Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

Uneori se intampla sa avem nevoie de o modalitate rapida de a contacta serviciul de relatii cu clientii Vodafone, alteori dorim sa alegem varianta cea mai comoda, atunci cand nu este o problema urgenta. Cele mai frecvente motive pentru care putem contacta serviciul de relatii cu clientii sunt:

  • Probleme (lipsa semnal sau semnal slab, trafic de date redus, intreruperi in timpul convorbirilor, etc.) telefonie mobila / internet mobil;
  • Serviciul de internet 3G/ 4G/ 4G+ nefunctional;
  • Probleme aplicatii mobile / TV (MyVodafone, 4GTV+, Zonga, HBO GO, Vodafone Message +, Vodafone Meteo, Vodafone Call+, etc.)
  • Serviciul VoLTE,nefunctional;
  • Probleme / informatii facturi / plati;

In general, Vodafone este un operator de telecomunicatii fara probleme foarte mari pe partea de relatii cu clientii, serviciile sunt calitative desi au un pret mai ridicat decat cele ale altor operatori. Pe partea de portare au avut in trecut intarzieri/ probleme unori insa nimic care sa nu poata fi rezolvat.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Modalitatile de contactare serviciul de relatii cu clientii Vodafone sunt:

  1. Apel telefonic. Avem urmatoarele variante de apelare a serviciului de relatii cu clientii:
  • *222 / 0372022222 – aici se poate rezolva orice problema fie prin ghidul Andreea, fie discutand cu un operator. Apelul la *222 este gratuit din reteaua Vodafone iar apelul la 0372022222 este gratuit din reteaua Vodafone atat din tara cat si din Roaming.
  • *777 / 0372027777 – aici se poate rezolva orice problema legata de serviciul de internet mobil (date) atat prin ghidul Andreea cat si prin operatori. Apelul la *777 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *224 / 0372022244 – aici se poate afla orice informatie legata de facturi / plati prin ghidul Andreea sau discutand cu un operator. Apelul la *224 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *221 – situatii / probleme legate de contracte ale persoanelor juridice / abonamentelor business. Putem afla informatii prin ghidul Andreea sau putem discuta cu un operator. Apelul catre *221 este gratuit.
  • *228 / 0372022258 – aici se pot rezolva situatii de urgenta (blocari / deblocari cartele sim, deblocare cod PUK cartel in caz de PIN introdus gresit). Apelul este gratuit din reteaua Vodafone catre ambele numere.
  • *555 – acesta este departamentul de relatii cu clientii, numar cu acces rapid la operatori. Este non stop iar tariful este 0.65 euro / apel cu TVA inclus, indiferent de durata apelului.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Numerele *555 si *221 sunt non stop iar la restul numerelor ghidul Andreea are program non stop (robot interactiv) iar operatorii au program de luni – vineri 08:00-22:00 si sambata – duminica 08:00-18:00.

  1. Formular online. Pentru a completa un formular online trebuie sa accesam site-ul oficial Vodafone.ro – Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite email.
  2. E-mail. Putem trimite e-mail, in functie de tipul contractului, la persoane.fizice_ro @vodafone.com sau persoane.juridice_ro @vodafone.com.
  3. Facebook. Pentru a sesiza o problema, putem trimite un mesaj paginii oficiale Vodafone Romania (@vodafonero).
  4. Forum Softpedia.In caz ca avem probleme si avem un cont pe forumul Softpedia, avem Vodafone_Helper care ofera asistenta postarilor de pe aria de telecomunicatii Vodafone.
  5. Puncte de prezenta / magazine. Avem varianta de a ne prezenta in unul din magazinele Vodafone, lista complete aflandu-se pe site-ul oficial.
  6. Scrisoare. Putem scrie o scrisoare in atentia departamentului de relatii cu clientii cu destinatia mentionata pe site.

Cum putem rezilia abonamentele retelei Vodafone?

In reteaua Vodafone, rezilierea contractului se poate face in unul din punctele Vodafone sau contactand serviciul de relatii cu clientii Vodafone; Atentie: notati numarul de inregistrare deoarece se obisnuieste intarzierea primirii unui raspuns cand este vorba de rezilierea contractului;

Cum se face suspendarea temporara a serviciilor Vodafone?

Suspendarea serviciilor Vodafone se poate face pe o perioada de maxim 3 luni, conditia fiind sa avem abonamentul activ de minim 6 luni. Putem solicita suspendarea abonamentului Vodafone la serviciul de relatii cu clientii Vodafone sau intr-un showroom Vodafone.

