Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

5397 COMENTARII

  1. Buna ziua,
    Am incercat sa gasesc o cale prin care sa va semnalez anumite stari de fapt pe care le regasesc clienti si banuiesc ca si eventuali clienti dar se pare ca nu am gasit sau nu aveti o sectiune dedicata sesizarilor/ reclamatiilor si eventual sugestiilor. Pe scurt va comunic ca formatul care se afiseaza cand un angajat RDS/RCS isi suna clientul „Numar Privat” este usor de confundat cu apelurile nedorite, fapt pe care eu il tratez cu indiferenta si la care nu raspund poate fi cauza multor conflicte. Am avut aceasta situatie in 20.10.2020 si daca nu ar fi fost un angajat atent situatia ar fi fost transata cu inca o reclamatie. Poate ar fi bine sa va pozitionati altfel in astfel de situatii pentru a nu fi aliniati cu raufacatorii. Cei care se ascund nu prezinta interes cel putin pentru mine(nr privat, ascuns , etc)
    Azi 21.10.2020 am facut un efort sa ajung in pct. d. voastra de lucru din Oradea bul Dacia pt a modifica pozitiv valoarea contractului cu inca 25 ron pe care ma si oblig sa ii platesc macar 2 ani de azi inainte ca sa constat ca ori ma duc la ghiseul mai sus mentionat ori la casa de asiguratri de sanatate e acelas lucru: aroganta, lipsa de interes, ton agresiv, negare si tot ce poate decurge de aici.
    Concret, am solicitat sa ne fie inclus in contract, serviciul de internet pentru locatia din Talpos, jud Bihor. Fara probleme ni se comunica tariful si beneficiile in cazul semnari cu prelungire a intregului pachet. Am avut de facut o mentiune legata de partea de instalare si am incercat sa comunic ca putem fi in locatie doar in ziua de luni a fiecarei saptamani, moment in care am fost refuzat si nu inteleg de ce? Din pct meu de vedere absolut orice solicitare trebuie mentionata. Am fost comunicat sec si exact ca si la ghiseul celei mai nenorocite institutii de stat, apostrofat ca voi fi contactat de cei de la montaj. Am replicat ca formatul care imi apare din partea colegilor nu este unul la care sa raspund moment in care colega d. voastra imi si comunica ca sunteti acolo ca sa munciti nu sa vorbiti.
    Nu am putut sa nu ii atrag atentia ca are in fata unul din cei multi care contribuie la salariul pe care il incaseaza.
    Faptul ca are dreptate si ca nu eu ii virez salariul lunar este adevarat dar cineva ar trebui sa ii explica ca societatea ii vireaza sub forma de salariu o mica parte din ceea eu platesc se indreapta si catre dansa sub forma de salariu.
    As fi fost incantat ca acea camera pe care o aveti in cadrul ghiseului sa inregistreze si audio.
    Toate aceasta situatie a avut loc intre 14.20 si 14.45 min, dupa ce la agentia de pe Decebal la ora 14.10 min aveati doua operatoare, una in pauza de masa si cea de a doua nu se ocupa de contracte chiar daca nu avea nici un client in locatie.
    Daca doriti detali suplimentare aveti adresa mea de mail si va voi raspunde cu maxim interes.
    Sunt un client vechi, ar trebui sa caut prima factura cu multi ani in urma si in urma discutiei de azi am mai suplimentat cu un serviciu pachetul pe care il platesc si nu stiu daca cu astfel de atitudini merita sa ma complac.
    Daca angajati d. voastra sunt frustrati, obositi, nemultumiti, nu este problema mea atat timp cat nu platesc. Din pacate eu stiu sigur ca achit o factura, fapt pentru care nu sunt de acord sa mai fiu si apostrofat ori chiar tratat cu aroganta.
    In speranta ca veti acorda atentie acestui mesaj va multumesc.

  2. **** Darjiu * Hargita CNP ****** Vă caut pentru că serviciul de cablu nu este conectat Vreau să anulez serviciul TV prin satelit Aș dori să anulez numar *******

