Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.
Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;
  • Verificare stadiu sesizare depusa;
  • Informatii despre facturi si plati;
  • Sugestii client;
  • Cerere date cu caracter personal;

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414
Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

2684 COMENTARII

  1. Buna seara,
    Locuiesc in Bucuresti-sector 4, am primit in cutia postala un plic cu o notificare de executare ptr. suma de 26,24 lei. Am intrebat la cel mai apropiat centru si am aflat ca debitul apartine unei persoane necunoscute care nu a avut niciodata BI la adresa mea. Este vorba de un contract ptr. telefon mobil incheiat in 2016 la un sediu RCS & RDS, doar in baza declaratiei acelei persoane precum ca ar locui la adresa mea. Cum este posibil sa inchei un contract in baza unei declaratii fara sa ti cont de datele din buletinul solicitantului? Am cerut radierea contractului si mi au cerut contractul de vanzare cumparare al apartamentului, deci eu eram obligata sa fac dovada proprietatii in timp ce acea persoana debitoare care a incheiat un contract cu date false nu a avut nici o problema la incheierea contractului!! Cum pot sa rezolv aceasta situatie

    • Buna seara,
      Se poate semna contract fara sa fie adresa din buletin cea de domiciliu, se completeaza o declaratie pe proprie raspundere ca locuieste acolo. In ceea ce priveste notificarea de executare este pentru acea persoana, nu pentru dumneavoastra. Rezolvarea este simpla, trebuie sa prezentati actul de proprietate, doar titularul contractului poate face rezilierea unui contract al altei persoane, mi se pare normal.
      Daca nu ar permite semnarea abonamentelor pentru alte adrese, un sfert din contracte nu s-ar mai face.
      Repet, nu va afecteaza cu nimic pe dumneavoastra, singurul caz in care v-ar putea afecta ar fi daca ar mai dori cineva (care nu este titularul imobilului) sa semneze inca un contract pe aceasta adresa si asta doar daca sunt deja 2 contracte cu datorii la acea adresa. Dumneavoastra nu o sa fiti niciodata refuzata sa semnati din cauza datoriilor altora deoarece sunteti titularul imobilului.

  2. buna ziua,
    din data de 18.01.2019, postul telefonic fix cu nr. 0341******, abonat D. MARINICA, str. sg. N. Grindeanu, nr.*, bl.*, sc. *, ap.*, CONSTANTA, nu mai functioneza, avand ton de ocupat.Tf. de contact. 07*******.
    multumesc pt. intelegere.
    o zi buna!

