Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.
  5. Facebook. Putem face sesizari inclusiv prin intermediul platformei de socializare Facebook, prin pagina Telekom Romania (@telekom.romania).

Telekom pune la dispozitie urmatoarele adrese e-mail pe care putem trimite solicitarile noastre, in functie de probleme:

  • reclamatii@telekom.ro – adresa e-mail dedicata reclamatiilor/sesizarilor pe care dorim sa le facem;
  • info@telekom.ro – adresa e-mail pentru a solicita informatii despre serviciile Telekom;
  • rezilieri@telekom.ro – adresa dedicata rezilierilor prin e-mail;
  • comenzi.online@telekom.ro – adresa dedicata comenzilor online, fie ca dorim informatii, dorim sa facem o comanda sau dorim sa anulam o comanda online;
  • credit@telekom.ro – aici putem face confirmarea platii trimitand dovada platii (chitanta);
  • publicitate@telekom.ro – situatii generale/legate de publicitate;

Cum putem rezilia contractul Telekom?

In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
  • pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
  • prin fax la numarul 0214403390;
  • prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

Cum putem suspenda temporar abonamentul Telekom?

Suspendarea abonamentelor Telekom se poate face oricand pe perioada nedeterminata, pentru suspendare trebuie ca titularul contractului sa contacteze serviciul de relatii cu clientii Telekom; Suspendarea este gratuita;

Cele mai frecvente probleme intalnite in reteaua Telekom sunt:

  • probleme cu semnalul retelei 2G/3G/4G (lipsa semnal sau pierderi de semnal);
  • cand nu functioneaza datele mobile in reteaua Telekom sau functioneaza cu o viteza foarte redusa;
  • lipsa semnal sau semnal slab la televiziunea Telekom (cablu tv sau antena satelit);
  • lipsa setari pentru internetul mobil;
  • probleme de facturare (neprimirea facturii, servicii facturate eronat, facturi achitate si serviciile inca nu sunt reconectate, modalitati de confirmare a platii);
  • nefunctionarea internetului fix Telekom (erori la conectare);
  • lipsa ton la telefonia fixa Telekom;

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

670 COMENTARII

  1. Cu parere de rau constat ca Telecom.ro este o firma complet neserioasasi in acest sens ma explic:Am dorit sa cumpar un telefon mobil Nokia 5.1 Plus.O saptamana m-am chinuit sa completez formularul de comanda dar nu am reusit pentruca este prost concput.La judet nu recunoaste Buuresti iar la localitate nu recunoaste sectorul,nu recunoaste strada.Am dat telefon la 021 9890 unde operatoarea ma pus in legatura cu un consultant.Si aceasta operatiune sa intamplat de cate 2-3 ori pe zi timp de o saptamana.In ultima zi a aparut pe ecran si anume pe formularul de comanda pe internet un nene care ma rugat sa apelez din nou la numrul respectiv ca voi fi ajutat sa completez formularul,aci o doamna consultanta ma ajutat care ma jutat sa si a facut operatia manual.Si desi la telefonul respectiv erau precizate datele privin costurile respectivsa achit la primirea telefonului la domiciliu uma de 99,00 lei si lunar sa platesc un abonament de 12 Euro pe luna tim de 2 ani.In final consultanta mi-a solicitat sa depun la Telekom suma de 11260 lei ca depozit la ei si care dupa circa 6 luni imi vor fi inapoiati.Bine inteles ca operatiunea nu mi sa parut legala am refuzat si nu am mai facut contractul.Culmea ca in instructiunile de achizitie la telefonul respectiv nu scria nimic despre aceasta suma.Acesta este asa zisul comert en line.

  2. Baaaa
    Reprezentatii vostri FieniDambovita ‘ ca si persoana este cineva cu un pic de barba ….sau un inceptde pubertate …. Bainfratilor nu am net de la c**** vostru de ( huawei) si ******* ..-domnul care va reprezinta in orasul meu …sau se crede ca e az … Eu lucez M.A,I. La un consulat …BA TREZITI A VIN CUUN OROCES PENAL prin care daue morale …ma duc inyhailndaDe astazi nu mai platesc c***** de serviile oastre !

    • 1. Noi nu suntem Telekom.
      2. Nu esti pe camp cu oile/vacile, oricum oierii/ciobanii vorbesc mult mai frumos ca tine.
      3. Asa vorbesti si in timpul serviciului? Nu de altceva, dar sa stiu si eu catre ce fel de persoane ajung contributiile mele.
      4. Suna la Telekom pentru defectiuni tehnice insa daca o sa vorbesti la fel, nu cred ca va dura mai mult de cateva secunde conversatia.

