Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Vodafone Romania (@upc.ro @vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2450 COMENTARII

  1. Buna seara.
    O problema ciudata cu internetul:
    Inainte de 25.10(cand ati facut revizia noaptea)Jocul de poker online mergea bine pe tableta si smartphone.

    Dupa 25.10 ceva nu mai merge bine.Pe tableta si smartphone jocul abia se mai incarca(se deschide si se reinchide vreo 6-8 minute!!!!!)si nu ruleaza la parametrii normali(desi speed testul imi arata download de aprox.200 Mbps pe tableta la wi-fi!).Si cum nu pot sta tot timpul in fata calculatorului,am nevoie si de tableta sa functioneze optim ( ca pot pierde bani-nu multi,de distractie,dar suficienti ca sa ma enervez!).
    Nici ,,Flashscore”, nici ,,Betano”unde am cont si vreau sa joc,sa verific de pe tableta sau smatphone nu se deschid aici(ACASA) cum trebuie!
    Si NU tableta este de vina pentru ca:
    – am testat tableta cu internet de la cartela si functioneaza optim.
    -am testat tableta cu internet prin tethering de la smartphone si functioneaza optim.
    -testez zilnic tableta intr-un loc unde am conexiune de la Orange (de 50 Mbps abonament la modem cu cartela si viteza de download de aprox 35 Mbps) si functioneaza optim!
    -am testat azi tableta la sora mea care are acelasi abonament la UPC ca si mine( 500 Mbps) si…functioneaza optim!!Si smartphonul la fel.
    Am facut cam tot ce trebuia legat de resetare(pornit,oprit,scos din priza,apasat butonul de resset pana se stingeau ledurile verzi,tot) fara efect pozitiv.
    Acum 2 zile am schimbat routerul (CONNECT 500 ) in speranta ca se rezolva problema.
    Nu s-a rezolvat nici prin inlocuirea routerului!!!!!Chiar nu stie nimeni sa rezolve ciudatenia asta?
    Probabil solutia este sa reziliez abonamentul de la UPC pentru slaba calitate a internetului.

    • Buna seara,
      Cel mai probabil este o problema cu splitterul din care aveti trasa fibra sau o problema mai complexa la nivel de QoS. Ei pot verifica in detaliu, faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) dar detaliati neaparat testele pe care le-ati facut, nu e posibil prin hotspot de la smartphone sa functioneze cum trebuie si conectat direct la echipamentul UPC sa nu fie in regula.

      • Le-am scris 2 emailuri(ultimul pe 31.10)in care am detaliat cele de mai sus(care sunt copy-paste din emailul trimis lor)dar inca nu am primit raspuns;iar problema inca persista!!!!
        Multumesc pentru raspuns.

        • Daca nu ati pimit raspuns pana acum puteti face reclamatie la Protectia Consumatorului si sa ii anuntati si pe cei de la UPC ca ati facut asta, poate acesta o sa fie imboldul de care au nevoie pentru a oferi o solutie.

    • Cei de la UPC au avut frecvent si de lunga durata probleme cu platforma MyUPC, de fiecare data cand i-am contactat, mi-au raspuns dupa cateva zile ca au rezolvat problema. Dar se pare ca problema revine mereu, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa faceti o sesizare in care sa reclamati nefunctionarea platformei MyUPC, descriind exact care este problema. Tot atunci puteti sa reclamati si faptul ca nu primiti facturile pe mail, posibil sa fie legate cele 2 probleme, daca au acelasi sistem online atat pentru facturare cat si pentru MyUPC.

  2. Sal. am un media Box deja si as dori inca unul, am contract cu UPC de foarte mult timp nu doresc rezilierea lui doar ca avind in vedere durata contractului, speram ca pot beneficia de un media Box secundar fara alte plati?

    Cu respect.

