Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Daca dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pentru o sesizare sau pentru a reclama un deranjament, avem mai multe variante atat telefonice cat si online.

Cum contactam un operator/agent Orange?

Modalitatile de contact pentru sesizari la relatii cu clientii Orange sunt urmatoarele:

  1. Apel la numarul 300 / 0374300300 (serviciul clienti). 

Putem apela numarul de telefon 300 din reteaua Orange sau numarul 0374300300 (apelabil din alta retea sau din reteaua Orange din roaming). Sesizarile pot fi facute in felul urmator:

-zilnic intre 07:00 – 24:00 putem solicita informatii sau depune sesizari telefonic pentru deranjamente ale serviciilor Orange TV si Orange Home TV;

-zilnic intre 08:00 – 21:00 pentru informatii sau reclamatii privind serviciile Orange;

-din roaming putem apela numarul 0040 374300300 insa apelul va fi taxat precum un apel efectuat in Romania;

-intre orele 08:00 – 21:00 apelul este gratuit, in afara acestor ore apelul este redirectionat catre numarul 401 unde tariful este de 0.14 euro/minut TVA inclus;

-pentru clientii Orange prepay, primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile sunt gratuite, urmand ca al 3-lea apel sa fie tarifat cu 0.55 euro/apel;

2. Apel la numarul 401 (serviciul suport clienti).

Apeland la acest numar avem acces direct la un operator pentru a face un deranjament mai rapid iar programul acestui departament este non stop (24/24 ore).

Tariful national este de 0.14 euro/minut cu TVA inclus, primele 40 de secunde fiind gratuite.

3. Apel la numarul 474 / 0744940474 (serviciul clienti in limba maghiara pentru prepay si abonamente).

Apelul catre numarul 474 se face gratuit si este disponibil de luni pana vineri intre orele 08:00 – 20:00 si sambata intre orele 08:00 – 16:00.

Putem apela numarul 0744940474 din alta retea.

4. Apel la numarul 228 (serviciul clienti pentru persoane cu deficiente de auz).

Acest numar de telefon este util persoanelor cu deficiente de auz, asistenta se ofera prin SMS.

Putem apela acest numar de telefon zilnic intre orele 08:00 – 22:00.

Numarul 228 nu este apelabil din roaming.

5. Formular online pe www.orange.ro/eContact/ 

Orange are o sectiune detaliata de contact prin formular online, foarte usor de folosit atat pentru clientii existenti cat si pentru potentialii clienti, urmam sectiunea cea mai apropiata nevoilor noastre, solicitarea ajunge la departamentul abilitat urmand ca un reprezentant Orange sa ne contacteze telefonic sau pe e-mail pentru a raspunde sesizarii / solicitarii noastre.

Din interactiunile mele cu Orange, timpul mediu de raspuns este de o zi, rar ajungand la 2 zile, ceea ce consider foarte util avand in vedere ca unii operatori raspund la sesizarile online chiar si dupa 30 de zile.

6. Pagina oficiala de Facebook Orange (@orangeromania).

Orange ofera asistenta inclusiv pe Facebook si o face rapid. Putem trimite un mesaj privat pe Facebook urmand sa primim un raspuns. Pentru o verificare rapida, este indicat sa lasam toate detaliile necesare (exemplu: daca avem o sesizare de nefunctionalitate, sa lasam codul de client, numele titularului, adresa din contract sau numarul de telefon si cum se manifesta problema noastra).

Uneori se raspunde si comentariilor postate la alte postari Orange insa este indicat sa trimitem un mesaj privat pentru a fi verificata mai repede solicitarea (si, bineinteles, sa ne protejam datele).

7. Softpedia – Orange Helper.

Orange are un reprezentant si pe forumul Softpedia, denumit Orange_Helper, acesta oferind asistenta postarilor de pe forum.

Situatiile si problemele pentru care dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pot fi diverse, cateva exemple fiind:

  • probleme financiare: cost suplimentar mare pe factura, factura neprimita, abonamente dublate;
  • probleme tehnice: probleme de semnal la telefonia si internetul mobil, lipsa acoperirii in unele localitati, viteza redusa la internetul mobil 3G/4G/4G+, nu functioneaza roamingul, nu se conecteaza la retea;
  • probleme semnal Orange TV: cand nu avem semnal la televiziunea prin cablu sau prin satelit (DTH), cand nu receptionam anumite programe TV, semnal slab pe cablu;

Desi este mai comod sa facem o sesizare online, cand avem probleme (in special tehnice) urgente, este indicat sa sunam la relatii cu clientii, pentru a verifica problema in timp real. Altfel, putem alege cu incredere una din modalitatile de contact disponibile online pentru a anunta un deranjament sau pentru a solicita informatii despre o factura.

