Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Vodafone Romania (@upc.ro @vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2450 COMENTARII

  1. Buna seara!Puteti sa îmi Spune-ți de ce in Timisoara nu funcționează cablu și Internetul la upc?nu cred ca cineva lucrează sâmbătă la ora asta.saptamana aceasta tot in jurul acestei ore a fost intrerupt trei seri la rând consecutiv.oricum o sa ma adresez cu o sesizare și la protecția consumatorului și cu siguranța voi rezilia și contractul cu upc .bataie de joc pt consumatori

        • Cei de la UPC au avut destul de multe probleme in ultima perioada, iar daca va simtiti neindreptatita puteti apela la OPC. La relatii cu clientii ni s-a comunicat un timp de rezolvare in jurul orei 23:00.

    • Da, in Timisoara UPC a avut avarii majore cateva zile la rand, din pacate nu prea avem ce sa facem decat sa asteptam sa rezolve probleme sau sa ne mutam la alt operator. Acum va functioneaza serviciile UPC?

  2. am abonament la UPC pt. televiziune, cu pachete suplimentare (de ex. HBO) si de vreo doua zile nu mai pot urmari posturile codate din cauza ca este cartela demodulata.

    • Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. In ce localitate ai probleme frecvente cu conexiunea de internet UPC? Si eu am observat ca defectiunile repetate exista din ce in ce mai des la abonatii UPC.

    • Pentru ce situatie doriti sa luati legatura cu un reprezentant UPC? Aveti mai sus modalitatile de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC in functie de tipul solicitarii.

  3. Buna ziua , am deja 3 luni de cand incerc sa vorbesc ( am reusit cu greu sa iau legatura cu cei de la tehnic) pentru rezolvarea problemelor de receptie programe HD si intreruperi frecvente in semnalul de internet.
    Am fost informat ca urmeaza sa trimiteti echipa de interventie, pe care nu am vazut-o , m-am decis sa renunt la contractul cu dvs !

  4. Nici in Timisoara nu functioneaza nici un serviciu de la 22.30. Nu stiu daca este avarie generala , insa, a devenit un obicei al UPC, mai ales in zona Modern si mai ales dupa ora 22.00 si in weekend + remediere in minim 24 de ore. Pe cand un obicei cu reducerea facturii pentru serviciile neprestate? In schimb, la penalizari si majorari de tarife, promptitudine foarte mare. Atentie UPC! RDS&RCS este la usa…

  5. In acest moment cei de la UPC au o avarie tehnica generala in localitatile Bucuresti Sector 4, Ploiesti, Calarasi, Popesti-Leordeni, Baicoi si Cernica. Timpul estimativ de remediere al avariilor este ora 23:00.

  6. Buna ziua Ma numesc V. Mihai din Targu Frumos jud Iasi str T Vladimirescu nr *, telef 074*******. Sunt client Upc de mai multi ani. De cateva luni nu primesc factura upc si imi este foarte greu sa o achit. Mai mult, luni 04.09 m-am invoit de la servici si am mers la sediu sa achit factura numerar, dar nici aici n-am putut. Cica nu merge sistemul. In plus, o domnisorica, casiera, a inceput sa vorbeasca rastit. As vrea sa stiu: asa se trateaza in ziua de azi clientii bun platnici sau aveti prea multi clenti? Va doresc o zi buna!

    • Buna ziua, noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Intr-adevar, cei de la UPC au avut probleme cu sistemele din casierie astfel incat ieri nu s-au putut efectua operatiuni in casierie, cat despre atitudinea angajatei, nu pot sa stiu daca asa procedeaza dansa de obicei sau daca era sub presiune din cauza ca nu functionau sistemele. Oricum, atitudinea ei nu este justificata daca a inceput sa se rasteasca insa probabil toti avem zile bune si zile proaste.
      Cat despre neprimirea facturii, puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC, vor verifica situatia si se vor asigura ca facturile vor fii livrate.

  7. Buna ziua, dupa patru ( 4 ) drumuri facute degeaba la casieria dvs. din Calea Victoriei 100 unde a fost imposibil sa-mi platesc abonamentul ( casierie cu orar haotic, nefunctionarea zile in sir a sistemului informatic ) am hotarat sa achit abonamentul la CEC Bank, data achitarii 04/09/2018 cu chitanta nr. 18*******. Daca defectiunea sistemului dvs. informatic persista, daca specialistii dvs. sunt in continuare depasiti de dificultati ma ofer sa va pun in legatura cu cativa secialisti in IT care va vor rezolva problema rapid. Sa nu puteti rezolva problema incasarii banilor la casierii atata timp este chiar jalnic.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Se pare ca nu mai functioneaza nimic la UPC, casieriile, platforma MyUPC, de servicii nu mai zic. Pacat.
      Insa, pentru aceasta problema si pentru a va asigura ca s-a inregistrat plata (deoarece prin banca poate dura mai mult inregistrarea platii) va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC.

