Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Daca dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pentru o sesizare sau pentru a reclama un deranjament, avem mai multe variante atat telefonice cat si online.
Cum contactam un operator/agent Orange?
Modalitatile de contact pentru sesizari la relatii cu clientii Orange sunt urmatoarele:

  1. Apel la numarul 300 / 0374300300 (serviciul clienti). 

Putem apela numarul de telefon 300 din reteaua Orange sau numarul 0374300300 (apelabil din alta retea sau din reteaua Orange din roaming). Sesizarile pot fi facute in felul urmator:
-zilnic intre 07:00 – 24:00 putem solicita informatii sau depune sesizari telefonic pentru deranjamente ale serviciilor Orange TV si Orange Home TV;
-zilnic intre 08:00 – 21:00 pentru informatii sau reclamatii privind serviciile Orange;
-din roaming putem apela numarul 0040 374300300 insa apelul va fi taxat precum un apel efectuat in Romania;
-intre orele 08:00 – 21:00 apelul este gratuit, in afara acestor ore apelul este redirectionat catre numarul 401 unde tariful este de 0.14 euro/minut TVA inclus;
-pentru clientii Orange prepay, primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile sunt gratuite, urmand ca al 3-lea apel sa fie tarifat cu 0.55 euro/apel;

2. Apel la numarul 401 (serviciul suport clienti).
Apeland la acest numar avem acces direct la un operator pentru a face un deranjament mai rapid iar programul acestui departament este non stop (24/24 ore).
Tariful national este de 0.14 euro/minut cu TVA inclus, primele 40 de secunde fiind gratuite.

3. Apel la numarul 474 / 0744940474 (serviciul clienti in limba maghiara pentru prepay si abonamente).
Apelul catre numarul 474 se face gratuit si este disponibil de luni pana vineri intre orele 08:00 – 20:00 si sambata intre orele 08:00 – 16:00.
Putem apela numarul 0744940474 din alta retea.

4. Apel la numarul 228 (serviciul clienti pentru persoane cu deficiente de auz).

Acest numar de telefon este util persoanelor cu deficiente de auz, asistenta se ofera prin SMS.

Putem apela acest numar de telefon zilnic intre orele 08:00 – 22:00.

Numarul 228 nu este apelabil din roaming.

5. Formular online pe www.orange.ro/eContact/ 

Orange are o sectiune detaliata de contact prin formular online, foarte usor de folosit atat pentru clientii existenti cat si pentru potentialii clienti, urmam sectiunea cea mai apropiata nevoilor noastre, solicitarea ajunge la departamentul abilitat urmand ca un reprezentant Orange sa ne contacteze telefonic sau pe e-mail pentru a raspunde sesizarii / solicitarii noastre.

Din interactiunile mele cu Orange, timpul mediu de raspuns este de o zi, rar ajungand la 2 zile, ceea ce consider foarte util avand in vedere ca unii operatori raspund la sesizarile online chiar si dupa 30 de zile.

6. Pagina oficiala de Facebook Orange (@orangeromania).

Orange ofera asistenta inclusiv pe Facebook si o face rapid. Putem trimite un mesaj privat pe Facebook urmand sa primim un raspuns. Pentru o verificare rapida, este indicat sa lasam toate detaliile necesare (exemplu: daca avem o sesizare de nefunctionalitate, sa lasam codul de client, numele titularului, adresa din contract sau numarul de telefon si cum se manifesta problema noastra).

Uneori se raspunde si comentariilor postate la alte postari Orange insa este indicat sa trimitem un mesaj privat pentru a fi verificata mai repede solicitarea (si, bineinteles, sa ne protejam datele).

7. Softpedia – Orange Helper.

Orange are un reprezentant si pe forumul Softpedia, denumit Orange_Helper, acesta oferind asistenta postarilor de pe forum.

Situatiile si problemele pentru care dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pot fi diverse, cateva exemple fiind:

  • probleme financiare: cost suplimentar mare pe factura, factura neprimita, abonamente dublate;
  • probleme tehnice: probleme de semnal la telefonia si internetul mobil, lipsa acoperirii in unele localitati, viteza redusa la internetul mobil 3G/4G/4G+, nu functioneaza roamingul, nu se conecteaza la retea;
  • probleme semnal Orange TV: cand nu avem semnal la televiziunea prin cablu sau prin satelit (DTH), cand nu receptionam anumite programe TV, semnal slab pe cablu;

Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Desi este mai comod sa facem o sesizare online, cand avem probleme (in special tehnice) urgente, este indicat sa sunam la relatii cu clientii, pentru a verifica problema in timp real. Altfel, putem alege cu incredere una din modalitatile de contact disponibile online pentru a anunta un deranjament sau pentru a solicita informatii despre o factura.

