Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

5190 COMENTARII

  1. Ati inceput cu stangul colaborarea.
    Specific romanesc si total neprofesionist.
    Nu ati respectat orarul de interventie si nici nu ati anuntat..
    Multumim frumos si multi ani de colaborare ,macar cat cu AKTA.
    Cod client ******

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Pentru ce ati avut o interventie? Daca e vorba de o interventie de nefunctionalitate, angajatii sunt tot de la Akta. Daca a fost cumparata firma de cateva zile, nu inseamna ca s-au schimbat angajatii.

  2. RDS a devenit o firma ne serioasa sau are angajati ne seriosi. Probabil pentru ca sa extins prea mult si se crede ca nu mai are cocurenti puternici de aceea nu mai respecta clienti ei si nu onoreaza angajamentele ei in fata lor. O sa vine o zi in care o sa fie data la o parte de niste firme mai serioase.

  3. Bună ziua vă rog să suspendați conexiunea la cablu si internet pe numele *****, Comoraste, Caraș Severin, nr. *, deoarece sânt plecată din țară pe o perioadă mai lungă. Mulțumesc

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      In mod normal, suspendarea serviciilor se face printr-o cerere depusa intr-un punct de lucru Digi.
      Daca nu aveti aceasta posibilitate, faceti o cerere online si vedeti ce raspuns primiti, gasiti in articol modalitatile prin care puteti face cererea.

  4. La adresa Str. *, nr. *, Bascov, jud.Arges nu avem conexiune la internet fix incepand din 1 august, ora 17.30.
    Solicitam remedietea defectiunii in cel mai scurt timp posibil.
    Multumim.

  5. Bună ziua, Mă numesc ****, sunt fiica abonatului dumneavoastră la televiziunea prin cablu ***** din satul Buda, com. Oșești, jud. Vaslui… Țin sa va anunț că aparatura sau dispozitivul care ar trebui să facă contact cu priza nu mai merge, i am schimbat și cablul și degeaba…

  6. sotia pe nume ***** , a contractat 5 cartele digi de telefoane. ni sa oferit o promotie de a ni se da 2 telefoane ,in acest caz. , si de a plati catre rcs/rds suma de 200 lei.luna trecuta am avut factura de 56 lei pe care am platit-o +cei 200 de lei pentru achizitionarea celor doua telefoane. surpriza am avut ,ca la 3 luni de aminari pentru a acizitiona aceste telefoane ,sa vina curieratul cu telefoanele ,cerimdumi sa-i platesc la livrare .lucru nepermis de catre rcs/rds . nu mi sa predat comanda telefoanelor .iar curierul , aplecat din aceasta cauza ,nelasindumi coletul cu tel. atentie , pentru aceasta promotie de telefoane platim factura inpreuna cu celelante 3 cartele de 3 luni . cer sa mi se reglementeze aceasta situatie in mod favorabil cit mai repede,adresa -**** ,sat beia ,nr. * ,str.* ,jud.brasov
    tel.0368******. sau 07******.
    va multumesc anticipat.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa ca in prima faza sa sunati la relatii cu clientii Digi pentru a verifica daca intr-adevar a fost facturat avansul telefoanelor, ei va vor spune cum trebuie sa procedati mai departe.

  7. Buna ziua.
    De 2 luni internetul imi functioneaza foarte greu, facturile imi sunt platite la zi,as vrea sa stiu din ce cauza se intampla asta?Cand activez roming ,la fel, nu functioneaza ,desi il activez inca din tara si apoi ii dau repornire telefonului. Ce imi recomandati sa fac in cazurile astea?
    Multumesc anticipat.

  8. Buna ziua.
    Cum pot prelua un contract Digi.
    Fiul meu este titular si este plecat,eu tatal lui vreau sa preiau contractul,eu fiind si titularul imobilului de la adresa respectiva.
    va multumesc.

  9. Cod client:*****
    Factura ******* din 07.07.2020
    Achitata suma de 145,58 lei in 15.07.2020
    Prin card bancar,
    Referinta nr. *****
    ****** pt. Predeal, str. * nr.*

  10. Stimati Domni
    Revenim prin prezenta la solicitarea *** Targoviste – Dambovita din data de 25.06.2020 pentru emiterea avizului necesar lucrarilor de infrastructura in cadrul proiectului ” ****** in judetul Dambovita , in perioada 2014-2020 -***** in Racari , Lunguletu ”
    Specificam ca documentatia aferenta a fost transmisa in data de 25.06.2020 prin We Transfer )

  11. BUNA ZIUA
    Avand in vedere contractul ****** incepand de pe ****** telefonia fixa de la aceasta locatie este suspendata.De ce?
    La acesta adresa locuieste o persoana in varsta ***** bolnava si are nevoie de telefon.Va rog rezolvati aceasta situatie neplacuta.
    VIORICA,
    07*******
    O ZI BUNA

  12. foarte proasta transmisie a postului rtv, de asemenea toate posturile hd se vad cu intreruperi si distorsionari a imaginii, de foarte mult timp. rog remediere

  13. Am trimis o cerere de rezilierea a Contractului furnizare servicii TV-satelit,
    Cod client: nr.*****, începînd cu data de 31.05.2020
    pe nume;
    *****,
    din localitatea,
    Chircesti-*****, jd. Vaslui.
    Nu mai beneficiez de Serviciile Digi tv,
    încă din toamna 2019 (nov.- dec), deoarece am trecut pe ORANGE-TV pe care am și TELEFONIA. Am achitat facturile,inclusiv pe Mai-iunie 2020,avînd în vedere că nu am făcut la timp Cerere de reziliere.
    De ce îmi vin in continuare facturi ?
    Unde a ajuns(este) Cererea de rezilire,pe care am trimi-o?
    Vreau un raspuns.
    Multumesc.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Unde ati trimis cererea de reziliere, mai exact? Daca doriti sa faceti online aceasta cerere, trebuie sa completati formularul de contact de pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

  14. BUNA ZIUA!
    SE POATE SA MI RASPUNDETI
    DE CE EFECTUATI CONTRACTE DE FURNIZARE A SERVICIILOR DACA NU AVETI CAPACITATEA TEHNICA DE A LE ONORA?
    DE CE ANGAJATI LA VANZARII SERVICII NU SUNT INFORMATI SAU INSTRUITI SA CUNOASCA DETALII TEHNICE PRIVIND RACORDAREA
    DE CE TREBUIE SA ASTEPT DIN 10/06/2020 O RACORDARE LA SERVICII?
    DE CE SUNT EU CLIENTUL DUMNEAVOASTRA PUS IN SITUATIA SA ASTEPT 2 LUNI PENTRU FURNIZAREA DE SERVICII CONTRACT ******/10/06/2020
    CONSIDER CA ESTE O BATAIE DE JOC ACEST TIMP DE ASTEPTARE

    • Acest site nu reprezinta Digi ,ofera doar informatii. O conectare la servicii se face in maxim 90 de zile de la semnarea contractului, cauzele sunt multiple ori lipsa de echipamente ,instalari multiple, dar poate dura mai putin de 90 de zile. Veti fi sunat in momentul cand vor veni la instalare.

  15. Ma numesc *** ION di p.neamt str.***** Nr.* Bl.* Sc.* ap.**as dorii suspendarea telefonului ,internetului si Tv,pentru lunile August,Septembrie,Octombrie 2020 deoarece nu sintem in localitate.Va multumesc.