Cum putem rezilia contractul Orange?

Putem solicita rezilierea contractului Orange printr-o cerere depusa online in sectiunea Contact pe site-ul Orange.

Cum putem suspenda temporar abonamentul Orange?

Putem cere suspendarea serviciilor Orange daca abonamentul este semnat inainte de 24 noiembrie 2011 iar suspendarea se poate face pe maxim 3 luni; Pentru a suspenda temporar abonamentul trebuie sa platim o taxa de 4.96 euro TVA inclus/luna; Desi abonamentul este suspendat, taxa de suspendare trebuie sa fie achitata lunar;

In concluzie, Orange ofera modalitati diverse de a contacta serviciul de relatii cu clientii, personal fiind multumit de timpul de raspuns la sesizarile facute online, stau mult mai bine la acest capitol in comparatie cu Telekom, Vodafone sau Digi.

Daca aveti o sesizare nerezolvata sau doriti sa reclamati o problema tehnica, lasati un comentariu si vom incerca sa va ajutam.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

570 COMENTARII

  1. Eu sunt pe cartela si ca sa intru in legatura cu un operator orange zice ca voi fi taxat cu 0,55e. Pai mai astia de la orange am activata optiune cu minute, n-am credit pe telefon! Am sunat luna asta de 2 ori (alea au fost gratis), a 3-a oara e contra cost. Nu sunam din plictiseala la voi mai indiferentilor fata de clienti ci de nevoie!

    • Din pacate acestea sunt conditiile apelurilor la relatii cu clientii Orange, daca aveti cont Facebook puteti scrie un mesaj pe pagina Facebook Orange Romania, raspund destul de repede (in cateva ore) si este gratuit. Sau putem completa formularul de pe site-ul orange.

  2. Bună ziua cu drag. Sunt Tache Gheorghe Rodica, am telefonul oringe 07****. Va rog să-/mi spuneti DE CE IN DIMINEATA ASTA IMI APARE PE ECRANUL TELEFONULUI : INTRODUCETI CARTELA SIM. ? ASEARĂ A MERS FOARTE BINE, SI AM ACHITAT DE MULT FACTURA TELEFONULUI .CARE E CAUZA ? CE AM DE FĂCUT ? Vă rog mult lămuriti mă repede, aștept un telefon important !
    Vă multumesc
    Rodica Tache

    • Buna ziua,
      Puteti incerca acea cartela in alt telefon sa vedeti daca aveti aceeasi problema, daca problema e aceeasi cartela este defecta si trebuie inlocuita, daca in alt telefon functioneaza atunci este o problema cu telefonul (insa cel mai probabil cartela e defecta).

    • Antena respectiva emite probabil radiatii nocive cel mai mult locatarilor din blocul pe care este amplasata, iar acea antena cu siguranta a fost instalata in urma unui acord al asociatiei de proprietari (sau cel putin asa ar fi trebuit). Cu asociatia de proprietari ati discutat despre acest aspect?

  3. vreau sa transmiteti in scris daca o antena cu 6 brate bmontata pe un cos de fum la oinaltie de 25 m si la odistanta de cca10 e scara blocului in care locuim. (cosul este a unei centrale tremice dezfectata)

  4. Serviciile contractate cu Orange funcționează defectuos sau nu funcționează. Internetul nu funcționează decât foarte rar. Rog remediati-va disfuncțiile. In caz contrar suntem nevoiți sa renunțam la serviciile Dvs. inexistente pe care noi dam bani.

    • Noi nu suntem de la Orange, doar oferim informatii.
      Pentru aceste probleme va recomand sa sunati la relatii cu clientii Orange (deranjamente) la numarul 0374300300 si sa detaliati problemele intampinate.

  5. in atentia dl Paraipan Stefan Am primit oferta dv de contract dar aceasta nu concorda cu discutia pe care am avut-o telefonic De aceia v-as ramane indatorat daca ati putea sa ma contactati de urgenta pt a lamuri neclaritetile aparute Cu stima Tanasescu Vasile

    • Saitul acesta nu reprezinta Orange, ofera informatii. Apelati nr 300 relatii clientii si spuneti ca nu sunteti de acord cu oferta trimisa si ca nu corespunde cu ,ce ati stabilit la telefon cu reprezentantul orange dl Paraipan Stefan.

