Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

  1. Buna ziua,

    In data de 21.02.2021 ora 13 am reinnoit contractul pe 2 ani la Dvs.la punct de lucru Vulcan.

    In 02.01.2021 am incercat acelasi lucru, fara succes datorita nepriceperii domnului de la contracte, desi sotia a primit mail cu contract. Fireste, am cerut explicatie de ce trebuie sa venim de 4 ori pt un contract, domnul a inceput sa ZBIERE ca nu il intereseaza + „sa veniti si de 100 de ori” !!!!.

    I-am explicat ca NU asa trebuie sa se comporte cu clientii, si a tipat ca el cheama politia… Precizez ca in decursul a 20 min cat am asteptat la rand, am vazut ca jumate din clienti au plecat NEMULTUMITI de atitudinea angajatului Dvs.

    NU MI S-A FACILITAT registrul de Reclamatii !

    Consider ca NU sunteti de acord cu un astfel de comportament total neadecvat in relatia cu clientii dvs si va rog sa reglementati acest neajuns si sa-mi transmiteti modul de sanctionare al angajatului dv.

    Mentionez ca in nici un alt punct de lucru din Bucuresti NU am avut neplaceri.

    Multumesc si astept raspuns

  2. Buna ziua, in data de 21.02.2021 ora 13 am reinnoit contractul pe 2 ani la Dvs.la punct de lucru Vulcan.(in 02.01.2021 am incercat acelasi lucru,fara succes datorita nepriceperii domnului de la contracte, desi sotia a primit mail cu contract).Fireste, am cerut explicatie de ce trebuie sa venim de 4 ori pt un contract, domnul a inceput sa tipe ca nu il intereseaza ” sa veniti si de 100 de ori” !!!!.i am explicat ca nu asa trebuie sa se comporte cu clientii, si a tipat ca el cheama politia…Precizez ca in decursul a 20 min cat am asteptat la rand, am vazut ca jumate din clienti au plecat nemultumiti de atitudinea angajatului Dvs.
    Consider ca Nu sunteti de acord cu un astfel de comportament total neadecvat in relatia cu clientii dvs si va rog sa reglementati acest neajuns
    Multumesc si astept raspuns

  3. Aștept o instalare și nu mă sună nimeni. Când sun la digi mi se spune că perioada de așteptare este de 90 de zile. Menționez că la semnarea contractului nu a specificat nimeni perioada de 90 de zile. Sunteți neserioși și vă bateți joc de clienți.

  4. Ma numes *****, proprietar al imobilului situat in Tecuci, strada *, nr.*, bl.*, ap.*, in prezent abonati la serviciile RCS&RDS ( telefonie, internet, tv) de mai multi ani, abonamentul fiind facut pe numele sotiei . Am comandat un ruter pentru internet, am primit mesaj pe telefon meu , nr.07******* sa merg sa-l ridic ( asta dupa zile lungi de asteptare ). Am luat CI al sotiei, CI personal si am mers sa-l ridic. Acolo niste ,, fatuci,, au ridicat pretentiile ca numai sotia se poate prezenta, ca ea este titulara. Va intreb ca om de ce se impun aceste anomalii, abonamentul este pe familie ( la acest apartament locuieste o familie , mai ales ca proprietar sunt eu ), de ce se pune lumea pe drumuri. Presupunem ca sotia are Covid si nu poate iesi din casa. De ce am mai primit mesaj pe telefonul meu sa ma prezint sa ridic aparatul naca mie nu mi se da ? Asta asa sa punem lumea pe drumuri? Se putea elibera, se luau datele din CI al meu, al sotiei, semnam in clar cu numele meu, in calitate de proprietar… etc. Cand merg sa platesc abonamentul s-a putut lua banii, nu mai avea importanta ca eram sotul. Va rog foarte frumos sa revizuiti politica de functionare, ca faceti oamenii sa plece la alte locatii ( de fapt mi-au zis ca o pot face fara probleme )
    O zi buna !

    • Noi nu suntem de la Digi.
      In reteaua Digi echipamentele se pot ridica doar de catre titular sau de catre o persoana imputernicita. Ii puteti cere sotiei sa treaca printr-un sediu Digi cu o copie de pe buletinul dvs iar din acel moment veti putea face orice operatiune in numele dansei. Abonamentul nu este pe numele unei familii ci pe numele unei persoane.

