Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

Uneori se intampla sa avem nevoie de o modalitate rapida de a contacta serviciul de relatii cu clientii Vodafone, alteori dorim sa alegem varianta cea mai comoda, atunci cand nu este o problema urgenta.

Cele mai frecvente motive pentru care putem contacta serviciul de relatii cu clientii sunt:

  • Probleme (lipsa semnal sau semnal slab, trafic de date redus, intreruperi in timpul convorbirilor, etc.) telefonie mobila / internet mobil;
  • Serviciul de internet 3G/ 4G/ 4G+ nefunctional;
  • Probleme aplicatii mobile / TV (MyVodafone, 4GTV+, Zonga, HBO GO, Vodafone Message +, Vodafone Meteo, Vodafone Call+, etc.)
  • Serviciul VoLTE,nefunctional;
  • Probleme / informatii facturi / plati;

In general, Vodafone este un operator de telecomunicatii fara probleme foarte mari pe partea de relatii cu clientii, serviciile sunt calitative desi au un pret mai ridicat decat cele ale altor operatori. Pe partea de portare au avut in trecut intarzieri/ probleme unori insa nimic care sa nu poata fi rezolvat.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Modalitatile de contactare serviciul de relatii cu clientii Vodafone sunt:

  1. Apel telefonic. Avem urmatoarele variante de apelare a serviciului de relatii cu clientii:
  • *222 / 0372022222 – aici se poate rezolva orice problema fie prin ghidul Andreea, fie discutand cu un operator. Apelul la *222 este gratuit din reteaua Vodafone iar apelul la 0372022222 este gratuit din reteaua Vodafone atat din tara cat si din Roaming.
  • *777 / 0372027777 – aici se poate rezolva orice problema legata de serviciul de internet mobil (date) atat prin ghidul Andreea cat si prin operatori. Apelul la *777 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *224 / 0372022244 – aici se poate afla orice informatie legata de facturi / plati prin ghidul Andreea sau discutand cu un operator. Apelul la *224 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *221 – situatii / probleme legate de contracte ale persoanelor juridice / abonamentelor business. Putem afla informatii prin ghidul Andreea sau putem discuta cu un operator. Apelul catre *221 este gratuit.
  • *228 / 0372022258 – aici se pot rezolva situatii de urgenta (blocari / deblocari cartele sim, deblocare cod PUK cartel in caz de PIN introdus gresit). Apelul este gratuit din reteaua Vodafone catre ambele numere.
  • *555 – acesta este departamentul de relatii cu clientii, numar cu acces rapid la operatori. Este non stop iar tariful este 0.65 euro / apel cu TVA inclus, indiferent de durata apelului.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Numerele *555 si *221 sunt non stop iar la restul numerelor ghidul Andreea are program non stop (robot interactiv) iar operatorii au program de luni – vineri 08:00-22:00 si sambata – duminica 08:00-18:00.

  1. Formular online. Pentru a completa un formular online trebuie sa accesam site-ul oficial Vodafone.ro – Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite email.
  2. E-mail. Putem trimite e-mail, in functie de tipul contractului, la persoane.fizice_ro @vodafone.com sau persoane.juridice_ro @vodafone.com.
  3. Facebook. Pentru a sesiza o problema, putem trimite un mesaj paginii oficiale Vodafone Romania (@vodafonero).
  4. Forum Softpedia.In caz ca avem probleme si avem un cont pe forumul Softpedia, avem Vodafone_Helper care ofera asistenta postarilor de pe aria de telecomunicatii Vodafone.
  5. Puncte de prezenta / magazine. Avem varianta de a ne prezenta in unul din magazinele Vodafone, lista complete aflandu-se pe site-ul oficial.
  6. Scrisoare. Putem scrie o scrisoare in atentia departamentului de relatii cu clientii cu destinatia mentionata pe site.

Cum putem rezilia abonamentele retelei Vodafone?

In reteaua Vodafone, rezilierea contractului se poate face in unul din punctele Vodafone sau contactand serviciul de relatii cu clientii Vodafone; Atentie: notati numarul de inregistrare deoarece se obisnuieste intarzierea primirii unui raspuns cand este vorba de rezilierea contractului;

Cum se face suspendarea temporara a serviciilor Vodafone?

