Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Daca dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pentru o sesizare sau pentru a reclama un deranjament, avem mai multe variante atat telefonice cat si online.

Cum contactam un operator/agent Orange?

Modalitatile de contact pentru sesizari la relatii cu clientii Orange sunt urmatoarele:

  1. Apel la numarul 300 / 0374300300 (serviciul clienti). 

Putem apela numarul de telefon 300 din reteaua Orange sau numarul 0374300300 (apelabil din alta retea sau din reteaua Orange din roaming). Sesizarile pot fi facute in felul urmator:

-zilnic intre 07:00 – 24:00 putem solicita informatii sau depune sesizari telefonic pentru deranjamente ale serviciilor Orange TV si Orange Home TV;

-zilnic intre 08:00 – 21:00 pentru informatii sau reclamatii privind serviciile Orange;

-din roaming putem apela numarul 0040 374300300 insa apelul va fi taxat precum un apel efectuat in Romania;

-intre orele 08:00 – 21:00 apelul este gratuit, in afara acestor ore apelul este redirectionat catre numarul 401 unde tariful este de 0.14 euro/minut TVA inclus;

-pentru clientii Orange prepay, primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile sunt gratuite, urmand ca al 3-lea apel sa fie tarifat cu 0.55 euro/apel;

2. Apel la numarul 401 (serviciul suport clienti).

Apeland la acest numar avem acces direct la un operator pentru a face un deranjament mai rapid iar programul acestui departament este non stop (24/24 ore).

Tariful national este de 0.14 euro/minut cu TVA inclus, primele 40 de secunde fiind gratuite.

3. Apel la numarul 474 / 0744940474 (serviciul clienti in limba maghiara pentru prepay si abonamente).

Apelul catre numarul 474 se face gratuit si este disponibil de luni pana vineri intre orele 08:00 – 20:00 si sambata intre orele 08:00 – 16:00.

Putem apela numarul 0744940474 din alta retea.

4. Apel la numarul 228 (serviciul clienti pentru persoane cu deficiente de auz).

Acest numar de telefon este util persoanelor cu deficiente de auz, asistenta se ofera prin SMS.

Putem apela acest numar de telefon zilnic intre orele 08:00 – 22:00.

Numarul 228 nu este apelabil din roaming.

5. Formular online pe www.orange.ro/eContact/ 

Orange are o sectiune detaliata de contact prin formular online, foarte usor de folosit atat pentru clientii existenti cat si pentru potentialii clienti, urmam sectiunea cea mai apropiata nevoilor noastre, solicitarea ajunge la departamentul abilitat urmand ca un reprezentant Orange sa ne contacteze telefonic sau pe e-mail pentru a raspunde sesizarii / solicitarii noastre.

Din interactiunile mele cu Orange, timpul mediu de raspuns este de o zi, rar ajungand la 2 zile, ceea ce consider foarte util avand in vedere ca unii operatori raspund la sesizarile online chiar si dupa 30 de zile.

6. Pagina oficiala de Facebook Orange (@orangeromania).

Orange ofera asistenta inclusiv pe Facebook si o face rapid. Putem trimite un mesaj privat pe Facebook urmand sa primim un raspuns. Pentru o verificare rapida, este indicat sa lasam toate detaliile necesare (exemplu: daca avem o sesizare de nefunctionalitate, sa lasam codul de client, numele titularului, adresa din contract sau numarul de telefon si cum se manifesta problema noastra).

Uneori se raspunde si comentariilor postate la alte postari Orange insa este indicat sa trimitem un mesaj privat pentru a fi verificata mai repede solicitarea (si, bineinteles, sa ne protejam datele).

7. Softpedia – Orange Helper.

Orange are un reprezentant si pe forumul Softpedia, denumit Orange_Helper, acesta oferind asistenta postarilor de pe forum.

Situatiile si problemele pentru care dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pot fi diverse, cateva exemple fiind:

  • probleme financiare: cost suplimentar mare pe factura, factura neprimita, abonamente dublate;
  • probleme tehnice: probleme de semnal la telefonia si internetul mobil, lipsa acoperirii in unele localitati, viteza redusa la internetul mobil 3G/4G/4G+, nu functioneaza roamingul, nu se conecteaza la retea;
  • probleme semnal Orange TV: cand nu avem semnal la televiziunea prin cablu sau prin satelit (DTH), cand nu receptionam anumite programe TV, semnal slab pe cablu;

Desi este mai comod sa facem o sesizare online, cand avem probleme (in special tehnice) urgente, este indicat sa sunam la relatii cu clientii, pentru a verifica problema in timp real. Altfel, putem alege cu incredere una din modalitatile de contact disponibile online pentru a anunta un deranjament sau pentru a solicita informatii despre o factura.