  3. Buna ziua .
    Telefonul meu este blocat de opreatorul Skype . De la nr. 074****** nu pot apela nici o persoana din agenda telefonica . Apare Skype si spune ca trebie sa am credit . Sa trimit adresa la care sa-mi trimita factura pentru un credit lunar de 7 euro .
    Eu detin abonament lunar la Romtelekom de 6 euro pe luna . De ce nu pot sa folosesc telefonul . Cine este pungasul care vrea sa ma escrocheze . Skype sau Romtelekom . Pe cine dau in judecata ?

    • Buna ziua,
      Probabil aveti setat ca defaul sa apelati de pe Skype utilizand o cartela insa pentru acest lucru aveti nevoie de un abonament la Skype. Daca incercati sa formati normal, din tastatura telefonului, veti reusi sa apelati de pe cartela Telekom. Probabil este vorba de setari din Skype, daca nu reusiti sa verificati acest aspect rugati pe cineva sa va ajute.

  4. Vineri, 17 mai 2019,in jurul orei 15,30, am fost la Romtelecom Timisoara sa platesc factura pentru luna aprilie 2019 , pentru postul telefonic al mamei; functionarul de la ghiseul incasari plati mi-a spus ca nu functioneaza programul pe plan national de la ora 12, Nu inteleg cum nu se poate remedia o defectiune de program in timp scurt si trebuie sa treca mai mult de 8 ore ( pana la sfarsitul programului nu s-au mai facut plati la Timisoara, am revenit sa platesc in jurul orei 16,45, programul tot nu era functionabil). Sa fie vinovata ziua de vineri, program scurt, dezinteresul fata de clienti sau alta cauza pe care clientii buni plantici trebuie sa o suporte . M-as bucura mult daca as primi o explicatie, mai ales ca suntem intr-un oras mare , nu intro localitate unde serviciile asigurate nu sunt la indemana.

    • Pentru a primi un raspuns privind aceasta situatie trebuie sa ii contactati pe cei de la Telekom. Insa, probabil raspunsul oferit va fi ca a fost o defectiune tehnica si atat.

    • V-a functionat vreodata telefonia mobila la adresa unde aveti probleme sau niciodata nu ati avut semnal? Faceti o sesizare la relatii cu clientii Telekom (1234 apelabil din reteaua Telekom) sa verifice acoperirea in zona. Despre ce localitate este vorba?

  5. Am abonament la telekom și mi s-a spart displayul la telefon și am fost la Germanos ( la lugoj ) Și i-am întrebat dacă îmi pot repara telefonul ..
    Și eii au zis că „Nu” ..
    Mai ales că plătim fiecare lună la Telekom .
    Acum ce să fac..???

    • Din moment ce defectul telefonului a fost cauzat de catre utilizator, telefonul nu mai este in garantie. Va recomand sa va duceti cu telefonul la unul din numeroasele service-uri de telefoane sa va inlocuiasca display-ul.

  6. Buna seara. Am incheiat un contract cu telecom pt televiziune si internet pe data de 22. 04 iar a doua zi am cerut rezilierea contractului pt ca nu aveam semnal deloc la internet iar la tv prindeam cateva posturi. Binenteles ca nu mai raspunde absolut nimeni la telefon. Am facut sesizare la telecom dar n.am primit nici un raspuns de pe 23 luna trecuta. Ce e de facut?

  7. Mai domni sefi de la telecom angajati dv nu si fac treaba cum trebuie de joi astept sa vina ca nu mi merge cablu la tv i am sumat incontinuu ma plaseaza de la unu la altu se nu au rezolvat nimic.Au spus ca m au programat pe 8 iata ca este 2.30 si nu a venit nimeni se face trei si gata cu programu lor si vine factura de plata

    • Din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, eventual puteti cere si reducerea facturii pe perioada in care ati avut probleme cu serviciile furnizate de catre Telekom.

  8. Ok deci internetul imi merge extrem de slab, niciodata nu am prins nici macar un 1 mb/s am sunat la asistenta mi-sa zis ca am fost tranferat pe alt server dar de la 640 kb/s a ajuns la 500 kb/s maxim 500 si ceva deci as vrea sa se rezolve ceva in legatura cu asta! Am facut sesizari peste sesizari si nimic! Asa ca as vrea sa intreb unde naiba sunt aia 5 mb care imi apar in testul de viteza online??

