Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil). Metode de plata, plati online si previzualizare a facturilor. Acces la desfasurator si facturi detaliate.

Traind in secolul vitezei, incercam sa economisim cat mai mult timp cu lucrurile care sunt obligatorii si care nu ne fac placere, fiind si eficienti in acelasi timp. Unul din aceste lucruri pe care sunt de parere ca ar trebui sa le simplificam cat mai mult este plata facturilor. Pe langa intretinerea locuintei, majoritatea facturilor pot fi achitate prin diverse metode. Si, cum suntem dependenti de telecomunicatii, trebuie sa simplificam si plata facturilor furnizorilor nostri de servicii, bine-nteles. Mai jos voi descrie modalitatile de plata in cadrul companiei RCS-RDS (Digi) plus alte informatii financiare foarte utile.

Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil), metode de plata si vizualizare

Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil). Modalitatile de plata a facturilor sunt urmatoarele:

  • Plata se poate efectua in primul rand, evident, la casieriile RCS-RDS insa acestea sunt destul de putine raportate la numarul de abonati, dovada fiind cozile interminabile pe care le intalnim cand mergem sa achitam. Cea mai eficienta metoda (in contactul direct cu compania, fara intermediari) este plata online pe site-ul oficial. Plata se face foarte usor si, cel mai important, se inregistreaza foarte rapid, de regula in cateva minute, maxim cateva zeci de minute. Trebuie sa ajungem la sectiunea Contul Meu iar de acolo vom avea doua metode: daca avem cont creat (sau dorim sa ne cream), trebuie sa ne autentificam, dupa care selectam Facturi, bifam factura pe care dorim sa o achitam si mai departe introducem datele de pe card; a doua metoda este fara cont, cand am ajuns la pagina de logare in Contul Meu (DigiCare) apasam click pe reclama care ne indruma spre plata facturii (in acest caz vom avea nevoie de cod client, numar factura sau numar de telefon digi, suma si adresa e-mail). Cele mai rapizi modalitati de plata in ceea ce priveste timpul de inregistrare al platii sunt in casierie si online pe site-ul oficial.
  • Qiwi – terminale self-service ale celei mai extinse retele in domeniu.
  • Un-doi Centru de plati, PayPoint si PayZone – Zeci de mii de magazine unde poti achita, trebuie doar sa gasesti un astfel de magazin cat mai apropiat de tine, fara sa astepti la cozi. Partea negativa este, insa, ca plata se inregistreaza destul de greoi, in cateva zile (fara zile nelucratoare).
  • La casieriile bancilor (cash):Banca Transilvania (BT), CEC, Volksbank, Bancpost, Alpha Bank, BRD, Piraeus, UniCredit Tiriac, UniKasa, CreditCoop si Banca Comerciala Carpatica.
  • ATM-uri (bancomate): CEC, BancPost, Piraeus, UniCredit Tiriac, BRD, ING, BCR, Banca Transilvania (BT).
  • Direct Debit (adica, la sfarsitul fiecarei luni, este extrasa suma aferenta facturii tale de pe card): CEC, BankPost, Alpha Bank, UniCredit Tiriac, Raiffeisen, BRD, BCR, Banca Transilvania (BT), ING Bank.
  • Online: Piraeus Bank, CEC, BCR, CityBank, FastBanking BancPost, Alpha Click – Alpha Bank, Online B@nking si BusinessNet Unicredit Tiriac, BRD-NET, BT Online Banking – Banca Transilvania, Home Bank – ING.
  • Virament Bancar: ING Bank: RO51INGB0001000000018827, BRD: RO64BRDE450SV72419954500, UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001
  • Zebrapay: Putem achita facturile Digi prin unul din cele 1500 terminale self-service Zebrapay.
  • Rompay;

Foarte important de stiut este ca, indiferent de metoda aleasa, nu se percepe comision. In cazul in care se alege orice alta modalitate in afara de casierie RCS-RDS sau online pe site-ul oficial, inregistrarea platii poate dura mai mult (ei zic ca intre 3 si 10 zile lucratoare) ceea ce este foarte mult insa depinde de posibilitatile fiecaruia. Surprinzator este faptul ca RCS-RDS a incetat de ceva timp colaborarea cu Posta Romana.