  3. Buna seara,
    Sunt S. Angela, loc. Campia Turzii, jud. Cluj, str. Retezatului, nr. *, ap. * . In zona noastra de vreo jumatate de ora nu mai functioneaza nici televiziunea nici internetul UPC. As dori sa stiu daca este vreo defectiune in aceasta zona. Multumesc

    • Buna seara,
      In prezent cei de la UPC nu au anuntata o avarie generala in Campia Turzii. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Cluj (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens, posibil sa fie o problema cu echipamentul din care aveti trase serviciile de televiziune si internet.

  4. Buna seara.am silicitat un pachet sport mi sa aprobat metionez ca detin 2 tv un LG care are smartcard si merge pachetul sport si un samsung care nu are smartcard si as dori si pt acesta.care este procedura de a intra in posesia lui pt a merge lachetul sport si pe acest tv

  5. buna ziua, doresc sa reziliez contractul inca valabil cu cei de la UPC deoarece la adresa respectiva nu va mai locui nimeni pe o perioada nedeterminata
    cum trebuie sa procedez

      • Da dar ei spun ca nu se poate rezilia
        Far legea aceea prin care se spune ca putem rezilia contractele nu se aplica ?
        Plecand din tara voi fi obligata sa olatesc nuste servicii degeaba ptr ca la adresA respectiva nu va mai locui nimeni

        • Nu stiu ce sa zic deoarece ei nu cer in mod explicit taxe de reziliere, cer taxe de activare/instalare care au fost subventionate de catre compania UPC. Depinde ce scrie in contract deoarece sunt mai multe formulare de contract in functie de perioada cand ati semnat, verificati contractul si eventual puteti solicita o parere si la Protectia Consumatorului. Daca aveti acte doveditoare ca o sa locuiti la alta adresa (in alta tara), le puteti atasa.

  6. Cei de la UPC au o avarie generala care afecteaza serviciul de televiziune analogica in Bistrita, Nasaud si Reghin. Problema este de aseara, este cunoscuta de catre reprezentantii UPC care au oferit termen estimativ ora 21:00, un termen foarte mare, sa speram ca nu va dura atat.

    • Cei de la serviciul de relatii cu clientii UPC nu au program in momentul acesta, daca problema nu se va rezolva pana maine dimineata va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Buzau (deranjamente).

  7. buna ziua! sant cristina si as vrea sa reziliez un contract cu ups ,am doua,si unul este la o garsoniera si se vinde, am uitat sa va spun ca amandoua sant pe sotu ,*, in data de 15 trebuie eliberata si atunci este sfarsit de luna la cablu si as vrea sa il reziliez

    • Ne-a mai fost reclamata aceasta problema de catre o persoana din Alba Iulia, este posibil sa fie o coincidenta sau sa aiba probleme cu semnalul in mai multe zone. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Alba (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.

  8. Locuiesc în Alba Iulia, str, B-dul 1 Decembrie 1918, bl * ap. *. Sunt abonat TV la UPS, motiv pentru care î-mi plătesc abonamentul cu regularitate. Deoarece înregistrez în fiecare zi (după masa când am timp de tv), de cca. 8-10 zile întreruperi ale programului, cu afişul „Semnal slab sau fără semnal” vă rog să remediaţi cât mai urgent problema acestor întreruperi. Dacă problema va continua după următoarele 3 zile voi şti că trebuie să-mi găsesc alt furnizor.
    Cu stimă.

    • Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema privind televiziunea va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Alba Iulia (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.

  9. Astept un raspuns de la dvs , am vorbit cu un electronist care sa imi dea un indiciu dupa ce vede situatia ka fata locului deaceea am amanat vizita celor de la upc , oricum am inteles ca trebuie sa ma adresez Protectiei Concumatorului OPC sau cum s or numii acum , insa va intreb am vro sansa ?

    • Nu stiu ce sanse aveti, asa cum am spus nu cunosc cazuri in care sa se fi defectat echipamente din cauza operatorului telecom, faceti reclamatie la Protectia Consumatorului deoarece nu aveti de pierdut.