Desi nu avem foarte multe metode de a interactiona cu departamentul de relatii cu clientii Vodafone, serviciul interactiv prin ghidul Andreea este foarte usor de utilizat, putand sa ne rezolve majoritatea problemelor.

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil;

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Telekom.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

418 COMENTARII

  1. Bună ziua ma numesc ovidiu si sunt sunat saptamanal de la curier ca am pachet de la vodafon !? Acuma am inteles ca este u pachet pe numele meu in bacau! Eu sunt din hunedoara si nu stiu la rețeaua voastră
    Vreau sa stiu ce sa întâmplă?

  2. Numarul de relatii cu clientii Vodafone nu functioneaza in acest moment, este inregistrat un mesaj vocal ca meniul interactiv nu este disponibil deoarece sunt imbunatatie sistemele Vodafone, fiind indrumati sa revenim maine.

  3. nr. meu de telefon este 07***.
    cred ca sunteti cel mai neserios serviciu de telefonie. este a doua oara cand platesc la dvs costul facturii emise si mi se suspenda serviciul telefonic. am sa renunt la serviciile dvs nu inainte de a sesiza protectia consumatorului pt neplacerile create.

  4. Buna ziua,
    Asi dori sa fac o sesizare in urma comportamentului abuziv de care au dat dovada angajatii dumneavoastra ,conform faptelor relatate mai jos.
    La sfarsitul lunii ianuarie am fost la reprezentanta Vodafone din complexul comercial Iulius Mall Iasi pentru a rezilia un contract de telefonie mobila,in urma decesului titularului de contract Deloiu Gigi (nr. tel 07******) si trecerea pe numele meu a celuilalt contract aflat tot pe numele sotului dar cu nr. tel 07***** .La acest sediu am depus o cerere si copia certificatului de deces.
    Pe data de 18.02.2020 am revenit cu un telefon pentru a vedea stadiul inregistrarii cererii.
    In urma discutiei telefonice avute cu operatorul ***** ,am constatat ca cererea facuta la sfarsitul lunii ianuarie nu era inregistrat in sistem.
    Am relatat operatorului solicitarile mele (inchidere abonament pe nr. 07***** si trecerea celuilalt abonament nr.07****** pe numele meu).
    Dl **** a specificat ca pentru inchiderea abonamentului cu nr. 07***** sa trimit pe adresa de email documente_ro @vodafone.com urmatoarele acte:certificat deces,certificat casatorie,cerere.
    Referitor la celalalt abonament care era tot pe numele sotului (07*****) la care solicitam trecerea pe numele meu ,dl **** a mentionat sa merg din nou la o reprezentanta Vodafon pentru a solicita acest lucru iar in caz ca nu voi primi aviz favorabil sa revin cu un telefon la ei.
    In data de 19.02.2020 am trimis un email la adresa mentionata mai sus cu toate actele cerute.
    In data de 25.02.2020 am revenit cu un telefon pentru a vedea stadiul solicitarii facute.Operatorul mi-a confirmat inregistrarea cererii specificand ca in termen de cateva zile voi fi instiintata de inchiderea abonamentului cu nr. de telefon 07******.
    Astazi 27.02.2020 am constatat ca ambele abonamente au fost inchise chiar daca am solicitat DOAR inchiderea abonamentului cu nr. tel. 07*****.
    Mentionez ca in toata aceasta perioada in urma discutiilor avute cu operatorii Vodafone NU am fost avertizata ca vor fi inchise automat amandoua abonamentele dar nici faptul ca pentru a putea pastra nr. de telefon 07***** voi fi nevoita sa ma transfer pe cartele reincarcabila (mentiune adusa de operator astazi 27.02.2020 ).
    De asemenea fac mentiunea ca NU am fost instiintata prin nici o forma ca incepand cu data de 27.02.2020 vor fi inchise ambele abonamente.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Vodafone.
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Vodafone (preferabil telefonic) sa verifice convorbirile, acele convorbiri ar trebui sa fie inregistrate. Daca nu veti primi o solutie, faceti o sesizare la ANPC.

  5. Buna ziua ma numesc Popa Carmen Claudia nascuta **** in comuna Parscov ,jud Buzau cnp ****** cum nu sunt in tara vreau sa stiu cum trebuie sa procedez sa intru in possesia fatturi din ianuarie 2020 care am intels ca este foarte mult de platit si tot odata vreau sa inchid si acest abonament.multumesc foarte mult si astept raspunsul dumneavoastra.Numarul de telefon o7******

    • Buna ziua,
      Pentru a afla sumele pe care trebuie sa le platiti la Vodafone, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Vodafone. Gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care ii puteti contacta.