Care este perioada de facturare a serviciilor RCS – RDS?

Abonatii Digi pot avea urmatoarele perioade de facturare, luand ca exemplu luna iunie:

  • de pe 01 iunie pana pe 30 iunie;
  • de pe 10 iunie pana pe 30 iunie – aceasta este o perioada de facturare mai rar intalnita, de regula pentru abonatii care au doar televiziune prin satelit (Digi TV DTH), insa de regula majoritatea abonatilor Digi au prima perioada de facturare;

Perioada de gratie la RCS – RDS (perioada dupa data scadenta in care nu exista riscul sa se deconecteze serviciile) este 01-04 pentru fiecare luna. Incepand cu 05, serviciile se pot deconecta oricand, in primul rand se deconecteaza serviciile automat (exemplu: internet, telefonie) iar ultimele deconectari se fac pentru serviciul de cablu tv acolo unde trebuie sa ajunga o echipa de deconectari pentru a deconecta fizic cablul tv.

Exista taxa de reconectare la RCS – RDS in caz ca avem serviciile deconectate?

Taxa de reconectare exista doar pentru serviciul de cablu tv si costa 15 lei.

O problema a abonatilor RCS-RDS este aceea de a nu primi facturile in format fizic, inclusiv eu am avut aceasta problema o perioada de timp. Insa, pentru cei care au acces la internet, exista serviciul F@ctura Mea Digi, mai exact putem primi facturile in format electronic. Acest serviciu se poate activa fie apeland serviciul de Relatii cu Clientii, fie in sectiunea Contul Meu pe site-ul oficial.

Majoritatea dintre noi am avut probleme financiare cu marile companii de telecomunicatii (Telekom (Cosmote), Vodafone, Orange si Digi). Unele rezolvate usor, altele mai greu. Una din aceste “probleme” (mai mult, nelamurire) a fost la RCS-RDS, cand m-am abonat. La RCS, facturile se emit pe 18,19,20,21 sau 22 (informatie primita de la Relatii cu Clientii) pentru luna urmatoare. Mai exact, daca ne abonam pe 20 ianuarie, prima factura va fi cea din luna martie si va contine serviciile din ianuarie, februarie si martie. Destul de ciudat, in opinia mea, fiind singurii din piata telecomunicatiilor care procedeaza in felul acesta. De asemenea, din cauza acestui mod de facturare, si convorbirile efectuate (traficul suplimentar), se factureaza cu 2 luni anterioare. Adica, in factura din martie, avem convorbirile din ianuarie. Dar, cunoscand aceste lucruri, ne este destul de usor sa gestionam facturile si costurile acestei companii imprevizibile insa, momentan, cu servicii bune.

Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil):

O metoda de a vizualiza serviciile, costurile si facturile in timp real este cu aplicatia My Digi. In aceasta aplicatie poti citi stiri, vizualiza facturi si servicii. Poti chiar comanda echipamente sau servicii noi, direct din aplicatie.

Daca am achitat facturile restante, cand se reconecteaza serviciile?

Daca avem serviciile Digi deconectate pentru neplata, am achitat la o casierie sau online pe site-ul Digi Romania, atunci reconectarea serviciilor se va efectua in aproximativ 1-3 ore, probabil depinde de numarul de reconectari facute de sistem automat. In cazul cablului tv (acolo unde este nevoie sa ajunga o echipa de reconectari) reconectarea poate dura mai mult, pana la maxim 24 de ore de la inregistrarea platii.

Daca am achitat printr-o alta modalitate de plata decat prin casierie/site Digi, atunci trebuie sa facem confirmarea platii, altfel reconectarea o sa dureze mult mai mult decat este de dorit.

Cum fac confirmarea platii la RCS – RDS (Digi)?