  10. Nu beneficiez de nici un serviciu de la ora 23;40 in Bucuresti Sector 6. Cum facem ca nu e prima dată când se întâmplă acest lucru, la 2-3 seri raman fara semnal pe timp de noapte cand vreau sa vad ceva la Tv sau sa discut pe internet nu pot. De ce ca sunt corect și plătesc, nu am dreptul sa beneficiez de servici 24/24/7

    • Din pacate acum nu este program la serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a verifica daca exista o avarie generala in Bucuresti insa ce pot sa va spun este ca noi cel putin nu am mai primit sesizari privind nefunctionarea serviciilor in Bucuresti. Asa se intampla la operatorii care nu au program non stop cel putin la relatii cu clientii, in afara programului nu beneficiati de suport. Daca problema nu se va rezolva pana maine, va recomand sa ii contactati atunci pentru a face o sesizare.

  11. Buna seara , sunt din Bucuresti sector 3 si am de ani de zile abonament la upc Astral si in general nu am avut probleme pana astazi de dimineata , fara a fi pornit mediaboxul upc a inceput sa scoata scantei ca artificiile si a luat foc , mi s a stricat DVD care era sub el cat si televizorul un LG plasma de 90cm . Am sunat la upc Astral , au venit pe la ora 14 , mi au schimbat mediaboxul , am luat televizrul de la mama din camera si l am conectat la mediabox prin cablul HDMI , le am bagat in priza , le am dat drumul si in circa 10 minute a luat foc mediaboxul cat si televizorul nou care ardea exact pe la mufa HDMI cu flacara deschisa , am filmat cu telefonul . Care este cauza daca puteti sa ma ajutati si pe mine si cine e vinovat ? Cui pot sa ma adresez pentru recuperarea pagubelor ?
    Va rog sa ma ajutati daca puteti ca am dat pe un televizor 1600ron si pe celalalt 1100ron , puteti sa ma sunti si pe tel 0729298365

    • Buna seara,
      Este foarte bine ca ati sesizat aceasta problema la UPC, va recomand sa faceti o sesizare la UPC pentru recuperarea banilor pe televizoare, cereti atat numarul de inregistrare al sesizarii pe care ati facut-o astazi cat si numarul inregistrarii pe care o veti face pentru restituirea banilor, daca nu primiti un raspuns in 30 de zile, va adresati cu aceste numere de sesizare la Protectia Consumatorului. Cei de la UPC va vor spune cu siguranta ca nu sunt responsabili si ca nu despagubesc abonatii pentru astfel de cazuri insa poate cei de la OPC va vor da dreptate. Personal nu cunosc astfel de cazuri in care sa fi fost despagubiti abonatii operatorilor de telecomunicatii deoarece sunt rare cazurile in care un TV/PC sa se defecteze de la decodor sau router, insa cunosc cazuri ale abonatilor de energie electrica, care si-au recuperat pagubele in urma unor caderi de tensiune, insa dupa multe sesizari facute la ei si la Protectia Consumatorului.
      Asa ca va doresc spor si multa bafta la sesizari.

    • Am contactat ieri serviciul de relatii cu clientii UPC si mi s-a spus ca s-au rezolvat problemele de logare pe platforma MyUPC insa se pare ca exista in continuare probleme cu diverse sectiuni din cont.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa faceti o sesizare in care sa mentionati exact ce nu va functioneaza sa faceti din platforma MyUPC, poate reusesc sa-i dea de cap intr-un final.
      In ultimele luni au avut probleme mari atat cu site-ul cat si cu platforma MyUPC, probleme care dureaza zile in sir.
      Nu stiu ce se intampla cu dezvoltatorii UPC dar sunt probleme majore din punctul acesta de vedere.

    • Buna seara,
      In prezent cei de la UPC au o avarie majora care le afecteaza serviciile in mai multe localitati din judetul Mehedinti, in special clientii preluati de la reteaua Eniasan. Cel mai probabil si dumneavoastra aveti televiziunea nefunctionala din acelasi motiv.

