Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Daca dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pentru o sesizare sau pentru a reclama un deranjament, avem mai multe variante atat telefonice cat si online.
Cum contactam un operator/agent Orange?
Modalitatile de contact pentru sesizari la relatii cu clientii Orange sunt urmatoarele:

  1. Apel la numarul 300 / 0374300300 (serviciul clienti). 

Putem apela numarul de telefon 300 din reteaua Orange sau numarul 0374300300 (apelabil din alta retea sau din reteaua Orange din roaming). Sesizarile pot fi facute in felul urmator:
-zilnic intre 07:00 – 24:00 putem solicita informatii sau depune sesizari telefonic pentru deranjamente ale serviciilor Orange TV si Orange Home TV;
-zilnic intre 08:00 – 21:00 pentru informatii sau reclamatii privind serviciile Orange;
-din roaming putem apela numarul 0040 374300300 insa apelul va fi taxat precum un apel efectuat in Romania;
-intre orele 08:00 – 21:00 apelul este gratuit, in afara acestor ore apelul este redirectionat catre numarul 401 unde tariful este de 0.14 euro/minut TVA inclus;
-pentru clientii Orange prepay, primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile sunt gratuite, urmand ca al 3-lea apel sa fie tarifat cu 0.55 euro/apel;

2. Apel la numarul 401 (serviciul suport clienti).
Apeland la acest numar avem acces direct la un operator pentru a face un deranjament mai rapid iar programul acestui departament este non stop (24/24 ore).
Tariful national este de 0.14 euro/minut cu TVA inclus, primele 40 de secunde fiind gratuite.

3. Apel la numarul 474 / 0744940474 (serviciul clienti in limba maghiara pentru prepay si abonamente).
Apelul catre numarul 474 se face gratuit si este disponibil de luni pana vineri intre orele 08:00 – 20:00 si sambata intre orele 08:00 – 16:00.
Putem apela numarul 0744940474 din alta retea.

4. Apel la numarul 228 (serviciul clienti pentru persoane cu deficiente de auz).

Acest numar de telefon este util persoanelor cu deficiente de auz, asistenta se ofera prin SMS.

Putem apela acest numar de telefon zilnic intre orele 08:00 – 22:00.

Numarul 228 nu este apelabil din roaming.

5. Formular online pe www.orange.ro/eContact/ 

Orange are o sectiune detaliata de contact prin formular online, foarte usor de folosit atat pentru clientii existenti cat si pentru potentialii clienti, urmam sectiunea cea mai apropiata nevoilor noastre, solicitarea ajunge la departamentul abilitat urmand ca un reprezentant Orange sa ne contacteze telefonic sau pe e-mail pentru a raspunde sesizarii / solicitarii noastre.

Din interactiunile mele cu Orange, timpul mediu de raspuns este de o zi, rar ajungand la 2 zile, ceea ce consider foarte util avand in vedere ca unii operatori raspund la sesizarile online chiar si dupa 30 de zile.

6. Pagina oficiala de Facebook Orange (@orangeromania).

Orange ofera asistenta inclusiv pe Facebook si o face rapid. Putem trimite un mesaj privat pe Facebook urmand sa primim un raspuns. Pentru o verificare rapida, este indicat sa lasam toate detaliile necesare (exemplu: daca avem o sesizare de nefunctionalitate, sa lasam codul de client, numele titularului, adresa din contract sau numarul de telefon si cum se manifesta problema noastra).

Uneori se raspunde si comentariilor postate la alte postari Orange insa este indicat sa trimitem un mesaj privat pentru a fi verificata mai repede solicitarea (si, bineinteles, sa ne protejam datele).

7. Softpedia – Orange Helper.

Orange are un reprezentant si pe forumul Softpedia, denumit Orange_Helper, acesta oferind asistenta postarilor de pe forum.