Suspendarea serviciilor Vodafone se poate face pe o perioada de maxim 3 luni, conditia fiind sa avem abonamentul activ de minim 6 luni. Putem solicita suspendarea abonamentului Vodafone la serviciul de relatii cu clientii Vodafone sau intr-un showroom Vodafone.

Desi nu avem foarte multe metode de a interactiona cu departamentul de relatii cu clientii Vodafone, serviciul interactiv prin ghidul Andreea este foarte usor de utilizat, putand sa ne rezolve majoritatea problemelor.

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil;

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Telekom.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

358 COMENTARII

  1. buna ziua ….sunt o bunica a une-i domnisoare care e plecata din tara si am primit o notificare prealabila rezilieri contractului …..eu am achitatt pe data de 07-0666-2019 suma de 735 lei .numelei ei este ****** cu cnp ********.

  2. Nu am acces la OLX de pe o tableta care are abonament la Vodafone Am prim mes ” prelungire anunț ” dar apare eroare,oops Am cont. olx si Florina mi- a spus ca mai sint 3 zile după care mi-a fost blocat olx Cred ca este vorba de deturnare si Florina nu este de la Olx

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Vodafone, doar oferim informatii.
      Pentru a va abona la Vodafone puteti face o comanda online pe site-ul Vodafone – Asistenta – Comenzi online sau puteti suna la relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222.

  3. Buna ziua din pacate am facut cont la my vodafone si am pus o adresa de email greșită codul sa trimis pe acea adresa care nu am accept acum am sunt la vodafone nu răspunde nimeni ce imi sugerati sa fac multumesc mult🙂

    • Buna dimineata,
      Asteptati o perioada pana expira codul acela, incercati din nou sa creati contul si ar trebui sa functioneze sa vi se trimita codul de confirmare pe o alta adresa, pe cea corecta.

  4. Bună ziua,tin sa va reamintesc faptul că aveți un stâlp rupt în com Mogoșești jud Iași,str * nr * care se tine in două fire și stă să cadă în stradă peste trecători,zona este foarte frecventată si de copii ,fiind str care duce către centru,școala,gradinita…Vreau să vă reamintesc că s-au făcut nenumărate sesizări referitoare la acest aspect și vă rog să luați măsuri înainte să se întâmple o tragedie. Vă mulțumesc.