  12. Neputând accesa MY UPC, nu mai am acces la factură și nu-mi mai pot plăti abonamentul!
    La accesarea MY UPC – login, îmi apare mesajul ”Ne pare rau, a aparut o eroare. Va rugam sa reincercati.”

    • Este o problema cu platforma online MyUPC, situatia este cunoscuta de catre cei de la UPC si se lucreaza pentru remediere. Ca de obicei, dureaza foarte mult timp rezolvarea problemei.
      Fie asteptati sa rezolve problema, fie platiti printr-o alta modalitate.

    • Se pare ca sunt din nou probleme cu platforma MyUPC (au mai avut o perioada mare de nefunctionare acum aproximativ o luna, sa zic), din pacate nu prea ai ce sa faci decat sa astepti rezolvarea, cu siguranta cei de la UPC cunosc problema.
      Daca vrei poti sa faci si o sesizare la ei pentru a te anunta cand se va rezolva.

    • Buna seara,
      Nu sunt la curent cu o problema generala a platformei MyUPC. Ce browser folositi? Incercati si cu alt navigator si verificati daca aveti aceeasi problema. Daca este aceeasi problema atunci e clar o problema cu platforma lor.
      Din pacate, nu am un cont MyUPC pentru a putea testa si eu in acest moment.

  13. Buna ziua
    Ma numesc mihaela sunt animată la upisi sii nu pot intra la relația cu clienti .Sunt din moreni dîmbovița si puna acum am avut un singur televizor cu un singur aparat si acum am un alt televizor si vreau sa ma lege si la celălat televizor
    M as bucura daca puteti sa ma ajutati ptr ca nu pot intra in direct la relația cu clienti
    Am intrat pe pagina dv si nu sunteti de la upisi

    • Buna ziua, pentru aceasta situatie trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Dambovita. Daca nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare pe pagina oficiala de Facebook UPC Romania sau pe site-ul UPC completand formularul online.

  14. Nu am semnal de ieri de la ora 16 …am contract cu UPC ..Sunt cu plata la zi …Nu stiu ce se intampla !!! Nu ne răspunde nimeni la telefon de la Motru ….Sunt din Cernaia ,Corcova ,jud MH .Ce pot face ?

    • La telefon nu raspund deoarece au multe solicitari in acelasi timp si trebuie sa asteptati mai mult timp pentru a va fi preluat apelul. Altfel, puteti face o sesizare prin care sa reclamati acest deranjament online pe site-ul UPC sau pe pagina oficiala de Facebook UPC Romania.

  15. Doresc incetare furnizare servicii UPC la adresa Ploiesti, intr.Castor nr.* pe numele Rosca M.
    Mentionez ca nu am un contract valabil. Data incetare astazi, 19.10.2018.
    As dori sa precizati cand si unde pot preda aparatura folosita.
    Multumesc!

  16. Pai ce mama dracului te angajezi sa dai relatii la clienti pe UPC ce functioneaza si ce nu functioneaza pe atatea zone .Eu cred ca UPC s-a extins si fara infrastura adecvata.
    Iar info pe care le dai vin de la UPC sau le dai adburtibus.Mintea ta pusa la un ciine
    merge cu coada inainte.Imi este mila de tine , eu la 70 de ani sunt disperat ca nu am internet
    Era mai bine cu Eniasan de Motru.Eu lucrez ( cu contract ) prin VPN de aici de la Valea Cosustei pe Bucuresti,
    Otopeni, Calarasi , Fetesti,Valcea , Brasov, si primesc pe E-Mail dispoztie de lucru de la seful meu de la Bucuresti si trbuie sa rezolv problemele.
    Pe Bucuresti am la dispozitie dou servere cu HD 4 SAS cu 128 GB pe Ram
    unul este pe productie si al doilea este pe replicare .Pe primul am instalat sistem de operare
    peste care am instalat VM ( masina virtuala de la Oracle) si pe VM am instlata Postgresql 10
    Asa ca am nevoie de internet
    eu nu am cacat de gluma
    Te rog propune un alt distribuitor de internet
    Ca sa renut la UPC

