Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Daca dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pentru o sesizare sau pentru a reclama un deranjament, avem mai multe variante atat telefonice cat si online.

Cum contactam un operator/agent Orange?

Modalitatile de contact pentru sesizari la relatii cu clientii Orange sunt urmatoarele:

  1. Apel la numarul 300 / 0374300300 (serviciul clienti). 

Putem apela numarul de telefon 300 din reteaua Orange sau numarul 0374300300 (apelabil din alta retea sau din reteaua Orange din roaming). Sesizarile pot fi facute in felul urmator:

-zilnic intre 07:00 – 24:00 putem solicita informatii sau depune sesizari telefonic pentru deranjamente ale serviciilor Orange TV si Orange Home TV;

-zilnic intre 08:00 – 21:00 pentru informatii sau reclamatii privind serviciile Orange;

-din roaming putem apela numarul 0040 374300300 insa apelul va fi taxat precum un apel efectuat in Romania;

-intre orele 08:00 – 21:00 apelul este gratuit, in afara acestor ore apelul este redirectionat catre numarul 401 unde tariful este de 0.14 euro/minut TVA inclus;

-pentru clientii Orange prepay, primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile sunt gratuite, urmand ca al 3-lea apel sa fie tarifat cu 0.55 euro/apel;

2. Apel la numarul 401 (serviciul suport clienti).

Apeland la acest numar avem acces direct la un operator pentru a face un deranjament mai rapid iar programul acestui departament este non stop (24/24 ore).

Tariful national este de 0.14 euro/minut cu TVA inclus, primele 40 de secunde fiind gratuite.

3. Apel la numarul 474 / 0744940474 (serviciul clienti in limba maghiara pentru prepay si abonamente).

Apelul catre numarul 474 se face gratuit si este disponibil de luni pana vineri intre orele 08:00 – 20:00 si sambata intre orele 08:00 – 16:00.

Putem apela numarul 0744940474 din alta retea.

4. Apel la numarul 228 (serviciul clienti pentru persoane cu deficiente de auz).

Acest numar de telefon este util persoanelor cu deficiente de auz, asistenta se ofera prin SMS.

Putem apela acest numar de telefon zilnic intre orele 08:00 – 22:00.

Numarul 228 nu este apelabil din roaming.

5. Formular online pe www.orange.ro/eContact/ 

Orange are o sectiune detaliata de contact prin formular online, foarte usor de folosit atat pentru clientii existenti cat si pentru potentialii clienti, urmam sectiunea cea mai apropiata nevoilor noastre, solicitarea ajunge la departamentul abilitat urmand ca un reprezentant Orange sa ne contacteze telefonic sau pe e-mail pentru a raspunde sesizarii / solicitarii noastre.

Din interactiunile mele cu Orange, timpul mediu de raspuns este de o zi, rar ajungand la 2 zile, ceea ce consider foarte util avand in vedere ca unii operatori raspund la sesizarile online chiar si dupa 30 de zile.

6. Pagina oficiala de Facebook Orange (@orangeromania).

Orange ofera asistenta inclusiv pe Facebook si o face rapid. Putem trimite un mesaj privat pe Facebook urmand sa primim un raspuns. Pentru o verificare rapida, este indicat sa lasam toate detaliile necesare (exemplu: daca avem o sesizare de nefunctionalitate, sa lasam codul de client, numele titularului, adresa din contract sau numarul de telefon si cum se manifesta problema noastra).

Uneori se raspunde si comentariilor postate la alte postari Orange insa este indicat sa trimitem un mesaj privat pentru a fi verificata mai repede solicitarea (si, bineinteles, sa ne protejam datele).

7. Softpedia – Orange Helper.

Orange are un reprezentant si pe forumul Softpedia, denumit Orange_Helper, acesta oferind asistenta postarilor de pe forum.

Situatiile si problemele pentru care dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pot fi diverse, cateva exemple fiind:

  • probleme financiare: cost suplimentar mare pe factura, factura neprimita, abonamente dublate;
  • probleme tehnice: probleme de semnal la telefonia si internetul mobil, lipsa acoperirii in unele localitati, viteza redusa la internetul mobil 3G/4G/4G+, nu functioneaza roamingul, nu se conecteaza la retea;
  • probleme semnal Orange TV: cand nu avem semnal la televiziunea prin cablu sau prin satelit (DTH), cand nu receptionam anumite programe TV, semnal slab pe cablu;

Desi este mai comod sa facem o sesizare online, cand avem probleme (in special tehnice) urgente, este indicat sa sunam la relatii cu clientii, pentru a verifica problema in timp real. Altfel, putem alege cu incredere una din modalitatile de contact disponibile online pentru a anunta un deranjament sau pentru a solicita informatii despre o factura.