  5. Mă numesc Rădulescu Evgheni, am 62 de ani, locuiesc în Sibiu din 1964.
    Anul trecut, în Noiembrie, tatăl meu, văduv în vârstă de 86 de ani a făcut un AVC (Accident Vascular Cerebral). În prezent este invalid, se deplasează în locuința sa cu ajutorul unui cadru de sprijin si doar sub supravegherea unui însoțitor. Uneori, foarte rar, reuseste să coboare scările de la etajul al doilea al blocului în care locuieste, ajutat de cineva, după care plimbarea pe stradă se face într-un fotoliu cu roți pe care un cineva trebuie să-l împingă. Nu se plânge niciodată pentru că stie că se poate si mai rău.
    După declansarea bolii, vrănd-nevrând a trebuit să mă ocup eu de problemele financiare ale tatălui meu, de administrarea pensiei, mai exact de plata facturilor si a celorlalte cheltuieli. Au apărut cheltuieli noi si situația fiind nouă. Cheltuieli cu însoțitorul, cu medicamentele, masaj si multe altele. Ca să ne putem încadra în buget a trebuit să iau în calcul toate cheltuielile si să le elimin pe cele ce nu mai erau de actualitate. Telefonul mobil nu mai este o prioritate, tatăl meu nemai fiind în stare să-l utilizeze datorită sechelelor bolii, respectiv a înrăutățirii vederii aproape de orbire totală.
    În sfârsit, în 30.08.2019 mi-am făcut timp si m-am dus la reprezentanța Vodafone România din Sibiu, Piața Mare. La unul dintre ghisee m-a întâmpinat un angajat al reprezentanței. După ce abonatul a fost identificat în banca de date a firmei mi-am expus problema si doleanța, fie să reziliez contractul cu totul fie să mi se ofere un contract mai convenabil. În treacăt fie spus că abonamentul meu de telefonie mobilă, la o altă firmă, este cu puțin mai mic decât jumătatea abonamentului tatălui meu. Răspunsul a venit promt si impersonal, ca si cum ar fi fost înregistrat deja în memoria unui calculator: trebuie întăi să expire contractul existent si abia apoi putem discuta despre un nou contract. Întreb când va expira contractul dar mi se spune că nu pot primi asemenea informații nefiind posesorul contractului. Nu pot nici să-l reziliez întrucât tatăl meu a fost de acord cu prelungirea acestuia în 2018. Întreb când anume si-a dat acordul dar mi se spune că nu pot primi informația.
    Înțeleg că trebuie să vin cu tatăl meu la magazin. Nu am nici un fel de împuternicire ca să-l reprezint, deci este justificată cererea reprezentantului. Doar că mi se spune că dacă reziliez contractul înainte de termenul scadent va trebui să achit toate facturile care vor fi emise conform contractului, până la scadență. Mai întreb o dată când e scadența dar nu mi se spune. Deci ar trebui să vin cu tatăl meu la magazin ca să mi se spună când e scadența. Simt că sunt prins într-un mecanism juridic-financiar prin care mi se iau bani fără să mi se acorde nici un serviciu, din partea reprezentanților firmei întâmpin o rezistentă tot mai agresivă, înțeleg că sunt un client rău, trebuie să vorbesc încet, să nu deranjez ceilalți clienți desi mi se pare că am vorbit la fel de când am intrat.
    Am lăsat masina pe strada Mitropoliei si acum străbatem Piața Mare a orasului, tatăl meu în fotoliul cu roți, eu împingându-l încet ca să nu-l hurducăn prea tare pe caldarâmul din piatră cubică. Apoi îl las în fața magazinului si intru. Între caldarâmul pieței si intrarea în magazin sunt patru trepte, am nevoie fie de ajutor fie de o rampă pentru scaunul de invalid. Nu văd nici o rampă dar poate au vreuna demontabilă. Întreb. Reprezentantul se uită la mine si zâmbeste superior. Îmi spune că nu stie ce este aceea rampă pentru invalizi. Deci nici nu au asa ceva. Superioritatea fizică indiscutabilă a unui tânăr de nici 30 de ani față de toate hibele, bolile si suferințele bătrânului de 87 de ani. Îl rog să mă ajute. Scoate doar capul pe usă si priveste spre fotoliul cu roți. Încerc să găsesc o soluțe dar îmi dau seama că îl irit, se leagă de orice cuvânt, mă întrerupe, îmi spune că asta nu e treaba lui. Un client aflat în magazin se oferă să mă ajute să urcăm fotoliul în magazin dar din experiență stiu că este foarte greu, aproape imposibil. Încerc să protestez dar mi se spune să părăsesc magazinul, altfel va fi chemat serviciul de securitate. Solicit ajutorul unui polițist al Poliției locale care vine cu mine si spre stupoarea mea se roagă, destul de timorat, de reprezentant să mă ajute să gasim o soluție. În sfârsit apare o femeie, sefa magazinului si mă trage într-o parte să discutăm mai discret pentru că între timp în magazin a început să se adune lumea să vadă ce se întâmplă. Completez o cerere de reziliere, vreau să scap definitiv de tot ce e legat de firma respectivă, mă duc afară si ii explic tatălui meu unde sa semneze. Contractul e reziliat.
    Încerc să înțeleg ce s-a întâmplat pentru că mă simt umilit si batjocorit de niste tineri, reprezentanti ai unei firme straine de comunicatii. Inteleg ca nici eu si nici tatăl meu nu mai suntem interesanți pentru ei nici ca oameni si nici ca clienți, că viitorul este al tineretului sănătos care poate să vină singur la magazin si să urce scarile. Nu-mi rămâne decât să scriu si stiu că uneori cuvântul e greu.