Confirmarea platii la Digi se face trimitand o copie de pe OP-ul de plata la adresa e-mail collection@rcs-rds.ro clienti@rcs-rds.ro dovezi.plata@rcs-rds.ro

Nu primesc factura Digi acasa, ce trebuie sa fac?

In cazul in care nu primim acasa factura Digi, trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a sesiza neprimirea facturii. Astfel de probleme apar de regula cand factura este livrata in format fizic, in format electronic (pe e-mail) nu ar trebui sa apara astfel de probleme.

Cum obtin factura detaliata (desfasuratorul) convorbirilor telefonice?

In prezent exista o singura modalitate de a primi desfasuratorul telefoniei, creandu-ne un cont pe site-ul Digi Romania. Acolo avem acces la toate facturile si desfasuratoarele pentru fiecare luna.

Cum fac amanarea platii la Digi?

Amanarea platii se poate face la Digi doar daca serviciile au fost deconectate pentru neplata. Putem face o amanare de plata pe luna iar in termen de 5 zile trebuie sa platim. Pentru reconectarea pe baza promisiunii ca vom achita trebuie sa sune titularul contractului la relatii cu clientii Digi.

Nu se poate face amanarea platii pentru a evita deconectarea serviciilor, putem solicita amanarea platii doar daca serviciile RDS au fost deja deconectate.

Update 19.06.2018: Facturile se pot achita si prin Rompay.

Update 04.10.2018: De astazi facturile Digi se vor trimite criptate astfel incat vor putea avea acces la ele doar persoanele care cunosc ultimele 6 cifre ale CNP-ului titularului. Multumim lui ion berbec pentru informatii.

Voi ati avut probleme in ceea ce priveste facturile celor de la RCS-RDS?

Putem afla aici cum obtinem informatii detaliate despre facturile cu serviciile RCS & RDS.

Update 19.08.2019: Recent, cei de la Digi trimit SMS-uri de informare in momentul in care plata a fost inregistrata daca plata a fost efectuata prin reteaua PayPoint.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1491 COMENTARII

    • Sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414 sa verificati daca sunt cumva dezactivate notificarile prin telefon si e-mail.
      De asemenea, va puteti adauga un cont online pe site-ul Digi Romania, va logati si puteti plati direct de acolo.

  1. DOMNULE DIRECTOR
    Subsemnata, ***** din localitatea Vârghiș,str. *, Nr. *, judetul Covasna, cod client *****. Prin prezenta vă aduc la cunoștință că sunt abonata dumneavoastră si am fost deconectată in mod nelegal de la serviciile de televiziune prin satelit deși am achitate toate facturile la zi pentru a beneficia de serviciile dumneavoastră. Va amintesc că am fost deconectată in urma cu cinci zile fara a fi somată in acest sens și fără a cunoaște motivul deconectării. Deși am făcut doua sesizari atat in data de 01.092020 cat si in data de 03.09,2020, nu s-a prezentat nimeni pentru remedierea situației. Ne rezervam dreptul de a sesiza instituția protecției consumatorului și respectiv a instanței de judecată.
    Aștept un răspuns scris din partea dumneavoastră atât cu privire la motivele deconectării cât și la faptul că nu se prezintă nimeni pentru remedierea situației deși au trecut 48 ore de la prima sesizare.
    Cu stima.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Sunati la relatii cu clientii Digi Covasna la numarul 0366400414 sa solicite urgentarea rezolvarii problemei, nu aveti ce sa faceti altceva.

  2. ma numesc gabriela, slatina str * nr * scara * eta* aprt *, mi ai trimis toata luna mesaje ptr neplata facturii, eu achit lunar online 56 lei nu 47 cit imi tot trimite ti mesaje
    va rog sa verificati, codul meu nu s epotriveste cu ce scriti dvs

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Sunati la relatii cu clientii Digi pentru a primi clarificari privind situatia financiara sau va logati pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contul Meu.