  8. De o săptămână serviciul my UPC nu este funcțional!
    Cât trebuie să mai așteptăm?
    De asemenea serviciul 1919 nu este actualizat, în data de 04.09.18 nu știe câte minute am vorbit! Asta se întâmplă seara la ora19!
    Sunteți ridicoli, nici mesajul nu mă lăsați să- l trimit!

    • Stiu ca au anuntat si pe pagina de Facebook ca au serviciul MyUPC nefunctional insa ar fi trebuit sa se rezolve pana acum. La UPC ati incercat sa faceti o sesizare?

      • Situația referitor la may UPC este în continuare nerezolvată,
        platforma este nefuncțională!
        Din data de 23 august se lucrează la remedierea ei fără succes!

        • Insistati cu sesizarile la serviciul de relatii cu clientii UPC, din pacate nu aveti alta solutie decat sa asteptati rezolvarea problemei si sa faceti sesizari pentru urgentarea rezolvarii problemei.

        • Si in dimineata aceasta este portalul MyUPC nefunctional, au afisat urmatorul mesaj pe acea sectiune:
          „Portalul My UPC este momentan nefunctional.

          Operatiunile de mentenanta sunt programate in intervalul 23:30 – 05:00.
          Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente,
          asigurandu-te ca incercam minimizarea perioadei.

          Iti multumim pentru intelegere!”

  9. Am un abonament UPC PLAY MAXIM si in fiecare seara pe anumite canale se blogheaza si mi se cere sa inroduc coduri pin ca sa mi se redea semnalul pe canalele codate

    • Ciudat. E posibil sa fie o eroare software a mediabox-ului, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) si sa sesizati problema aceasta, posibil sa fie nevoie de inlocuirea decodorului daca nu au ei lucrari de mentenanta care sa va afecteze in acest sens.

    • Pentru a verifica exact daca s-a rezolvat problema din casierie, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC, vor lua legatura cu angajatii din acea casierie.

    • Aceeasi problema este si la Bistrita…Am net proaspat instalat care nu a functionat niciodata. Astazi trebuia sa incep serviciul de acasa… Nici macar serviciul clienti nu poate spune care este problema pentru ca nu pot accesa reteaua. jenant

        • Nu pentru ca nu pot accesa sistemul mi s-a spus Este ora 16:30 am sunat deja de 3 ori incepand cu ora 9 dimineata. misto prima impresie. chit ca dureaza o luna si tre sa strang semnaturi de pe scara dar eu ma duc la RDS.

  10. Buna ziua.Nu stiu daca aici trebuie sa fac o sesizare pt deranjamente,dar va rog sa ma ajutati cu o problema la internet .Nu funtioneaza de joi 30.09.2018 .Abonamentul este pe SC ***** SRL si fara internet pot sa inchid cele 3 magazine. tel.074******.Multumesc.

  11. Si aseara si in seara asta internetul inceteaza sa functioneze in jurul acestei ore, sunt din Botosani, mai a avut cineva problema asta zilele acestea in zona de Nord a tarii?
    M-am saturat pana peste cap de UPC, asa ceva nu se poate.
    Ce se intampla???
    Tin sa mentionez ca problema nu e de la mine, internetul functioneaza ok toata ziua, apoi dupa ora 00:00 se opreste de tot ! E ridicol.

    • Din moment ce problema apare numai seara, tin sa cred ca au lucrari de mentenanta. Ati incercat sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente)?

  12. Sunt aboanat tv al serviciului dumneavoastra.
    Locuiesc pe str. Aurel Popovici, nr.*, 1p.*, Timisoara. Sunt si alti locatari ai acestui imobil, abonatiai dumneavoastra la fel de nemultumiti.
    De la orele 9,30 nu mai este semnal la tv. De ce nu ati remediat defectul pana acum?. Constat ca mai seriosi sunt cei de la RDS.
    Daca intr-o ora nu remediati renunt la serviciile dumneavoastra. Nu este prima data.

    • Noi nu reprezentam niciun operator telecom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      La ce operator sunteti abonat, la UPC? Ati facut o sesizare la ei privind nefunctionarea serviciului? Posibil ca rezolvarea problemei sa intarzie si din cauza faptului ca este duminica, de obicei operatorii au efectiv redus de personal in weekend.

  13. In acest moment UPC are avarii tehnice generale privind nefunctionarea serviciilor in Bucuresti, Gura Vaii si judetul Ialomita. Termenul estimativ de rezolvare al avariilor este pana in ora 15:00.

