Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Daca dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pentru o sesizare sau pentru a reclama un deranjament, avem mai multe variante atat telefonice cat si online.
Cum contactam un operator/agent Orange?
Modalitatile de contact pentru sesizari la relatii cu clientii Orange sunt urmatoarele:

  1. Apel la numarul 300 / 0374300300 (serviciul clienti). 

Putem apela numarul de telefon 300 din reteaua Orange sau numarul 0374300300 (apelabil din alta retea sau din reteaua Orange din roaming). Sesizarile pot fi facute in felul urmator:
-zilnic intre 07:00 – 24:00 putem solicita informatii sau depune sesizari telefonic pentru deranjamente ale serviciilor Orange TV si Orange Home TV;
-zilnic intre 08:00 – 21:00 pentru informatii sau reclamatii privind serviciile Orange;
-din roaming putem apela numarul 0040 374300300 insa apelul va fi taxat precum un apel efectuat in Romania;
-intre orele 08:00 – 21:00 apelul este gratuit, in afara acestor ore apelul este redirectionat catre numarul 401 unde tariful este de 0.14 euro/minut TVA inclus;
-pentru clientii Orange prepay, primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile sunt gratuite, urmand ca al 3-lea apel sa fie tarifat cu 0.55 euro/apel;

2. Apel la numarul 401 (serviciul suport clienti).
Apeland la acest numar avem acces direct la un operator pentru a face un deranjament mai rapid iar programul acestui departament este non stop (24/24 ore).
Tariful national este de 0.14 euro/minut cu TVA inclus, primele 40 de secunde fiind gratuite.

3. Apel la numarul 474 / 0744940474 (serviciul clienti in limba maghiara pentru prepay si abonamente).
Apelul catre numarul 474 se face gratuit si este disponibil de luni pana vineri intre orele 08:00 – 20:00 si sambata intre orele 08:00 – 16:00.
Putem apela numarul 0744940474 din alta retea.

4. Apel la numarul 228 (serviciul clienti pentru persoane cu deficiente de auz).

Acest numar de telefon este util persoanelor cu deficiente de auz, asistenta se ofera prin SMS.

Putem apela acest numar de telefon zilnic intre orele 08:00 – 22:00.

Numarul 228 nu este apelabil din roaming.

5. Formular online pe www.orange.ro/eContact/ 

Orange are o sectiune detaliata de contact prin formular online, foarte usor de folosit atat pentru clientii existenti cat si pentru potentialii clienti, urmam sectiunea cea mai apropiata nevoilor noastre, solicitarea ajunge la departamentul abilitat urmand ca un reprezentant Orange sa ne contacteze telefonic sau pe e-mail pentru a raspunde sesizarii / solicitarii noastre.

Din interactiunile mele cu Orange, timpul mediu de raspuns este de o zi, rar ajungand la 2 zile, ceea ce consider foarte util avand in vedere ca unii operatori raspund la sesizarile online chiar si dupa 30 de zile.

6. Pagina oficiala de Facebook Orange (@orangeromania).

Orange ofera asistenta inclusiv pe Facebook si o face rapid. Putem trimite un mesaj privat pe Facebook urmand sa primim un raspuns. Pentru o verificare rapida, este indicat sa lasam toate detaliile necesare (exemplu: daca avem o sesizare de nefunctionalitate, sa lasam codul de client, numele titularului, adresa din contract sau numarul de telefon si cum se manifesta problema noastra).

Uneori se raspunde si comentariilor postate la alte postari Orange insa este indicat sa trimitem un mesaj privat pentru a fi verificata mai repede solicitarea (si, bineinteles, sa ne protejam datele).

7. Softpedia – Orange Helper.

Orange are un reprezentant si pe forumul Softpedia, denumit Orange_Helper, acesta oferind asistenta postarilor de pe forum.

