Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

Uneori se intampla sa avem nevoie de o modalitate rapida de a contacta serviciul de relatii cu clientii Vodafone, alteori dorim sa alegem varianta cea mai comoda, atunci cand nu este o problema urgenta.

Cele mai frecvente motive pentru care putem contacta serviciul de relatii cu clientii sunt:

  • Probleme (lipsa semnal sau semnal slab, trafic de date redus, intreruperi in timpul convorbirilor, etc.) telefonie mobila / internet mobil;
  • Serviciul de internet 3G/ 4G/ 4G+ nefunctional;
  • Probleme aplicatii mobile / TV (MyVodafone, 4GTV+, Zonga, HBO GO, Vodafone Message +, Vodafone Meteo, Vodafone Call+, etc.)
  • Serviciul VoLTE,nefunctional;
  • Probleme / informatii facturi / plati;

In general, Vodafone este un operator de telecomunicatii fara probleme foarte mari pe partea de relatii cu clientii, serviciile sunt calitative desi au un pret mai ridicat decat cele ale altor operatori. Pe partea de portare au avut in trecut intarzieri/ probleme unori insa nimic care sa nu poata fi rezolvat.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Modalitatile de contactare serviciul de relatii cu clientii Vodafone sunt:

  1. Apel telefonic. Avem urmatoarele variante de apelare a serviciului de relatii cu clientii:
  • *222 / 0372022222 – aici se poate rezolva orice problema fie prin ghidul Andreea, fie discutand cu un operator. Apelul la *222 este gratuit din reteaua Vodafone iar apelul la 0372022222 este gratuit din reteaua Vodafone atat din tara cat si din Roaming.
  • *777 / 0372027777 – aici se poate rezolva orice problema legata de serviciul de internet mobil (date) atat prin ghidul Andreea cat si prin operatori. Apelul la *777 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *224 / 0372022244 – aici se poate afla orice informatie legata de facturi / plati prin ghidul Andreea sau discutand cu un operator. Apelul la *224 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *221 – situatii / probleme legate de contracte ale persoanelor juridice / abonamentelor business. Putem afla informatii prin ghidul Andreea sau putem discuta cu un operator. Apelul catre *221 este gratuit.
  • *228 / 0372022258 – aici se pot rezolva situatii de urgenta (blocari / deblocari cartele sim, deblocare cod PUK cartel in caz de PIN introdus gresit). Apelul este gratuit din reteaua Vodafone catre ambele numere.
  • *555 – acesta este departamentul de relatii cu clientii, numar cu acces rapid la operatori. Este non stop iar tariful este 0.65 euro / apel cu TVA inclus, indiferent de durata apelului.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Numerele *555 si *221 sunt non stop iar la restul numerelor ghidul Andreea are program non stop (robot interactiv) iar operatorii au program de luni – vineri 08:00-22:00 si sambata – duminica 08:00-18:00.

  1. Formular online. Pentru a completa un formular online trebuie sa accesam site-ul oficial Vodafone.ro – Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite email.
  2. Facebook. Pentru a sesiza o problema, putem trimite un mesaj paginii oficiale Vodafone Romania (@vodafonero).
  3. Forum Softpedia.In caz ca avem probleme si avem un cont pe forumul Softpedia, avem Vodafone_Helper care ofera asistenta postarilor de pe aria de telecomunicatii Vodafone.
  4. Puncte de prezenta / magazine. Avem varianta de a ne prezenta in unul din magazinele Vodafone, lista complete aflandu-se pe site-ul oficial.
  5. Scrisoare. Putem scrie o scrisoare in atentia departamentului de relatii cu clientii cu destinatia mentionata pe site.

Cum putem rezilia abonamentele retelei Vodafone?

In reteaua Vodafone, rezilierea contractului se poate face in unul din punctele Vodafone sau contactand serviciul de relatii cu clientii Vodafone; Atentie: notati numarul de inregistrare deoarece se obisnuieste intarzierea primirii unui raspuns cand este vorba de rezilierea contractului;

Cum se face suspendarea temporara a serviciilor Vodafone?

Suspendarea serviciilor Vodafone se poate face pe o perioada de maxim 3 luni, conditia fiind sa avem abonamentul activ de minim 6 luni. Putem solicita suspendarea abonamentului Vodafone la serviciul de relatii cu clientii Vodafone sau intr-un showroom Vodafone.

Desi nu avem foarte multe metode de a interactiona cu departamentul de relatii cu clientii Vodafone, serviciul interactiv prin ghidul Andreea este foarte usor de utilizat, putand sa ne rezolve majoritatea problemelor.

