Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6135 COMENTARII

  1. Buna ziua,
    Cod abonat 13067955. Orice canal ca este digital sau hd se blocheaza imaginea, merge sacadat, nu poti viziona nimic la tv.
    Rog timp estimativ pt remediere.

    • Buna ziua,
      In ce localitate aveti aceste probleme?
      Noi nu suntem RCS – RDS deci nu putem sa vedem detaliile contractului in functie de codul de client.

    • Buna seara,
      Aveti probleme cu internetul fix sau internetul mobil? In ce localitate aveti probleme? Ce eroare va apare? Dati mai multe detalii.

  2. Am facut o comanda de un decodor din data 13.02.20018 si acum suntem in data 14.06
    2018 si nici un rezultat.Va rog sa faceti ceva sa rezolvati situatia ca dureza pre mult .Va multumesc

    • Decodoarele se ofera in functie de stocul de echipamente disponibil, probabil au fost multe cereri pentru decodoare si putine echipamente pe stoc. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a face o sesizare in acest sens,

  3. Pe data de 16.03.2018 am depus comanda pentru Ddecodor HD nr.3595147, nu am primit nimic pana astazi, mai dureaza mult sau trec la alta companie ? Multumesc

    • Durata de asteptare pentru a primi decodoare HD depinde de numarul de cereri si de stocul de echipamente. Va recomand sa faceti o sesizare in care sa comunicati ca veti rezilia contractul, pentru a urgenta solutionarea.

  4. Buna ziua!Mi-am schimbat telefonul mobil si cartela sim nu mi se potriveste in noul telefon.ce trebuie sa fac sa pot obtine o noua cartela telefonica mai mica si daca trebuie sa platesc ceva.Multumesc!

    • Buna ziua,
      De la ce operator aveti cartela, de la Digi?
      Daca este vorba de Digi, puteti sa ajungeti cu cartela intr-un sediu RCS – RDS pentru schimbarea cartelei, prima inlocuire a cartelei este gratuita.
      Altfel, daca nu puteti sa ajungeti intr-un sediu Digi, puteti sa va duceti intr-un service GSM pentru decuparea cartelei insa o sa va coste aproximativ 10-15 lei.
      Preferabil este sa ajungeti la Digi pentru schimbarea cartelei.

  5. Buna ziua
    Societatea RDS-RCS a incasat o suma nedatorata ce reprezinta o imbogatire fara justa cauza. In data de 4 iunie am virat in contul societății o sumă nedatorata in valoare de 1500 de ron. Deși a trecut ceva vreme de la depunerea cererii de restituire suma necuvenite încă astept returnarea fondurilor. Reclamația este soluționată, asadar s-a incasat o suma nedatorata ce reprezinta o imbogatire fara justa cauza.
    Care ar putea fi următorul pas pentru recuperarea sumei?

    Multumesc si astept un raspuns!

  6. În localitatea Moldova Veche de aproximativ 20 de ore nu funcționează rețeaua dumneavoastră, nu avem posibilitatea de a comunica,de a accesa internetul de a urmări programele tv…cu cine se poate lua legătura, un număr de contact va rog?Am sunat la 0355400401,0314004401,0314004414 etc.

    • Numarul de telefon 0355400401 este cel corect pentru probleme ale retelei fixe in Caras-Severin, daca nu reusiti sa sunati inseamna ca sunt foarte multe apeluri in acelasi timp.
      Puteti incerca sa faceti o sesizare online insa din moment ce este o problema generala, probabil cei de la RCS – RDS au identificat ca este o avarie generala in Moldova Veche.

    • La ce operator sunteti abonat, la RDS?
      Pentru aceasta solicitare trebuie sa luati legatura cu responsabilul de cont care se ocupa de contractul dumneavoastra.

  7. Am primit o notificare (alerta)ca am cosumat 2 gb .mentionez ca am o cartela dintr un fost stick pe care o folosesc foarte rar.abonamentul este unul minimal dar nu stiu cati gb am si in caz ca depasesc cat costa gb ul.asrept raspuns.abonamentul este pe Vlad Amalia-Piatra Neamt. MULTUMESC..abonamentul este la rds rcs.ma intereseseaza doar internetul de pe stick.

