Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.
  5. Facebook. Putem face sesizari inclusiv prin intermediul platformei de socializare Facebook, prin pagina Telekom Romania (@telekom.romania).
  6. Chatbot Tim – O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

Sesizari si reclamatii deranjamente online Telekom MyAccount

O noua metoda pentru a sesiza online un deranjament Telekom este contul Telekom MyAccount, ne logam, selectam Servicii MyAccount – selectam abonamentul la care avem probleme (este afisata si adresa unde este furnizat serviciul)  – Continua – urmam pasii afisati pe ecran pentru inregistrarea unei sesizari. Daca este anuntata o avarie in zona, vom primi un mesaj de confirmare in acest sens.

Telekom pune la dispozitie urmatoarele adrese e-mail pe care putem trimite solicitarile noastre, in functie de probleme:

  • reclamatii@telekom.ro – adresa e-mail dedicata reclamatiilor/sesizarilor pe care dorim sa le facem;
  • info@telekom.ro – adresa e-mail pentru a solicita informatii despre serviciile Telekom;
  • rezilieri@telekom.ro – adresa dedicata rezilierilor prin e-mail;
  • comenzi.online@telekom.ro – adresa dedicata comenzilor online, fie ca dorim informatii, dorim sa facem o comanda sau dorim sa anulam o comanda online;
  • credit@telekom.ro – aici putem face confirmarea platii trimitand dovada platii (chitanta);
  • publicitate@telekom.ro – situatii generale/legate de publicitate;

Cum putem rezilia contractul Telekom?

In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
  • pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
  • prin fax la numarul 0214403390;
  • prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

Cum putem suspenda temporar abonamentul Telekom?

Suspendarea abonamentelor Telekom se poate face oricand pe perioada nedeterminata, pentru suspendare trebuie ca titularul contractului sa contacteze serviciul de relatii cu clientii Telekom; Suspendarea este gratuita;

Cele mai frecvente probleme intalnite in reteaua Telekom sunt:

  • probleme cu semnalul retelei 2G/3G/4G (lipsa semnal sau pierderi de semnal);
  • cand nu functioneaza datele mobile in reteaua Telekom sau functioneaza cu o viteza foarte redusa;
  • lipsa semnal sau semnal slab la televiziunea Telekom (cablu tv sau antena satelit);
  • lipsa setari pentru internetul mobil;
  • probleme de facturare (neprimirea facturii, servicii facturate eronat, facturi achitate si serviciile inca nu sunt reconectate, modalitati de confirmare a platii);
  • nefunctionarea internetului fix Telekom (erori la conectare);
  • lipsa ton la telefonia fixa Telekom;

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

Update 26.08.2020: O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1093 COMENTARII

