Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.
In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);
-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!
Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:
- Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
- Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
- Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
- Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.
Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.
- Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
- E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
- Facebook. Exista pagina de Facebook
UPCVodafone Romania (@upc.ro@vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme. - Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
- Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.
Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business
Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:
- 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
- 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
- 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
- E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
- Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;
In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:
-cum se citesc datele de pe factura UPC;
-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;
-instalare si conditii contractare servicii UPC;
-informatii Horizon si Horizon Go;
-diverse operatiuni televiziune si internet fix;
Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?
Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:
- pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
- pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC
In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:
- sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
- solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;
Cum putem rezilia contractul UPC?
Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.
Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.
De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC
Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?
Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;
In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.
Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;
Buna seara.
O problema ciudata cu internetul:
Inainte de 25.10(cand ati facut revizia noaptea)Jocul de poker online mergea bine pe tableta si smartphone.
Dupa 25.10 ceva nu mai merge bine.Pe tableta si smartphone jocul abia se mai incarca(se deschide si se reinchide vreo 6-8 minute!!!!!)si nu ruleaza la parametrii normali(desi speed testul imi arata download de aprox.200 Mbps pe tableta la wi-fi!).Si cum nu pot sta tot timpul in fata calculatorului,am nevoie si de tableta sa functioneze optim ( ca pot pierde bani-nu multi,de distractie,dar suficienti ca sa ma enervez!).
Nici ,,Flashscore”, nici ,,Betano”unde am cont si vreau sa joc,sa verific de pe tableta sau smatphone nu se deschid aici(ACASA) cum trebuie!
Si NU tableta este de vina pentru ca:
– am testat tableta cu internet de la cartela si functioneaza optim.
-am testat tableta cu internet prin tethering de la smartphone si functioneaza optim.
-testez zilnic tableta intr-un loc unde am conexiune de la Orange (de 50 Mbps abonament la modem cu cartela si viteza de download de aprox 35 Mbps) si functioneaza optim!
-am testat azi tableta la sora mea care are acelasi abonament la UPC ca si mine( 500 Mbps) si…functioneaza optim!!Si smartphonul la fel.
Am facut cam tot ce trebuia legat de resetare(pornit,oprit,scos din priza,apasat butonul de resset pana se stingeau ledurile verzi,tot) fara efect pozitiv.
Acum 2 zile am schimbat routerul (CONNECT 500 ) in speranta ca se rezolva problema.
Nu s-a rezolvat nici prin inlocuirea routerului!!!!!Chiar nu stie nimeni sa rezolve ciudatenia asta?
Probabil solutia este sa reziliez abonamentul de la UPC pentru slaba calitate a internetului.
Buna seara,
Cel mai probabil este o problema cu splitterul din care aveti trasa fibra sau o problema mai complexa la nivel de QoS. Ei pot verifica in detaliu, faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) dar detaliati neaparat testele pe care le-ati facut, nu e posibil prin hotspot de la smartphone sa functioneze cum trebuie si conectat direct la echipamentul UPC sa nu fie in regula.
Le-am scris 2 emailuri(ultimul pe 31.10)in care am detaliat cele de mai sus(care sunt copy-paste din emailul trimis lor)dar inca nu am primit raspuns;iar problema inca persista!!!!
Multumesc pentru raspuns.
Daca nu ati pimit raspuns pana acum puteti face reclamatie la Protectia Consumatorului si sa ii anuntati si pe cei de la UPC ca ati facut asta, poate acesta o sa fie imboldul de care au nevoie pentru a oferi o solutie.
Ce se intampla cy MyUPC ?
Nu functioneaza…
Nu mai primesc nici facturile pe e-mai ! Ultima e din sep 2018…
Cei de la UPC au avut frecvent si de lunga durata probleme cu platforma MyUPC, de fiecare data cand i-am contactat, mi-au raspuns dupa cateva zile ca au rezolvat problema. Dar se pare ca problema revine mereu, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa faceti o sesizare in care sa reclamati nefunctionarea platformei MyUPC, descriind exact care este problema. Tot atunci puteti sa reclamati si faptul ca nu primiti facturile pe mail, posibil sa fie legate cele 2 probleme, daca au acelasi sistem online atat pentru facturare cat si pentru MyUPC.