Cum putem rezilia contractul Orange?

Putem solicita rezilierea contractului Orange printr-o cerere depusa online in sectiunea Contact pe site-ul Orange.

Cum putem suspenda temporar abonamentul Orange?

Putem cere suspendarea serviciilor Orange daca abonamentul este semnat inainte de 24 noiembrie 2011 iar suspendarea se poate face pe maxim 3 luni; Pentru a suspenda temporar abonamentul trebuie sa platim o taxa de 4.96 euro TVA inclus/luna; Desi abonamentul este suspendat, taxa de suspendare trebuie sa fie achitata lunar;

In concluzie, Orange ofera modalitati diverse de a contacta serviciul de relatii cu clientii, personal fiind multumit de timpul de raspuns la sesizarile facute online, stau mult mai bine la acest capitol in comparatie cu Telekom, Vodafone sau Digi.

Daca aveti o sesizare nerezolvata sau doriti sa reclamati o problema tehnica, lasati un comentariu si vom incerca sa va ajutam.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

742 COMENTARII

  1. Hey there,

    orpiti alarma asta nebuna cu covidu’, ca ati terminat-o pe mama mea de 86 ani, o treziti noaptea la 1. cine va da ordinele astea idioate? nu mai profitati de banii platiti de clienti ca sa va foloeasca serviciile proaste ca sa trimiteti alarme , opriti-va!!!

  2. sa dea dracii an semnalul vostru la internet pe rooter vreau sa reziliez contractul pe motiv ca de 5 ani de cand ami furnizati acest rahat de serviciu fara semnal niciodata nu a functiuonat cum trebuie

  3. Buna ziua,ma numesc Viorica si titulara abonamentului de pe care trimit aceasta sesizare.Ieri 04.09.2020 am încercat sa reincarc o cartela prepay din myorange cu plata direct din cont, iar din cauza semnalului slab (fiind si aceasta o problema care dureaza de foarte mult timp,facand solicitari telefonice repetate si pt rezolvarea acestei probleme ,dar se pare ca fara rezultat)nu am reusit sa fac reincarcarea nici dupa mai multe încercari ,astfel ca am apelat la serviciul clieni pt a cere ajutor nestiind care este problema de nu reusesc sa incarc ,specific ca dupa ultima încercare îmi aparea scris pe telefon ca nr respectiv a fost reîncarcat ,dar reîncarcarea nu se realizase.Am sunat de 3 ori la serviciul clienti ,puteti sa verificati ,primele 2 apeluri s-au intrerupt datorita semnalului.slab in zona unde folosesc serviciile.La a 3 incercare am reusit sa duc convorbirea la bun sfarsit ,vorbind cu un domn care in urma discutiei despre problemele pe care le-am intampinat ,s-a oferit sa ma ajute dansul cu reincarcarea ,eu am fost de acord ,spunandu-i ca doresc sa reincarc cartela cu plata direct din cont pt a beneficia de bonusul de internet ,cei 30 de GB. Reincarcarea s-a realizat ,dar bonusul nu l-am primit ,motiv pt care fac aceasta solicitare ,deoarece in urma apelului meu de astazi la serviciul clienti pt a intreba ce s-a intamplat de nu am primit bonusul ,mi s-a spus ca nu-l primesc doar daca reincarc din meniul Myorange, lucru care eu asta am incercat ieri si am specificat si in convorbirea cu angajatul dumneavoastra.Va rog sa-mi rezolvati solicitarea ,cu parere de rau pt angajatul care m-a ajutat la reincarcarea cartelei ,dar nu stiu din ce motive nu s-a realizat si beneficiul meu legat de bonus.Va multumesc!

  4. Buna seara ,scriu de pe leptop va rog frumos sa-mi deblocati cartela ,sa blocat si nu mai pot varbi ,07******,va rog din suflet nu am de unde sa sun stau la tara Tudora-Botosani ,

  5. Buna ziua,
    vreau sa fac o sesizare in legatura cu o problema care o intampin de o jumatate de an cu un agent de la Orange care ma sunat sa-mi propuna o oferta contractuala cu Orange ,in urma discutiei avute iam explicat ca momentan sunt sub contract cu alt operator si nu putem discuta de nici o oferta.Din data respectiva sunt sunat de 30 de ori pe saptamana de acest individ ,va rog sa luati o masura astfel osa fac o sesizare la OPC si Politie .
    Numarul de pe care sunt sunat este 07******

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Orange.
      Faceti o sesizare la Orange in care sa mentionati ca nu doriti sa mai fiti contactat de agentul respectiv, altfel veti face reclamatie la ANSPDCP din cauza ca nu este respectata legislatia GDPR. Va garantez ca se va rezolva, amenzile sunt foarte mari.