Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Vodafone Romania (@upc.ro @vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2450 COMENTARII

  1. Ca sa poti vorbi cu cineva trebuie sa ai timp si rabdare dupa ce treci prin milioane de optiuni pe care le vorbesti cu robotul. Asculti aceasi muzica pana ati arzi neuronii iar daca la sfarsit daca ai noroc sa iti raspunda cineva…habar nu are…dar cica te suna un reprezentant inapoi…Dupa 5 apeluri nu a sunat nimeni. CEL MAI PROST SERVCIU SI CEA MAI PROASTA COMUNICARE…

    • Poti incerca sa le scri un mesaj privat cu problema ta pe pagina de facebook a celor de la upc iti vor raspunde repede cam in 2 ore asa zic ei. Pagina este UPC Romania.

  2. am facut sesizare pe data 08 08 2019 ca avem internt foarte slab si amschibat contractu dela 75 la 85 lei si nu mai avem nici un raspuns si telefone date au spus ca ne contacteaza dar nimic dar pentru facturi vin la cine sa ne mai adresam

  3. De circa jumătate de oră, televiziunea merge cu întreruperi, cu pauze în sonor și pierderi de imagine sau imagine cu benzi pixelate. Locuiesc în Focșani.

    • Daca si in dimineata aceasta aveti aceeasi problema, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311000872 si sa mentionati problema dvs.

    • Salut Alex,
      In prezent in Iasi nu este anuntata o avarie generala la UPC, ce problema ai mai exact, nu functioneaza deloc internetul? Ai si un router personal sau un echipament de la UPC?

  4. nu mai trimite-ti mesaje(factura UPC) la nr.de tel. 07****** acesta fiind al societatii unde abonatul d-vstra cu cod client***** a lucrat pana pe 30.06.2019.Nr. de tel. personal este 07******-ADRIAN DRAGHIGI.
    MULTUMESC.

    • Noi nu suntem de la UPC, doar oferim informatii.
      Pentru a dezactiva notificarile pe acel numar, va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000.

    • Buna seara,
      Vitezele le poti vedea pe site-ul UPC insa nu prea ai cum sa afli ce noroc vei avea in zona, poti avea avarii frecvente, poti sa nu ai nicio avarie timp de cativa ani iar asta este valabil la orice operator. In prezent ai abonament de internet la vreun operator? Daca da, la cine?

      • in prezent am la rcs-rds dar vreau sa migrez inapoi la upc deoarece cei de la RCS-RDS isi bat joc de abonatii concret am facut un abonament la ei in 26.06 2019 si nici in prezent nu am net si televiziune si am facut sezisari peste sesizari si tot nimic

        • Sa inteleg ca nu v-au instalat echipamentele cei de la digi? Daca nu v-au instalat atunci puteti sa va intoarceti la upc fara probleme, pentru ca acel contract semnat cu digi intra in vigoare doar atunci cand echipamentul este instalat. In momentul cand veti fi sunat de tehnicenii digi pentru instalare puteti sa-i refuzati daca asta va doriti si upc va va instala serviciile mai repede.

          • da nici un echipament din 26.06.2019
            si vineri s-au facut 30 de zile luni vor fi 33 de zile cred ca anm fost suficient de rabdator cu ei in conditiile in care in contract scrie ca in 72 de ore daca nu se rezolva nimic se poate rezilia eu am stat 30 de zile nu 72

          • i-am amenintat si cu rezilierea si cu daune materiale le-am dat deadline pana luni seara daca nu marti merg la upc dar nu cred ca se va intampla nimic in sensul de venit sa puna echipamentele

          • si mai am o nelamurire cand merg sa reziliez telefonia si internetul pot sa-mi pastrez macar abonamentul de telefon? ca am si asa ceva de la ei

          • Te referi sa pastrezi telefonia fixa? Daca da, se poate sa pastrezi telefonia fixa in zona de bloc, in zona de case exista posibilitatea sa nu poti pastra telefonia fixa deoarece de regula se cer minim doua servicii.

