Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

5934 COMENTARII

  1. Buna ziua,
    Rog sprijin in solutionarea restantelor inregistrate de societatea dumneavoastra in urma preluarii de la Akta a portofoliului de clienti.
    fac mentiunea ca in perioada in care eram inregistrata la Akta printr-un contract de prestari servicii-televiziune si internet,in urma nemultumirilor mele semnalate in nenumarate randuri cu privire la calitatea serviciilor furnizate de acestia( semnal slab tv, semnal aproape inexistent sau cu fluctuatii la internet)am solicitat rezilierea contractului cu acestia.
    Solicitarea mea de reziliere a fost inregistrata si pusa in aplicare insa nu au avut in vedere nemultumirea mea privind calitatea seviciilor urmand ca ulteror sa fiu incarcata la plata cu penalitati de nerespectare a clauzelor contractuale.
    Sa inteleg ca noi clientii avem numai obligatii nu si drepturi?
    Mentionez ca nu doream rezilierea contractului insa nu am avut alternativa, ori plateam abonamentul in fiecare luna fara a beneficia de servicii ,ori solicitam rezilierea contractului, am ales ultima varianta.
    Fac precizarea ca la aceasta locatie exista un contract activ cu RCS&RDS incheiat de un membru al familiei, deci ,nu mai dorim incheierea unui contract.

    In speranta ca ma veti sprijini in solutionarea acestei probleme,
    Va multumesc anticipat!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi sau de la Akta.
      Avand in vedere ca Akta a fost preluata de Digi, va recomand sa sunati la relatii cu clientii pentru a verifica stadiul contractului dvs.

    • Daca ati platit factura in alta parte decat intr-un punct Digi atunci este posibil ca plata sa nu fi intrat la ei in sistem. Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call central.

  2. Locuiesc în comuna Poroina Mare și aș dori să știu dacă se introduce fibra optică și la noi.Spun asta deoarece la localitatea vecină cu com Poroina Mare Livezile sa început cablarea.

  3. Bună ziua,
    așa cum am menționat numele meu este ***** și sunt de la cfr călători Timișoara, avem serviciile dumneavoastră pentru locațiile Gurahonț (str. * nr *) Ineu (* nr. *), Sebiș (str * nr. *) iar pe această cale aș vrea să vă aduc la cunoștință faptul că în locațiile Sebiș și Ineu, deși avem un contract cu dumneavoastră de aproape 1 an, nu putem funcționa pentru că echipamentul instalat de dumneavoastră este incomplet.
    Codul de client este *****. Am dat mai multe telefoane către reprezentanți de la dumneavoastră însă primesc același răspuns”urgentez comanda”, probabil cu număr de înregistrare se și poate verifica acest aspect. Conform facturii toate cele 3 locații sunt facturate deși doar la Gurahonț funcționăm în acest moment. Dorim scăderea la plată a celor 2 locații pentru perioada nefuncționării din motive tehnice datorate echipamentului incomplet furnizat și de asemenea urgentarea măsurilor în vederea funcționării. Mulțumesc!

  4. Am făcut trei sesizări telefonice la departamentul dvs. Am cerut sa mi se precizeze când se poate remedia defecțiunea. Am primit la a treia sesizare un răspuns super:”Așteptați”. Vă întreb și pe dvs. :cât timp?. Vă mulțumesc.

    • Noi nu suntem de la Digi. Termenul contractual este de maxim 48 de ore insa in functie de cauza problemei, se poate prelungi. Poti cere reducerea facturii pe perioada in care nu ti-au functionat serviciile iar daca problema e urgenta, poti face o sesizare la ANPC mentionand numarul sesizarilor facute la Digi.

  5. BUNA SEARA MA NUMESC PAPAVA DORINA DIN GAILE HERCULANR ,DE O SAPTAMANA NU AM SEMNAL TV AM APELAT TELEFONIC AN FIECARE ZI SI NU SE SCHIMBA NIMIC . DE CE SUNTEM PEDEPSITI ,AM FOST PRELUATI DE LA AKTA,CAND ANTARZIEM O ZI CU PLATA SUNTEM AVERTIZATI CU MESAJ SA PLTIM URGENT,DAR ACUM SA ANTRERUPT SEMNALUL FARA NICI O AVERTIZARE CARE ESTE MOTIVUL.DACA NU URGENTATI REZOLVAREA PROBLEMEI VOM FI NEVOITI SA REZILIEM CONTRACTUL ANCHEIAT AN DATA DE 04 10 2021.

  6. Sunt un abonat al d-voastră de foarte mulți ani ,din orașul Buzău ,***** Dumitru nr. tel ********** .În ultimile 2 luni semnalul internet plătit pentru cel mai mare nivel ,este sub orice critica . Vă rog să verificati ce se intîmplă si să anunțați . Dacă este nevoie de verificare la domiciliul să fiu contactat pentru a sta la domicilui ,str ****** nr ** oraș Buzău .
    Vă mulțumesc anticipat .

  7. Buna ziua. Numele meu este Cristi si locuiesc la Oituz Bacau. Astept de doua saptamani sa fiu conectat la internet , televiziune si telefonie fixa. Joi 7 octombrie 2021 plec din tara si am nevoie urgent sa ma conectati. Multumesc.

  8. Buna ziua am facut o sesizare la dumneavoastră în urma cu 2 zile si vad ca nu s-a luat nici o masura in legatura cu asta…de 2 zile nu mai este cablu si nici internet vi se pare normal??
    Asta este bătaie de joc chiar…stau de 2 zile si sun la dumneavoastră si degeaba nu sa luat nici o măsură…va bateti joc de oameni care va plătesc..puteti sa veniți sa va luati cablul si gara..chem alta co.panie si gata