Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

Uneori se intampla sa avem nevoie de o modalitate rapida de a contacta serviciul de relatii cu clientii Vodafone, alteori dorim sa alegem varianta cea mai comoda, atunci cand nu este o problema urgenta. Cele mai frecvente motive pentru care putem contacta serviciul de relatii cu clientii sunt:

  • Probleme (lipsa semnal sau semnal slab, trafic de date redus, intreruperi in timpul convorbirilor, etc.) telefonie mobila / internet mobil;
  • Serviciul de internet 3G/ 4G/ 4G+ nefunctional;
  • Probleme aplicatii mobile / TV (MyVodafone, 4GTV+, Zonga, HBO GO, Vodafone Message +, Vodafone Meteo, Vodafone Call+, etc.)
  • Serviciul VoLTE,nefunctional;
  • Probleme / informatii facturi / plati;

In general, Vodafone este un operator de telecomunicatii fara probleme foarte mari pe partea de relatii cu clientii, serviciile sunt calitative desi au un pret mai ridicat decat cele ale altor operatori. Pe partea de portare au avut in trecut intarzieri/ probleme unori insa nimic care sa nu poata fi rezolvat.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Modalitatile de contactare serviciul de relatii cu clientii Vodafone sunt:

  1. Apel telefonic. Avem urmatoarele variante de apelare a serviciului de relatii cu clientii:
  • *222 / 0372022222 – aici se poate rezolva orice problema fie prin ghidul Andreea, fie discutand cu un operator. Apelul la *222 este gratuit din reteaua Vodafone iar apelul la 0372022222 este gratuit din reteaua Vodafone atat din tara cat si din Roaming.
  • *777 / 0372027777 – aici se poate rezolva orice problema legata de serviciul de internet mobil (date) atat prin ghidul Andreea cat si prin operatori. Apelul la *777 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *224 / 0372022244 – aici se poate afla orice informatie legata de facturi / plati prin ghidul Andreea sau discutand cu un operator. Apelul la *224 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *221 – situatii / probleme legate de contracte ale persoanelor juridice / abonamentelor business. Putem afla informatii prin ghidul Andreea sau putem discuta cu un operator. Apelul catre *221 este gratuit.
  • *228 / 0372022258 – aici se pot rezolva situatii de urgenta (blocari / deblocari cartele sim, deblocare cod PUK cartel in caz de PIN introdus gresit). Apelul este gratuit din reteaua Vodafone catre ambele numere.
  • *555 – acesta este departamentul de relatii cu clientii, numar cu acces rapid la operatori. Este non stop iar tariful este 0.65 euro / apel cu TVA inclus, indiferent de durata apelului.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Numerele *555 si *221 sunt non stop iar la restul numerelor ghidul Andreea are program non stop (robot interactiv) iar operatorii au program de luni – vineri 08:00-22:00 si sambata – duminica 08:00-18:00.

  1. Formular online. Pentru a completa un formular online trebuie sa accesam site-ul oficial Vodafone.ro – Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite email.
  2. E-mail. Putem trimite e-mail, in functie de tipul contractului, la persoane.fizice_ro @vodafone.com sau persoane.juridice_ro @vodafone.com.
  3. Facebook. Pentru a sesiza o problema, putem trimite un mesaj paginii oficiale Vodafone Romania (@vodafonero).
  4. Forum Softpedia.In caz ca avem probleme si avem un cont pe forumul Softpedia, avem Vodafone_Helper care ofera asistenta postarilor de pe aria de telecomunicatii Vodafone.
  5. Puncte de prezenta / magazine. Avem varianta de a ne prezenta in unul din magazinele Vodafone, lista complete aflandu-se pe site-ul oficial.
  6. Scrisoare. Putem scrie o scrisoare in atentia departamentului de relatii cu clientii cu destinatia mentionata pe site.

Cum putem rezilia abonamentele retelei Vodafone?