    • Buna seara,
      Din cate stim, nu este o avarie generala in Codlea, motiv pentru care va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Brasov (deranjamente) la numarul 0368400401 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  3. Subsemnata Popescu Adriana Despina Valeria ,domiciliata in Sinaia str Calea Moroieni * bi * sc * ap * va rog din suflet sa analizati si sa rezolvati aceasta ultima reclamatie pe care o depun anu stiu cata oara catre societatea dumneavoastra. In urma cu circa trei ani am vost vizitata la domiciliu sus mentionat de doua domnisoare_ ulterior am aflat ca una se numea Andreea stancu{daca imi amintesc bine}care mi au propus un abonament de 51 lei pentru yn pachet commplet de servicii {televiziune ,internet ,telefonie fixa si mobila}.era intr:o zi de vineri cand eu pregateam parastasul mamei mele . L eam explicat ca nu pot face acest contract deoarece eram sub contract cu U P C .atunci ele mi au dat sa semnez un tabel in baza caruia au spus ca vor fi olatite de firma dumneavoastra .dupa cateva zile am gasit pe o masuta din hol un plic si am realizat ca este un card sim . Am sunat la relatii cu clientii si mi au spus sa merg la Busteni unde aveti reprezentanta .Am mers la Busteni ,am predat cardul sigilat si am complectat un formular de reclamatie sesizand aspectele de mai sus .Dupa cateva zile am primit si o factura de la dumneavoastra pe care am refuzat o la plata cu mentiunea ca acel card nu a fost activat niciodata .AM FOST SUNATA SI MI S A SPUS CA ESTE UN CONTRACT CEMNAT .aM EXPLICAT ATUNCI CA ACEL CONTRACT ESTE SEMNAT IN FALS DE CATRE REPREZENTANTII DUMNEAVOASTRA SI CA EU NU VOI ACHITA NIMIC .Am primit inca o factura si am mai trimis inca o reclamatie. dupa circa un an in luna septembrie la Festivalul orasului Sinaia a ti avut un stand in centul orasului .am luat legatura cu directorul de zona i am dat si dumnealui o reclamatie si a inteles spunandu mi ca va rezolva acest fale .Ulterior s a deschis la Sinaia o reprezentanta si am dorit sa inchei contract de servicii cu dumneavoastra .Domnisoara mi a spus ca figurez in baza de date cu o restanta mai veche de circa 72 lei .Am mai facut o sesizare pe care a transmis o in fata mea prin maill .De atunci a inceput calvarul si primesc periodic notificari de la dumneavoastra {ultima am primit o astazi }prin care imi comunicati ca o sa mi puneti poprire pe pensie daca nu achit in termen de 3 zile suma. \Va comunic ca nu voi achita aceasta suma deoarece nu am beneficiat niniodata de serviciile dumneavoastra {puteti verifica ca acel numar nu a fost niniodata activat pe numele meu}. Va comunic ca daca nu voi primi de la dumneavoastra solutionarea acestei situatie ma vad nevoita sa va fac PLANGERE PENALA pentru ca ma vad hartuita de dumneavostra . ma voi adresa tuturor organelor abilitate si voi solicita si daune mmorale si materiale pentru ca ma hartuiti pentru un fals facut de reprezentantii dumneavoastra trimisi pe teren .regret cele intamplate, sunt pensionara{fost director la unitati turistice mai bine de 35 de ani si cunosc legislatia . sa fi venit in audienta dar nu ma pot deplasa usor pentru ca am o proteza de sold .nu pot achita servicii de care nu am beneficiat . Astept de la dumneavoastra atat rezolvarea situatiei cat si scuze pentru tot disconfortul cauzat . Pentru relatii va rog sa ma contactati urgent la tel:07****** pentru ca in alte conditii ma voi adresa organelor abilitate. mentionez ca nu suma ma deranjeazaqa ci principiul {sunt un om corect care isi cunoaste foarte bine drepturile} va multumesc pentru timpul acordat si astept urgent raspunsul dumneavoastra!!!!!!

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Imi pare rau ca inca nu ati primit o solutie pentru aceasta problema, pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la Protectia Consumatorului. Cat timp nu v-a fost luata o copie de pe buletin si nu ati semnat o declaratie pentru retinerea copiei de pe buletin, nu au nicio dovada ca ati semnat acel contract.
      Faceti o sesizare la Protectia Consumatorului si se va rezolva.

  4. Domnule Director,
    DEOARECE IN DATA DE 21.01.2019 S-AU PREZENTAT LA ADRESA MENTIONATA MAI JOS ( doi)
    2 -ANGAJATI AI FIRMEI RCS/RDS, SPUNIND CA NU APARTIN FIRMEI CASETA SI CABLURILE
    CARE ATIRNA DEASUPRA USII APARTAMENTULUI 1 SI PE CASA SCARII, FARA A LASA O HIRTIE
    IN ACEST SENS, IAR LOCATARII VOR DESFIINTAREA ACESTORA,
    REVIN CU URMATOAREA SESIZARE:
    Sunt Tipu Ana din Tulcea Str. I.L.Caragiale nr. *, Bl. *, Sc. * Ap. *.
    In fata usii intre ap. 1 si 2 la Sc. C , am o cutie cu 20 de cabluri de la firma pe care dumneavoastra o conduce-ti “RCS/RDS”
    Pe scara nu e nici un abonat. Va rog sa mutati acesta cutie si cablurile in alt loc pentru ca vreu sa sa zugravesc si imi cad permaent in cap cind deschid usa apartamentului.
    Este loc suficient chiar pe casa scarii si e mult mai bine de amplasat acolo linga lampa de iluminat unde este spatiu destul de mult.
    Va rog ca interventia mutarii acestei casete sa se faca urgent si sa fiu si eu anuntata la tel. “07******” cind o mutati pentru a nu deteriora prea mult izolatia peretelui.
    MENTIONEZ CA VOM LUA MASURI DE DESFIINTARE DACA NU VE-TI INTERVENI CU O
    SPECIFICATIE IN ACEST SENS. Mentionez ca mai exista o sesizare in acest sens facuta de un alt locatar.
    adresa de email- daca veti dori sa-mi raspundeti. „****@yahoo.com”
    In sperata ca ma-ati inteles, va multumesc anticipat.

