Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

Uneori se intampla sa avem nevoie de o modalitate rapida de a contacta serviciul de relatii cu clientii Vodafone, alteori dorim sa alegem varianta cea mai comoda, atunci cand nu este o problema urgenta.

Cele mai frecvente motive pentru care putem contacta serviciul de relatii cu clientii sunt:

  • Probleme (lipsa semnal sau semnal slab, trafic de date redus, intreruperi in timpul convorbirilor, etc.) telefonie mobila / internet mobil;
  • Serviciul de internet 3G/ 4G/ 4G+ nefunctional;
  • Probleme aplicatii mobile / TV (MyVodafone, 4GTV+, Zonga, HBO GO, Vodafone Message +, Vodafone Meteo, Vodafone Call+, etc.)
  • Serviciul VoLTE,nefunctional;
  • Probleme / informatii facturi / plati;

In general, Vodafone este un operator de telecomunicatii fara probleme foarte mari pe partea de relatii cu clientii, serviciile sunt calitative desi au un pret mai ridicat decat cele ale altor operatori. Pe partea de portare au avut in trecut intarzieri/ probleme unori insa nimic care sa nu poata fi rezolvat.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Modalitatile de contactare serviciul de relatii cu clientii Vodafone sunt:

  1. Apel telefonic. Avem urmatoarele variante de apelare a serviciului de relatii cu clientii:
  • *222 / 0372022222 – aici se poate rezolva orice problema fie prin ghidul Andreea, fie discutand cu un operator. Apelul la *222 este gratuit din reteaua Vodafone iar apelul la 0372022222 este gratuit din reteaua Vodafone atat din tara cat si din Roaming.
  • *777 / 0372027777 – aici se poate rezolva orice problema legata de serviciul de internet mobil (date) atat prin ghidul Andreea cat si prin operatori. Apelul la *777 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *224 / 0372022244 – aici se poate afla orice informatie legata de facturi / plati prin ghidul Andreea sau discutand cu un operator. Apelul la *224 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *221 – situatii / probleme legate de contracte ale persoanelor juridice / abonamentelor business. Putem afla informatii prin ghidul Andreea sau putem discuta cu un operator. Apelul catre *221 este gratuit.
  • *228 / 0372022258 – aici se pot rezolva situatii de urgenta (blocari / deblocari cartele sim, deblocare cod PUK cartel in caz de PIN introdus gresit). Apelul este gratuit din reteaua Vodafone catre ambele numere.
  • *555 – acesta este departamentul de relatii cu clientii, numar cu acces rapid la operatori. Este non stop iar tariful este 0.65 euro / apel cu TVA inclus, indiferent de durata apelului.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Numerele *555 si *221 sunt non stop iar la restul numerelor ghidul Andreea are program non stop (robot interactiv) iar operatorii au program de luni – vineri 08:00-22:00 si sambata – duminica 08:00-18:00.

  1. Formular online. Pentru a completa un formular online trebuie sa accesam site-ul oficial Vodafone.ro – Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite email.
  2. E-mail. Putem trimite e-mail, in functie de tipul contractului, la persoane.fizice_ro @vodafone.com sau persoane.juridice_ro @vodafone.com.
  3. Facebook. Pentru a sesiza o problema, putem trimite un mesaj paginii oficiale Vodafone Romania (@vodafonero).
  4. Forum Softpedia.In caz ca avem probleme si avem un cont pe forumul Softpedia, avem Vodafone_Helper care ofera asistenta postarilor de pe aria de telecomunicatii Vodafone.
  5. Puncte de prezenta / magazine. Avem varianta de a ne prezenta in unul din magazinele Vodafone, lista complete aflandu-se pe site-ul oficial.
  6. Scrisoare. Putem scrie o scrisoare in atentia departamentului de relatii cu clientii cu destinatia mentionata pe site.

Cum putem rezilia abonamentele retelei Vodafone?

