Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.
  5. Facebook. Putem face sesizari inclusiv prin intermediul platformei de socializare Facebook, prin pagina Telekom Romania (@telekom.romania).

Telekom pune la dispozitie urmatoarele adrese e-mail pe care putem trimite solicitarile noastre, in functie de probleme:

  • reclamatii@telekom.ro – adresa e-mail dedicata reclamatiilor/sesizarilor pe care dorim sa le facem;
  • info@telekom.ro – adresa e-mail pentru a solicita informatii despre serviciile Telekom;
  • rezilieri@telekom.ro – adresa dedicata rezilierilor prin e-mail;
  • comenzi.online@telekom.ro – adresa dedicata comenzilor online, fie ca dorim informatii, dorim sa facem o comanda sau dorim sa anulam o comanda online;
  • credit@telekom.ro – aici putem face confirmarea platii trimitand dovada platii (chitanta);
  • publicitate@telekom.ro – situatii generale/legate de publicitate;

Cum putem rezilia contractul Telekom?

In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
  • pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
  • prin fax la numarul 0214403390;
  • prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

Cum putem suspenda temporar abonamentul Telekom?

Suspendarea abonamentelor Telekom se poate face oricand pe perioada nedeterminata, pentru suspendare trebuie ca titularul contractului sa contacteze serviciul de relatii cu clientii Telekom; Suspendarea este gratuita;

Cele mai frecvente probleme intalnite in reteaua Telekom sunt:

  • probleme cu semnalul retelei 2G/3G/4G (lipsa semnal sau pierderi de semnal);
  • cand nu functioneaza datele mobile in reteaua Telekom sau functioneaza cu o viteza foarte redusa;
  • lipsa semnal sau semnal slab la televiziunea Telekom (cablu tv sau antena satelit);
  • lipsa setari pentru internetul mobil;
  • probleme de facturare (neprimirea facturii, servicii facturate eronat, facturi achitate si serviciile inca nu sunt reconectate, modalitati de confirmare a platii);
  • nefunctionarea internetului fix Telekom (erori la conectare);
  • lipsa ton la telefonia fixa Telekom;

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

936 COMENTARII

  1. STIMATA ECHIPA
    SUNT SI EU CLIENT LA ROMTELECOM CU NR. DE CLIENT ***** SAU
    R ******. ADRESA MEA : L***** SATTELDORF GERMANIA TEL: ***** ADRESA E-MAIL :
    ******@gmail.com DE 2 ZILE AM CONSTATAT CA PROGRAMELE TV. ROMANESTI DE PE SATELIT NU MAI FUNCTIONEAZA SI APARE INFORMATIA : ACEST SERVICIU ESTE BLOCAT (4) DESI ABONAMENTUL ESTE PLATIT.
    DATELE DE PE KARTELA SANT AN IMAGINEA DE MAI JOS.
    VA ROG INSISTENT SA-MI REZOLVATI PROBLEMA: DACA NU AM ADRESAT MESAJUL LA ADRESA EXACTA VA ROG SA DIRECTIONATI MESAJUL LA ADRESA CORESPUNZATOARE.
    VA MULTUMESC ANTICIPAT. NR CARTELEI: ******
    CU STIMA
    ARNOLD

  2. Buna ziua,as dori sa intru in legatura telefonica cu servicii clienti,sa vorbesc cu un operator de la TELEKOM si nu reusesc.Va rog frumos sa-mi spuneti si mie cum ii pot contacta.Pana acum ceva timp iti spunea robotul sa apesi tasta,,cutare” pt a intra in legatura cu un operator,acuma,nimic.

  3. DACA VREI SA TE LASE NEVASTA ,DACA VREI SA-TI BATI COPII,DACA VREI PSHIHOLOG,DACA VREI SA TE CERTE OPERATORII CALL-CENTER,DACA VREI SA AI PROBLEME CU INIMA CAND VINE FACTURA ATUNCI ABONEAZA-TE LA TELEKOMMMMMMMMMMMMMMMMMM!

  4. A descărcat aplicația my aycount
    Sunt in strainatate
    Vreau sa personalizeze aplicatia
    Cere cod abonat
    Si nu mi-l acepta
    Scrie eroare
    Pe adresa de emil sunt înștiințat că sa livrat factura

  5. Am plătit abonamentul pe 10 martie și ma-ti sunat că nu l-am platit mi-ati dat o adresă de email greșită sa trimit chitanta nu merge . Daca nu sunteți serioși eu închid abonamentul. În ianuarie am pățit la fel și am plătit de doua ori factura am fost și la un centru Telecom și tot așa mi-a dat adresa gresita. Daca nu faceți ceva eu renunț la abonament și mă bag la liber.

