Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone.

Uneori se intampla sa avem nevoie de o modalitate rapida de a contacta serviciul de relatii cu clientii Vodafone, alteori dorim sa alegem varianta cea mai comoda, atunci cand nu este o problema urgenta. Cele mai frecvente motive pentru care putem contacta serviciul de relatii cu clientii sunt:

  • Probleme (lipsa semnal sau semnal slab, trafic de date redus, intreruperi in timpul convorbirilor, etc.) telefonie mobila / internet mobil;
  • Serviciul de internet 3G/ 4G/ 4G+ nefunctional;
  • Probleme aplicatii mobile / TV (MyVodafone, 4GTV+, Zonga, HBO GO, Vodafone Message +, Vodafone Meteo, Vodafone Call+, etc.)
  • Serviciul VoLTE,nefunctional;
  • Probleme / informatii facturi / plati;

In general, Vodafone este un operator de telecomunicatii fara probleme foarte mari pe partea de relatii cu clientii, serviciile sunt calitative desi au un pret mai ridicat decat cele ale altor operatori. Pe partea de portare au avut in trecut intarzieri/ probleme unori insa nimic care sa nu poata fi rezolvat.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Modalitatile de contactare serviciul de relatii cu clientii Vodafone sunt:

  1. Apel telefonic. Avem urmatoarele variante de apelare a serviciului de relatii cu clientii:
  • *222 / 0372022222 – aici se poate rezolva orice problema fie prin ghidul Andreea, fie discutand cu un operator. Apelul la *222 este gratuit din reteaua Vodafone iar apelul la 0372022222 este gratuit din reteaua Vodafone atat din tara cat si din Roaming.
  • *777 / 0372027777 – aici se poate rezolva orice problema legata de serviciul de internet mobil (date) atat prin ghidul Andreea cat si prin operatori. Apelul la *777 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *224 / 0372022244 – aici se poate afla orice informatie legata de facturi / plati prin ghidul Andreea sau discutand cu un operator. Apelul la *224 este gratuit din reteaua Vodafone.
  • *221 – situatii / probleme legate de contracte ale persoanelor juridice / abonamentelor business. Putem afla informatii prin ghidul Andreea sau putem discuta cu un operator. Apelul catre *221 este gratuit.
  • *228 / 0372022258 – aici se pot rezolva situatii de urgenta (blocari / deblocari cartele sim, deblocare cod PUK cartel in caz de PIN introdus gresit). Apelul este gratuit din reteaua Vodafone catre ambele numere.
  • *555 – acesta este departamentul de relatii cu clientii, numar cu acces rapid la operatori. Este non stop iar tariful este 0.65 euro / apel cu TVA inclus, indiferent de durata apelului.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Numerele *555 si *221 sunt non stop iar la restul numerelor ghidul Andreea are program non stop (robot interactiv) iar operatorii au program de luni – vineri 08:00-22:00 si sambata – duminica 08:00-18:00.

  1. Formular online. Pentru a completa un formular online trebuie sa accesam site-ul oficial Vodafone.ro – Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite email.
  2. E-mail. Putem trimite e-mail, in functie de tipul contractului, la persoane.fizice_ro@vodafone.com sau persoane.juridice_ro @vodafone.com.
  3. Facebook. Pentru a sesiza o problema, putem trimite un mesaj paginii oficiale Vodafone Romania (@vodafonero).
  4. Forum Softpedia.In caz ca avem probleme si avem un cont pe forumul Softpedia, avem Vodafone_Helper care ofera asistenta postarilor de pe aria de telecomunicatii Vodafone.
  5. Puncte de prezenta / magazine. Avem varianta de a ne prezenta in unul din magazinele Vodafone, lista complete aflandu-se pe site-ul oficial.
  6. Scrisoare. Putem scrie o scrisoare in atentia departamentului de relatii cu clientii cu destinatia mentionata pe site.

Cum putem rezilia abonamentele retelei Vodafone?

In reteaua Vodafone, rezilierea contractului se poate face in unul din punctele Vodafone sau contactand serviciul de relatii cu clientii Vodafone; Atentie: notati numarul de inregistrare deoarece se obisnuieste intarzierea primirii unui raspuns cand este vorba de rezilierea contractului;

Cum se face suspendarea temporara a serviciilor Vodafone?

Suspendarea serviciilor Vodafone se poate face pe o perioada de maxim 3 luni, conditia fiind sa avem abonamentul activ de minim 6 luni. Putem solicita suspendarea abonamentului Vodafone la serviciul de relatii cu clientii Vodafone sau intr-un showroom Vodafone.

Desi nu avem foarte multe metode de a interactiona cu departamentul de relatii cu clientii Vodafone, serviciul interactiv prin ghidul Andreea este foarte usor de utilizat, putand sa ne rezolve majoritatea problemelor.

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil;

Click aici pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Telekom.

Update 23.04.2020: Pentru serviciile fixe Vodafone adresa e-mail este persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

974 COMENTARII

  1. M-a numesc Dan *******(tel. ******). De mai multe zile, am observat ca unele filme straine (dar si alte posturi din abonamentul meu), nu mai sunt subtitrate in romaneste.
    Precizez ca remote-control-ul meu este uzat si nu se mai disting marcajele. Au refuzat sa-mi dea alta r-control.
    Va rog sa-mi comunicati:
    1. ce-i de facut?
    2. cum puteti sa imi „recuperati”/compensati discomfortul cauzat astfel?
    Va multumesc!

