Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.
  5. Facebook. Putem face sesizari inclusiv prin intermediul platformei de socializare Facebook, prin pagina Telekom Romania (@telekom.romania).

Telekom pune la dispozitie urmatoarele adrese e-mail pe care putem trimite solicitarile noastre, in functie de probleme:

  • reclamatii@telekom.ro – adresa e-mail dedicata reclamatiilor/sesizarilor pe care dorim sa le facem;
  • info@telekom.ro – adresa e-mail pentru a solicita informatii despre serviciile Telekom;
  • rezilieri@telekom.ro – adresa dedicata rezilierilor prin e-mail;
  • comenzi.online@telekom.ro – adresa dedicata comenzilor online, fie ca dorim informatii, dorim sa facem o comanda sau dorim sa anulam o comanda online;
  • credit@telekom.ro – aici putem face confirmarea platii trimitand dovada platii (chitanta);
  • publicitate@telekom.ro – situatii generale/legate de publicitate;

Cum putem rezilia contractul Telekom?

In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
  • pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
  • prin fax la numarul 0214403390;
  • prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

Cum putem suspenda temporar abonamentul Telekom?

Suspendarea abonamentelor Telekom se poate face oricand pe perioada nedeterminata, pentru suspendare trebuie ca titularul contractului sa contacteze serviciul de relatii cu clientii Telekom; Suspendarea este gratuita;

Cele mai frecvente probleme intalnite in reteaua Telekom sunt:

  • probleme cu semnalul retelei 2G/3G/4G (lipsa semnal sau pierderi de semnal);
  • cand nu functioneaza datele mobile in reteaua Telekom sau functioneaza cu o viteza foarte redusa;
  • lipsa semnal sau semnal slab la televiziunea Telekom (cablu tv sau antena satelit);
  • lipsa setari pentru internetul mobil;
  • probleme de facturare (neprimirea facturii, servicii facturate eronat, facturi achitate si serviciile inca nu sunt reconectate, modalitati de confirmare a platii);
  • nefunctionarea internetului fix Telekom (erori la conectare);
  • lipsa ton la telefonia fixa Telekom;

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1036 COMENTARII

  1. Buna ziua, sunt Maria , fost abonat Telekom, cu nr. de tel 021.*****. Profitand de oferta dvs pentru reziliere, prin scumpirea abonamentului, in data de 27.02.2020 sub nr. ***** am reziliat contractul cu dvs. De fapt, cu toate ca ma nemultumea si pretul abonamentului, ceea ce m-a nemultumit a fost faptul ca din 01.01.2020 nu am mai receptionat niciun post Discovery. Am vrut sa predau echipamentele dvs pe care le am in temporara posesie, atunci, in momentul in care am solicitat rezilierea. Am fost refuzata, urmand sa le predau la trecerea unei luni. intre timp a izbucnit pandemia. La trecerea acestui interval, am fost contactata telefonic de o angajata Telekom, care mi-a comunicat faptul ca, contra sumei de 25 lei, o echipa Telekom va veni si ridica aceste echipamente (ruterul si receiverele), dupa cateva saptamani a revenit telefonic pe mobilul meu de atunci si a reafirmat existenta acestui serviciu. Unicul meu nr. de telefon este acum: 0748.030.800. Ce doresc sa va informez este faptul ca eu am ** de ani, sunt diabetica insulino dependenta, hipertensiva, am BPOC. In Romania sunt singura iar vecinii mei, daca sunt in varsta se feresc ca si mine, nu se expun virusului, iar daca sunt tineri au servicii. Au trecut multe luni de atunci, nu a venit nimeni sa pot preda aceste echipamente. Din pricina afectiunilor mai sus mentionate, deplasarile pe care le fac sunt foarte limitate, pana la Mega image si mica piata de la Valea Ialomitei si atat. Am incercat sa va contactez telfonic dar obtiunile sunt FOARTE limitate: esti client sau vrei sa devi client Telekom. Va rog sa ma contactati si sa gasim impreuna modalitatea de a va returna aceste echipamente. Eu cred ca, avand in vedere situatia mai sus mentionata, nu voi fi pusa la plata acestor luni, situatia fiind cea care este. NU am mai fost contactata telefonic de nimeni de la Telekom si nici pe emailul meu: *****@yahoo.com, care va este cunoscut, nu m-a contactat nimeni de atunci.
    Va rog sa aveti amabilitate de a-mi raspunde, pe mail sau telefonic cu modalitatea rezolvarii acestei situatii. Cu stima Maria

