Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Daca dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pentru o sesizare sau pentru a reclama un deranjament, avem mai multe variante atat telefonice cat si online.
Cum contactam un operator/agent Orange?
Modalitatile de contact pentru sesizari la relatii cu clientii Orange sunt urmatoarele:

  1. Apel la numarul 300 / 0374300300 (serviciul clienti). 

Putem apela numarul de telefon 300 din reteaua Orange sau numarul 0374300300 (apelabil din alta retea sau din reteaua Orange din roaming). Sesizarile pot fi facute in felul urmator:
-zilnic intre 07:00 – 24:00 putem solicita informatii sau depune sesizari telefonic pentru deranjamente ale serviciilor Orange TV si Orange Home TV;
-zilnic intre 08:00 – 21:00 pentru informatii sau reclamatii privind serviciile Orange;
-din roaming putem apela numarul 0040 374300300 insa apelul va fi taxat precum un apel efectuat in Romania;
-intre orele 08:00 – 21:00 apelul este gratuit, in afara acestor ore apelul este redirectionat catre numarul 401 unde tariful este de 0.14 euro/minut TVA inclus;
-pentru clientii Orange prepay, primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile sunt gratuite, urmand ca al 3-lea apel sa fie tarifat cu 0.55 euro/apel;

2. Apel la numarul 401 (serviciul suport clienti).
Apeland la acest numar avem acces direct la un operator pentru a face un deranjament mai rapid iar programul acestui departament este non stop (24/24 ore).
Tariful national este de 0.14 euro/minut cu TVA inclus, primele 40 de secunde fiind gratuite.

3. Apel la numarul 474 / 0744940474 (serviciul clienti in limba maghiara pentru prepay si abonamente).
Apelul catre numarul 474 se face gratuit si este disponibil de luni pana vineri intre orele 08:00 – 20:00 si sambata intre orele 08:00 – 16:00.
Putem apela numarul 0744940474 din alta retea.

4. Apel la numarul 228 (serviciul clienti pentru persoane cu deficiente de auz).

Acest numar de telefon este util persoanelor cu deficiente de auz, asistenta se ofera prin SMS.

Putem apela acest numar de telefon zilnic intre orele 08:00 – 22:00.

Numarul 228 nu este apelabil din roaming.

5. Formular online pe www.orange.ro/eContact/ 

Orange are o sectiune detaliata de contact prin formular online, foarte usor de folosit atat pentru clientii existenti cat si pentru potentialii clienti, urmam sectiunea cea mai apropiata nevoilor noastre, solicitarea ajunge la departamentul abilitat urmand ca un reprezentant Orange sa ne contacteze telefonic sau pe e-mail pentru a raspunde sesizarii / solicitarii noastre.

Din interactiunile mele cu Orange, timpul mediu de raspuns este de o zi, rar ajungand la 2 zile, ceea ce consider foarte util avand in vedere ca unii operatori raspund la sesizarile online chiar si dupa 30 de zile.

6. Pagina oficiala de Facebook Orange (@orangeromania).

Orange ofera asistenta inclusiv pe Facebook si o face rapid. Putem trimite un mesaj privat pe Facebook urmand sa primim un raspuns. Pentru o verificare rapida, este indicat sa lasam toate detaliile necesare (exemplu: daca avem o sesizare de nefunctionalitate, sa lasam codul de client, numele titularului, adresa din contract sau numarul de telefon si cum se manifesta problema noastra).

Uneori se raspunde si comentariilor postate la alte postari Orange insa este indicat sa trimitem un mesaj privat pentru a fi verificata mai repede solicitarea (si, bineinteles, sa ne protejam datele).

7. Softpedia – Orange Helper.

Orange are un reprezentant si pe forumul Softpedia, denumit Orange_Helper, acesta oferind asistenta postarilor de pe forum.

Situatiile si problemele pentru care dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pot fi diverse, cateva exemple fiind:

  • probleme financiare: cost suplimentar mare pe factura, factura neprimita, abonamente dublate;
  • probleme tehnice: probleme de semnal la telefonia si internetul mobil, lipsa acoperirii in unele localitati, viteza redusa la internetul mobil 3G/4G/4G+, nu functioneaza roamingul, nu se conecteaza la retea;
  • probleme semnal Orange TV: cand nu avem semnal la televiziunea prin cablu sau prin satelit (DTH), cand nu receptionam anumite programe TV, semnal slab pe cablu;

Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Desi este mai comod sa facem o sesizare online, cand avem probleme (in special tehnice) urgente, este indicat sa sunam la relatii cu clientii, pentru a verifica problema in timp real. Altfel, putem alege cu incredere una din modalitatile de contact disponibile online pentru a anunta un deranjament sau pentru a solicita informatii despre o factura.

Cum putem rezilia contractul Orange?