  6. de las 01-08-2019 nu am putut sa folosesc internetul fix pt .PC. desi am avut m-ai multe conforbiri cu angajatii d-tra,si asea zisele indicatii tehnice cerindule sa inregistreze aceste probleme ca sesizari , dar vad ca nu s-a luat nici o masura in aceasta privinta.

    • Noi nu suntem de la Orange, doar oferim informatii.
      Insistati cu sesizarile la relatii cu clientii Orange pentru a va trimite o echipa. Cereti numarul inregistrarii si faceti sesizare la OPC daca tot nu se rezolva.

  7. Nu reusesc sa gasesc o rezolvare legată de marirea a doua dintre ab de pe contul meu deoarece op dv nu îmi dau răspunsuri concrete si nici nu ma pun in legătură cu un alt consultant de la dep care se ocupă de ab ,deci în consecință mă văd nevoită să fac o reclamație la opc pt ca pur și simplu am impresia ca imi băgați mîna în buzunar mai mult de cit atit sint nevoită ca celelante două ab pe care le am pe măsură ce se termina perioada contractuală adica de 4 luni ,să depun cererea de retragere inca de pe acum .

    • Aici se dau doar informatii despre Orange. Daca nu sunteti multumita de raspunsul operatorilor de la call center, puteti cere detalii intr-un magazin orange sau intrati pe Orange. ro sectiunea eContact sau pe pagina de Facebook Orange Romania.

  8. Buna ziua,am o problema cu cardul din tv ,am contactat orange la nr 300 am dat de o doamna operator care ma înștiințat că reparația este de durata (30 zile) dar a spus că vorbește în centrala sa vada daca nu se poate resetat ceva nu stiu ce dar sa închid tv si sa al aprind.Asa am facut dar nici un rezultat.
    Am asteptat 2 zile dar nimic,am sunat din nou,iarăși o doamna operator mai drăguță ce este adevarat care a făcut o programare si ma pus în legătură cu un domn de la serviciul orange.Ma îndrumat domnul sa sting tv sa ai dau setări din fabrica dar nimic,a rămas ca vin sa schimbe cardul cu un fisier ca cică nu mai este televizorul compatibil cu cardul orange.ok am acceptat si sa făcut programare pe data de 08.08.2019 ora 16:00-20:00.
    În data de 08 la ora 15:40 am ajuns acasă si astept fondatorii dar sa vezi minune ei nu vin si nici nu telefonează sun in centrala vorbesc cu domnul operator Cristian Savu care după spusele montatorilor m-au contactat si nu am raspuns ai explic domnului savu ca nu este adevarat ca sunt acasa si ai astept si pe tel nu am apel de la ei domnul savu insistă că nu are ce face doar sa ma reprogrameze,fără a incerca sa ami rezolve problema creată de compania dumneavoastra nici nu vrea sa încerce.
    Eu plătesc la timp si nu beneficiez de serviciu de tv
    Oare cer mult sa beneficiez de ce plătesc si sa nu fiu mințit de oamenii angajați de compania orange (presupun).M-ati dezamăgit complet in magazine aveti oameni foarte buni si specialisti dar in rest …….

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Orange, doar oferim informatii.
      Cei de la relatii cu clientii doar preia sesizarile si le dau mai departe, ei nu au nicio putere sa va rezolve problema. Mai departe depinde de departamentul tehnic cum isi gestioneaza sesizarile, va recomand sa faceti o sesizare la OPC mentionand numarul primei sesizari pe care ati facut-o si sa detaliati problema. Ulterior, sunati la Orange si le transmiteti ca ati facut sesizare la OPC.

  9. Nu functipneaza internetul din 3.08.2019
    Nu va pot contacta pe nr de tel de pe pagina d-voastra. Procedura este greoaie. Va rog sa rezolvati internetul. Tel 07******

    • Va referiti la internetul fix sau internetul mobil? Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Orange (deranjamente) la numarul 300 (apelabil din reteaua Orange) si sa faceti o sesizare in acest sens.