In reteaua Vodafone, rezilierea contractului se poate face in unul din punctele Vodafone sau contactand serviciul de relatii cu clientii Vodafone; Atentie: notati numarul de inregistrare deoarece se obisnuieste intarzierea primirii unui raspuns cand este vorba de rezilierea contractului;

Cum se face suspendarea temporara a serviciilor Vodafone?

Suspendarea serviciilor Vodafone se poate face pe o perioada de maxim 3 luni, conditia fiind sa avem abonamentul activ de minim 6 luni. Putem solicita suspendarea abonamentului Vodafone la serviciul de relatii cu clientii Vodafone sau intr-un showroom Vodafone.

Desi nu avem foarte multe metode de a interactiona cu departamentul de relatii cu clientii Vodafone, serviciul interactiv prin ghidul Andreea este foarte usor de utilizat, putand sa ne rezolve majoritatea problemelor.

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil;

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Telekom.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

332 COMENTARII

    • Avand in vedere ca este duminica, raspund mai greu. Dar pentru a vi se inregistra sesizarea trebuie sa stati in telefon cat este nevoie, pentru rezolvarea problemei dvs. *222 *555 este nr cu acces rapid la un operator. Teoretic au program si duminica de la 08-18 .* 555 este nr taxabil pretul este 0,65 euro centi

    • Trebuie sa suni la relatii cu clientii Vodafone, urmezi pasii necesari pentru a intra in legatura cu un operator si astepti la telefon fara inchizi apelul cat este nevoie. Daca suni, astepti 10 minute, inchizi, suni iar, iti pierzi prioritatea in ceea ce priveste preluarea apelului deoarece sunt preluate cu prioritate avand cei care asteapta cel mai mult, asa cum e logic.

  1. buna searea am o probleme cu semnalul slab si intrerupe convorbire .Acum un an a mers semnalulbun si dupa vijelie si numai merge semnalul optim si sa verifice in com slobozia moara in jud dimbovita si am numarul de telefon 072******** si ca zice un angajat este devine cartela si am schimbat si face tot la fe si verificati antena de emisie de semnal vodafone din tartatesti va multumesc

    • Buna seara,
      Pentru a face o sesizare in privinta semnalului din zona va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone (deranjamente). Gasiti detalii in articolul publicat mai sus.

  2. Doresc adresa de email să fac o reclamație de un an de zile nu am semnal de un an de zile și nu ați făcut nimic Eu am peste 20 ani la Vodafone doresc să-mi reduceți abonamentul la jumătate în luna noiembrie se exprimă contractului cu voi dacă nu luați în considerare crintele mele în noiembrie schimb tot ce am cu voi și mă mut in altă parte

  3. de 150 minute nu reusesc sa stau de vorba cu un oprator ???de ce numai cu roboti???scoate dracu robotul ala nenorocit din priza cu un om nu se poate sta de vorba???sunteti jalnici la capitolul relatii cu clientii am abonament la voi de cind sunteti pe piata romaneasca

    • Acest sait nu reprezinta Vodafone ci ofera informatii. Daca aveti o sesizare de facut nu aveti ce face decat sa asteptati cat este necesar pentru a va prelua un operator si sa va inregistreze sesizarea,si daca este cazul sa va rezolve problema. Ati incercat si pe saitul Vodafone .ro – Asistenta- Contacteaza-ne- Trimite e-maill. Sau pe pagina de facebook Vodafone Romania?