  14. Buna ziua ,doresc reziliere contract incepind cu data de 1 noiembrie ,motiv vinzare imobil din com baciu str principala *.
    Noua adresa va fi in com baciu str corbului nr * dar am inteles ca acolo nu existe contract cu upc doar cu rsc/rds.
    Imi pare foarte rau ,am fost multumiti de serviciile upc.
    Va multumesc.

  15. Salut am observat in ultima perioada ca upc are tot mai mari probleme cu semnalul in bucuresti la mine aproape toate posturile au niste marcoblocuri incredibile si am observat ca tot mai multa lume se plange de semnal slab chiar pe pagina oficiala de facebook a UPC si ceea ce mi se pare extrem de absurd este faptul ca nimeni nu ofera un raspuns oficial …. si de altfel se fac postari despre diverse evenimente sportive sau seriale din grila … dar nimeni nu are tupeul sa spuna da , avem o problema se va rezolva curand sau ceva orice …. nu stiu daca dvs. ne puteti oferi un raspuns

    • Salut Alex,
      UPC a avut intr-adevar probleme foarte mari cu serviciile oferite in ultima perioada, nu stiu daca are legatura cu preluarea de catre Vodafone insa sa speram ca nu. Ai incercat sa faci o sesizare privind aceasta problema? Daca da, cand ai facut sesizarea si ai primit un raspuns pana acum? Sunt obligati sa rezolve defectiunea.

  16. buna ziua Am facut cerere de rezuliere pa d voastra dar in continuare sunt sonata sa platesc abonamentul si serviciile de care Eu Nu mai beneficiez…Nu pot Contacte nici un operatore pt a rezolva problema

    • Buna ziua,
      La ce operator sunteti abonata, la UPC? Cand ati facut cererea de reziliere? Ati contactat serviciul de relatii cu clientii pentru a verifica impreuna cu ei de ce nu s-a reziliat contractul?

  17. Buna ziua,
    Am un contract de televiziune – abonament basic – cu compania UPC si doresc sa-l inchid pentru ca nu mai locuiesc in tara pe timp de o perioada.
    Contractul este facut la un apartament pe care il am in Otopeni, Ilfov.
    Va rog sa-mi facilitati si un nr de telefon pentru clientii din strainatate.

    Va multumesc.

    • Buna ziua,
      Pentru rezilierea contractului, daca nu aveti posibilitatea sa ajungeti intr-un sediu UPC puteti sa sunati la numarul 0311000872 sau sa trimiteti o solicitare la adresa de mail contact @ upc.ro (daca trimiteti pe adresa de mail, trebuie sa trimiteti de pe o adresa de mail existenta in baza de date UPC pe acel contract).

  18. ce se intampla domnilor cu televiziunea si telefonia upc..
    VINERI NU A MERS ASTAZI IAR NU MERGE TELEFONUL NU MERGE DE VINERI
    spunetimi ce trebiue sa aduc la bistrita ca vreau sa renunt la servicile dvs
    asa nu se ma i poate ma m saturat de atatea deranjamente

    • Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Ati sesizati aceasta problema la serviciul tehnic UPC?
      Daca doriti rezilierea contractului puteti depune o cerere de reziliere intr-un sediu UPC.

  19. Buna ziua ,

    sunt fica dnei E. Smaranda – nascuta la 22.**** cod numeric personal 2******* cod Facturare 4******* . Dna Nu mai liocuisti singura la adresa din Fierbinti – juf ialomita si doresc inchideea inerntului . CE DOCUMENTE TEBUIE SA TRIMIT SI UNDE? multumesc

  20. Buna ziua, as dori sa stiu daca se poate inchide contractul ONLINE, deoarece copii sunt plecati din tara si nu folosim serviciile dvs.momentan.

  21. Buna ziua. Va sctiu din sat Seuca jud Mures si a-si vrea sa aflu de ce nu avem nici un semnal la cablu iar ce e mai rau nu avem nett neloc. Cam pe cand se remedieaza problema. Fara posturi la tv dar cu plata la zi la abonament este cam nasol si nici nu suntem anuntati daca se iau programele. Astept raspuns! Multumesc

  22. Bună ziua!
    Va rog sa mă ajutați cu un sfat :
    -am un tv LG nu reușesc sa configureze cartela hd de la upc.
    Aaa și mai am o problema…splitter pt net am doar într. O camera și vreau sa mut routerul în alta camera pt a putea conecta și internet pe cablu.Ce fel de splitter sa cumpăr și credeți ca trebuie neapărat intervenție echipei UPC?
    Mulțumesc!