  2. Buna ziua
    Solicit interventia Telekom Arad – televiziune : nu receptionez TV – mi se solicita cod retea .
    ****** , Arad, str. **** , bl. *. sc. *, et. *, ap. *.
    Mentionez faptul ca este f. dificil contactul cu Dv.
    Va multumesc

  3. buna ziua!am sunat la telecom pentru rezilierea unui contract si m-au trimis la oricare din magazine.am fost la carefoor de pe strada luica,sector 4 si mi-a spus ca rezilierile se fac decat on line.am o intrebare,totusi….cei care nu sunt familiarizati cu tehnologia,ce fac?profitati de starea de alerta pt a mai prinde cateva luni abonatii.pe mine n-o sa ma pacaliti.am anuntat cu o luna innainte rezilierea contractului.daca pe urmatoarea factura eu mai platesc abonamentul pe care voiam sa-l reziliez si n-am facut-o din cauza voastra,o sa ma adresez opc ului.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem la Telekom.
      In mod normal ar trebui sa se poata si intr-un punct de lucru Telekom.
      O alternativa este si prin fax la numarul 0214403390.
      Daca nu ati facut inca cererea de reziliere online pe telekom.ro/reziliere-online/ va recomand sa o faceti, o simpla discutie la relatii cu clientii nu va asigura rezilierea contractului.

    • Acest site nu reprezinta Telekom, ofera doar informati. Cei din Carefoor v-au mintit puteti rezilia contracte si in magazinele Telekom ( nu la parteneri sau in Carefoo sau alt magazin mare. La parteneri sau in spatiile comerciale mari doar se fac contracte nu se reziliaza) Daca eram in Starea de Urgenta da se putea rezilia doar online. Putei rezilia si la telefon sunand la nr 1234 vorbiti cu un operator vi se va da un nr de inregistrare si gata ati scapat de ei.

  4. Am telefonul fix ******** nu mai funcționează . Va rog un depanator ptr a funcționa . Tel se afla in com cernatesti Buzău sat Manasia… De acest tel se folosește mama mea care are 90 de ani..varog sa l reparați că sa putem lua legătura cu ea

    • Acest site nu reprezinta Telekom, doar ofera informatii. Pentru a contacta departamentul Relatii Clientii sunati la nr 1234 sau 021 404 1234, 0766 12 1234. Pentru asistenta tehnica tasta 3. Sunati dvs in locul mamei dvs si vor trimite o echipa la dansa acasa.

  5. Sunt Gheorghe din Pascani cu nr de tf mobil 07****** ,postul telefonic al matusii mele ***** din str* nr * Lunca Pascani nu functioneaza 0232 ***** ,va rog sa trimiteti un om autorizat sa remedieze defectiunea si am o observatie credeti ca toti batranii de la tara stiu sa foloseasca internetul pentru a sesiza vreo defectiune?Asigurati-va ca aveti disponibil un nr,de telefon pentru astfel de sesizari si pentru astfel de persoane.Nr. de telefon mobil al matusii este 07******.

    • Acest site nu reprezinta Telekom ofera doar informatii. Faceti dvs o sesizare in locul matusii dvs la Relatii Clientii Telekom si vor trimite o echipa pentru rezolvarea problemei.

  6. Buna ziua!
    Utilizez serviciul dvs de telefonie fixa pe care o am inclusa in abonament si pe care bineinteles il platesc, conform facturii emise de societtatea dvs. in fiecare luna, dar din pacate acest serviciu de telefonie fixa nu il pot folosi deoarece nu functioneaza. Am facut apel( de 2 ori chiar – telefonic),la domiciliul unde este instalat exista cineva in permanenta. Am rugamintea de a se rezolva cat mai repede cu putinta, deoarece platesc un serviciu – LUNAR- de care eu nu beneficiez.
    Multumesc!

    • Buna ziua,eu am cerut rezilierea si mi.au spus ca trebuie sa platesc contravaloarea telefonului intr.o singura rata.Este corect acest lucru? Tin sa mentionez ca rezilierea o doresc din cauza lipsei de semnal la net! Multumesc !

      • Buna ziua,
        Da, pot cere plata integrala a telefonului, din cate am inteles este o practica acceptata de ANPC. Din pacate, aceasta este situatia in cazul in care am luat un telefon in rate.