  4. Nu știu cum sa mai procedez, datorită majorărilor făcute de Vodafone în data de 14 iunie am sunat la relații unde am întrebat ce sa întâmplat și operatorul mi-a spus ca pot sa ma trec la cartela fără costuri chiar dak sunt în perioada contractuala și m-au sunat sa îmi facă alte oferte de abonament și a rămas sa ma gândesc sa le dau un răspuns, după care ma suna un alt operator și îmi spune k trebuie sa platesc taxa de 275 euro, ii explic situația sun iarăși la relații cu clienți, îmi spune celalalt operator sa stau fără grija ca nu plătesc taxa și îl rog să nu mai ma sune operatorul Mihai Ionut pt k nu ne înțelegem, dansul îmi spune ca totul este ok și sa aștept sa ma sune o alta colega pt o oferta avantajoasa, între timp colegul sau Mihai Ionuț insista telefonic, a doua zi de pe nr acelui operator ma suna o doamna și îmi spune ca trebuie sa plătesc suma de 275 euro.??? Acesta este abuz, mai ales ca în timpul convorbiri îmi spune k dak nu am acceptat ofertele?!!!

  5. Am fost furat de 50 euro…din cardul meu de prepay de cei de la Vodafone…Vad ca nu vor sa-mi returneze banii furați. Unde ma pot adresa mai departe?

    • Daca ati facut o sesizare la Vodafone si nu ati primit raspuns in maxim 30 de zile (sau ati facut si solutia nu este favorabila) atunci va recomand sa faceti o sesizare la Protectia Consumatorului.

    • Sunati la nr Relatii Clientii *224 sau 03720 222 44 numere gratuite in reteaua Vodafone speciale pentru plati facturi sau online pe saitul Vodafone.ro Asistenta – Contacteaza-ne
      Trimiteti email sau pe pagina de Facebook Vodafone Romania

  6. Buna-Ziua am și eu o problema cu tel. meu nu reușesc sa am semnal a fost restricționat la convorbiri am sunat la *222 mi-au dat drumul la semnal dar eu nu reușesc sa îl fac din setări sa pot sa am semnal dacă îmi spuneți va rog cum sa fac sa pot sa am semnal din nou sunt pe cartela nu pe abonament Mulțumesc frumos

  7. Va rog mult, cred CA Sant pe punctul de a face un ” nervous breakdown”doresc sa contacted Vodafone.. impossibil!
    Cu pot SA intru in legatura directa!
    Am cumparat o tablets in 31.03.2017 la Sighisoara
    Am facut-o cadou unei prietene
    Aventura Vodafone Sighisoara SA inchis, use prietena mea ( 72 ani, CA si mine) a platit de atunci cu regularitate ratele!
    Nu a folisit tableta de loc, DAR nu a putut SA o treaca pe NUMELE Ei!
    Din cauza inchiderii agentiei!
    Aziam primit somatie CA Voi FI Tarata prin Tribunals!
    Cum pot SA rezolv, va rog mult!

  8. Buna ziua
    Sunt o angajata Vodafone
    Dar mi sa incetat contractul din cauza ca in cei 6 luni nu am realizat targhet 100% nici colegii nu au realizat asta poate fi un motiv?

    • Buna seara,
      Depinde ce aveti specificat in contract. Acesta poate fi un motiv pentru incetarea contractului, mai ales daca acel contract era pe perioada determinata.
      Pentru a afla sigur va recomand sa consultati un avocat care va poate oferi un raspuns clar.

  9. buna
    tel meu samsuns s7 ..trimiterea mesajului nu reusit
    cum ?
    te rog ajuta ma , nu mai merge internet date mobile ? am minute si internet
    am pornit iar telefonul
    nu mai merge

    • Doamna Gabriela acest sait nu reprezinta Vodafone pentru confirmarea plati facturi sunati la *224 sau la nr 037 20 222 44. Sunt gratuite in reteaua Vodafon

  10. Buna ziua,
    Vreau sa va semnalizez faptul ca ultima factura nr.35*****/02.06.2019 in valoare de 301,22 RON este nejustificat de mare!Mentionez ca 0 saptamana din luna mai am fost in Tunisia si am avut telefonul blocat, nu am apelat si nici nu am putut fi apelata!Mai mult de atat nu am putut apela nici telefonul sotului care este tot abonat Vodafone.
    Am comunicat in tara numai de pe telefonul sotului nr.07**** iar factura pentru aceeasi perioada este de 109 RON in timp ce factura pentru nr. 07**** este astronomica!
    Va propun deci un simplu exercitiu de gandire si facand comparatia sa trageti concluziile!
    Sper sa analizati aceasta situatie aberanta si sa anulati factura!