  17. Am platit factura la ora 08.27 astazi 18.10.2018
    in valoare de 120 de lei cu chitanta nr 349184 cod client 3070136-1
    si nici acum nu am internet pe Valea Cosustei
    Sunteti o firma CACAT de CACAT
    cu o conducere de CACAT de CACAT
    Mai ROBERT nu vreau explicatii vreau internet conform contractului
    Altfel ma leg de nevastata ca sa vada toti clientii ce atentie va dau

    • Nici n-o sa-ti sterg comentariul, ca m-ai amuzat.
      Nu stiu unde ai vazut tu ca eu sunt angajat UPC. Sau ca Media-Max.ro = UPC. Eu zic sa te mai uiti inca o data unde ai intrat si unde ai comentat.
      Daca nu vrei explicatii de la mine gratis, atunci du-te la UPC si cere explicatii, ca lor le platesti.
      P.S.: Doar atat te-a dus mintea, ca te iei de nevasta-mea? Oricum n-am, da` asa ca idee. 🙂
      P.P.S: Esti asa frustrat de obicei in orice situatie sau doar acum? Relaxeaza-te ca faci riduri.

  18. De 24 ore nu exista servicii UPC in zone din Roman. Asta dupa ce toata saptamana a avut intreruperi. Sesizarile au ramas – desigur – fara raspuns sau remediere. Connect box-ul afiseaza o data din 1970 (super, ne-am intors in timp). Ma mir ca UPC n-a auzit de backup – nu doar de soft si si sisteme hardware de redirectionare a serviciilor atunci cand echipamentele principale se defecteaza. Abia astept sa platesc 3,5 lei in plus/luna…..

    • Probabil au (sau cel putin ar trebui sa aiba) redundanta in retea atat fizica, cat si virtuala insa depinde care este motivul nefunctionarii. Daca de exemplu este din cauza echipamentului de pe casa scarii, s-a defectat sau este un enclosure picat in zona, n-o sa stea nimeni sa asigure redundanta pentru o mana de abonati. Pentru ca asta costa. Nu mai discutam de centre de backup pentru recuperare in caz de dezastru, asta nu exista nici macar la nivel de localitate, daca au regional e bine, desi nu cred ca au nici regional.

    • Buna ziua, pentru a doua cartela CI+ trebuie sa faceti o comanda online, telefonic la relatii clienti sau in unul din punctele de prezenta UPC. Cat despre montarea splitterului trebuie sa sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC si sa faceti o sesizare pentru a ajunge o echipa de interventii acasa.

  19. Bună ziua, in numele locatarilor din Timișoara,str. C-tin Brâncoveanu nr.5*, vă rugăm retrasarea cablurilor pe casa scării din doua motive : 1.au fost trasate aiurea fara estetica 2.reabilitam casa scării în maxim 1 lună de la data prezentei.
    În speranța soluționării amiabile, vă mulțumim.
    Dorim răspuns.

    • Buna ziua,
      La ce operator va referiti, la UPC?
      Pentru verificarea si rearanjarea cablurilor de pe casa scarii trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii urmand ca ei sa trimita o echipa de infrastructura in zona.

  20. Buna ziua !
    Va solicit incetarea contractului de televiziune de la adresa : Str.Troienelor Nr.* incepand cu data de 01.11.2018.
    Mentionez ca aceasta solicitare are la baza motivul mutarii mele de la aceasta adresa.

    • Buna ziua,
      Pentru rezilierea contractului trebuie sa faceti o cerere de reziliere la UPC.
      Daca doriti, puteti sa faceti transferul serviciilor la noua adresa, daca exista acoperire pentru serviciile prin cablu UPC.

    • Buna seara, in acest moment cei de la UPC nu au o avarie tehnica majora anuntata in Roman, drept urmare va recomand sa resetati echipamentul UPC iar daca problema este aceeasi, sa sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC Neamt (deranjamente) si sa sesizati aceasta problema.