  3. Am nr.client ***** si mentionez ca in ciuda nenumaratelor sesizari telefonice, nu primesc constant facturile pentru banii platiti pentru abonament, desi asa este legal. Probabil sunt confundata eu, ca persoana fizica, cu firma de la aceeasi adresa. Facturile imi sunt foarte necesare pentru deconturi. Sper ca acest apel sa fie ultimul! Multumesc.

  4. Pentru codul de client nr ***** unde am o factura de aprox 47 lei primesc in permanenta avertizari de naplata,dar atentie, eu nu primesc nicio factura pe niciun canal
    Va rog in consecinta sa-mi transmiteti facturile lunar ,pentru a nu mai plati cu intarzire,asa cum faceti de fapt cu cealalta factura ptr cod *****
    Va multumesc
    I.Mitrea

  5. NU PRIMESC FACTURA PE ACEST E-MAIL: ****@yahoo.com, ci pe mesaj.
    Va rog sa o primesc pe e-mail. O astept pe luna iulie. Va multumesc anticipat.

  6. Ma numesc Risco bulevardu *** Baia Mare sunt abonatul RDSRCS ,factura pentru acest abonamenu nu-mi vine DE DOUA LUNI IUNIE SI IULIE desi la toti ceilalti vecini este adusa. Deasemenea cand factura era adusa era lasata intr-o ladita cu tot felu de reclame publicitare si alte resturi de deseuri de hartie cum sunt lasate si la ceilalti locatari din scara blocului nu sunt puse plicurile in fiecare cutie. E adevarat factura se poate plati si electronic dar nu toata lumea are calculatoare si card bancar pe langa astea eu sunt persoana cu handicap VIZUAL vad foarte slab . Factura as putea sa o platesc la magazinu din blocu vecin in numerar. Acest lucru se intampla si cu un fost coleg de pe strada ****** Baia Mare nevazator complet factura este lasata la voia intamplari in casa scari ( cautale orbule daca stii unde si cand ) Va rog luati masuri ca facturile sa fie puse in cutia postala Cu multumiri Risco

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Pentru aceasta problema va recomand sa sunati la relatii cu clientii RDS Baia Mare la numarul 0362400414 sa verifice motivul neprimirii facturii.

  7. Va rog sa-mi comunicati situatia contractului fiicei mele, *****, Str. * nr. *, Cluj-Napoca, cod client ****, , dacă are restanțe de plată și modalitatea de reziliere a contractului întrucît a vandut apartamentul si este plecata in strainatate, eu fiind imputernicit.

  8. Buna ziua, am fost deconectata in 14 iulie decla serv internet.Stiam ca am platit dar inngraba pentru a putea fi deblocata, am.platit imediat online.M au deblocat.Am trimis extrasul de cont aferent lunii iunie, sa dovedesc ca in 22 iunie patisem cu indicarea codului client.Astazi 26 iulie m au deconectat iar.Am sunat au spus ca nu au rezolvat sesizarea din 14 iulie si ca nici plata din 14 iulie nu o gasesc.Am trimis al doilea extras , pe iulie, mi s a spus ca nu ma pot debloca.Este absolut halucinant, maine nu stiu ce voi face, merg la politie, televiziune.Va voi chema in judecata pentru prejudiciile aduse mai ales ca am copil student care da examene on line.Este groaznic, nu imi vine sa cred!!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Avand in vedere ca situatia nu a fost rezolvata pana acum, va recomand sa faceti o sesizare la ANPC.
      De asemenea, puteti cere reducerea facturii in perioada in care serviciul de internet nu a functionat.

  9. In data de 12 iulie 2020 v-am trimis o sesizare in legatura cu calculul facturilor pe lunile iunie si iulie pentru abonatul la RCS-RDS ****** cu domiciliul in Cisnadie str. * nr. * si pana la aceasta ora nu am primit niciun raspuns. Va rog sa analizati situatia descrisa de mine si sa-mi dati un raspuns pentru a putea lua o hotarare in ce urmeaza sa fac.Va multumesc.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Sibiu la numarul 0369400414 pentru a verifica stadiul sesizarii dvs.