Situatiile si problemele pentru care dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pot fi diverse, cateva exemple fiind:

  • probleme financiare: cost suplimentar mare pe factura, factura neprimita, abonamente dublate;
  • probleme tehnice: probleme de semnal la telefonia si internetul mobil, lipsa acoperirii in unele localitati, viteza redusa la internetul mobil 3G/4G/4G+, nu functioneaza roamingul, nu se conecteaza la retea;
  • probleme semnal Orange TV: cand nu avem semnal la televiziunea prin cablu sau prin satelit (DTH), cand nu receptionam anumite programe TV, semnal slab pe cablu;

Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Desi este mai comod sa facem o sesizare online, cand avem probleme (in special tehnice) urgente, este indicat sa sunam la relatii cu clientii, pentru a verifica problema in timp real. Altfel, putem alege cu incredere una din modalitatile de contact disponibile online pentru a anunta un deranjament sau pentru a solicita informatii despre o factura.

Cum putem rezilia contractul Orange?

Putem solicita rezilierea contractului Orange printr-o cerere depusa online in sectiunea Contact pe site-ul Orange.

Cum putem suspenda temporar abonamentul Orange?

Putem cere suspendarea serviciilor Orange daca abonamentul este semnat inainte de 24 noiembrie 2011 iar suspendarea se poate face pe maxim 3 luni; Pentru a suspenda temporar abonamentul trebuie sa platim o taxa de 4.96 euro TVA inclus/luna; Desi abonamentul este suspendat, taxa de suspendare trebuie sa fie achitata lunar;

In concluzie, Orange ofera modalitati diverse de a contacta serviciul de relatii cu clientii, personal fiind multumit de timpul de raspuns la sesizarile facute online, stau mult mai bine la acest capitol in comparatie cu Telekom, Vodafone sau Digi.

Daca aveti o sesizare nerezolvata sau doriti sa reclamati o problema tehnica, lasati un comentariu si vom incerca sa va ajutam.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

797 COMENTARII

  1. Buna seara ,daca un client reziliaza contractul cu orange de ce nu il intrerupeti si trimiteti tot felul de sesizari?Iar angajatele le vorbesc cumva amenintator?Astept rasunsul dumneavoastra in acest sens daca nu voi fi nevoit sa ma adresez instantei . Va multumesc.

  2. Ce se intampla cu semnalul de telefonie mobila? De luni 12 aprilie functioneaza cu intermitenta.
    Ar fi politicos din partea dvs. sa ne anuntati de deranjamente.
    Cred ca ar trebui sa restituiti suma aferenta zilelor de intrerupere a serviciului de telefonie mobila!

    • Noi nu suntem de la Orange.
      Va recomand sa faceti o sesizare catre Orange (gasiti mai sus, in articol, metodele prin care ii puteti contacta pe acestia) pentru a verifica semnalul in zona.

  3. Buna ziua in data de 01.11.2020 am facut o plata de 98,88 din contul care fac platile luna de luna si nu s-au luat in consideratie toate elementele puse de mine am dat mai repede aplicatia mergand ma greu: cod cilent si nr. fact am vazut in extras ca este numai cu fact am primit mesaj pe telefon ca nu am achitat fact. am mers la Orange in Roman si nu mi-a rezolvat problema am achitat fact la ei cu gandul ca se va returna suma in contul meu ca necuvenita ptr orange.Va rog sa luati in consideratie suma de 98.88 prin compesare urmand sa achit dif. pana la 100,93 val fact curent cod client ******* D Constantin plata facuta din contul D Maria.Va multumesc.

    • Noi nu suntem Orange . Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator sau intrati pe pag de Facebook Orange Romania si scrieti un mesaj cu problema dvs.

  4. Buna ziua! Abonatul cu numarul de telefon ********, cod abonat ********, doresc ca incepand din data de 01 04 2021 sa primesc facturile numai in format electronic, nu si pe suport de hartie. Multumesc!