    • Buna ziua,
      Instalarea digital card-ului UPC se poate face urmand acesti pasi:
      Conectam cablul coaxial pentru semnal tv la televizor.
      Efectuam cautarea automata a programelor tv.
      Dupa finalizarea cautarii, chiar daca programele gasite nu au imagine sau sunet, introducem digital card-ul UPC in slotul CI+.
      Dupa introducerea digital card-ului lasam televizorul pornit pe unul din posturile digitale (criptate). Din acest moment va incepe procesul de activare/autorizare a cardului UPC, proces care poate dura pana la o ora, timp in care nu trebuie sa oprim televizorul.
      Ne vom da seama daca digital card-ul UPC s-a activat in functie de semnalul primit pe canalele criptate, daca dupa o ora inca nu avem semnal pe posturile criptate, trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC.

      In ceea ce priveste acele modificari de infrastructura, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a trimite o echipa acasa, este mult mai usor in felul acesta si vor face ei modificarile de care aveti nevoie.

  23. Buna ziua! Am un media box care nu mai functioneaza.S-a produs o cadere de tensiune, dupa care conectarea mi-o cere cu resetare de la limba pana la
    codul UPC.Cand ma puteti ajuta cu media boxul tel. 0725978775 oras Braila

    • Buna ziua,
      Ati urmat pasii necesari pentru configurarea mediabox-ului atunci cand va apare sa introduceti limba? Daca nu va descurcati, sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC Braila (deranjamente).

  24. Sunt curioasă de ce imi cade zilnic semnalul la net si la televiziune. Chiar vreti sa nu mai aveti abonati? Suntem in 2018 …angajati oameni care să-și facă treaba …sa nu fie necesar să remedieze zilnic aceiași defecțiune.
    Au fost zile in care nu am sunat si nu am zis nimic., am asteptat cuminți, dat azi e cireasa de pe tort.
    Vreau explicatii și ce măsuri luati pentru a nu rezilia contractul si a nu va face antireclama

    • In acest moment nu se mai poate suna la serviciul de relatii cu clientii UPC, se aude mesaj: „toate liniile sunt ocupate, va rugam sa reveniti mai tarziu” dupa care se inchide imediat apelul.

  25. Buna ziua.Va rog sa ma ajutati sa rezolv urmatoarea problema….telecomanda de la upc nu comanda si televizorul…dupa ce s-a oprit tv nu am mai reusit sa-l pornesc…tv nu primeste comanda..celelalte tv din casa nu fac probleme..ele pornesc din telecomanda tv.Multumesc.

    • Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC pentru reducerea facturii pe perioada cat nu v-au functionat serviciile.

  26. Buna ziua.Am primit un mesaj pe telefon(076*****)ca mi s-a trimis prin posta electronica un contract pe care trebuie sa-l semnez in legatura cu serviciile de cablu….nu am in casuta acest mesaj…nu-i o problema ptr mine caci mi s-a instalat tot ce trebuie si am un semnal super de care sunt foarte multumit,nu are grad de comparatie cu cel de la AKTA care m-a nemultumit mai bine de 6 ani…..!Eu nu am o problema acum, dar as vrea sa semnez totusi contractul daca ase e regula.Oricum va multumesc prt operativitate si ptr seriozitate.

  27. Buna ziua! De un an si ceva intampin probleme cu internetul in sectorul 1 mai exact zona Str. Turda. Au venit au schimbat routerul am reinoit abonamentul promitand ca nu vor mai fi probleme si nu s-a intamplat acest lucru. Se intrerupe tot timpul. Credeti ca se vor rezolva vreodata aceste probleme??

    • Buna ziua,
      Recent, in Bucuresti Sector 1 au fost avarii generale foarte frecvente. Dumneavoastra va referiti ca v-au schimbat routerul din din casa? In acest moment aveti intreruperi?
      In legatura cu problemele generale nu pot sa spun daca vor rezolva sau nu, dar in reteaua UPC au fost foarte frecvente, foarte mari problemele si de lunga durata, ceva se intampla cu ei. E posibil sa fie probleme cauzate intentionat de cineva, sa taie o fibra principala de exemplu.

  28. Avaria pare sa fie rezolvata, in caz ca tot nu va functioneaza conexiunea de internet UPC, incercati resetarea Connect Box-ului si/sau a routerului personal.

    • 🙂
      Dupa cum probabil stii, iar este o avarie generala cu conexiunea de internet UPC in Bucuresti, de data aceasta in sectoarele 1, 3, 4 si 5. Termenul estimativ oferit de catre operatorii UPC este ca vor rezolva pana in ora 23:00.

  29. In acest moment UPC are avarii generale tehnice in Bucuresti Sector 1, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Chitila si Corabia. Termenul estimativ de rezolvare al problemelor este pana in ora 23:00.