  5. Buna ziua
    Sunt client UPC , Gabriela Gheorghe, str. *a,nr.*,bl. *,sc.*,et.*,ap.**, sector *, Bucuresti

    In data de 23.07.2019 m am prezentat la sediul Upc pentru predare dispozitiv de receptie programe tv pe care l am platit multi ani puteti verifica. Nefiind multumita de calitatea acestui decodor motiv pentru care am solicitat scris catre upc in multe ocazii deoarece nu puteam viziona programele pentru care achitam .
    Cu ocazia aparitiei Digital card upc , cu mare bucurie am predat decodorul si am luat un card.
    Am urmat pasii din manual dar nu functioneaza nici canalele pe care le am la alt aparat tv in acelasi apartament.
    Cu prea multa rabdare necesara( pe banii mei) am incercat sa contactez upc prin nr de telefon 0311000872 intr un lung final mi a raspuns un domn iar dupa ce am spus cateva cuvinte s-a ” inrerupt ” convorbirea pt care astepti 30 minute sa intri in contact cu cineva. Nu a sunat nimeni inapoi pt a putea comunica solicitarea mea dar fix in cateva minute m a sunat promt telefonul de la upc sa ma intrebe ce nota dau pt calitatea servicilor oferite la telefon. Am dat nota 1 de foarte nemultumita de persoana care dormea cand mi a raspuns si a inchis.
    revin , dupa incercari esuate de folosirea cardului primesc mesaje pe tv SEMNAL DEMODULAT
    Nu stiu ce inseamna dar poate exista personal care sa poata face deplasarea si sa faca functional cardul la tv. Eu nu sunt angajat upc nici nu doresc sa mai raspund la telefon decat daca ma anunta ca vine cineva acasa.
    am reusit sa „prind” la telefon la ora 16.28 iar la 16.36 m-a sunat sa mi dau nota pentru calitate servicii,
    nu stiu care servicii ca am asteptat destull .
    Va multumesc,
    Cu stima,
    Gabriela Gheorghe
    24.07.2019
    17.03

    • Buna ziua. In primul rand acest sait nu reprezinta upc ci ofera informatii. Daca ati introdus cam-ul in tv si va aparut pe tv mesajul Semnal Demodulat sau semnal Codat inseamna ca acel tv nu are slot CI+ si de acea nu a functionat camul. Uitati-va in cartea tv-ului vedeti daca scrie ca are slot CI+ ? Puteti merge intr-un magazin upc si sa solicitati o echipa de tehnicenii sa va instaleze CAM-ul, daca nu aveti rabdare la telefon sau puteti trimite un mesaj privat pe pagina de facebook UPC Romania daca aveti cont facebook.

    • Acest sait nu reprezinta UPC ci ofera informatii . Sunati din nou la nr Relatii Clientii, si spuneti sa va anuleze sesizarea ca ati rezolvat dvs. NR este 031 1000 872

  6. Buna ziua. Mi-am facut cont in aplicatia my upc insa atunci cand incerc sa bag codul de client imia oare mesajul „codul de client este invalid” desi am sunat la voi si l-am primit de doua ori pe acelasi deci nu este vorba sa-l fi notat gresit.

  7. Buna ziua.
    Numele meu este Petra Serban, cod client *****. Am abonament UPC TV OPTIM HD si de o saptamana nu mai beneficiez decat de maxim 3 posturi TV si acestea pe analogic. Call Center-ul este imposibil de prins.
    Doresc sa se remedieze situatia.

    Multumesc

    • Buna ziua,
      Daca nu reusiti sa faceti o sesizare telefonic, puteti face pe pagina oficiala UPC Romania daca aveti un cont Facebook, pe e-mail la adresa contact @upc.ro sau prin formularul online din sectiunea Contact de pe site-ul UPC.

    • Aveti receptor digital sau CAM? Dati o noua cautare sau mai bine spus Revenire la setarile din fabrica pentru a beneficia din nou de posturile din pachetul dvs.

  8. Până acum plateam 35 lei abonament. De vreo 6-7 luni plătesc 54 lei . De ce? Nu am fost anunțat de mărire abonament. Asta înseamnă că trebuie să ne despărțim. Să ne auzim cu bine.

  9. Nu am semnal la tv
    Am fost la eniasan și am prelungit prin apel la ups prin apel telefonic pe 2 ani nu am contractul imprimat lam primit pri email
    Un nr telefon sa trimit contractul prin WhatsApp dacă e nevoie

  10. Buna ziua,
    Nu avem semnal la nr. de telefon- 0332.****** si 0332******
    ******* SRL RO , la punctul de lucru din bd.* nr.*, * et.*,Iasi ..
    Nr. meu pentru contact 07******.