  10. buna ziua,ma numesc Panduru Luchian Toma,CNP ********* si sunt abonat la TV Orange prin contract din data de 24.10.2016,pentru locatia din com.Lazaream, sat Ghidut nr.*.Din motive obiective,sunt nevoit sa solicit incetarea contractului,incepind cu luna septembrie 2019.
    In acest scpo,va rog sa-mi transmiteti daca este nevoie sa adresez cererea unui alt compartiment si care este adresa acestuia,precum si care este procedura ulterioara incetarii acestui contract.
    Solicit acest ajutor,fiind in relativa imposibilitate de deplasare.
    Va multumesc
    Cu consideratie L.Panduru

  11. SOS ajutați un om în vîrstă de 80 de ani prin ai restabili functionarea televizorului abonament orange contract Ujică Ioan cod abonament 0***** Comuna Stînceni sat Ciobotani nr.* CI.***** tip abonament Local HD 24 luni promo 1.2 și3.Vă rog ajutati-l stă singur și șă aibă macar tv.la 80 de ani.Nu am reușit să intru în contact cu dvs.prin relația cu clienții.

    • Acest sait nu reprezinta Orange ci ofera informatii. Puteti suna la relatii clienti 300 gratuit in retea sau 401 Serviciul suport clienti acest nr va face legatura directa cu un operator call central este cu taxa. Stati pe telefon pana va va prelua un operator, altfel nu vi se va inregistra sesizarea (deranjamentul). Sau daca aveti cont facebook puteti scrie un mesaj privat pe pagina de facebook Orange Romania. Sau pe saitul Orange.ro /e/ Contact acolo este un formular.

  12. Bună ziua!
    sunt abonat orange ….televiziune,internet si telefonie
    As dori sa fac o sesizare cu privire la lipsa totala de internet si televiziune
    Am tot sunat la serviciul clienți iar dânșii nu fac altceva decât să amână trimiterea unui tehnician la fața locului
    Problema este de vineri de la ora 13″00
    Azi am sunt si m-au informat ca se va deplasa cineva abia in cursul zilei de 31
    Mi se pare o totala lipsă de profesionalism din partea lor!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Orange, doar oferim informatii.
      In ceea ce priveste call center-ul Orange, ei doar inregistreaza sesizarile clientilor si le dau mai departe catre departamentele abilitate, probabil este o echipa service care are un Dispecerat sau un Coordonator/Team leader care le asigneaza sesizarile. In mod normal, sesizarile sunt asignate in functie de zona, vechime si nivel de urgenta. Deci, cei de la call center doar va inregistreaza sesizarile dvs. Puteti solicita urgentarea rezolvarii problemei fie telefonic la relatii cu clientii, fie pe pagina Facebook Orange Romania.

  13. O companie de tot rahatul,cum este posibil ca sa am bani pe telefon si sa dau telefon primesc mesaj „sunteți în perioadă de gratie”, asta este hoție pe fata.Daca era invers ca tu cel ce folosești serviciile(de c…t)al oarange si nu te achiți de factura era mare tămbălău dar așa voi ca furați bani de la noi nici o problema.am sa contactez si protecția consumatorilor (daca nu si aia sunt pe mana cu voi),sa vedem ce zic

  14. Sorin Gheorghişan, abonatul dvs. Locuiesc pe Surorile Caceu în Timişoara. Vreau de multă vreme să vă anunţ că întreruperile de Net zilnice(cca. 15-20 pe zi) au devenit atât de supărătoare încât iau în calcul rezilierea contractului cu dvs. Am avut, anterior colaborării cu dvs., un alt operator cu care nu au fost niciodată probleme de acest gen. Vă rog să luaţi în calcul prezenta atenţionare. Mulţumesc.

    • Noi nu suntem de la Orange, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Orange (deranjamente), detalii privind modalitatile de contact le puteti gasi in articolul publicat mai sus.

    • Articolul l-ai citit? Sunt mai multe variante acolo.
      Daca esti la adresa aceea si nu ai semnal bun, daca ai un alt telefon din alta retea poti suna la 0374300300.
      Altfel, daca ai un cont Facebook poti face sesizare pe pagina Facebook Orange Romania.
      O alta varianta online este pe site-ul Orange prin formularul de contact.

    • Daca veneau extraterestrii ar fi trebuit sa fie semnal mai bun, se presupune ca ei sunt mai avansati din punct de vedere tehnologic, nu? 🙂
      Fa-le o sesizare la relatii cu clientii la numarul 300 sa verifice acoperirea din zona.