    • Doamna Lenuta acest sait nu reprezinta compania Vodafone, ci ofera doar informatii. Pentru a rezolva problema dvs va sugerez sa va prezentati intr-un magazin Vodafone sau sa sunati la nr Relatii Clientii *222 sau 0372022222. Sau nr special pentru facturi si plati *224 sau nr 0372022244 aceste nr sunt gratuite daca sunati din reteaua vodafone.

  11. buna ziua! semnat prelungire vodafone pe 24 luni la un pret imens, red 31 pt a ca mi s a propus un iphone8. inca nu am ridicat telefonul din magazin. cum pot renunta sau avea un abonament mai mic? prefer sa platesc telefonul in full! dar mi se spune ca nu se poate din secunda in care s a semnat/inregistrat chiar cu ei in magazin fiind
    stiti cumva vreo modalitate? mi se pare un abuz, eu nu am aveam nevoie, venisem doar sa mi platesc factura de red11
    multumesc mult

    • Buna seara,
      De ce ati fost de acord cu abonamentul daca era prea mare? E posibil sa nu se poata face nimic fiind o modificare semnata la sediu. Daca sunteti refuzata puteti face o sesizare la Protectia Consumatorului sa le solicitati si lor punctul de vedere.

    • Abonamentul este activ (puteti suna de pe el)?
      Cartela prepay pe care doriti sa o reincarcati inca este activa?
      Ce pasi ati urmat pentru reincarcarea cartelei de pe abonament si unde ati intampinat probleme?

    • Este posibil sa nu urmati pasii corecti la incarcarea cartelei de pe abonament. Pentru a reincarca o cartela vodafon de pe un abonament vodafon urmati pasii urmatori: 1 *100# Ramura Reincarcare. 2 *222 ramura pentru factura puncte si servicii active si apoi ramura Vrei sa reincarci.

  12. Este posibil sa nu pot întra în legătură directa cu un consultant uman Vodafone! Peste tot numai roboti! Ma gindesc sa reziliez contractul!

  13. Conform HCL Consiliul Municipal Pascani Nr. 29/27.02.2019- prevede depunerea pana la 30.05.2019 a declaratiei fiscale pentru salubritate.

    Declaratia se depune in dublu exemplar.( 1 ex- pt. Firma dvs.cu
    nr.inregistrare)

    Atasat la acesta declaratie se anexeaza urmatoarele acte:
    1. copie certificat inregistrare societate- certificata conform cu
    originalul/semnata/stampilata
    2.copie certificat constatator pt fiecare punct de lucru-certificata
    conform cu originalul/semnata/stampilata
    3.copie contract inchiriere sau document din care sa reiasa SPATIUL
    UTIL/ eventual de la ONRC
    4.copie dupa statut/ act de infiintare-
    conform cu originalul/semnata/stampilata

    Declaratia se actualizeaza daca aveti modificari.

    Cu stima,
    inspector Elena Hretu

  14. buna ziua. doresc sa vorbesc cu un cadru de conducere deoare de 3 zile am facut sesizari de defectiune si efectiv mi s.a inchis telefonul in nas si nici problema nu au remediato . va rog respectuos sa ma contactati pe nr de rel 072******. altfel voi actiona in instanta pe civil.

