Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

Uneori se intampla sa avem nevoie de o modalitate rapida de a contacta serviciul de relatii cu clientii Vodafone, alteori dorim sa alegem varianta cea mai comoda, atunci cand nu este o problema urgenta. Cele mai frecvente motive pentru care putem contacta serviciul de relatii cu clientii sunt:

  • Probleme (lipsa semnal sau semnal slab, trafic de date redus, intreruperi in timpul convorbirilor, etc.) telefonie mobila / internet mobil;
  • Serviciul de internet 3G/ 4G/ 4G+ nefunctional;
  • Probleme aplicatii mobile / TV (MyVodafone, 4GTV+, Zonga, HBO GO, Vodafone Message +, Vodafone Meteo, Vodafone Call+, etc.)
  • Serviciul VoLTE,nefunctional;
  • Probleme / informatii facturi / plati;

In general, Vodafone este un operator de telecomunicatii fara probleme foarte mari pe partea de relatii cu clientii, serviciile sunt calitative desi au un pret mai ridicat decat cele ale altor operatori. Pe partea de portare au avut in trecut intarzieri/ probleme unori insa nimic care sa nu poata fi rezolvat.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Modalitatile de contactare serviciul de relatii cu clientii Vodafone sunt:

  1. Apel telefonic. Avem urmatoarele variante de apelare a serviciului de relatii cu clientii:
  • *222 / 0372022222 – aici se poate rezolva orice problema fie prin ghidul Andreea, fie discutand cu un operator. Apelul la *222 este gratuit din reteaua Vodafone iar apelul la 0372022222 este gratuit din reteaua Vodafone atat din tara cat si din Roaming.
  • *777 / 0372027777 – aici se poate rezolva orice problema legata de serviciul de internet mobil (date) atat prin ghidul Andreea cat si prin operatori. Apelul la *777 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *224 / 0372022244 – aici se poate afla orice informatie legata de facturi / plati prin ghidul Andreea sau discutand cu un operator. Apelul la *224 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *221 – situatii / probleme legate de contracte ale persoanelor juridice / abonamentelor business. Putem afla informatii prin ghidul Andreea sau putem discuta cu un operator. Apelul catre *221 este gratuit.
  • *228 / 0372022258 – aici se pot rezolva situatii de urgenta (blocari / deblocari cartele sim, deblocare cod PUK cartel in caz de PIN introdus gresit). Apelul este gratuit din reteaua Vodafone catre ambele numere.
  • *555 – acesta este departamentul de relatii cu clientii, numar cu acces rapid la operatori. Este non stop iar tariful este 0.65 euro / apel cu TVA inclus, indiferent de durata apelului.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Numerele *555 si *221 sunt non stop iar la restul numerelor ghidul Andreea are program non stop (robot interactiv) iar operatorii au program de luni – vineri 08:00-22:00 si sambata – duminica 08:00-18:00.

  1. Formular online. Pentru a completa un formular online trebuie sa accesam site-ul oficial Vodafone.ro – Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite email.
  2. E-mail. Putem trimite e-mail, in functie de tipul contractului, la persoane.fizice_ro@vodafone.com sau persoane.juridice_ro @vodafone.com.
  3. Facebook. Pentru a sesiza o problema, putem trimite un mesaj paginii oficiale Vodafone Romania (@vodafonero).
  4. Forum Softpedia.In caz ca avem probleme si avem un cont pe forumul Softpedia, avem Vodafone_Helper care ofera asistenta postarilor de pe aria de telecomunicatii Vodafone.
  5. Puncte de prezenta / magazine. Avem varianta de a ne prezenta in unul din magazinele Vodafone, lista complete aflandu-se pe site-ul oficial.
  6. Scrisoare. Putem scrie o scrisoare in atentia departamentului de relatii cu clientii cu destinatia mentionata pe site.

Cum putem rezilia abonamentele retelei Vodafone?

In reteaua Vodafone, rezilierea contractului se poate face in unul din punctele Vodafone sau contactand serviciul de relatii cu clientii Vodafone; Atentie: notati numarul de inregistrare deoarece se obisnuieste intarzierea primirii unui raspuns cand este vorba de rezilierea contractului;

Cum se face suspendarea temporara a serviciilor Vodafone?

