Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Vodafone Romania (@upc.ro @vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2450 COMENTARII

  1. De cand am mutat abonamentul pe Byron 10 avem numai probleme,la inceput nu mergea netul acum merge dar slab,de cateva luni nu merge televiziunea,cade aproape zilnic,SESIZARI N-AM MAI FACUC CA STAU 2-3 ORE PE TELEFON SI NU PRIND NICI-UN OPERATOR,robotul spune din start ca toti operatorii vor fi ocupati 15 minute,de unde naiba stiu cate apeluri vor avea,UPC-UL A BLOCAT TOATE MODURILE DE A FACE SESIZARI,DE CE???Eu am renuntat la abonament ,mai am pana in 18.07.2018,de cand am reziliat contractul zilnic cade televiziunea,problema e CA BANII SUNT LA MINE IN BUZUNAR,NU MAI PLATESC NIMIC,VOI APELA LA OPC !!!!SA VA INCHIDA MIZERIA DE SERVICII !!!

    • Timpul de asteptare se calculeaza foarte usor in functie de cate persoane sunt „in asteptarea unui operator” si de cat timp asteapta ele.
      Cat despre problemele dumneavoastra, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC (eventual puteti face o sesizare si online) iar daca problemele vor persista, sa faceti o sesizare si la OPC.

  2. De cateva luni aproape zilnic cade semnalul la TV,inainte pica la Internet,in Iris,str Byron,sesizari prin telefon nu se pot face te pun sa astepti si 2-3 ore,din start iti raspunde un robot CARE STIE CA CEL PUTIN 15 MINUTE SUNT OCUPATI TOTI OPERATORII,de unde stiu cate telefoane primesc??OARE OPC-UL N-AR PUTEA INTERVENII,MACAR SA NU PLATIM CA PROSTII SERVICII CARE NU FUNCTIONEAZA???

    • Timpul de asteptare se calculeaza foarte usor in functie de cate persoane sunt „in asteptarea unui operator” si de cat timp asteapta ele.
      Cat despre problemele dumneavoastra, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC (eventual puteti face o sesizare si online) iar daca problemele vor persista, sa faceti o sesizare si la OPC.

  3. Bună ziua vă transmit că incă nu am conexiune tv și internet am doi copii, și am plătit înainte o lună abonamentul deci duminică luni marți miercuri joi vineri este și az e sâmbătă da este ora 12 si 21min.

    • Buna ziua,
      Pai inseamna ca pe acel cod de client este deja facut un cont. Daca nu mai stiti parola, folositi optiunea de recuperare parola pentru a reseta parola.

  4. Nu reusesc sa intru in contact cu in operator !! Avem cerere depusa de 2 saptamani pentru tv si internet si atunci ni s-a spus ca in 2-3 zile bine cineva
    Ce se intampla??
    Nu mai aveti nevoie de clienti??

    • Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Timpul de instalare al serviciilor depinde de mai multi factori, numarul de cereri din momentul in care ati facut contractul, numarul de echipe disponibile, etc. V-a fost dat un termen mai mic din sediu ca sa va convinga sa semnati contractul insa in unele cazuri poate dura mai mult.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (eventual online daca nu reusiti telefonic) pentru a face o sesizare sa se urgenteze instalarea.

  5. De ce mi se întrerupe imaginea la tv
    Deci am tv și net și se întrerupe imaginea parcă ar fi un sidiu zgîriat
    Datimi măcar un nr de telefon din Galați unde pot suna

    • In acest moment UPC nu are o avarie generala care sa va afecteze serviciul de televiziune in acest sens, drept urmare va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311000872.

  6. La Târgoviște la casieria upc.na Mihaela Boeru a avut in data de29.06.2018 un comportament neadecvat fața de clienti upc spunând că nu este casieria acolo si sa.mi caut un alt mod de a achita factura upc datorită faptului că am deranjat.o dintr.o conversație pe care o avea cu o altă persoană despre copii acestuia despre facultate etc…plecând clienții de la rând fața să.si achita factura upc satuli sa astepte la rand

  7. Buna ziua! Serviciul meu depinde de internet. Pt ca stau de 24 de ore fara net UPC ma împiedica să îmi fac treaba. Abonamentul e plătit cu o luna înainte, iar pe voi va doare in spate. La TV sunt pe Telekom si nu am probleme. Voi rezilia contractul si voi apela la serviciile CONCURENTEI, pt ca intr-o luna din 30 de zile, 4,5 zile nu am net.

    • Buna ziua,
      In ce localitate aveti probleme cu internetul? Daca serviciul dumneavoastra depinde de internet va recomand sa treceti cu internetul la Telekom si sa optati pentru un abonament business pe care sa vi-l garanteze ca va functiona in 99% din timp (sunt anumite SLA-uri care se stabilesc prin contract).

