Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

Uneori se intampla sa avem nevoie de o modalitate rapida de a contacta serviciul de relatii cu clientii Vodafone, alteori dorim sa alegem varianta cea mai comoda, atunci cand nu este o problema urgenta. Cele mai frecvente motive pentru care putem contacta serviciul de relatii cu clientii sunt:

  • Probleme (lipsa semnal sau semnal slab, trafic de date redus, intreruperi in timpul convorbirilor, etc.) telefonie mobila / internet mobil;
  • Serviciul de internet 3G/ 4G/ 4G+ nefunctional;
  • Probleme aplicatii mobile / TV (MyVodafone, 4GTV+, Zonga, HBO GO, Vodafone Message +, Vodafone Meteo, Vodafone Call+, etc.)
  • Serviciul VoLTE,nefunctional;
  • Probleme / informatii facturi / plati;

In general, Vodafone este un operator de telecomunicatii fara probleme foarte mari pe partea de relatii cu clientii, serviciile sunt calitative desi au un pret mai ridicat decat cele ale altor operatori. Pe partea de portare au avut in trecut intarzieri/ probleme unori insa nimic care sa nu poata fi rezolvat.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Modalitatile de contactare serviciul de relatii cu clientii Vodafone sunt:

  1. Apel telefonic. Avem urmatoarele variante de apelare a serviciului de relatii cu clientii:
  • *222 / 0372022222 – aici se poate rezolva orice problema fie prin ghidul Andreea, fie discutand cu un operator. Apelul la *222 este gratuit din reteaua Vodafone iar apelul la 0372022222 este gratuit din reteaua Vodafone atat din tara cat si din Roaming.
  • *777 / 0372027777 – aici se poate rezolva orice problema legata de serviciul de internet mobil (date) atat prin ghidul Andreea cat si prin operatori. Apelul la *777 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *224 / 0372022244 – aici se poate afla orice informatie legata de facturi / plati prin ghidul Andreea sau discutand cu un operator. Apelul la *224 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *221 – situatii / probleme legate de contracte ale persoanelor juridice / abonamentelor business. Putem afla informatii prin ghidul Andreea sau putem discuta cu un operator. Apelul catre *221 este gratuit.
  • *228 / 0372022258 – aici se pot rezolva situatii de urgenta (blocari / deblocari cartele sim, deblocare cod PUK cartel in caz de PIN introdus gresit). Apelul este gratuit din reteaua Vodafone catre ambele numere.
  • *555 – acesta este departamentul de relatii cu clientii, numar cu acces rapid la operatori. Este non stop iar tariful este 0.65 euro / apel cu TVA inclus, indiferent de durata apelului.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Numerele *555 si *221 sunt non stop iar la restul numerelor ghidul Andreea are program non stop (robot interactiv) iar operatorii au program de luni – vineri 08:00-22:00 si sambata – duminica 08:00-18:00.

  1. Formular online. Pentru a completa un formular online trebuie sa accesam site-ul oficial Vodafone.ro – Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite email.
  2. E-mail. Putem trimite e-mail, in functie de tipul contractului, la persoane.fizice_ro@vodafone.com sau persoane.juridice_ro @vodafone.com.
  3. Facebook. Pentru a sesiza o problema, putem trimite un mesaj paginii oficiale Vodafone Romania (@vodafonero).
  4. Forum Softpedia.In caz ca avem probleme si avem un cont pe forumul Softpedia, avem Vodafone_Helper care ofera asistenta postarilor de pe aria de telecomunicatii Vodafone.
  5. Puncte de prezenta / magazine. Avem varianta de a ne prezenta in unul din magazinele Vodafone, lista complete aflandu-se pe site-ul oficial.
  6. Scrisoare. Putem scrie o scrisoare in atentia departamentului de relatii cu clientii cu destinatia mentionata pe site.

Cum putem rezilia abonamentele retelei Vodafone?

In reteaua Vodafone, rezilierea contractului se poate face in unul din punctele Vodafone sau contactand serviciul de relatii cu clientii Vodafone; Atentie: notati numarul de inregistrare deoarece se obisnuieste intarzierea primirii unui raspuns cand este vorba de rezilierea contractului;

Cum se face suspendarea temporara a serviciilor Vodafone?