  6. reziliez contractul cu vodafone pe numarul de mobil 07****** deoarece pretul a crescut in ultimele 3 luni cu cate 10 lei a ajuns la suma de 51,….lei in ianuarie
    prefer sa incarc lunar cu o suma decat sa mentin abonamentul rog sa se consemneze dorinta mea
    si sa trec la incarcare cartela

    • In primul rand, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Vodafone sa vedeti exact ce aveti in factura.
      Daca totusi doriti sa reziliati, aveti urmatoarele variante:
      -Cerere scrisa depusa intr-un showroom Vodafone;
      -Cerere trimisa prin format electronic pe adresa e-mail persoane.fizice_ro @vodafone.com;
      -Apel la numarul *222 si inregistrarea cererii vocale catre ghidul Andreea; Ulterior, vom fi contactati de catre un reprezentant Vodafone pentru a ne solicita inca o data confirmarea verbala in termen de maxim 4 zile lucratoare;
      -Formular online pe site-ul Vodafone – Personal – Asistenta – Contact;

  7. Am cumpărat un telefon cu doua cartele şi acum folosesc numai una ceea de apeluri vocale si aveam euro pe ea dar decind am bagat catrela in aceest telefon nu mai am nici un ban pe ea

  8. De la ora 11,14 pana la ora 14,35 am fost sunata de 8 ori de pe telefoanele: 0372401 – 680, 682, 658, 566 si 0372 111 010, 0372 819 975.
    Cand am raspuns nu a vorbit nimeni la celalalt capat al firului, apoi a inchis. Am sunat inapoi – deoarece asteptam un telefon de a o societate – dar nu mi-a raspuns nimeni.
    Va informez ca este a treia oara in ultima perioada cand se intampla acest lucru, la ultima facand si sesizare-sesizare la care nu mi s-a raspuns.
    Va rog sa dispuneti masuri in acest sens si sa-mi comunicati si mie cum s-a rezolvat sesizarea.

    • In primul rand, noi nu suntem de la Vodafone.

      In al doilea rand, nu stiu exact ce doriti sa verifice compania Vodafone, faptul ca sunt persoane care va suna si ulterior cand ii sunati nu va raspund? Adica practic sa verifice de ce va deranjeaza aceste persoane? Cei de la Vodafone nu vor interveni in aceasta situatie deoarece nu este treaba lor, mai exact nimeni nu va verifica asa ceva, o sesizare se poate face doar catre Politie in cazuri grave, de exemplu daca sunteti sunata si amenintata de cineva. Atunci Politia ii contacteaza pe Vodafone pentru a colabora in vederea identificarii acestei persoane.

      • Dumneavoastra cunoasteti legislatia in vigoare? Daca nu, atunci abtineti-va de la a da raspunsuri. Ceea ce face cel care suna este sicanare si conform legislatiei in vigoare, firma de telefonie trebuie sa ia masuri – de la ii atrage atentia sa inceteze, pana la blocarea sau anularea postului telefonic.
        In al doile rand – daca nu sunteti vodafone – de ce atunci cand am cautat sa iau contact si sa fac o sesizare la vodafone, am fost dirijat catre dumneavoastra?

        • Nu o sa intervina nimeni in Romania pentru sicanare, va asigur de asta. Abia intervin ei in cazuri cu adevarat grave, cand sunt amenintari cu moartea.
          Ati gasit un articol publicat de noi despre modalitatile prin care ii puteti contacta pe cei de la Vodafone.
          Faceti o sesizare pe site-ul Vodafone.ro si poate ne spuneti si noua raspunsul lor. Veti vedea ca am dreptate.

  9. Am achitat valoarea telefonului la data de 19.12.2019 suma de 44o ron.casier Cristina Berneaga magazin Stefan cel Mare. Cu nr. de inregistrare ***** mi-a anulat contractul aditional de telefon ramanand cu cele 2 numere de telefon vechi pe pare le-am avut,intrucat am achitat valoarea telefonului.
    Nu inteleg pt. ce imi vine acum sa platesc 452.32 ron.Sunt client vechi vodafone si nu am avut nicio intarziere la plata facturilor,nu se poate asa ceva va bateti joc de clienti,voi face reclamatie.va dau in judecata pt. asemenea bataie de joc. Suntem oameni batrani si onesti care ne achitam datoriile iar dvs. ne bagati in spiate cu asemenea socuri.In ce tara traim?