  5. Buna ziua
    Mi sa instalat de curand inernetul si tv ,si trebuia sa primesc si un decodor tv, am inteles ca nu e pe stoc va rog frumos sa ma anuntati cand il aveti am nevoie de el cat posibil de repede,
    Va multumesc

  6. Buna ziua,
    De doua zile nu pot sa accesez , ce caut, foarte greu, la cateva incercari se cupleaza google. faceti ceva si remediati problema.
    multumesc !
    Pana si mesajul acesta , a trebit sa insist pentru a fi trasmis
    Ma terorizeaza

  7. Eu din data 23 nu am cablu am tot sunat la digi ,cei care trb sa ma reconecteze au mintit ca nu au acces la scara,cand mie nu imi merge interfonul din luna ianuarie si scara e deschisa,cei de la call center rad de mine ma duc cu zaharelul la fiecare telefon mint informativ ,ba ca intr o juma de ora o sa am cablu tv adica semnal ,ba intr o ora o sa am semnal ,cei asta pe bani mei va bateti joc de mine….daca azi nu se rezolva cu semnal cablu voi rupe contractul cu voi digi o zi buna

  8. Buna ziua , in data de 24.02.2021 la adresa Copaceni Str * Nr * Ilfov , contractul este facut pe numele ******.
    Din pacate astazi in localitata Copaceni a cazut curentul de peste 5 ori in intervalul de o ora , curentul si-a revenit acum vro ora jumate dar din pacate internetul nu , am incercat restart la router dar din pacate acesta nu a rezolvat , pe router arata ca internetul nu e , cred ca problema este de pe stalpul de afara
    Am zis sa fac o sesizare sa stiti ce si cum.
    Astept un raspuns de la dumneavoastra ,
    O zi frumoasa va doresc

  9. Buna seara
    Ma numesc *** Mirela tel ******* Dupa discutia telefonica va reamintesc ca vineri seara 19 feb am dorit sa marim viteza intenetului la 1000 mhz (adica sa facem un nou abonament cu oferta 50% internet timp de 6 luni) timp de 2 ani noul abonament. Imediat am facut testul de viteza si nu am observat nici o imbunatatire La maxim 30 min de la solicitare noului abonament de internet am telefonat  sa vad daca s-a actualizat noul abonament Mi s-a comunicat ca nu am fost trecuta la viteza de 1000 pe server adica figurez tot cu 300 , recomandandu-mi sa astept pana luni 22 feb cand se va actualiza noul contract. Astazi luni, am verificat daca testul de viteza s-a  imbunatatirt si am constat ca internetul se comporta la fel ca si in vechiul abonament. Am sunat la dvs si in final am aflat ca am o limitare din router care nu imi permite o viteza mai mare si doresc sa revin la vechea forma. Mentionez ca inainte de actualizarea de vineri a internetului nu figuram cu nici un abonament (pt ca imi expirase in dec 2020) doresc sa revin la vechiul contract fara sa apara ca actualizarea abonament pe 2 ani (exact cum figuram inainte de actualizarea de vineri) astfel incat sa pot beneficia de orice oferta ce ar putea fii disponibila in viitor apropiat.As accepta o actualizare a abonamentului doar daca beneficiez de 6 luni la internet 50% pe un abonament de 2 ani cu viteza internetului de 300 asa cum figuram initial (consider ca nu am putut decide pana pe 21 februarie pt ca actualizarea de vineri s-a facur tarziu adica luni 22 feb si nu stiam ca nu pot beneficia de abonamentul ales.Nu consider ca e din vina mea)Va multumesc pentru intelegere si va rog sa-mi comunicati cum s-a rezolvat

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Upgrade-ul pachetului de internet se face in cateva minute, atat contractual cat si din punct de vedere tehnic, cine v-a zis sa asteptati pana luni, v-a zis prost.
      Ce model de echipament aveti? Este un router personal sau un echipament de la ei? Poate totusi suporta viteze Gigabit.

  10. in data de 02.02.2021 am prelungit contractul pe inc adoi ani ,in idea de a achizitiona untelefon nou,nici pana azi nu ma sunat nimeni. va rog urgentati rezolvarea problemei .

  11. Pe data de 02 febr. 2021 am facut o sesizare(nr ******) in urma careia nu s a rezolvat nimic. Echipa dvs. a venit la adresa, a verificat pe stalp frecventa conexiunii, au constatat ca functioneaza, dar problemele reclamate sunt inca existente si nerezolvate. Va rog sa urgentati remedierea acestora.