     
    Radulescu Evgheni
    Sibiu la 30.08.2019
    tel. 077******

    • Mie unul imi pare rau sa aud de situatia aceasta, nu ma mira cu nimic deoarece romanii devin din ce in ce mai putin oameni, fiecare incearca sa-si faca treaba la limita si deseori uitam ca trebuie sa ne ajutam si aproapele. Trecand peste faptul ca nu exista rampa de acces pentru persoanele cu handicap locomotoriu (probabil nu sunt obligati, nici macar in institutiile publice nu exista astfel de rampe peste tot, asa cum ar trebui), asta nu impiedicau nimic angajatii sa ajute, in special datorita faptului ca sunt persoane tinere.
      Chiar daca ati depus cerere de reziliere, eu va recomand sa faceti si o sesizare pe site-ul Vodafone in care sa expuneti situatia aceasta, poate cineva se va interesa de aceasta problema si va lua masuri in acest sens.
      Daca la mine ar ajunge o astfel de sesizare, cu siguranta as face ce imi sta in putinta sa schimb ceva pentru ca astfel de probleme sa nu mai apara pe viitor.
      Am trimis sesizarea mai departe la Vodafone.

      • Conform Legii 448/art.62 orice institutie publica, de stat sau privata este obligata sa aiba rampa de acces pentru handicapati. Reprezentantii Vodafoe nu trebuiau sa ma ,,ajute” ci sa respecte legea din Romania chiar daca firma e multinationala/straina iar eu si tatal meu suntem cetateni romani. Oricum, va multumesc pentru solicitudine. De la Vodafone nu sper la o rezolvare urmare a impresiei lasate de reprezentantii lor, de aceea am apelat la institutiile romanesti de specialitate.

  6. Am cartela cu numărul 07******. Am reîncărcat cu 5 euro acum câteva zile, valoarea extraopțiunii pe cre o aveam și acum nu mai pot să apelez pe nimeni. Nu știu ce s-a întâmplat. Ajutați-mă.

  7. Bună ziua, Va rog remediați urgent problema:nu pot primi,nici da apeluri, deși contravaloarea abonamentului am achitat-o mereu la timp! TREBUIE SA PRIMESC O COMANDA AZI ȘI O VOI PIERDE! ASEMĂNĂTOR S-a întâmplat în martie când trebuia sa primesc ceva urgent pe WhappApp și nu S-a realizat din cauza traficului de internet! Sunt extrem de nemulțumită! Remediati urgent, va rog!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Vodafone, doar oferim informatii. Pentru aceasta problema va recomand sa reporniti telefonul iar daca situatia este aceeasi sa faceti o sesizare la Vodafone, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.
      De asemenea, va recomand sa luati legatura cu firma de curierat si sa lasati un alt numar de telefon ca numar de contact, daca aveti un alt telefon.

    • Avand in vedere ca este duminica, raspund mai greu. Dar pentru a vi se inregistra sesizarea trebuie sa stati in telefon cat este nevoie, pentru rezolvarea problemei dvs. *222 *555 este nr cu acces rapid la un operator. Teoretic au program si duminica de la 08-18 .* 555 este nr taxabil pretul este 0,65 euro centi

    • Trebuie sa suni la relatii cu clientii Vodafone, urmezi pasii necesari pentru a intra in legatura cu un operator si astepti la telefon fara inchizi apelul cat este nevoie. Daca suni, astepti 10 minute, inchizi, suni iar, iti pierzi prioritatea in ceea ce priveste preluarea apelului deoarece sunt preluate cu prioritate avand cei care asteapta cel mai mult, asa cum e logic.

  8. buna searea am o probleme cu semnalul slab si intrerupe convorbire .Acum un an a mers semnalulbun si dupa vijelie si numai merge semnalul optim si sa verifice in com slobozia moara in jud dimbovita si am numarul de telefon 072******** si ca zice un angajat este devine cartela si am schimbat si face tot la fe si verificati antena de emisie de semnal vodafone din tartatesti va multumesc

    • Buna seara,
      Pentru a face o sesizare in privinta semnalului din zona va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone (deranjamente). Gasiti detalii in articolul publicat mai sus.

  9. Doresc adresa de email să fac o reclamație de un an de zile nu am semnal de un an de zile și nu ați făcut nimic Eu am peste 20 ani la Vodafone doresc să-mi reduceți abonamentul la jumătate în luna noiembrie se exprimă contractului cu voi dacă nu luați în considerare crintele mele în noiembrie schimb tot ce am cu voi și mă mut in altă parte

  10. de 150 minute nu reusesc sa stau de vorba cu un oprator ???de ce numai cu roboti???scoate dracu robotul ala nenorocit din priza cu un om nu se poate sta de vorba???sunteti jalnici la capitolul relatii cu clientii am abonament la voi de cind sunteti pe piata romaneasca

    • Acest sait nu reprezinta Vodafone ci ofera informatii. Daca aveti o sesizare de facut nu aveti ce face decat sa asteptati cat este necesar pentru a va prelua un operator si sa va inregistreze sesizarea,si daca este cazul sa va rezolve problema. Ati incercat si pe saitul Vodafone .ro – Asistenta- Contacteaza-ne- Trimite e-maill. Sau pe pagina de facebook Vodafone Romania?