Suspendarea serviciilor Vodafone se poate face pe o perioada de maxim 3 luni, conditia fiind sa avem abonamentul activ de minim 6 luni. Putem solicita suspendarea abonamentului Vodafone la serviciul de relatii cu clientii Vodafone sau intr-un showroom Vodafone.

Desi nu avem foarte multe metode de a interactiona cu departamentul de relatii cu clientii Vodafone, serviciul interactiv prin ghidul Andreea este foarte usor de utilizat, putand sa ne rezolve majoritatea problemelor.

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil;

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Telekom.

Update 23.04.2020: Pentru serviciile fixe Vodafone adresa e-mail este persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

842 COMENTARII

    • Pentru a beneficia de postul Fightbox trebuie sa achizitionati pachetul Sport care costa 2 Euro. Abonatii care au pachetul tv Complet au inclus pachetul Extra Sport ( cu toate ca pe site scrie ca este inclus pachetul Sport). Pachetul Extra Sport care se ofera la retentie si la TV Complet ,contine toate canalele din pachetul Sport fara Fightbox)

        • De la 1 august cei de la Vodafone au hotarat sa mai faca un pachet sport. Daca te uiti pe factura scrie pachetul SportExtra, nu sport. Pachetul Sport s-a infiintat la 1 august (2022) atunci cand la renegocierea contractului dintre SPI si Vodafone cei de la SPI au cerut mai mult pentru Fightsport.

  1. Ma numesc V VASILE din BUCURESTI sos * sector * adresa mea de resedinta este MARGINENI DE JOS JUD PRAHOVA STR * NR* ,pe data de 19-03-2022 m-am prezentat la agentia din sos giurgiului si am solicitat domnului **** prelungirea contractului precizind ca am 2cartele ,am primit un telefon nou in care sa montat o singura cartela ,a doua cartela a luato a activat telefonul ,a incheat contractul ,e adevarat ca nu l am citit dar la plata m/am trezit cu doua abonamente doua numere ce trebuiesc platite Precizez ca eu am numarul 07***** nu am si altuva rog sa modificati contractul pentru un singur numar
    VA MULTUMESC CU DEOSEBIT RESPECT VASILE

  2. Buna ziua,
    Doresc sa-mi exprim nemultumirea fata de modul in care incerc sa pun in functie noul Mediabox, schimbat in data de 10-08-2022. Am instalat Mediaboxul si s-a afisat -eroare smart card. Dupa ce am incercat de mai multe ori, urmand toate instructiunile , am sunat la numarul afisat pe ecran , asteptand in telefon mai mult de o jumatate de ora, si mi-a raspuns un operator, spunand ca a trmis mesaj la Campina pentru remediere. Nu s-a intamplat nimic, asa ca joi , dupa mai bine de o ora am reusit sa vorbesc din nou cu un operator, care mi-a spus ca a trimismesaj la tehnic . Astazi in jurul orei 12 am mers la sediul Vodafone cu Mediaboxul sa-l schimbe, – nu avem altul in stoc- a fost raspunsul . Mi-a spus ca a trimis anunt la tehnic -urgent . Am ceruT sa vorbesc cu seful -e plecat la Ploiesti. Nici pana acum nu-s-a rezolvat problema , desi am platit la timp toate facturile.
    Nu stiu ce sa mai inteleg, e neglijenta, comoditate sau incompetenta ?
    Sunt abonat la UPS dinainte de 2000 si am avut atatea probleme cum am avut , pana acum , cu Vodafone.
    Concluzia – sa ma mut la alta firma .

    O zi buna.

  3. si vrajeala este vorba era vorba de joi 5 august intra prima sport 5 a mai trecut o joi adica ieri in schimb ma intereseaza pe mine de moldova + sau moldova – stiu ca nu o sa publicati ca nu e ceva pozitiv dar asta este

    • Razvan Prima Sport 5 nu s-a mai lansat din cauza neintelegilor dintre Prima Sport si Orange. Cand se va semna contractul atunci se va lansa si Prima Sport 5.