  8. Bună ziua vă transmit că incă nu am conexiune tv și internet și am plătit înainte o lună abonamentul deci duminică luni marți miercuri joi vineri este da este ora 12și 27min.

    • Buna seara,
      Momentan cei de la UPC nu au anuntat de o avarie generala in Horia, Neamt, stiti daca problema e si la vecini?
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a sesiza acest deranjament.

    • Buna ziua,
      In acest moment nu functioneaza serviciile UPC in zone extinse din Bucuresti (Sector 1, 2 si 3), Calarasi, Targoviste si Focsani.
      Cel mai probabil nu va functioneaza internetul si cablul tv in Sectorul 1 din cauza acestei avarii.
      Din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa asteptati rezolvarea avariei de catre UPC, zilele acestea au avut probleme foarte mari in Bucuresti si se pare ca inca exista.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem UPC. Pentru a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC, colegul dumneavoastra trebuie sa sune la unul din cele doua numere afisate mai sus, in articol, in functie de problema pe care o are.

  9. Buna dimineata! La ora 16:30 am facut reclamatie ca am ramas fara semnal la cablu… Mi s-a spus ca in max. 7 ore se va rezolva problema. 7 ore incepand de cand? Nici acum nu am semnal!!!!

  10. BUNA ZIUA
    nu am subtritare la NAT GEO , NAT GEO HD, DISCOVERY( toate !!), HISTORY
    care este cauza acestei probleme >?
    Problema asta dureaza din data de 10-11 iunie !!
    Ast, un raspuns in acest sens ! ( Am facut si sesizare telefonica la 031.1000.872 !!

    • Buna ziua, posibil sa fie o problema cu modalitatea de retransmitere a posturilor mentionate de catre UPC. Va recomand sa mai faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) pentru a urgenta solutionarea problemei.

    • Buna seara,
      In acest moment UPC are o avarie generala in Bucuresti Sector 1 si Sector 4, cu siguranta nu va functioneaza serviciile din cauza acestei avarii. Nu avem un termen estimativ privind rezolvarea problemelor insa fiind deja in atentia UPC, cu siguranta nu o sa mai dureze mult rezolvarea.

  11. Am probleme cu conexiunea mereu cu cablul nu mai spun de cate ori este blocat cate un canal nu inteleg de ce? daca va platesc ??? unde este profesionalismul vostru? vreti bani dar pt bani astia trebuie sa fiti perfecti… daca mai continuati asa o sa renunt la voi sunt slava domnului si alte firme… ca sa nu mai spun de cate ori va sun si sunteti ocupati, cu ce? doar voi stiti..

    • Aveti probleme cu conexiunea de internet sau cu cablul tv? Sau cu ambele servicii? In ce localitate aveti probleme?
      Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.

    • In acest moment sunt avarii generale care afecteaza serviciile UPC in Bucuresti Sector 1 si Sector 4, conform informatiilor transmise de robotul telefonic UPC. Din moment ce sunt probleme generale care sunt in atentia UPC nu ar trebui sa mai dureze mult rezolvarea.

  12. Azi 25.06.2018 nu am semnal de la ora 14,30 până în prezent ( 18,53 ) La telefon răspunde doar robotul ! Sunt abonat cu factura platita în avans și nu vreau sa fiu bătaia de joc a UPC ! Gabi Oprea . Str Alunisului nr 4 bl 11A SC 1 et 4 ap 13 sector 4 Bucuresti

    • Trebuie sa trecem la concurenta, sa nu mai fim bataia de joc a Upc-ului. Nu mai putem vedea si noi un meci la televizor din cauza echipamentelor invechite si insuficiente.

    • In acest moment sunt avarii generale care afecteaza serviciile UPC in Bucuresti Sector 1 si Sector 4, conform informatiilor transmise de robotul telefonic UPC. Din moment ce sunt probleme generale care sunt in atentia UPC nu ar trebui sa mai dureze mult rezolvarea.

        • Buna ziua,
          Intr-adevar, inca este avarie in Bucuresti Sector 1, se pare ca UPC are probleme mari cu avariile si din ce in ce mai dese. Din pacate nu prea aveti ce sa faceti decat sa asteptati rezolvarea problemei.

  13. Buna ziua, locuiesc in Ploiesti, strMacazului, nr * si la momentul acesta nu functioneaza nici unul din serviciile la care sunt abonat! Ce puteti spune despre aceasta defectiune? Multumesc.

