Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

4981 COMENTARII

    • In Brasov nu este o avarie tehnica generala la RCS – RDS in prezent, va recomand sa sunati la relatii cu clientii RDS Brasov (deranjamente) la numarul 0368400401 si sa faceti o sesizare in acest sens.

    • Buna ziua,
      Numarul de telefon corect este 0314004401, trebuie sa sunati, urmati pasii indicati de robot si asteptati la telefon fara sa inchideti, cat este nevoie, sa va fie preluat apelul de un operator. Daca sunt mai multe apeluri in acelasi timp, trebuie sa asteptati mai mult.

  1. buna ziua! Doresc sa stiu cum pot rezilia un abonament de cablu tv, intrucat propietarul de abonament care este tatal meu a decedat acum trei ani iar mama a decedat anul acesta. Eu nu sunt in tara, vreau sa stiu daca pot rezilia abonamentul online sau trebuie sa trimit pe cineva la o agentie.Certificatul de deces se afla in original la mine. va multumesc!

  2. buna ziua
    ma puteti ajuta cu un numar de telefon din call center
    vreau sa mai adaug cateva canale in plus la abonamentul existent si vreau sa stiu cum pot proceda

  3. Buna ziua va aduc la cunostinta ca in Constanta Aleea * bl * sc * ap * si * folosesc serviciul de televiziune rcs fara abonament de ani de zile.multumesc

  4. Catre,
    Compania RCS@RDS
    In atentia domnului director general,

    Subsemnata *****, domiciliata in Cluj-Napoca, Str. *, Nr. *, CNP *****, Cod client ****,
    Am prelungit contractele cu firma dv. pe inca doi ani, chiar de ieri, 19.05.2020, pentru televiziune, telefonie fixa, telefonie mobila si internet 300 Mb.
    Cu instalatia pe care ne-ati instalat-o receptionam internet de numai 50 Mb, lucru pe care l-am sesizat in repetate randuri, incepand cu luna decembrie, 2019. Specialistul dv. care a fost sa constate aceasta ne-a indicat schimbarea ruterului defect, depasit moral si fara performanta necesata. Am mers cu aparatul la punctul dv. de lucru, Str. C-tin Brancusi, Cluj-Napoca, schimbarea nu s-a produs insa intrucat seria aparatului dus (asigurat de dv.) nu corespunde cu seria inregistrata in gestiunea dv. Schimbarea aparatului precum si asigurarea functionarii internetului la capacitatea/viteza la care platim abonament de ani de zile este imperios necesara intrucat suntem in imposibilitatea de a ne tine in mod corespunzator legatura cu serviciul respectiv cu scoala copiilor. In caz ca nu se rezolva URGENT acest lucru, ne vom adresa Protectiei Consumatorului in vederea rezilierii contractului si ne vom adresa unui alt furnizor de servicii.

  5. Buna ziua! Va informez despre așa zisa ” oferta telefonie mobila Digi Mobil – rate lunare” . Menționez că sunt un client fidel al acestei companii, dar nu cred că voi mai fi mult timp! Ca sa achizitionez 2 telefoane din oferta prin rate lunare am fost de 3 ori la Centrul din Titan Liviu Rebreanu și am stat între 30 și 120 de minute degeaba! Prima oara nu a mers sistemul, apoi nu a răspuns ANAF și nici Uni Credit! In total am stat 4 ore in acel sediu și nu au reușit să mi dea un răspuns! Când mi am arătat indignarea pentru timpul pierdut de mine și chiar de funcționara din fața mea, mi s a răspuns că ” nu mă obligă nimeni să cumpăr telefon in rate”! Nici azi, a treia zi de când m am informat asupra ofertei nu am primit un răspuns, deși am avut toate actele și dovezile unui client fidel și înțelegător!
    In timpul cât am stat in incinta au intrat pentru plati facturi multi clinti fara mască și nu au fost atenționați de nimeni că purtarea măștii este obligatorie Intr o incinta!
    Păcat de Digi, păcat de timpul pierdut și de clienții care nu vor mai avea încredere în companie!

  6. Buna ziua numele meu este ***** si am un abonament la dvs pe numele **** dar eu m.am casatorit si am schimbat numele
    Am o problema cu telefonul este vb de digi c1 de cand il am a fost odata in service pt ca i se innegreste ecranul

  7. Bună, sunt din Arad și nu îmi merge internetul
    Am problema ca ethernet doesn’t have an ip valid
    Am vb cu ei, nam rezolvat nimic, am pus noua conexiune broadband cu IP și parola de la ei

  8. Buna ziua, am rugamintea sa imi comunicati si mie cod client pentru a-mi putea face cont. Nu am primit factura si nu cunosc codul. De asemenea daca se poate sa imi trimiteti si ultima factura.
    Cu consideratie ZIRBO
    Adresa unde am abonamentul :Bucuresti, str * nr *, bl *, sc *, et *, ap **, sector 4
    tel contact 0****

  9. Nu am acest la programele TV gen AXN,tv meu nu funcționează cu cartela, decor nu există în punctele Digi. semnal la telefon mobil în domiciliul actual nu am peste tot decât în anumite locuri din casă. vreau rezolvarea acestor probleme.acum ceva timp erați ce-i mai buni profesioniști.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Ce model de televizor aveti? Daca aveti un televizor cu receptor DVB-C incorporat, veti receptiona gratuit programele din pachetul Digital, chiar daca aveti doar televiziune analogica.

  10. Buna ziua!
    Vă rog să remediați problema serviciilor dumneavostră, acoperirea este foarte slabă. Zilnic am probleme cu internetul. Din cand in cand pica si conexiunea cablului TV.

  11. Buna ziua as dori sa fac o sesizare in privința ca nu functioneaza cablu si internetul deloc de vineri seara care este problema si as dori sa se rezolve aceasta problema cat mai urgent