    • Noi nu suntem Digi, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Abonamentele de internet pentru stick sunt de 5, respectiv 10 GB pe luna. Probabil aveti abonamentul de 5 GB. Daca ati primit notificare ca ati depasit 2 GB inseamna ca aveti o limita pusa pe aplicatia stickului prin care va informeaza cand depasiti 2 GB. Insa, pe cartela limita este de 5 GB.
      Puteti sa modificati limita pe aplicatia stickului.

  8. Bună ziua. As dori și eu sa îmi descarc desfășurătorul, de unde as putea face asta? Și plus de asta, ce s.a întâmplat cu serviciul clienți? Este de.a dreptul exasperant ca nu poți lua legătura cu niciun operator, asa de importanți sunt clientii pt dvs?

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru descarcarea desfasuratorului trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania, va logati si aveti acces la desfasuratorul pe fiecare luna.

    • Buna Cornelia,
      Prin ce modalitate ati achitat? Daca ati achitat prin alta modalitate decat la o casierie RCS – RDS sau online pe site-ul Digi, atunci plata se poate inregistra mai greu, chiar in cateva zile. Probabil ca atunci cand s-au deconectat serviciile pentru neplata inca nu era inregistrata plata. Daca inca nu vi s-au reconectat serviciile, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a verifica daca s-a inregistrat plata pana acum si pentru a face confirmarea platii.

    • Buna seara,
      Facturile pot sa fie primite online (pe o adresa e-mail) sau prin posta, nu puteti sa le primiti prin ambele modalitati. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a verifica exact cum ar trebui sa primiti facturile (fizic sau online) si pentru a se verifica de ce nu le primiti prin una din acele modalitati.
      In plus, telefonic puteti sa primiti scurte detalii despre facturi atunci cand se emit (cod client, suma de plata si data scadenta) daca aveti numarul de telefon trecut ca numar de contact pe contractul dumneavoastra, acest lucru se poate verifica de asemenea la relatii cu clientii.

  9. Buna ziua! sunt abonatul dvostra reteaua de televiziune si va rog frumos sa-mi reduceti pretul de la 25 lei la 15 lei (cum am avut si mai inainte ), deoarece nu am venit si nu imi permit sa platesc lunar aceasta suma , fiind obligat in aceasta situatie sa renunt definitiv la contract.Va multumesc !

    • Buna ziua,
      La ce operator sunteti abonat, la RDS? Noi nu reprezentam niciun operator telecom, drept urmare pentru modificarea abonamentului este nevoie sa ajungeti intr-un punct de prezenta.

  10. Doresc sa inchid acest cont cat mai rapid posibil. Va comunic faptul ca detin un abonament de internet de 500 GB, instalat cu taxa, deci fara a fi legat de durata obligatorie a unui contract. Va rog sa-mi comunicati cand si unde trebuie sa predau modem-ul de internet. Multumesc tare mult. Acest mesaj constituie instiintarea de renuntare la serviciile oferite de compania dumneavoastra.

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS.
      Pentru rezilierea contractului trebuie sa faca titularul contractului o cerere de reziliere in unul din punctele RCS – RDS, tot acolo puteti sa predati echipamentele.

    • Buna ziua, este necesar sa sunati la serviciul de relatii cu clientii Digi si sa anuntati furtul telefonului pentru a se bloca acea cartela.

    • La ce operator aveti cartela, la Digi?
      In primul rand, este nevoie sa sunati la operatorul de la care aveti cartela pentru a va bloca SIM-ul, pentru a evita costuri suplimentare nedorite.