Putem solicita rezilierea contractului Orange printr-o cerere depusa online in sectiunea Contact pe site-ul Orange.

Cum putem suspenda temporar abonamentul Orange?

Putem cere suspendarea serviciilor Orange daca abonamentul este semnat inainte de 24 noiembrie 2011 iar suspendarea se poate face pe maxim 3 luni; Pentru a suspenda temporar abonamentul trebuie sa platim o taxa de 4.96 euro TVA inclus/luna; Desi abonamentul este suspendat, taxa de suspendare trebuie sa fie achitata lunar;

In concluzie, Orange ofera modalitati diverse de a contacta serviciul de relatii cu clientii, personal fiind multumit de timpul de raspuns la sesizarile facute online, stau mult mai bine la acest capitol in comparatie cu Telekom, Vodafone sau Digi.

Daca aveti o sesizare nerezolvata sau doriti sa reclamati o problema tehnica, lasati un comentariu si vom incerca sa va ajutam.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

667 COMENTARII

  1. La primirea facturilor am constatat existenta unor costuri suplimentare suprataxate prin nr.1255.Deoarece nu cunosc acest numar si nu stiu cu ce se ocupa neinteresindu ma,va rog sa mi blocati acest nr. si alte numere scurte ce mi creeaza probleme financiare,subiectele tratate nefacind parte din profilul meu moral.
    Pentru ca speranta nu moare niciodata,astept ok dumneavoastra.

    • Noi nu suntem de la Orange.
      Vad ca SMS-urile la 1255 reprezinta un abonament la un asa zis antivirus pentru mobil insa site-ul pe care l-am gasit pare sa fie mai mult o inselatorie. Pe site scrie sa trimitem mesaj la STOP BINE la numarul 1255 pentru dezabonare.

  2. Buna ziua,
    Am abonament ORANGE TV (prin satelit), montat intr-o comuna din jud.Valcea. Actualmente nu mai functioneaza (cred ca in urma fenomenelor meteo din ultima perioada). Cum se poate remedia defectiunea intr-un timp rezonabil, mai ales ca acolo locuieste o persoana varstnica (mama mea)

  3. Am cerut sa fie suspendat internetul din abonament,ce se intimpla sunt un clent vechi si nu sunt bagat in seama,cu cine trebue sa discut va rog sa ma respectati……..

  4. Am reincarcat nr.07**** cu 5 euro credit , nr.tranzactie ****** din 16.03.2020,ora 14.28.36, partener Euro Gsm Pitești Balasa(FRANCIZA) ptr.care am achitat suma de 33 lei.
    A doua zi cînd am intrebat la Orange SHOP Pitești mi s a spus ca o încărcate cu 5 euro costă 29,5 lei,corect,adică 5 euro plus tva.
    Vă rog să mi răspundeți dacă este corect ca un partener Orange să încaseze mai mult decît este normal adică 33 lei in loc de 29,5 lei.
    Vă multumesc.

    • Teoretic nu este normal. Acest sait nu reprezinta Orange ofera doar informatii. Puteti suna la relatii clientii la nr 300, insa nu stiu ce puteti rezolva. Faceti plangere la autoritatile copetente ANPC si OPC.

  5. Buna ziua am o problema in legatura cu un abonament vechi
    In 2016 am avut abonament la orange dar dupa o luna au fost furate telefoanele pentru ambii telefoane am platit 1000 de lei si am scris cerere
    In satu mare
    Dar acum m-a sunat mama k trebuie sa ma prezint la tribunal

  6. Buna ziua , vreau un numar de telefon de la financiar pentru a afla cum pot sa-mi recuperez niste bani care au ajuns in mod eronat in contul ORANGE ROMANIA

    Multumesc

    • Buna dimineata,
      Trebuie sa discutati la relatii cu clientii Orange, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta, nu exista un numar separat pentru financiar, cei de la relatii cu clientii va vor spune ce trebuie sa faceti mai departe.

  7. buna Ziua, sunt de la SC ***** SRL SIBIU , In 17.10.2018 am achizitionat un telefon mobil Aifon8,de la societatea dvs.si sa facut automat o prelungire a contractului de 24 luni, pentru nr. de telef.07*****.
    In momentul achizitionarii, persoana care a reprezentat societatea dvs. ma asigurat ca in luna Aprilie 2020, pot solicita reducerea sumei cu val.de 80,00 lei pentru doua numere de telefon, respectiv pentru nr. 07**** si 07*****. Va solicit ca din perioada amintita ,respectiv din luna aprilie sa se aplicea aceasta reducere pentru cele doua nnumere mentionate mai sus.
    Cu respect :Victoria Danci,in calitate de reprezentant al societatii.

