Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.
  5. Facebook. Putem face sesizari inclusiv prin intermediul platformei de socializare Facebook, prin pagina Telekom Romania (@telekom.romania).

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone;

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil;

73 COMENTARII

  1. Multumesc de raspuns. De la Posta Romana am adeverinta si mi-a sugerat sa obtin si de la Romtelecom o astfel de adeverinta. Pe mine ma intereseaza un calcul al partii variabile incasate de Romtelecom in perioada 1992-1998. Imi este necesara la recalcularea pensiei. Din aceasta cauza imi trebuia o adresa de mail la care sa trimit copie dupa cartea de munca din care reiese perioada solicitata. Multumesc!!!

  2. Pentru a obtine o adeverinta de la serviciul personal de la un fost angajat la Posta Romana la ce adresa de email trebuia sa ma adresez? Precizez ca la inceputul anilor 1990 Posta era impreuna cu Telefoanele sub denumirea de PTTR. O dresa de email va rog.
    Multumesc!!

    • Nu stiu daca Posta Romana are o adresa e-mail publica a celor de la Resurse Umane insa ai putea incerca pe adresa de mail suportclienti @ posta-romana.ro in speranta ca ei vor redirectiona solicitarea catre departamentul care se ocupa de aceste adeverinte.
      Nu stiu exact cine te-ar putea ajuta insa cred ca Posta Romana, in perioada 1949 – 1989 Ministerul Postelor si Telecomunicatiilor a preluat compania de telecomunicatii existenta atunci urmand ca in 1989 sa se infiinteze ROM-POST-Telecom iar abia in 1991 a inceput sa existe Romtelecom ca operator de stat separat.

      Deci, cred totusi ca la Posta Romana ar trebui sa te adresezi.

  3. Sunt abonat telecom in vara i a cazut sistemul eu am sesizat de doua ori ca nu primesc factura ei si au cerut scuze au promis remedierea ulterior am primi haotic notificare iar acum am primit si penalizari pentru neplata desi am platit pana azi chiar mi au sistat telefonul desi am sunat la ei si am trimis mail ei au raspuns ca au trimis la departamentul abilitat… ce ma sfatuiti si azi am stat o ora jumate in telefon la serviciul clienti fara o rezolvare

    • Unde platiti (banca, online, posta, transfer bancar, etc.)? Este posibil ca pana cand se inregistreaza plata sa se depaseasca data scadenta a facturii si sa se suspende serviciile. In legatura cu ultima data cand v-a fost suspendat serviciul, ce factura ati platit si in ce data?

      • Nu categoric!
        Idea este ca au avut sistemul blocat cateva luni si eu nu pot plati factura numai dupa ce este emis nepermitand sa platesti in avans,am vorbit cu ei multe ori pe tema asta promitand rezolvare dar nici o data cu raspuns. Din ianuarie am sezizat acelasi lucru in scris si acelasi rezultat. Dupa emiterea facturi maxim in 5 zile a fost platit.
        De multe ori ei neemitind factura nici pe mail nici sms

        • Am inteles. Din pacate, neprimirea facturii nu ne exonereaza de la neplata acestora, drept urmare tot ce va pot recomanda este (momentan) sa apelatila ei in jurul zilei in care se emite factura pentru a primi datele necesare facturarii. De obicei cum platiti factura?

          Este o problema destul de rara aceasta cu netrimiterea facturii prin mail/SMS, in format fizic se intampla des insa in format electronic este ciudat, nu mi s-a intamplat niciodata nici la Telekom, nici la alti operatori.

          Incercati sa mai insistati la ei pentru rezolvarea problemei, in cazul in care nu o rezolva in 30 de zile, va recomand sa faceti sesizare la OPC.

  4. reclamatie

    Am facut abonament telecom pentru televiziune si internet si pe factura apar si 2 abonamente de telefonie mobila . Cum rezolv aceasta problema eu nu am primit si nu ma folosesc de aceste 2 abonamente telefonice

    • Ai cerut abonamente de telefonie mobila? Unde ai facut contractul, intr-un punct Telekom, la un agent de teren, online sau telefonic?
      Daca nu ai cerut aceste abonamente si nu ai primit cartelele pentru ele, atunci n-ar trebui sa iti apara pe factura si sa le platesti.
      Sa nu platesti factura, mai intai ia legatura cu ei telefonic (mai sus in articol ai modalitatile de contactare ale serviciului de relatii cu clientii) sau sa te prezinti intr-un punct de prezenta pentru a clarifica problema.
      Preferabil ar fi sa ai si contractul pentru a verifica exact ce ai cerut si ce ti s-a oferit.
      Ai citit contractul?