  5. Sunt nemultumita pentru faptul ca Orange a hotarat si operat modificarea tipului de abonament fara acceptul meu. Oracat de neinsemnata ar fi scumpirea (caci despre asta e vorba), aceasta se face NUMAI cu acordul clientului. Acest fapt este un abuz

    • La ce scumpire faceti referire? Din cate stiu ultima scumpire a fost facuta la inceputul anului si stiu ca s-au trimis instiintari prin care abonatii puteau renunta la abonamente daca nu erau de acord cu scumpirea. Dvs nu ati primit asa ceva?

  6. Aștept de 3 saptamini sa se rezolve problema cu internetul si sant plimbat de la o zi la alta drept urmare platesc un serviciu si nu beneficiez de el asa ca doresc sa reziliez toate contractele cu dv. Astept sa fiu contactat cit mai urgent posibil.

    • Noi nu suntem de la Orange.
      Aveti mai sus, in articol, metodele prin care puteti face o sesizare catre ei. De asemenea, puteti cere reducerea facturii pe perioada in care nu a functionat internetul.

  7. Bună ziua as vrea sa stiu cum trebuie procedat când telefonul ati este furat si as dori o dovada cum ca acest nr pray paye 07****** pentru asigurare la telefonul furat cum puteți să mă ajutați emailul meu *******gmail.com datimi un răspuns vă rog

  8. Buna ziua.eu lociuesc in Turcia dar am facut abonament acum citiva ani ptr tv tf fix si abonament mobil pentru mama mea care are 80 de ani.acum 2 luni mia venit obfactura de telefon foarte mare si cu 2 nr de telefon care nu sint ale mele.sa facut in luna decembrie un nou abonamaent si cred ca sa cumparat un telefon sau altceva pe noul abonament.eu sint pkecata din romania de pe data de 3.09.2020.cum am prezis mai sus locuiesc in turcia.cum poate face altcineva un abonament si poate lua produse de la orance fara proprietarul de drept.vreau sa anulez sau sa se inchida ultimul nr de tf luat si cel din nainte.07*****.acest nr nu stiu cine il foloseste dar factura imensa de 3000 de roni mia venit mie. 07******* este nr vechi de abonament mamei i sa furat tf .la momentul respectiv lam inchis acest nr dar a fost redeschis si momentan fatura tot mie imi vine.am sunat de nenumarate ori la orange la nr 374300300 din strainatate dar nu mi se face legatura.

  9. Sunt abonat Orange , pe data de 25 ianuarie m am prezentat intr un magazin , orange din Campina , cu gandul de a mi achizitiona un.telefon si a mi schimba numarul de telefon , eu avand in curs un abonament la ei , cu toate astea mi a incheiat un nou contracr , o portare , costul abonamentului 8 euro , costul telefonului 145 euro + tva49 euro ! M a pus sa semnez doua contracte , pe care le a oprit el , iar mie mi l a dat pe al treiel lea , ajunsa acasa mi am dat seama ca de fapt contractele se incheie in doua exemplare , unul la ei , unul la mine ! Telefonul era fara folie de protectie , fara certificat de garantie si niste mizerii de setari , am incercat sa l resetez la setare din fabrica , dar nu a fost cu putinta ! Dimineata la prima ora m am prezentat la magazin pentru a mi anula contractul si a preda telefonul , dar n a fost chip , au chemat paza , un nene cat un sifinier cu pistolul si bastonul la brau , plus un nene la fel de corpolent cu o mapa la sub brat , probabil sa ma amendeze , am ramas nedumerita si cu un gust amar ! Pe 27 ianuarie m am prezentat din nou in magazin pentru a cere garantia , au chemat iar paza si m au dat afara din magazin si cu avertismentul sa nu mai calc in magazinul lor ! Am sunat la politia judiciare Campina , mi au zis ca nu este treaba lor , am sunat la protectia consumatorului , la fel , nu i treaba lor ! Am luat legatura cu cei de la Samsung , mi au teimis un curier , am trimis telefonul in servis , mi l au trimis cum l am trimis , saptamana urmatoare l am trimis iar in servis , de unde mi l au trimis exact cum l am trimis ! In memoria telefonului sunt stocati 10Gb , nu stiu ce , eu nu am folosit telefonul de loc ! Am vrut sa mi deschid un cont Google , dar nu mi zice creaza cont ci conecteazate la cont ! Asa m am ales eu cu doua abonamente si un jaf de telefon de 200eru si doi ani abonament de 8 aru ! Dati mi un sfat , ce pot face ? La relatii cu clienti am vorbit aproape in fiecare zi , dau din.colt in colt ! Unde pot sa mai fac plangere ? Se poate schimba codul puk al cartelei ? Pe ale mele le au schimbat atat la cartela veche cat si la cea niua ! Va multumesc tuturor celor care a ti avut rabdarea sa cititi oful meu !