Cum putem rezilia contractul Orange?

Putem solicita rezilierea contractului Orange printr-o cerere depusa online in sectiunea Contact pe site-ul Orange.

Cum putem suspenda temporar abonamentul Orange?

Putem cere suspendarea serviciilor Orange daca abonamentul este semnat inainte de 24 noiembrie 2011 iar suspendarea se poate face pe maxim 3 luni; Pentru a suspenda temporar abonamentul trebuie sa platim o taxa de 4.96 euro TVA inclus/luna; Desi abonamentul este suspendat, taxa de suspendare trebuie sa fie achitata lunar;

In concluzie, Orange ofera modalitati diverse de a contacta serviciul de relatii cu clientii, personal fiind multumit de timpul de raspuns la sesizarile facute online, stau mult mai bine la acest capitol in comparatie cu Telekom, Vodafone sau Digi.

Daca aveti o sesizare nerezolvata sau doriti sa reclamati o problema tehnica, lasati un comentariu si vom incerca sa va ajutam.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

401 COMENTARII

    • Acest sait nu reprezinta nici o firma de catv. Acest sait ofera doar informatii. Mai sunati la nr Relatii Clienti al firmei la care sunteti abonat. De obicei orice sesizare se rezolva in 48 de ore lucratoare.

    • Buna ziua,
      Incercati sa sunati la numarul 300 de pe o cartela Orange, nu? Deoarece ar trebui sa va functioneze. Daca nu reusiti telefonic, incercati pe pagina oficiala Facebook Orange Romania.

  1. Am sunat la 300 pt calitatea semnalului operatorii dv au vorbit foarte urât când am rugat să verifice calitatea semnalului vă rog să ii instruiți și să ia în considerare o sesizare

    • Noi nu reprezentam compania Orange, doar oferim informatii. Nu v-a fost preluata o sesizare? Pe ce motiv? Faceti o sesizare online daca nu reusiti telefonic desi nu vad niciun motiv pentru care sa nu va inregistreze o sesizare, cat timp discutati civilizat cu ei si expuneti o problema reala.

  2. Revin la sesizarea anterioara cu mențiunea ca nici pana la aceasta data nu sa rezolvaț problema reclamata și nu am primit un răspuns în acest sens pentru a putea sa acționez pe alte cai contra Orange .

  3. Buna ziua!
    Ma numesc sunt abonat de ap. 15ani la reteaua oringi .Pe data de 27 aprilie am plecat in Clisura Dunarii in dreptul Portilor de fier intradevar am primit un mesaj Bun venit in Serbia nu am stiut ce sa fac si lam oprit cu tote ca in masina era si sotul meu dar el nu a primit nimic si avem acelasi abonament .La pensiune lam deschis si am cezut ca sa rezolvat pt ca eu nu iesisem din TARA .Adoua zi am dat la cronos si am vazut costul suplimentar de 33 euro,apoi 45 si lam oprit de tot am ajuns acasa lam deschis am contolat din nou cronos si era la fel bineinteles ca lam folosit iar a doua zi aveam 144de euro .Am luat legatura cu un angajat am facut o sesizare si azis sa astept termen de 3 zile lucratoare ,pe seara ma sunat din nou colegul dumneavoastra si nu mis zis nimic de nici o suspendare sau de achitarea sumei de 400 lei ,a zis sa fiu mai atenta si sa.mi verific mesajele Iar azi pe data de 2MAI ma trezesc cu telefonul oprit fara nici o instiintare se poate verifica sa vedeti ce mesaje am primit . Dece nu ma instiintat nimeni ca am facut un cost suplimentar de suma de 400 lei ,dc nu mia oprit atunci telefonul ? Si dc nu am primit mesaj cu Bine ati venit in Romania ? ca cu serbia am primit? daca tot am fost iesita din tara .Va rog sa verificati toate mesajele si apelurile caci cei 100 de euro am fost taxata in ziua de 30 cand eu eram acasa.pt ca am verificat pe 29 ,ora 15,20 fiind ajunsa acasa si costul era acelasi ca pe data de 28 adica 45,14 euro de unde au aparut cei 100? in speranta ca se va rezolva acesta problema Va multumesc!

