Activare și dezactivare căsuța vocală Digi Mobil (RCS-RDS)

Activare

Pentru activarea căsuței (mesageriei) vocale în rețeaua de telefonie mobilă RCS-RDS (Digi Mobil) trebuie să sunăm la numărul 760 și să urmăm instrucțiunile.
Atunci când sunați pentru prima dată la acest număr vi se va cere să introduceți un cod pin, urmat de tasta #. După ce ați introdus codul încă o data vi se cere să înregistrați un mesaj audio. Acest mesaj se va auzi atunci când sunteți contactat și/sau indisponibil.

Pașii pentru activarea căsuței (mesageriei) vocale în rețeaua DigiMobil (RCS-RDS):

  1. Apelați numărul 760
  2. Vi se va cere, pentru prima dată să introduceți un cod pin urmat de tasta #
  3. Pentru confirmare trebuie să mai tastați odată codul urmat de tasta # (Atenție la acest cod pin fiindcă vă va fi solicitat ori de câte ori veți accesa căsuța vocală)
  4. După ce ați introdus de două ori codul pin vi se va solicita să vă rostiți numele după bip și apoi să apăsați tasta #
  5. Veți asculta ceea ce ați înregistrat iar dacă doriți să modificați apăsați tasta * pentru o nouă înregistrare
  6. Înregistrați un mesaj vocal de întâmpinare
  7. Dacă vă place mesajul apăsați tasta #
  8. Apăsați încă o dată tasta # pentru activarea mesajului de întâmpinare
  9. Verificați toate setările și închideți apelul dacă sunteți de acord

Pentru ascultarea mesajelor de din căsuța vocala apelați același număr, adică 760. Totodată atunci când este înregistrat un mesaj nou în căsuța vocală veți primi un mesaj text în care sunteți informat cu privire la numărul celui care v-a lăsat mesajul.

Activarea mesageriei vocale se poate face si fara sa apelam numarul 760, doar ca nu o sa avem setat un mesaj de intampinare personalizat. Pentru activarea casutei vocale Digi trebuie doar sa urmam acesti pasi:

Dialer – Settings – Call Settings – Call Forwarding Settings – aici selectam una din cele 4 optiuni, in ce situatie dorim sa intre casuta vocala:

  • Always forward
  • When busy
  • When unanswered
  • When unreachable

Dupa ce am selectat una din cele 4 optiuni, introducem numarul de telefon al centrului mesageriei vocale Digi Mobil: +40770000760. Practic, mesageria vocala este o redirectionare catre centrul lor de mesagerie in caz ca nu putem raspunde la telefon in unul din cazurile de mai sus. Aceasta operatiune este suficienta pentru activarea mesageriei vocale, fara sa mai sunam la 760.

Atenție:

Apelul către numărul 760 este taxabil cu 0,012 eurocenți/min (TVA inclus) doar la abonamentele vechi. La orice abonament Optim sau Complet, se scad din minutele gratuite (in cazul Optim Nelimitat, sunt minute nelimitate catre 760).

Dezactivarea căsuței (mesageriei) vocale în rețeaua DigiMobil (RCS-RDS):

Pentru a dezactiva serviciile căsuței vocale trebuie să apelați numărul ##002#. Din câte știu acest număr este valabil de fapt în orice rețea și nu numai în Digi Mobil. Această operațiune este gratuită.
Dacă ați dezactivat căsuța vocală și acum doriți reactivarea ei trebuie să urmați pașii de mai sus, mai puțin cei de setare a codului pin fiindcă el a fost setat deja o dată.

O modificare recentă:

Se pare că Digi Mobil a eliminat funcția de a dezactiva căsuța vocala prin apelarea numărului ##002# pentru abonamentele deschise recent. Motivul exact nu se știe sigur dar se pare că au fost probleme din cauza acestei funcții. Dacă doriți dezactivarea acestui serviciu trebuie să contactați serviciul de relații cu clienții sau să deschideți un tichet pe digicare.