  10. Am primit dinou aviz acasa pt.plata cand eu platesc prin banca Transilvania pe numele ***** am depus actele necesare la banca am fost si la RSC si am anuntat mi sa spus ca nu mai am nici o problema deoare ce se va trage automatactele au fost depuse in jurul datei de 04,06 2020 as dori sa primesc rasăpuns in orice forma

  11. Buna ziua,

    Ma numesc Nemes cod client ***** cnp **** , am observat ca in factura la pct 1.3 A. Internet, mentenanta, servicii si asociate cf contr. *****/**** = 28,00 lei…ce reprezinta…..mi se pare valoare foarte mare in comparatie cu alte facturi ale colegilor…care au doar 17, 00 lei…..

    Multumesc…..
    O zi frumoasa va doresc….Nemes

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii.
      Acela este abonamentul de internet. La Digi, abonamentul costa 17 lei (Fiberlink Popular) doar in zonele rurale. Dvs in ce zona aveti serviciile, urbana sau rurala? 

        • Asa pare insa nu este neaparat sigur 100%.
          Au existat cazuri in care s-au oferit pachetele standard si in zonele rurale, desi alti clienti din aceeasi zona beneficiau de pachete Populare, de aceea doream sa clarific.

          • Da ce spui tu este partial adevarat. In zonele unde a existat concurenta ( AKTA in special) la inceput s-a oferit 17-21 lei, insa intre timp in acele zone (putine zone pentru moment) digi a cumparat akta si automat nu a mai fost concurenta. Si cine s-a abonat dupa ce a cumparat akta in acele zone atunci petul s-a egalizat cu cel din urban. Asa se va egaliza peste tot cand se va anunta achizitia akta. Preturile vor fi ca, cele din urban.

        • Diferenta este mare din doua motive : Concurenta mai mare intre companii in urban, in special cu companiile mici pentru a reusi sa le sufle abonatii, si de ce nu al 2 lea motiv este puterea de cumparare la sat fata de oras, se presupune ca la sate stau mai multi pensionari cu pensii mici si nu au aceeasi putere de cumparare fata de locuitorii din orase. Asa procedeaza toti operatorii mari upc ,digi in zonele rurale. Si in zonele urbane unde este concurenta (digi ,upc) preturile sunt aceleasi ca in rural. Adica digi ofera cablul analog la 19-21 lei iar Vodafon upc la 17 lei analogul (orasele mici, nu orasele mari)

  12. Sunt un abonat din loc Apostolache jud. Prahova dar locuiesc permanent in Bucuresti. De regula platesc cablu tv anticipat pe 6 sau 12 luni. As dori sa stiu pana cand am platit in prezent? care mai este prelul abonamentului lunar si cum pot sa intru in legatura cu un operator pentru discutarea unei situatii eventual radierea contractului cu toate ca nu-mi doresc inca acest lucru.
    Va multumesc

    • Pentru aceste informatii va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Prahova la numarul 0344400414 sau sa va faceti cont si sa va logati pe site-ul Digi Romania.

  13. am primit factura seria ****** in valoare de 54 lei si nu stiu de ce este valoarea asta pt. ca sunt la zi cu plata facturilor. cod client este****.

    multumesc!

  14. buna ziua. doresc sa fac o cerere de restituire suma si mi s- a trimis o adresa invalida respective collection@rcs-rds.ro. va rog dati mi o adresa corecta.

  15. Buna ziua

    De ani de zile primesc factura pe numele ***** Cod client *** la adresa unde domiciliez, fara ca aceasta persoana sa locuiasca la aceasta adresa.
    De fapt, eu sunt proprietar la aceasta adresa de 30 ani si pot sa confirm ca in ultimii 30 ani ***** nu a locuit la acesta adresa.
    Cu rugamitea de a remedia situatia, fac precizarea ca sunt client Digi Cod Client ****
    Cu respect

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta situatie va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi sa verifice adresele care figureaza in baza lor de date si sa corecteze aceasta problema.

  16. Buna ziua ma numesc Marian locuiesc in Bucuresti Str * Bloc * sc * Ap * Sector 2 am cod client ***** ce vreau sa va intreb ,de ce nu ma imi vine factura DIGI RCS & RDS acasa ?