  9. Buna ziua,
    Ma numesc P. Stefan si am incheiat cu Telekom Romania doua contracte de furnizare de servicii , pentru doua locatii diferte, pe acelasi CNP ******, respectiv pentru numerele de telefon 0238***** si 0238*****. Intrucat eram in afara de contract la ambele locatii si cum tehnologia a evoluat si eu fiind ramas in clauzele contractuale vechi, inca din luna martie am solicitat sa mi se ofere servicii mai bune si cu preturile pe care le practicati in prezent pentru contracte noi incheiate cu alti clienti. Deoarece nu am primit nici un raspuns, am revenit asupra solicitarii mele in data de 09 aprilie 2019 cu o alta cerere inregistrata sub numarul ******. In data de 19 aprilie am fost contactat de o doamna de la Telekom si impreuna am stabilit o oferta mai avantajoasa si cu costuri rezonabile, si anume: – pentru numarul de telefon 0238**** sa mi se funizeze servicii de telefonie fixa, televiziune Dolce si internet, lucru ce s-a materializat prin incheierea unui contract pentru o perioada de 24 luni; – pentru numarul de telefon 0238**** am stabilit o oferta pentru televiziune si internet de mare viteza, ambele prin fibra optica, la un pret iarasi convenabil. In urma acetei intelegeri telefonice ulterior am fost contactat de un lucrator pentru instalarea serviciilor conform intelegerii, insa la fata locului s-a constatat ca nu exista fibra optica pe scara unde locuiesc si , in urma discutiei telefonice pe care am avut-o cu o persoana de la Bucuresti, acesta a incercat sa-mi se ofere cu totul altceva. Pe moment am explicat ca nu doresc sa accept decat oferta prin fibra optica. Dupa cateva zile sunt contactat iarasi de acelasi lucrator pentru a-mi instala aceleasi servicii pe care anterior le-am refuzat si pe buna dreptate le-am refuzat si de aceasta data, stabilind ca daca dupa sarbatori nu va veni cu prma oferta voi renunta la serviciile Telekom pentru numarul 0238*****. Astazi am mers la un centru comercial din Buzau si am solicitat incetarea serviciilor Telekom, prin cererea ****** din 03 mai 2019. Raspunsul functionarei de la Buzau a fost ca desiintarea se va face dupa o peroada de inca 30 de zile. Intrucat au trecut peste doua luni de la prima cerere de oferta si nici pana in prezent nu ati putut rezolva oferta cea mai buna pe care initial mi-ati oferit-o, solicit incetarea de urgenta a serviciilor Telekom. Mentionez ca incepand cu data prezentei folosesc serviciile altei companii de telecomunicatii concurenta Telekom Romania si nu ale Telekom. Rog ca in cel mai scurt timp posibil, pana pe data de 06 mai 2019 data urmatoarei facturari, operatorii dumneavoastra din teritoriu sa vina sa ridice materialele, care au fost inchiriate, initial sau pe parcursul colaborarii noastre, de Telekom Romania. Multumesc pentru serviciile acordate, insa cu regret va spun ca pentru aceasta locatie, din cauza perioadei foarte mari, de peste doua luni de zile, care s-a scurs de la data crererii de oferta solicitata de mine si pana in prezent, soldata cu esecuri, decizia mea finala este ca incepand cu data de 04 mai 2019 nu mai folosesc serviciile dumneavoastra. Telefon contact 07******

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii.
      Rezilierea nu cred ca se va aproba cu data de 4 deoarece cererea de reziliere trebuie sa fie facuta cu 30 de zile inainte. Insa, puteti insista la Telekom, poate primiti un raspuns favorabil.

    • Buna seara,
      Pentru a reclama neprimirea facturii si pentru a primi informatii despre factura va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234.

