Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6047 COMENTARII

  1. Am vrut să mă portez cu abonament de la Orange la dogi și am fost refuzat fiindcă am avut factura pe telefon ,electronică,și fiindcă am reziliat contractul cu orange.au vrut doar cu cartelă să mă portez ca să nu beneficiez de telefon.mai mult mi s-a spus de ce să plătesc 2 ani rate pentru telefon care se strică si operatoarea râdea ca o capră si se făcea glume cu casierul în orșova.mai faceți controale din când in când, că degeaba ai facultate pe hârtie la angajare dacă in cap ai prostie și nu știi să atragi clienții

  2. Am vrut sa fac un abonament nou la digi tv in Dej dar operatoarea a refuzat spunand ca nu are decodar si nu stie cand va avea.Am solicitat sa ceara decodor , asteptam fara probleme cit este necesar dar nu afost de acoerd , nu avrut sa faca nimic in sensul acesta si in coaecinta nu am reusit sa facem un abonament nou.
    Va rog sa verificari situatia si in urma raspunsului vom decide daca vom sesiza ANPC pentru ca ne au fost incalcate drepturile.
    Multumesc

  3. Buna ziua, am o problemă nerezolvata la dvs din 2003-2004 când am solicitat sa-mi instalați internet la adresa str *, nr*, bl*, sc*, ap*. S-au prezentat atunci doi lucrători de-ai firmei, au tras firul pana la ușa apartamentului , dar lucrarea a rămas așa , ei promițându-mi ca vin peste o săptămana sa- mi dea drumul la internet . Nu au mai venit, deși am fost la sediu si am tot întrebat . Spre marea mea surprindere, deoarece eu am făcut greșeala sa semnez atunci când au instalat cablul, deși nu am avut niciodată trafic de internet, nu mi s-a instalat ruter, nu am avut nicio parolă , deci nu aveam cum sa mă folosesc de acest serviciu, șase luni la rând m-am trezit cu facturi . Cred ca vreo 700 de lei , așa ceva . Am făcut reclamație scrisă, dar deși am cerut, nu mi s-a dat număr de înregistrare . In concluzie , nu am cum sa plătesc ceva de care nu aveam cum sa mă folosesc , nu e logic ?? Nu am avut nicio secunda semnal de internet la ap* . E o eroare de acum 18 ani, iar din aceasta cauza nu mi se permite sa instalez acum cablu pe numele meu . Vă rog sa rezolvati aceasta problema , deoarece nu voi plăti niciodată pt ceva de care nu am beneficiat . Chiar nu se poate înțelege că am fost facturată aiurea, ca nu a fost nicio secunda trafic de internet la aceasta adresa ? Cu speranța ca o sa se elucideze aceasta eroare , va mulțumesc !

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      In baza lor de date se pot vedea logurile de conectare (se pot vedea chiar si in contul de abonat facut pe site-ul Digi) iar in mod normal, trebuia sa se faca un test la internet la instalare pentru a se vedea ca serviciul este functional, echipa de instalare era obligata sa faca acest lucru. Va recomand sa faceti o sesizare catre Digi si sa mentionati ca nu s-a facut acel test, daca intr-adevar internetul nu a fost folosit, se va face stornarea facturilor.

  4. nu am semnal la TV.am sunat în centrala și mi au spus ca vine azi o echipa între 15.00 -17.00.
    Este 17.30 și nu a venit nimeni, nu m a sunat nimeni!
    Sincer, bătaie de joc!

  5. Bună ziua am si eu o problema la care am tot fost dusă cu vorba de cei de la digi.Am facut un abonament pe numele ****** Catalin la telefonie mobila,unde mi s-a dat nr nou care din pacate a fost al unei firme de dezmembrari iar de un an de zile am si cate 10-15 apeluri de la cei interesati de anumite parti din masini.Am sunat la Digi sa mi se dea un alt nr dar nu am primit nici un raspuns concret.Ce pot face in acest caz?Va mulțumesc.Nr de telefon este:******.

    • Buna ziua,
      La Digi nu se poate schimba numarul de telefon mobil, puteti doar sa cautati online numarul pentru a vedea daca apare pe vreun site si luati legatura cu persoanele respective sa il schimbe. O alta solutie ar fi sa portati un numar din alta retea pe acest abonament, astfel veti avea numarul portat.

  6. Sun de 2 săptămâni la ei pt o comanda de telefoane care nu mai vin…tot ce îmi pot spune este: cerere în procesare…. Doamne poi cât le ia procesarea asta.. mai vin sau nu,

    • Din pacate asa este la Digi se asteapta mult pentru orice tip de echipament router telefoane receptoare smartcam si altele. Onorarea unei solicitari poate dura chiar si 90 de zile sau mai putin.

    • Verificati daca telefoanele respective sunt disponibile in vreun punct de lucru pentru a le ridica personal, stocurile pentru livrare prin curier si cel pentru ridicare personala sunt diferite.

  7. Luna trecuta nu am avut semnal la TV 112 ore factura aceiași 46ron din data de 11 ora 8 30 iar fără semnal TV am făcut nenumărate sesizări dar mereu acelas răspuns veți fi contactat cât de repede îmi pare rău că nu sunteți o firmă serioasă și nu se ia măsuri să remediați situația au venit luna trecută să îmi pună fibră optică dar nu aveau de atunci nimic oprește din stație din comuna vf câmpului semnalul la toată lumea dece . Vă rog frumos sa mă lămuriți vă mulțumesc

  8. Subsemnatul ***** Ilie domiciliat in Voluntari, str. ***** nr.**, jud.Ilfov cod client ****** telefon :******** verificand factura dvs. numarul ******** data 08.08.2022 in valoare totala de 81,67 lei, am constatat greseli de pret care au influentat valoarea totala.
    In factura s-a s-a inclus in mod eronat o suma de 15 lei care ar reprezenta « reconectare neplata cf.**********/19.01.2011 ???! !!
    Ori,
     Nu-mi amintesc ca vreodata sa mi se presteze acest serviciu de reconectare ca urmare a
    Neplatii vreunei facturi pana la data scadenta;
     Se face referire la o factura emisa in anul 2011 pentru care oricum s-a prescris dreptul de a o
    mai pretinde.
    In aceste conditii suma corecta pe care v-o datorez este de 66,67 lei (81,67-15).
    Ca urmare, a celor expuse mai sus va rugam sa examinati continutul facturii si sa emiteti o noua factura pe care sa ne-o transmiteti urgent, astfel incat sa va achitam contravaloarea serviciilor efectiv prestate..