  10. Am plătitreincărcarea telefonului nr.07*******npendatade 04.02.2021 la ****** SRL SAT pUSTIANA,bACĂU 5 EURO CREDIT ,VINZATOAREA A TASTAT NR.DE CODPENTRU reincărcare ,apare Trnzacție reușităla Codintern Magazin:******,dar telefonul,cartela nu merge,nu s-a reîncărcat,telefonul este la fiul meu ,este al ,este în Ungaria la muncă,eu îl reîncarc aici înțară,dar acum nu merge,am mers înapoi la magazinunde a tastat codul,mi-a spuscănu se poate introduce a doua oară codul de reâncărcare pe cartelă.Vărog frumos rezolvați,telefonul fiului meu nu merge.Vă rog răspundețipe E-mail;*****yahoo.com,sau tel.nr.07*******.Mulțumesc.

  11. Am facut si eu o sesizare la d-voastra in legatura cu faptul ca platesc 2 facturi fara ca eu sa folosesc decat un numar. am platit 2 luni fara sa stiu, am c rezut ca copilul meu a folosit minute. In luna iulie am luat un telefon modificand abonamentul moment in care am primit bonus o c artela cu alt numar pe care o pot folosi 3 luni gratis dupa care sa o returnez inapoi. Ajm returnat acea cartela si am sesizat faptul ca nu am folosit.o deloc iar d.ra de la ghiseu a spus ca nu e nici o problema. Dupa cele 3 luni am inceput sa platesc abonament si pentru numarul cartelei pe care am returnat.o. Cand mi-am dat seama am sunat eu la numarul respectiv si mi-a raspuns un domn din Bicaz care folosea acest numar. Am facut sesizari peste sesizari, am sunat am asteptat, nimic. O sa merg la protectia consumatorului sau o sa va dau in judecata. Sunteti de toata jena.

  12. Cum se poate ca după 5 săptămâni în care am folosit cartela in SEE să primesc ieri SMS că am folosit cartela majoritar in roaming,în data de 3 februarie am reancarcat cu 12 euro opțiunea roaming, sunteți niște Hoți ordinari cu servicii de rahat, FUGIȚI OAMENI BUNI DE ORANGE CĂ SUNT NIȘTE TÂLHARI

  13. Compania de telefonie cu cele mai de 💩 servicii, sunteți niște hoți ordinari,eu am 5 săptămâni de când sunt în SEE și primesc mesaj că am folosit 123 zile în roaming,nu se poate așa ceva și nici nu poți suna să vb. cu un operator… sunteți cei mai hoți,pe data de 3 februarie am reancarcat cu 12 euro opțiunea roaming… Hoți

    • Serviciul roaming este destinat utilizarii ocazionale, de exemplu in concediu. Nu este destinat utilizarii permanente, in special in conditiile in care beneficiile nationale se pot utiliza si in roaming. Aceasta directiva UE a fost data pentru a ajuta persoanele care trec prin anumite zone sa reduca costurile, nicidecum de a inlocui operatorii locali din tara respectiva cu un abonament din tara, pe care sa-l folosim o luna intreaga. Parerea mea este ca acesta este motivul restrictionarii roamingului, faptul ca a fost utilizat o luna in alta tara. Daca nu ma insel, aceste informatii sunt mentionate si in conditiile contractuale Orange.
      De asemenea, ANCOM a mentionat ca operatorii de telecomunicatii pot restrictiona serviciul roaming in cazul in care constata ca serviciul roaming este utilizat in alte scopuri decat pentru calatorii ocazionale in afara tarii, in scopul de a preveni utilizarea permanenta a roamingului in UE/SEE, acesta informatii sunt disponibile pe site-ul ANCOM.