  11. Vreau sa fac o reclamatie despre lipsa de profesionalism din partea unei angajate de la un punct rds din ploiesti care se numeste Enache Alexandra care in urma vizitei mele pentru incheierea unui contract si ridicarea unui smart digi nu a avut amabilitatea de a-mi explica pentru ce terbuie incheierea unui nou contract tv ,nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal grabindu-ma sa semnez mai repede contractul .Incercand sa pun mai multe intrebari , aceasta si-a schimbat expresia fetei si s-a suparat . Din punctul meu de vedere,mie nu mi se pare normal sa aibe o atitudine indiferenta fata de clientii firmei dumneavoastra, mai ales ca eram singurul client in momentul respectiv . Vreau sa fie luata in considerare aceasta reclamatie tinand cont ca sunt un abonat vechi si nu cred ca merit sa fiu luat la misto de o angajata care nu apreciaza un loc de munca, unde trebuie sa fii dragut cu clientii firmei .Astept un raspuns din partea dumneavoastra in legatura cu sesizarea facuta, Va multumesc.

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste situatia dumneavoastra, eu personal nu ma grabesc sa analizez fiecare reactie a angajatilor din sedii deoarece si ei au un target asa cum avem toti si de aceea incearca grabirea lucrurilor, pentru a putea incheia cat mai multe contracte, ei fiind platiti in functie de acest lucru. Nu stiu care a fost situatia reala, care au fost gesturile angajatei sau ce s-a intamplat exact insa in general sunt de parere ca ar trebui sa aratam mai multa intelegere.

  12. Am sesizat deranjamente frecvente ale conexiunii.
    Mi s-a optimizat conexiunea prin inlocuirea cablului, dar dupa 3 luni s-a facturat aceasta
    lucrare, care normal era sa fie suportata de RDS.
    Sunt client RDS de la intrarea acestuia pe piata, dar acum sunt dezamagit total si sunt tentat sa
    ma portez catre Telekom.
    TEHNOPROD GUP SRL IASI CUI 12184683

    • Daca s-a constatat ca problema este din cauza cablului din locatie (din cauza ca acesta a fost deteriorat de catre client – voluntar sau involuntar, nu are importanta) atunci acesta se factureaza deoarece se considera ca fiind o problema cauzata de catre client.

      • Buna seara domnul Robert….vorbesc in numele unei persoane care locuiește în Italia…de ceva timp nu are semnal la anumite programe…digi 24,digi sport 1,pro x..etc…am tot sunat la rcs rds…dar nu dau prea multe explicații…ultima dată mi-au spus că e posibil sa isi fi schimbat frecvența anumite posturi…stiti ceva ce se poate face..abonamentul e platit la zi…va multumesc!

        • Buna seara,
          Ii puteti transmite acelei persoane sa lase decodorul in standby pentru aproximativ 5-10 minute iar daca problema este aceeasi sa incerce revenirea la setarile fabricantului.

          • Multumesc ptr răspuns…o sa ii transmit..deși a mai procedat asa dar rezultatul e acelasi…va Multumesc!

  13. In urma unei inundatii dic casa, nu mai functioneaza routerul. S-a udat si caseta.Varog mult sa-mi spuneti cum sa iau contact cu o echipa de interventii. Locuiesc pe Aleea Rotunda nr * . Multumesc

    • La ce operator sunteti abonata, la RDS? Daca da, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RDS si sa sesizati ca nu va mai functioneaza serviciile dar sa nu mentionati ca s-a inundat acel echipament deoarece o sa platiti acel echipament, poate nu isi dau seama ca este din cauza dumneavoastra si o sa fie inlocuit fara sa il platiti.

  14. La sfirsitul lunii aprilie, am fácut contract pt. tv. si internet, Sinmártin nr. *. Vá rog sá má contactati la tel. 07******, cind puteti veni pt montaj.

    • La ce operator ati facut contractul, la RDS? A trecut foarte mult timp de cand ati facut contractul drept urmare parerea mea este ca exista probleme fie cu contractul dumneavoastra (ex: datorii pe aceeasi adresa, ceva greseli in contract, etc.) fie probleme de infrastructura din zona (sa nu se fi ajuns cu reteaua pana la casa dumneavoastra sau sa fie o distanta foarte mare de la echipamentul din care ati putea fi instalat), va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (instalari) pentru verificarea problemei si pentru a urgenta instalarea.