    • Buna seara,

      Mesajele acelea de informare se trimit doar cand va inregistrati pe o retea din afara tarii, intr-adevar este o problema comuna la granita la toti operatorii, pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Orange insa nu cred ca veti rezolva mare lucru.

  4. Buna seara…am si eu o problemă in legatura cu datele mobile.Aș dori sa mentionez ca de o săptămână internetul 4G+ a devenit foarte slab intre orele 10:00-22:00.Imi petrec majoritatea timpului pe telefon făcând opțiuni binare.Si sunt revoltat caci din cauza internetului slab am pierdut o anumita suma de bani.Deci se poate face ceva.Multumesc anticipat !

    • Buna seara,
      Ati incercat sa faceti un test de viteza folosind aplicatia Speedtest pentru a verifica viteza exacta? Daca aveti viteza redusa puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Orange, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.

  5. Mi am incarcat telefonul cu 5€ iar dupa doua zile nu mai merge deloc
    Dar imi arata ca am 4G+
    Gen nu se incarca nici un site
    Si internet am
    Am incercat sa il inchid si sa il repornesc dar nu merge ba chiar I am dat si resetare din fabrica
    Am un j5 2017 si ar trebui sa mearga in cnditiile in cara acum 2 zile l am reincarcat
    Ma Puteti ajuta?

  6. Buna ziua,

    Am o bunica cu abonament de telefonie si tv(antena satelit) orange, iesita din perioada contractuala si
    ar dori sa rezilieze abonamentele.
    Puteti sa imi spuneti care ar fi pasii, in special pentru abonamentul tv prin satelit, la care a primit echipamentul specific: antena, receptor, card etc.
    Ar trebui sa le duca la un punct orange sau vine cineva sa le ridice de la domiciuliu?
    Mentionez ca nu reuseste la varsta ei sa demonteze antena si sa mai faca drumul in oras in conditiile in care e la 40 km distanta de un punct orange, eu momentan nu pot ajunge sa ajut.

    Multumesc

  7. Doresc suspendarea abonamentului Pachet Home Net 1000 v2 si
    Home TV Global începând cu data de 25.04.2019 pâna la data de 25.10.2019 .
    Dupa expirarea perioadei suspendarii temporare de 6 luni, solicit reactivarea automata a contractului
    Prezenta cerere mi-o întemeiez pe motivul:
    Plec din tara, am un contract de munca temporar in Germania (6 luni).
    Se poate si in ce conditii ?
    Astept raspunsul dvs.
    Va multumesc.

    • Putem cere suspendarea serviciilor Orange daca abonamentul este semnat inainte de 24 noiembrie 2011 iar suspendarea se poate face pe maxim 3 luni; Pentru a suspenda temporar abonamentul trebuie sa platim o taxa de 4.96 euro TVA inclus/luna; Desi abonamentul este suspendat, taxa de suspendare trebuie sa fie achitata lunar;

  8. Acesta este mesajul publicat de catre Orange pe pagina lor Facebook:
    „Salut, momentan, o parte dintre clientii nostri intampina dificultati in accesarea serviciilor de voce si date, precum si a aplicatiilor Orange. Aceasta situatie se manifesta ca urmare a sectionarii multiple in reteaua de fibra optica. Colegii nostri din departamentul Tehnic lucreaza deja la remedierea problemei. Ne cerem scuze pentru neplaceri si iti multumim pentru intelegere. Revenim imediat ce avem noutati.”

  9. Avarie generala pe partea de voce si date in reteaua Orange, nu se pot efectua apeluri, trimite SMS-uri iar datele mobile nu functioneaza.
    Momentan nu cunoastem toate zonele afectate insa este o avarie majora.

  10. Buna ziua! Numele meu este Maria Catana si va sesizez in legătură cu ultimele lucrări efectuate de compania dvs in sat.Darasti-Vlasca Com Adunatii Copaceni jud Giurgiu prin amplasarea unor stalpi care imi blochează accesul in proprietatea personală.Rog a se lua măsuri imediate de schimbare a locației stalpului deoarece pe acel teren sunt 3 proprietari deci vor fi 3 deschideri.nr de contact 072*****

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania Orange, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Orange si sa faceti o sesizare in acest sens.

    • Activarea roamingului din afara tarii la Orange se poate face prin una din urmatoarele modalitati:
      1. Sunati la serviciul de relatii cu clientii Orange de pe un alt numar, daca aveti aceasta posibilitate.
      2. Daca deja aveti un cont creat pe aplicatia MyOrange, va logati si activati roamingul.
      3. Solicitati activarea roamingului pe pagina oficiala de Facebook Orange Romania.