  6. Ne-ati instalat vineri 13.03.2020, in com .Cringeni, Teleorman, str. *, Nr.* cablu de tv si internet. Nu am primit Contractul!! Mi s-a promis ca il voi primi electronic la adresa de e-mail de mai sus. Am semnat electronic , am primit o declaratie si un PV de instalre. A doua zi Wi-fi nu a mai mers .De ce?.Cand am hotarat sa inchei contract cu firma dv , mi s-a spus : 19 lei/luna in primul an, 38 lei al doilea an. Internet viteza ?? Wi-fi nelimitat , gratuit . Daca verificati , veti vedea ca si in Bucuresti am contract abonament ( tv, internet, telef) tot cu dv si sunt MULTUMITA !! Va rog URGENT sa-mi trimiteti contractul. Cu multumiri !! *****

  7. Buna ziua! La adresa judetul Gorj, comuna Cruset, sat Urda de Jos, nr. *, LIPSA SEMNAL TV. Am incercat la toate numerele de telefon afisate si nu reusim sa va contactam. Va rog sa ma contactati la numarul 07***** sau 07*****. Va multumesc!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom.
      Daca nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare pe site-ul Telekom printr-un formular de contact sau pe pagina Facebook Telekom Romania.
      Totusi, va recomand sa insistati la relatii cu clientii Telekom.

  8. Buna ziua, am transmis o cerere de reziliere a contractului de furnizare a serviciilor de televiziune cablu si telefonie pe numele ***** cnp: 1****, strada **** nr. **, oras Chitila, judetul Ilfov, cod abonat *****. Mentionez ca la adresa respectiva numai locuieste nimeni, este internat la ****** SRL di data de 01.02.2020 pe perioada nedeterminata, fiind diagnosticat cu boala Dementa tip Alzheimer di anul 2014.
    Am primit un mesaj prin care mi se spune ca cererea de deconectare a fost inregistrata sub nr. ***** din data de 26.02.2020.
    In data de 04.03.2020 a primit factura nr. ******* in suma de 83,01 lei, pe care am achitat-o in data de 05.03.2020.
    Am solicitat rezilierea contractului cu data intregistrarii petitiei, fara sa achit ale taxe de reziliere ale abonamentului, dar vad ca nu se tine cont de problemele mentionate mai sus.
    VA ROG SA LUATI IN SEAMA CELE SOLOCITATE, SA DATI CURS CERERII RESPECTIVE FAVORABIL.
    Eu sunt fiica domnului TOMA VASILE.

    • Acest sait nu reprezinta telekom ci ofera doar informatii. Sunati la Relatii Clientii la nr 1234 nr gratuit in reteaua telekom sau prezentativa intr-un magazin telecom cu nr de inregistrare a cereri de reziliere si vedeti ce va spun.

  9. Ce să vă spun că sânt nemulțumit de grila de programe tv și de unele canale care sânt 32 la număr care nu-și au rostul lor muzică străină 10 canale 9 canale de desene animate 12 CANALE de sport nu-mi place deloc și mai umflați ABONAMENTU la Telecom pe placul vostru halal companie Telecom mați dezamăgit total plătesc foarte mult la abonament la unele canale care nu-și au rostul an grila de programe tv să așteptați mult și bine când voi plati ABONAMENTU la timp ați băgat niste posturi care nu-și au rostul cine dracu se uită la canalele alea sânt o grămadă de canale de sport nu vă saturați mai băgați unul cine dracu o să se uite la desene animate cred că ar mai trebui scoase câteva la muzica ușoară și de-a acolo sânt o grămadă de ce nu băgați Hora tv și sânt o grămadă de canale tv cu muzică populară de ce nu se scoate de acolo și băgați ceva care clienții să fie mulțumiți și nu mai umflați ABONAMENTU că o să plătesc când o să am posibilitatea de a plăti și să fiu mulțumit că mați dezamăgit total plătesc foarte mult
    Păcat de semnalul pe care ăla aveți sânt mulțumit de semnal dar mați dezamăgit total la ABONAMENT și la grila de programe
    Am căutat și am văzut niște posturi tv forte bune de la Telecom sânt la număr vreo 10 de ce nu băgați măcar 4 la număr numi aduc aminte cum se numesc dar sânt foarte bune nu băgați atâta muzica ușoară canale de sport sânt o grămadă mai scoateți din ele și băgați ceva care să fie urmărite ce clienții o să pierdeți mult pe treaba asta mi-e numi place ce vad pe grila de programe și vă rugăm să nu mai scumpiți ABONAMENTU tv și așa că e prea mult plătesc foarte mult la canale pe care le am hala companie ce sănteti neserioși
    Promiteți mult și prost și nu faceți nimic numai promisiuni și duceți ăn eroare clienții vouă nu vă e rușine umflați ABONAMENTU pe placul vostru

  10. Buna ziua,

    In data de 10.01.2020 a depus o cerere la firma dumnevastra la sediul din Targu Mures (Mures Mall), pt repozitionarea stalpului din lemn din fata proprietatii in limita a acestuia pe partea dreapta a terenului (pe colti). Mentionez ca in martie incepem lucrarile de construire a casei si ne deranjeaza la intrare in proprietate. Am atasast la cerere planul de situatie a casei si stalpul unde se afla momentan.
    Astept un raspuns pe email sau la nr de tel:07******

    Va multumesc

  11. Aveți și voi probleme pe unele canale de la Telekom pe Drh?la mine nu merg acum Antena 1 hd,Pro tv hd,Telekom sport 1 hd,Nat geo hd și Wild hd,TVR 1 hd,Viasat History hd etc.
    Îmi scrie problema tehnica și restul aproape toate merg,oare dc?