    • Buna ziua,
      Pentru a reclama probleme cu telefonia fixa va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC business (deranjamente) la numarul 0311000405.

  11. Am spus de mai multe ori ce necaz am. Am telefon si internet de la modem – nu mai am internet si facebook pe telefonul mobil. O saptamina e prea mult si ma voi retrae daca nu mi se rezolva cu telefonul sa am internet si facebook. Multumesc

    • Pentru o problema tehnica ar trebui sa vi se ofere o solutie mai repede, daca nu vi se rezolva problema in maxim 72 ore va recomand sa faceti o sesizare la Protectia Consumatorului.

  12. Mă numesc SCHEBESCH Manfred locuiesc în comuna Stalpeni Argeș și reclam lipsa internet. Am dat telefon și mi s-a transmis ca se rezolvă în 30minute și nu s-a rezolvat.

  13. Vreau sa discut cu un superior despre contractul meu care erste in valoare de 42 lei, insa m-am trezit cu o factura dublata datorita neprofesionalismului unui agent UPC care mi-a trimis un nou contract gresit.
    Contractul pe care l-am semnat este in valoare de 42 lei si mi se furnizeaza servicii la adresa Tg-jiu str.* Bl.* Sc.* Ap.*. Am discutat termenii unui nou contract pentru o alta adresa din Tg-jiu cu un agent care mi-a trimis gresit modelul de contract nou, contract pe care nu l-am semnat pentru ca era gresit si pentru care nu mi se furnizeaza in acest moment alte servicii infara celor deja aflate in aceasta locatie in valoare de 42 lei. Am trimis 2 notificari catre UPC in care am aratat problemele din alcatuirea contractului nou, insa nimeni nu m-a contactat si nimeni nu face nimic.
    NU AM SEMNAT UN ALT CONTRACT INAFARA DE CEL IN VALOARE DE 42 LEI, NU MI SE FURNIZEAZA SERVICII SUPLIMENTARE LA ACEASTA ADRESA, NU BENEFICIEZ DE 2 ABONAMENTE ASA CUM APARE IN COSTUL FACTURII COMUNICATE IN DATA DE 5.07.2019, FACTURA UMFLATA DE PESTE 69 LEI, ASTFEL INCAT REFUZ SA PLATESC ACEASSTA FACTURA GRESITA!

    • Luati numerele de sesizare facute la UPC si daca nu primiti raspuns in termen de maxim 30 de zile, faceti o reclamatie la Protectia Consumatorului.

    • Doamna Mihaela acest sait nu reprezinta UPC ci ofera informatii. Pentru a rezolva problema va recomand sa va prezentati intr-un magazin upc , cu acel contract gresit si explicati ce va nemultumeste.

  14. Am apelat telefonic la serviciile d.voastra si ma_ti tinut in telefon mai mult de 7minute cat ati anuntat ca poate dura pana ma preia un operator. Deci nota o barat .
    Am o problema de instalare a cartelelor ce le-am cumparat de la voi ,drept pt.care va rog sa va deplasati la fata locului sa ne acordati asistenta necesara…..
    Adresa :Ploiesti,str. *,nr.*,bl.*,sc.*,ap. *,et.*. Tel 07******. Astept un raspuns pe aceasta cale sau telefonic.

    • Noi nu suntem de la UPC, doar oferim informatii.
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii si sa asteptati cat este nevoie pentru preluarea apelului.
      Altfel, puteti face o sesizare pe pagina Facebook UPC Romania daca aveti un cont Facebook.

  15. Va rog sa ma contactati la nr. de telefon 07****** intru-cat internetul de la UPC merge foarte prost si va scot toate echipamentele in strada daca nu rezolvati problema am mai luat luat legatura cu dvs. telefonic acum doua saptamani dupa 4 ore de asteptare pe telefon dar problema nu s-a rezolvat nici acum !!!!!

    • Noi nu suntem de la UPC, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa sunati la numarul 0311000872 si sa faceti o sesizare in acest sens.

