Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

Uneori se intampla sa avem nevoie de o modalitate rapida de a contacta serviciul de relatii cu clientii Vodafone, alteori dorim sa alegem varianta cea mai comoda, atunci cand nu este o problema urgenta. Cele mai frecvente motive pentru care putem contacta serviciul de relatii cu clientii sunt:

  • Probleme (lipsa semnal sau semnal slab, trafic de date redus, intreruperi in timpul convorbirilor, etc.) telefonie mobila / internet mobil;
  • Serviciul de internet 3G/ 4G/ 4G+ nefunctional;
  • Probleme aplicatii mobile / TV (MyVodafone, 4GTV+, Zonga, HBO GO, Vodafone Message +, Vodafone Meteo, Vodafone Call+, etc.)
  • Serviciul VoLTE,nefunctional;
  • Probleme / informatii facturi / plati;

In general, Vodafone este un operator de telecomunicatii fara probleme foarte mari pe partea de relatii cu clientii, serviciile sunt calitative desi au un pret mai ridicat decat cele ale altor operatori. Pe partea de portare au avut in trecut intarzieri/ probleme unori insa nimic care sa nu poata fi rezolvat.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Modalitatile de contactare serviciul de relatii cu clientii Vodafone sunt:

  1. Apel telefonic. Avem urmatoarele variante de apelare a serviciului de relatii cu clientii:
  • *222 / 0372022222 – aici se poate rezolva orice problema fie prin ghidul Andreea, fie discutand cu un operator. Apelul la *222 este gratuit din reteaua Vodafone iar apelul la 0372022222 este gratuit din reteaua Vodafone atat din tara cat si din Roaming.
  • *777 / 0372027777 – aici se poate rezolva orice problema legata de serviciul de internet mobil (date) atat prin ghidul Andreea cat si prin operatori. Apelul la *777 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *224 / 0372022244 – aici se poate afla orice informatie legata de facturi / plati prin ghidul Andreea sau discutand cu un operator. Apelul la *224 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *221 – situatii / probleme legate de contracte ale persoanelor juridice / abonamentelor business. Putem afla informatii prin ghidul Andreea sau putem discuta cu un operator. Apelul catre *221 este gratuit.
  • *228 / 0372022258 – aici se pot rezolva situatii de urgenta (blocari / deblocari cartele sim, deblocare cod PUK cartel in caz de PIN introdus gresit). Apelul este gratuit din reteaua Vodafone catre ambele numere.
  • *555 – acesta este departamentul de relatii cu clientii, numar cu acces rapid la operatori. Este non stop iar tariful este 0.65 euro / apel cu TVA inclus, indiferent de durata apelului.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Numerele *555 si *221 sunt non stop iar la restul numerelor ghidul Andreea are program non stop (robot interactiv) iar operatorii au program de luni – vineri 08:00-22:00 si sambata – duminica 08:00-18:00.

  1. Formular online. Pentru a completa un formular online trebuie sa accesam site-ul oficial Vodafone.ro – Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite email.
  2. E-mail. Putem trimite e-mail, in functie de tipul contractului, la persoane.fizice_ro @vodafone.com sau persoane.juridice_ro @vodafone.com.
  3. Facebook. Pentru a sesiza o problema, putem trimite un mesaj paginii oficiale Vodafone Romania (@vodafonero).
  4. Forum Softpedia.In caz ca avem probleme si avem un cont pe forumul Softpedia, avem Vodafone_Helper care ofera asistenta postarilor de pe aria de telecomunicatii Vodafone.
  5. Puncte de prezenta / magazine. Avem varianta de a ne prezenta in unul din magazinele Vodafone, lista complete aflandu-se pe site-ul oficial.
  6. Scrisoare. Putem scrie o scrisoare in atentia departamentului de relatii cu clientii cu destinatia mentionata pe site.

Cum putem rezilia abonamentele retelei Vodafone?