  12. Am facut schimbari in ceea ce priveste serviciile telekom cand am dorit sa confirm adresa de email a aparut pe ecran eroare totala cred ca e ceva incorect din partea d–voastra

  13. Sunt abonatul Micu Ioan, tel.02******. Nu pot instala Norton-antivirus si nici nu stiu cum. Va rog sa-mi trimite-ti un link sau instructiuni la ***** @yahoo.com, Multumesc, Micu

  14. In acest moment nu functioneaza logarea pe platforma online Telekom MyAccount, problema este cunoscuta de catre cei de la Telekom si se lucreaza pentru rezvolarea acestei situatii.

    • Sunati la departamentul Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call central. Acest sait ofera doar informatii nu reprezinta Telekom. NR este 1234 gratuit in retea.

  15. BUNA DIMINEATA DE LA REABILITAREA BLOCULUI SUNT 6 LUNI TIMP IN CARE STAM CU 10 FIRE PE GEAMURILE DE LA PARTER . VA ROG SA VENITI SA REZV . PROBLEMA . PE GHENA DIN SPATELE BOCULUI STAU DOUA ROTI DE CABLURI BANUIESC CA VA SUNT SI DE FOLOS 072*****
    VA MULTUMESC

  16. Nici nu stiu cum sa mai procedez, efectiv imi este rusine de rusinea dvs. Este a nu stiu catea oara cand fac sesizare la dvs. Ultima sesizare a fost pe 9 decembrie 2019.
    Nu are ton de 4 zile. Problema este mai veche am mai reclamat aceasta defectiune de nenumarate ori, probabil gastiti la dvs. aceste reclamatii, vi le reamintesc ca acest telefon apartin unor batrani de 93 si respectiv 87 ani, iar singura legatura cu ei este acest telefon. Va rog sa dispuneti remediarea acestui telefon deoarece suntem in perioada de iarna, si asa cum am mai spus singura legatura cu ei este acest telefon. Telefonul este pe numele de Scoban Dumitru din localitatea Larga Jijia, com, Movileni, Iasi
    Va multumesc,
    Cu respect,
    Ioan Scoban

    • Acest sait nu reprezinta Telekom doar ofera informatii. Mai incercati o data la Relatii Clientii Telekom , daca nu se rezolva faceti o sesizare la OPC si ANPC.

    • Noi nu suntem de la Telekom, doar oferim informatii.
      Din pacate nu aveti ce sa faceti decat o noua sesizare la relatii cu clientii Telekom.
      Eventual faceti si la ANPC o sesizare avand in vedere problemele repetate care dureaza mai mult decat ar trebui.

  17. Bună ziua. Solicit o echipă pentru deranjamente internet apărută în urma unei pene de curent.Este a doua oară când va scriu și doresc sa se soluționeze cât mai curând ,plătesc abonament și de 4 saptamani nu am net. Tel.0******

    • Buna seara,
      Daca timp de 4 saptamani problema dvs nu a fost rezolvata desi ati sesizat-o, va recomand sa faceti o sesizare la ANPC.
      De asemenea, puteti face o sesizare la Telekom pentru a va anula factura pe luna in care nu a functionat internetul.

  18. De ce ati scos ID din grila de programe,precum și canale tip visat? Noi plătim pt a avea pachetul max si dvoastra decideți ce canale putem vedea in acest pachet sau băgați niște prostii de canale,neinteresante.

    • Noi nu suntem de la Telekom, doar oferim informatii.
      Posturile ID Xtra, Viasat Nature/History HD (partajat) si alte posturi au fost eliminate din grila Telekom incepand cu 01 ianuarie, am postat un articol separat in acest sens.
      Insa, in ceea ce priveste posturile Viasat, au fost introduse posturile Viasat Explore HD, Viasat Nature HD, Viasat History HD, doar ca a fost eliminata varianta partajata. Nu receptionati aceste programe? Aveti cablu tv, IPTV sau satelit?

  19. Buna ziua,
    Am primit astazi, 30.12.2019 un mesaj pe telefonul meu (******), citez:
    „Buna ziua! Sesizarea Dvs. a fost solutionata favorabil. Am dezactivat oferta pe care doriti sa o anulati si v-am reactivat planul tarifar anterior. Perioada contractuala a ramas nemodificata. Multumim! Echipa Telekom.”

    Mentionez ca avem, pe numele mamei (*****) un abonament pentru numarul de telefon *****, dar nici eu nici altcineva din familie nu am solicitat vreo modificare in ultimul timp. Asa ca, va rog sa ma sunati urgent la numarul ***** si sa imi explicati mesajul trimis.
    Multumesc.