Totuși pentru abonamentele vechi, dezactivarea mesageriei vocale încă se mai poate realiza prin simpla apelare a numărului ##002#.

Update: Incepand cu Octombrie 2014 se poate face activarea si dezactivarea casutei vocale din meniul telefonului, indiferent de vechimea abonamentului, fara sa mai fie nevoie sa contactam reprezentantii companiei RCS-RDS.

Update: 02.04.2018

RCS – RDS a eliminat serviciul Casuta/Mesagerie Vocala astfel incat daca apelam pe cineva indisponibil care a avut serviciul de mesagerie vocala activ, nu o sa ii mai putem lasa mesaj vocal.

Singurul serviciu asemanator care a ramas este Notificari Apeluri Pierdute care functioneaza la fel ca mesageria vocala cu exceptia posibilitatii de a lasa un mesaj vocal.

Cum dezactivez mesageria (casuta) vocala in reteaua Orange, Telekom, Vodafone?

Putem utiliza metoda de dezactivare a mesageriei vocale prin formarea codului ##002# inclusiv la alti operatori precum Orange, Telekom si Vodafone. Aceasta operatiune va dezactiva toate redirectionarile de pe telefon, inclusiv casuta vocala, care este tot o redirectionare catre centrul operatorilor de mesagerie, in caz ca avem telefonul inchis, suntem in afara ariei de acoperire, suntem deja intr-un apel, etc.

Update 16.02.2019: Serviciul pentru casuta vocala nu mai este disponibil in reteaua Digi, mai functioneaza doar pentru abonatii care deja aveau activat acest serviciu. Acum, abonatii care doresc sa isi activeze casuta vocala, pot beneficia doar de serviciul „apeluri pierdute – missed calls” prin care daca il avem activat, nu suntem disponibili si suntem apelati, primim un mesaj ca am fost apelati de catre numarul respectiv. Insa, acea persoana nu mai are posibilitatea sa lase un mesaj vocal. De asemenea, numarul 760 nu mai este disponibil sa-l apelam din acest motiv.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

62 COMENTARII

  1. Serviciul pentru casuta vocala nu mai este disponibil in reteaua Digi, mai functioneaza doar pentru abonatii care deja aveau activat acest serviciu. Acum, abonatii care doresc sa isi activeze casuta vocala, pot beneficia doar de serviciul „apeluri pierdute – missed calls” prin care daca il avem activat, nu suntem disponibili si suntem apelati, primim un mesaj ca am fost apelati de catre numarul respectiv. Insa, acea persoana nu mai are posibilitatea sa lase un mesaj vocal. De asemenea, numarul 760 nu mai este disponibil sa-l apelam din acest motiv.

    • Buna Erika,
      Serviciul pentru casuta vocala nu mai este disponibil in reteaua Digi, mai functioneaza doar pentru abonatii care deja avea activat. Acum, abonatii care doresc sa isi activeze acest serviciu, pot beneficia doar de serviciul „apeluri pierdute – missed calls” prin care daca il avem activat, nu suntem disponibili si suntem apelati, primim un mesaj ca am fost apelati de catre numarul respectiv. Insa, acea persoana nu mai are posibilitatea sa lase un mesaj vocal.

        • Pentru activarea casutei vocale Digi trebuie doar sa urmam acesti pasi:

          Dialer – Settings – Call Settings – Call Forwarding Settings – aici selectam una din cele 4 optiuni, in ce situatie dorim sa intre casuta vocala:

          Always forward
          When busy
          When unanswered
          When unreachable
          Dupa ce am selectat una din cele 4 optiuni, introducem numarul de telefon al centrului mesageriei vocale Digi Mobil: +40770000760. Practic, mesageria vocala este o redirectionare catre centrul lor de mesagerie in caz ca nu putem raspunde la telefon in unul din cazurile de mai sus.

