Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

5631 COMENTARII

  1. Buna ziua am 2 luni de cind am comandat un ruter pentru ca vuteza internetului fluctueaza si ii dau restart de cel putin 2 ori pe zi . Eu am internet de 1000 dar merge precum zambilica

  2. Sesisare in 23.01.2020.internet nefunctional.ajunge intr.un final echipa ,in urma a 6 apeluri telefonice pt urgentare un data dec24.01.ora 18.repara dinsii problema.dar pt fix 12 ore!!! azi 25.01.din nou internet care functineaza cu portia /dupa cum bate vintul.cum este de fapt de 2 saptamini incoace.
    Foarte frumos.abonamentul cum il platim tot cu porția???!!!!!
    „Seriozitate si profesionalism” maxim din parte companiei!!!!!!!

  3. Buna ziua.internet nedisponibil de peste 30 ore.a 4 sesizare facuta.De2 saptamini internetul functioneza cu „portia”:1 ora da /3 nu..
    Al 4 apel pe zius de azi.de ieri de la ora 19 ni se transmite:va veni echipa pt interventie.
    O sa ma adresez opc pt nesieriozitate din partea firmei dvs.si cer reziliere contract /pt neindeplinire obligatii si nefunctionalitate servicii contractate.
    Nesirioate maxima din partea

  4. m-am portat cu tel. de la vodafonefe pastrind nr.de telefon,am primit pina la rezolvare o cartela cu nr.digi acum am intrat in reteaua degi intrebare in telefon imi apar doua cartele pot sa scot cea de la vodafon ca -mi scrie doar apeluri de urgenta si apare si cea de digi sa sterg una sa ramina doar cea de digi

  5. Bună ziua. Doresc să devin client RCS_RDS, la o locație noua în sectorul 6, între alte blocuri de locuințe, nu pe camp, și mi se cere să vin cu încă 2 vecini, pe care nu ii cunosc, sa vina firma cu cele necesare bransarii.
    Așa firma sunteți? Aveam alte așteptări.

  6. Buna seara,
    Sunt *****, din Sibiu, Aleea * bl*,ap.*
    Desfasurator ca intru-n film cu suspans:
    1) ieri 9 ianuarie 2021 am facut o sesizare la 0369-400-401 ca nu functioneaza telefonia fixa – raspuns: stim de problema si se va remedia pana la ora 10,30, veti fi informat prin sms. Nici sms nici o rezolvare.
    2) tot in 9 inauarie am revenit la ora 13:18 cu aceeasi sesizare. Raspuns: stim de problema dumneavoastra si se va rezolva pana la ora 15! Nici de asta data nici un sms nici o rezolvare
    3) la ora 17:23 a venit raspunsul ca la sesizarea nr. ***** problema a fost rezolvata!!! INSA NU S-A REZOLVAT.
    4) Am revenit cu sesizarea la ora 20:44 si m-i s-a spus daca sunt acasa intre orele 21 si 23, am spus DA si am asteptat pana la ora 01 dar tot degeaba!
    5) Trecem la a doua zi 10 ianuarie, am sesizat din nou la ora 7:28 problema mea, m-i s-a raspuns ca pana la ora 12 se va rezolva.
    6) La ora 9:17 am fost sunat de pe numarul 03****** in urma sesizarii facute de dimineata. Din nou m-i s-a spus ca va veni cineva la mine acasa intre orele 12 si 15. NU S-A PREZENTAT NIMENI, DECI PROBLEMA NEREZOLVATA!!!!!
    7) An sunat din nou la ora 15:47 la nr. 03****** si foarte dragut m-i s-a raspuns ca se va solutiona problema intre orele 16-19.
    8) Iar acuma este ora 23:53 , nu a venit nimeni, problema nu s-a rezolvat si stau ca un ….. si nu stiu unde i cui sa ma mai adresez.
    Sunt de ani de zile abonat la RCS-RDS, am fost foarte multumit de serviciile prestate avand telefonie, internet, TV si Netflix, la fiecare apel m-i s-a rezolvat foarte repede problema, iar acuma a durat 36 de ore si vor fi pana dimineata 48 de ore pana cand poate se va ezolva.
    Nu am crezut ca asa o firma cu renume se va purta asau clinetii sai!
    Va multumesc ca ati avut rabdarea sa cititi randurile mele si astept un raspuns pertinent si urgent! Desigur si cu rezolvarea problemei si cu cine se face vinovat de acest timp pierdut.