Multzam, am reclamat, sa vedem cat dureaza, pana una alta am platit la Agentia UPC…
Cel mai bine, nu stiu ce se intampla cu ei incat nu reusesc sa rezolve o problema veche de cateva luni, pe partea aceasta au probleme mari. Asteptam sa rezolve definitiv.
Bună ziua, o amanare de plata va rog, Ghita Daniel, str Pietei, nr 101a sector 1 București. Mulțumesc!!
Buna ziua,
Pentru amanarea platii trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC.
Nu mia amarut emailu
Te referi la mailul de confirmare trimis de catre UPC dupa crearea contului?
Televizorul nu functioneaza corespunzator. Se opreste in timpul emisiuni (face pauza de cateva secunde)
In ce localitate aveti probleme cu televiziunea?
In acest moment exista o avarie generala UPC in Snagov.
Buna seara, televizorul nu functioneaza normal, se opreste in timpul emisiuni la UPS in Gradinari, sat Tantava, Giurgiu
Sal. am un media Box deja si as dori inca unul, am contract cu UPC de foarte mult timp nu doresc rezilierea lui doar ca avind in vedere durata contractului, speram ca pot beneficia de un media Box secundar fara alte plati?
Cu respect.
Salut Francisc,
Pentru al doilea mediabox trebuie sa platesti chirie 5 lei pe luna.
Buna seara,
Sunt S. Angela, loc. Campia Turzii, jud. Cluj, str. Retezatului, nr. *, ap. * . In zona noastra de vreo jumatate de ora nu mai functioneaza nici televiziunea nici internetul UPC. As dori sa stiu daca este vreo defectiune in aceasta zona. Multumesc
Buna seara,
In prezent cei de la UPC nu au anuntata o avarie generala in Campia Turzii. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Cluj (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens, posibil sa fie o problema cu echipamentul din care aveti trase serviciile de televiziune si internet.
Buna seara.am silicitat un pachet sport mi sa aprobat metionez ca detin 2 tv un LG care are smartcard si merge pachetul sport si un samsung care nu are smartcard si as dori si pt acesta.care este procedura de a intra in posesia lui pt a merge lachetul sport si pe acest tv
Buna seara,
Trebuie sa solicitati la serviciul de relatii cu clientii UPC un al doilea digital card.
Buma ziua
P. georgeta..beregsau mare str.4 ..nr* , nu functioneaza cablul
Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) in care sa mentionati nefunctionarea televiziunii prin cablu.
buna ziua, doresc sa reziliez contractul inca valabil cu cei de la UPC deoarece la adresa respectiva nu va mai locui nimeni pe o perioada nedeterminata
cum trebuie sa procedez
Buna ziua, pentru rezilierea contractului UPC trebuie sa fie depusa o cerere de reziliere intr-un punct UPC de catre titularul contractului.
Da dar ei spun ca nu se poate rezilia
Far legea aceea prin care se spune ca putem rezilia contractele nu se aplica ?
Plecand din tara voi fi obligata sa olatesc nuste servicii degeaba ptr ca la adresA respectiva nu va mai locui nimeni
Nu stiu ce sa zic deoarece ei nu cer in mod explicit taxe de reziliere, cer taxe de activare/instalare care au fost subventionate de catre compania UPC. Depinde ce scrie in contract deoarece sunt mai multe formulare de contract in functie de perioada cand ati semnat, verificati contractul si eventual puteti solicita o parere si la Protectia Consumatorului. Daca aveti acte doveditoare ca o sa locuiti la alta adresa (in alta tara), le puteti atasa.