In concluzie, Orange ofera modalitati diverse de a contacta serviciul de relatii cu clientii, personal fiind multumit de timpul de raspuns la sesizarile facute online, stau mult mai bine la acest capitol in comparatie cu Telekom, Vodafone sau Digi.

Daca aveti o sesizare nerezolvata sau doriti sa reclamati o problema tehnica, lasati un comentariu si vom incerca sa va ajutam.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

167 COMENTARII

  1. Buna ziua.Doresc sa fac o sesizare in legatura cu noul abonament tv+internet+mobil.Nu mi s-a precizat ca din prima zi de instalare voi fi facturata si nici nu am primit internetul pe telefon,din contra mi s-a redus internetul. Va rog sa raspundeti sesizarii mele!

    • Buna ziua,
      In primul rand, noi nu suntem Orange.
      In al doilea rand, eu personal nu consider ca trebuie sa se mentioneze ca sunteti facturata din prima zi. Ar trebui sa se mentioneze in caz ca exista o promotie prin care nu trebuie sa platiti o luna, 2, 3. Altfel, se subintelege ca trebuie sa platiti pentru serviciile de care beneficiati, valabil pentru orice serviciu, oriunde.
      In legatura cu internetul mobil, nu inteleg exact, nu functioneaza deloc sau functioneaza dar cu viteza mica?

    • Noi nu suntem Orange pentru a putea rezolva aceasta problema.
      In ceea ce priveste semnalul slab la telefonie mobila in Spineni, Olt, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Orange (deranjamente), se va verifica problema in zona si o sa primiti un raspuns.

    • Buna ziua,
      La Orange puteti face amanarea platii prina una din urmatoarele modalitati:
      1. Va faceti un cont pe platforma MyOrange, va logati si din sectiunea Consum si Facturi – Facturi – puteti face amanarea platii;
      2. Apelati numarul *100# si selectati optiunea 2 – suboptiunea 6;
      3. Apelati serviciul de relatii cu clientii Orange, la numarul 300;

  2. Nu mai vreau să am de-a face cu acest operator, în viața mea nu am fost tratat așa!!!!!!Acest operator se comportă ca și cum Orange este firma ei

  3. Doamna Roxana Matei nu vrea să îmi reziliere contractul cu toate că legal eu am dreptate conform legi. Cererea mea de a vorbi cu un superior al dânsei s-a lovit de același refuz fiind dus cu vorba de 2 săptămâni. Sunând la 300 mi s-a dat dreptate de doi operatori diferiți în zile diferite!!!!!!! Vreau să vorbesc cu un superior al dânsei

    • Noi nu reprezentam compania Orange. Daca nu reusiti sa va intelegi cu dansa, desi sustineti ca operatorii v-au dat dreptate, faceti o sesizare online pentru rezilierea contractului pe motiv ca la magazin nu ati fost ajutat.

    • Buna ziua, pentru astfel de probleme va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Orange (deranjamente). Vor inregistra o sesizare si vor verifica semnalul din zona la care faceti referire.

  4. Buna ziua, am facut o sesizare la dumneavoastra in legatura cu un cost foarte mare la telefon pentru apeluri wi-fi deoarece am fost informata cresit. Am vorbit cu mai multi operatori si fiecare mi-au dat informati eronate nici unul nu mi-a spus ca se taxeaza apelurile wi-fi. Ba chiar unul din operatori m-au indrumat sa intru in setarile telefonului la retele mobile sa aleg partener Avea ca sa nu mai am costuri. Doresc sa vorbesc cu o persoana care sa ma rezolve cu aceasta problema neplacuta, deoarece eu nu o sa platesc aceasta suma ca nu este din vina mea. Ținând cont ca sunt o abonata foarte veche si nu am intarziat niciodata cu plata. Astept sa fiu contactata urgent. Multumesc!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem Orange, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Probabil va referiti la apelurile in Roaming deoarece apelurile prin serviciul VoWIFI nu sunt taxate, apeluri prin wifi inseamna ca va conectati la o retea publica wifi si faceti apeluri prin intermediul acelei retele, dumneavoastra probabil va referiti ca ati vorbit in Roaming.
      Oricum, nu stim ce ati discutat cu operatorii Orange, puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Orange pentru a se verifica acele apeluri (din cate stiu sunt inregistrate) insa nu cred ca o sa rezolvati ceva in acest sens astfel incat sa nu platiti factura.