  11. Buna ziua ,
    Subsemnata, Roman Daniela, CNP ********, am facut cererea de reportare pentru Vodafone. Telefonia Orange a fost achitata, mi s-a spus ca tableta mai avea in luna ianuarie inca o rata pe care am tinut minte sa o platesc. Am fost sa o platesc la Orange -Afi Cotroceni, in luna ianuarie. M-a asigurat o domnisoara ca sunt in ordine ca nu am nimic de platit, verificand in calculator. Am insistat sa imi reconfirme daca mai am ceva de platit si mi s- a spus ca sa stau linistita ca nu mai am nicio datorie.
    Plec linistita si ma trezesc ca in luna martie am fost raportata la Biroul de credite ca nu am platit. Deci am mai platit inca o data de data aceea pe doua luni 144 lei. Il rog pe tanarul casier sa faca cerere de inchidere a abonamentului . Ma trezesc cu telefon de la o domnisoara care ma intreaba, desi scria in cerere ..ce doresc sa fac cu abonamentul. Ii spun despre ce nemultumire este vorba si o oblig sa repete ca eu, Roman Daniela, cu ocazia platii integrale, si cu cererea facuta, nu mai am nicio datorie. Nu da curs cererii mele de asigurare ca nu mai am nicio datorie, dar imi repeta ca un papagal ca mai am o plata in aprilie de facut, ca eu am facut pe 11 plata si cererea tot atunci – dar emiterea facturii se face pe 12 aprilie. Insist ca este cu o zi mai devreme cererea deci sa ma degreveze de datorie…ea insista ca mai trebuie o plata sa fac in 12 aprilie…
    Este un personal prost pregatit si care nu este decat rauvoitor sa nu resolve situatia
    Va rog sa aveti in vedere ca: – nu este admisibil sa fiu pusa in situatia aceasta de o domnisoara care m a pus sa plec linistita acasa asigurandu ma ca nu mai am nicio datorie, desi eu venisem sa platesc.
    – pe urma sa fiu data la Biroul de recuperare fara sa ma anunte nimeni ca sa platesc inainte de a ajunge in asemenea situatie,
    – apoi dupa plata sa ma trezesc ca ma mai pune inca o data sa platesc inca o luna de zile.
    Politica dv. asta este?- sa ma obligati ca o pedeapsa, sa platesc la nesfarsit?
    Cu speranta ca ma veti instiinta cum se rezolva in favoarea mea ca si client aceasta situatie ingrata, astept sa ma cautati la nr. telefon 072******. Nu stiu o alta cale de contactare.
    Convorbirea cu domnisoara de la telefon a fost inregistrata . pe 13.03.2019.

    • Pentru aceasta situatie va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Orange si sa faceti o sesizare (sa notati numarul inregistrarii) in acest sens. Noi doar oferim informatii in limita posibilitatilor.

  12. Am predat echipamentul de internet la Orage shop Valea Lunga in numele titularului de contract ******, mi s-a cerut numarul de telefon al acesteia (******) pentru a i se transmite numarul procesului verbal de primire a echipamentului. Desi au trecut doua zile, am vorbit ieri cu cei de la Valea Lunga si telefonic la Dvs, titulara contractului nu a primit nici o confirmare a predarii echipamentului.
    Va rog sa rezolvati aceasta problema cu operativitate, pentru a considera problema incheiata. Va multumesc.

  13. Abonată Buju Elena cu cod client ***** vă informez că factura dvs.nr *****(referinţă *****)din 23.04.2018 în valoare de 715,80 lei a fost achitată în întregime în perioada mai 2018 – februarie 2019,motiv pentru care vă rog a verifica şi a nu se mai trece în facturi acea rată lunară de 39,77 lei.
    Vă mulţumesc pentru înţelegere.

    • Noi nu reprezentam compania Orange, doar oferim informatii.
      Daca ati achitat suma integrala nu ar trebui sa se mai emita rata fara a face ceva suplimentar.
      Totusi, ati putea da un telefon la serviciul de relatii cu clientii Orange pentru a verifica.