  14. Buna ziua as dori sa aflu in data 25/10/2020 daca Sint registrate numere de telefono si covorbiri. Orange si de fix si daca poate avea acces pentru tribunal . multumesc

  15. DL.DELA ORINGI AM O MARE NEMULtumire dece noi dela cartele preaplatite avem dreptul numai la 3 apeluri gratuite ,dupa accea suntem taxati 0,055euro ,dece noii care in carcam cartele preaplatite noi nuavem dreptul cacei cu abonamente ,doar sinoii dam banii cu care va luatii salariile pe perioada o fertei sa avem dreptul dea vorbii cu operatorul gratuit ,.Dexenplu la cosmote pe perioada ofertei la cartele preaplatite este gratuit de avorbi cu operatorul cosmote ,daca nuati inteles cevam scris sunatima la tel sa vorbim 07****** Va multumesc astept un raspuns la tel

  16. Sunt Sorin cnp ******* mam trezit cu o firma de recuperare care îmi cere în minele dumneavoastră o suma de bani pentru un contract care eu îl știam închis amiabil. Va rog sa îmi trimeteti suma care va datorez și ce reprezinta ea pe adresa ******@yahoo.com. Va mulțumesc anticipat

  17. Buna seara, pe data de 30 nov am facut un abonament de tel+tv+internet pe numele Danila******** in Dorohoi. Am intrebat in cat timp am instalarea ,mi-sa spus cat de repede posibil am inteles zic eu o zi doua dar de unde vine ms. ca va fi instalat pe data de 8dec. Am primit modemul pt. internet din start nu sant multumit se incarca foarte greu.cu alte cuvinte regret ca am plecat de la Telekom unde mergea mai bine.Cer ajutorul dumnevoasta cu sperata ca aceste neajunsuri se vor rezolva.Dar nu mise pare corect. Daca aveti un volum mare clienti nu va bateti joc de ei.va multumesc petru rabdare.cntract nr.******

  18. Vă informam că factura nr.AV ***** din 13 -10 2020 pe numele ***** din Drăgășani str.* Nr * județul Vâlcea cod client *** rămâne fără efect.Proprietarii au decedat.Comunicăm indexul lunar.Casă de vacanță.

  19. Am facut cerere DEZACTIVARE ASIGURARE 2 telefoane cu numerele ******* si ******* in centrul Orange Shop Cuza Craiova, acum doua luni, pentru care desi am semnat, NU S-A REALIZAT.
    Am avut parte de experiente neplacute in acest centru, am contactat ca urmare un operator orange pentru lamurirea si rezolvarea facturii , nefiind multumita in continuare, ma voi adresa la Protectia Consumatorului.

  20. Bună ziua vreau să fac o sesizare Mă numesc Claudia eu nu am și nici nu dețin pe numele meu nici un aparat rugat net sau cartelă nu am nici un contract cu Orange și eu tot primesc facturi pe numele meu vă rog treb luate masuri eu nu plătesc nimic vă rog din inimă să verificati.Multumesc vărog să faceți ceva eu nu plătesc nimic nu am încheiat nici un contract

    • Numele companiei este Orange, nu Oringi.
      Daca doriti sa faceti o sesizare online, trebuie sa completati formularul de pe site-ul Orange, aveti detalii mai sus in articol.

  21. Buna seara!
    Ma numesc, *****, titulara abonamentului cu numarul de telefon 07*****, va contactez in legatura cu scaderea asigurarii in valoare de 3 euro, pe care am solicitat-o si la reinnoirea abonamentul, dar persoana respectivă nu mi-a scazut-o. Va rog sa luati initiativa si sa imi eliminati asigurarea.
    O seara frumoasa!