  7. Buna ziua locuiesc in Floresti jud Cluj ,la locatia de pe str.Eroilor unde se incaseaza facturile si abonamentele Digi ,se fac multe pauze motivand dezinfectie vi se pare normal dupa ce ca sant 2 birouri ,3 angajati ,de obicei rand afara ,cand au chef de pauza pun dezinfectia .vi se pare normal..?

  8. in luna dec.2020,am cumparat un televizor nou.Vechiul cablu si chitul decodor HD TV ,nu mai era compatibil cu noul televizor.In urma sesizarii telefonice in luna dec.2020,s-a prezentat tehnicianul dvs.fara sa aduca un chit decodor nou lasindu-mi statia pe care o folosea la verificari.Mentionez ca asa zisa statie este sub orice critica .cu picatele de vopsea,sgiriata un obiect aproape de casare ,in plina pandemie si-a permis sa-mi puna pe masa un asemenea obiect.Apreciez ca a vrut sa rezolve problema ,fara sa ia in calcul inlocuirea in zilele urmatoare,avind o virsta am contat pe moralitatea d=lui fara sa cunosc ca pot refuza un asemenea obiect in acest contest de pandemie.
    Va multumesc !

  9. cerere nr ********/21.12.2020, pt suspendarea pt 3 luni incepand cu ian 2031,a serviciilor ctr. ramasa fara raspuns, factura a fost emisa, rog sa fie anulata

  10. Robert nu este de.la digi , dar digi energy este de la digi . 🤣. Ma digi sunteti varză., mincinoși de prima.clasa . A fost o echipă la.intervenție , a stricat in loc sa.repare , mai exact mi au deslipit mufa din cutia de.pe.stalp si au plecat. I am contactat le am explicat că mi au întrerupt serviciile , lucratorul s a prezentat : buna ziua digi sunt cu ce va putem ajuta , eu parcurgând toti pasi robotului , adică 50 de minute cu …. Va vom prelua imediat, asa ca ii explic domnului Digi de ce l am deranjat . Ma liniștește cum ca se remediată problema pana in orele 22.00 , dar cu condiția să nu fie cineva izolat la domiciliu unde este sesizarea . Ii spun ca.nu este, ba mai mult ii promit ca.nu este si astept echipa . Vine chiar foarte repede 🤣, Doar ca fara scule , da fara scule . Ei i mi spun ce defecțiune am , cum ca in 15 minute vin cei care au produs o si se rezolva , Doar aia au ustensile.de.lipit . Sun după o ora , de au trecut cele 15 minute , imi raspunde o femeie tot cu buna seara Digi sunt . Insist pt un nume ca doar nu ii, le cheamă pe toate Digi , în prima fază ma refuza cum ca s a prezentat, dupa insistențe mi l zice sau cel putin asa cred. Cât despre remedierea defectiunii primesc asigurări că pana la ora 22.00 se rezolva .După 22. 00 sun iar ca o angajată sa mi spuna ca se rezolva dar a doua zi , pentru ca nu mai au pe teren nici o echipă iar problemă.mea.a.fost rezolvată de aia fara scule . Vai cat ma bucur ca sunt client digi , cum mai aflăm eu daca am tensiune, probleme cu inima.si altele fara sa fiu consultat . Niste jeguri , tu nu Robert , Doar nu esti de.la digi🤥

  11. Pe data de 05.01.2021 in jurul orelor 15 am reclamat la sediul Digi Campulung Muscel,Arges o defectiune la cablu la adresa str. **** nr*,Bl.*,Sc.*.Et.*,Ap.*.Am revenit pe data de 06.01.2021 cu a doua reclamatie pe aceeasi tema si a treia oară in jurul orelor 20:00 si nu a venit nici o echipa de interventie sa rezolve problema dupa aproximativ doua zile de asteptare.
    Mentionez ca am platit atat cablul cat si internetul pe intreg anul 2021 si vreau sa aflu ce trebuie sa mai fac. Ma mut la alta firma ? Vad ca va bateti joc de clienti avand probabil prea multi. Astept raspuns.