  15. am platit factura pentru abonament cod client ***** in data de 31.05.2019 si acum in data de 04.06.2019 mi s-a suspendat telefonul pentru neplata. Degeaba am incercat sa voebesc la un nr. de telefon
    afisat pe saitul vodafon caci respunde numai robotul care nu vrea sa ia in considerare confirmarea platii ,desi am urmat pasii indicati

  16. Am nr.de tel 072****** si am un aparat Redmi 5.De cateva zile daca incerc sa apelez un nr. sau sunt apelat , dupa cateva secunde se inchide telefonul.Am fost la cateva centre de reparatii GSM si la ALTEX si mi s-a spus ca problema este de la operatorul de telefonie mobila. Ma puteti ajuta?
    Cu multumiri,

    • Aceasta problema nu este cauzata de catre operatorul telecom, este o problema care tine de telefon. Mai exact, din cate am verificat, ar fi cauzata de catre bateria telefonului. O solutie ar putea fi sa epuizati complet la 0% bateria telefonului si sa o incarcati complet la 100%, repetand acest procedeu de 5 ori. In acest fel se face o formatare a telefonului. Operatorul nu va influenteaza in acest fel, daca ar fi din cauza operatorului s-ar inchide doar apelul, nu s-ar inchide telefonul.
      Daca incercati ce v-am spus si tot nu se rezolva, trebuie sa fie verificat telefonul intr-un service, eventual cu o alta baterie.

  17. Buna ziua! As vrea sa trimit o sesizare la vodafone pe email…am trimis pe una ro @vodafone.com…si mi zice ca nu i buna. Puteti sa mi dati alta care ar fi buna? Multumesc!

    • Buna ziua,
      Nu avem o adresa e-mail publica a celor de la Vodafone insa puteti face online o sesizare pe site-ul Vodafone in sectiunea Contact sau pe pagina Facebook Vodafone Romania.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem cei de la Vodafone, doar oferim informatii.
      Daca aveti probleme de taxare/facturare cu Vodafone, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222.

  18. ,MA NUMESC IACOB FLORENTIN SI SANT POSESORUL NR 07***.PE FACTURA AMAI APARUT SI NR073**** PE CARE NU-L CUNOSC DAR IL PLATESC CU15EURO PE LUNA

  19. am solicitat astazi ca sa prelungesc contractul cu vodafon pentru numarul 072******. nu am fost atenta cind operatorul andrei gavrila mi-a spus ca acest numar va fi pe cartela. eu nu doresc sa schimb datele contractului deoarece sunt abonat vodafone din 1987….. am o vechime considerabila si pierd vechimea de abonat gold.
    refuz modificarea abonamentului si revenirea numarului meu 072****** ca abonament !!!! al doilea numar il doresc pe cartele reincarcabila .

    • Noi nu reprezentam compania Vodafone, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta situatie va recomand sa contactati cat mai repede serviciul de relatii cu clientii Vodafone la numarul *222.

  20. Din anul 2000 am un numar Vodafone pe cartela reancarcabila. Aveam activata de mult timp extraoptiunea cu 6 euro. La sfarsitul perioadei, chiar daca nu cumparam imediat credit, odata ce faceam aceasta, extraoptiunea aleasa de mine se activa automat. Pana aceasta saptamana cand am intarziat o singura zi achizitionarea unei cartele valorice, iar ce a urmat dupa asta este de tot rasul. Dupa ce am re-incarcat, mi-a fost activat doar un bonus de 50.000 MB. Cu alte cuvinte, nu pot face absolut nimic cu telefonul pentru ca desii am incarcat 6 euro, acesti bani s-au dus doar pentru cei 50.000 de MB. Pei oameni buni, daca folosesc extraoptiunea cu 6 euro de mai bine de un an si luna dupa luna chiar daca intarzii, aceast optiune este/a fost activata automat, de ce trebuie sa platesc alti 6 euro si sa-mi reactivez aceeasi optiune??? spuneti ca activarea extraoptiunilor se face lunar, la fiecare incarcare!!! nu procedati ca niste hoti. Practic, eu trebuie sa platesc 12 euro pt a activa o optiune de 6 euro… Mie mi se pare un gen de hotie tipic romaneasca… pentru o suma de tot rasul… pacat ca sunteti cei mai vechi pe piata din Romania si faceti mizerii de genul asta…