Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.
  5. Facebook. Putem face sesizari inclusiv prin intermediul platformei de socializare Facebook, prin pagina Telekom Romania (@telekom.romania).

Telekom pune la dispozitie urmatoarele adrese e-mail pe care putem trimite solicitarile noastre, in functie de probleme:

  • reclamatii@telekom.ro – adresa e-mail dedicata reclamatiilor/sesizarilor pe care dorim sa le facem;
  • info@telekom.ro – adresa e-mail pentru a solicita informatii despre serviciile Telekom;
  • rezilieri@telekom.ro – adresa dedicata rezilierilor prin e-mail;
  • comenzi.online@telekom.ro – adresa dedicata comenzilor online, fie ca dorim informatii, dorim sa facem o comanda sau dorim sa anulam o comanda online;
  • credit@telekom.ro – aici putem face confirmarea platii trimitand dovada platii (chitanta);
  • publicitate@telekom.ro – situatii generale/legate de publicitate;

Cum putem rezilia contractul Telekom?

In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
  • pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
  • prin fax la numarul 0214403390;
  • prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

Cum putem suspenda temporar abonamentul Telekom?

Suspendarea abonamentelor Telekom se poate face oricand pe perioada nedeterminata, pentru suspendare trebuie ca titularul contractului sa contacteze serviciul de relatii cu clientii Telekom; Suspendarea este gratuita;

Cele mai frecvente probleme intalnite in reteaua Telekom sunt:

  • probleme cu semnalul retelei 2G/3G/4G (lipsa semnal sau pierderi de semnal);
  • cand nu functioneaza datele mobile in reteaua Telekom sau functioneaza cu o viteza foarte redusa;
  • lipsa semnal sau semnal slab la televiziunea Telekom (cablu tv sau antena satelit);
  • lipsa setari pentru internetul mobil;
  • probleme de facturare (neprimirea facturii, servicii facturate eronat, facturi achitate si serviciile inca nu sunt reconectate, modalitati de confirmare a platii);
  • nefunctionarea internetului fix Telekom (erori la conectare);
  • lipsa ton la telefonia fixa Telekom;

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

830 COMENTARII

  1. Buna seara!Am sunat cu o seara inainte la un operator ,la 1234 si am intrat in legatura cu o d-na ,ca sa imi spuna ca tb. sa sun din magazinul din care am incarcat telefoanele ,ca sa le spuna baiatul de acolo,care mi-a incarcat telefoanele , ce s-a inregistrat pe desfasurator ;a doua zi am mers inapoi la acel magazin ,ca sa sun la 1234 inapoi la operator ,ca sa sa-mi comunice cei de la 1234 operatoarea desfasuratorul telefonic,de ce m-ai m-au plimbat pe drum a doua zi ,daca stiau desfasuratorul.Sunt bataie de joc ,cand cer sa depun reclamatie ,intreb de superiorul lor si nu vor sa-mi spuna.Iar acel baiat era obraznic si arogant .Ce angajatori aveti?

  2. Buna seara !Am dat 2 telefoane pe cosmote si mi-a luat din credit ,avand nr. de cosmote si optiune,credit ,minute ,putand suna pe cosmote in reteaua mea si in telecom.Cum este posibil ?

  3. Buna seara! Daca am optiunea T2 valabila pana pe data de 28.09.2019 ,am incarcat telefonul cu 5 euro,am avut 108 mesaje/SMS credit ,de ce mi se ia din credit mereu ,daca am optiunea activa si valabila o luna de zile ?Mi s-a intamplat des si cu alte optiuni ,trebuind sa incarc de 2,3 ori pe o luna ,neputand sa vorbesc pentru ca mi ia creditul nejustificat,fortat ,apeland 1234 si mintindu-ma.Va solicit raspuns ,pentru ca altfel voi merge in instanta de judecata

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Telekom, doar oferim informatii.
      Ce numar de telefon din reteaua Telekom ati sunat si ati fost taxata? Poate acel numar nu mai este in reteaua Telekom si a fost portat in alta retea?

  4. mi s-a taiat telefonul fix pt neplata la timp. vinovata este firma de distribuire a facturilor pink post
    plicul l-am primit abia ieri 18 sept. iar data scadenta era 2 sept.
    aziam platit factura,cand o sa-mi functioneze telefonul?
    rog luati masuri pt ca firma pink post nu-si face datoria la timp
    multumiri anticipate

    • Noi nu suntem de la Telekom, doar oferim informatii.
      Stiu ca Pink Post livreaza facturile cu intarziere, se intampla si la alte firme cu care lucreaza acesti curieri, nu numai la Telekom.
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 pentru a verifica daca s-a inregistrat plata, tot acolo puteti face o sesizare privind livrarea cu intarziere a facturilor.