In reteaua Vodafone, rezilierea contractului se poate face in unul din punctele Vodafone sau contactand serviciul de relatii cu clientii Vodafone; Atentie: notati numarul de inregistrare deoarece se obisnuieste intarzierea primirii unui raspuns cand este vorba de rezilierea contractului;

Cum se face suspendarea temporara a serviciilor Vodafone?

Suspendarea serviciilor Vodafone se poate face pe o perioada de maxim 3 luni, conditia fiind sa avem abonamentul activ de minim 6 luni. Putem solicita suspendarea abonamentului Vodafone la serviciul de relatii cu clientii Vodafone sau intr-un showroom Vodafone.

Desi nu avem foarte multe metode de a interactiona cu departamentul de relatii cu clientii Vodafone, serviciul interactiv prin ghidul Andreea este foarte usor de utilizat, putand sa ne rezolve majoritatea problemelor.

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil;

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Telekom.

Update 23.04.2020: Pentru serviciile fixe Vodafone adresa e-mail este persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

552 COMENTARII

  1. Dupa ceva timp de cand sunt tot mai multe probleme tehnice la Vodafone, da Vodafone, acea companie care se lauda ca a adus prima in Bucuresti 5G. Numai ca nu a fost suficient ca serviciile proaste, erau doar in aceasta companie, a mai achizitionat si UPC, companie pe care cel putin aici in zona sector 6 Bucuresti, a adus-o pe cea mai joasa cota de cand se stie. De mai bine de 3 saptamani, au aparut probleme, intreruperi de ore intregi in furnizarea serviciilor, iar din 28-07.20, intreruperile sunt zilinice, ore intregi si chiar de 2-3 ori pe zi.

    Cum poti tu Vodafone sa iei o infrastructura la cheie, in care in 4 ani au fost 4 intreruperi, si sa o faci varza cu intreruperi zilnice de cateva ore, adica chiar si de 8 ore. Sa nu imi spuneti sa fac sesizari, ca am facut, am o hartie plina cu numere de la sesizarile facute. Ei si ce daca am facut, eu raman cu sesizarile si serviciile proaste si Vodafone cu banii, ca abonamentul e platit la zi. Sunt client al aceste companii de vreo 15 ani, de cand era Conex, la UPC de vreo 12 ani, am platit abonamente, dar compania ramane cu aceiasi mentalitate proasta, Preturi mari si servicii proaste. Va mai laudati ca vreti ca sa ajutatii copiii in scoala online, pai cum faceti asta, doar incasand donatii, ca serviciile sunt sub orice critica. Pai nu aveti semnal pe mobil aici in Bucuresti, in sectorul 1, nu vorbesc in casa, ci in curte, nu este semnal sa te poti conecta la net pe mobil, iar tu vrei sa se faca scoala online. Cu seviciile de la voi? Mergeti in satele din Moldova si Ardeal si vedeti ce servicii aveti si ce semnal, ca poti avea serviciu voce doar la poarta, sau acolo se vor face orele, ca in casa nu intra semnalul. Chiar asa, cand rezolvati problemele din Bucuresti, str. *, sau trebuie sa ne mutam la alte companii, pentru servicii de calitate, ca bani stiti sa cereti.

    • Lipsa semnalului nu are treaba cu lipsa creditului. In zona in care sunteti nu aveti o acoperire buna a vodafon-ului. Daca nu mai aveti credit nu mai puteti suna insa ar trebui sa puteti primi apeluri. Luati legatura cu ei si explicati-le problema. Contactati-i pe pag de Facebook Vodafone Romania.

