Problema smartcam Digi pe TV LG
Smartcam-urile Digi pot avea diverse probleme de functionare pe televizoarele LG, astfel incat unii reprezentanti Digi (RCS – RDS) prezinta o solutie inca de la ridicarea echipamentului smartcam.
Avand in vedere ca au existat mai multe reclamatii privind functionarea smartcam-urilor pe televizoarele LG, recomandarea agentilor Digi este sa ne prezentam cu smartcam-ul intr-un punct service pentru a se face acolo activarea smartcam-ului.
Problema smartcam Digi pe TV LG
Putem face o comparatie in cazul utilizarii unui smartcam (fara cartela) pe modelul LG 4k 43UM7600PLB:
- in cazul unui abonat, utilizand smartcam-ul Digi pe acest model de televizor au existat probleme de functionare inca de la inceput, imaginea fie ingheata, fie apare deseori ecran negru si mesajul program codat; TV-ul a fost schimbat de 2 ori insa problema a ramas aceeasi, inclusiv in urma inlocuirii smartcam-ului
- in cazul unui alt abonat care a urmat sugestia agentului Digi, a fost activat smartcam-ul in punctul service inainte de a introduce cartela in TV iar echipamentul a functionat pe acelasi model LG 4k 43UM7600PLB, fara probleme
Toate televizoarele LG care au la cautarea programelor optiunea Digi, sunt compatibile cu smartcam-ul oferit de RCS – RDS, chiar daca seria televizorului nu este trecut pe site-ul DigiRomania.
Semnal demodulat smartcam Digi
O alta problema frecventa pe care o putem intampina folosind un smartcam Digi este eroarea semnal demodulat, in aceasta situatie nefiind important modelul televizorului folosit. In acest caz este indicat sa parcurgem urmatorii pasi:
- scoatem si reintroducem smartcam-ul in TV
- daca nu apare nicio modificare, incercam revenirea la setarile fabricantului
- daca primii 2 pasi nu au produs nicio modificare, sunt sanse mari ca smartcam-ul sa fie defect, caz in care trebuie sa solicitam inlocuirea intr-un punct Digi (sunand inainte la relatii cu clientii Digi pentru a ne confirma ca putem cere inlocuirea in acest caz)
Pentru orice problema avuta cu un smartcam Digi, este indicat sa sunam la relatii cu clientii RCS – RDS (0314004401) sau sa facem o sesizare pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.
Daca utilizati un smartcam Digi pe un televizor LG, ati intampinat probleme? Daca da, ce fel de probleme si pe ce model?