  14. Buna seara!
    Am rugamintea sa imi raspundeti la o problema: am primit o tableta si am returnat-o la cateva zile, motivand de ce refuz contractul. Problema este ca m-ati incarcat cu suma 62 de lei la abonament, (abonamentul 0744754715 este platit, rata de 22 lei este platita, de ce mi-ati luat tonul de la telefon?) Colegii dv mi-au motivat ca am folosit o luna netul. Care net??? Daca eu in 3 zile am sunat si am renuntat ,cum puteti sa-mi cereti sa platesc abonamentul net pentru toata luna? nici macar nu am desfacut cartela, nu am activat-o pe tableta, nici tableta nu am deschis-o. In momentul in care am sunat, mi s-a confirmat ca totul s-a incheiat. Va rugam sa lamuriti problema! Daca nu, ne puneti in situatia de a renunta la serviciile orange si a actiona in judecata.
    Multumesc anticipat!
    Magdalena Cozma, loc.Roman, Neamt -abonat orange

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania Orange, doar oferim informatii.
      Ati facut abonamentul pentru tableta la distanta sau intr-un punct Orange? La distanta aveati posibilitatea sa renuntati in maxim 14 zile.
      Daca ati sunat si vi s-a confirmat ca este in regula va recomand sa ii contactati din nou pe cei de la Orange pentru a clarifica ce aveti in acea factura.

  15. Sesizare făcută de ceva timp pentru a Închide un cont online făcut fraudulos ,3 încărcari frauduloase pt diferite numere care sunt închise și nici un răspuns din partea voastră.imi cereți sa va achit o factura de care nu sunt responsabila.va mulțumesc anticipat pentru un eventual răspuns.

    • Noi nu reprezentam compania Orange, doar oferim informatii.
      Daca nu veti primi un raspuns in termen de maxim 30 de zile va recomand sa va adresati cu numarul sesizarii la Protectia Consumatorului.

  16. In localitatea Lujerdiu a cazut semnalul pentru telefon in jurul orei12.00-12.15. Rog sa-mi comunicati daca avaria este semnalata si cat dureaza remedierea acesteia .

  17. Este vorba ca am încărcat o cartelă oringi si am dato la o reprezentanța sami pună roming si o optiune mintinduma ca merge sa sun in străinătate si invers si nu a fost asa

  18. BUNA ZIUA.
    MA NUMESC TAMAS IOANA, AVAND NR. DE TELEFON: 0743088408, DOMICILIATA IN COM. TELIUCU INFERIOR; STR. MINEI; NR. 16; JUD. HUNEDOARA, AVAND C.I. SERIA HD NR. 624425; C.N.P. 2420526201010, PRIN PREZENTA DORESC SA MENTIONEZ CA IN LUNA DECEMBRIE 2018 AM INCHEIAT UN NOU CONTRACT LA UN MAGAZIN ORANGE HUNEDOARA. MI-A FOST SPUS CA ESTE O OFERTA NOUA CU PRELUNGIRE DE ABONAMENT SI CA BENEFICIEZ DE O TABLETA. DORESC SA VA SEMNALEZ FAPTUL CA NU AM INTELES CA SE MARESTE COSTUL ABONAMENTULUI SI CA URMEAZA SA PLATESC SI O RATA PE 24 LUNI LA TABLETA.
    IN ACEST CAZ DORESC SA RETURNEZ TABLETA SIGILATA SI SA REZILIEZ NOUL CONTRACT, SOLICITAND SA RAMAN IN CONTINUARE LA VECHIUL ABONAMENT ORANGE.
    DORESC SA-MI TRIMITETI RASPUNS SCRIS LA ADRESA SUS MENTIONATA IN CEL MAI SCURT TIMP POSIBIL DEOARECE IN CAZ CONTRAR VOI URMA ALTE DEMERSURI LA ORGANELE DE SPECIALITATE PRIVIND PROTECTIA CONSUMATORULUI.
    VA MULTUMESC!