    D-lui Director Al ‘ RCS/RDS”. 22.01.2019

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru mutarea cutiei este suficient sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Tulcea.

    • Buna seara,
      In ce localitate aveti probleme? Puteti discuta cu cineva de la relatii cu clientii RCS – RDS insa daca este nevoie sa ajunga o echipa in teren nu o sa rezolve nimeni in noaptea aceasta.

    • Pentru a afla ce pachet aveti la RCS – RDS trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
      Daca am stii ce pachet aveti am putea sa va informam despre modificarile pe care le aduce luna martie.

  5. Doresc sa va spun ca este mai mult decat deranjant modul cum se fac comentariile la atat la handbal cat si la fotbal.
    Sunt câte doi comentatori care vorbesc foarte mult, unul peste altul, informații inutile, părtinitoare, nedocumentate, care nu te lasă sa urmaresti meciul, fiind foarte obisitoare. Interventie comentatorului trebuie să fie scurtă, fara păreri personale, si documentare. Sunt multi neavizati si nu au nimic cu profesie. Va rog sa ne respectati cu profesioniști care nu ne obosesc cand urmarim o competitie sportiva.
    Va mulțumesc de înțelegere.

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Daca va referiti la programele celor de la Digi (Digi Sport sau Digi 4k) va recomand sa faceti o sesizare la ei in acest sens.

    • Noi sau cei de la Digi?
      Eu zic sa mentionati ca sa nu existe confuzii si nu vad rostul pentru care ne-ati insulta pe noi.
      Si poate explicati si de ce spuneti asta, altfel este doar un comentariu inutil prin care insultati pe cineva anume.

  6. Daca in viitor nu mai transmite-ti Fotbal din Bundesliga va rog sa-mi comunicati Sunt de multa vreme la dvs.,dar daca este asa vreau sa-mi schimb liferantul programelor TV.

  7. Am sistat cablu pe trei luni pentru schimbare de domiciliu nu vreau schimbare de contract ci schimbare de domiciliu nu este corect sa platesc ceva ce nu am beneficiat.Am schimbat domiciliu de pe strada Orientului pe strada Principala 138A sat HORPAZ comuna Mieoslava .Am anuntat mi se spus ca nu au ajuns cu cablajul in zona .este bloc nou am asteptat acordul vecinilor sa poată cable RDS si surpriza am primit mesaj ca ma deconectează la ceva ce nu am beneficiat din septembrie va rog sa luati masuri daca nu ajung la O PC.Am fost la RDS de lîngă rond vechi cuc am.anuntat au venit au cablat astept sa fii conectate la actuala adresa.

    • Daca a fost verificat si nu este infrastructura in zona, cei de la RCS – RDS nu sunt obligati sa construiasca pentru o persoana si aveati posibilitatea sa reziliati contractul. Facturile restante trebuie sa fie platite pentru ca serviciile au fost furnizate la vechea adresa. In plus, puteati face o suspendare temporara pana la clarificarea situatiei cu reteaua.

  8. Buna ziua,

    Am fost contactat de un reprezentant RCS-RDS, nr. 0314007290 .
    In momentul in care am raspuns a trebui sa stau cu robotul in telefon in jur de 1-2 min pana sa vorbeasca cineva cu mine la telefon, ulterior persoana respectiva ma intrebat daca ma numesc „x” si daca sunt de acord sa fiu inregistrat fara sa fiu informat de motivul pentru care sunt sunat .
    Am comunicat ca nu sunt de accord cu inregistrarea si sa fiu informat de motivul pentru care am fost sunat si reprezentantul RCS-RDS a inchis telefonul.

    Tinand cont de faptul ca sunt client RCS-RDS , am rugamintea sa-mi oferiti un raspuns la situatiile de mai jos :

    1. Am rugamintea sa-mi comunicati daca considerati ca este normal sa fiu contactat si sa astept in telefon pentru a vorbi cu persoana care ma suna, tinand cont ca sunt sunat de un reprezentant al unei firme care credeam ca isi respecta clientii.
    2. Am rugamintea sa-mi comunicati daca considerati faptul ca angajatul a procedat corect, tinand cont de faptul ca prima data a intrebat daca sunt de acord cu inregistrarea fara sa mi se comunice motivul pentru care am fost contactat.

    In asteptarea unui raspuns.