    • Buna ziua,
      Daca nu ati primit factura RCS – RDS pentru mai mult de o luna, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414.

  17. Buna ziua ! Am fost bransata la cablu tv in data de 4 mai . Cind imi vine factura? Si de unde pot face rost de contract? L-am primit pe mail și din greșală l-am sters. Multumesc.

    • Buna ziua,
      Factura se emite in primele zile ale lunii. Pentru a primi din nou contractul va recomand sa luati legatura cu cei de la Digi pe pagina lor Facebook Digi Romania.

    • Buna ziua, posibil ca factura emisa sa reprezinte altceva, nu avansul telefoanelor, va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS pentru a verifica ce reprezinta acea factura. Noi nu suntem de la Digi.

  18. Buna ziua, am primit astazi un sms pentru neplata facturilor la ******, TEL 07******. NU AM FACUT PLATA DEOARECE PANA ASTAZI 4.06.2020 NU AM PRIMIT FACTURILE NICI PE E-MAIL NICI PRIN POSTA SAU ALTA MODALITATE. Am de platit doua facturi una ***** si una ***** srl, RO*****
    AM INCERCAT DE DOUA ORI TELEFONIC SA REZOLV PROBLEMA ,DAR AM FOST PUS IN ASTEPTARE.AM ASTEPTAT IN TOTAL APROAPE 20 DE MINUTE. TELEFONUL MA VA COSTA PROBABIL MAI MULT DECAT ABONAMENTUL LA DVS.
    ASTEPT FACTURILE SI VOI PLATI IMEDIAT. cONSUDER CA NEPLATA SE DATOREAZA dvs.
    Astept si un raspuns scris.
    PS. DIGI are si o adresa de e-ail pentru reclamatii

  19. buna ziua asi dori sa știu din ce cauza nu mai vin facturile de la digi numele meu este ****** sat *** județul Timiș strada * nr * și mai am o întrebare aveți pe stoc decodoare dacă da vas ruga să-mi trimiteți 1 la revedere

    • Buna ziua,
      Sunati la relatii cu clientii Digi Timis la numarul 0356400414 pentru aceasta problema. Tot acolo puteti discuta si despre stocul de decodoare.

  20. Buna ziua!
    Am un abonament tv + mobil pentru care primesc o singura factura .Odata cu expirarea perioadei contractuale pt. abonamentul de mobil as dori sa primesc factura separata pentru fiecare abonament.
    Solicit o oferta pt. pentru reinoire abonamemt mobil
    Multumesc !

    • Buna ziua,
      Daca nu este prima luna in care nu primiti factura, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Timis la numarul 0356400414 si sa faceti o sesizare in acest sens. Tot de la ei puteti solicita datele de pe factura.

  21. Buna ziua
    Nu inteleg dece nu mai primesc factura prin email.
    Am nevoie de factura din aprilie si in continuare doresc sa primesc facturile prin email.
    Multumesc

  22. Buna ziua, am facut nenumarate sesizari pt ca nu primesc de luni de zile factura prin posta. Va rog sa luati masuri sa mi se trimita factura, altfel n-o mai platesc, neavand posibilitatea sa ajung la unul din ghisee din cauza programului meu de lucru. Va rog sa-mi dati un nr de inregistrare, sa nu mi se mai raspunda ,ca nu am facut sesizare. Va multumesc anticipat.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Puteti face o sesizare telefonic la relatii cu clientii Digi sau online pe site-ul Digi Romania, veti primi pe loc un numar de sesizare.

    • Gasiti in articol modalitatea prin care puteti face confirmarea platii la Digi.
      Daca vi s-au suspendat si serviciile pentru neplata, ulterior puteti suna la relatii cu clientii sa solicitati reconectarea serviciilor.