    Comentariu tradus

  3. am următoarea situație: m-am mutat și am schimbat adresa din contractul Digi. Pe 20 august a venit o echipa să instaleze internetul în noua adresă. Le-am spus că sunt deja trase firele prin pereți și că au treabă doar în subsol, în camera tehnică, însă ei nu și nu, insistând să-mi desfacă toate capacele de vizitare de pe pereți, dând jos varul și nepunându-le frumos înapoi, zicând că „așa erau”, dar asta e altă poveste. Văzând cât de siguri pe ei spun că acolo trebuie să se afle, am tăcut, începând să mă îndoiesc de ce știam, că doar ei erau experții și eu tuta care mă trezeam vorbind. Ajungând la concluzia că nu acolo sunt firele lor (🙄🤦🏻‍♀️), coboară într-un final în subsol și după nici 5 minute renunță, „că e prea greu, sunt prea multe fire încurcate acolo, trebuie să vină altcineva”. Sun, stau pe hold, „toți operatorii sunt ocupați”, aștept, îmi inghit nervii, vorbesc frumos cu operatorul că nu era el vinovat cu nimic să primească avalanșa mea de frustrare și primesc un „veți fi sunată”. N-am fost. Pe 13 septembrie (după 3 săptămâni de la acel „veți fi sunată”), le scriu pe Facebook, că poate am mai mult succes. Am auzit iar „veți fi sunată”. Pe 14 septembrie le scriu iar. Aștept. Nimic. Pe 21 septembrie le scriu iar, aud „Am retransmis solicitarea dvs. Veți fi sunată”. Nimic. Pe 1 octombrie le scriu iar, de data asta cu majuscule, iritată fiind că am primit din nou factura, deși nu beneficiez de servicii din august, primesc un „am urgentat sesizarea dvs.”. Pe 2 octombrie, surprinzător, mă sună (eram deja plecată la Bacău, că aveam de lucrat de acasă și nu prea se mai putea dintr-una fără internet) și programăm instalarea pentru când revin în București, 19 octombrie, interval orar 12:00-14:00. Ei, să mă fi văzut ieri trezită devreme, îmbrăcată, pregătită, cu sclipiri în ochi de parcă așteptam prințul, nu internetul, cum stau și stau și stau și-mi scade entuziasmul, se aud crăpături în mine (nu știu dacă de la inimă, de dezamăgire și speranțe destrămate sau de la vena de pe frunte, de nervi) și sun la Digi, să văd cât mai durează preludiul ăsta, că eu aș fi gata de finalizare deja și să știu dacă mai aștept sau nu mai vine nimeni azi, caz în care frumos era să-mi trimită și mie un porumbel călător cu mesajul „🖕ție și azi, client care plătești și ne aștepți degeaba”. Paranteză: aveam nevoie ca de aer, erau urgențe peste urgențe la birou ieri și hotspotul de pe telefon nu mai mergea, s-o fi săturat și Vodafone să facă treaba lui Digi de 2 luni. Sun. Aștept. „Alo, bunăziuablablabla veți fi sunată”. Merg la birou resemnată, plec și seara chiar înainte de închidere ajung într-un magazin Digi, că poate față-n față am mai mult noroc. O fată disponibilă, mă așez, mă uit la ea, aș fi refulat în căpșorul ei ce am adunat în 2 luni din cauza Digi, aș fi mâncat-o cu tot cu fulgi în clipa aia, dar știind că nu e vina ei, am culcat dragonul interior la loc și am povestit normal totul, alegându-mă cu un „am mai făcut o sesizare către colegii mei”. Nu m-a sunat nimeni nici azi și probabil am mai multe șanse să mă sune Elon Musk (te pup, Elon!) decât echipa de la Digi. Ce să fac? Alt provider mă pune să plătesc căblăraia până la adresă, protecția consumatorului va atenta probabil la timpul meu și așa insuficient cu diverse proceduri, plus că eu vreau net, nu procese. Net. Pe care îl plătesc și nu-l am. Atât. Aștept sugestii, că am rămas fără energie pentru subiect, încât imaginația mea se rezumă la a mă uita în cererile de mesaje adunate în ani și a alege cel mai dubios și posibil terorist băgător în seamă etnic din țări cu mult nisip și a-i spune că la prima întâlnire mi-ar plăcea să punem o bombă undeva (wink wink Digi) împreună. Love.

  4. Buna seara…..imi puteti spune va rog,o adresa de e mail….nu e dată corect…..*******@rcs-rds.ro?trebuie sa trimit o poza cu datele la un buletin…..si nu se trimite…..cu bine….

  5. Bună ziua!
    Nu răspunde nime4ni la telefon. Sun într-o veselie și nu-i pasă nimănui. Așteptați recenzii pozitive?… Îmi cereți să mai plătesc abonamentul o dată?… Frumos…Dacă mușcă e bine, nu-i așa?… Vă rog să actualizați datele cum trebuie în sistem!

    • Acest site nu reprezinta Digi, ofera doar informatii. Daca nu raspund cei de la Relatii Clientii contactati pe pag de Facebook Digi Romania si scrietile un mesaj pe mesenger cu problema dvs. Unde scrie Trimiteti un mesaj si vor raspunde rapid.

  6. Buna ziua,

    Încerc de minute bune să contactez serviciul deranjamente, dar, ca de obicei nu se reușește. Vă rog să verificați conexiunea tv si telefonia fixă la adresa. Loc. Vidrasău, str. *, nr. *, jud. Mureș, ***** sau *****.

    Persoană de contact. ***** 0365******/07******