  10. Am primit o înștiințare de reziliere de contract, nr.de cod client ***** pe data de 03.02.2020 și nu pe data emiterii de 01.01.2020,cu nr.de înregistrare:*****.Eu nu am respins nici o încercare de a găsi o soluție pentru achitarea datoriei dar nu am primit decît un singur telefon de la o domnișoară în care i-am spus că am să plătesc în mai multe tranșe abonamentul rămas în urmă, altceva nu am mai primit de la dumneavoastra. Mai rău a fost că am făcut un infarct unde mi s-a pus un stend și un timp a trebuit să stau la pat.Cand m-am dus să mai achit din datorie am aflat că nr.de telefon nu mai este.Cei de la Vodafone Auchan să știți chiar nu știu să comunice cu clienții, chiar puteti să-i verificați că nu știu să-ți de-a un detaliu sau să te îndrume. Vă rog dacă se poate să-mi iau un angajament față de dumneavoastra să plătesc o sumă de 500 ron pe lună până la achitarea datoriei. Începând cu această lună. Vă mulțumesc frumos pentru înțelegere dacă mai există. Cu stimă.

    • Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222, operatorii va vor ajuta cu inforamtiile necesare, ce suma mai aveti de platit, care este stadiul contractului si al numarului de telefon, daca se poate plati esalonat, etc.

  11. In data de 6 ian 2020 am reinoit abonamentul prin telefon ,fiind in spital.Toate detaliile abonamentului nou fiind comunicate de operator nu le-am putut retine si nici nu a aparut contractul pe email.In mod normal trebuia sa primesc contractul in scris pe adresa de acasa,lucru pe care va rog sa-l faceti cat mai repede pentru a ma lamuri si eu.Sunt un abonat cu vechime la dvs. am mai facut reinoiri de abonament cu operatorii dvs. dar am primit contratul in scris acasa dupa un timp scurt.Cu stima…

  12. Am plătit factura de o săptămână! Nici acum nu mi ati dat drumul la servicii ! Ma chinui sa iau legatura cu voi dar nu am cum , intra doar robotul Andreea care are doar 2 opțiuni !
    Nu inteleg de ce nu puneti opțiunea de a intra in convorbire cu un operator ,!
    Atât de incapabili sunteti ?
    Daca nu plătesc opriți repede serviciile
    Iar daca plătesc nu imi da ti drumul la servicii
    De ce bătaia asta de joc
    Eu nu pot ajunge la un magazin Vodafone
    Nesimțiți

  13. Buna ziua. Astazi am vorbit cu cateva persoane si la un monent dat ori nu ne auzeam ori se intreupea convorbirea.Asta de mai multe ori.Ce se intampla? Nr.tel. 0*******.

    • Buna ziua,
      Portarea unui numar dureaza 3 zile lucratoare. Totusi, chiar si inainte sa se faca portarea ar trebui sa functioneze numarul provizoriu (cu mici perioade de intrerupere in ziua in care se face portarea). Daca a fost depasit acest termen va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone sa verifice cererea de portare, posibil sa fie ceva in neregula.

  14. serviciile vodafone ,,,contract wi fi acasa viteza 1,85 /8,37 ,,,,ptr ce platesc ,,,,sa mi d nul POP ALEXANDRU ca vodafone nu si asuma garantarea serviciilor contractate ????voi publica si e mail primit de la vodafone serviciul date

    • Niciun operator nu garanteaza functioneaza serviciilor sau o anumita viteza, doar la abonamente garantate tip business (nu pentru date mobile) se poate garanta viteza. In rest, viteza este best effort.
      Faceti o sesizare la relatii cu clientii Vodafone sa verifice acoperirea in zona respectiva.

  15. Buna ziua ,am cîteva luni bune cu semnalul în zona unde locuiesc ,am facut nenumarate sesizari ba chiar si o reclamatie la compania Vodafone ,nu sunt bagat în seama cui trebuie sa ma adresez , domnului comisar de la protectia consumatorului ?

  16. Buna ziua daca pe harta celor de la vodafone arata ca este acoperire 4g intr-un anumit loc de ce nu am semnal 4g decat 3g ,am telefon si cartela compatibil 4g la fel si abonament compatibil ,am testat in mai multe locuri si nu am decat 3g ,in localitatea unde stau merge in 4g ,telefonul automat comuta pe 4g daca gaseste semnal 4g