  2. Buna ziua,
    Am fost la casieria upc vodafone si pe data de 2 si pe data de 3 iulie am plarit serviciile upc/vodafone si am fost dezamagit/inervat de colegul dvs (unicul barbat) din acel centru de Bucuresti str Ciresoaia sau b dul Gloriei ptr ca:
    – vorbeste urat cu clienti, motivul, clientul care platea un serviciu mirosea si i a adresat vorbe pe care eu nu mi a si permite sa le adresez cuiva in varsta si care vine sa mi dea bani. „Nu te aseza, esti murdar, mirosi, sa te speli, sa nu mai vi aici niciodata”
    – a mai venit o doamna tot in etate si i s a adresat urat, ” haide da mi marunt, vad eu in portofel ca ai marunt…” clienta la + 65 ani
    – lucratorul nu poarta masca pe gura/nas.
    Cele spuse de mine pot fi verificate pe camerele video care sunt instalate in caserie.
    Va rog sa ma anuntati ce masuri a ti luat.
    client vechi cu 3 abonamente voce si 2 abonamente tv si fix

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Vodafone.
      Pentru aceasta situatie va recomand sa faceti o sesizare pe site-ul Vodafone – sectiunea Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite un e-mail

    • Acest site nu reprezinta Vodafone ci ofera doar informatii. Insistati nu aveti ce face. *555 este numarul care face legatura rapida cu un operator insa este contracost.

  3. De cand UPC a SARIT la Vodafon, e foarte slab -tot sistemul.
    Inainte era ok totul, acum…….lasa de dorit absolut tot, mereu sunt defectiuni,va jucati si schimbati cu grila de programe care cum se vrea.
    La un operator trebuie asteptat 30 de minute????? Pe bune???

  4. Prin prezenta va rugam a demontat toate cablurile montate pe imobilul din Timisoara str.* nr.* in vederea repararii si rezugravirii fatade.
    Mentionam ca Primaria Timisoara ne obliga de a demonta toate instalatiile parazitare de pe fatada imobilui. Din cauza intarzierii inceperii lucrarilor am fost sanctionati cu marirea impozitului cu 400 %.
    Lucrarile de reabilitare a lucrarilor vor incepe in ziua de 25 iulie 2.020, iar personalul care executa lucrarile nu raspunde pentru eventualele intreruperi. Fatada imobilului este plina cu cabluri , multe din ele fiind abandonate de multi ani si noi nu cunoastem care sunt ale Dvs.
    Reprezentant proprietar imobil
    cu stima *** Mihai

  5. BUNA ZIUA.
    Am urmatorul cont client *****.
    rog trimiteti pe e-mailul prezent copii facturi emise pentru contul de mai sus pentru perioada 01.2018.- 31.12.2018.
    multumesc

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Vodafone.
      Va recomand sa luati legatura cu cei de la Vodafone pentru aceste facturi, gasiti in articol modalitatile prin care puteti face acest lucru.

  6. buna ziua. cu ceva timp in urma am facut o sesizare precum mi-sa furat ruteru si sa fie suspendat abonamentul, deoarece nu am cum sa folosesc internetul. Am fost si la o agentie vodafon si am facut o declaratie ptr suspendare ,deoarece am fost informat ca nu pot primi un nou ruter . Dar i-mi vine in fiecare luna factura cu costul abonamentului pe care nul folosesc .Rog sa fiu informat in ce baza se emite factura daca abonamentul este suspendat.Multumesc

    • Buna ziua,
      Ar fi trebuit sa luati o noua cartela pentru a utiliza acest serviciu sau sa reziliati abonamentul. Va recomand sa luati o decizie in acest sens si sa ii contactati pe cei de la Vodafone. Noi nu avem nicio legatura cu ei.

  7. Buna ziua. Am facut cu ceva timp in urma un cont pe myvodafone si recent dorind sa accesez contul pentru a vedea factura mea nu mai imi este recunoscut contul. Am incercat sa creez un cont nou cu aceeasi adresa de e mail dar primesc acelasi raspuns mereu: email incorect.Va multumesc pentru atentia acordata.

  8. Bună ziua. Vă rog să-mi spuneți dacă se pot bloca în vre-un fel numere de tf. din afara țării. Mă tot sună diverse numere care au prefix (bănuiesc) +977. Bineînțeles că nu am răspuns, dar am nepoți care o pot face. Mulțumesc pentru ajutor.