  7. Buna ziua.
    Cum pot inta in posesia unei adrese a serviciului de arhivare pentru obtinerea calculului grupei a 2 ain anii lucrati la TELEKOM PLOIESTI PRAHOVA.
    Multumesc.

    • Buna ziua,
      Va recomand sa depuneti o solicitare online pe site-ul Telekom – sectiunea Asistenta – Contacteaza-ne – completati formular de acolo. In acelasi timp, ar fi bine sa ajungeti si intr-un sediu Telekom pentru a discuta acolo daca puteti depunde o cerere in reprezentanta. De regula, aceste solicitari se trimit la resurse umane de catre dvs sau de fostul sef direct, dar presupun ca nu aveti o adresa e-mail de la HR.

  8. Mă numesc *****,din comuna Tasca,județul Neamt,nr.telefon fix 0233***** și sint abonatul d stra.Odată cu primirea ultimei facturi,am primit și o cartela de telefon mobil în rețeaua Telekom,ca sa aflu cu surprindere cind am verificat facturile ,ca din ianuarie 2020,eu plătesc și telefon mobil,pe care nu l am avut și nici nu l am,nu am solicitat niciodată așa ceva,dar facturile le am plătit la zi.Nu cred ca este normal,legal,moral,sa plătesc un serviciu care nu mi este asigurat,nu la solicitat niciodata sI nici nu mi l doresc.În aceste conditii,va rog insistent,sa mi raspundeti,în ce baza s a trecut pe factura telefon mobil,fără ca acesta sa existe,eu am plătit niște bani în aceste luni de zile,care efectiv mi s au furat,nu am primit nici o notificare în acest sens și aștept un raspuns,pentru a ști ce sa fac mai departe,a mă adresa OPC,iar în ultima instanță sa renunț la serviciile d stra,pentru ca așa nu se poate,iar pentru a mi recupera banii voi apela și la instanța de judecata.Nu mi se pare normal,ca din pensie,sa fac acte de caritate la o institutie cu care am avut un contract pentru anumite servicii ,iar acum mă trezesc cu alte servicii pe care nu le am solicitat și nici nu beneficiez de ele,doar am plătit ca așa a venit factura.V as ruga,răspunsul sa l primesc pe adresa soției mele ******@yahoo.ro,pentru ca pina la urma plățile s au făcut din bugetul familiei.Aștept răspunsul d stra.Vă jultumesc!

    • Noi nu suntem de la Telekom.
      Va recomand sa faceti o sesizare privind aceasta problema la Telekom si daca nu primiti un raspuns favorabil in maxim 30 de zile, sa faceti reclamatie la ANPC. Ar trebui sa fie se storneze acele sume platite pentru telefonia mobila daca intr-adevar nu a fost folosit acest serviciu.

  9. La data de 08.05.2020 am achizitionat un abonament la internet „Telekom Smart WiFi” care a fost oferit la 24 lei/luna, dar prima factura a fost de 47,52 lei.
    Din data de 08.05.2020 si pana la data de 06.06.2020 daca s-a intocmit factura pe ce perioada a fost emisa aceasta factura.
    Va rog sa explicati detailat de ce platesc doua luni si nu o luna.
    Factura se emite pe 15 zile sau pe de 30 zile.

  10. am reclamat defectiune la telefonul 0268******,abonat *****,azi 4.06.2020,la ora11.00 si la ora 16.00 am primit mesaj ca problema s-a rezolvat ! telefonul tot nu functioneaza si internetul e lafel de slab sau poate cu putin mai bun dar nu cred ca e in parametri !! puteti incerca sa sunati la numarul mentionat !!

  11. nu am semnal pt internet din data de 21 mai 2020 pina in prezent iar la tel dupa ce astept cca 20 min mi se raspunde ca se va rezolva in ca mai scut timp
    as vrea sa stiu care sint obaligatiile si perioada de remediere dumnevoastra pentru ca nu inteleg termenul ( in cel mai scurt timp )

  12. Buna ziua !
    Am un abonamemt tv + mobil pe aceeiasi factura si doresc sa priesc facturi separate .Incepand cu 22.06.2020 expira perioada contractuala si as dori o oferta pentru un nou abonament de mobil .
    Multumesc !

    • Buna ziua,
      Nu stiu daca este posibil acest lucru, ar trebui sa fie posibil avand in vedere ca Telekom Romania si Telekom Mobile sunt inregistrate ca firme diferite.
      Totusi, va recomand sa luati legatura cu cei de la Telekom pentru aceasta situatie, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.