  5. De doua luni, primesc factura marita la telefon.Mentionez ca am un contract incheiat pe data de 19 aprilie 2019 cu suma fixa de 5 euro, Am sunat operatoarea care mi-a incheiat contractul, si mi-a explicat ca platesc un antivirus care mi-a fost instalat, si care de fapt nu este activat, deci nu l-am folosit, si pentru care mi se pare normal sa fi fost anuntata daca vreau sau nu sa-mi fie instalat.Mi s-a spus ca pentru asta platesc 7 lei, insa pe factura e un plus de 12 lei.Mi s-a explicat clar la incheierea contractului, ca aceasta suma de 5 euro, va fi pe toata durata contractului. La relatii cu clientii sun de-mi vine rau, nu raspunde nimeni.

    • Daca cei de la Relatii Clientii nu raspund va puteti deplasa in orice magazin telekom cu buletinul pentru a vi se da explicati. Din cate stiu acel antivirus a fost acordat gratuit in primele 2 luni dupa aceea trebuia sa sunati dvs la relatii clientii si sa solicitati ca nu doriti acel antivirus pentru a nu mai plati acei 7 lei. Sfat mai incercati la departamentul relatii clientii poate raspund sa nu va mai deplasati intr-un magazin telekom.

  6. Ieri, 11.09.2019, am sunat la numarul 1234 ca sa anunt un deranjament. Robotul a anuntat ca voi fi contactata telefonic, ieri. NU A SUNAT NIMENI.
    Pentru aceeasi problema am sunat si acum o luna si rezultatul a fost identic. Nimic. Intre timp nu am fost acasa.
    Serviciul de telefonie nu functioneaza cand bate vantul, ploua sau e cald.
    Plata se face imediat ce soseste factura desi serviciile dvs. nu sunt corespunzatoare.
    Trebuie sa anunt Protectia consumatorului sau trebuie sa renunt la serviciile dvs?

    • Acest sait nu reprezinta Telekom. Mai sunati la serviciul Relatii Clientii la nr 1234 stati in telefon pana veti fi preluat de un operator call central ii spuneti problema si ii amenintati cu plangere la OPC daca nu rezolva sesizarea. Sau reziliati contractul.

  7. Am avizat telefonic deranjament mi sa spus să astept că pe 8 sept voi fii contactat ,nimic de ce nu sînteți serioși ?Mă gîndesc foarte serios să renunț la serviciile oferite de Telekom.

  8. Buna seara.
    Astaza am fost la o reprezentanta Romtelekom in Giurgiu, eu fiind din zimnicea pentru schimbarea unui sim care nu mai functiona.
    Dupa 5 ore…cat a durat pana am luat simul, agenta, vanzatoarea m-a asigutat ca simul e functional cu numarul pe care il am de peste 13 ani…
    Acum doua ore am ajuns acasa si cand am bagat simul in telefon, scrie sus:Numai pentru apeluri de urgenta! Ce fac in aceasta situatie? Pentru un sim pe care am platit 12 lei schimbarea, fac iar un drum la Giurgiu sau Alexandria? Ca in Zimnicea nu aveti reprezentata!
    Am rugat domnisoara de la Romtelekom sa bagam simul in telefon, ca nu aveam la mine cheita…dar a spus ca nu e nevoie, ca simul e functional.

  9. De cate cereri de reziliere contract fara perioada contractuala ,trebuie sa trimit ca sa reziliez un nr de telefon? A mai venit o data factura de la prima cerere !

  10. Buna ziua. Nu am conexiune la net si tv de 2 zile operatorii mi.au spus ca este o problema de 10 zile care trebuia rezolvata (ceva cu cablurile din centrala de pe judetul tm). Mai sunt oameni cu aceeasi problema ca mine? Va rog sa lasati un mesaj si sa cerem impreuna despagubiri, iar daca nu, sa apelam la mijloce juridice. Traim intr.o era in care joburile si viata noastra depind de asta deci haideti sa luam atitudine. Astept raspunsuri, poate sfaturi de la oameni din domeniul juridic. Trebuie sa luam atitudine. Este vorba de banii nostri indiferet de suma.

    • Buna ziua,
      Trebuie sa sunati la unul din numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234 si sa asteptati sa va preia apelul un operator, fara sa inchideti telefonul. Daca nu reusiti, puteti face o sesizare si online pe pagina Facebook Telekom Romania

  11. Bună dimineața. Sunt Matia Zguma din Voluntari str * nr * si nu am internet de 4 zile.Va rog sa rezolvati problema sau o sa incerc sa ma mut la alta telefonie mobila.

    • Buna dimineata,
      Noi nu suntem de la Telekom, doar oferim informatii.
      Sa inteleg ca aveti probleme cu datele mobile pe cartela Telekom, nu? Nu functioneaza deloc, nu va apare iconita langa semnal cu cele 2 sageti? Semnal aveti pe cartela?
      Ati incercat repornirea telefonului?