        • Razvan grosul banilor pentru drepturile tv Prima Sport le ia de la Orange care are peste 2 milioane de abonati in timp ce Vodafone are 700 de mii de abonati Focus Sat 300 de mii. Si daca iese ( vorbim ipotetic) de la Orange Prima Sport pentru cine sa mai faca Prima Sport 5 ? Pentru Vodafone si Focus Sat? Oricum la Vodafone sunt canalele PPV de care se folosesc cei de la Prima Sport.

          • treaba e ca majoritatea programelor sunt pe vodafone una este sa iei grosul banilor de la orange si alta este sa depinzi de o firma daca vrei sa infintezi sau nu un post mi se pare aberant ca nu orange da licente si cna din cate stiu eu

          • Razvan CNA da licenta unui post dar patronii postului Prima hotarasc cand lanseaza canalul Prima 5. Iar in acest moment Prima Sport 5 nu isi are rostul daca posturile Prima Sport vor iesi de la Orange ( sa presupunem).

          • Prima Sport pentru cine sa mai faca Prima Sport 5 ? Pentru Vodafone si Focus Sat? nu pentru focus sat pentru vodafone si digi chiar daca au digi programele lor propri dar au si de la concurenta

          • Vodafone nu are nevoie de Prima Sport 5 pentru ca au PPV-urile. Digi se incapataneaza sa nu introduca Prima Sport 4,5. Sa faci un post in plus pentru Focus Sat si cablistii mici nu se merita. Pentru ca un canal in plus costa bani in plus. Asa ca se asteapta sa se vada cum se incheie negocierile cu Orange si dupa acea se va lansa Prima Sport 5.

          • iar la ppv-uri nici naiba nu se uita pentru ca sunt orice limba numai in romana nu au fost dati cand erau doar imagini fara sunet si sa te uiti la imagini fara sunet mai bine nu te uiti

  4. ce hal de companie.. ar trebui sa fiti dati in judecata… nu sunteti buni de nimic. sa va plece toti clientii cei mai vechi asa ar trebui. nu aveti nici un nr de tel unde poti confirma manual plata unei facturi vdf neplatita in reteaua vdf ci la kiosk shop mega image.

  5. Angajati lasa de dorit, nu ofera informati si nu pun avizier cu pret abonament,iti ofera ei verbal ce le convine (cel mai mare pret) iti vorbeste cu dispret.Arsis vodafon Plata berceni si in complex carfur Metalurgiei. Mai am 12 luni si renunt la serviciile vodafon,semnal slab sau de loc un exemplu, com.Varasti in apropiere de Bucuresti in casa nu este semnal lista poate continua.

  6. Bună ziua!Suntem o asociatie de proprietari si dorim sa decuplam firele de cablu nefolositoare, care au apartinut UPC,iar cele care mai trebuiesc sa fie mascate ,altfel ne vedem obligati sa le demontam noi deoarece vom faca curatenie!Celelalte firme au raspuns ,solicitarii noastre ,speram ca si d stra !Contact
    07******

  7. salut se stie cumva daca vodafone va prelua postul euronews romania si daca da pe ce pozitie avand in vedere ca maine cica e lansarea

  8. Rog sa verificati plata facturilor la internet,tv,telefon fix incepand cu luna octombrie2021 pana la zi deoarece exista o neclaritate.Cont clent 3140453.Platile au fost efectuate dupa cum urmeaza;29.10.2021-63 lei;25.11.2021-63 lei;22.12.2021-65 lei;05.01.2022-63 lei;20.012022-63 lei;21.02.2022-63 lei;20.03.2022-63 lei.Plati confirmate la data efectuari,in extrasul de cont de la banca care am contul apar ca virate in acelas cont la vodafone si ma intreb de cum apar ca neefectuate in lunile octombrie decembrie 2021.Am incercat de n ori sa iau legatura cu un operator dar n-am reusit.

    • Noi nu suntem de la Vodafone.
      De ce nu ati reusit sa luati legatura cu un operator? Sunati, urmati indicatiile oferite de robotul telefonic si asteptati la telefon oricat este nevoie pentru a vi se prelua apelul.