Suspendarea serviciilor Vodafone se poate face pe o perioada de maxim 3 luni, conditia fiind sa avem abonamentul activ de minim 6 luni. Putem solicita suspendarea abonamentului Vodafone la serviciul de relatii cu clientii Vodafone sau intr-un showroom Vodafone.

Desi nu avem foarte multe metode de a interactiona cu departamentul de relatii cu clientii Vodafone, serviciul interactiv prin ghidul Andreea este foarte usor de utilizat, putand sa ne rezolve majoritatea problemelor.

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil;

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Telekom.

Update 23.04.2020: Pentru serviciile fixe Vodafone adresa e-mail este persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

618 COMENTARII

  1. Bună ziua. Doresc să vă spun că sunt nemulțumită de faptul că „uitați ” mereu să-mi trimiteți factura de plată. Trebuia să primesc mesajul în data de 20 iar acum este 24 ianuarie și….nimic. Vreau să vă rog să modificați data de 20 a fiecărei luni în data de 15 a fiecărei luni și să fiți mai operativi. Mulțumesc.

  2. verificati plata ab pe luna dec.2020 efectuata pe data de 07.12.20,val.75.74,chitanta nr ****,in acceasi data s-a incheiat un nou contract pe accelasi nume si aceeasi adresa un pic mai avantajos ptr mine,66 lei .PE LUNA DEC 2020 AM ACHITAT 75.74 LEI,AZI AM ACHITAT PE LUNA IAN.2021 SUMA DE 66LEI,nu am nicio o restanta la vodafone si va rog sa nu imi mai trimite-ti mesaje ptr neachitarea serviciilor prestate de d-vs.

  3. vodafone incalca f des drepturile clientilor . le platesti iti trimit oferta si a doua zi te trezesti ca nu mai ai nimic din ce tiau oferit prin oferta. asta e o infractiune de inselaciune si furt. te chinui cu ANDREEA LOR IN ZADAR SI NU POTI REZOLVA PROBLEMA . ITI DAU UN NR. DE URGENTA TAXABIL , DAR CU CE SA SUNI CAND ANTERIOR EI TI AU FURAT CREDITUL . DECI DOSAR PENAL CA SA FIE INVATATI MINTE SA NU MAI ABUZEZE DE ROMAN.

  4. am platit in decembrie 2020 ultima rata pentru achizitionarea unui telefon insusit de un angajat al dvs si platit de mine timp de 24 de luni.telefon *******

  5. Rog pe cel care cunoaste numele si e-mailul unui director ( de preferat directorul tehnic ) din cadrul societatii Vodefone Romania sa mi le comunice si mie . Multumesc anticipat .

  6. buna ziua, numele meu este Silvia,sun abonat al Vodavon preluat din UPC, de can s-a facut aceasta preluare a companiei vesnic,dar vesnic am probleme cu reteaua. Am facut nenumarate sesizari,dar totul nu functioneaza mai mult de 10 zile integral ca iar incep problemele de semnal,ba internet ba tv. Am ajuns in situatia de a ma muta la o alta companie desi aii platesc abonament de ciraca 15 ani. cum credeti ca se poate functiona in astet fel ezastruos. doresc un raspuns din partea companiei.
    toata vara am facut reclamatii din 10 in10 zile cel mult. au schimbat mufele prin casa de nenumarate ori, s-a venit la stalpul de pe strada la fel,ce se mai poate face????????????????
    va rog,asstept un raspuns.
    Timpul de asteptare la un consilier depaseste 45 minute, ceti ca este normal.
    Pentru ce platesc 100 lei in fiecare luna?
    Revolta mea este maxima

    • Buna seara,
      Nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile sau sa va mutati la alt operator.
      Cat despre timpul de asteptare, depinde de perioada, si la alti operatori se asteapta foarte mult in asteptare.

  7. Sunt sunat in ultimul timp de pe numere de telefon din Regatul Unit.Nu am raspuns,am fost la un centru vodafone si am fost sfatuit sa apelez la -relatii cu clientii-.Am blocat pe telefonul meu numerele care m-au apelat dar dupa o saptamna am fost din nou apelat.
    Iata numerele respective daca este necesar : 0044.151947**** si 0044.741835****
    Ce pot face in aceasta situatie ?Ma puteti ajuta ?
    Va multumesc,
    ***** ***Sorin