  19. C A T R E,
    ORANGE ROMANIA

    Subsemnatul T. Toader, domiciliat in Orașul Baia Sprie, str. Magnoliei nr.*, Jud. Maramureș, prin prezenta solicit inchiderea pe cale amiabila, a abonamentului pentru numarul de telefon 074******, incheiat la data de 27.04.2018, intrucat nu am dorit acest abonament și la data respectiva am fost indus in eroare de catre lucratoarea din magazin. Atunci, aveam nevoie de un telefon, pe care l-am cumparat si am crezut ca mi s-a dat o cartela cu numar, pe care sa o folosesc 30 zile asa cum am ami primit si alta data, cand am cumparat telefon de la Orange.
    Dealtfel, a doua zi, dupa ce am realizat, ca la data respectiva, mi s-a facut un nou abonament [desi eu mai aveam doua abonamente], m-am prezentat in magazin, am solicitat inchiderea acestuia dar personalul a refuzat. Am sunat si la serviciul clienti in ziua respectiva, mi s-a comunicat ca se poate inchide abonamentul, insa cei din magazin au refuzat categoric.
    Avaind in vedere ca eu acest numar de telefon nu il folosesc, se poate vedea ca nu am trafic pe el, solicit sa fie inchis, asa cum am precizat pe cale amiabila.
    Fac precizarea ca eu sunt un client fidel, al companiei dvs. din anul 2003, nu mi se pare normal sa fiu tratat asa, deoarece dupa data respectiva, am apelat de mai multe ori serviciul clienti și de fiecare data am fost ‘’pasat’’ iar problema nu a fost rezolvata.
    Ultima solicitare la serviciul clienti, a fost in data de 29.01.2019, inregistrtata la nr. ****** și prin mesaj scris, am fost anuntat ca, voi fi contactat in trei zile lucratoare, am fost sunat a doua zi, eram ocupat, am cerut operatorului sa revina dar nu a mai revenit.
    Știu ca, toate convorbirile pe care le-am purtat, cu operatorii de la serviciul clienti sun inregistrate, deci se pot verifica.
    Pentru detalii pot fi contactat la nr. de telefon 07******.
    Sper ca solicitarea mea va fi solutionata in mod favorabil.

    • Noi nu reprezentam compania Orange, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta situatie va recomand sa ii contactati pe cei de la Orange pentru a urgenta solutionarea problemei. Daca nu o sa primiti un raspuns favorabil, puteti face o reclamatie si la Protectia Consumatorului.

  20. Cum pot să anunț lipsa semnalului la Orange?
    problemele lor au devenit frecvente și voi rezilia contractul cu ei , chiar și în instanță !! Sunt abonamente cu o vechime de cincisprezece ani , dar modul lor de abordare , în rezolvarea problemelor tehnice ….este regretabil !!

        • Trebuie sa urmati pasii necesari situatiei dvs iar daca se aude mesajul ca trebuie sa asteptati inseamna ca sunt mai multe apeluri simultan si trebuie sa asteptati sa va fie preluat apelul de catre un operator. Altfel puteti face o solicitare online pe site-ul Orange sau pe pagina oficiala de Facebook Orange Romania.

  21. Buna ziua am bagat televiziune si internet cu orange si am rutar box1000 nu mai am semnal nici la net nic la tv pe rutar apare butonul povar aprins verde ,butonul pol licare incontinu verde si wlan aprins verde ce ar putea avea si cim as putea sa remediez problema multumesc

    • Daca faceti cerere de reziliere la Orange o sa va ceara plata taxelor de reziliere anticipata, faceti o cerere la ei si daca vi se spune ca trebuie sa platiti ceva, faceti o sesizare la OPC/ANPC.

  22. Buna ziua as dori si eu sa fiu contactata din partea orange deoarece am probleme financiare si as dori sa sesizeze vreau sa reziliez contractele de la orange deoarece nu sunt obligată să respect acel contract va rog sa ma contactati

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Orange, daca doriti sa discutati cu un consultant Orange, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Orange, aveti mai sus modalitatile de contact.

  23. Buna ziua!
    Numele meu este C. Nicoleta si in data de 5noiembrie 2018 am facut un nou abonament tv la orange si mi s.a comunicat faptul ca s.a cerut aprobare sa nu platesc taxa de instalare si ca au primit raspuns favorabil.Cand s.a emis factura s.a facturat si taxa de instalare.am mers incepand cu data de 19 decembrie 2018 in magarin si am cerut recalcularea facturii pentru ca nu e normal sa ti se spuna ceva si sa nu se respecta.am sunat la relatii cu clientii aproape zilnic sperand ca se rezolva problema.ultima sesizare facuta este din data de 8ianuarie 2019 in magazin la AURORA MOLL BUZAUsi mi s.a spus ca in 3 zile se rezolva.nu am primit niciun rezultat.am sunat iar la relatii cu clientii si in continuare nu se rezolva.SOLICIT STERGEREA TAXEI DE INSTALARE SI RECALCULARE FACTURII DEOARECE CAND AM SEMNAT CONTRACTU MI S.A SPUS CA E GRATUIT!!!!!!! ****** NR TEL ABONAMENT
    MULTUMESC

    • Buna seara,
      Ati verificat daca in contract aveti trecuta taxa de instalare? Stiu ca este o situatie neplacuta insa este important ce este trecut in contract, agentii de vanzari mai au obiceiul sa ofere unele informatii eronat doar pentru a semna contractul.
      Daca nu primiti un raspuns favorabil de la Orange, puteti incerca si o sesizare la Protectia Consumatorului.