  12. Au trecut 5 zile si problemele de semnal TV nu au fost rezolvate. Cine plateste factura emisa pentru functionare optima ? Va rog sa solutionati defectiunea cat mai repede sau nu voi mai fi clientul dumneavoastra. Astept sa ma contactati telefonic si sa lamurim aceasta situatie.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa faceti o sesizare catre ei pentru solutionarea problemei.
      Daca ati sesizat deja aceasta problema si au trecut 5 zile de atunci, puteti cere reducerea facturii in perioada in care nu au functionat serviciile.

  13. Mihail , ***, jud.Mures, cod client:***
    De pe data de 14.02.2021 telefonul are semnal de „ocupat”.
    Nr. telefon: 0365 ****
    Nu avem alta posibilitate de sesizare , deoarece nu este semnal pe mobil in localitatea Deleni.
    Va rugam sa ne rezolvati aceasta avarie.
    Va transmitem si o adresa de mail : *****gmail.com

  14. M-AM PORTAT CU TEL LA DIGI PINA ACUM PRIMEAM FACTURA CABLU SI INTERNET LA ADRESA DE EMAIL IAR CU LUNA FEBRUARIE AM SI TELEFONUL DAR AM PRIMIT MESAJ CU FACTURA PE MOBIL NU SI PE ADRESA DE MAIL CUM PLATESC FACTURA ONLINE COD CLIENT **** DECI DORESC SA PRIMESC FACTURA PE EMAIL CA SA SI POT ACHITA MULTUMESC

  15. Buna seara,
    Abonat **** str. *, Constanta,
    azi 5.02.2021 s-a montat o noua conectare la adresa de la * nr.* si vad ca eu am ramas cu semnal f. f. slab si mi-au disparut semnalele HD.
    Rog verificati

  16. Sinteti singura firmă de televiziune și telefonie din România care intre orele 12 și 13 nu se poate plati facturi. Vodafone, Orange, și Telecom se poate plati si intre orele 12 și 13 la voi nu.

    • Noi nu reprezentam Digi. Dar aveti dreptate in casierii nu se poate plati timp de o ora intre 12-13. Acea ora este ora de pauza . Insa in sistem online se pot plati facturi la orice ora.

    • Depinde de casierie, sunt unele casierii in care sunt mai multi casieri si isi iau pauzele diferit pentru a acoperi si pauza de masa.
      Insa, sunt atatea metode plata, atat online cat si in magazinele PayPoint, PayZone, etc., de ce va afecteaza asa de mult o ora pauza intre 12 si 13?

  17. CATRE, SEDFICIULCONTABILITATE .In luna sep.2020 am facut o sesizare,princare am arátát ca in lunile martîe,aprilie ,mai,plata facturilor digi,din Iasi,str.* bloc*ap.*,s-a facut ,dintr-o eroare a banci,in conul digi Botosáni,firma pe care dvs.ati preluat-o cu tot cu conturi care si la őra actuala sunt dešchise.Va rog insištent a transfera aceste sume pt.pláte fact.viitoare.In caz de nerezolvare voi inceta čontractl cu dvs.Maria

  18. Pentru realocarea platii de pe un cod de client mentionat eronat pe documentul de plata , pe codul de client corect, există cerere tip sau se face cerere de mână?

  19. Cine vreti sa va repare gaurile facute in scarille de bloc,in urma traseelor de cablu si curatenie in urma ,va rugam sa va remediati problemele daca santeti firma serioasa.

    • In Pitesti trebuie sa intre alta televiziune locala Profit 24 TV . In Pitesti nu va intra TVF1. TVF1 are licenta locala pentru Craiova din cate stiu nu are licenta regionala.

  20. De ce s-a scos programul de pescuit și vânatoare ?
    Din această cauza ma voi muta la lat furnizor care acest program sau similar ca tematica.
    L-AȚI ÎNLOCUIT CU NIȘTE RECLAME LA CĂRPE, CHUIAR ADUCE MAI MULȚI AUDITORI, EU CRED CĂ NU.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Va referiti la televiziune analogica sau digitala? The Fishing & Hunting Channel este in continuare in grial digitala Digi, aveti nevoie doar de un televizor cu receptor DVB-C inclus sau daca aveti un TV mai vechi cu tub, aveti nevoie de un decodor de la Digi si de abonamentul Digital.

