Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.
  5. Facebook. Putem face sesizari inclusiv prin intermediul platformei de socializare Facebook, prin pagina Telekom Romania (@telekom.romania).

Telekom pune la dispozitie urmatoarele adrese e-mail pe care putem trimite solicitarile noastre, in functie de probleme:

  • reclamatii@telekom.ro – adresa e-mail dedicata reclamatiilor/sesizarilor pe care dorim sa le facem;
  • info@telekom.ro – adresa e-mail pentru a solicita informatii despre serviciile Telekom;
  • rezilieri@telekom.ro – adresa dedicata rezilierilor prin e-mail;
  • comenzi.online@telekom.ro – adresa dedicata comenzilor online, fie ca dorim informatii, dorim sa facem o comanda sau dorim sa anulam o comanda online;
  • credit@telekom.ro – aici putem face confirmarea platii trimitand dovada platii (chitanta);
  • publicitate@telekom.ro – situatii generale/legate de publicitate;

Cum putem rezilia contractul Telekom?

In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
  • pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
  • prin fax la numarul 0214403390;
  • prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

Cum putem suspenda temporar abonamentul Telekom?

Suspendarea abonamentelor Telekom se poate face oricand pe perioada nedeterminata, pentru suspendare trebuie ca titularul contractului sa contacteze serviciul de relatii cu clientii Telekom; Suspendarea este gratuita;

Cele mai frecvente probleme intalnite in reteaua Telekom sunt:

  • probleme cu semnalul retelei 2G/3G/4G (lipsa semnal sau pierderi de semnal);
  • cand nu functioneaza datele mobile in reteaua Telekom sau functioneaza cu o viteza foarte redusa;
  • lipsa semnal sau semnal slab la televiziunea Telekom (cablu tv sau antena satelit);
  • lipsa setari pentru internetul mobil;
  • probleme de facturare (neprimirea facturii, servicii facturate eronat, facturi achitate si serviciile inca nu sunt reconectate, modalitati de confirmare a platii);
  • nefunctionarea internetului fix Telekom (erori la conectare);
  • lipsa ton la telefonia fixa Telekom;

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

773 COMENTARII

  1. 1. Televiziunea pot spune ca este cât de cât acceptabilă, când prinzi semnal când nu.
    2. Telefonia fixa este de toată jena, telefonul nu are ton de 3 luni nici nu am cum sa sun la ei ca să expun problema trebuie sa merg la vecini că sa pot suna și atunci când îti răspund cam după 30 de minute te mai întreabă și dacă ești acasă.
    3. Viteza la internet este sub orice critica pe contract scrie 50 Mbps dar eu defapt am maxim 8 Mbps download și 700 kbps upload deci este de toata jena parca trăiesc în era preistorică. Din cauza unor pene de curent mi s-a ars modemul și o săptămână am stat fără internet și tot am încercat să sun la ei ca să vină să-mi înlocuiască modemul și normal că tot la vecini am fost sa sun ca nici telefonul fix nu mergea iar după o oră în care am încercat să-i explic problema unei doamne care mi-a preluat apelul mi-a spus ca va veni un echipaj în 3 zile și normal că nu au venit în concluzie am stat cam 2 săptămâni fără internet pana și-au făcut ei apariția să-mi aducă alt modem.
    Le-am trimis o scrisoare prin care îi anuntam ca eu renunț la contract iar astăzi când am fost sunat mi s-a spus ca am întârziat o zi cu scrisoarea și că nu pot renunța la contract doar dacă plătesc timp de 2 ani 50 de lei pe luna ca sa poată încheia ei contractul. Dar ei ca au întârziat 2 săptămâni până să-mi aducă alt modem și să repare problema asta nu mai contează pentru ei ca eu am plătit degeaba 2 săptămâni niște servicii de care nu am beneficiat. Ei pot întârzia 2 săptămâni dar eu ca am întârziat o zi nu mai pot renunța la ei. În concluzie dacă doriți cele mai proaste servicii de televiziune, internet și telefonie faceti contract cu cei de la Telekom cea mai proasta firma și cele mai proaste servicii oferite. Abia aștept să scap de firma asta

    • Din cate stiu perioada in care nu v-au functionat serviciile vor fi scazute pe factura. Daca nu au fost scazute puteti face o plangere la OPC in care veti atasa nr sesizari facute de dvs la telefon data in care a fost facuta si data in care s-a prezentat echipa la solicitare.

