Comanda telefon Digi – punct Digi sau livrare curier?
Avand in vedere ca am primit mai multe intrebari din partea abonatilor Digi, in acest articol vom mentiona care sunt diferentele intre comenzile facute pentru a ajunge telefonul dorit intr-un punct comercial sau in cazul livrarii prin curier.

Inainte de a mentiona care sunt diferentele dintre modalitatile de livrare a unui telefon in reteaua Digi, este bine de stiut cum facem o comanda de telefon:

  • Cea mai rapida metoda ar fi online, pe site-ul Digi, fiind logati in contul Digi, caz in care trebuie doar sa accesam sectiunea Telefoane – apasam pe Adauga in dreptul telefonului dorit – selectam abonamentul dorit si modalitatea de rate (daca dorim sa luam telefonul in rate) – apasam pe Comanda – selectam perioada contractuala – Alegem daca dorim sa ne portam din alta retea – mai departe va trebui sa selectam metoda de livrare a telefonului, Curier sau Punct Digi
  • Telefonic la relatii cu clientii Digi, apeland numarul 0314004414
  • Prezenta intr-un punct comercial Digi

Este important de stiut ca anumite modele pot fi livrate doar prin curier, caz in care pe formularul online vom avea doar optiunea Curier. Daca sunam la relatii cu clientii RCS & RDS, vom fi informati de acelasi lucru.

Comanda telefon Digi – punct Digi sau livrare curier?

Daca doriti sa aflati care este cea mai rapida metoda de livrare a unui telefon la Digi, este bine de stiut ca nu exista cea mai rapida metoda, uneori este mai rapid sa ridicam telefonul dintr-un sediu, alteori este mai bine sa facem comanda prin curier. Totul depinde de stocul de echipamente din momentul in care facem comanda. Stocurile sunt diferite, stocul local din sediu nu este acelasi cu stocul folosit pentru livrarea echipamentelor prin curier (livrarile se fac din Bucuresti).

Totusi, pentru a primi cat mai repede un telefon, va recomandam sa urmati acesti pasi:

  • Sunati la relatii cu clientii Digi pentru a verifica daca exista modelul dorit intr-un sediu comercial Digi din localitatea voastra; daca exista telefoane intr-un sediu, ne prezentam personal in sediul respectiv si il ridicam pe loc;
  • Daca nu exista telefoane pe stoc intr-un sediu din localitate, recomandam comanda unui telefon cu livrare prin curier
  • Daca nevoia pentru un telefon este urgenta, in acelasi timp putem face o comanda si in sediu iar atunci cand primim telefonul, anulam a doua comanda

Asadar, desi nu putem mentiona care este cea mai rapida metoda de a achizitiona un telefon de la Digi deoarece acest lucru depinde de stocul de echipamente si de numarul de comenzi, informatiile de mai sus ar trebui sa ne ajute sa ridicam mai repede un telefon.

Voi ce pasi ati urmat pentru a ridica un telefon si cat de repede l-ati obtinut?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

8 COMENTARII