    • Acest sait nu reprezinta Orange ci ofera doar informatii. Sunati la departamentul Relatii Clientii la nr 300 gratuit in reteaua orange si spuneti ce problema aveti.

  8. Buna seara
    Am primit 2 mesaje de la Serviciul clienti pentru a discuta despre solicitarea mea cu nr. ******, marti 28 ianuarie ora 16,10 si azi miercuri la ora 18,10 . Mi-au scris in mesaj ca nu m-au gasit la telefon . Cum este posibil sa spuna ca nu m-au gasit cand telefonul era in mana mea dar nu m-au contactat ?

  9. Am făcut atâtea sesizări la. dumneavoastră în legătură cu internetul,că nu funcționează dau și o grămadă de bani,să trimiteți cît mai urgent un echipaj va multumesc

  10. Am cerut cu citeva luni de zile in urma sa inchid abonamentul pe numarul de tel.07***** dar de sarbatori ,in decembrie m-am razgindit si am prelungit amindoua contractele ,pe numele societatii comerciale **** SRL,numele *****.Va rog sa verificati si sa remediati faptul ca deja compania dumneavoastra a trecut numarul 07***** la numar prypay si defapt nu mai trebuia.Va rog sa imi treceti numarul de telefon la abonamente si sa imi dati beneficiile abonamentului prelungit in decembrie 2019.Multumesc

  11. Bună seara!De aproximativ 3 ore nu pot apela și nu pot fi apelată de numerele abonamentelor pe care le dețin.
    semnal uneori ok in cateva momente ușor slab.

  12. Astazi au fost probleme cu telefonia mobila in reteaua Orange, acestia avand o avarie generala.
    Problema a fost rezolvata acum aproximativ 2 ore, daca inca aveti probleme incercati sa reporniti telefonul.

  13. Buna ziua!Sunt Capraru Maria Cristina,va rog frumos sa imi blocati orice acces la contul meu de orange.Cineva intra in contul meu cu alte conturi si imi dezactiveaza romingul de pe telefon.Va rog frumos sa nu m ai aiba acces.

    • Buna ziua acest sait nu reprezinta orange doar ofera informatii.. Pentru a inchide contul my orange trebuie sa trimiteti o solicitare la sectiunea Contact. Cererea pe care o trimiteti trebuie sa fie scrisa si semnata sa contina numele de utilizator si nr de telefon, adresa de e-mail asociate contului online pentru care doriti stergerea si copia actului de idenitate, ambele scanate si atasate in sectiunea de contact.

  14. in data de 16 -11-2019 am fost pacalit la abonamentul codului de abonat ***** avand 2 numere de telefon 07***** si 074***** .la nr * avand abonament de 3 euro mi sa facut abonament de 8 euro ,iar la nr * , avand abonament abonament de 11 euro i sa facut abonament de 10 euro.La nr * trebuia sa aiba abonament de 8 euro si * de 3 euro in total 11 euro .M-am trezit cu abonament de 18 euro .Rog rezolvarea acestei probleme.

  15. Buna dimineta,am abonamentul sunspendat si doresc sa fac plata online dar nu reusesc ,trebuie sa primesc un mesaj de la banca cu un cod pe numarul suspendat si nu functioneaza,nu sunt in Romania sa platesc direct la Orange,ce pot face?

    • Buna dimineata,
      Incercati sa puneti ca numar de confirmare un numar de telefon din tara al unei persoane apropiate, posibil sa nu primiti mesajul din cauza ca sunteti in roaming sau din cauza ca este suspendat, desi in mod normal niciuna din cele doua situatii nu ar trebui sa impiedice primirea SMS-urilor.

  16. Buna ziua!Am un abonament de internet la orange care trebuia sa fie inchis din luna septembrie si nici pana azi nu este inchis. Am fost data si la firma recuperatoare cu datorie si in continuare mi se emite factura. Ce este de facut in acest caz? Multumesc!

  17. Am dat tel la ambele nr ,300 si o374300300 si imi pune aceasi placa cu apasati tasta cinci si reia dela inceput ?????????abonata ***** NU ARE SEMNAL LA TV ,COD ABONAT ******

  18. Doresc să sesizez foarte slaba calitate a internet Orange ca şi multiplele întreruperi de semnal internet. Lucrez de acasa şi este inadmisibil atât semnalul foarte prost cât şi frecventele întreruperi. În condiţiile în care situaţia se perpetuează, vă notific rezilierea contractului de furnizare servicii cu societatea dvs., hotărâre care va fi transpusă în practică prin neachitarea viitoarei facturi. Vă mulţumesc.

    • Noi nu suntem de la Orange.
      Faceti o sesizare in privinta acestor probleme la relatii cu clientii Orange, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.
      Daca lucrati cu ajutorul internetului, va recomand sa aveti un abonament de backup de la un alt provider, daca aveti aceasta posibilitate in zona.