  1. De ce iubesc eu „maxim” politica Telekomului in raport cu clientii ? Uite de ce:
    Vine Telekomul spre clienti si lanseaza, pentru o anumita vreme, o campanie promotionala agresiv-gretoasa ca sa ademeneasca fraierii cu niste scoruri „nemaivazute” la serviciile si asa discutabile (calitativ si cantitativ) oferite. Buuun. Dupa ce trece vremea aia, Telekomul face socoteti si verifica daca s-au strans un numar suficient de fraieri. Daca nu s-au strans..ademenirea se prelungeste inca o vreme. Dupa ce s-au strans, se trage linie si, la scurta vreme dupa etapa asta, apare notificarea spre clienti privind cresterile tarifelor pentru toate abonamentele contractate. Inclusiv pentru cele recent incheiate pe o perioada de 2 ani la preturile alea „mici”. 😃
    Pentru contractele fara obligatii contractuale pe termen acesta majorari sunt oarecumva firesti pentru o corelare necesara cu evolutia unor reralitati din economie, in cazul Telekom ele nu prea au justificare avand in vedere ce si cum ofera in raport cu alti furnizori de servicii similare. Si daca simti ca nu mai poti, iti bagi piciorul definitiv si treci la altii.
    Mizeria maxima e, insa, la contractele recent incheiate pe o perioada de 2 ani. Eu nu am mai semnat de o buna vreme asa mizerie contractuala cu Telekomul si nu stiu care mai sunt clauzele pe care abonatul, de multe ori fara sa realizeze ce semneaza, le accepta [rin semnatura sa. Pentru ca daca nu se prevede faptul ca Telekomul primeste dreptul sa modifice unilateral in aceasta perioada de 2 ani tarifele, atunci orice modificare de tarif este abuziva si anuleaza, fara obligatii din partea clientului fata de Telekom, partea ramasa din contract chiar daca pana la expirarea aceleim periooade de 2 ani mai exista un numar de luni de zile.
    Eu nu sunt jurist si nu indemn pe nimeni sa se ia dupa ceea ce eu spun. Insa ceea ce face Telekom, in limba romana se numeste inselaciune cu premediatare daca in contractul semnat nu se prevede ce ziceam mai sus in favoarea Telekom. Pentru ca nu poti sa te intelegi cu cineva ca oferi cuiva ceva pe o anumita suma de bani timp de 2 ani de zile si apoi vii cu tupeu maxim si spui ca, pentru ceea ce tocmai te-ai inteles, pretinzi mai multi bani pentru ca..asa vrei tu. Si culmea, daca clientul tau simte, firesc si logic, ca nu e in regula treaba asta si vrea sa renunte, tu sa ii pretinzi in plus si plata pentru lunile viitoare chiar daca tu pentru acele luni nu ii mai oferi nimic. Adica una din cele mai jegoase modalitati prin care ii dai de inteles clientilor ca tu procedezi ca jupanul si ei sunt, pentru tine, doar niste oi ametite si numai bune de muls 😉
    Repet, trebuie studiat atent ce prevede contractul dintre Telekom si client. Pentru ca doar in baza aceluia orice chestie se poate rezolva, daca se ajunge si la instanta de judecata, orice „rafuiala” daca clientul, sictirit de mizeriile „comerciale” si pretentiile Telekom, vrea sa renunte la un contract de genul celor semnate pe 2 ani in avans.
    Eu, din motive care tin de niste calcule personale pe care mi le-am facut, nu voi denunta contractul meu cu Telekom care este unul lejer (adica liber de clauze deosebite). In calculele mele conteaza cel mai mult faptul ca Telekom va fi curand doar o istorie trista pe care o voi uita repede si cu maxima placere. Si faptul ca nu e vorba de o crestere pe care eu sa o simt real. Pentru altii poate nu e la fel si pot fi mai deranjati decat mine. Eu, pana la disparitia Telekom, inca prefer sa nu ma mai complic mutandu-ma la alt furnizor pentru cateva luni si prefer doar sa platesc, lunar, niste servicii (asa cum sunt ele) si atat. Dar daca dupa cresterile astea de tarife din martie apar noi cresteri de tarife si doresc sa renunt..pentru ca nu mai am nimic semnat cu Telekom pe o anumita perioada de timp, o pot face cu un simplu preaviz de o luna si Telekom nu are ce sa imi faca decat sa ma pupe acolo unde stiu eu. Iar treaba asta va ramane din partea mea la fel chiar si daca Telekom ar veni si mi-ar oferi gratuit toate serviciile sale pentru 2 ani. Nici daca, lunar, mi-ar da si o lada cu bere (si ar aduce-o rece si proaspata in fara casei mele), bonus.
    Pentru mine Telekom nu mai reprezinta actualmente decat un cadavru umflat (ce sta sa bubuie) care inca pluteste si de care eu ma mai tin (asa superficial si cu un dezgust evident), pentru o scurta vreme, la suprafata apei pana cand apare o pluta serioasa si sanatoasa pe care sa ma urc cu bucurie, speranta si incredere…

    • Sunt de acord cu ceea ce scrii insa, din pacate, operatorii au voie sa mareasca tarifele cat timp notifica abonatii si informeaza despre posibilitatea de a rezilia contractul fara plata unor despagubiri in termen de maxim 30 de zile.