    • Daca nu vi se schimba telecomanda incercati toate butoanele pana dati de butonul subtitrare si activati subtitrarea canalelor . Daca nu va descurcati chemati un tehnician Vodafone sunand la Relatii Clientii.

  2. Buna ziua.
    Ma numesc ***** Alexandru cod client ****** si doresc sa renunt la nr de telefon din abonament tip RED 15 – 07******. Acest numar de telefon nu este folosit.
    Va multumesc
    **** ALEXANDRU
    Mobil 07*********
    e mail **********@hotmail.com

    • Buna ziua , noi nu suntem Vodafone. Pentru a renunta la un abonament titularul trebuie sa faca cerere de reziliere intr-un sediu Vodafone telefonic la Relatii clientii sau online. I se da un nr de inregistrare la cererea depusa si dupa 30 de zile dupa ce plateste ultima factura poate sa se declare scapat de Vodafone.

  3. Vodafone mi-a prelungit abonamentul dar mi-a DUBLAT si valoarea acestuia ( 11 euro),fara a mi se cere consimtamantul.Un angajat al Vodafone mi-a spus ca nu pot opta pentru un abonament de 4 sau 5 euro asa cum am solicitat,deoarece e musai sa cumpar un telefon,altfel nu se poate.Am decis ca impreuna cu toata familia sa ne portam in alta parte,revoltatisi indignati de maniera in care sunt tratati clientii Vodafone.

  4. buna ziua, Sunt Elena ****** ,am avut cartela vodafon dar salariatii vodafon m-au convins ca voi plati mai putin si mi-au facut contract pe nesimtite fara a pomeni numele de contract,nu a foat adevarat ce mi-au zis , am platit mai nult pe acest telefon care il folosesc doar.., la sAT, A FOST AL SOTULUI MEU CARE A DECEDAT.am cerut rezilierea contractului cu vodafon, eu am ci digi 2 contracte si nu am nevoie de inca un contract,nu am primit nici o confimare de la vodafon si nu ma lasa sa incarc cartela.pai ce facem /?/ nu-mi place atitudinea voastra de a racola persoane, le tromboniti pt a extorca de bani.ma consider inselata, indusa in eroare ca pensionar in varsta.nu am semnal aici la sat, zona de munte..degeaba ma poarta prin balarii si nu raspunde.

    • Noi nu suntem Vodafone. Insistati la Relatii Clientii sa vorbiti cu un operator call central. Daca nu reusiti nimic faceti plangere la ANPC.

  5. sistem împuțit, intri pe mîna andreei și nu poți rezolva nimic te plimbă prin bălării , nu ai nici o posibilitate să spui de ce ai sunat .cîteodată te dă lui toby apoi se închide. am sacrificat 1 zi să pot vorbi cu o ființă nu sa putut. iau concediu și fac plîngeri la OPC, la instanță, la ONU, la NATO , la KREMLIN. sunt ținut captiv cu 2 nr. telefon pentru care am cerut reziliere în decembrie, fără rezultat, ei emit facturi. așa ajungi din om normal, la balamuc. asta e țara în care orice nenorocit adus de vînt poate să facă ce vrea.

  6. Sunt un fost client al Dvs. Ultima factura primita avea sold negativ, urmans sa promesc suma de 20 de lei. Mergand la unul dintre magazinele Dvs. (in incinta Auchan 1 Decembrie) o angajata mi-a comunicat ca trebuie sa fac cerere si sa astept 30 de zile. Va intreb: Vi se pare normal sa fac cerere pentru a primi banii mei? Cand am platit facturile nu am facut nicio cerere. De aceea va rog sa va bucurati de suma pe care v-o donez in scopul imbunatatirii serviciilor Dvs.

    • Domnule Cristian noi nu suntem Vodafone. Varianta spusa de angajata Vodafone este cea corecta ( standard) asa se procedeaza in cazul in care nu mai sunteti clientul lor . Pentru a primi bani trebuie facuta o cerere. Daca mai era-ti clientul lor atunci suma de 20 de lei vi se scadea din valoarea facturii urmatoare. Totusi daca doriti sa optineti ceva din acei bani fara sa faceti cerere de returnare . Va sfatuiesc sa merge-ti intr-un magazin Vodafone si sa va luati un produs in valoare de 20 de lei sau daca produsul ales este mai scump da-ti dvs diferenta. Puteti sa va cumparati casti , incarcator sau de ce nu un telefon la liber (mai dati dvs diferenta) Este doar o sugestie prieteneasca de ce sa le donati acea suma? Chiar daca este o suma mica sunt bani dvs.

  7. Ma numesc Ctin sunt presedinte ******. in 24 febr 2023 am portat 8 nr de telefon la RDS -RCS si in continuare ne emiteti factura pe 4 numere 07***** si 07***** si 07****** si 072****** .ultima factura a fost emisa in 20.04 2023 in valuare de 323,92. din 24 febr noi avem deja toate 8 cartele la RDS RCS si platim acolo. va rugam sa actionati in consecinta! telefon 07******! va multumesc !

  8. Inca din 2005 am incheiat pe firma un contract cu Vodafone care s-a desfasurat bine pana acum cand iesind la pensie vreau sa imi pastrez numarul si sa inchei un contract ca persoana fizica,ce acte si unde trebuie sa ma duc in Pitesti ca sa fac acest lucru ?