  10. ROG CA ACEST MESAJ SA AJUNGA SI PE MASA DL. CEO AL TELECOM ROMANIA
    Stimate domn ,
    Acum un an ,mai precis in 13.04.2018 sub nr. ****** s-a inregistrat la TELECOM ROMANIA cererea mea(CLUJ-NAPOCA , NR TELEFON 0264***** CARE ESTE DEFECT!!!!!,
    TELEFON MOBIL 07*****)pentru reofertare si simultan introducerea de fibra optica la 2 locatii din municipiu.
    Locatia nr 1-str * nr * unde am contract pentru telefonie fixa ,tv,internet
    Locatia nr 2 str * nr * unde am contract pentru tv.
    Acum un an s-a programat executarea lucrarilor incepind cu locatia * nr * .S-a prezentat o echipa de la Telecom Cluj-Napoca care mi-au comunicat ca ei nu pot executa lucrarea si ca ÏMI RECOMANDA SA MA MUT LA ALT FURNIZOR DE SERVICII IN DOMENIU !!!!!.Au urmat mai multe dialoguri cu reprezentantii Telecom Cluj cu ocazia achitarii facturilor lunare dar atitudinea acestora a fost plina de plictis combinata cu agresivitate…(in special la unitatea centrala in cladirea vechiului romtelecom Cluj .(inclusiv conducerea unitatii) .La una din deplasarile lunare am schimbat unitatea si la unitatea din Pta Marasti Cluj-Napoca o doamna mai in virsta a avut pacienta si mi-a ascultat cu atentie relatarea si a inteles situatia.Mi-a propus sa revin la dinsa si mi-a garantat solutionarea problemei .Azi 30.04.2019 m-am prezentat pentru solutionare dar dinsa era libera si am purtat un dialog cu un alt coleg care a preluat problema pt rezolvare dupa …UN AN SI 17 ZILE!!!!MI S-A PROMIS CA VOI PRIMI UN TELEFON PRIN CARE VOI FI PROGRAMAT JOI 2 MAI 2019 PENTRU MONTAJ FIBRA OPTICA LA LOCATIA DE PE STRADA * NR * .Telefonul nu a sunat in cursul acestei zile, asa ca seara am inceput sa sun la deranjamente Telecom BUC. AM INCEPUT CALVARUL LA ORA 20.07 SI AM REUSIT CONVERSATIA CU OPERATORUL DVSTRA LA ORA22.57 !!!!!
    AM AFLAT CA NU ESTE NICI O PLANIFICARE PENTRU MONTAJ FIBRA OPTICA PE NUMELE MEU PENTRU DATA DE 2 MAI 2019 LA LOCATIA DE PE STRADA ALVERNA..
    STIMATE DOMN CEO (REGRET CA NU VA CUNOSC NUMELE)
    LUATI MASURI CA LUCRURILE NU MERG PREA BINE LA TELECOM CLUJ-NAPOCA ,IN PRIMUL RIND LA CAPITOLUL ATITUDINE FATA DE CLIENT .
    Va rog sa preluati acest mesaj ca pe o fotografie A SATISFACTIEI CLIENTULUI (A MEA)VIS-A VIS DE NORMELE FOARTE RIGUROASE ALE STANDARDULUI CARE GUVERNEAZA MANAGEMENTUL CALITATII IN COMPANIA DVSTRA CARE VINE DIN GERMANIA.
    Cu speranta ca acest mesaj(cam lung)va fi receptat correct la nivelul managementului in subunitatea Dvstra din orasul de pe Somes va rog sa primiti multumirile mele anticipate si va asigur de cea mai inalta consideratie.
    Cu stima
    *****
    PS.Astazi cautind istoricul acestei intimplari impreuna cu functionarul de la agentia Marasti din Cluj a aparut informatia ca eu as fi refuzat la un moment dat finalizarea acestui demers .O MINCIUNA GROSOLANA.

    • Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Telekom, telefonic sau online. Solicitati si un numar de inregistrare. La CEO-ul Telekom Romania cu siguranta nu va ajunge aceasta problema insa important este sa fie rezolvata problema.

  11. DE CE FURATI CLIENTII CU AJUTORUL SCHIMBULUI VALUTAR PRACTICAT DE BANCA ING, MAI MARE DECAT LA BNR ???!! DACA DORITI DIRECT EURO DE CE NU SE POATE PLATI IN EURO ??? AVETI CUMVA INTELEGERI CU ACEASTA BANCA ??? DESCHIDETI CONT IN NEURO, DOLARI SAU ALTA MONEDA SI SE POATE PLATI DE CATRE CLIENT SI FARA SA FIE FURAT ?

  12. Hristos a Inviat!
    Sunt client FOARTE fidel rețelei, chit că plătesc lunar o groază de bani de ani buni; nu am ce reproșa serviciilor de la departamentul deranjamente, toate problemele tv, internet, voce, s-au soluționat în maxim 12h, apreciez asta și mulțumesc echipei!
    Totuși, cam de o lună pierd semnalul de la internet brusc, pentru câteva secunde maxim un minut, două, ceea ce e foarte enervant! și deloc în regulă!
    V-aș ruga să-mi spuneți cui trebuie să mă adresez?

    • Adevarat a Inviat!
      Va referiti la internet fix sau date mobile?
      Toate problemele tehnice trebuie sa fie sesizate la serviciul de relatii cu clientii Telekom la 0214041234 sau 0766121234.

  13. Buna ziua !Ma numesc ***** nr tel 0256******* si avem o sesizare de deranjament la tel ,internet si tv de ieri 26 04 2019 !Pana in momentul de fata nu sa rezolvat nimic !Suntem nevoiti sa renuntam la serviciile telekom deoarece nu este primul deranjament care este amanat zile intregi !Eu cred ca nu este normal ce se intampla tinind cont sunt si Sărbătorilor Pascale si sa fim mai multi abonati fara tel ,tv si internet !

      • Multumesc frumos !Nu este prima oara cand solicitam serviciul deranjamente si primim acelasi raspuns :azi se remediaza dar se va remedia precis ca si alte dati dupa o saptamana !Cu parere de rau o sa trebuiasca sa ne reziliem contractul find clienti fideli la Telekom de peste 40 de ani !

  14. Nu am internet prin telekom de duminica seara.Este inposibil sa iau legatura cu vreub operator sa anunt.Mult mai simplu era pana acum cateva luni Cum sa mai procedez?