  21. Buna ziua am 2 luni de cind am comandat un ruter pentru ca vuteza internetului fluctueaza si ii dau restart de cel putin 2 ori pe zi . Eu am internet de 1000 dar merge precum zambilica

  22. Sesisare in 23.01.2020.internet nefunctional.ajunge intr.un final echipa ,in urma a 6 apeluri telefonice pt urgentare un data dec24.01.ora 18.repara dinsii problema.dar pt fix 12 ore!!! azi 25.01.din nou internet care functineaza cu portia /dupa cum bate vintul.cum este de fapt de 2 saptamini incoace.
    Foarte frumos.abonamentul cum il platim tot cu porția???!!!!!
    „Seriozitate si profesionalism” maxim din parte companiei!!!!!!!

  23. Buna ziua.internet nedisponibil de peste 30 ore.a 4 sesizare facuta.De2 saptamini internetul functioneza cu „portia”:1 ora da /3 nu..
    Al 4 apel pe zius de azi.de ieri de la ora 19 ni se transmite:va veni echipa pt interventie.
    O sa ma adresez opc pt nesieriozitate din partea firmei dvs.si cer reziliere contract /pt neindeplinire obligatii si nefunctionalitate servicii contractate.
    Nesirioate maxima din partea

  24. m-am portat cu tel. de la vodafonefe pastrind nr.de telefon,am primit pina la rezolvare o cartela cu nr.digi acum am intrat in reteaua degi intrebare in telefon imi apar doua cartele pot sa scot cea de la vodafon ca -mi scrie doar apeluri de urgenta si apare si cea de digi sa sterg una sa ramina doar cea de digi

  25. Bună ziua. Doresc să devin client RCS_RDS, la o locație noua în sectorul 6, între alte blocuri de locuințe, nu pe camp, și mi se cere să vin cu încă 2 vecini, pe care nu ii cunosc, sa vina firma cu cele necesare bransarii.
    Așa firma sunteți? Aveam alte așteptări.

  26. Buna seara,
    Sunt *****, din Sibiu, Aleea * bl*,ap.*
    Desfasurator ca intru-n film cu suspans:
    1) ieri 9 ianuarie 2021 am facut o sesizare la 0369-400-401 ca nu functioneaza telefonia fixa – raspuns: stim de problema si se va remedia pana la ora 10,30, veti fi informat prin sms. Nici sms nici o rezolvare.
    2) tot in 9 inauarie am revenit la ora 13:18 cu aceeasi sesizare. Raspuns: stim de problema dumneavoastra si se va rezolva pana la ora 15! Nici de asta data nici un sms nici o rezolvare
    3) la ora 17:23 a venit raspunsul ca la sesizarea nr. ***** problema a fost rezolvata!!! INSA NU S-A REZOLVAT.
    4) Am revenit cu sesizarea la ora 20:44 si m-i s-a spus daca sunt acasa intre orele 21 si 23, am spus DA si am asteptat pana la ora 01 dar tot degeaba!
    5) Trecem la a doua zi 10 ianuarie, am sesizat din nou la ora 7:28 problema mea, m-i s-a raspuns ca pana la ora 12 se va rezolva.
    6) La ora 9:17 am fost sunat de pe numarul 03****** in urma sesizarii facute de dimineata. Din nou m-i s-a spus ca va veni cineva la mine acasa intre orele 12 si 15. NU S-A PREZENTAT NIMENI, DECI PROBLEMA NEREZOLVATA!!!!!
    7) An sunat din nou la ora 15:47 la nr. 03****** si foarte dragut m-i s-a raspuns ca se va solutiona problema intre orele 16-19.
    8) Iar acuma este ora 23:53 , nu a venit nimeni, problema nu s-a rezolvat si stau ca un ….. si nu stiu unde i cui sa ma mai adresez.
    Sunt de ani de zile abonat la RCS-RDS, am fost foarte multumit de serviciile prestate avand telefonie, internet, TV si Netflix, la fiecare apel m-i s-a rezolvat foarte repede problema, iar acuma a durat 36 de ore si vor fi pana dimineata 48 de ore pana cand poate se va ezolva.
    Nu am crezut ca asa o firma cu renume se va purta asau clinetii sai!
    Va multumesc ca ati avut rabdarea sa cititi randurile mele si astept un raspuns pertinent si urgent! Desigur si cu rezolvarea problemei si cu cine se face vinovat de acest timp pierdut.