  9. Buna ziua am platit fact Vodafone astăzi 18 .04 .2022:doar 500 lei din factura iar 71 ,73 bani as dori sa intre in făcut de pe fața de 27 04 și s îi dați drumul acuma .Muktumesx

  10. SANT ****** DE LA TG.SECUIESC TEL.07****** VREAU SA FA O RECLAMATIE ***** REPREZENTANTUL MAGAZINULUI DIN.TG.SEC.PENTRU CA NU POT SA PLATESC FACTURA LA TIMP DUPA CE SA MODIFICAT ADRESA MEA.DE ANI DE ZILE NU AM AVUT PROBLEME PINA AM AVUT FACTURA PE NUMELE NEVESTEI[******] PINA ANULTRECUT DUPA CE A MODIFICAT ADRESA NOASTRA.VA ROG FRUMOS SA FACETI SA PRIMESC FACTURA PRIN SMS SAU PRI N P

      • salut problema este ca merg ambele situri si hbo max si go am intrat cu adresa de mail si parola de la hbo go si functioneaza problema este sa nu ma taxeze suplimentar si sa fie moca ca si pana acuma

          • Va anunt ca sa stati linistit . HBO GO s-a inchis. Daca intrati in aplicatie si dati play pe un film va apare mesajul urmator HBO Max e aici te rugam sa repornesti aplicatia pentru mai multe informatii sau descarcati HBO Max.

          • nu stiu ce codecuri folosesc dar dupa ce descarci filmul nu se poate viziona eu ma referam la hbo max nu go

      • cand vreau sa ma conectez prin vodafone imi cere codul de abonat sau nr de tel bag codul de abonat si zice ca nu este bun lucru eronat ca doar apare pe factura de tv codul daca bag adresa de mail f si parola de la hbo go merge deaia mie frica sa nu ma taxeze suplimentar

        • Nu merge prin Vodafone si Digi ci doar cu emailul si parola folosita la HBO GO direct. Insa la sectiunea Abonamente iti scrie abonamentul tau se factureaza prin digi sau vodafone. Nu are cum sa te taxeze de 2 ori si pentru hbo go din moment ce , cei de la hbo au spus clar ca hbo max va inlocui hbo go.

  11. in data de 04.12.2021 am incheiat contractul ***** pentru televiziune si internet.Conform contractului am abonament la HBO GO. Acesta a functionat circa 15 zile,Cand incerc sa ma conecyez apare mesajul „momentan nu ai acces la HBO GO.Te rugam sa verifici statutul abonamentului (12.41) CE pot face in aceasta situatie?

  12. Avand in vedere ca azi VODAFONE ma atentioneaza la ora 8,45 ca am de plata abonamentul oe aceasta luna in suma de… desi eu am achitat in termen suma datorata, in data de 02.02.2022 ora 09,41 la ATM UNICREDIT Constanta. Va rog confirmati plata pe telefonul meu. Multumesc !
    Client **** tel.07******.

    • Razvan eu am scris sursele acelor informatii despre Vodafone domnului Ionut care m-a intrebat daca sunt sigur. Sursele sunt Arcadia World site-ul lor, Ana Maria Prodan care a declarat ca sunt in negocieri avansate sa intre cu realitatile la toti operatori- si a 3 a sursa o doamna dintr-un sediu vodafone. Moldova tv este post national si va intra la toti operatorii. Daca aceste surse mint mint si eu.

  13. BUNA ZIUA! Va contactez in numele tatalui meu ***** cu cod cli-******* , pe numele caruia o nepoata impreuna cu oamenii angajati ai DVS au efectuat un nou contract unde au anexat si un abonament INTERNET. EI NU AU NEVOIE DE ASA CEVA fapt pentru care va rugam sa reveniti la vechiul contract cel doar cu TV. PARINTII MEI AU 85 DE ANI SI NU AU DE UNDE PLATI mofturile nepoatei . Ei nu au semnat asa CONTRACT si va rugam sa procedati la investigatii , intrucit conform legii aceasta este o infractiune. pentru alte detalii va rog sa ma contactati la 0******. MULTUMIM PENTRU INTELEGERE ANTICIPAT.