    • Buna ziua,
      Daca aveti un smartphone, ar trebui sa aveti o optiune prin care sa blocati numerele care va apeleaza insa pe majoritatea telefoanelor se poate bloca fiecare numar care v-a apelat, nu se pot bloca toate apelurile internationale primite.
      Ce model de telefon aveti?
      Voi verifica in detaliu si voi publica un articol prin care vom vedea in ce masura se pot bloca numerele internationale.

  9. Solicit deblocare telefon . FFF ciudat mi se spune ca nu am platit factura . Un operator Vodafone mi-a cofirmat ca nu am datorie .Dupa doua zile adica in 26 iunie 2020 am blocat telefonul . SUnt hotarata sa cer rezilierea contractului . Am platit la timp factura . Nu are nimeni voie sa-mi puna la incercare sanatatea . Rusine . Vodafone !

    • Daca operatorul Vodafone v-a spus ca nu aveti datorie, ce vi s-a spus ca vor face pentru reconectarea serviciului? Trebuie sa discutati la ei privind aceasta situatie, noi nu suntem de la Vodafone.

  10. Buna ziua ,am plecat in spania cu cartela re romania am avut opțiunea cu 15 euro dar cartela mi sa blocat va rog daca puteți să faceți ceva numărul este 0*****

    • Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call center la nr *222 sau 037 20 22222. Sau pentru blocari cartele 0372 0222 58. Sau mesaj privat pe pagina de Facebook Vodafone Romania.

    • Buna ziua,
      Ce optiune ati avut mai exact? Este cartela prepay cu optiunea RED 14? Din cate vad, optiunile Vodafone cu roaming sunt de 1, 4, 15 respectiv 35 euro, ceea ce inseamna ca e posibil sa nu aveti activa o optiune cu roaming.

  11. Buna ziua! Sunt ***** din Botosani si am o problema legata de serviciile dumneavoastra. Am fost clienta vodafone, nume **( sunt *** dupa casatorie), cu 2 numere de telefon care au deservit mie si tatalui meu. Intrucat , tatal meu a decedat in 2012, am fost la sucursala din Botosani rugand pe angajatul dumneavoastra sa rezilieze contractul cu firma Vodafone. Ce a facut nu-mi explic pentru ca acest lucru nu s-a intamplat! N-am stiut de acest fapt pana saptamana trecuta cand am primit un mesaj de la banca unde am card ca plata catre Vodafone de 26,60lei a fost efectuata cu succes. Pe 22 06a.c. am fost la sediul din Botosani -Vodafone exprimandu-mi mirarea vis-a-vis de cele aflate. Uimirea si mai mare a fost ca eu inca figurez la firma dumneavoastra cu cele 2 numere de telefon(al meu si al tatalui decedat), si ca contractul n-a fost reziliat. Acum, pot sa stiu si eu cine se face vinovat de toata aceasta nebuloasa?? ( se poate urmari ca din 2012 nu mai apar cu nici-un apel dat sau alt serviciu facut de pe telefoane).Cine imi acopera timp de 8 ani acesti bani opriti abuziv din contul meu personal pentru niste servicii renuntate de mine si neonorate la cererea mea de angajatul dumneavoastra problema! Facand un calcul sunt aproximativ 2600 lei retrasi in toti acesti 8 ani ca un „furt” de firma dumneavoastra! In speranta ca aveti luciditatea si acuratetea gandirii sper sa gasiti o rezolvare la aceasta situatie, problema pe care nu mi-am dorit-o. Multumesc!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Vodafone.
      Gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.
      Insa, nu cred ca vor putea verifica ce s-a intamplat acum 8 ani, de regula se ofera un act semnat de client ca dovada.

  12. buna ziua
    mă puteți ajuta va rog frumos
    am încărcat cartela cu 5 euro, și am activat opțiunea de roaming cu 4 euro și mia arătat că am activat opțiunea, acum când am dat la *123# îmi arata că mai am 1,90 de ce
    normal trebuia sa îmi arate cum am încărcat cu 4 euro

    • Buna seara, va afiseaza creditul ramas, nu va afiseaza costul extraoptiunii. De exemplu, daca aveti 6 euro pe cartela si activati o optiune de 4 euro, va arata la creditul ramas ca mai aveti 2 euro.