  27. Buna ziua locuiesc in Floresti jud Cluj ,la locatia de pe str.Eroilor unde se incaseaza facturile si abonamentele Digi ,se fac multe pauze motivand dezinfectie vi se pare normal dupa ce ca sant 2 birouri ,3 angajati ,de obicei rand afara ,cand au chef de pauza pun dezinfectia .vi se pare normal..?

  28. in luna dec.2020,am cumparat un televizor nou.Vechiul cablu si chitul decodor HD TV ,nu mai era compatibil cu noul televizor.In urma sesizarii telefonice in luna dec.2020,s-a prezentat tehnicianul dvs.fara sa aduca un chit decodor nou lasindu-mi statia pe care o folosea la verificari.Mentionez ca asa zisa statie este sub orice critica .cu picatele de vopsea,sgiriata un obiect aproape de casare ,in plina pandemie si-a permis sa-mi puna pe masa un asemenea obiect.Apreciez ca a vrut sa rezolve problema ,fara sa ia in calcul inlocuirea in zilele urmatoare,avind o virsta am contat pe moralitatea d=lui fara sa cunosc ca pot refuza un asemenea obiect in acest contest de pandemie.
    Va multumesc !

  29. cerere nr ********/21.12.2020, pt suspendarea pt 3 luni incepand cu ian 2031,a serviciilor ctr. ramasa fara raspuns, factura a fost emisa, rog sa fie anulata

  30. Robert nu este de.la digi , dar digi energy este de la digi . 🤣. Ma digi sunteti varză., mincinoși de prima.clasa . A fost o echipă la.intervenție , a stricat in loc sa.repare , mai exact mi au deslipit mufa din cutia de.pe.stalp si au plecat. I am contactat le am explicat că mi au întrerupt serviciile , lucratorul s a prezentat : buna ziua digi sunt cu ce va putem ajuta , eu parcurgând toti pasi robotului , adică 50 de minute cu …. Va vom prelua imediat, asa ca ii explic domnului Digi de ce l am deranjat . Ma liniștește cum ca se remediată problema pana in orele 22.00 , dar cu condiția să nu fie cineva izolat la domiciliu unde este sesizarea . Ii spun ca.nu este, ba mai mult ii promit ca.nu este si astept echipa . Vine chiar foarte repede 🤣, Doar ca fara scule , da fara scule . Ei i mi spun ce defecțiune am , cum ca in 15 minute vin cei care au produs o si se rezolva , Doar aia au ustensile.de.lipit . Sun după o ora , de au trecut cele 15 minute , imi raspunde o femeie tot cu buna seara Digi sunt . Insist pt un nume ca doar nu ii, le cheamă pe toate Digi , în prima fază ma refuza cum ca s a prezentat, dupa insistențe mi l zice sau cel putin asa cred. Cât despre remedierea defectiunii primesc asigurări că pana la ora 22.00 se rezolva .După 22. 00 sun iar ca o angajată sa mi spuna ca se rezolva dar a doua zi , pentru ca nu mai au pe teren nici o echipă iar problemă.mea.a.fost rezolvată de aia fara scule . Vai cat ma bucur ca sunt client digi , cum mai aflăm eu daca am tensiune, probleme cu inima.si altele fara sa fiu consultat . Niste jeguri , tu nu Robert , Doar nu esti de.la digi🤥

  31. Pe data de 05.01.2021 in jurul orelor 15 am reclamat la sediul Digi Campulung Muscel,Arges o defectiune la cablu la adresa str. **** nr*,Bl.*,Sc.*.Et.*,Ap.*.Am revenit pe data de 06.01.2021 cu a doua reclamatie pe aceeasi tema si a treia oară in jurul orelor 20:00 si nu a venit nici o echipa de interventie sa rezolve problema dupa aproximativ doua zile de asteptare.
    Mentionez ca am platit atat cablul cat si internetul pe intreg anul 2021 si vreau sa aflu ce trebuie sa mai fac. Ma mut la alta firma ? Vad ca va bateti joc de clienti avand probabil prea multi. Astept raspuns.