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii/suport in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste rezilierea, trebuie sa ajunga titularul contractului cu actul de identitate in unul din sediile Telekom.
      Daca nu aveti aceasta posibilitate, va recomand sa contactati compania Telekom prin una din modalitatile expuse mai sus, in articol.
      Sa aveti in vedere si faptul ca, daca inca mai aveti perioada contractuala, trebuie sa achitati taxele mentionate in contract pentru reziliere anticipata.

      Puteti sa-mi dati reply daca doriti alte informatii sau aveti neclaritati.

      • Buna dimineata!!vad ca sunteti f bn informat privind regulile telekom.Mie mi.a fost portat nr.de tel catre un abonat din Sibiu,fara acordul meu si fara voia lui pt.ca angajatul telekom a gresit nr cand a facut portarea.Pur si simplu am ramas fara nr de telefon.Desi am depus reclamatie nu s.a rezolvat nimic.Cum este posibil sa ma oblige sa renunt la acel numar pt.incompetenta lor?

        • Buna dimineata,
          A fost intr-adevar o greseala a angajatului, in mod normal se verifica atat numarul de telefon cat si seria SIM-ului pentru a se asigura ca acestea corespund si pentru a evita erori. Insa cine nu munceste nu greseste. Cand ati facut sesizare? Ma astept sa rezolve destul de repede, avand in vedere ca este o greseala de a lor.
          Nu cred ca au cum sa va oblige sa renuntati la acel numar doar ca unele probleme au nevoie de mai mult timp pentru verificari/rezolvari.

        • Buna dimineata,
          Nu renuntati la sesizarea dumneavoastra si se va rezolva. Trebuie doar sa insistati continuu pana la solutionarea problemei. 🙂
          Asteptam noutati cu privire la problema dumneavoastra. Chiar sunt curios cum se va rezolva.

  5. Buna ziua !!!
    Sunt client telecon dar mai presus de atit am fost angajat Romtelecom 35 de ani
    Sunt din Vrancea Panciu si as dori sa iau legatura cu departamentul HR telefonic sau
    e-mail si va rog sa-mi comunicati macar una din solicitari .
    contact 0721 ******
    0787 ******
    0237 ******

  6. Bună seara sînt Cristi si am următoare problema :Am prelungit telefonic contractul cu firma Telekom după care am primit prin postă contractul care nu corespunde cu ce am vb.la telefon.Având in vedere ca exista diferența între ce am vb. si ce contract am primit eu vreau să renunț la contact.Mentionez ca sînt in perioada de 14 zile când pot renunța la noul contrac.Ce trebuie să fac pt a anula contractul? Mulțumesc pt atenție.

      • Bună seara .Am contactat telefonic firma TELEKOM si sa spus ca rezilierea se face la magazinele TELEKOM sau partenere.Am fost la Germanos,…I.BOX si Telekom si mi-AU spus ca un contract facut telefonic se reziliaza numai telefonic .Nu stiu ce să mai fac.Am facut si sesizare telefonica referitor la neconcordanțe dintre ce am vb si ce am primit scris. Este o solutie PROTECȚIA CONSUMATORULUI ?

        • Buna seara,
          Aceasta este o grava problema de comunicare intre angajatii Telekom iar timpul trece, o solutie poate fi si OPC-ul insa asigurati-va ca aveti numere de inregistrare la sesizari. Va recomand sa apelati din nou telefonic si sa le comunicati toate demersurile pe care le-ati facut deoarece in mod normal, un contract semnat/aprobat la distanta se poate rezilia tot la distanta conform legii.

    • Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii/suport in limita posibilitatilor.
      Daca doriti sa luati legatura cu compania Telekom, aveti mai sus (in articol) modalitatile de contact.
      Altfel, puteti sa lasati un comentariu cu ce problema aveti sau ce informatii doriti si o sa incercam sa va ajutam.

