Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.
  5. Facebook. Putem face sesizari inclusiv prin intermediul platformei de socializare Facebook, prin pagina Telekom Romania (@telekom.romania).

Telekom pune la dispozitie urmatoarele adrese e-mail pe care putem trimite solicitarile noastre, in functie de probleme:

  • reclamatii@telekom.ro – adresa e-mail dedicata reclamatiilor/sesizarilor pe care dorim sa le facem;
  • info@telekom.ro – adresa e-mail pentru a solicita informatii despre serviciile Telekom;
  • rezilieri@telekom.ro – adresa dedicata rezilierilor prin e-mail;
  • comenzi.online@telekom.ro – adresa dedicata comenzilor online, fie ca dorim informatii, dorim sa facem o comanda sau dorim sa anulam o comanda online;
  • credit@telekom.ro – aici putem face confirmarea platii trimitand dovada platii (chitanta);
  • publicitate@telekom.ro – situatii generale/legate de publicitate;

Cum putem rezilia contractul Telekom?

In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
  • pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
  • prin fax la numarul 0214403390;
  • prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

Cum putem suspenda temporar abonamentul Telekom?

Suspendarea abonamentelor Telekom se poate face oricand pe perioada nedeterminata, pentru suspendare trebuie ca titularul contractului sa contacteze serviciul de relatii cu clientii Telekom; Suspendarea este gratuita;

Cele mai frecvente probleme intalnite in reteaua Telekom sunt:

  • probleme cu semnalul retelei 2G/3G/4G (lipsa semnal sau pierderi de semnal);
  • cand nu functioneaza datele mobile in reteaua Telekom sau functioneaza cu o viteza foarte redusa;
  • lipsa semnal sau semnal slab la televiziunea Telekom (cablu tv sau antena satelit);
  • lipsa setari pentru internetul mobil;
  • probleme de facturare (neprimirea facturii, servicii facturate eronat, facturi achitate si serviciile inca nu sunt reconectate, modalitati de confirmare a platii);
  • nefunctionarea internetului fix Telekom (erori la conectare);
  • lipsa ton la telefonia fixa Telekom;

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

892 COMENTARII

  1. BUNA DIMINEATA DE LA REABILITAREA BLOCULUI SUNT 6 LUNI TIMP IN CARE STAM CU 10 FIRE PE GEAMURILE DE LA PARTER . VA ROG SA VENITI SA REZV . PROBLEMA . PE GHENA DIN SPATELE BOCULUI STAU DOUA ROTI DE CABLURI BANUIESC CA VA SUNT SI DE FOLOS 072*****
    VA MULTUMESC

  2. Nici nu stiu cum sa mai procedez, efectiv imi este rusine de rusinea dvs. Este a nu stiu catea oara cand fac sesizare la dvs. Ultima sesizare a fost pe 9 decembrie 2019.
    Nu are ton de 4 zile. Problema este mai veche am mai reclamat aceasta defectiune de nenumarate ori, probabil gastiti la dvs. aceste reclamatii, vi le reamintesc ca acest telefon apartin unor batrani de 93 si respectiv 87 ani, iar singura legatura cu ei este acest telefon. Va rog sa dispuneti remediarea acestui telefon deoarece suntem in perioada de iarna, si asa cum am mai spus singura legatura cu ei este acest telefon. Telefonul este pe numele de Scoban Dumitru din localitatea Larga Jijia, com, Movileni, Iasi
    Va multumesc,
    Cu respect,
    Ioan Scoban

    • Acest sait nu reprezinta Telekom doar ofera informatii. Mai incercati o data la Relatii Clientii Telekom , daca nu se rezolva faceti o sesizare la OPC si ANPC.

    • Noi nu suntem de la Telekom, doar oferim informatii.
      Din pacate nu aveti ce sa faceti decat o noua sesizare la relatii cu clientii Telekom.
      Eventual faceti si la ANPC o sesizare avand in vedere problemele repetate care dureaza mai mult decat ar trebui.

  3. Bună ziua. Solicit o echipă pentru deranjamente internet apărută în urma unei pene de curent.Este a doua oară când va scriu și doresc sa se soluționeze cât mai curând ,plătesc abonament și de 4 saptamani nu am net. Tel.0******

    • Buna seara,
      Daca timp de 4 saptamani problema dvs nu a fost rezolvata desi ati sesizat-o, va recomand sa faceti o sesizare la ANPC.
      De asemenea, puteti face o sesizare la Telekom pentru a va anula factura pe luna in care nu a functionat internetul.

  4. De ce ati scos ID din grila de programe,precum și canale tip visat? Noi plătim pt a avea pachetul max si dvoastra decideți ce canale putem vedea in acest pachet sau băgați niște prostii de canale,neinteresante.

    • Noi nu suntem de la Telekom, doar oferim informatii.
      Posturile ID Xtra, Viasat Nature/History HD (partajat) si alte posturi au fost eliminate din grila Telekom incepand cu 01 ianuarie, am postat un articol separat in acest sens.
      Insa, in ceea ce priveste posturile Viasat, au fost introduse posturile Viasat Explore HD, Viasat Nature HD, Viasat History HD, doar ca a fost eliminata varianta partajata. Nu receptionati aceste programe? Aveti cablu tv, IPTV sau satelit?

  5. Buna ziua,
    Am primit astazi, 30.12.2019 un mesaj pe telefonul meu (******), citez:
    „Buna ziua! Sesizarea Dvs. a fost solutionata favorabil. Am dezactivat oferta pe care doriti sa o anulati si v-am reactivat planul tarifar anterior. Perioada contractuala a ramas nemodificata. Multumim! Echipa Telekom.”

    Mentionez ca avem, pe numele mamei (*****) un abonament pentru numarul de telefon *****, dar nici eu nici altcineva din familie nu am solicitat vreo modificare in ultimul timp. Asa ca, va rog sa ma sunati urgent la numarul ***** si sa imi explicati mesajul trimis.
    Multumesc.