  32. Buna ziua !
    Ma numesc Ifrim, sunt client RDS din anul 2006, in prezent beneficiez de serviciile dvs. de televiziune prin cablu si telefonie mobila, cu doua numere, prin transfer de la Vodafone. Am cod client : ***** si contract nr. ******.
    In data de 23 noiembrie 2020 am reclamat faptul ca unul din decodoarele HD , de la unul din aparatele TV, nu mai functionaza, in felul acesta neputand beneficia de folosirea televizorului din una din camere. Mentionez ca, in imobil locuiesc impreuna cu familia fiului meu si fiecare are aparat de receptie propriu.
    Mi s-a promis ca in cel mai scurt timp se va rezolva problema, in acest sens s-a deschis comanda nr. ***** / 23.11.2020, si ca voi fi anuntat cand pot merge la centrul din Sos. Pantelimon sa ridic aparatul. Cum nici dupa aproape 40 de zile nu am fost anuntat, va rog frumos sa-mi spuneti daca trebuie sa-mi caut un alt operator deoarece doresc servicii de calitate, asa cum si eu platesc la timp facturile emise.

    Cu multumiri : C. IFRIM

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Puteti face o sesizare catre ei completand formularul de contact de pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact sau urmand una din celelalte metode de contact descrise mai sus.

  33. Am făcut un contract pentru Tv și internet în Cristuru Secuiesc, Harghita în data de 28.12.2020, am făcut sesizări în scris și telefonic pentru instalare și până în prezent nimic. Oare mai aștept sau renunț

  34. Vreu sa aflu daca trebue facut un nou contract la energie(scandalul cu ANRE)si am o reclamatie pentru contorul de curent inregistrata laRDS cu nr.******** din31/12/2020 si nu am primit nici un raspuns

  35. Buna ziua,
    Reprezentantii legali ai asociatiei sus mentionate au inscris la dumneavoastra, in 14.11.2019 sub nr.*****, o petitie privind necesitatea stragerii cablorilor si a tecilor de cabluri care atarna pe partile comune cat si desfiintarea cutiilor imense din zonele de acces in apartamente, deoarece sr intentiona zugravirea spatiilor interioare.
    IN data de 29.10.2019 s-a prezentat la fata locului reprezentantul dumneavoastra ***** care a specificat ca solicitarea noastra este posibila a se realiza numai in situatia in care toti abonatii RCS&RDS, trec pe fibra optica .
    Acest lucru s-a realizat pana in februarie 2020.
    Situatia insa a ramas aceiasi.
    Nu s-a facut absolut nimic in ciuda tuturor demersurilor care au urmat.
    Va rugam desemnati persoana competenta pentru analiza si dispunere masuri .
    In trimestrul II, 2021, urmeaza sa zugravim partile interioare ( comune) ocazie cu care, conform celor mentionate si in materialul initial, taiem si desfiintam toate traseele de cabluri care atarna pe tavane si pereti, precum si imensele cutii de pe pereti.
    Va asumati toate neplacerile care vor fi generate ca urmare a actiunii noastre.
    Asteptam sa fim intelesi si sa nu se genereze neplaceri pentru abonatii dumneavoastra care la randul lor au primit fiecare pe baza de semnatura cate o instiintare in sensul celor mentionate.

  36. Bună seara… formulez și eu o solicitare deoarece suntem 3 familii care dorim să ne abonăm la Digi prin cablu….eu momentan nu am găsit altă soluție decât să mă abonez la antena Digi… noi dorim dacă se poate sa ne rezolvați pentru rețeaua terestră…de unde a rămas cablu nouă ne trebuie 2 stilpi sau pari pină la mine…in cazul în care ne găsiți o soluție cu rezolvare la această solicitare va mulțumim…

  37. Buna ziua !
    Doresc sa sesizez faptul ca postul meu telefonic este deranjat de mai bine de o saptamana.Numarul de telefon este 0258*****, adresa Vintu de Jos, str * ,nr *, jud Alba.
    As dori sa mut un televizor ,deoarece voi reconfigura mobila din camera, astfel ca trebuie prelunjit cablul TV.
    CU RESPECT, ANA

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa faceti o sesizare in acest sens telefonic la relatii cu clientii (deranjamente) la numarul 0358400401 sau completati formularul de contact de pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact

  38. Buna ziua si La multi ani ! In calitate de administrator al Asociatiei de Proprietari Bl. *, Aleea *,Nr.*, Sector *, BUCURESTI, va adresam rugamintea de a lua masuri de indepartare sau repozitionare a cablajului ce este amplasat pe blocul *, intrucat acesta este in proces de reabilitare termica si cablurile pentru semnal TV obstructioneaza efectuarea lucrarilor. Cu multumiri, ILIE – Administrator