  13. Bună ziua nu am semnal nici TV, nici internet. Stau în sectorul 5 strada *
    E atreia oara când dispare semnalul de când am fost trecut abuziv la Vodafone

  14. SA VA FIE RUSINE! In data de 02.06.2020 am achitat prin card suma de 30 lei pentru incaracrea tel. cu nr. 07*****, tip tranzactie. *****. Daca in cel mai scurt timp nu-mi returnati banii sau incaracti telefonul anunt PROTECTIA CONSUMATORULUI si INTERPOL Romania pentru infractiuni informatice.ce este aceasta bataie de joc la adresa romanilor, nu aveti niciun nr. te telefon unde sa fiti contactati doar peste tot intra ROBOTUL.

    • Noi nu suntem de la Vodafone.

      Sunand la relatii cu clientii Vodafone trebuie sa urmati pasii indicati de robotul telefonic. Daca nu reusiti acest lucru, puteti face o sesizare online pe pagina Facebook Vodafone Romania, la adresa e-mail persoanefizice_fix_tv@vodafone.com sau pe site-ul Vodafone in sectiunea Asistenta.

  15. Soțul meu , ****** având codul **** și nr de telefon 07****** a primit vineri 22/ 05 la ora 20.42 un mesaj de la Vodafone cu următorul conținut,,La data

      • ,,La data de 2020-05-22, 17:52:58 ai consumat 1 pachete de 10 SMS grupa 1 internaționale cu prețul 0,84 euro fiecare .Te informăm că fiecare pachet suplimentar este 0,84 euro “. Soțul meu nu a trimis niciun SMS național sau internațional , ca urmare nu are de gând sa achite suma menționată !

          • Mulțumesc , dar înainte de a trimite reclamația la Dvs am trimis-o pe la ora 11 la Vodafone de pe tableta soțului . La ora 11 .30 mesajul cu conținutul respectiv dispăruse de pe telefonul soțului ! FOARTE CURIOS !
            In reclamația trimisa la Vodafone soțul solicita și adresele precum si conținutul mesajelor pe care ( chipurile ) le-ar fi trimis !

          • Cei de la Vodafone nu va pot sterge conversatia pe care le-ati trimis-o. Probabil a fost o eroare de retea si nu s-a trimis mesajul.
            Continutul mesajelor nu o sa vi-l ofere niciun operator insa vi se poate spune catre ce numar s-a trimis SMS, data si ora.

          • Când am spus că a fost șters mesajul m-am referit la cel de vineri , pus între ghilimele , care a dispârut la câteva minute după ce soțul a trimis reclamația , nu vineri , nu sâmbătă , nu duminică . Mă întreb dacă n-as fi reclamat , pot sa cred ca rămânea acolo mesajul și soțul era bun de plată ? Ceva e putred la Vodafone !
            Regret că nu ne-a dat în minte să fotografiem mesajul primit de la Vodafone , dacă până acolo s-a ajuns .Vă mulțumesc mult pentru disponibilitate , căci altminteri e un adevârat coșmar să intri în legătură cu Vodafone !

          • Daca nu primiti un raspuns favorabil de la Vodafone, puteti face o sesizare la ANPC in acest sens, dar veti avea nevoie de numarul sesizarii de la Vodafone.

    • Buna ziua, daca e vorba de servicii mobile Vodafone, trebuie sa sunati la relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222 si oferiti comenzi vocale scurte privind situatia dvs.

  16. Noua aplicatie este varză. Nu mă pot loga decit cu dezinstalare apoi instalarea aplicației. Nu pot avea acces la facturi, istoric, cont client. În afara de minute și GB celelalte sint restricționat. Cine reglementează accesul la datele mele. vă rog să vă rezolvați problemele. Nu este o aplicație mai greuaie și inaccesibila.

    • Acest site nu reprezinta Vodafone ofera doar informatii. Puteti lua legatura cu Vodafone la nr relatii clientii ori online pe Facebook Vodafone Romania si sa le comunicati problema dvs.