  11. Nu știu cum sa mai procedez, datorită majorărilor făcute de Vodafone în data de 14 iunie am sunat la relații unde am întrebat ce sa întâmplat și operatorul mi-a spus ca pot sa ma trec la cartela fără costuri chiar dak sunt în perioada contractuala și m-au sunat sa îmi facă alte oferte de abonament și a rămas sa ma gândesc sa le dau un răspuns, după care ma suna un alt operator și îmi spune k trebuie sa platesc taxa de 275 euro, ii explic situația sun iarăși la relații cu clienți, îmi spune celalalt operator sa stau fără grija ca nu plătesc taxa și îl rog să nu mai ma sune operatorul Mihai Ionut pt k nu ne înțelegem, dansul îmi spune ca totul este ok și sa aștept sa ma sune o alta colega pt o oferta avantajoasa, între timp colegul sau Mihai Ionuț insista telefonic, a doua zi de pe nr acelui operator ma suna o doamna și îmi spune ca trebuie sa plătesc suma de 275 euro.??? Acesta este abuz, mai ales ca în timpul convorbiri îmi spune k dak nu am acceptat ofertele?!!!

  12. Am fost furat de 50 euro…din cardul meu de prepay de cei de la Vodafone…Vad ca nu vor sa-mi returneze banii furați. Unde ma pot adresa mai departe?

    • Daca ati facut o sesizare la Vodafone si nu ati primit raspuns in maxim 30 de zile (sau ati facut si solutia nu este favorabila) atunci va recomand sa faceti o sesizare la Protectia Consumatorului.

    • Sunati la nr Relatii Clientii *224 sau 03720 222 44 numere gratuite in reteaua Vodafone speciale pentru plati facturi sau online pe saitul Vodafone.ro Asistenta – Contacteaza-ne
      Trimiteti email sau pe pagina de Facebook Vodafone Romania

  13. Buna-Ziua am și eu o problema cu tel. meu nu reușesc sa am semnal a fost restricționat la convorbiri am sunat la *222 mi-au dat drumul la semnal dar eu nu reușesc sa îl fac din setări sa pot sa am semnal dacă îmi spuneți va rog cum sa fac sa pot sa am semnal din nou sunt pe cartela nu pe abonament Mulțumesc frumos

  14. Va rog mult, cred CA Sant pe punctul de a face un ” nervous breakdown”doresc sa contacted Vodafone.. impossibil!
    Cu pot SA intru in legatura directa!
    Am cumparat o tablets in 31.03.2017 la Sighisoara
    Am facut-o cadou unei prietene
    Aventura Vodafone Sighisoara SA inchis, use prietena mea ( 72 ani, CA si mine) a platit de atunci cu regularitate ratele!
    Nu a folisit tableta de loc, DAR nu a putut SA o treaca pe NUMELE Ei!
    Din cauza inchiderii agentiei!
    Aziam primit somatie CA Voi FI Tarata prin Tribunals!
    Cum pot SA rezolv, va rog mult!

  15. Buna ziua
    Sunt o angajata Vodafone
    Dar mi sa incetat contractul din cauza ca in cei 6 luni nu am realizat targhet 100% nici colegii nu au realizat asta poate fi un motiv?

    • Buna seara,
      Depinde ce aveti specificat in contract. Acesta poate fi un motiv pentru incetarea contractului, mai ales daca acel contract era pe perioada determinata.
      Pentru a afla sigur va recomand sa consultati un avocat care va poate oferi un raspuns clar.