Cei de la UPC au o avarie generala care afecteaza serviciul de televiziune analogica in Bistrita, Nasaud si Reghin. Problema este de aseara, este cunoscuta de catre reprezentantii UPC care au oferit termen estimativ ora 21:00, un termen foarte mare, sa speram ca nu va dura atat.
Bună seara! Sunt din Bistrița și s-a întrerupt emisă ptr cablu UPC. apare 7 culori pe toate canalele. Oare cand se va remedia problema???
Buna seara, cei de la serviciul de relatii cu clientii UPC nu au program in momentul acesta, daca problema nu se va rezolva pana maine dimineata va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Bistrita (deranjamente).
Multumesc frumos! Seară plăcută!
Cu placere! O seara buna!
Draghici Tiberiu , abonat UPC Buzau, reclam ca nu imi merge internetul.
Cei de la serviciul de relatii cu clientii UPC nu au program in momentul acesta, daca problema nu se va rezolva pana maine dimineata va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Buzau (deranjamente).
buna ziua! sant cristina si as vrea sa reziliez un contract cu ups ,am doua,si unul este la o garsoniera si se vinde, am uitat sa va spun ca amandoua sant pe sotu ,*, in data de 15 trebuie eliberata si atunci este sfarsit de luna la cablu si as vrea sa il reziliez
Buna ziua,
Pentru rezilierea contractului trebuie sa se deplaseze titularul contractului intr-un sediu UPC pentru a depune cererea de reziliere.
La Blaj semnalul televiziune UPC este foarte prost.
Ne-a mai fost reclamata aceasta problema de catre o persoana din Alba Iulia, este posibil sa fie o coincidenta sau sa aiba probleme cu semnalul in mai multe zone. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Alba (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.
buna seara
de ce nu mai pot accesa contul meu UPC pentru a mi plati online factura?
Buna seara, ce eroare cand incercati sa accesati contul MyUPC?
Nu mi mai recunoaste parola, am incercat sa ma conectez prin fb si imi spune ca este deja existent contul
Pe laptop imi spune ca s a produs o eroare
Cei de la UPC au avut probleme in ultima perioada cu platforma MyUPC, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a se verifica punctual problema dumneavoastra.
Multumesc mult, noapte buna
Pentru putin, o seara buna!
Locuiesc în Alba Iulia, str, B-dul 1 Decembrie 1918, bl * ap. *. Sunt abonat TV la UPS, motiv pentru care î-mi plătesc abonamentul cu regularitate. Deoarece înregistrez în fiecare zi (după masa când am timp de tv), de cca. 8-10 zile întreruperi ale programului, cu afişul „Semnal slab sau fără semnal” vă rog să remediaţi cât mai urgent problema acestor întreruperi. Dacă problema va continua după următoarele 3 zile voi şti că trebuie să-mi găsesc alt furnizor.
Cu stimă.
Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Pentru aceasta problema privind televiziunea va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Alba Iulia (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.
Cand expira contractul meu cu UPC?
Pentru a afla informatii despre perioada in care va expira contractul UPC va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC.
Astept un raspuns de la dvs , am vorbit cu un electronist care sa imi dea un indiciu dupa ce vede situatia ka fata locului deaceea am amanat vizita celor de la upc , oricum am inteles ca trebuie sa ma adresez Protectiei Concumatorului OPC sau cum s or numii acum , insa va intreb am vro sansa ?
Nu stiu ce sanse aveti, asa cum am spus nu cunosc cazuri in care sa se fi defectat echipamente din cauza operatorului telecom, faceti reclamatie la Protectia Consumatorului deoarece nu aveti de pierdut.
Nu beneficiez de nici un serviciu de la ora 23;40 in Bucuresti Sector 6. Cum facem ca nu e prima dată când se întâmplă acest lucru, la 2-3 seri raman fara semnal pe timp de noapte cand vreau sa vad ceva la Tv sau sa discut pe internet nu pot. De ce ca sunt corect și plătesc, nu am dreptul sa beneficiez de servici 24/24/7
Din pacate acum nu este program la serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a verifica daca exista o avarie generala in Bucuresti insa ce pot sa va spun este ca noi cel putin nu am mai primit sesizari privind nefunctionarea serviciilor in Bucuresti. Asa se intampla la operatorii care nu au program non stop cel putin la relatii cu clientii, in afara programului nu beneficiati de suport. Daca problema nu se va rezolva pana maine, va recomand sa ii contactati atunci pentru a face o sesizare.