  15. Buna ziua ,
    Va scriu in numele unei prietene ,in varsta ,care nu are posibilitatea sa va contacteze personal,din motive de
    sanatate si nu are o adresa de Email ,sa va contacteze. Doamna in cauza ,doreste ca numarul sau de telefon sa fie radiat de la sectiunea secret si inregistrat
    ca numar normal ,care apare in mod vizibil ,cand apeleaza numere de mobil.
    Abonata dvs este inregistrata cu urmatoarele date :

    NR . TELEFON 021******
    Otopeni, str Traian nr.*, bl. * ,Sc *, ap.*.
    jud, Ilfov,cod *****.
    ci seria *** ,nr ****

    Va rog sa-mi precizati ,cand se poate remedia acesta situatie ,necunoascuta de doamna atunci cand s-a abonat la dvs.,deoarece nu a inteles consecintele aceastei optiuni secrete .Astept in timpul cel mai scurt,un raspuns clar,pt a transmite rezultatul abonatei dvs.
    Va multumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii. Pentru a dezactiva serviciul de apelare permanenta cu identitate ascunsa (CLIR) trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom si sa solicitati acest lucru.

  16. Am facut pe data de 21.03.2019 o reclamatie la care nu am primit inca raspunsul. Reclamatia poarta numarul de inregistrare 190321-000261. Solicit sa mi se raspunda de ce fara ca eu sa apelez la telefoanele STRAINE de pe telefonul Mobil Factura imi este incarcata cu 358 de lei.

    • Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii, pentru aceasta problema trebuie sa insistati la serviciul de relatii cu clientii Telekom. Daca nu primiti un raspuns in maxim 30 de zile, va recomand sa faceti o sesizare la OPC.

  17. Telekomul e pe moarte. Sesizari nerezolvate peste 30 de zile. Serviciu clienti ZERO. Pachete programe amarate in bataie de joc. Te pun sa platesti canale HD chiar daca nu ai reciever HD, iar daca soliciti unul trebuie sa il platesti tu indiferent daca esti clientul lor de peste 10 ani. Facturi trimise cu saptamani de intarziere sau deloc si penalizari daca nu le platesti intr-un timp extrem de scurt. Cred ca este una din cele mai proaste companii de pe piata romaneasca. Oricui vrea sa beneficieze de calitate si seriozitate nu pot decat sa ii recomand cat se poate de sincer sa stea departe de Telekom. Eu unul am renuntat de multi ani la ei si am contract cu o alta companie de pe piata romaneasca de care sunt foarte multumit. Insa am ocazia sa vad, fata de un mare numar de persoane din jurul meu care au contract cu Telekom-ul, aceasta bataie de joc penala. Din fericire o parte din ei au reusit deja sa rezilieze contractele.
    PS. Cel mai amuzant este ca pe forumul lor (care acum este mort nemaifiind nici macat moderat) au ajuns sa cenzureze cuvantul „n3simtiti”alaturi de alte cuvinte elocvente cu care mai majoritatea clientilor ii eticheteaza pe cei de la Telekom dupa ce au avut de a face cu ei.
    Ca o parere personala, pentru binele cititorilor v-as recomanda ca unic articol legat de aceasta companie, unul cu titlul: „Cum sa reziliem contractul Telekom si cum sa evitam sa facem vreun contract cu ei”.

  18. Buna ziua as dori sa știu dacă aveți Samsung Galaxi J4 Plus am contract de o luna pentru acest telefon vreau sa știu cât timp sa mai aștept sau ce Telefon ar mai fi disponibil în stoc m ar interesa Samsung A 9 2018 sau Note 9 și cât trebuie sa plătesc?
    Pentru un abonament Telekom pot sa mi fac abonament plus telefon

  19. In Braila.Cal.Calarasilor nr.68,bl.15,sc.1,este amplasata o antena telekom.In primavara lui 2016,a-ti hidroizolat portiunea de acoperis pe care este amplasata aceasta antena.In iarna anului 2018,acest acoperis s-a degradat,astfel ca pe o portiune mare( cca.5 mp) din plafonul din dreptul amplasamentului antenei, s-a infiltrat apa,acelasi lucru este si pe plafonul si peretele de la camera liftului.Mentionam ca pe acel perete se afla instalatia electrica de iluminat a incaperii.Va rugam sa veniti,pentru a constata cele prezentate,pentru remedierea portiunii de acoperis ,unde este amplasat echipamentul antenei.PERSOANA DE CONTACT -D-NA AGAPIE STELA,PRESEDINTA ASOCIATIEI DE PROPRIETARI 858 BRAILA,TELEFON 07******.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii.
      Ce mesaje ati primit, sa le trimiteti documentele? Le puteti trimite pe pagina lor Facebook Telekom Romania, daca aveti un cont Facebook.
      O zi buna!