  22. Hey there,

    orpiti alarma asta nebuna cu covidu’, ca ati terminat-o pe mama mea de 86 ani, o treziti noaptea la 1. cine va da ordinele astea idioate? nu mai profitati de banii platiti de clienti ca sa va foloeasca serviciile proaste ca sa trimiteti alarme , opriti-va!!!

  23. sa dea dracii an semnalul vostru la internet pe rooter vreau sa reziliez contractul pe motiv ca de 5 ani de cand ami furnizati acest rahat de serviciu fara semnal niciodata nu a functiuonat cum trebuie

    • Noi nu suntem de la Orange.
      Faceti o sesizare la Orange pentru aceste probleme.
      Daca aveti probleme cu serviciul acesta, de ce nu luati in calcul trecerea la alt operator?

  24. Buna ziua,ma numesc Viorica si titulara abonamentului de pe care trimit aceasta sesizare.Ieri 04.09.2020 am încercat sa reincarc o cartela prepay din myorange cu plata direct din cont, iar din cauza semnalului slab (fiind si aceasta o problema care dureaza de foarte mult timp,facand solicitari telefonice repetate si pt rezolvarea acestei probleme ,dar se pare ca fara rezultat)nu am reusit sa fac reincarcarea nici dupa mai multe încercari ,astfel ca am apelat la serviciul clieni pt a cere ajutor nestiind care este problema de nu reusesc sa incarc ,specific ca dupa ultima încercare îmi aparea scris pe telefon ca nr respectiv a fost reîncarcat ,dar reîncarcarea nu se realizase.Am sunat de 3 ori la serviciul clienti ,puteti sa verificati ,primele 2 apeluri s-au intrerupt datorita semnalului.slab in zona unde folosesc serviciile.La a 3 incercare am reusit sa duc convorbirea la bun sfarsit ,vorbind cu un domn care in urma discutiei despre problemele pe care le-am intampinat ,s-a oferit sa ma ajute dansul cu reincarcarea ,eu am fost de acord ,spunandu-i ca doresc sa reincarc cartela cu plata direct din cont pt a beneficia de bonusul de internet ,cei 30 de GB. Reincarcarea s-a realizat ,dar bonusul nu l-am primit ,motiv pt care fac aceasta solicitare ,deoarece in urma apelului meu de astazi la serviciul clienti pt a intreba ce s-a intamplat de nu am primit bonusul ,mi s-a spus ca nu-l primesc doar daca reincarc din meniul Myorange, lucru care eu asta am incercat ieri si am specificat si in convorbirea cu angajatul dumneavoastra.Va rog sa-mi rezolvati solicitarea ,cu parere de rau pt angajatul care m-a ajutat la reincarcarea cartelei ,dar nu stiu din ce motive nu s-a realizat si beneficiul meu legat de bonus.Va multumesc!

    • Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Orange (deranjamente), gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care ii puteti contacta pentru a face o sesizare.

  25. Buna seara ,scriu de pe leptop va rog frumos sa-mi deblocati cartela ,sa blocat si nu mai pot varbi ,07******,va rog din suflet nu am de unde sa sun stau la tara Tudora-Botosani ,

  26. Buna ziua,
    vreau sa fac o sesizare in legatura cu o problema care o intampin de o jumatate de an cu un agent de la Orange care ma sunat sa-mi propuna o oferta contractuala cu Orange ,in urma discutiei avute iam explicat ca momentan sunt sub contract cu alt operator si nu putem discuta de nici o oferta.Din data respectiva sunt sunat de 30 de ori pe saptamana de acest individ ,va rog sa luati o masura astfel osa fac o sesizare la OPC si Politie .
    Numarul de pe care sunt sunat este 07******

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Orange.
      Faceti o sesizare la Orange in care sa mentionati ca nu doriti sa mai fiti contactat de agentul respectiv, altfel veti face reclamatie la ANSPDCP din cauza ca nu este respectata legislatia GDPR. Va garantez ca se va rezolva, amenzile sunt foarte mari.