Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

12 COMENTARII

  1. Doresc să fiu sunat urgent de voi … Sunt în italia de o săptămână si tot încerc să dau de voi să imi activez romigul .. Am stat alaltăieri 52 min la tel să intru în legătură cu un angajat Telekom. Până mi-se terminase creditul .. URGENT. VĂ ROG FRUMOS. !!!! Nr meu de Italia este 00393270128067

    • Setări -> (mai multe) -> Rețele mobile -> Puncte de acces -> Opțiuni -> Apn nou și se completează cu setările de mai jos:
      Nume: web’n’walk
      APN: wnw
      Proxy -necompletat
      Port -necompletat
      Nume utilizator: wnw
      Parolă: wnw
      MMSC
      Proxy MMS
      Port MMS
      MCC: 226
      MNC: 03
      Tip autentificare: PAP
      Tip APN: default
      Protocol APN: IPv4
      Salvati apn-ul, il setati ca default si restartati telefonul.

  2. Buna seara !
    In legatura cu functia „Redare program de la început” , daca prind un film început de 15-20min(exemplu) dau redare de la început , toate bune , incepe , trec 40+min din film si dintr-o data iese in redare normala , incerc iar cu redare de la inceput si nu mai vrea , care sa fie problema ? Daca insist , se blocheaza si se reseteaza reciver-ul , abonament ip tv .
    Multumesc !

  3. Buna ziua….ce se intampla ca de 3 luni nu ne vine factura nici acum nu s-a rezolvat problema. Nu pot sa iau legatura pe nici un mr de tel cu un operator ceva.

  4. Fratilor, daca va ganditi sa deveniti clienti Telekom NU faceti asta. Au preturi la toate foarte mari, servicii de proasta calitate, nu poti vedea cu lunile cat cost suplimentar ai.
    Serviciul clienti nu va raspunde niciodata, va pot arata ca stau si doua ore sa ma ia un consultant!
    In afara de toate astea prima mea factura cu ei mi-a venit enorm, + rate terminal care nu am idee pentru ce?!

  5. Bună ziua .incerc să sun de 3 zile ore întregi nu răspunde nimeni ? nici un operator ?doresc sa mă sunati la nr de tl 07******* am o problemă. urgent va rog.Multumesc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here