  12. Bună seara, am făcut o sesizare azi și mi sa spus ca deabia luni pot veni pentru a o remedia. Tocmai luni și până atunci fără tv și fără internet. Cum e posibil?

    • Buna seara,
      Probabil v-a fost oferit un termen estimativ, termenul maxim de rezolvare al problemelor tehnice in reteaua Telekom pentru serviciile fixe este de maxim 72 ore lucratoare.

  13. cred ca ar fi mai bine sa remediati transmisiunea prin cablu ,sa verificati zilnic si internetul ca sa nu mai avem probleme,si nu mai scumpiti abonamentul chiar va bateti joc de noi?

    • Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii.
      Va recomand sa faceti o sesizare la ei, gasiti in articolul publicat mai sus modalitatile prin care ii puteti contacta.

  14. Buna ziua,
    Din 24.07.2019 nu functioneaza internet si televiziune(fibra optica),sesizare inregistrata cu bonul ******.Azi 29.07.2019 inca nu este functional si nici un angajament ferm cand se va remedia problema.Nici un comunicat sau informatie din partea lor cu toate ca trebuiau sa se prezinte la interventie Vineri pe 26.07.2019 intre orele 8-10.00.Am dat telefoane,am fost la magazin de prezentare si acelasi raspuns nu stim cat dureaza.Am solicitat o varianta ptr. rezolvarea televiziuni pe termen scurt dar mi sa spus ca nu se poate si sunt costuri suplimentare.Costuri suplimentare ptr. ce?Eu platesc un pachet de servicii care nu imi este livrat,pe motiv ca sunt taiate cablurile de catre primarie.Oare cu cine ar trebui sa vorbesc asfel incat sa primesc si raspunsuri pertinente nu doar nu stim.

    • Buna ziua,
      Probabil au o varianta de a rezolva problemele tehnice mai rapid insa contracost. Oricum, termenul maxim de rezolvare al problemelor tehnice in reteaua Telekom sunt de maxim 72 ore lucratoare, deci astazi ar trebui sa rezolve problema, teoretic.

  15. Sunt total nemulțumită de serviciile telekom.Seara nu vad nimic la televiziunea prin cablu.programele pe care le am in abonament nu se vad..niste neserioși….

    • Pentru a primi factura electronica trebuie sa va faceti cont pe MY Account. 2 Accesezi din meniul lateral Servicii Fixe – Factura sau daca aveti servicii mobile accesati din meniul lateral Servicii mobile – Factura mea – Facturile Mele 3 Accesati optiunea Alege Factura Electronica din sectiunea Detalii Factura 4 Completati adresa de e-mail pe care doriti sa primiti notificarea de emitere a facturi acceptati termenii si conditiile si apasati butonul Confirm

  16. Bună seara!
    Am o întrebare
    Am trimis un email pentru a cere sa mi se scoată telefon fix Telekom
    Nu îl folosesc de mult timp și mi se pare inutil sa plătesc degeaba
    La acest email am primit răspuns cu indicația sa urmez un link
    Acest link.. Aceasta adresa de site nu poate fi accesat

  17. 1. Televiziunea pot spune ca este cât de cât acceptabilă, când prinzi semnal când nu.
    2. Telefonia fixa este de toată jena, telefonul nu are ton de 3 luni nici nu am cum sa sun la ei ca să expun problema trebuie sa merg la vecini că sa pot suna și atunci când îti răspund cam după 30 de minute te mai întreabă și dacă ești acasă.
    3. Viteza la internet este sub orice critica pe contract scrie 50 Mbps dar eu defapt am maxim 8 Mbps download și 700 kbps upload deci este de toata jena parca trăiesc în era preistorică. Din cauza unor pene de curent mi s-a ars modemul și o săptămână am stat fără internet și tot am încercat să sun la ei ca să vină să-mi înlocuiască modemul și normal că tot la vecini am fost sa sun ca nici telefonul fix nu mergea iar după o oră în care am încercat să-i explic problema unei doamne care mi-a preluat apelul mi-a spus ca va veni un echipaj în 3 zile și normal că nu au venit în concluzie am stat cam 2 săptămâni fără internet pana și-au făcut ei apariția să-mi aducă alt modem.
    Le-am trimis o scrisoare prin care îi anuntam ca eu renunț la contract iar astăzi când am fost sunat mi s-a spus ca am întârziat o zi cu scrisoarea și că nu pot renunța la contract doar dacă plătesc timp de 2 ani 50 de lei pe luna ca sa poată încheia ei contractul. Dar ei ca au întârziat 2 săptămâni până să-mi aducă alt modem și să repare problema asta nu mai contează pentru ei ca eu am plătit degeaba 2 săptămâni niște servicii de care nu am beneficiat. Ei pot întârzia 2 săptămâni dar eu ca am întârziat o zi nu mai pot renunța la ei. În concluzie dacă doriți cele mai proaste servicii de televiziune, internet și telefonie faceti contract cu cei de la Telekom cea mai proasta firma și cele mai proaste servicii oferite. Abia aștept să scap de firma asta

    • Din cate stiu perioada in care nu v-au functionat serviciile vor fi scazute pe factura. Daca nu au fost scazute puteti face o plangere la OPC in care veti atasa nr sesizari facute de dvs la telefon data in care a fost facuta si data in care s-a prezentat echipa la solicitare.