  24. Bună seara! Am avut un router în reparații de pe data de 03.01.2019 până pe data de 15.01.2019 și nu mi-a fost dat nici un înlocuitor pe această perioadă. Deci în această perioadă nu am beneficiat de acest abonament. Cum mă puteți ajuta și pe mine ca să nu plătesc acest abonament pe perioada în care nu l-am folosit. Este vorba de o perioadă de 15 zile. Vă mulțumesc!

    • Buna seara,
      Faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Orange prin care sa solicitati reducerea facturii insa cel mai probabil nu se va aproba deoarece ei vor spune ca serviciul functiona cu alt dispozitiv. Insa puteti incerca.

    • Sincer, nu stiu cat de folosita este acea adresa e-mail. Incercati sa faceti o sesizare folosind formularul de contact online de pe site sau pagina de Facebook daca aveti cont. In mod normal ar trebui ca in maxim 30 de zile sa primiti un raspuns la sesizarea dvs.

  25. Am o problema pe care as dori sa o rezolvati.Telefonul meu cu nr.074**** a fost stricat(se inchidea singur si nu l-am mai putut incarca) si l-am trimis in servis deoarece era in garantie.Am fost sunata(se poate verifica convorbirea deoarece a fost inregistrata) ca trebuie sa platesc in jur de 50 ron pentru repararea telefonului.Dar dupa inca o verificare a garantiei de catre servici servis s-a constatat ca a fost o gresala si mi s-a comunicat ca nu mai trebuie sa platesc nimic si pot ridica telefonul din magazinul din Simleul Silvaniei.Cind am mers sa ridic telefonul mi s-a spus ca nu mi-l dau pina nu achit cei in jur de 50 ron cu care sunt inregistrata,desi pe garantie era trecuta reparatia.Am sunat la servici clienti si mi sa confirmat ca nu sunt inregistrata cu nimic de plata.Cum se poate ca la magazin sa apara totusi ca am de plata si la servici servis ,nu? Oricum telefonul nu l-am ridicat, este tot la magazin si as dori o rezolvare si din partea dvs.(caci la magazin numai pentru unele persoane se pot rezolva problemele),pt. ca sunt cu un abonament vechi la dvs. si platesc in jur de 150 ron pe luna.Sper ca se va rezolva favorabil aceasta problema,daca nu, am sa renunt la abonament si voi trece in alta retea.Astept raspunsul dvs.Va multumesc anticipat.

    • Noi nu reprezentam compania Orange.
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Orange prin care sa detaliati ca nu v-a fost permisa ridicarea telefonului fara a achita acea suma de 50 de lei si ca doriti sa fiti invitata intr-un punct de lucru Orange doar atunci cand cei din sediu sunt informati ca nu trebuie sa platiti nimic.
      O situatie ciudata care a provenit dintr-o mare lipsa de comunicare intre departamentele Orange.

    • Buna ziua, pentru blocarea cartelei Orange trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Orange la numarul 300 apelabil din reteaua Orange sau 0374300300 apelabil din alte retele.

  26. Vreau sa fiu contactat de un reprezentat oringi pentru solutionarea problemelor cu telefonul care vine dupa 3 saptamini de lara repararat care in cele din urma dupa testele lu dracu nu sa intervenit asupra lui .in acest caz vreau schibarea aparatului daca nu rezilieliera contractului

  27. Am avut abonament orange nr032***** dar la care am rwnuntat
    Pe aplicatie imi apare status activ pe debit direct
    In prezent nu sunt client orange
    Este f.greu sa contactez un operator clienti va scriu cu dorinta de a.dezactiva abonamentul
    Cred.ca sun aprox.7 ani de.cand am renuntat multumesc

    • Noi nu reprezentam compania Orange, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Probabil inca nu s-a procesat rezilierea contractului, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Orange pentru a se verifica, incercati online daca nu reusiti telefonic.