      • Poate îmi spuneți dacă rețeaua Telekom are o problema cu semnalul de cablu…..că nu funcționează televizorul! Am incercat sa contactez un operator pe toate Nr de telefon existente , am trimis e.mail , dar nu am reușit să am un răspuns sau sa vorbesc cu cineva ! Mulțumesc !

  7. Dl Cosmin Ungureanu am o mare problema!!In urma portarii de la Telekom la Vodafone toate numerele de Telekom nu ma mai pot contacta(le spune ca am telefonul inchis)sii facturile de la Telekom mii se emit luna de luna!Daca nu voi fii contactat in cel mai scut timp de un reprezentant Telekom voi decurge la.metoda de a face plangere la protectia consumatorului!

    • In cazul in care se emit in continuare facturi la Telekom inseamna ca portarea nu s-a realizat. In mod normal portarea se efectueaza in 3 zile lucratoare in caz ca nu intervin alte probleme iar daca sunt probleme ar fi trebuit obligatoriu sa fiti contactat. Drept urmare, luati legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom (aveti mai sus, in articol, modalitatile de contactare) si detaliati aceasta problema, cu sigurata o sa fiti ajutat. Trebuie sa se verifice stadiul portarii si problema intervenita.

  8. Sesizare:
    -in data de 11.11.2017 la ora 15:12 am primit un sms in care eram informata ca optiunea mea se dezactiveaza la noapte, imediat dupa primirea sms-ului am deazactivat datele mobile
    -pe 12 11.2017 am incarcat cu 5 eur pentru a-mi reactiva optiunea 5. In acel moment creditul meu era 9.61, fapt verificat la *100# ulterior activand optiunea 5. La ora 19:41 am primit sms de confirmare a activarii extraoptiunii 5 retragandu-mi-se 5 eur din sold.
    La caterva zile am verificat cati giga mai am din datele mobile incluse in optiunea 5 si mai aveam aproximativ 4 giga, totodata am verificat si creditul disponibil constatand ca acesta este 0.
    Am facut doua sesizari verbale la serviciul relatii cu clientii, aceastea au fost inregistrate cu nr ****/**.11.2017 si ******/**.11.2017 in care am precizat aspectele precizate mai sus.. Pentru prima sesizare am primit raspuns in 24 de ore, iar pentru a doua in 8 zile. Raspuns pe care l-am primit la ambele sesizari a fost ca cei 4,61 eur au fost retrasi pentru date mobile. Cosider ca raspunsul a fost unul vag, neplauzibil fara a se face verificari.
    Motivez acesatea pentru ca acest lucru nu este posibil deoarece trebuia intai consumate datele din optiunea 5, cei aproximativ 4 giga disponibili.
    Avand in vedere motivatia de mai sus va rog sa faceti verificarile corespunzatoare pentru a mi se returna soldul.
    Va multumesc anticipat!

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar incercam sa oferim informatii/suport in limita posibilitatilor.

      O analiza detaliata poata fi facuta doar de catre Telekom in cazul acesta (ei pot verifica exact cand s-au trimis mesajele, cand s-a facut traficul, etc.).

      Daca nu sunteti multumita de raspunsul primit, va recomand sa faceti o reclamatie la OPC.

  9. AM FACUT DOUA SESIZARI SI NU AM FOST SUNAT DE NIMENI PENTRU AMI REZOLVA PROB CE FEL DE FIRMA SUNTETI,SUN LA CALL CENTER SI NU IMI FACETI LEGATURA ASTEPT 40MIN IN TEL O SA SUN LA OPC SA VEDEM DACA LOR LE VETI RASPUNDE

    • Georgiana,
      Noi nu suntem reprezentantii companiei Telekom, noi doar oferim suport/informatii in limita posibilitatilor si incercam sa mai facem schimb de cunostinte/informatii in acest domeniu. Probabil a trebuit sa astepti 40 de minute in telefon din cauza ca au foarte multe apeluri in acelasi timp (asta este o problema aproape la toti operatorii).

      Ce probleme ai avut cu ei, pentru ce ai facut doua sesizari? Poate mai este cineva cu problema respectiva sau poate reusim sa te ajutam si noi.