    Multumesc,

    Viorel Danaila

    • Buna ziua,
      In primul rand, noi nu suntem cei de la RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste situatia dvs, ei sunt obligati sa va ceara acordul pentru inregistrarea apelurilor deoarece au apelurile inregistrate in cazul unor anumite situatii. Este un avantaj pentru dumneavoastra ca au apelurile inregistrate deoarece conform regulilor GDPR, puteti solicita inregistrarea la Digi, in cazul in care operatorul va spune anumite informatii incorecte.
      Despre faptul ca a trebuit sa asteptati la telefon cand ati fost sunata, mi se pare foarte ciudat, nu stiu de ce s-a intamplat asta. Normal ar fi sa va sune doar cand se poate discuta.

  9. Mă numesc Mădălina A.,cu domiciliul în București, Nr.*, Bl.*,sc.*,ap.*. Sector 3, doresc rezilierea contractului deoarece imobilul aflat în Periș strada Anton Pann numărul *,a fost vândut în luna august 2018.eu personal am fost la unul din sediul dumneavoastră aflat la Ploiesti, pentru a rezilia contractul.acolo, doamna care era de serviciu a spus sa las o cerere,o copie card identitate și copie după actul casei care a fost vândut.observ că nu s-au luat măsuri.ba dimpotrivă sunt dată pe mâini de firme recuperatorii.de ce??? atâta timp cât eu mi-am făcut datoria??eu nu mă aflu în România în acest moment.numarul meu de telefon este 07******, pentru mai multe detalii….va mulțumesc!

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Din cate stiu, rezilierea contractului se poate face doar in judetul unde a fost semnat contractul, cand v-au fost cerute acele informatii vi s-a confirmat ca se reziliaza contractul? Ati semnat o cerere de reziliere? Va recomand sa ii contactati pe cei de la Digi pentru clarificari, desi parerea mea este ca nu s-a facut rezilierea.

      • Buna seara,eu v-am dat toate detaliile așa cum mi s’a cerut de către colegă dumneavoastră.eu mai mult nu pot face.asa cum am spus,o mai spun odată.nu mă aflu în România!in acest caz…..eu am trimis tot ce trebuia,am fost personal cu depunerea actelor….este problema lor că nu știu să-și facă datoria.cand voi reveni în țară am sa mă ocup mai mult decât atât!asta ca sa nu mai pună oamenii pe drumuri că nu sunt ei capabili.imi pare rău că sunt implicată în astfel de r****! Îmi cer scuze da asta este adevărul! Dumneavoastră nu faceți decât să cereți detalii și să dați sfaturi…..ok!!dacă eram in țară,știam exact ce trebuie să fac.am crezut că dând detalii și trimițând anumite mesaje,mă puteți ajuta! Din păcate asta e…..va mulțumesc! O seară liniștită va doresc!

        • Buna seara,
          Eu cred ca dvs faceti o confuzie, noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Eu v-am explicat care este procedura in mod normal, nu stiu ce ati discutat si ce nu ati discutat la sediu atunci.
          Pentru orice nemultumire faceti o sesizare la ei, noi – Media-Max.ro – nu avem cu ce sa va ajutam in acest sens.
          O seara buna.

  10. Buna ziua, Numele meu este ***** si locuiesc in Ghimbav,str Lamaitei nr *
    Astept sa vina o echipa de o luna
    de fapt au venit doua dar nu poate rezolva nimic din cauza ca nu au semnal la dispozitive
    nu stiu daca au sunat mai departe pentru a transmite informatia
    As dori sa stiu daca se poate face ceva cu semnalul, daca nu voi apela la o alta firma
    Va rog sa ma contactati la nr de tel 0*******

    • Buna seara,
      Aveti serviciile instalate si aveti o defectiune sau nu v-au fost instalate serviciile pana acum? Daca este vorba de prima varianta, va recomand sa faceti o sesizare la OPC si sa solicitati reducerea abonamentului pe perioada in care nu au functionat serviciile.

    • Buna seara,
      Pentru a primi codul PUK trebuie sa sune titularul contractului (daca este un abonament) sau persoana care a ridicat cartela (daca este prepay) la relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777.

  11. Buna ziua! va scriu cu o intrebare cu privire la serviciul de internet.
    este vorba despre adresa Vasile Lucaciu nr *,ap *
    de ieri, nu mai avem internet la aceasta adresa
    imi puteti spune care este problema si mai ales, in cat timp se remediaza?