  20. Buna ziua ma numesc adrian si mi sa pierdut telefonul si asi dori sa ma conectez la facebook dar ami tebuie cartela sa ami vina sms cu codul de logare ce trebuie sa fac an cazul acesta .Multumesc

  21. Buna seara,Va informez ca in urma neglijentei unui sofer au fost avariate cablurile si un stalp de sustinere a acestora la intrarea in com Sanislau,Stalpul sta sa cada putandu-se produce si accidente Se pare ca stalpul este proprietatea Telekom

  22. Buna ziua.ma numesc marcu tomita .am primit un telefon la abonament impreuna cu o cartelade abonament cu numarul 07****** si de 2 zile nu se mai aprinde telefonul.nu stiu din ce cauza.telefonul este Allwiew x4soul infinity.am fost cu el in sediul telecom si mi.au cerut factura fiscala de la curier.eu nu o mai gasesc.telefonul este inca in garantie.va rog sa imi trimiteti factura fiscala pentru a putea fi dus la service.cu stima marcu tomita

  23. Pe formularul meu nu gasesc codul client;daca este asa important ar trebui sa sara in ochi si pentru papa -lapte. Am comandat un decoder (din lista) si am asteptat 2 (doua) luni sa vina. In timpul acesta venea din America de sud trecand prin China. Si costul era impresionant pentru firma numita Digi. De ce sa blochezi suma de 250 lei doar pentru a servi prompt clientii. Ex-clus (din doua cuvinte). Acum am comandate doua carduri CIX ( c-da ***** si *****) cred ca de aproape o luna. Oare asa o firma , precum Digi, nu poate avea un stoc sufficient de carduri ? Banuiesc ca nu sunt specific fiecarui abonat. Bancile imi schimba cardul , pe gratis, la fiecare patru ani. Apoi nu inteleg de ce costa 90 lei bucata aceea de plastic ? Oare platesc inca o data programele TV .Daca tastez acum „TRIMITE” este ca si cum as trimite acest text in vant, pentru ca nu ma pot referi la el prin nr. de inregistrare, sunt la mila firmei Digi. Imi puteti spune, dumneavoastra , care faceti regulile, unde pot inregistra o reclamatie, unde pot trimite o umila sugestie ? In afara de Protectia consumatorului . 26.02.2019 Rafael

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii.
      Cei de la Digi au avut mereu probleme cu stocul de echipamente, parerea mea este ca probleme provin de la numarul foarte mare de cereri iar producatorul nu le poate trimite suficiente echipamente. Nu ca nu ar avea suficiente producatorul, dar probabil au un contract negociat pentru un anumit pret pentru un numar de bucati. Cred ca de aici provin problemele. De catre Digi se solicita aceste echipamente dar cum ei le primesc la un pret mult mai mic, stocul este limitat.
      O sesizare puteti face telefonic la relatii cu clientii Digi sau pe site-ul Digi Romania insa nu stiu in ce masura o sa va ajute. Cam acelasi lucru si cu Protectia Consumatorului, sunt aparati de acel „in limita stocului disponibil”.

  24. Buna ziua , am ajutat o vecina sa va contacteze , si mi-ati bagat numaru meu in sistem , va rog sa il stergeti sa nu mai primesc mesaje cu facturi… numarul meu 075******

  25. LA MULTI ANI CU SANATATE 2019 !!

    Ma numesc M. Costel, client telefon fix de prin anii 1980 , neantrerupt.

    Tel. fix : 0251****** ,

    Tel. mobil : 07******* ,

    Cod client : ********,

    Sunt paralizat de peste 10 ani, viata devine din ce in ce mai grea si scumpa.De vreo doua luni am primit un telefon celular modern cu cartela Vodafone, care printre alte oportunitati, imi ofera lunar 400 minute gratis cu Germania unde este fiul meu.Am verificat aceste oportunitati , cele 400 minute gratis cu mobil Germania este foarte convenabil, dar am gratuit si in tara .La Telekom , luna aceasta am de platit 93 lei, foarte mult in raport cu mobilul cam 35 lei.Pensia mea este 1820 lei , nu voi prinde RECALCULAREA . ÷ (

    Eu nu folosesc din abonament decat Internetul ( utilizez o tableta pentru filatelie) caci acum vreo doi ani au venit niste meseriasi ca sa-mi monteze antena parabolica in balcon, conform abonamentului Telekom.Dupa ce mi-au montat acea antena in balcon, la etajul 3, la Nord, s-a constatat ca televizorul nu prindea posturile antenei, probabil datorita expozitiei nordice.

    De aceea doresc o oportunitatd mai ieftina ca sa nu renunt la telefonul fix . Mi-a spus o doamna ca trebuie sa prezint adeverinta medicala de handicap 2 cu care am fost pensionat. Daca trebuie , real, am sa va fac o poza cu tableta.Aveti parinti batrani si bolnavi, carora inflatia le diminueaza pensia si asa modesta.. ÷ (.

    Va rog sa ma ajutati sa pot face fata material.