        • Poti sa-mi spui din ce sursa ai aceasta informatie?
          Grupul Vodafone deja s-a inteles cu Liberty Global pentru achizitia UPC insa tranzactia in sine va mai dura.
          Din cate stiu, CNA si-a dat acordul pentru aceasta tranzactie si mai este nevoie de acordul Comisiei Europene.

        • Se asteapta decizia oficiala a Comisiei Europene care se va face publica in iulie. Zvonurile spun ca vor da un raspuns pozitiv privind tranzactia. La Telekom mai este de asteptat. Aceste plecari nu au nici o legatura una cu alta.

  16. Salut sunt din orașul Brăila viziru 3 .în legătură cu cablu ups.eu sunt abonat si am făcut o greșeală de sunt abonat la acest ups care își bat joc de noi.la săptămână se întrerupe cablu daca apelezi vorbește robotul si nimeni nu iti răspunde. De 4 ani sunt la ups si în 4 ani cred că de 100 de ori ați întrerupt cablu.( daca ploua un pic ,daca ninge un pic,daca este prea cald la fel)stiti ceva toți oamenii vecini care eu îi am la blocuri eu o să mă duc să le schimbe cablu vostru de c****.panarama voastră de cablu.numai să luați bani de la oameni.uite numărul meu de telefon 07**** si vedeti de cate ori am sunat si în câți ani am sunt la voi.

    • Domnule Paul acest sait nu reprezinta upc doar ofera informatii. Pentru a se inregistra sesizarea dvs trebuie sa aveti rabdare la telefon pana va va prelua un operator, altfel ei nu pot trimite tehnicenii la dvs sa rezolve problema dvs. Insistati la nr Relatii Clientii sau pe pagina lor de facebook UPC Romania. Sau UPC .ro Asistenta- Contact

  17. Buna seara.fac sesizări de aproape o lună de zile că nu avem semnal la televizor în str pășunilor Nr **bl *ap** .nu s-a remediat deloc problema. Nu va faceți treaba cum trebuie.o sa facem sesizări mai departe.ce trebuie să mai facem că sa ne băgați în seamă? Cred că o să renunțăm la serviciile voastre.e ultima soluție.rusine!

    • Doamna Nicoleta acest sait nu reprezinta upc ci ofera informatii. Puteti lua legatura cu upc ori telefonic la nr relatii clientii sau pe facebook UPC Romania.Sau pe saitul UPC .ro- asistenta- Contact.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la UPC, doar oferim informatii.
      Daca problema dvs intr-adevar nu a fost rezolvata timp de o luna, puteti face o sesizare la OPC in care sa mentionati si reducerea facturii pe perioada in care nu au functionat serviciile. Totodata, tot ei vor solicita urgentarea rezolvarii problemei.

  18. Buna ziua din data de 26. 06.2019 si pana in momentul de fata nu am televiziune prin cablu, am apelat la nr. principale de telefon si robotul a raspuns pentru zona de sud est GALATI se va rezolva pana la ora 23 ,nu s-a rezolvat nimic am apelat din nou si iar robotul a raspuns se va rezolva pana in ora 17 pe dracu, prezentati neseriozitate de doua zile fara cablu tv ce facati fratilor rezolvati sau plecam la alte tv, sint din GALATI STR DR. CARNABEL NR ** NR. TELEFON 075****

    • Domnule George acest sait nu reprezinta upc ci ofera informatii. Puteti lua legatura cu UPC prin NR 031 1000 872 sau scrieti e-maill la adresa contact @ upc .ro sau pe pagina de facebook UPC Romania.

  19. Am primit, de la voceaclientului @upc.ro, un mail având ca Subject „Sondaj Suport Asistență Clienți”. Foarte tare!!! Tot ce vă pot spune este că NU serviciul de suport este marea problemă a UPC în zona în care locuiesc, ci REȚEAUA ÎN SINE!!!, care pică nepermis de des! Cei care răspund la telefonul pt relații clienți, săracii de ei, ce să facă, ce să spună?!?… Normal că sunt amabili și JENAȚI!!!… Preocupați-vă de CAUZĂ (rețea), nu de efect!!! „Îmbunătățirea” TREBUIE făcută la rețea, nu la ce apare după ea…!!!