Buna seara , sunt din Bucuresti sector 3 si am de ani de zile abonament la upc Astral si in general nu am avut probleme pana astazi de dimineata , fara a fi pornit mediaboxul upc a inceput sa scoata scantei ca artificiile si a luat foc , mi s a stricat DVD care era sub el cat si televizorul un LG plasma de 90cm . Am sunat la upc Astral , au venit pe la ora 14 , mi au schimbat mediaboxul , am luat televizrul de la mama din camera si l am conectat la mediabox prin cablul HDMI , le am bagat in priza , le am dat drumul si in circa 10 minute a luat foc mediaboxul cat si televizorul nou care ardea exact pe la mufa HDMI cu flacara deschisa , am filmat cu telefonul . Care este cauza daca puteti sa ma ajutati si pe mine si cine e vinovat ? Cui pot sa ma adresez pentru recuperarea pagubelor ?
Va rog sa ma ajutati daca puteti ca am dat pe un televizor 1600ron si pe celalalt 1100ron , puteti sa ma sunti si pe tel 0729298365
Buna seara,
Este foarte bine ca ati sesizat aceasta problema la UPC, va recomand sa faceti o sesizare la UPC pentru recuperarea banilor pe televizoare, cereti atat numarul de inregistrare al sesizarii pe care ati facut-o astazi cat si numarul inregistrarii pe care o veti face pentru restituirea banilor, daca nu primiti un raspuns in 30 de zile, va adresati cu aceste numere de sesizare la Protectia Consumatorului. Cei de la UPC va vor spune cu siguranta ca nu sunt responsabili si ca nu despagubesc abonatii pentru astfel de cazuri insa poate cei de la OPC va vor da dreptate. Personal nu cunosc astfel de cazuri in care sa fi fost despagubiti abonatii operatorilor de telecomunicatii deoarece sunt rare cazurile in care un TV/PC sa se defecteze de la decodor sau router, insa cunosc cazuri ale abonatilor de energie electrica, care si-au recuperat pagubele in urma unor caderi de tensiune, insa dupa multe sesizari facute la ei si la Protectia Consumatorului.
Asa ca va doresc spor si multa bafta la sesizari.
Administrator cont nu merge,servicii nu merg,,,horizon go,,,,,,nimic,,,,sunt foarte dezamăgit,,,,,
Am contactat ieri serviciul de relatii cu clientii UPC si mi s-a spus ca s-au rezolvat problemele de logare pe platforma MyUPC insa se pare ca exista in continuare probleme cu diverse sectiuni din cont.
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa faceti o sesizare in care sa mentionati exact ce nu va functioneaza sa faceti din platforma MyUPC, poate reusesc sa-i dea de cap intr-un final.
In ultimele luni au avut probleme mari atat cu site-ul cat si cu platforma MyUPC, probleme care dureaza zile in sir.
Nu stiu ce se intampla cu dezvoltatorii UPC dar sunt probleme majore din punctul acesta de vedere.
Avarie majora UPC in Ploiesti, Popesti-Leordeni si mai multe localitati din judetul Mehedinti.
Buna seara! De ce nu functioneaza televiziunea in Govodarva, Cazanesti Mehedinti?
Buna seara,
In prezent cei de la UPC au o avarie majora care le afecteaza serviciile in mai multe localitati din judetul Mehedinti, in special clientii preluati de la reteaua Eniasan. Cel mai probabil si dumneavoastra aveti televiziunea nefunctionala din acelasi motiv.
Bună dimineața, în sos.salaj nr,2 nu este semnal Tv.de azi noapte.când se va remedia ?