    Am 23 ani lucrati in grupa ll ,speram la o recalculare , promisa , dar beneficiaza doar : minerii, aviatorii…

    Pe noi inginerii care ne-am imbolnavit de la substantele chimice si de la tensiunea cu catusele zanganite de ale Dinca Teleaga, nu ne protejeaza nimeni.

    ASA SA VA AJUTE BUNUL DUMNEZEU FAMILIA !!!

    Cu speranta,

    • La multi ani pe anul acesta!
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii. Daca doriti sa ramaneti la Telekom, eventual sa vi se faca o oferta mai buna (daca nu mai aveti perioada contractuala) va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom. Digi nu aveti in zona?
      Numai bine!

  26. Buna ziua cu ajutorul dv am reusit sa depun cererea pt a mi se ridica echipamentele de la telecom am făcut cererea antrun magazin telecom si va multumesc pt ajutor
    Antrenarea mea este nu stiti cam cât timp durează până vine după echipamente
    După modem a zis ca o sa vina curierul am depus cererea de 1 sapt
    Si daca o sami vina factura de plată ast rasp dv multumesc mult pt tot ajutorul pe care mi-l oferiti

    • Buna ziua, teoretic ar trebui in termenul oferit de catre reprezentantii Telekom, daca nu se va intampla acest lucru va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a urgenta solicitarea. Factura de plata o sa vina doar pentru luna in care ati beneficiat de serviciile Telekom.

    • Posibil sa se fi intamplat ceva cu site-ul de semnal care deserveste comuna Sant, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.

  27. Am un pachet telekom , internet telefon fix si mobil si tv satelit.Pe data de 16.01.2019 am mai incheiat un abonament la telecom iar persoana de la telekom nu a respectat conditiile mele , drept pentru care solicit rezilierea contractului.Multumesc !

  28. Buna ziua am sunat la telecom si mi sa zis sa fac o cerere pt a veni sami ia echipamentele si am fost si antrun magazin telecom si mi sa zis ca să sun la bucuresti am sunat aia ma trimite an magazin telecom
    Daca ma puteti ajuta dv să fac o cerere prin mel ca nu stiu cum sa o fac

    • Buna seara,
      Noi nu ne ocupam cu astfel de cereri, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Daca telefonic si la sediu sunteti plimbata de la unii la altii, faceti o sesizare online pe site-ul Telekom sau pe pagina oficiala Facebook Telekom Romania.

  29. Bună ziua as dori sa știu daca având o cartela pre plătită pe care de o perioada de timp nu am mai încercat-o vad ca nu mai are semnal iar când sun spune ca nr este bloca pe apeluri de întrare mai pot activa acest nr prepay multumesc

    • Buna seara,
      Depinde de cat timp nu a mai fost folosita cartela. Perioada de valabilitate a creditului este de 60 de zile, perioada in care puteti efectua/primi apeluri. Dupa aceste 60 de zile, mai aveti inca o perioada de gratie de 330 de zile in care puteti primi apeluri. Dupa expirarea perioadei de gratie numarul nu o sa mai fie valabil in reteaua Telekom. Deci, daca au trecut mai mult de 390 de zile, cartela nu mai poate fi utilizata, inclusiv nu o sa mai puteti reincarca.

  30. BUNA ziua. CE pot sa fac ca nu pot primi si efectua apeluri si nici DATELE MOBILE nu le pot folosi la cartela telekom imi apare ca ma aflu in afara zonei de acoperire a serviciului mentionez ca semnal am la telefon

  31. Buna ziua am vb cu dv si v-am zis ca nu am semnal la modemul cu cartela ce l-am luat de la telecom si miati zis ca al pot da inapoi.da antena o pot da anapoi ptc eu cand am sunat să ami bag antena le-am zis ca numa asa o tin daca ami merge si internetu

  32. Buna ziua,

    Ma numesc Vintila Laura Manuela , domiciliata in com.Miroslava , sat Valea Adanca , Jud Iasi , cu cnp-ul ********* si va aduc la cunostinta urmatoarea situatie .
    In data de 07-12-2018 , am reziliat contractul care il aveam incheiat cu Telekom Romania si am predat echipamentul la sediul din Iasi -Nicolina , in baza procesului verbal ****** , reprezentantului firmei dnul Axinte Teodor Iustin . In data de 07-12-2018 , am achitat si factura întrebând daca sunt cu plata la zi .
    Am fost contactata de un reprezentant Telekom care mi-a mentionat faptul ca contractul nu este reziliat si am de plata factura pe luna decembrie si ianuarie .
    Va rog sa-mi explicati , cum poate fi posibila aceasta eroare ? Pentru a evita o reclamatie la ANPC IASI , va rog sa urgentati rezolvarea erorii emisa de catre Telekom Romania .

    cu stima ,

  33. Am plătit factura și nu îmi deschide telefon deeeee ceeeeee ca numai pot de4 ore ma chinuiesc cu serviciu de c**** și nu ma baga nimeni în seama numai știu unde sa apelez

    • Buna seara,
      Nu aveti ton la telefonia fixa? Verificati conectica si daca problema este aceeasi, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom Arges (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.