    • Buna ziua,
      Trebuie sa va asigurati ca in meniul telefonului este activa redirectionarea (in unul din cazurile Always forward; When busy; When unanswered; When unreachable) si sa fie introdus numarul de telefon catre care sa se redirectioneze apelurile +40770000760, centrul de mesagerie vocala Digi. Ulterior, daca doriti puteti sa sunati la numarul 760 pentru a va inregistra un mesaj de intampinare.

    • Dezactivarea casutei vocale se poate face formand numarul ##002# si tasta de apel. Se vor dezactiva toate redirectionarile inclusiv casuta vocala.
      Daca ai redirectionari care doresti sa ramana active, atunci ignori metoda de mai sus si scoti numarul de telefon al casutei vocale din setarile telefonului, de la redirectionari.

    • Salut Catalin,
      Activarea mesageriei vocale se face prin activarea redirectionarilor catre centrul lor de mesagerie, +40770000760. La 760 trebuie sa suni pentru configurarea unui mesaj vocal sau pentru a asculta mesajele vocale existente.
      Daca nu gasesti acea optiune pentru redirectionarea apelurilor, da-mi un reply cu modelul telefonului.

    • Pentru activarea casutei vocale este suficient sa activezi o redirectionare in unul din cele 4 cazuri (Intotdeauna, Cand este ocupat, Cand nu raspunzi, Cand nu esti disponibil) si introduci numarul de telefon al centrului de mesagerie vocala Digi Mobil: +40770000760.

    • Pentru activarea casutei vocale trebuie sa introduceti la redirectionarea apelurilor centrul de mesagerie vocala Digi +40770000760.
      Daca nu va descurcati, spuneti-mi ce model de telefon folositi pentru a va indruma.

    • Buna seara,

      Nu este nevoie neaparat sa apelezi 760 pentru activarea casutei vocale. Apeland acel numar (care, apropos, este taxabil cu 1.24 eurocenti/minut indiferent de abonament) realizezi anumite operatiuni, cum ar fi inregistrarea unui mesaj de intampinare sau ascultarea mesajelor vocale. Pentru a te asigura ca iti functioneaza serviciul suplimentar de mesagerie vocala, trebuie sa te asiguri ca ai activate din meniul telefonului, din setarile apelurilor, optiunea de redirectionare (acolo sunt mai multe cazuri, in caz ca nu esti disponibila, in caz ca esti in zona fara acoperire, in toate cazurile, etc.).

      Nu este nimic care sa fie nevoie sa fie activat.

    • Salut,

      „Eticheta”, asa cum mentioneaza robotul la pasul respectiv, atunci cand iti solicita sa introduci numele tau, se refera la mesajul de intampinare pe care il va auzi apelantul cand te va suna si va intra mesageria.

      Exemplu: Daca rostesti „Zenyo”, va intra mesajul: Ati accesat casuta vocala a abonatului „Zenyo”…

    • Da, dacă suni la 760 pentru a asculta mesajele vocale trebuie să plătești (aprox. 1 cent/minut). Dacă vrei să vezi doar dacă ai avut apeluri, atunci nu trebuie să plătești fiindcă vei primi un mesaj în care ești anunțată ca ai un mesaj vocal (inclusiv numărul de telefon și data apelului).

    • Această eroare nu se poate rezolva prin apelarea unui simplu cod (se pare că nu recunoaște codul). Puteți încerca să introduceți cartela în alt telefon și să reapelați ##002# . În cazul în care această eroare persistă, deschideți un tichet în digicare (dacă aveți cont) și se va rezolva foarte repede. Aveți aici pașii pentru a deschide un tichet. Baftă.

  2. La mine nu functioneaza codul de mai sus. Imi apare Unknown Application. Ma dispera casuta vocala. Am incercat sa sun la digi insa mereu toti operatorii sunt ocupati. Ce pot face?