    • Noi nu suntem de la UPC, doar oferim informatii. Puteti face o sesizare privind serviciile UPC la adresa e-mail contact @upc.ro sau pe pagina Facebook UPC Romania.

  20. Popa Viorel Mircea mă numesc. Sunt din Buzău, str. *** bl***, ap**.
    Am contract UPC pt televiziune.
    Conform unei notificări anterioare, am optat pt trimiterea facturii in format electronic, pe adresa de mail.
    Aproape s-a încheiat luna și ati uitat să îmi trimiteți factura electronică. Eu nu o să uit să o platesc pt că sunt sigur că nu o să binevoiți să imi dați gratis serviciile.
    Pentru că decontez serviciile, vă rog să fiți serioși și să trimiteți la timp facturile electronice ca să ne încadrăm cu plata serviciilor prestate de dvoastră.
    Cu maximă stimă (încă), abonatul MVP.

    • Domnule Viorel acest sait nu reprezinta upc, doar ofera informatii Daca aveti cont pe MY UPC si acolo nu va apare ultima factura sunati la NR 0311000872 numar Relatii Clientii.

  21. Buna ziua.va rog frumos Nu merge internetul de o săptămână. Adresa aleea parcului,nr.*,Bl.*,Ap.*,busteni,prahova. Nr meu 072*****.Va multumesc

  22. Bună ziua.
    În comuna Dofteana, sat Haghiac, strada calea *, nu avem televiziune și internet de 3 zile.
    Am sunat la serviciu clienți și nu ne-au dat niciun răspuns dimpotrivă au fost deranjați de problema noastră. Chiar ne-au întrebat de ce ne-am făcut abonament la UPC dacă nu suntem mulțumiti.
    Sper sa rezolvați problema cât mai repede,altfel apelam la serviciile celor abilitati la protecția consumatorului.

  23. Buna ziua
    Ieri am platit internetul si cablul si acum nu funcționează nimic
    Si nu e prima data cand se întâmplă asta
    Cum adica sa platesc , sa îmi functioneze doar internetul pentru o zi si apoi sa anulati tot
    Si ieri nici macar nu mi-au mers funcțiile UPC pentru TV

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la UPC, doar oferim informatii. Va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 pentru a verifica aceasta problema.

  24. Buna ziua ,SC ***** SRL CU RO 2****,ADMINISTRATOR ****** ,DIN AGAPIA ,***,JUD *** ,CEREM REZILIEREA CONTRACTELOR DE TELEVIZIUNE SI INTERNET ATAT PENTRU NEFUNCTIONALITATEA ACESTORA CAT SI PENTRU PROASTA COLABORARE CU REPREZENTANTUL FIRMEI DUMNEAVOASTRA NUMITUL PAUL CONSTANTINESCU ,CERINDUI IN REPETATE RANDURI DE A SOLUTIONA TOATE PROBLEMELE LEGATE DE CONTRACT CAT SI DE SERVICII,TIN SA MENTIONEZ CA INTERNETUL NU FUNTIONEAZA DE 3 SAPTAMANI ,CAT SI TELEVIZIUNEA .CEREM REZILIEREA CONTRACTULUI DIN ACESTE MOTIVE CAT SI DEZINSTALAREA DE PE PROPRIETATEA NOASTA A TUTUROR ECHIPAMENTELOR .VA MULTUMIM

    • Doamna Ramona acest sait nu reprezinta UPC doar ofera informatii. Sunati la NR 0311000405 clientii business sau 0311000872 urmat de tasta 3 persoane fizice. E-mail la adresa Contact @upc.ro

    • Domnule Petre acest sait nu reprezinta UPC ci ofera doar informatii. Pentru plata online a facturi upc, puteti intra pe my upc. ro si selectati ce factura doriti sa platiti asta daca aveti cont facut pe sait daca nu ,va creati unul.

  25. Bună seara
    Sa veniți sa va luați echipamentul asta idiot! Eu plătesc degeaba????
    Reziliez contractul. Sa nu aud ca nu se poate ca va dau în judecată
    Rușine sa va fie

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, doar oferim informatii.
      Daca aveti o problema tehnica puteti face o sesizare la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000. Daca doriti rezilierea contractului va pot spune cum puteti face acest lucru.