    • Daca doriti sa verificati ce oferte sunt disponibile pentru fidelizare trebuie sa ii contactati pe cei de la Telekom. Aceste oferte de regula nu sunt publicate si nu sunt disponibile la nivel national, se pot oferi in functie de servicii, vechime, etc.

  34. buna ziua ,am sunat la deranjamente 35 minute su nu mia raspuns nimeni,sunt din Suceava nr.telefon 0230****** si am telefonul deranjat va las nr.meu de telefon mobil 074*****

  35. De pe 21 decembrie tot sun la Telekom deoarece nu functioneaza linia telefonica si internetul si nu au rezolvat nimic. Au zis ca ai trimis spre urgentare si ca ei si-au facut treaba. Indiferenta totala.

    • In primul rand, puteti face o sesizare pentru reducerea facturii pe perioada cat nu a functionat telefonia fixa.
      De asemenea, daca nu s-a rezolvat pana acum, faceti si o sesizare la Protectia Consumatorului.

    • Buna seara, verificati sa fie introduse cablurile cum trebuie si daca sunt introduse bine va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom Satu Mare (deranjamente) si sa sesizati problema aceasta.

  36. Am facut o sesizare indata de 25 decembrie pt ca nu functioneaza televiziunea si nu ati rezolvat nimic de atunci am mai sunat si ati confirmat ca azi la ora 14 se rezolva dar nu a fost nimeni imi pare rau dar o sa renunt la servicile voastre de 2 lei si am sa va fac si o reclamatie la protectia consumatorului pt ca eu platesc ceva ce nu am asa ca ar fi bine sa ma sunati si sa rezolvati problema telef ******

  37. In data de 24/09/2018 am fost sunata de către o angajată telecom si am fost informată că deoarece dețin un pachet telecom compus din televiziune prin internet și internet si abonament de telefonie mobilă telecom este o ofertă pe piața si mi se reduce costurile cu 7 LEI per totalul facturii am fost de acord

    Dar ATENȚIE atât și nimic mai mult

    Acum sunând la telecom am aflat că mi s-a prelungit contactul cu încă doi ani adica până în septembrie 2020

    Vă rog să luați măsurile de austeritate și doresc înregistrarea convorbirilor telefonice purtate între mine și angajați telecom din data de 24/09/2018 deoarece nu mi s-a adus la cunoștință că se prelungește contractul

    Am să merg în instanță deoarece nu mi s-a adus la cunoștință că se prelungește contractul si am fost mințit fapt care îl pot dovedi u înregistrarea convorbirilor telefonice purtate între angajați dumneavoastră și mine pe numărul de telefon ******

    Pentru detalii suplimentare vă rog să-mi contactați telefonic avocatul meu la numărul de telefon *****

    Vă mulțumesc anticipat si aștept răspunsul dumneavoastră

    Cum v-ați permis să îmi dați datele personale către partenerii terți ai dumneavoastră ???

    Mi-ati încălcat dreptul la datele cu caracter personal GDPR

    • Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor, cred ca ati gresit site-ul.

      Pentru faptul ca nu ati fost informata despre prelungirea contractului puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Telekom. De asemenea, puteti solicita de la ei inregistrarile convorbirilor, daca le mai au (posibil sa nu le mai aiba dupa 3 luni).

  38. Serviciile Telekom sunt de toata jena. Am sesizat o problema tehnuca inca de pe 24 ora 9.35, atat telefonic cat si in scris. Au zis acesti incompetenti ca ma suna in maxim 24 de ore si rezolva problema in ziua respectiva. Seara sunt sunati din nou iar analfabetii ma informeaza ca sunt programat pe 27 Decembrie. Pe 27 decembrie nu am fost sunat dar nici nu au venit sa rezolve problema incompetentii. Telerahat este un prestator de servicii de cea mai joasa speta. Este plin acolo de incompetenti si lipsa clara de profesionalism. Clientii lor sunt batjocoriti pentru ca isi permit. Platesc 186 ron abonament in conditiile in care la alti competitori, abonamentul este de 4 ori mai mic. Am hotarat sa reziluez contractul cu acesti jecmanitori si incompetenti

    • Din pacate toti operatorii au avut probleme saptamana aceasta din ce ne-a fost sesizat de catre abonatii din Romania, probabil din cauza efectivului de personal redus.
      Oricum, daca ai posibilitatea poti sa te muti la alt operator, mai ales daca ai gasit o oferta mai avantajoasa.

    • Numarul de telefon 0903904903 este disponibil si pe site-ul Telekom ca fiind un numar pentru suport premium. La postarea articolului era valabil, recent nu am incercat sa il apelez si nici nu am posibilitatea in acest moment. Ai incercat sa-l apelezi si nu functioneaza?