  18. Operatorii de la deranjamente sunt în permanență ocupați. Să înțeleg că aceste deranjamente sunt atât de multe? Doresc să mi se remedieze o defecțiune la TV care s-a instalat după problemele tehnice apărute la Telekom în seara zilei de duminică, 14 iulie a.c.

    • De cele mai multe ori este nevoie sa asteptam la telefon mai mult timp sa discutam cu un operator, situatiile pentru care se suna sunt multe, ca la orice operator, atat deranjamente cat si informatii despre contracte, informatii financiare, potentiali abonati, etc.
      Daca nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare pe pagina Facebook Telekom Romania (daca aveti cont Facebook) sau pe site-ul Telekom prin formularul de contact.

  19. Sînt un abonat telekom am un post telefonic 0242****** care se defectează des iar cei de la telekom se joacă cu nervi noștri azi il face mîine se strica ce este de facut?

  20. am sesisat deranjamentele telekom ca nu functioneaza internetul din 01.06.2019 la soacramea de 83 de ani situata la 230 km de mine. tinem legatura si prin internet si este foarte important pentru noi. la fata locului a fost specialistul romtelecom (care a fost trimis in vecini) si a constatat ca modemul este defect dar el nu poate lua masuri decat daca are ordin de serviciu. deranjamentele din bucuresti nu vor sa il trimita decat daca sunam din locatie desi are numar de telefon mobil la care trimite factura lunar. soacra de 83 de ani nici nu aude bine si nici nu poate executa verificarile pe care le cere ROMTELECOM (care de fapt au fost efectuate de catre specialistul lor) sesizarea afost efectuata azi 13.07.2019. nr telefon 02***, telefon contact 07*****. Daca in cateva zile nu luati masuri considerati ca serviciul dumneavoastra de telefon mobil, internet si televiziune se anuleaza

    • Acest sait nu reprezinta telekom ci ofera informatii Sfatul meu mai sunati la telekom nr relatii clientii si spuneti ca daca nu vor rezolva problema veti face o plangere la OPC. NR Relatii Clientii 1234 sau 021 404 1234

    • Buna ziua,
      In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

      -in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
      -pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
      -prin fax la numarul 0214403390;
      -prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

  21. La data de 24.05.2019 sub numarul 78**** o reclamatie privind CAPACUL UNUI CANAL DE VIZITARE ce apartine companiei Dv si situat pe Calea Floreasca in dreptul imobilului cu nr.136, pe sensul de mers dinspre str.Ceaikovschi catre str. Glinka, si care, de luni de zile, face un zgomot profund deranjant pentru locatarii din zona. In plus, semnalez o grava incalcare a normelor GDPR, intrucat, la data de 27.06.2019, la ora 10.57, am fost apelata de la nr. 07***, de la care o persoana fara abilitati foarte bune de limba romana, m-a intrebat daca „mai face zgomot capacul de canal”. Problema nu s-a rezolvat nici astazi. La 04.07.2019 am revenit eu cu un apel la acel numar de unde, de la aceeasi persoana (care a refuzat a-mi comunica sediul firmei DA*** la care mi-a spus ca lucreaza), am aflat ca „este conducator auto si ca nu se afla in Bucuresti”, dupa care apelul a fost inrerupt de catre acesta. Pe cale de consecinta, INSIST pentru rezolvarea problemei capacului de canal ce va apartine si clarificarea imprejurarii in care DATELE MELE PERSONALE sunt in posesia unei persoane a carei identitate nu o cunosc si care nici nu este apta a da explicatii pertinente in LIMBA ROMANA, limba oficiala a statului roman. Rog confirmare si raspuns la cele doua chestiuni. In caz contrar, ma vad nevoita a ma adresa celor in drept cu PLANGERE PENALA.

    • Doamna Gabriela acest sait nu reprezinta telekom ci ofera doar informatii. Sunati la nr 1234 gratuit in reteaua telekom sau 021 404 1234 . Intrati pe saitul lor Telekom . ro / Contact sau, reclamatii @ telekom . ro adresa lor de emaill pentru reclamatii.