In reteaua Vodafone, rezilierea contractului se poate face in unul din punctele Vodafone sau contactand serviciul de relatii cu clientii Vodafone; Atentie: notati numarul de inregistrare deoarece se obisnuieste intarzierea primirii unui raspuns cand este vorba de rezilierea contractului;

Cum se face suspendarea temporara a serviciilor Vodafone?

Suspendarea serviciilor Vodafone se poate face pe o perioada de maxim 3 luni, conditia fiind sa avem abonamentul activ de minim 6 luni. Putem solicita suspendarea abonamentului Vodafone la serviciul de relatii cu clientii Vodafone sau intr-un showroom Vodafone.

Desi nu avem foarte multe metode de a interactiona cu departamentul de relatii cu clientii Vodafone, serviciul interactiv prin ghidul Andreea este foarte usor de utilizat, putand sa ne rezolve majoritatea problemelor.

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil;

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Telekom.

Update 23.04.2020: Pentru serviciile fixe Vodafone adresa e-mail este persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

509 COMENTARII

  1. Soțul meu , ****** având codul **** și nr de telefon 07****** a primit vineri 22/ 05 la ora 20.42 un mesaj de la Vodafone cu următorul conținut,,La data

      • ,,La data de 2020-05-22, 17:52:58 ai consumat 1 pachete de 10 SMS grupa 1 internaționale cu prețul 0,84 euro fiecare .Te informăm că fiecare pachet suplimentar este 0,84 euro “. Soțul meu nu a trimis niciun SMS național sau internațional , ca urmare nu are de gând sa achite suma menționată !

          • Mulțumesc , dar înainte de a trimite reclamația la Dvs am trimis-o pe la ora 11 la Vodafone de pe tableta soțului . La ora 11 .30 mesajul cu conținutul respectiv dispăruse de pe telefonul soțului ! FOARTE CURIOS !
            In reclamația trimisa la Vodafone soțul solicita și adresele precum si conținutul mesajelor pe care ( chipurile ) le-ar fi trimis !

          • Cei de la Vodafone nu va pot sterge conversatia pe care le-ati trimis-o. Probabil a fost o eroare de retea si nu s-a trimis mesajul.
            Continutul mesajelor nu o sa vi-l ofere niciun operator insa vi se poate spune catre ce numar s-a trimis SMS, data si ora.

          • Când am spus că a fost șters mesajul m-am referit la cel de vineri , pus între ghilimele , care a dispârut la câteva minute după ce soțul a trimis reclamația , nu vineri , nu sâmbătă , nu duminică . Mă întreb dacă n-as fi reclamat , pot sa cred ca rămânea acolo mesajul și soțul era bun de plată ? Ceva e putred la Vodafone !
            Regret că nu ne-a dat în minte să fotografiem mesajul primit de la Vodafone , dacă până acolo s-a ajuns .Vă mulțumesc mult pentru disponibilitate , căci altminteri e un adevârat coșmar să intri în legătură cu Vodafone !

          • Daca nu primiti un raspuns favorabil de la Vodafone, puteti face o sesizare la ANPC in acest sens, dar veti avea nevoie de numarul sesizarii de la Vodafone.

    • Buna ziua, daca e vorba de servicii mobile Vodafone, trebuie sa sunati la relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222 si oferiti comenzi vocale scurte privind situatia dvs.

  2. Noua aplicatie este varză. Nu mă pot loga decit cu dezinstalare apoi instalarea aplicației. Nu pot avea acces la facturi, istoric, cont client. În afara de minute și GB celelalte sint restricționat. Cine reglementează accesul la datele mele. vă rog să vă rezolvați problemele. Nu este o aplicație mai greuaie și inaccesibila.

    • Acest site nu reprezinta Vodafone ofera doar informatii. Puteti lua legatura cu Vodafone la nr relatii clientii ori online pe Facebook Vodafone Romania si sa le comunicati problema dvs.