Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

3229 COMENTARII

  1. Am probleme cu cablul de Internet si am contactat tlf.RCS-RDS in data de 21-mai-2019 dar nu a venit nici un tehnician.Mentionez ca am primit 2 apeluri de pe nr.RCS-RDS dar au inchis fara sa vorbim nimic.Mentionez ca sunt Imputernicit la Contractul RCS-RDS de la adresa Braila,Str.Calarasilor ,nr.*,Bl.*,sc.*,et.*,ap.*. Titular de contract este ******. Solicit sa ma programati ptr.maine 22-mai-2019 ptr.remediere.Tlf. de contact 077****** si numele *****.Va multumesc anticipat.

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii. Pentru a comunica intervalul in care sunteti maine acasa va recomand sa sunati din nou la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Braila.

  2. Buna seara,
    Ma numesc Neagu Mariuca,str******,nr *, bl **, sc *, et *,ap **, București sec 6, am achitat eronat factura nr 28***, din 7.05.2019 in val de 7** lei.
    Am scris la cod client eronat 1**** fata de cit era corect 1***.
    Plata sa efectuat in data de 8.05.2019 prin benking net brd.
    Va rog sa reglementam acesta situație.

    • Acest sait nu reprezinta compania digi. Pentru a remedia problema va trebui sa va prezentati la un pop digi. Din cate stiu in aceasta situatie nu aveti ce face decat sa achitati din nou factura cu codul corect. Din cate stiu digi nu va poate ajuta cu nimic in aceasta situatie. Dar totusi duceti-va pana la un magazin digi poate rezolvati ceva. Dar eu nu cred, ca veti obtine vreun rezultat.

    • Buna seara,
      Trebuie sa depuneti o cerere pentru realocarea platii in care sa mentionati ca doriti realocarea platii pe un alt cod de client, in principiu se va rezolva. Va recomand sa faceti acest lucru cat mai repede posibil.

    • In ce localitate nu aveti ton la telefonia fixa? Trebuie sa sunati la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) la numarul 03xx400401 unde xx este prefixul judetului.

  3. Verificați datele PERSONALE și treceți corect ***** pe următoarele facturi și NU ****** str * NR * Brailita Brăila. Altfel sunteți acuzați de discriminare, abuz în servici fals în acte și cer daune de 200000 euro….

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Pentru modificari privind numele titularului va recomand sa ajungeti cu actul de identitate intr-un sediu Digi.

  4. Numarul 077***** ma suna la ore f.f. nepotrivite si nu vorbeste, va rog sa-mi spuneti cine este, sau trebuie sa renunt la serviciile dv.? Multumesc

    • Noi nu reprezentam niciun operator din tara, doar oferim informatii.
      Informatii despre un numar de telefon mobil nu veti primi de la niciun operator deoarece sunt confidentiale.
      In situatia aceasta puteti doar sa adaugati numarul acesta in blacklist daca aveti un smartphone astfel incat sa nu mai primiti apeluri.

  5. Si nu înțeleg RCS-RDS – ul..Recomandă găurirea caselor?? Ca asta știu sa facă.. cai mai rapid? 😂 INCREDIBIL.. Ca timp e mai rapid prin tuburile prevazute.. Decât găurirea caselor

    • Cu 100 de lei se pot rezolva multe. 🙂
      Ei au pus problema in felul urmator, sunt dispusi sa munceasca in plus pentru 100 de lei. Nu pare foarte etic insa cel putin au oferit o varianta. Eu nu sunt de acord cu astfel de practici, personal la locul de munca fac multe pe langa ce este mentionat in fisa postului insa din pacate nu putem avea aceleasi asteptari de la toata lumea.

  6. Dar este în regulă sa spargă un perete al casei? Cu instalarea tuburilor subterane făcute? La gauritul casei nu este o muncă suplimentară?.. Nu dai nu ai😂. Mi sa întâmplat mie.. Oricum rușine echipei RDS BACĂU cu muncitori nespecializati..

    • Pai ei asta stiu, sa dea gauri. Sa dai o gaura nu dureaza asa mult, acum depinde de situatie, nu as putea compara fara sa stiu ce este la fata locului.
      Din pacate acesta este modul de operare al echipelor, nu e neaparat vina lor, e vina cui le impune target-uri greu de atins astfel incat evita pe cat posibil instalarile complexe iar aceste metode sunt de regula agreate de catre superiori.

  7. RDS BACĂU.. casa prevăzută cu tuburi subterane de electricisti specializați (è-on). RDS vor sa facă gaura în peretele de la bucătărie sa tragă firul de internet 😂😂.. Nefiind atent cu 100 lei.. 😂😂.. Muncitorii necalificați de la echipa RCS&RDS BACĂU..

    • Nu este in regula sa ceara bani, evident. Insa nici nu sunt obligati sa faca instalarea prin tubulatura. Presupun ca v-a fost oferita optiunea de a se face instalarea lasand cablul tras in afara tubulaturii urmand sa il introduceti dvs.

  8. MUNCITORI RCS&RDS BACĂU pentru instalarea cablului de internet vor 100 lei bacșiși 😂RUȘINE.. motivul:dacă nu trebue găurit un perete pentru introducerea cablului 😂