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil;

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Telekom.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

224 COMENTARII

  1. Am contract pentru telefonul meu mobil din 15.02.2019 si astept sa-mi introduceti cantactele din telefonul meu cu nr. 07*******, caruia i-am scos cartela si am introdus-o pe cea primita de la voi. Puteti sa-mi tansmiteti, pe mail, cand se va produce evenimentul fiindca de treii zile n-am telefon. Astept. Va multumesc.u

    • Noi nu reprezentam niciun operator telecom, doar oferim informatii.
      Operatorul de telefonie mobila nu se ocupa cu mutarea contactelor de pe o cartela pe alta. Acest lucru trebuie sa fie facut de catre dvs, sau daca nu va pricepeti de catre o persoana care se pricepe si v-ar putea ajuta.

  2. Nu reusesc sa iau legatura cu agentul cu care am incheiat doua contracte la distanta. Mi-a comunicat ca putem vorbi pe numarul dupa care m-a sunat, dar dupa ce am dat acceptul la oferta nu mai raspunde, nu pot lua legatura cu respectiva persoana. Unde ma pot adresa? Nu o scot la capat cu robotul Andreea.
    Inteleg ca am 14 zile sa ma retrag daca nu-mi convine ceva.
    Multumesc

  3. Bună dimineața! Am codul de abonat Nr.2****** (Nr. tel. 07*****) Solicit transmiterea online, pe adresa de email: ****** @gmail.com a facturii detaliate, Nr.3****** în valoare de 147,6 lei, deoarece am fost taxat în plus. Cerând lămuriri reprezentantului Vodafon din Câmpina, mi-a spus că apar în calculator cu 4 abonamente. Respectiv: tel. ****** = 8 euro, ****** = 9 euro, ******* = 5 euro, pe care le recunosc și *******= 8 euro pe care nu-l recunosc, acest număr neaparținându-mi și a fost încasat abuziv. SOLICIT DE URGENȚĂ REZOLVAREA SITUAȚIEI ȘI RETURNAREA SUMEI DE 8 euro, pe care am fost nevoit s-o achit.

    • Este un contract semnat la distanta (online/telefonic)? Daca nu, atunci nu puteti rezilia. Va recomand sa ajungeti si sa discutati din nou cu persoana care v-a semnat contractul pentru a clarifica diferentele.

  4. Bună ziua. Azi am fost la Vodafone din Aleșd județul Bihor. Am cumpărat o pereche de hands Free, le-am încercat, mergeau, am ajuns la serviciu și în buzunar unde țin telefonul cu căștile în el, nu sunt înțeleasă de cel cu care vorbesc. Am fost înapoi cu ele, le-am explicat acelor doamne ca nu se aude cum ar trebuii la ele,. Sunt foarte dezamăgită de atitudinea acelor angajate, nu asa se vorbește cu un consumator și eu lucrez cu oameni dar nu vorbesc asa cu ei. Atitudinea lor lasă de dorit. Mulțumesc

  5. buna ziua,de o zi sun la *123#ptr a afla cost control si de ieri ora 17.48 pana astazi ora 14.06 mi se comunica acelasi sms,doresc sa aflu deoarece sunt sunata din data de 05.02 19 pana la ora 2 noaptea sunt apelata de nr de tel+21694044634,+40763413192.+2482549891.+2482549898,va rog insistent sa faceti ceva in legatura cu aceste nr.si doresc o siguranta din partea companiei de telefonie,nu stiu daca nu au fost sustrase minute din ab meu.
    astept raspuns competent.

    • Buna ziua,
      In primul rand, noi nu reprezentam compania Vodafone, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In al doilea rand, nu va pot fi sustrase minute din abonament daca sunteti sunat, numai daca sunati. Deci, daca nu ati apelat acele numere atunci nu aveti de ce sa va faceti probleme.
      In ceea ce privteste serviciul cost control, ati apelat vreun numar sau ati facut vreun cost de ieri? Poate de aceea nu se actualizeaza serviciul cost control. Daca ati consumat din minute de ieri, faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Vodafone pentru actualizarea costului.

  6. Bună ziua.Am un telefon samsung j6 de o lună luat online și nu mai merge meniul partea de sus.Am fost cu el la Samsung (Iuliu Maniu) și mi să comunicat că trebuie să plătesc 790 ron deoarece are urme că ar fi scăpat în apă. Mentionez că nu l-am scăpat .Am Vb cu cineva de la ei și au fost cazuri când de la umezeală au mai pățit așa.Mentionez ca telefonul este în garantie de ce trebuie să plătesc?

    • Buna ziua,
      In situatia in care nu sunteti multumita de raspunsul primit din service, faceti o sesizare la Protectia Consumatorului mentionand ca telefonul nu a intrat in contact cu lichide si ca doriti dovezi conform carora defectul este cauzat de catre dvs.

  7. Buna ziua. Locuiesc intr-un sat langa Cluj. Avem 4 abonamente vodafone dar din pacate nu avem semnal. As dori daca se poate cum se face sa rezolvam aceasta problema. Ceva cerere cu mai multe semnaturi? Care ar fi rezolvarea. Multumesc.

  8. In zona in care locuiesc(sat.Vintileanca,Jud.Buzău)semnalul pe telefon fluctuează,nu reușesc sa port o conversație (de la cap la coadă) fără a reapela de încă 2,3 ori.Posed 3 abonamente pe 3 telefoane diferite(samsung j3,nokia 5.1 și vodefone 7).setate pe 2G,3G și 4G si pe toate se întîmpla același lucru.Evident că datele mobile de internet sunt neutilizabile.Am fost nevoit să instalez internet de la un distributor local,am wi-fi și doar așa reușesc să discut cu cei care evident au date mobile.Problema e la plata facturilor ,ne având semnal,nu primesc acel cod unic de la bancă. Rezolvați pbl.cu semnalul,stau aproape de Istrița unde cred că aveți antene,de Mizil,unde am semnal beton.

    • Noi nu reprezentam compania Vodafone, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Intr-adevar, este clar o problema de acoperire, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Vodafone (deranjamente) pentru a verifica aceasta problema.

  9. Buna ziua,nu stiu daca aici pot face aceasta sesizare si daca am succes.In orice caz am sa expun ce mi s- a intamplat: sunt client vechi vodafone si luna decembrie am platit factura tel on line.Banca a facut transferul iar confirmarea platii de la vodafon a venit pe 31 dec ,drept pt care acum mi-fost blocat tel pt neplata .Nici nu pot lua legatura cu operatori pt ca nu-raspund. Daca m-ati putea ajuta sa imi spuneti cum sa procedez. Oricum va multumesc

  10. Bună ziua , Cum pot lua legătura cu un operator? Da 3 ore încerc să vorbesc cu reprezentant
    Am încărcat cartela Vodafone cu 5 euro , și nu sa activat minutele de ce ?

    • Buna ziua, pentru a contacta serviciul de relatii cu clientii Vodafone trebuie sa sunati la numarul *222, fiind perioada sarbatorilor posibil sa aiba efectiv redus de personal insa va recomand sa asteptati la telefon fara sa inchideti apelul pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelului.

  11. Doresc sa fac o plangere in legatura cu vanzarea frauduloasa a unui dublu abonament soacrei mele, care fara sa realizeze, a platit vreme de 3 ani doua abonamente, pentru un singur numar (al doilea card sim n-a fost niciodata solicitat, nici activat). Inainte de a solicita avocatului nostru de a prelua acest caz inadmisibil de abuz de incredere fata de o persoana vulnerabila, doresc sa comunic cu personana responsabila in firma dvs de astfel de situatii.
    Va rog sa-mi comunicati numele si adresa de email a acestei persoane, sau sa-i cereti acestei persoane sa ma contacteze de urgenta.
    Multumesc,

    Dan Profir
    0799 059 138
    DanProfir @gmail.com

          • Intr-adevar, deblocarea telefoanelor in reteaua Vodafone costa dupa cum urmeaza:
            -in perioada de pana la 12 sau 24 de luni de la achizitionarea terminalului (in functie de contract) deblocarea telefonului costa 50.42 euro tva inclus.
            -in perioada de dupa 12 sau 24 de luni de la achizitionarea terminalului (in functie de contract) deblocarea telefonului costa 10.08 euro tva inclus.
            -deblocarea telefoanelor achizitionate fara abonament / cu cartela prepay este gratuita.
            -deblocarea telefoanelor achizitionate in rate se face gratuit.

            Daca nu va incadrati in una din conditiile deblocarii gratuite, atunci puteti solicita intr-un service de telefoane decodarea, ar trebui sa coste mai putin.
            Altfel, puteti incerca tutoriale pe care le puteti gasi online insa nu sunt garantate sa functioneze si exista riscuri in unele cazuri.

  12. Cred ca e un abuz faptul ca tot primesc mesaje in care sunt atentionat cu privire la scadenta pkatii facturii.A fost vre o luna din cei 10 ani in care eu am intarziat cu plata sau NU AM PLATIT ? De ce mi se trimit si cate doua SMS-uri pentru acelasi lucru?Oare nu faceti un abuz DOMNILOR?

    • Noi nu reprezentam compania Vodafone, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      SMS-urile acelea sunt trimise automat, daca nu doriti sa mai primiti notificari privind factura prin SMS puteti contacta serviciul de relatii cu clientii Vodafone si sa solicitati acest lucru.

    • Daca aveti aceasta posibilitate, puteti suna de pe un alt numar din orice retea la numarul 0372022222.
      Altfel, puteti face o solicitare pe pagina oficiala de Facebook Vodafone Romania sau completand formularul online pe site-ul lor.