Buna dimineata,
In ce localitate aveti probleme cu televiziunea?
Neputând accesa MY UPC, nu mai am acces la factură și nu-mi mai pot plăti abonamentul!
La accesarea MY UPC – login, îmi apare mesajul ”Ne pare rau, a aparut o eroare. Va rugam sa reincercati.”
Este o problema cu platforma online MyUPC, situatia este cunoscuta de catre cei de la UPC si se lucreaza pentru remediere. Ca de obicei, dureaza foarte mult timp rezolvarea problemei.
Fie asteptati sa rezolve problema, fie platiti printr-o alta modalitate.
Ce se intampla cu aplicatia Myupc? Incerc de o saptamana sa-mi platesc abonamentul si imi apare mereu mesaj de eroare!
Se pare ca sunt din nou probleme cu platforma MyUPC (au mai avut o perioada mare de nefunctionare acum aproximativ o luna, sa zic), din pacate nu prea ai ce sa faci decat sa astepti rezolvarea, cu siguranta cei de la UPC cunosc problema.
Daca vrei poti sa faci si o sesizare la ei pentru a te anunta cand se va rezolva.
Buna seara!
Ce stiti in legatura cu functionarea contului MyUPC. Se deschide dupa logare si atit..
Facturi si produse si servicii nu se deschid
Buna seara,
Nu sunt la curent cu o problema generala a platformei MyUPC. Ce browser folositi? Incercati si cu alt navigator si verificati daca aveti aceeasi problema. Daca este aceeasi problema atunci e clar o problema cu platforma lor.
Din pacate, nu am un cont MyUPC pentru a putea testa si eu in acest moment.
Buna ziua
Ma numesc mihaela sunt animată la upisi sii nu pot intra la relația cu clienti .Sunt din moreni dîmbovița si puna acum am avut un singur televizor cu un singur aparat si acum am un alt televizor si vreau sa ma lege si la celălat televizor
M as bucura daca puteti sa ma ajutati ptr ca nu pot intra in direct la relația cu clienti
Am intrat pe pagina dv si nu sunteti de la upisi
Buna ziua, pentru aceasta situatie trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Dambovita. Daca nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare pe pagina oficiala de Facebook UPC Romania sau pe site-ul UPC completand formularul online.
Bună
As dorii un nr de telefon pt reclamații la București pt UPC
Salut Claudiu,
Numarul de telefon pentru reclamatii Bucuresti este 0311000872.
Nu am semnal de ieri de la ora 16 …am contract cu UPC ..Sunt cu plata la zi …Nu stiu ce se intampla !!! Nu ne răspunde nimeni la telefon de la Motru ….Sunt din Cernaia ,Corcova ,jud MH .Ce pot face ?
La telefon nu raspund deoarece au multe solicitari in acelasi timp si trebuie sa asteptati mai mult timp pentru a va fi preluat apelul. Altfel, puteti face o sesizare prin care sa reclamati acest deranjament online pe site-ul UPC sau pe pagina oficiala de Facebook UPC Romania.
Bună nu avem cablu tv de azi.sint din maru rosu mehedinti
Pentru aceasta problema privind cablul tv va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Mehedinti (deranjamente).
Buna seara.Cum se poate rezilia un contract upc?
Buna seara,
Trebuie sa depuneti o cerere de reziliere intr-o casierie UPC.
buna ziua Abonatul * Gugesti Vrancea a murit din luna iulie si am trimis un mail cu rezilierea contractului
Buna ziua,
Pentru rezilierea contractului este posibil ca UPC sa ceara un certificat de deces, va recomand sa asteptati un raspuns de la ei.
Buna ! asi dori sa imi reziliez contractul la ce numar de telefon sa sun?
Buna Luciana,
Poti suna la 0311000872 insa cel mai probabil o sa fie nevoie sa ajungi intr-un sediu UPC pentru a depune cererea de reziliere.
buna zuia sant abonat al programelor d_voastra am schimbat aparatul de tele si as dori semnal hd cum se procedeaza?
