarte buni aici. Problema mea este legata de servicii. Totul a pornit de la cererea mea de instalare Digi Net la casa, a venit „echipa profesionista” sa-mi instaleze „fibra” si mi-au instalat-o cu un prea frumos nod pescaresc facut la un caprior al casei in ciuda protestelor mele ca nu au ancore sau macar nu stiu… un cui frate nici chiar asa. Am facut o reclamatie in care am cerut explicit sa nu-mi mai trimita aceiasi echipa de urangutani si/sau sa-mi zica daca trebuie sa cumpar eu acele ancore sa-mi repare porcaria aia ce au facut-o astia. Surpriza, nu se poate. Doar cei care au facut prima instalare mai pot interveni dupa, adica m-am trezit cu aproape aceiasi echipa de urangutani care acum desigur erau suparati dar supriza, dupa multe bombaneli fara sens, au pus o porcarie de ancora vezi doamne la caprior (si aia montata tot prost) si in prezent deja ma uit sa-mi cumpar scara/ancore si tot ce trebuie si sa ma urc sa-mi rezolv problema singur ca e clar ca nu am cu cine. La reclamatia oficiala facuta de mine (unde am poze video tot ce se doreste atasat) am primit un raspuns sec cum ca servicul nu este afectat si este perfect montajul tip „cuib de pasari” la caprior… game over. Dar stati asa, se poate si mai rau. Din start am cerut un ONT ready for CATV, adica in prima faza sa-mi activez Internetul urmand ca (online) sa-mi activez si televiziunea. Ma pun sa fac comanda pe site, vad ca-mi cere instalarea unui alt device, fac o sesizare sa-mi spuna cineva daca chiar trebuie sa vina iara echipa „profesionista” (aceiasi ca se pare ca nu poti altcumva) ca nu prea ar avea de ce, in casa ma ocup eu de cable management si sa montez un CI… hai sa fim serios si mi s-a raspuns foarte senin ca nu se poate asa ceva. Adica dupa ce ca am ajuns la limita rabdarii cu „echipa profesionista” si am incercat sa ma pregatesc cat se poate de mult sa nu mai apelez la serviciile „de cea mai inalta calitate” ale acesti echipe (pe principiul… mai bine fac eu) cumva… sunt fortat sa-i primesc iara in casa lucru care nu o sa se intample punct.
    Si acum intreb si eu, 1. chiar trebuie sa vina o intrega echipa de instalare ca sa ce?! sa-mi bage un cablu coaxial si un CI!!?!?! sa fim seriosi. 2. Chiar nu mai poti sa scapi de echipa care ti-a facut prima instalare, cumva RDS-RCS are un fel de politica similara cu functiile publice. In final ce pot sa zic, rau am ajuns daca nici macar puterea de a alege calitatea unui serviciu contra cost…nu o mai avem. Pacat ca RDS-RCS nu se uita si la partea asta importanta a portofoliului, serviciile.

    • De fapt, nu trebuie sa ajunga neaparat prima echipa insa probabil doar acea echipa este in zona respectiva si desi iti inteleg problemele, in locul lor nu as schimba programul echipelor si programarile facute pe zone doar pentru un client. Probabil si ei gandesc la fel, motiv pentru care au trimis aceeasi echipa.
      In ceea ce priveste instalarea, ei insista sa ajunga deoarece sunt obligati sa lase serviciul functional, pentru a putea activa si factura pachetul, ceea ce mi se pare logic. Eu personal vreau ca ei sa se asigure ca serviciile imi sunt lasate functionale, nu sa fac singur instalarea.

  26. Buna seara. Astăzi 23.11.2020,de la ora 16,nu am nici internet nici semnal la cablu. Au trecut 5 ore,si situatia nu s a remediat. Nu mi se pare in regula ,sa nu pot beneficia de un serviciu pe care îl plătesc. Va rog,ca factura pe luna aceasta,sa aibă tariful mai mic,cu atâtea ore in care eu nu am beneficiat de serviciile Digi.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi, va recomand sa faceti o sesizare catre ei pentru a rezolva problema.
      Termenul maxim de remediere al problemelor tehnice la Digi este de maxim 48 de ore, daca se depaseste puteti solicita reducerea facturii pe aceasta perioada.

  27. Buna seara!
    La TV din dotare de tip Samsung Smart nu pot accesa
    site sau pagini web, mesajul fiind ,,semnal scazut”.
    Anuntati-ma inainte de a veni la tel.07******.
    Multumesc!

  28. Buna ziua,
    Subsemnata ****** cu domiciliul in loc. Martinesti nr.* jud. Satu Mare CNP ******* , sesizez faptul ca din data de 20.11.2020 nu functioneaza serviciul de internet . Va rog a verifica si a actiona in consecinta.
    Cu multumiri
    tel contact 07*******

    • Aveti viteza redusa la internetul prin cablu sau wireless? 
      Ati facut un test de viteza? Ce dispozitiv folositi (telefon, tableta, PC)? Ce model de echipament aveti de la Digi?

    • La ce va referiti? Ce abonament de internet aveti in contract? Credeti ca viteza este mai slaba? Daca da faceti o sesizare la Relatii Clientii si vor trimite o echipa sa verifice.

  29. Buna ziua, ma numesc Stelu si sunt abonat la serviciile dv de internet, tv si telefonie mobila. Am platit factura pe luna Noiwmbrie in valoare de 82,30 lei prin mobile banking iar cand am sunat la relatii cu clientii mi se spune ca am de platit aceeasi suma. Mentionez ca este a doua oara cand mi se intampla treaba asta, ba chiar prima data mi-ati blocat tel mobil si internetul desi platisem. Va aduc la cunostinta ca daca nu se remediaza situatia , ma vad obligat sa ma adresez protectiei consumatorului, vreti sa platesc de 2 ori aceeasi factura?????Astept cu nerabdare clarificarea situatiei.

  30. Buna ziua, am nevoie de cineva sa vina sa imi activeze internetul, la urmatoarea adresa : * Chiajna Rosu, pentru ca eu nu am calculator sa il pot activa, eu am luat pachetul cu internet pentru ca il folosesc la telefon, de ce 2 zile a mers internetuk si acum nu merge, pentru ca trebuie activat nu stiu ce,.. Daca nu vine nimeni sa il activeze sau sa ii fac ceva sa mearga, sunt nevoita sa renunt la abonament, nu am de ce sa platesc ceva ce nu folosesc, Astept un rapsuns pe adresa de email de mai sus

    • Daca nu ati primit raspuns la niciuna dintre aceste sesizari, puteti face o reclamatie la ANPC. Mi se pare ciudat deoarece ei, de regula, ofera raspuns la sesizarile facute.