  10. Buna ziua
    Sunt sunata f des dar apeluri scurte .Apelurile sunt din Lituania,Bosnia ,Africa.
    Nu răspund la apeluri dar nu înțeleg de unde au Nr meu de telefon.
    Am crezut că se vor opri dar situația durează de câteva luni.
    Sfătuiți mă ce pot face.Va multumesc

    • Buna ziua,

      Sunt diverse tepe, daca nu asteptati un apel dintr-o anumita tara, preferabil este sa nu raspundeti si sub nicio forma sa nu sunati inapoi. Daca este vorba de putine numere de telefon, tot ce puteti sa faceti este sa blocati fiecare numar de telefon in parte.

      De exemplu, daca aveti un smartphone este foarte usor sa adaugati in blacklist un numar pentru a nu mai fi contactata de catre acel numar.

  11. Facturile sunt incheiate pentru oamenii vostri ! Adica aiurea ,se scade in anexa iar in factura se adauga.
    La o reclamatie facuta la 1234 mi se spune ca asa e bine , pentru ca nu toti primesc si anexasau nu stiu s o citeasca !
    As dori o lamurire de la cineva din serviciul facturari !
    Se parr ca Romtelecom a devenit un serviciu secret !

  12. buna ziua .de 3 luni nu a venit factura ,avenit in sfarsit 1450lei pe 2luni si am contract cu limita de credit de 100ron ,mentionez ca am cerut desfasuratorul si intradevar am vb in italia ,dar daca mi se emitea factura dupa 1luna ma sesizam si a doua luna nu mai vb ,ce pot face ??am facut sesizari telefonice si nu am primit nici un raspuns.va rog sfatuiti ma

    • Buna ziua,
      Destul de complicata situatia… Singura gresala a celor de la Telekom este ca nu au trimis la timp factura. Poti incerca sa faci o plangere la OPC insa nu stiu daca va vor da castig de cauza. Telekom doar v-a facturat conform desfasuratorului. Nu a incalcat cu nimic legea. Verificati totusi, fiindca de pe data de 22 iunie, roamingul a fost gratuit in tarile membre ale UE. Nu ar trebui sa fiti taxata pe iulie si august.

  13. Bună ziua .incerc să sun de 3 zile ore întregi nu răspunde nimeni ? nici un operator ?doresc sa mă sunati la nr de tl 07******* am o problemă. urgent va rog.Multumesc.

  14. Fratilor, daca va ganditi sa deveniti clienti Telekom NU faceti asta. Au preturi la toate foarte mari, servicii de proasta calitate, nu poti vedea cu lunile cat cost suplimentar ai.
    Serviciul clienti nu va raspunde niciodata, va pot arata ca stau si doua ore sa ma ia un consultant!
    In afara de toate astea prima mea factura cu ei mi-a venit enorm, + rate terminal care nu am idee pentru ce?!

  15. Buna ziua….ce se intampla ca de 3 luni nu ne vine factura nici acum nu s-a rezolvat problema. Nu pot sa iau legatura pe nici un mr de tel cu un operator ceva.

  16. Buna seara !
    In legatura cu functia „Redare program de la început” , daca prind un film început de 15-20min(exemplu) dau redare de la început , toate bune , incepe , trec 40+min din film si dintr-o data iese in redare normala , incerc iar cu redare de la inceput si nu mai vrea , care sa fie problema ? Daca insist , se blocheaza si se reseteaza reciver-ul , abonament ip tv .
    Multumesc !

    • Setări -> (mai multe) -> Rețele mobile -> Puncte de acces -> Opțiuni -> Apn nou și se completează cu setările de mai jos:
      Nume: web’n’walk
      APN: wnw
      Proxy -necompletat
      Port -necompletat
      Nume utilizator: wnw
      Parolă: wnw
      MMSC
      Proxy MMS
      Port MMS
      MCC: 226
      MNC: 03
      Tip autentificare: PAP
      Tip APN: default
      Protocol APN: IPv4
      Salvati apn-ul, il setati ca default si restartati telefonul.

  17. Doresc să fiu sunat urgent de voi … Sunt în italia de o săptămână si tot încerc să dau de voi să imi activez romigul .. Am stat alaltăieri 52 min la tel să intru în legătură cu un angajat Telekom. Până mi-se terminase creditul .. URGENT. VĂ ROG FRUMOS. !!!! Nr meu de Italia este 00393270128067

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele