Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

Uneori se intampla sa avem nevoie de o modalitate rapida de a contacta serviciul de relatii cu clientii Vodafone, alteori dorim sa alegem varianta cea mai comoda, atunci cand nu este o problema urgenta. Cele mai frecvente motive pentru care putem contacta serviciul de relatii cu clientii sunt:

  • Probleme (lipsa semnal sau semnal slab, trafic de date redus, intreruperi in timpul convorbirilor, etc.) telefonie mobila / internet mobil;
  • Serviciul de internet 3G/ 4G/ 4G+ nefunctional;
  • Probleme aplicatii mobile / TV (MyVodafone, 4GTV+, Zonga, HBO GO, Vodafone Message +, Vodafone Meteo, Vodafone Call+, etc.)
  • Serviciul VoLTE,nefunctional;
  • Probleme / informatii facturi / plati;

In general, Vodafone este un operator de telecomunicatii fara probleme foarte mari pe partea de relatii cu clientii, serviciile sunt calitative desi au un pret mai ridicat decat cele ale altor operatori. Pe partea de portare au avut in trecut intarzieri/ probleme unori insa nimic care sa nu poata fi rezolvat.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Modalitatile de contactare serviciul de relatii cu clientii Vodafone sunt:

  1. Apel telefonic. Avem urmatoarele variante de apelare a serviciului de relatii cu clientii:
  • *222 / 0372022222 – aici se poate rezolva orice problema fie prin ghidul Andreea, fie discutand cu un operator. Apelul la *222 este gratuit din reteaua Vodafone iar apelul la 0372022222 este gratuit din reteaua Vodafone atat din tara cat si din Roaming.
  • *777 / 0372027777 – aici se poate rezolva orice problema legata de serviciul de internet mobil (date) atat prin ghidul Andreea cat si prin operatori. Apelul la *777 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *224 / 0372022244 – aici se poate afla orice informatie legata de facturi / plati prin ghidul Andreea sau discutand cu un operator. Apelul la *224 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *221 – situatii / probleme legate de contracte ale persoanelor juridice / abonamentelor business. Putem afla informatii prin ghidul Andreea sau putem discuta cu un operator. Apelul catre *221 este gratuit.
  • *228 / 0372022258 – aici se pot rezolva situatii de urgenta (blocari / deblocari cartele sim, deblocare cod PUK cartel in caz de PIN introdus gresit). Apelul este gratuit din reteaua Vodafone catre ambele numere.
  • *555 – acesta este departamentul de relatii cu clientii, numar cu acces rapid la operatori. Este non stop iar tariful este 0.65 euro / apel cu TVA inclus, indiferent de durata apelului.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Numerele *555 si *221 sunt non stop iar la restul numerelor ghidul Andreea are program non stop (robot interactiv) iar operatorii au program de luni – vineri 08:00-22:00 si sambata – duminica 08:00-18:00.

  1. Formular online. Pentru a completa un formular online trebuie sa accesam site-ul oficial Vodafone.ro – Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite email.
  2. E-mail. Putem trimite e-mail, in functie de tipul contractului, la persoane.fizice_ro@vodafone.com sau persoane.juridice_ro @vodafone.com.
  3. Facebook. Pentru a sesiza o problema, putem trimite un mesaj paginii oficiale Vodafone Romania (@vodafonero).
  4. Forum Softpedia.In caz ca avem probleme si avem un cont pe forumul Softpedia, avem Vodafone_Helper care ofera asistenta postarilor de pe aria de telecomunicatii Vodafone.
  5. Puncte de prezenta / magazine. Avem varianta de a ne prezenta in unul din magazinele Vodafone, lista complete aflandu-se pe site-ul oficial.
  6. Scrisoare. Putem scrie o scrisoare in atentia departamentului de relatii cu clientii cu destinatia mentionata pe site.

Cum putem rezilia abonamentele retelei Vodafone?

In reteaua Vodafone, rezilierea contractului se poate face in unul din punctele Vodafone sau contactand serviciul de relatii cu clientii Vodafone; Atentie: notati numarul de inregistrare deoarece se obisnuieste intarzierea primirii unui raspuns cand este vorba de rezilierea contractului;

Cum se face suspendarea temporara a serviciilor Vodafone?

Suspendarea serviciilor Vodafone se poate face pe o perioada de maxim 3 luni, conditia fiind sa avem abonamentul activ de minim 6 luni. Putem solicita suspendarea abonamentului Vodafone la serviciul de relatii cu clientii Vodafone sau intr-un showroom Vodafone.

Desi nu avem foarte multe metode de a interactiona cu departamentul de relatii cu clientii Vodafone, serviciul interactiv prin ghidul Andreea este foarte usor de utilizat, putand sa ne rezolve majoritatea problemelor.

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil;

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Telekom.

Update 23.04.2020: Pentru serviciile fixe Vodafone adresa e-mail este persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

696 COMENTARII

  1. Am achiziționat în urma cu o luna un telefon s21 samsung prin intermediul ofertei făcute de doamnei ******. În contract se specifica ca în termen de 14 zile. Se poate înlocui telefonul. Bine înțeles ca am primit m primit un gunoi de tell și am făcut nenumerate solicitări către Vodafone. Fără nici un rezultat . Își bat joc de noi pe banii noștri.

  2. POVESTE DE TOAMNA
    A fost o data ca in povesti pentru ca daca nu ar fi nu s-ar mai povesti…

    21 septembrie a.c. in care ziua este egala cu noaptea…in calendar este cunoscuta ca fiind ziua ECHINOTIULUI DE TOAMNA.
    Pentru mine a fost ziua in care am fost nevoit sa-mi schimb operatorul de telefonie mobila, de care m-am despartit cu oarecare mahnire.
    In 6 septembrie cu voie buna, la orele diminetii am plecat cu autocarul in Bulgaria, tara vecina si prietena, membru U.E. , pentru a surprinde ultimele zile de plaja pe tarmul insorit al Marii Negre.
    Dupa instalare, bucuros nevoie mare, am incercat sa comunic cu cei din tara dar, constat ca nu sunt logat la roaming, functionara de la receptie solicitand o taxa importanta pentru a beneficia de telefonia mobila.
    Cu ajutorul unui am incercat logarea la serviciul in cauza de pe telefonul mobil personal , abonamentul platit fiind de 9 euro/ luna , majorat la 10 euro/ luna prin bunavointa conducerii respectivei companii de telefonie.
    Dupa 3 zile, telefonic, am comunicat de pe telefonul cu CENTRALA operatorului de telefonie mobila in tara ,care mi-a impus pentru roaming un tarif de 7 euro pe o durata de 30 de zile.
    Constrans de situatie am acceptat suprataxa dar…surpriza, am ramas fara internet, desi asteptam cateva e – mailluri importante, din strainatate referitoare la problemele ramase nesolutionate dupa decesul fiului meu , atunci in varsta de 49 de ani.
    DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA!
    In 14 septembrie reintors in tara am inceput demersurile pentru recuperarea internetului pe mobil, si dupa mai multe mesaje scrise in care am fost asigurat ca situatia a fost rezolvata,lucru total neadevarat, am contactat un operator fizic, la partenerul companiei de telefonie, in unitatea unde am incheiat contractul initial, pentru care am achitat cu regularitate obligatiile fiscale contractuale, inclusiv acea taxa de roaming de 7 euro, echivalent in lei.
    Functionarul de aici, deranjat de prezenta mea, m-a tratat cu ostilitate, iar motivatiile mele privind loialitatea fata de brandul in cauza si obligatiile sale de a apara imaginea companiei nu l-au impresionat, sloganul acestuia fiind ca el este platit sa vanda telefoane nu imagini de brand.
    Descurjat, dupa mai multe investigatii, am ajuns la reprezentanta companiei de telefoniei mobile care, dupa mai multe manopere, inclusiv telefonice, a stabilit ca de vina este telefonul mobil, relativ nou, aflat in perioada de garantie.
    Pentru a-l trimite la reparat mi-a solicitat contractul si factura de achizitie, iar la raspunsul meu ca acesta se afla in calculator, mi-a replicat ca ar dura 2 saptamani sa acceseze aceste documente.
    M-am raintors la respectiva reprezentanta cu documentele in original, fiindu-mi retinuta factura de achizitie, si am primit un telefon uzat pentru a-l folosi pe durata reparatiei.
    Dupa o singura incercare am constatat ca telefonul mi-a fost inmanat fara agenda, iar pentru incarcarea cu agenda personala mi s-a perceput, cu bon de casa, pe un ton rautacios suma de 59.48 lei, inclusiv T.V.A.
    Bonul fiscal explica un serviciu de configurare servicii, aplicatii device si este datat 21.09.2021 orele 13.07.36….
    In apropierea respectivei reprezentante a operatorului de telefonie mobila se afla o companie concurenta care m-a intampinat cu zambetul pe buze si in cca 30 minute a inceput procedurile de portare,transfer al agendei personale pe noul telefon inclusiv casuta de e – maill, fara nici o taxa supllimentara.
    In aceiasi zi, la orele 17.46 colegul dvs. mi-a propus o oferta atractiva, scazand tariful de la 10 euro la 2 euro/luna si primele luni gratuite, INCLUSIV A SUMEI DE 59.48 LEI cu T.V.A. INCLUS.
    Dupa o matura chibzuinta am decis sa ma despart de vechea companie de telefonie, conceptul de loialitate fata de compania angajatoare, brandul acesteia si nu in ultimul rand, aplicarea catre client sunt straine unor reprezentanti ai DVS.
    Daca aveau un ecuson la piept cu numele personal sub care opereaza in compania Dvs. vi l-as fi comunicat.
    Ramane sa aflati.
    Cu respect,
    Marian R.
    Bucuresti
    07*******

  3. Buna ziua, imi explica va rog, si mie cineva, cum se poate ajunge sa se vorbeasca cu un OM la Vodafone relatii cu clientii?
    Sun de am innebunit la 0311000872 (si nu doar la numarul asta ci si la numere ca cele de mai sus din articol), si nu pot depasi monologul lui „Andreea” nicicum.
    Orice cifra as tasta dintre optiunile oferite, la un moment dat ajung in acelasi punct: apelul se inchide fara a putea opta sa discut cu un om viu.
    Ce imi scapa, unde/ce, pas cu pas va rog, trebuie sa fac, sa pot sa ma consult normal, cu un om si nu cu o voce de robot care nu ma poate ajuta cu nimic legat de problema mea?

    Cu stima
    Nelu

    • Buna ziua,
      Am sunat acum la 0311000872.
      Am apasat 2 pentru a ramane in continuare in apel si am urmat acesti pasi:
      Daca ai servicii fixe de internet si tv, apasa 1.
      Am introdus codul de client si am apasat #
      Pentru suport tehnic si informatii despre utilizarea serviciilor noastre, apasa 3.
      Pentru situatii de functionare necorespunzatoare a serviciilor, apasa 2.
      Apasam tasta corespunzatoare zonei noastre.
      Apasam tasta corespunzatoare serviciului cu probleme.
      Se aude mesajul ca toti operatorii sunt angajati in convorbire si este mentionat un termen estimativ de 30 de minute, ceea ce inseamna ca au un numar mare de apeluri.
      S-a auzit mesajul „cererea a fost inregistrata” si a fost inchis apelul, probabil urmeaza sa fiu contactat de catre un reprezentant Vodafone.
      In concluzie, parerea mea este ca au multe apeluri in acelasi timp incat nu mai permit adaugarea altor numere in asteptare insa probabil te vor contacta ei daca ai urmat pasii corespunzator.

      • Ok, prin asta am trecut si eu la un moment dat, cu finalizare in „cererea a fost inregistrata” dupa care fleosc, apel inchis.
        Dar treaba cu „toti operatorii sunt ingropati peste 30 minute” o aud de doua zile, continuu, la zeci de apeluri.
        Suna mai mult a sablon bagat pentru a nu se mai vorbi uman cu cineva.
        Asta cu ne mai suna dumneata ca te sunam noi, poate tine la unul mai crud, eu is destul de ars sa nici nu mai zambesc la asemenea fraze.

        Oricum, mersic pentru raspuns, serviciul clienti al Vodafone e de toata jena, cand era UPC-ul reuseam sa vorbesc cu cineva, de la Vodafone incoace s-a dus naibi acest serviciu, nu mai ai cum/cu cine discuta, iar cei care au reusit ar trebui sa aprinda o lumanare.

        • Nu este mereu pus acel mesaj, daca asta se aude inseamna ca asta se intampla.
          Daca te consoleaza cu ceva, majoritatea operatorilor au perioade in care sunt foarte aglomerati, mie mi s-a intamplat la toti insa un avantaj il consider la Digi acolo unde au program non-stop iar seara mereu mai scade numarul de apeluri. La Vodafone e mai complicat deoarece au program doar ziua.
          De asemenea, tot la Vodafone mi s-a intamplat sa ma sune inapoi cand s-a intrerupt apelul, ce-i drept era un apel pe oferta comerciala. Nu sunt singurul, am auzit cazuri asemanatoare si de la alti abonati.
          Eu personal fac majoritatea solicitarilor online, daca nu e urgent.
          P.S.: Si la UPC erau aceste probleme dar probabil nu ai nimerit perioadele respective, eu le-am nimerit si nu o data.

          • Mno, cu asta ma confrunt de cateva zile, despre asta vorbesc, logic.
            Apreciez insa promptitudinea impartasirii experientei dv. personale, dar marturisesc ca mi-ar fi placut daca aici ar fi raspuns si vreun personal de la Vodafone.
            Asa, noi intre noi, nu rezolvam nic.

            Cu stima

  4. buna ziua cum cu primaplay.ro am vazut ca iti da 7 zile gratuit dupa cele 7 zile pot sa merg in continuare pe contul gratuit ? acuma contul gratuit daca am si formula 1 pe look-uri as fimultumit

    • 1 Da puteti merge in continuare pe contul gratuit dupa cele 7 zile gratuite insa veti vedea doar continutul gratuit de pe site. 2 Din cate vad Formula 1 nu figureaza pe site-ul Prima Play.

  5. SALUT AM O INTREBARE DACA FAC PLATA CU RECURENTA LA FACTURA VODAFONE POT SCHIMBA PE PARCURS DATA ? CA DE EXEMPLU DATA ALEASA DE MINE POATE PICA DUMINICA SI IN CAZUL ASTA POATE ABIA LUNI FACE PLATA

  6. Buna ziua,
    Regret sa ma adresez dumneavoastra dupa ce am schimbat abonamentul vechi cu cel oferit de Vodafone, in speranta unor servicii mai bune.
    Din pacate, mi s-a instalat (28.06) o legatura pentru TV si Internet insa instalarea a fost incompleta, neinstalandu-se si un mediabox Vodafone TV (conform ofertei si celor mentionate in contract), aparatele mele TV (Samsung) neavand slot cartela CI.
    Drept urmare am un amestec de”grila TV ” (Analog si Digi ),iar multe posturi sunt demodulate (ex. RTL, Sat 1 s.a.).
    Am sesizat acest lucru in repetate randuri la Vodafone din Kaufland Obor si am primit, politicos, de fiecare data, promisiunea ca va veni o echipa tehnica pentru rezolvarea situatiei.
    Astazi suntem in 09 iulie si… tot speram.
    Va rog respetuos sa dispuneti rezolvarea acestui caz intrucat ma voi vedea in situatia de a renunta la serviciile Vodafon.
    Va multumesc pentru intelegere si operativitate,

    Raluca ******* cod client *******

  7. buna ziua ce se intampla cu hbo go selectez vodafone internet fix si tv adewsa de mail si parola si imispune ca nu sa gasit un abonament valabil lucru gresit pentru ca am extraoptiunea hbo activata si hbo go moca

  8. Am depus o cerere de închiriere a unui nr în luna aprilie. De atunci, am fost sunata de peste 10 ori să confirm, la diferite ore, începând cu ora 7.Azi,11 iunie, am fost sunata din nou. Nu știu ce nu se înțelege???? Vreau sa închid un număr și sunt amânată de 2 luni!!! Cât voi mai plăti pentru acel număr de pe care nu se mai vorbește de 2 luni? Dacă nu ne respectați, așa voi plăti și eu factura. Să vedem dacă ajungem în instanță!

  9. Azi m-am trezit cu internetul Vodafone suspendat pentru „neplată”, descoperind cu stupoare că mi-au modificat fără acord contractul, mărindu-mi suma de plată
    Motiv pentru care voi depune o plângere penală împotriva S. C. Vodafone România și a agentului care mi-a întins capcana contractului fraudulos, ieșit la iveală dupa bună 2 ani. Asemenea practici trebuie sesizate la Parchetul General și toți clienții înșelați sub orice formă trebuie să ia măsuri. Acești nenorociți profită de naivitatea și ignoranța populației, așa ai ajuns corporații de miliardari. 😡😡😡

  10. Am dezactivat oferta națională de 6 euro azi și nu mai pot să sun sau să fiu sunata deloc pt ca rețeaua mobila nu e disponibila, vreau să văd cat credit mai am pe telefonul mea ca să pot activa alta oferta. Va rog frumos să rezolvați problema urgent. Va multumesc mult și va doresc multa sănătate și numai bine. Nr meu de telefon e ********.

    • Noi nu suntem Vodafone. Semnal aveti la telefon? Daca nu puteti sa ii sunati puteti sa ii contactati prin e-mail persoane.fizice_ro @ Vodafone.com, pe pagina de Facebook Vodafone Romania.

  11. Buna ziua

    Notificare nr 1/19,04,2021

    Numele meu este **** cu domiciliul stabil Comuna Icoana Sat Ursoaia Jud,OLT, CNP ******** fost abonat la dumneavoastra mentionez urmatoarele:

    Am primit o notificare cesiune de creante nr de iesire ******/03,03,2021 si nu sunt de acord cu ce specificati dumneavostra in aceasta notificare din motyivul ca eu nu mai sunt abonatul dumneavostra din luna iulie 2020 ,deoarece am facut raportare la numar catre O ALTA TELEFONIE MOBILA VODAFONE SA in data de 15,07,2020.Mentionez ca la ultima conversatie cu un agent de al dumneavostra care tot insista sa ma convinga sa prelungesc contractul am spus clar ca nu sunt deacord si in caz ca ma razgandesc o sa il contactez.Va rog sa luati in calcul aceasta norificare ,deoarece voi depune mai departe o plangere pentru fals de a ccepta un contract.care il considerati semnat printr.o conversatie telefonica in care nu am fost de acord..

    Va rog sa nu mai faceti abuzuri din acestea mai ales cu persoanele in .varsta O sa cer ajutorul unei televiziuni locale pentru ca sa nu mai pateasca si alte persoane ce patesc eu in acest moment cu angajatii care nu isi fac datoria corecta cu abonatii din cadrul companiei dumneavostra,

    Va multumesc

    Astept un raspuns .

    MARIA
    NR.telefon:07******

  12. Am primit un mesaj in data de 16.04.2021 de la dvs referitor la consumarea unui pachet de 10 sms .Va rog sa-mi explicati ce reprezinta.EU nu am dat niciun Sms.

    • Noi nu suntem de la Vodafone.
      Puteti face o sesizare pe site-ul Vodafone – sectiunea Asistenta – Contacteaza – ne – Trimite e-mail – completati formularul de contact sau sunati la relatii cu clientii la numarul *222.

      • Puteti face o sesizare pe site-ul Vodafone- Asistenta- Contacteaza-ne- Trimite e-mail- completati formurarul de contact sau sunati la *222

  13. La sucursala vodafone din incinta Kaufland Mihai Bravu ,. astazi 20 martie ora 15, am vrut sa cer o relatie in legatura cu un telefon nokia 3310 ,primit pentru fidelitatea mea fata de Vodafone .In loc de 2 sau chiar 3 angajati era doar unul singur care ma trimetea la service, in loc s mi arate cum trebuie sa pun cartela,apoi al 2lea angajat aparut din spate si cand lam interpelat mi a spus ca trebuie sa vorbeasca cu un abonat afara , cu sticla de pepsi si cu tigara in gura.Am iesit dupa el si mi a spus sa astept pina vine el, iar daca nu mi covine sa ma duc in alta parte.V am povestit toate acestea ca sa nu va mai mirati de ce in sondaje dau note de 1, Ar fi gazul sa va degizati si sa mai treceti pe la sucursale, ca vad ca asa se poarta in ultima vreme! Ma numesc ***** , sunt din Bucuresti si am abonament de cand a venit conexul in Romania, telefon 07******. Multumesc si va rog sa va mai verificati angajatii, unii din ei sunt foarte cu putin bun simt !

    • aveti dreptate ,eu folosesc cartela cu reincarcare cu optiunea rooming 15 euro,am folosit telefonul mai mult in Germania,am incarcat cartela ultima data de doua ori cu cate 15 euro si acum ,mi au blocat cartela pe motiv ca am folosit telefonul mai mult pe rooming,nu mi se pare corecta aceasta politica a companiei, mi au incasat banii fara sa mi se comunice acest lucru ,consider un furt,nu recomand la nimeni aceasta companie,mai bine apelati la Lyca mobile sau Lebara,la banii acestia aveti optiuni de minute incluse nelimitate

  14. Ref. CONTRACT VODAFONE ROMANIA.
    Incheiat intre Vodafone Romania S.A. prin agent ILEX COM SRL (agent ***** cu Nr. telefon *****, e-mail *****ilexgsm.ro) si client ****, cu act identitate C.I. ****, CNP *****, domiciliat in oras Campina, Str. * nr.*, Bloc *, Scara *, Ap. *, in data de *****.
    In legatura cu acest contract va relatez urmatoarele:
    – In data de 29.05.2020 am intrat la respectiva adresa pentru a-mi plati abonamentul.
    – Dupa efectuarea platii, numita *****, mi-a adresat intrebarea daca nu doresc sa-mi schimb telefonul, un model Samsung Galaxy J6+ cu un model Huawei P Smart 2019 Albastru 64GB Dual S,cu doar o crestere a costului abonamentului de 14 euro la 16 euro. Detalii cu privire la clauze si modalitatea de plata sunt cuprinse in contract.
    – De la data mentionata mai sus eu nu am mai putut folosi vechiul telefon, nemai avand conexiune la nicio retea.
    – Mi s-a transferat insa numarul vechi, respectiv ****** pe noul telefon cu toate aplicatiile existente anterior pe vechiul telefon.
    – DE LA DATA INCHEIERII CONTRACTULUI, 29/05.2020, EU INSA PLATESC VECHIUL ABONAMENT DE 14 EURO, PLUS UN NOU ABONAMENT DE 16 EURO PENTRU CARE MI S-A DAT SI UN NOU NUMAR PE CARE NU IL FOLOSEC DEOARECE AM VECHIUL NUMAR.
    – ASTFEL EU PLATESC DOUA ABONAMENTE, IN CONDITIILE IN CARE AM UN SINGUR TELEFON SI UN SINGUR NUMAR (VECHIUL NUMAR) PE CARE IL FOLOSESC.
    – La o medie a cursului valutar de 4.86 ron/eu, la costul abonamentului de 16 euro, pentru cele noua luni deja platite, suma este de 699.84 RON.
    – La aceasta suma se adauga si costul celuilalt abonament de 14 Euro, astfel incat LUNAR PLATESC DOUA ABONAMENTE IN VALOARE TOTALA DE 30 EURO IN CONDITIILE IN CARE AM UN SINGUR TELEFON SI UN SINGUR NUMAR UTILIZAT.
    DATE FIIND ACESTE ASPECTE , VA ROG SA ANALIZATI JUSTETEA , CORECTITUDINEA PLATILOR FACUTE SI SA DISPUNETI IN CONSECINTA.
    Va multumesc.

    • Noi nu suntem de la Vodafone.
      Va recomand sa faceti o sesizare catre ei, fie telefonic la 0372022222, fie online pe site-ul Vodafone, puteti gasi informatii suplimentare mai sus, in articol.

  15. buna ziua! ma numesc ***** aurelia cu nr.telefon 0*******, am platit jumatate din factura pe luna februrie si as dori o amanare pana sambata 13.03.2011! am telefonul restrictionat. Binenteles, daca exista intelegere! o zi buna

  16. Buna ziua As dori sa sesizez probleme cu internetul. De cateva luni bune se intampla sa se interupa netul . Apare pe ecran ” Ah Snap” zicandu-mi ca ceva n-am facut bine, dar eu nici mouse-ul nu l-am miscat. Trebuie sa reiau din nou totul ca sa ajung acolo unde am fost. E f.neplacut mai ales ca se intampla din ce in ce mai des.
    Factura e pe numele ***** Aleea * ap. * Cluj Napoca . Cod client ******.
    Va rog o verificare a netului si un raspuns concret ! Va multumesc

  17. ****** SRL
    vin., 29 ian., 11:02 (acum 2 zile)
    către Contact

    lBuna ziua.
    Sunt abonat Vodafone ,am avut 2 numere.
    Primul 07****** l-am suspendat in octombrie 2020 deoarece acest nr a
    fost furat,nu stiu de cine,nr care in 2019 am vrut sa-l trec pe
    cartela (din cauza costurilor)dar un angajat al dv.m-a sunat si m-a
    rugat sa prelungesc contractul cu „macar un am”,am folosit cuvintele
    angajatului.Mi-am dat acordul,contractul mi-a fost trimis
    on-line.Acest contract a fost facut de angajatul dv. pe firma ****** care la acea data era inchisa din 2016.
    Al doilea numar il foloseam doar pentru SMS pentru pasul 2 de
    autentificare pe o platforma e-commerce ,dar nu l-am mai folosit o
    perioada
    din cauza celor intamplate mai sus.
    Am dorit sa-l folosesc curand si am vazut ca nu -reusesc.Am mers
    ieri 28/01/2021 la Vodafone Galati ,str. Brailei sa-mi deblocheze
    telefonul , mi s-au cerut 100lei si mi s-a spus ca voi avea telefonul deblocat
    peste 30 zile.Mentionez ca am platit cu cardul mamei si dupa plata,banca mi-a
    blocat cardul.
    Am trimis 2 mailuri sperand ca ajunge unul.
    Multumesc.
    Cu stima,
    Livia

  18. Doresc să mulțumesc operatoarei, de la Agenția Vodafone Brașov, str * nr *, care cu multă amabilitate și intelegere, a dorit și mi-a rezolvat problema pe care o aveam ce două luni . Îmi cer scuze dar nu am reținut numele și nici nr legitimației . Personalul agenției este foarte amabil și priceput.
    Vă mulțumesc.
    Cu respect,
    Mihai Brașov,bd. *, nr.*, sc.*

  19. Bună ziua. Doresc să vă spun că sunt nemulțumită de faptul că „uitați ” mereu să-mi trimiteți factura de plată. Trebuia să primesc mesajul în data de 20 iar acum este 24 ianuarie și….nimic. Vreau să vă rog să modificați data de 20 a fiecărei luni în data de 15 a fiecărei luni și să fiți mai operativi. Mulțumesc.

  20. verificati plata ab pe luna dec.2020 efectuata pe data de 07.12.20,val.75.74,chitanta nr ****,in acceasi data s-a incheiat un nou contract pe accelasi nume si aceeasi adresa un pic mai avantajos ptr mine,66 lei .PE LUNA DEC 2020 AM ACHITAT 75.74 LEI,AZI AM ACHITAT PE LUNA IAN.2021 SUMA DE 66LEI,nu am nicio o restanta la vodafone si va rog sa nu imi mai trimite-ti mesaje ptr neachitarea serviciilor prestate de d-vs.

  21. vodafone incalca f des drepturile clientilor . le platesti iti trimit oferta si a doua zi te trezesti ca nu mai ai nimic din ce tiau oferit prin oferta. asta e o infractiune de inselaciune si furt. te chinui cu ANDREEA LOR IN ZADAR SI NU POTI REZOLVA PROBLEMA . ITI DAU UN NR. DE URGENTA TAXABIL , DAR CU CE SA SUNI CAND ANTERIOR EI TI AU FURAT CREDITUL . DECI DOSAR PENAL CA SA FIE INVATATI MINTE SA NU MAI ABUZEZE DE ROMAN.

  22. am platit in decembrie 2020 ultima rata pentru achizitionarea unui telefon insusit de un angajat al dvs si platit de mine timp de 24 de luni.telefon *******

  23. Rog pe cel care cunoaste numele si e-mailul unui director ( de preferat directorul tehnic ) din cadrul societatii Vodefone Romania sa mi le comunice si mie . Multumesc anticipat .

  24. buna ziua, numele meu este Silvia,sun abonat al Vodavon preluat din UPC, de can s-a facut aceasta preluare a companiei vesnic,dar vesnic am probleme cu reteaua. Am facut nenumarate sesizari,dar totul nu functioneaza mai mult de 10 zile integral ca iar incep problemele de semnal,ba internet ba tv. Am ajuns in situatia de a ma muta la o alta companie desi aii platesc abonament de ciraca 15 ani. cum credeti ca se poate functiona in astet fel ezastruos. doresc un raspuns din partea companiei.
    toata vara am facut reclamatii din 10 in10 zile cel mult. au schimbat mufele prin casa de nenumarate ori, s-a venit la stalpul de pe strada la fel,ce se mai poate face????????????????
    va rog,asstept un raspuns.
    Timpul de asteptare la un consilier depaseste 45 minute, ceti ca este normal.
    Pentru ce platesc 100 lei in fiecare luna?
    Revolta mea este maxima

    • Buna seara,
      Nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile sau sa va mutati la alt operator.
      Cat despre timpul de asteptare, depinde de perioada, si la alti operatori se asteapta foarte mult in asteptare.

  25. Sunt sunat in ultimul timp de pe numere de telefon din Regatul Unit.Nu am raspuns,am fost la un centru vodafone si am fost sfatuit sa apelez la -relatii cu clientii-.Am blocat pe telefonul meu numerele care m-au apelat dar dupa o saptamna am fost din nou apelat.
    Iata numerele respective daca este necesar : 0044.151947**** si 0044.741835****
    Ce pot face in aceasta situatie ?Ma puteti ajuta ?
    Va multumesc,
    ***** ***Sorin