Situatiile si problemele pentru care dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pot fi diverse, cateva exemple fiind:

  • probleme financiare: cost suplimentar mare pe factura, factura neprimita, abonamente dublate;
  • probleme tehnice: probleme de semnal la telefonia si internetul mobil, lipsa acoperirii in unele localitati, viteza redusa la internetul mobil 3G/4G/4G+, nu functioneaza roamingul, nu se conecteaza la retea;
  • probleme semnal Orange TV: cand nu avem semnal la televiziunea prin cablu sau prin satelit (DTH), cand nu receptionam anumite programe TV, semnal slab pe cablu;

Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Desi este mai comod sa facem o sesizare online, cand avem probleme (in special tehnice) urgente, este indicat sa sunam la relatii cu clientii, pentru a verifica problema in timp real. Altfel, putem alege cu incredere una din modalitatile de contact disponibile online pentru a anunta un deranjament sau pentru a solicita informatii despre o factura.

Cum putem rezilia contractul Orange?

Putem solicita rezilierea contractului Orange printr-o cerere depusa online in sectiunea Contact pe site-ul Orange.

Cum putem suspenda temporar abonamentul Orange?

Putem cere suspendarea serviciilor Orange daca abonamentul este semnat inainte de 24 noiembrie 2011 iar suspendarea se poate face pe maxim 3 luni; Pentru a suspenda temporar abonamentul trebuie sa platim o taxa de 4.96 euro TVA inclus/luna; Desi abonamentul este suspendat, taxa de suspendare trebuie sa fie achitata lunar;

In concluzie, Orange ofera modalitati diverse de a contacta serviciul de relatii cu clientii, personal fiind multumit de timpul de raspuns la sesizarile facute online, stau mult mai bine la acest capitol in comparatie cu Telekom, Vodafone sau Digi.

Daca aveti o sesizare nerezolvata sau doriti sa reclamati o problema tehnica, lasati un comentariu si vom incerca sa va ajutam.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

861 COMENTARII

  1. Este foarte urat sa vina un tehnician după 4 zile sa remedieze serviciu de TV și Internet…Orange vreau rezilierea contractului…rușine…..

  2. Oringe rog verificați dacă s-ar făcut rezilierea contractelor pe nume de *** Niculina din sat Valea Nandrii jud Arges Nr casa **. Contractul cu Oringe avea Nr de cont ******** iar cel cu romtelecom preluat de Oringe avea Nr telefon ******** ambele contracte nefuncționale din ianuarie 2023 dar facturi au sosit și au fost plătite lunar.

  3. Buna ziua, am numărul de telefon 07******,în urma cu o luna mi s a actualizat abonamentul (s a incheiat un nou contract) cu roming inclus voce 100 min și date. Astăzi 02.06.2023 ma aflu in aeroport la Paris și nu am roming. Mesajul este neînregistrat în retea. Bătaia de joc a acestui operator nu are margini, am avut multe alte experiențe de același gen

  4. buna ziua, ma numesc ****, nr. tel 0256****** , adresa sat covaci strada * nr * (adresa vesche Fost strada * nr *)

    am incheiat un contract cu oringi care a preluat romtelecom in mai 2021

    in data de 14.05. s a efectuat schimbarea de cabluri la adresa mentionata, cablu pe fibra, am fost contactata de o persoana de la oringi cu nr de tel. 0040 ******, care a spus ca nu trebuie sa intreprind nimic ca doar firma isi schimba numele in oringe romania, apoi am primit prin curier un contract sa l semnez, luni 15.05 a cea persoana a s solicitat oringie corporeschen desfintare servici de tv,tel si internet in numele meu fara sa ma intrebe .

