Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

34 COMENTARII

  1. Sesizare:
    -in data de 11.11.2017 la ora 15:12 am primit un sms in care eram informata ca optiunea mea se dezactiveaza la noapte, imediat dupa primirea sms-ului am deazactivat datele mobile
    -pe 12 11.2017 am incarcat cu 5 eur pentru a-mi reactiva optiunea 5. In acel moment creditul meu era 9.61, fapt verificat la *100# ulterior activand optiunea 5. La ora 19:41 am primit sms de confirmare a activarii extraoptiunii 5 retragandu-mi-se 5 eur din sold.
    La caterva zile am verificat cati giga mai am din datele mobile incluse in optiunea 5 si mai aveam aproximativ 4 giga, totodata am verificat si creditul disponibil constatand ca acesta este 0.
    Am facut doua sesizari verbale la serviciul relatii cu clientii, aceastea au fost inregistrate cu nr ****/**.11.2017 si ******/**.11.2017 in care am precizat aspectele precizate mai sus.. Pentru prima sesizare am primit raspuns in 24 de ore, iar pentru a doua in 8 zile. Raspuns pe care l-am primit la ambele sesizari a fost ca cei 4,61 eur au fost retrasi pentru date mobile. Cosider ca raspunsul a fost unul vag, neplauzibil fara a se face verificari.
    Motivez acesatea pentru ca acest lucru nu este posibil deoarece trebuia intai consumate datele din optiunea 5, cei aproximativ 4 giga disponibili.
    Avand in vedere motivatia de mai sus va rog sa faceti verificarile corespunzatoare pentru a mi se returna soldul.
    Va multumesc anticipat!

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar incercam sa oferim informatii/suport in limita posibilitatilor.

      O analiza detaliata poata fi facuta doar de catre Telekom in cazul acesta (ei pot verifica exact cand s-au trimis mesajele, cand s-a facut traficul, etc.).

      Daca nu sunteti multumita de raspunsul primit, va recomand sa faceti o reclamatie la OPC.

  2. AM FACUT DOUA SESIZARI SI NU AM FOST SUNAT DE NIMENI PENTRU AMI REZOLVA PROB CE FEL DE FIRMA SUNTETI,SUN LA CALL CENTER SI NU IMI FACETI LEGATURA ASTEPT 40MIN IN TEL O SA SUN LA OPC SA VEDEM DACA LOR LE VETI RASPUNDE

    • Georgiana,
      Noi nu suntem reprezentantii companiei Telekom, noi doar oferim suport/informatii in limita posibilitatilor si incercam sa mai facem schimb de cunostinte/informatii in acest domeniu. Probabil a trebuit sa astepti 40 de minute in telefon din cauza ca au foarte multe apeluri in acelasi timp (asta este o problema aproape la toti operatorii).

      Ce probleme ai avut cu ei, pentru ce ai facut doua sesizari? Poate mai este cineva cu problema respectiva sau poate reusim sa te ajutam si noi.

  3. Buna ziua
    Sunt sunata f des dar apeluri scurte .Apelurile sunt din Lituania,Bosnia ,Africa.
    Nu răspund la apeluri dar nu înțeleg de unde au Nr meu de telefon.
    Am crezut că se vor opri dar situația durează de câteva luni.
    Sfătuiți mă ce pot face.Va multumesc

    • Buna ziua,

      Sunt diverse tepe, daca nu asteptati un apel dintr-o anumita tara, preferabil este sa nu raspundeti si sub nicio forma sa nu sunati inapoi. Daca este vorba de putine numere de telefon, tot ce puteti sa faceti este sa blocati fiecare numar de telefon in parte.

      De exemplu, daca aveti un smartphone este foarte usor sa adaugati in blacklist un numar pentru a nu mai fi contactata de catre acel numar.

  4. Facturile sunt incheiate pentru oamenii vostri ! Adica aiurea ,se scade in anexa iar in factura se adauga.
    La o reclamatie facuta la 1234 mi se spune ca asa e bine , pentru ca nu toti primesc si anexasau nu stiu s o citeasca !
    As dori o lamurire de la cineva din serviciul facturari !
    Se parr ca Romtelecom a devenit un serviciu secret !

  5. buna ziua .de 3 luni nu a venit factura ,avenit in sfarsit 1450lei pe 2luni si am contract cu limita de credit de 100ron ,mentionez ca am cerut desfasuratorul si intradevar am vb in italia ,dar daca mi se emitea factura dupa 1luna ma sesizam si a doua luna nu mai vb ,ce pot face ??am facut sesizari telefonice si nu am primit nici un raspuns.va rog sfatuiti ma

    • Buna ziua,
      Destul de complicata situatia… Singura gresala a celor de la Telekom este ca nu au trimis la timp factura. Poti incerca sa faci o plangere la OPC insa nu stiu daca va vor da castig de cauza. Telekom doar v-a facturat conform desfasuratorului. Nu a incalcat cu nimic legea. Verificati totusi, fiindca de pe data de 22 iunie, roamingul a fost gratuit in tarile membre ale UE. Nu ar trebui sa fiti taxata pe iulie si august.

  6. Bună ziua .incerc să sun de 3 zile ore întregi nu răspunde nimeni ? nici un operator ?doresc sa mă sunati la nr de tl 07******* am o problemă. urgent va rog.Multumesc.

  7. Fratilor, daca va ganditi sa deveniti clienti Telekom NU faceti asta. Au preturi la toate foarte mari, servicii de proasta calitate, nu poti vedea cu lunile cat cost suplimentar ai.
    Serviciul clienti nu va raspunde niciodata, va pot arata ca stau si doua ore sa ma ia un consultant!
    In afara de toate astea prima mea factura cu ei mi-a venit enorm, + rate terminal care nu am idee pentru ce?!

  8. Buna ziua….ce se intampla ca de 3 luni nu ne vine factura nici acum nu s-a rezolvat problema. Nu pot sa iau legatura pe nici un mr de tel cu un operator ceva.

  9. Buna seara !
    In legatura cu functia „Redare program de la început” , daca prind un film început de 15-20min(exemplu) dau redare de la început , toate bune , incepe , trec 40+min din film si dintr-o data iese in redare normala , incerc iar cu redare de la inceput si nu mai vrea , care sa fie problema ? Daca insist , se blocheaza si se reseteaza reciver-ul , abonament ip tv .
    Multumesc !

    • Setări -> (mai multe) -> Rețele mobile -> Puncte de acces -> Opțiuni -> Apn nou și se completează cu setările de mai jos:
      Nume: web’n’walk
      APN: wnw
      Proxy -necompletat
      Port -necompletat
      Nume utilizator: wnw
      Parolă: wnw
      MMSC
      Proxy MMS
      Port MMS
      MCC: 226
      MNC: 03
      Tip autentificare: PAP
      Tip APN: default
      Protocol APN: IPv4
      Salvati apn-ul, il setati ca default si restartati telefonul.

  10. Doresc să fiu sunat urgent de voi … Sunt în italia de o săptămână si tot încerc să dau de voi să imi activez romigul .. Am stat alaltăieri 52 min la tel să intru în legătură cu un angajat Telekom. Până mi-se terminase creditul .. URGENT. VĂ ROG FRUMOS. !!!! Nr meu de Italia este 00393270128067

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here