  14. Buna ziua
    In cursul zilei de ieri mi sa instalat upc..tv plus internet
    Mi sa spus ca internetu peste o ora va fi disponibil insa nimic
    Tv nu meai merge
    Ce fel de upc sunteti daca nu se va rezolva aceasta prb eu voi fi nevoita sa renunt la serviciile upc…nu sunt multumita de aceste servicii am.zis ca lumea vorbeste aiurea dar vad ca nu se rezolva nimic
    Este posibil asa ceva
    Nu su t deloc multumita de serviciile dvs…internetu pica din 15 in 15 secunde cand schimb programu se blocheaza max 10 secunde apoi cu greu isi revine as vrea sa ma retrag de la dvs
    Nu sunt multumita deloc
    Firma naspa
    Nota 1

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem UPC, doar oferim suport in limita posibilitatilor.
      Din punctul meu de vedere, serviciile UPC nu au fost instalate corespunzator, normal ar fi fost ca echipa de instalare sa se asigure ca lasa serviciile functionale, asa cum se intampla la alti operatori.
      In acest caz va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) si sa sesizati aceste probleme.

  15. Bună seara!Am fost contactată telefonic să-mi exprim acordul sau dezacordul în legătură cu prelungirea contractului la UPC printr-un e-mail, dar nu am primit nimic. De aceea vă rog să încercati din nou la adresa de e-mail : mariana.leparau @ gmail.com sau la tel.0745072979.
    Mulțumesc!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru a-i informa pe cei de la UPC (contracte) sa retrimita contractul pe mail, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC.

  16. Buna seara
    Va rog sa imi comunicati daca sunt probleme internet in com Matasaru-Dambovita
    Nu sunt in tara si imi urmaresc casa pe camere conectate wi fi , ieri seara si toata noaptea nu au functionat aparand offline,dimineata au functionat pt ca in seara asta sa apara din nou off
    Multumesc pt intelegere si raspuns
    Lidia G.

      • Nu stiu sa va raspund, e vorba de satul Odaia Turcului, com Matasaru, jud Dambovita, probabil Gaesti pt ca acolo platesc abonamentul

        • In functie de operatorul la care sunteti abonata (UPC, RCS – RDS sau Telekom) trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii (deranjamente) si sa faceti o sesizare. Va recomand sa nu le ziceti ca nu sunteti acolo deoarece este posibil sa fiti indrumata sa sunati de acolo, le spuneti ca nu va pricepeti sa faceti verificari.

  17. Dupa schimbarea frecventei in Bucuresti, operatie facuta cu circa o luna in urma,unele posturi nu s-au mai putut receptiona.Dupa sesizarea acestei probleme am fost indrumat pentru schimbarea cardului- fapt cares-a si petrecut si de aici apare necazul.
    Manualul de utilizare dupa ce ca este scris cu niste caractere extrem de mici…..mai are si o culoare atat de stearsa ca este mai mult decat greu citibila NU INTELEG de ce nu ati tiparit cu NEGRU -NEGRU.
    Omul care se ocupa cu aceasta chestiune..ar trebui sa-si schimbe meseria
    In fine -asta e alta problema ..dar va intreb daca imi puteti remite electronic o versiune usor citibila?

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii si suport in limita posibilitatilor.
      V-am trimis pe e-mail un link cu manualul de utilizare al digital card-ului UPC, aveti acolo tutorialul de instalare plus multe alte informatii.

  18. Buna ziua,

    Ghercioiu Alina in calitate de administrator al Asociatiei de Proprietari Vila Bucegi si Vila Carpati, strada Octavian Goga, numarul 9-11, Sinaia, Prahova va informez ca in urma lucrarilor efectuate de catre lucratorii UPC sunt fire neprinse care atarna la intarea in bloc (unde la parter este agentia de turism). Va rog sa remediati sitatia si sa va prindeti cablurile.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema este nevoie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC, se va inregistra o sesizare si va ajunge o echipa de modificari infrastructura.

  19. Buna ziua,
    Solicit inlocuire cablu TV deteriorat, la adresa imobilului din str. Timocului nr * oras Popesti Leordeni -cod client 8*****, titular de abonament cablu tv Basic
    Va multumesc

    • Buna ziua,
      Pentru inlocuirea cablului tv trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a face o sesizare, urmand sa ajunga o echipa de modificari infrastructura.

    • Buna ziua,
      Pentru probleme cu semnalul tv trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) pentru a se inregistra o sesizare.

    • Buna seara,
      In acest moment UPC are avarii generale in localitatile Galati, Iasi, Braila, Constanta, in Suceava nu are probleme generale. Drept urmare este necesar sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente cablu tv) pentru a se inregistra o sesizare si sa ajunga o echipa service in zona.

  20. nu functioneaza cablu tv
    nu pot sa imi dau seama care e problema imi apare pe tv senal slab sau lipsa semnal
    poate sa se fi defectat boxul sau e alta problema

  21. Buna ziua! Am o sesizare .Avem o defecțiune ,nu funcționează telefonul după o ploaie torențială.Este aproape imposibil să ajung la deranjamente.Da ți mi un sfat cum sa fac ? Mulțumesc!!

  22. Buna seara, ma numesc Teodorescu Mihaela, am un contract de servicii cu compania d-voastra, cu locatia in str. Brasov nr. 32, Bl. A11, Sc. 3, Ap. 39, sector 6. Va contactez in legatura cu o problema aparuta in aceasta seara in momentul cand am vrut sa deschid televizorul . Pe ecran a aparut un mesaj :”weak or no signal; check the aerial cable connection and check saved channels”.Mentionez ca am scos din priza mediaboxul si l-am bagat dupa un minut, am verificat mufele, cablurile, nu stiu de ce nu pot sa imi vad programele la TV.
    Multumesc anticipat pentru ajutor,

  23. deoarece am un abonament de internet la dv cu o anumita viteza ,si eu la ora actuala am o viteza intre 2 si 9 mbps la download consider ca ma pacalitri si-mi luati banii pe niste servicii pe care nu le oferiti,va rog sa luati masurile necesare pt remedierea situatie,

  24. Cum ne putem proteja televizorul Smart de efectele nedorite ale unui traznet propagat prin cablu de semnal de la UPC ?
    Exista o posibilitate de protectia a retelei d-voastra in acest sens sau trebuie un dispozitiv intercalat intre cablu si televizor suplimentar ?
    Va multumesc pentru intelegere,
    Gheorghe F.
    Pandurilor Bl * *Ap *.
    Targoviste

    • Exista protectii trasnet pentru cablul tv care se monteaza pe cablul tv foarte usor, gasiti in comert de regula la magazine care comercializeaza cabluri, mufe, etc.

  25. Buna ziua. In urma sesizării mele către upc ,in comuna Dragomirești,Dâmbovița,loc. Rancaciov,am făcut o sesizare cum ca am rămas fara internet mai mult de 24 ore mai exact circa 30 ore si atunci când m-am pronunțat ca renunț la serviciile upc ,fiindcă am pierdut niste date din cauza serviciilor dumneavoastră,au spus cei ce la centrul de deranjamente ca o sa recalculeze factură si am ziz ok dar imediat rezolvați problema si ai rezolvat-o după 30 ore,eu pierzând o suma importanta de bani din cauza serviciilor upc. De asemenea stiu ca atunci când serviciul nu este funcțional 24 ore minim ,factura se anulează pe aceea luna dar upc ce a făcut ,a scăzut factura cu 2 lei nici macar la jumate! Nu este vorba de factura ci de banii care eu i-am pierdut din cauza serviciilor voastre de remediere imediata.Repet,recalculați factura ținând cont de defecțiunea prelungita avuta in rețea si de pagubele produse,in caz contrar,renunț la serviciu imediat! Pret factura 29 lei după recalculare 27!!!! Ganditi-va!

    • Buna ziua,
      Discountul de nefunctionare se ofera doar pe perioada pe care nu au functionat serviciile UPC, nu se anuleaza toata factura si nici nu se ofera despagubiri. Mi se pare normal sa se ofere reducere doar pe perioada cat n-au functionat serviciile. Daca aveti nevoie de internet pentru o sursa de venit, incercati sa va faceti un abonament business in care sa vi se asigure continuitatea serviciului, sa aveti SLA-uri puse pe serviciu.
      De asemenea, noi nu suntem UPC deci nu avem ce factura sa recalculam, noi doar oferim informatii in limita posibilitatilor.

  26. DORESC SA STIU DACA S-A ELIBERAT FACTURA SI MODUL DE INSTIINTARE, DEOARECE NU SUNT ANUNTATA PRIN NICIUN MIJLOC. DE ASEMENEA DORESC SA STIU VALOAREA FACTURII. MULTUMESC.

    • Noi nu suntem UPC deci nu avem acces la situatia dumneavoastra financiara.
      Modalitatea de trimitere a facturilor este fie prin factura printata acasa trimisa prin Posta fie prin factura in format electronic pe o adresa e-mail, depinde pentru ce modalitate ati optat. Din moment ce nu primiti prin nicio modalitate, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa sesizati acest lucru.

    • Pentru problema aceasta este necesar sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente cablu tv) si sa sesizati faptul ca aveti semnal slab pe acele posturi.