Buna ziua,
Ce ati schimbat, televizorul? Ati conectat mediabox-ul la televizor? Pentru ce doriti ajutor mai exact?
am schimbat televizorul
an televiziune prin cablu e la upc si acum vreau semnal h pt alt televizor
ce tre sa fac
cu cine vb ?
Aveti mediabox sau digital card de la UPC pentru a putea receptiona programele HD?
nu am nimik e aceea vb cu _voastra
Noi nu suntem UPC. Daca doriti sa primiti un mediabox sau un digital card trebuie sa va adresati unui reprezentan UPC intr-un punct de prezenta.
ok va multumesc
Pentru putin.
am pierdut cartela de tv ci cum o pot recupera sau inchide la rcs rds craiova?
Trebuie sa ajungeti intr-un punct de lucru Digi pentru a bloca acea cartela si pentru a lua alta.
buna ziua
rog am probleme cu internetul
pot sa i-au legatura cu un consultant UPC?
Buna ziua,
Incercati sa reporniti echipamentul UPC si daca tot nu functioneaza, puteti sa luati legatura cu un consultant UPC sunand la serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) – 0311000872.
conexiunea la net este foarte slaba de vreo 2 zile am crezut ca se lucreaza pe retea dar nu m-am inselat rog sa se rezolve aceasta problema multumesc.
Resetati echipamentul si daca problema este aceeasi, sunati la relatii cu clientii UPC si faceti o sesizare.
Doresc incetare furnizare servicii UPC la adresa Ploiesti, intr.Castor nr.* pe numele Rosca M.
Mentionez ca nu am un contract valabil. Data incetare astazi, 19.10.2018.
As dori sa precizati cand si unde pot preda aparatura folosita.
Multumesc!
Pentru a rezilia contractul UPC trebuie sa faceti o cerere de reziliere la ei.
Noi nu reprezentam compania UPC.
Pai ce mama dracului te angajezi sa dai relatii la clienti pe UPC ce functioneaza si ce nu functioneaza pe atatea zone .Eu cred ca UPC s-a extins si fara infrastura adecvata.
Iar info pe care le dai vin de la UPC sau le dai adburtibus.Mintea ta pusa la un ciine
merge cu coada inainte.Imi este mila de tine , eu la 70 de ani sunt disperat ca nu am internet
Era mai bine cu Eniasan de Motru.Eu lucrez ( cu contract ) prin VPN de aici de la Valea Cosustei pe Bucuresti,
Otopeni, Calarasi , Fetesti,Valcea , Brasov, si primesc pe E-Mail dispoztie de lucru de la seful meu de la Bucuresti si trbuie sa rezolv problemele.
Pe Bucuresti am la dispozitie dou servere cu HD 4 SAS cu 128 GB pe Ram
unul este pe productie si al doilea este pe replicare .Pe primul am instalat sistem de operare
peste care am instalat VM ( masina virtuala de la Oracle) si pe VM am instlata Postgresql 10
Asa ca am nevoie de internet
eu nu am cacat de gluma
Te rog propune un alt distribuitor de internet
Ca sa renut la UPC
Nu am nicio obligatie sa te ajut cu nimic, se pare ca ai o varsta si degeaba. Suna la UPC sa-ti propuna alt distribuitor. 🙂
Am platit factura la ora 08.27 astazi 18.10.2018
in valoare de 120 de lei cu chitanta nr 349184 cod client 3070136-1
si nici acum nu am internet pe Valea Cosustei
Sunteti o firma CACAT de CACAT
cu o conducere de CACAT de CACAT
Mai ROBERT nu vreau explicatii vreau internet conform contractului
Altfel ma leg de nevastata ca sa vada toti clientii ce atentie va dau
Nici n-o sa-ti sterg comentariul, ca m-ai amuzat.