  28. (Am înregistrat solicitarea din partea ta cu numărul 2********. Urmează să te contactăm pentru mai multe detalii).Am fost sunat de Dvs.dar n-am reusit sa comunicam,V-am sunat de pe terasa si am stat cam 15 minute sa fiu preluat de un operator.Dupa …am renuntat.Am cumparat alt telefon Alcatel 1, nou (2018 ).Nu am semnal decat afara.Este iarna nu pot sta tot afara la 63 de ani.Am comandat acum Samsung J6.2018.Daca nici cu acesta nu am semnal va rog sa faceti ceva,altfel trebuie sa renunt.

  29. Buna ziua…ma aflu la sora mea in Comanesti jud. Bacău…vreau să mi petrec revelionul aici dar semnalul la tv e sub orice critică…nu poti sa vizitezi nimic pe nici un canal….se amesteca imaginea si nu poti sa vezi nimic….dacă puteti sa ma ajutati in sensul acesta eu va multumesc si va doresc un an mai bun..

  30. Buna seara
    Tot las mesaje dar nici un răspuns
    Sunt in Arabia Saudită și mi ati suspendat abonamentul
    As dori sa stiu de ce?.
    Trimite ti acum ce am de plata, plătesc on line si dati mi drumul la Roaming, fără internet,
    Am rugămintea sa face ti asta urgent.
    Anișoara Grecu
    0730905190

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Orange, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru a verifica exact ce aveti de platit va recomand sa ii contactati pe cei de la Orange. Presupunand ca nu aveti un alt telefon sa sunati la ei, o puteti face pe pagina oficiala Facebook Orange Romania sau pe site-ul Orange.

  31. Mi-am pus internet cu fibra optica , ceea ce este un cacat , merge ca draci , pardon … funcționează ca dracu , degeab l.am pus , și femeia de la orange , preiau cuvintele dânsei “ cel mai bun internet , 4G , merge foarte rapid” și toate cuvintele de lauda , acum stau și plătesc la voi , și voi va poșați pe clietentela voastră , bravo , manipulare in masa , 😉

    • Noi nu suntem cei de la Orange si te-as ruga sa vorbesti frumos, acum ti-am editat eu comentariul, data viitoare il sterg direct. Ce abonament ai pe fibra optica si ce viteza scoti in urma unui test?

  32. Un amarat de telefon fix ….s-a dezactivat in zilele din urma (nu stiu exact cand ) Ieri in 24 mi a comunicat fica mea din alta tara ca tel meu fix nu raspunde . De doua zile ma chinui sa fie reactivata ……si nu se reuseste !!!!tel montat de oamenii de la orangi !!!!Desigur suparat pt aceasta mare filosofie , dar mai ales ca nimeni , nu-mi spune sa ma duc la ::::::un medic ….un strungar ….un parlamentar ….sau la un frizer !!!Nu se poate sa nu existe in lista specialitatilor cineva care poate reactiva un tel fix !!!!????

  33. Bună ziua, ce se întâmplă cu semnalul de telefonie mobila pe zona satului Rișculița(jud. HD, Comuna Baia De Criș) la Orange
    Poate fi din cauza faptului ca nu este curent în zona respectiva?

    • Buna ziua,
      Este posibil ca problema sa fie din cauza lipsei tensiunii electrice in zona, semnalul pentru telefonie mobila este dat de catre o antena care are echipamente conectate la curent. Va recomand sa incercati repornirea telefonului daca nu aveti deloc semnal iar daca problema este aceeasi sa contactati serviciul de relatii cu clientii Orange (deranjamente) si sa faceti o sesizare pentru aceasta problema.

      • S-a făcut sesizare. Problema cu semnalul și internetul slab este de câteva zile, înainte de a rămâne fără curent. Cei de la deranjamente au spus cu ușurință ca nu asigura semnal la telefon în interiorul casei.
        Daca nu își va reveni și nu va fi asa cum trebuie, după revenirea curentului, se va face cu siguranță o alta sesizare.
        Mulțumesc pentru informații!

        • In acest caz cu siguranta problema nu este din cauza curentului insa cei de la Orange se pare ca nu iau in considerare sesizarile de semnal in interiorul locuintelor. Puteti face o sesizare si online (poate asa ajunge la departamentul tehnic) si puteti mentiona ca veti rezilia contractul in caz ca nu o sa primiti o solutie.

  34. Buna seara
    Vreau sa stiu de nu mai putem accesa cartels de aseara in zona tecuci galati deloc
    Orange cartela
    Nu avem semnal deloc la cartela orange nici internet
    Ce se intampla