  16. buna
    tel meu samsuns s7 ..trimiterea mesajului nu reusit
    cum ?
    te rog ajuta ma , nu mai merge internet date mobile ? am minute si internet
    am pornit iar telefonul
    nu mai merge

    • Doamna Gabriela acest sait nu reprezinta Vodafone pentru confirmarea plati facturi sunati la *224 sau la nr 037 20 222 44. Sunt gratuite in reteaua Vodafon

  17. Buna ziua,
    Vreau sa va semnalizez faptul ca ultima factura nr.35*****/02.06.2019 in valoare de 301,22 RON este nejustificat de mare!Mentionez ca 0 saptamana din luna mai am fost in Tunisia si am avut telefonul blocat, nu am apelat si nici nu am putut fi apelata!Mai mult de atat nu am putut apela nici telefonul sotului care este tot abonat Vodafone.
    Am comunicat in tara numai de pe telefonul sotului nr.07**** iar factura pentru aceeasi perioada este de 109 RON in timp ce factura pentru nr. 07**** este astronomica!
    Va propun deci un simplu exercitiu de gandire si facand comparatia sa trageti concluziile!
    Sper sa analizati aceasta situatie aberanta si sa anulati factura!

    • Doamna Lenuta acest sait nu reprezinta compania Vodafone, ci ofera doar informatii. Pentru a rezolva problema dvs va sugerez sa va prezentati intr-un magazin Vodafone sau sa sunati la nr Relatii Clientii *222 sau 0372022222. Sau nr special pentru facturi si plati *224 sau nr 0372022244 aceste nr sunt gratuite daca sunati din reteaua vodafone.

  18. buna ziua! semnat prelungire vodafone pe 24 luni la un pret imens, red 31 pt a ca mi s a propus un iphone8. inca nu am ridicat telefonul din magazin. cum pot renunta sau avea un abonament mai mic? prefer sa platesc telefonul in full! dar mi se spune ca nu se poate din secunda in care s a semnat/inregistrat chiar cu ei in magazin fiind
    stiti cumva vreo modalitate? mi se pare un abuz, eu nu am aveam nevoie, venisem doar sa mi platesc factura de red11
    multumesc mult

    • Buna seara,
      De ce ati fost de acord cu abonamentul daca era prea mare? E posibil sa nu se poata face nimic fiind o modificare semnata la sediu. Daca sunteti refuzata puteti face o sesizare la Protectia Consumatorului sa le solicitati si lor punctul de vedere.

    • Abonamentul este activ (puteti suna de pe el)?
      Cartela prepay pe care doriti sa o reincarcati inca este activa?
      Ce pasi ati urmat pentru reincarcarea cartelei de pe abonament si unde ati intampinat probleme?

    • Este posibil sa nu urmati pasii corecti la incarcarea cartelei de pe abonament. Pentru a reincarca o cartela vodafon de pe un abonament vodafon urmati pasii urmatori: 1 *100# Ramura Reincarcare. 2 *222 ramura pentru factura puncte si servicii active si apoi ramura Vrei sa reincarci.

  19. Este posibil sa nu pot întra în legătură directa cu un consultant uman Vodafone! Peste tot numai roboti! Ma gindesc sa reziliez contractul!

  20. Conform HCL Consiliul Municipal Pascani Nr. 29/27.02.2019- prevede depunerea pana la 30.05.2019 a declaratiei fiscale pentru salubritate.

    Declaratia se depune in dublu exemplar.( 1 ex- pt. Firma dvs.cu
    nr.inregistrare)

    Atasat la acesta declaratie se anexeaza urmatoarele acte:
    1. copie certificat inregistrare societate- certificata conform cu
    originalul/semnata/stampilata
    2.copie certificat constatator pt fiecare punct de lucru-certificata
    conform cu originalul/semnata/stampilata
    3.copie contract inchiriere sau document din care sa reiasa SPATIUL
    UTIL/ eventual de la ONRC
    4.copie dupa statut/ act de infiintare-
    conform cu originalul/semnata/stampilata

    Declaratia se actualizeaza daca aveti modificari.

    Cu stima,
    inspector Elena Hretu

  21. buna ziua. doresc sa vorbesc cu un cadru de conducere deoare de 3 zile am facut sesizari de defectiune si efectiv mi s.a inchis telefonul in nas si nici problema nu au remediato . va rog respectuos sa ma contactati pe nr de rel 072******. altfel voi actiona in instanta pe civil.