  23. La data de 08.05.2020 am achitat online factura FDB/***** a ficei mele *** pe luna mai 2020. Plata a fost făcută prin ING WebPay care confirmă prin email plata acestei facturi în valoare de 60 lei . Pâna la data de azi 20.05.2020, factura în cauză figurează ca fiind neplătită in evidența facturilor ce privesc pe abonata Fatu Simona Laura. Vă rog să-mi comunicați motivul pentru care plata efectuată de mine asupra facturii ficei mele Fatu Simona Laura apare in evidenșa dvs ca neefectuată. Mai precizez ca eu de mai mulși ani plătesc lună de lună factura rcs-rds.ro a ficei mele si niciodată nu am mai avut o asemenea situație.În cazul în care plata acestei facturi nu va fi recunoscută de catre dvs. facturile ce se vor emite in continuare pentru ***** ,cu regret ,nu o să le mai plătesc.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Cand ati platit, ati primit o confirmare a platii pe e-mail. Trimiteti dovada platii la adresa e-mail clienti@rcs-rds.ro.

  24. Sunt abonatul dvs. Liviu si nu am primit nici pana la aceasta ora, factura F****20, nr. *****. Cod client *********. Va rog rezolvare a problemei!!

    • Acest site nu reprezinta Digi. Suna la Relatii Clientii si vorbeste cu un operator call central. Numarul de telefon este pe factura. Nu ai primit nici SMS cu suma de plata pe luna aceasta?

  25. Buna ziua detin o casa in localitatea jebel nr * si am primit o factura de la voi pe numele *****
    Acest nume nu exista la adresa respectiva

    • Buna ziua,
      Pentru a verifica daca exista si alt contract la aceasta adresa trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi Timis la numarul 0356400414.

  26. Buna ziua,
    Numele meu este Anca, detin un apartament in Curtea de Arges, Strada *, Nr. *, Bl. *, Sc. *, Et. *, Ap. *, care a fost inchiriat nimitei *. Aceasta a incheiat un contract cu dvs. pentru care nu si-a mai achitat facturile din luna Ianuarie. Mentionez ca nu mai pot lua legatura cu acesta persoana, avand in vedere ca aceasta nu mai este in tara. Doresc rezilierea contractului cu numarul *****, id client **** . In acest moment doresc semnarea unui alt contract, la adresa respectiva, lucru care nu este posibil deoarece figureaza acesta activ. Va rog sa ma contactati cat mai urgent la adresa de mail : *****@gmailcom, sau la nr de tel 07******.

    • Buna seara,
      Dumneavoastra nu puteti rezilia contractul acelei persoane insa, daca sunteti titularul imobilului respectiv, puteti semna un alt contract la aceeasi adresa pe numele dvs.

  27. Pe 5.05 am plătit prin platforma george bcr suma de 268 reprez.cablu si energia pe luna aprilie. Doresc urgent redirectionarea sumei in contul client ****.soțul meu.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Nu ati primit factura timp de mai multe luni sau doar pe o luna? Trebuia sa o primiti acasa sau pe e-mail? Puteti suna la relatii cu clientii Digi sa va trimita factura pe e-mail.

    • Puteti trimite confirmarea platii pe adresa e-mail clienti@rcs-rds.ro. Daca v-au fost deconectate serviciile pentru neplata, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi si sa solicitati reconectarea.

    • Buna ziua, trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi Maramures la numarul 0362400414 pentru a va oferi detalii despre factura. Titularul trebuie sa sune.

        • Poate suna de oriunde, altfel nu va vor fi oferite detalii precum numarul facturii.
          Altfel, trebuie sa va faceti un cont pe site-ul Digi Romania dar si acolo va cere numarul unei facturi.

          • Nu au venit facturi de f mult timp, plăteam fara factura la un punct de lucru care acum e inchis

          • E nevoie sa faceti si o sesizare la relatii cu clientii in acest sens, sa verifice de ce nu ajung facturile. Eventual puteti opta pentru primirea facturilor in format electronic, insa la fel, dansul trebuie sa solicite acest lucru.

    • Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi sa verifice de ce nu mai primiti notificari prin SMS si factura acasa.
      De cat timp nu ati mai primit factura?