  12. Bună ziua. Revin cu rugămintea, să mă ajutați să îmi recuperez nr. de tel. Perioada contractuală a expirat. Vă mulțumesc.
    Cât mă costă să-mi recuperez nr. De tel. De la abonamentul digi, fără să mai fac vreun abonament.

    • Buna seara, in ce sens sa recuperati numarul de telefon, ati reziliat contractul Digi si doriti sa recuperati numarul?
      Nu puteti recupera un numar reziliat de la Digi fara sa va faceti abonament.

      • Să ne înțelegem. Nr. Este de Orange am fost portat la abonament Digi. Luma aceasta îmi expiră contractul la nr. de tel.
        Şi vreau în continuare sa plătesc abonamentele tv. şi internet probabil și un abonament telefonic.
        Totodată, mă simt victima unui abuz din partea Responsabilă RCS-RDS. Vă rog, să luați măsurile legale care se impun pt. că această solicitare să fie soluționată întrun mod favorabil Astfel mă simt nevoit să îmi angajez un Avocat și să deschid o acțiune în Judecată. Vă mulțumesc.

        • Noi nu reprezentam nicio companie, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. In ceea ce priveste situatia dumneavoastra, daca inca nu ati reziliat contractul de telefonie mobila la Digi, puteti sa portati acel numar de telefon intr-o alta retea. Altfel, nu puteti sa va pastrati numarul de telefon deoarece nu este al dumneavoastra. A fost al celor de la Orange care l-au cedat (prin legea portabilitatii, care nu permite refuzul portarii unui numar) catre Digi.

  13. Am o intrebare cum as putea închide un contract cu program de tv dela Digi
    Din motiv că eu nu mai sunt in romania din 2012 stau in Germania si din pacate anul acesta nu mai am voie să tin antena pe balcon si as dori sa închid contractul ce trebuie sa fac sa închid acest contract
    Tin sa mentionez ca in romania n-am pe cine sa inputernicesc sa o fac direct la sediu

  14. Salut, am o problema cu internetul prin cablu
    La Olisat din Bacau
    Functioneaza internetul daca bag cablul direct la laptop, dupa ce conectez cablul la router nu mai merge internetul si apare ,,fara acces internet,,
    Este router personal
    Am repornit routerul, am cumparat alt router si l-am configurat si tot nu merge

    • Salut Cristi,
      Ciudat, poate este o problema din reteaua Olisat sau cu contul dumneavoastra. Nu sunt la curent cu modificari in reteaua Olisat, acesta fiind un provider local. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Olisat si sa faceti o sesizare in acest sens, sper sa nu va refuze precum operatorii mari pe motiv ca internetul functioneaza pe direct. Ba chiar ar trebui sa ii informati ca nu ati incercat direct si nu aveti posibilitatea aceasta.

  15. Bună ziua !as dori sa aflu dacă se poate face un abonament tv prin satelit în com .Caiuti jud.Bacău. Menționez ca sunt abonatul dumneavoastra dar în jud. Vrancea .tel 07********

    • Buna ziua,
      In Caiuti, Bacau puteti opta pentru televiziune prin satelit de la Digi, pentru a va abona trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi, noi nu reprezentam aceasta companie.
      Ma anuntati daca va pot ajuta si cu alte informatii.

  16. Operatorii de la Digi mobil mi-au spus că am fost anunțat prin mesaj, email că Digi România nu mai lucrează cu vodafon Italia. Nu am fost anunțat de nimeni. In luna decembrie 2018 am reclamat de mai multe ori că îmi cresc costurile suplimentare si nici un operator nu mi-a spus de ce. De abia in luna ianuarie 2019 când nu am mai putut rezilia contractul, un operator mi-a spus adevărul. Consider că am fost păcălit si voi publica firma rcs-rds peste tot și prin toate mijloacele pentru a informa clienții și eventualii clienți de hoția care s-a făcut la Digi mobil. Am vrut să-mi transfer contractul de energie electrică la Digi. Am vrut cablu tv si internet de la Digi, dar în condițiile in care această firmă umblă cu șmecherii, este bine să rămân pe loc și să-i informez si pe alții.

    • Cei de la Digi au scos minutele incluse catre orice retea din Italia, cu exceptia Digi Mobil Italia, avem si un articol publicat separat in acest sens.
      Intr-adevar, trebuia sa fiti anuntat astfel incat daca aveti perioada contractuala si nu sunteti de acord sa puteti rezilia in maxim 30 de zile.
      Faceti o sesizare in acest sens sa se verifice de ce nu ati fost anuntat.