  12. Buna ziua !
    Ma numesc Ifrim, sunt client RDS din anul 2006, in prezent beneficiez de serviciile dvs. de televiziune prin cablu si telefonie mobila, cu doua numere, prin transfer de la Vodafone. Am cod client : ***** si contract nr. ******.
    In data de 23 noiembrie 2020 am reclamat faptul ca unul din decodoarele HD , de la unul din aparatele TV, nu mai functionaza, in felul acesta neputand beneficia de folosirea televizorului din una din camere. Mentionez ca, in imobil locuiesc impreuna cu familia fiului meu si fiecare are aparat de receptie propriu.
    Mi s-a promis ca in cel mai scurt timp se va rezolva problema, in acest sens s-a deschis comanda nr. ***** / 23.11.2020, si ca voi fi anuntat cand pot merge la centrul din Sos. Pantelimon sa ridic aparatul. Cum nici dupa aproape 40 de zile nu am fost anuntat, va rog frumos sa-mi spuneti daca trebuie sa-mi caut un alt operator deoarece doresc servicii de calitate, asa cum si eu platesc la timp facturile emise.

    Cu multumiri : C. IFRIM

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Puteti face o sesizare catre ei completand formularul de contact de pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact sau urmand una din celelalte metode de contact descrise mai sus.

  13. Am făcut un contract pentru Tv și internet în Cristuru Secuiesc, Harghita în data de 28.12.2020, am făcut sesizări în scris și telefonic pentru instalare și până în prezent nimic. Oare mai aștept sau renunț

  14. Vreu sa aflu daca trebue facut un nou contract la energie(scandalul cu ANRE)si am o reclamatie pentru contorul de curent inregistrata laRDS cu nr.******** din31/12/2020 si nu am primit nici un raspuns

  15. Buna ziua,
    Reprezentantii legali ai asociatiei sus mentionate au inscris la dumneavoastra, in 14.11.2019 sub nr.*****, o petitie privind necesitatea stragerii cablorilor si a tecilor de cabluri care atarna pe partile comune cat si desfiintarea cutiilor imense din zonele de acces in apartamente, deoarece sr intentiona zugravirea spatiilor interioare.
    IN data de 29.10.2019 s-a prezentat la fata locului reprezentantul dumneavoastra ***** care a specificat ca solicitarea noastra este posibila a se realiza numai in situatia in care toti abonatii RCS&RDS, trec pe fibra optica .
    Acest lucru s-a realizat pana in februarie 2020.
    Situatia insa a ramas aceiasi.
    Nu s-a facut absolut nimic in ciuda tuturor demersurilor care au urmat.
    Va rugam desemnati persoana competenta pentru analiza si dispunere masuri .
    In trimestrul II, 2021, urmeaza sa zugravim partile interioare ( comune) ocazie cu care, conform celor mentionate si in materialul initial, taiem si desfiintam toate traseele de cabluri care atarna pe tavane si pereti, precum si imensele cutii de pe pereti.
    Va asumati toate neplacerile care vor fi generate ca urmare a actiunii noastre.
    Asteptam sa fim intelesi si sa nu se genereze neplaceri pentru abonatii dumneavoastra care la randul lor au primit fiecare pe baza de semnatura cate o instiintare in sensul celor mentionate.

  16. Bună seara… formulez și eu o solicitare deoarece suntem 3 familii care dorim să ne abonăm la Digi prin cablu….eu momentan nu am găsit altă soluție decât să mă abonez la antena Digi… noi dorim dacă se poate sa ne rezolvați pentru rețeaua terestră…de unde a rămas cablu nouă ne trebuie 2 stilpi sau pari pină la mine…in cazul în care ne găsiți o soluție cu rezolvare la această solicitare va mulțumim…

  17. Buna ziua !
    Doresc sa sesizez faptul ca postul meu telefonic este deranjat de mai bine de o saptamana.Numarul de telefon este 0258*****, adresa Vintu de Jos, str * ,nr *, jud Alba.
    As dori sa mut un televizor ,deoarece voi reconfigura mobila din camera, astfel ca trebuie prelunjit cablul TV.
    CU RESPECT, ANA

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa faceti o sesizare in acest sens telefonic la relatii cu clientii (deranjamente) la numarul 0358400401 sau completati formularul de contact de pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact

  18. Buna ziua si La multi ani ! In calitate de administrator al Asociatiei de Proprietari Bl. *, Aleea *,Nr.*, Sector *, BUCURESTI, va adresam rugamintea de a lua masuri de indepartare sau repozitionare a cablajului ce este amplasat pe blocul *, intrucat acesta este in proces de reabilitare termica si cablurile pentru semnal TV obstructioneaza efectuarea lucrarilor. Cu multumiri, ILIE – Administrator