    ieri 17.05 am sunat la relati clientii timp de 30. am fost plimbata de la un comp la altul, am discutat cu mai multe pers (15 la nr) de la oringe corporesen (ramura2) si un domn de acolo pe numele ****** com.comercial, mi a spus ca daca renunt la contractul incheiat si care expira in mai 2024 va trebui sa pletaesc o taxa de renuntare contract in suma de 540 ron.plus un nr de mobil pe care in detin in acel contract dar care nu il folosesc si nu l am folosit!
    in acest parcurs de la un departament la altul, un alt operator pe nu,mele *****, mi a spus ca trebuie la oringe Ro sa fac o Anulare cerere de portare ptr R1 apoi la Ramura ” sa cer separare TVsatelit de internet si tel fix . am fost transferata la oringe ro am vorbit cu un alt operator ****** (nu a inteles exact numele ) si a procedat la cererea de anulare portare.

    azi am revenit si iar am fost plimbata de la un operator la altul (in nr de 7) la final la compartiment comercial cu d na ****** care mi a spus sa astept si ca a nu trebuie sa platesc ptr rezilire contract ptr ca firma oringi corporeschen nu va mai exista !
    din pacate fara alte lamuriri …in asteptare …..

    va rog daca se poate sa fiu lamurita . nu inteleg nimic!
    adresa e-mail
    ******
    va multumesc Sava

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Orange.
      Din pacate, nu aveti ce sa faceti decat sa insistati la relatii cu clientii pentru a fi lamurita. Altfel, faceti o sesizare online cerand numar de inregistrare.

  5. Bună seara! Sunt din Gura Văii , com Girov pe str *,Nr * și nu am semnal prin fibră deși nu am restante la plată.Mentionez că în zonă am observat niște domni de la E.on care schimbă stâlpi și s-ar putea sa fi rupt fibră. Aș dori rezolvarea cazului.Va mulțumesc!

  6. telefonul cu numarul ******** cu abonament orange este deranjat. Apare pe telefon in dreptul antenei ”fara serviciu”. Am facut mai devreme o sesizare prin mesaj transmis, s-a remediat deranjamentul si imediat a aparut din nou indicatia ”fara serviciu”. Va rog sa incercati deblocarea cred de la Dv. Am incercat sa sun la 300 si, dupa ora 9, operatoarea mi-a spus sa ma deplasez la un magazin Orange pentru a verifica cartela SIM care nu a foct schimbata demult. Nu pot sa ma deplasez usor pentru ca umblu cu bastoane.
    Va multumesc. Teodora ******

    • Noi nu suntem Orange. Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu operatorul ca nu puteti sa va prezentati intr-un magazin . Se vor gasi solutii sa va rezolve problema.

  7. pntru deranjamente, am incercat sa sun la 300, dupa mai multe informatii transmise am fost directionata catre un operator. De la aceasta directionare mi s-a transmis ca programul pentru operatori incepe sambata la ora 9. am fost directionata sa sun la numarul 401. cand am sunat la 401 mi s-a raspus ca numarul este gresit. Va rog sa imi spuneti urgent cum pot face sesizarea ca numarul de telefon ******** cu contract pe orange este deranjat. Am nevoie urgent sa fie remediat. Pe telefon scrie ”fara serviciu” in dreptul indicatiei antenei.
    Multumesc
    Teodora *****

  8. buna ziua avid in vedere faptu ca ati schimbat ordine canalelor si domnuu de la tv nu poate sa puna intro ordine canalele de SPORT cred ca este slab pregatit varog sa gasit un domn bine pregatit pentru a rezolva problema {credeam ca schimbarea firmei va aduce inbunatatiri nu probleme mai mari}

  9. Lipsa semnal, lipsa acces la TV timp de 24 h, comunicare cu unii operatori deficitara, pasam mingea de la unul la celalalt, abonament de 57 RON, opțiunea cea mai mica, cu cele mai puține canale… dezamăgitor….

  10. Mama mea are nr. de telefon 0235****** și este deranjat. Locuiește în Stanilesti nr * Vaslui și se numește *****. Va rog să interveniți pt. rezolvarea acestei probleme. Va mulțumesc