  22. am platit factura pentru abonament cod client ***** in data de 31.05.2019 si acum in data de 04.06.2019 mi s-a suspendat telefonul pentru neplata. Degeaba am incercat sa voebesc la un nr. de telefon
    afisat pe saitul vodafon caci respunde numai robotul care nu vrea sa ia in considerare confirmarea platii ,desi am urmat pasii indicati

  23. Am nr.de tel 072****** si am un aparat Redmi 5.De cateva zile daca incerc sa apelez un nr. sau sunt apelat , dupa cateva secunde se inchide telefonul.Am fost la cateva centre de reparatii GSM si la ALTEX si mi s-a spus ca problema este de la operatorul de telefonie mobila. Ma puteti ajuta?
    Cu multumiri,

    • Aceasta problema nu este cauzata de catre operatorul telecom, este o problema care tine de telefon. Mai exact, din cate am verificat, ar fi cauzata de catre bateria telefonului. O solutie ar putea fi sa epuizati complet la 0% bateria telefonului si sa o incarcati complet la 100%, repetand acest procedeu de 5 ori. In acest fel se face o formatare a telefonului. Operatorul nu va influenteaza in acest fel, daca ar fi din cauza operatorului s-ar inchide doar apelul, nu s-ar inchide telefonul.
      Daca incercati ce v-am spus si tot nu se rezolva, trebuie sa fie verificat telefonul intr-un service, eventual cu o alta baterie.

  24. Buna ziua! As vrea sa trimit o sesizare la vodafone pe email…am trimis pe una ro @vodafone.com…si mi zice ca nu i buna. Puteti sa mi dati alta care ar fi buna? Multumesc!

    • Buna ziua,
      Nu avem o adresa e-mail publica a celor de la Vodafone insa puteti face online o sesizare pe site-ul Vodafone in sectiunea Contact sau pe pagina Facebook Vodafone Romania.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem cei de la Vodafone, doar oferim informatii.
      Daca aveti probleme de taxare/facturare cu Vodafone, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222.

  25. ,MA NUMESC IACOB FLORENTIN SI SANT POSESORUL NR 07***.PE FACTURA AMAI APARUT SI NR073**** PE CARE NU-L CUNOSC DAR IL PLATESC CU15EURO PE LUNA

  26. am solicitat astazi ca sa prelungesc contractul cu vodafon pentru numarul 072******. nu am fost atenta cind operatorul andrei gavrila mi-a spus ca acest numar va fi pe cartela. eu nu doresc sa schimb datele contractului deoarece sunt abonat vodafone din 1987….. am o vechime considerabila si pierd vechimea de abonat gold.
    refuz modificarea abonamentului si revenirea numarului meu 072****** ca abonament !!!! al doilea numar il doresc pe cartele reincarcabila .

    • Noi nu reprezentam compania Vodafone, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta situatie va recomand sa contactati cat mai repede serviciul de relatii cu clientii Vodafone la numarul *222.

  27. Din anul 2000 am un numar Vodafone pe cartela reancarcabila. Aveam activata de mult timp extraoptiunea cu 6 euro. La sfarsitul perioadei, chiar daca nu cumparam imediat credit, odata ce faceam aceasta, extraoptiunea aleasa de mine se activa automat. Pana aceasta saptamana cand am intarziat o singura zi achizitionarea unei cartele valorice, iar ce a urmat dupa asta este de tot rasul. Dupa ce am re-incarcat, mi-a fost activat doar un bonus de 50.000 MB. Cu alte cuvinte, nu pot face absolut nimic cu telefonul pentru ca desii am incarcat 6 euro, acesti bani s-au dus doar pentru cei 50.000 de MB. Pei oameni buni, daca folosesc extraoptiunea cu 6 euro de mai bine de un an si luna dupa luna chiar daca intarzii, aceast optiune este/a fost activata automat, de ce trebuie sa platesc alti 6 euro si sa-mi reactivez aceeasi optiune??? spuneti ca activarea extraoptiunilor se face lunar, la fiecare incarcare!!! nu procedati ca niste hoti. Practic, eu trebuie sa platesc 12 euro pt a activa o optiune de 6 euro… Mie mi se pare un gen de hotie tipic romaneasca… pentru o suma de tot rasul… pacat ca sunteti cei mai vechi pe piata din Romania si faceti mizerii de genul asta…