Nu stiu unde ai vazut tu ca eu sunt angajat UPC. Sau ca Media-Max.ro = UPC. Eu zic sa te mai uiti inca o data unde ai intrat si unde ai comentat.
Daca nu vrei explicatii de la mine gratis, atunci du-te la UPC si cere explicatii, ca lor le platesti.
P.S.: Doar atat te-a dus mintea, ca te iei de nevasta-mea? Oricum n-am, da` asa ca idee. 🙂
P.P.S: Esti asa frustrat de obicei in orice situatie sau doar acum? Relaxeaza-te ca faci riduri.
Acum am vazut ca ai mai comentat pe aici cu acelasi limbaj elevat. Ai o pasiune pentru asa ceva, se pare.
De 24 ore nu exista servicii UPC in zone din Roman. Asta dupa ce toata saptamana a avut intreruperi. Sesizarile au ramas – desigur – fara raspuns sau remediere. Connect box-ul afiseaza o data din 1970 (super, ne-am intors in timp). Ma mir ca UPC n-a auzit de backup – nu doar de soft si si sisteme hardware de redirectionare a serviciilor atunci cand echipamentele principale se defecteaza. Abia astept sa platesc 3,5 lei in plus/luna…..
Probabil au (sau cel putin ar trebui sa aiba) redundanta in retea atat fizica, cat si virtuala insa depinde care este motivul nefunctionarii. Daca de exemplu este din cauza echipamentului de pe casa scarii, s-a defectat sau este un enclosure picat in zona, n-o sa stea nimeni sa asigure redundanta pentru o mana de abonati. Pentru ca asta costa. Nu mai discutam de centre de backup pentru recuperare in caz de dezastru, asta nu exista nici macar la nivel de localitate, daca au regional e bine, desi nu cred ca au nici regional.
Buna ziua,
Va rugam sa remediati conexiunea la internet deoarece se intrerupe frecvent de o luna de zile.
Ploiesti;str. General Eremia Grigorescu;nr *
Buna dimineata,
La ce operator sunteti abonat, la UPC?
Ati incercat resetarea echipamentului?
Buna ziua .am achizitionat un al doilea tv si am nevoie de inca o cartela si de instalare…. spliter…
Buna ziua, pentru a doua cartela CI+ trebuie sa faceti o comanda online, telefonic la relatii clienti sau in unul din punctele de prezenta UPC. Cat despre montarea splitterului trebuie sa sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC si sa faceti o sesizare pentru a ajunge o echipa de interventii acasa.
Bună ziua, in numele locatarilor din Timișoara,str. C-tin Brâncoveanu nr.5*, vă rugăm retrasarea cablurilor pe casa scării din doua motive : 1.au fost trasate aiurea fara estetica 2.reabilitam casa scării în maxim 1 lună de la data prezentei.
În speranța soluționării amiabile, vă mulțumim.
Dorim răspuns.
Buna ziua,
La ce operator va referiti, la UPC?
Pentru verificarea si rearanjarea cablurilor de pe casa scarii trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii urmand ca ei sa trimita o echipa de infrastructura in zona.
Buna ziua !
Va solicit incetarea contractului de televiziune de la adresa : Str.Troienelor Nr.* incepand cu data de 01.11.2018.
Mentionez ca aceasta solicitare are la baza motivul mutarii mele de la aceasta adresa.
Buna ziua,
Pentru rezilierea contractului trebuie sa faceti o cerere de reziliere la UPC.
Daca doriti, puteti sa faceti transferul serviciilor la noua adresa, daca exista acoperire pentru serviciile prin cablu UPC.
In prezent exista avarii tehnice UPC in Valea Lupului, Tulcea si Tecuci.
Buna seara
Nu merge serviciile UPC
Roman Str Miron Costin *
Buna seara, in acest moment cei de la UPC nu au o avarie tehnica majora anuntata in Roman, drept urmare va recomand sa resetati echipamentul UPC iar daca problema este aceeasi, sa sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC Neamt (deranjamente) si sa sesizati aceasta problema.