  15. BUNA ZIUA!

    Sunt Mariana-Doinita Vechiu, nascuta in ******, din localitatea Brateni/Botosani si am 5 abonamente la dumneavoastra dupa cum urmeaza:
    07******
    07******
    07******
    07******
    07******
    .Problema mea este urmatoarea:
    -desi am contracte de foarte multi ani la dumneavoastra, nu am intarziat niciodata cu plata facturilor, lucru care mi se pune in carca de dumneavoastra.
    -am platit lunar facturile, iar pe 17 iulie incepand cu ora 23 mi-au fost suspendate toate numerele pe motiv de neplata. Am primit mesaj ca am de plata in luna curenta 605.93 lei. Avand o problema personala, deoarece lucrez in sistemul bugetar am trimis baiatul intr-un magazin orange unde i s-au incasat 380 de lei-motivul fiind neplata pentru luna iunie??????Mentionez ca am sunat apoi eu personal la 300 unde mi s-a spus ca trebuia sa platesc 328,51 lei, factura pe care eu am platit-o cu 330 lei, in data de 27, confirmata ulterior in iulie, se poate cred verifica data in care s-a facut plata. Doamna de la 300 mi-a zis ca de fapt colegii din magazine au incasat in AVANS???? Apoi doamna zice ca ba nu s-a platit in iunie, ba ca in mai, ba ca in iulie!!!!!VA ROG SA VA HOTARATI!!!!!!
    -de ce trebuie sa platesc doua facturi???
    -de ce trebuie sa dau bani in plus/avans??/

    Aceeasi suspendare a mai fost si luna martie pusa pe seama problemelor tehnice.
    VA ATASEZ DOVADA PLATILOR, MESAJELOR DE LA DUMNEAVOASTRA!
    VA ROG SA ANALIZATI SITUATIA!
    MA GANDESC CARE VA FI URMATORUL MEU PAS IN CEEA CE PRIVESTE SERVICIILE DUMNEAVOASTRA!

    VA MULTUMESC!

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Orange, doar oferim informatii.
      In privinta acestei situatii, inteleg ca ati luat legatura cu cei de la relatii cu clientii Orange. Ati solicitat clarificari in privinta acestei situatii? Daca da, ce vi s-a spus?

    • Acest sait nu reprezinta orange ci ofera doar informatii. Singura solutie este sa va prezentati dvs personal intr-un magazin orange cu toate chitantele facturilor sa le aratati ca ati platit.

  16. Ma numesc MODRUS CORNEL si sant administrator al SC ACTIV EXIM SRL in data de18.07.2019 m-am deplasat la SATU MARE pentru ami prelungi abonamentul si mi sa spus ca abonamentul a fost prelungit in luna aprilie 2019 de pe numarul cu terminatia 666 nr care nu apartine nici mie nici fiului meu Modrus Daniel Stelian care din greseala apare administrator.Am luat legatura cu fiul meu Daniel si neaga ca ar fi discutat cu cineva in legatura cu prlungire abonament.
    Va rog rezolvati situatia.

    • Noi nu suntem de la Orange, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati responsabilul de cont Orange care s-a ocupat de contractul dvs, sau daca nu aveti o astfel de persoana de contact, sa sunati la relatii cu clientii Orange la numarul 0374300300.

  17. Pe Nr de telefon 07****** m-a anunțat că nu mai pot folosi rețeaua de 4g deoarece am folosit-o pe toata. Când îmi va reveni rețeaua de 4g? Ce înseamnă nelimitat?

    • Fiecare abonament are o cantitate de trafic lunara in reteaua 4G, pentru a afla cantitatea lunara si pentru a afla data in care se reseteaza traficul va recomand sa luati legatura cu cei de la Orange la numarul 300.

  18. Buna ziua.In primul rand țin să vă mulțumesc că mi-ați răspuns și pot să îmi spun nemulțumirea care o am.Eu am încărcat telefonul in data de 11 06 2019 cu suma de 38 de lei după care pe data de20 06 am primit mesaj de la Orange că trebui sa incarc telefon.cu suma de 53 de lei.Am fost înapoi la Ag.Oringe din Tulcea de la pelicanul dar aceste domnișoare nu au știut ce să-mi răspundă mi-a zis că trebuie să plătesc.Cum este posibil sa plătesc suma de 92 de lei într-o lună ?Va rog să mă ajutați să înțeleg ptr.ca astăzi iar mi-a sosit un mesaj de la Orange că trebuie să plătesc aceasta blestemata de suma.De unde rezultă.Va mulțumesc și aștept răspuns.