  2. Operatorii de la deranjamente sunt în permanență ocupați. Să înțeleg că aceste deranjamente sunt atât de multe? Doresc să mi se remedieze o defecțiune la TV care s-a instalat după problemele tehnice apărute la Telekom în seara zilei de duminică, 14 iulie a.c.

    • De cele mai multe ori este nevoie sa asteptam la telefon mai mult timp sa discutam cu un operator, situatiile pentru care se suna sunt multe, ca la orice operator, atat deranjamente cat si informatii despre contracte, informatii financiare, potentiali abonati, etc.
      Daca nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare pe pagina Facebook Telekom Romania (daca aveti cont Facebook) sau pe site-ul Telekom prin formularul de contact.

  3. Sînt un abonat telekom am un post telefonic 0242****** care se defectează des iar cei de la telekom se joacă cu nervi noștri azi il face mîine se strica ce este de facut?

  4. am sesisat deranjamentele telekom ca nu functioneaza internetul din 01.06.2019 la soacramea de 83 de ani situata la 230 km de mine. tinem legatura si prin internet si este foarte important pentru noi. la fata locului a fost specialistul romtelecom (care a fost trimis in vecini) si a constatat ca modemul este defect dar el nu poate lua masuri decat daca are ordin de serviciu. deranjamentele din bucuresti nu vor sa il trimita decat daca sunam din locatie desi are numar de telefon mobil la care trimite factura lunar. soacra de 83 de ani nici nu aude bine si nici nu poate executa verificarile pe care le cere ROMTELECOM (care de fapt au fost efectuate de catre specialistul lor) sesizarea afost efectuata azi 13.07.2019. nr telefon 02***, telefon contact 07*****. Daca in cateva zile nu luati masuri considerati ca serviciul dumneavoastra de telefon mobil, internet si televiziune se anuleaza

    • Acest sait nu reprezinta telekom ci ofera informatii Sfatul meu mai sunati la telekom nr relatii clientii si spuneti ca daca nu vor rezolva problema veti face o plangere la OPC. NR Relatii Clientii 1234 sau 021 404 1234

    • Buna ziua,
      In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

      -in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
      -pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
      -prin fax la numarul 0214403390;
      -prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

  5. La data de 24.05.2019 sub numarul 78**** o reclamatie privind CAPACUL UNUI CANAL DE VIZITARE ce apartine companiei Dv si situat pe Calea Floreasca in dreptul imobilului cu nr.136, pe sensul de mers dinspre str.Ceaikovschi catre str. Glinka, si care, de luni de zile, face un zgomot profund deranjant pentru locatarii din zona. In plus, semnalez o grava incalcare a normelor GDPR, intrucat, la data de 27.06.2019, la ora 10.57, am fost apelata de la nr. 07***, de la care o persoana fara abilitati foarte bune de limba romana, m-a intrebat daca „mai face zgomot capacul de canal”. Problema nu s-a rezolvat nici astazi. La 04.07.2019 am revenit eu cu un apel la acel numar de unde, de la aceeasi persoana (care a refuzat a-mi comunica sediul firmei DA*** la care mi-a spus ca lucreaza), am aflat ca „este conducator auto si ca nu se afla in Bucuresti”, dupa care apelul a fost inrerupt de catre acesta. Pe cale de consecinta, INSIST pentru rezolvarea problemei capacului de canal ce va apartine si clarificarea imprejurarii in care DATELE MELE PERSONALE sunt in posesia unei persoane a carei identitate nu o cunosc si care nici nu este apta a da explicatii pertinente in LIMBA ROMANA, limba oficiala a statului roman. Rog confirmare si raspuns la cele doua chestiuni. In caz contrar, ma vad nevoita a ma adresa celor in drept cu PLANGERE PENALA.

    • Doamna Gabriela acest sait nu reprezinta telekom ci ofera doar informatii. Sunati la nr 1234 gratuit in reteaua telekom sau 021 404 1234 . Intrati pe saitul lor Telekom . ro / Contact sau, reclamatii @ telekom . ro adresa lor de emaill pentru reclamatii.