  15. Bună. ..am făcut un contract e pe numele soției dar nu a venit nimeni sa îmi instaleze nici internetul nici televiziunea. ..au trecut 3 saptamani. ..e pe numele soției suntem din Brașov ora Ghimbav str gării nr *…avem oferta cu televizorul. …
    Mai vine cineva sa instaleze ceva? Altfel renunț nu pot sta așa. …multumesc

    • Buna ziua,
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a se face o sesizare in vederea urgentarii instalarii serviciilor. In unele cazuri, in functie de numarul de cereri de instalare, echipe disponibile si in functie de infrastructura din zona poate dura mai mult.

  16. Mama mea este o femeie in varsta, care are nevoie urgenta la orice ora de telefon. Nu functioneaza si la telefonul dvs.pentru deranjamente nu se poate vorbi. Mama mea se numeste N. Carolina, locuieste in Sos.Giugiului nr.* Bl.* Scara *, Etj. * Ap. * . Nr.telefon 031******.
    Va rog urgent sa trimiteti pe cineva pentru remedierea deranjanjamentului telefonic.
    Nr. meu de telefon este 031*****. Va multumesc.

    • Ce problema are la telefonul fix, nu are ton? Pentru aceasta problema este necesar sa contactati serviciul de relatii cu clientii RDS pentru a face o sesizare sa fie trimisa o echipa service pentru verificari. Daca nu raspund la telefon, puteti face o sesizare online.

  17. Buna ziua. Am primit pe adresa mea o factura digi-rcs-rds pe un alt nume. ( eu sunt la o alta companie.- dețin ap. de 20 de ani !)am fost la un sediu digi sa întreb ce se întâmpla, a verificat si la adresa mea figurează acea persoană ca si abonat. Eu ii arat buletinul si spun faceți o sesizare ceva ca nu e ok el ( angajatul) zice nu am ce sa fac …sunați la tel….astea… Eu sun si sun…ba nu raspunde nimeni la secretariat ( desi programul este pana la 18 !) ba răspunde la tel.clienții ( dar eu nu sunt client !!! Si nu am cont client !!!) tastează 1 sau ,2…
    Ce pot sa fac in cazul acesta?
    Nu vreau ca in continuare aceasta persoana sa se folosească de adresa mea ( menționez ca nu e greșit nr ap. Această persoana nu exista pe scara si cred ca nici in bloc).
    Mulțumesc pentru răspuns.

    • Buna ziua,
      O persoana care nu este proprietar poate face un contract la o adresa chiar daca nu are domiciliul acolo, este suficient sa completeze o declaratie pe proprie raspundere ca locuieste acolo si contractul este facut. In cazul acesta puteti sa ajungeti intr-un sediu RCS – RDS cu buletinul si cu actul de proprietate pentru a solicita rezilierea acelui contract, in calitate de proprietar al imobilului puteti solicita rezilierea oricarui contract de la acea adresa.

  18. La adresa din Bucuresti, sos. Stefan cel Mare nr *, bl.*, bloc situat la colt cu str. Ghiocei, in sectorul 2, aveti cabluri care atarna pe bloc neprotejate si inestetice.

    Va rugam sa trimiteti urgent echipa care sa adune cablul si sa-l monteze intr-o cutie de protectie. In starea de fata este expus vandalizarii, ceea ce ar duce la imposibilitatea folosirii sistemului de catre abonatii din zona.

    Aceasta stare a cablurilor este de un an de zile, de cand blocul a fost reabilitat, iar echipa firmei dvs, care trebuia sa finalizeze lucrarea de protejare a cablului nu a mai venit.

    • Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, la ce operator va referiti? Pentru problema aceasta este nevoie sa contactati serviciul de relatii cu clientii pentru a trimite o echipa de infrastructura in zona sa rezolve.

  19. Buna ziua, ma scuzati pentru deranj…as avea o intrebare. Am dori sa contractam un abonament prin satelit de la Digi . Stiu ca in principiu nu ai voie sa il scoti din tara, dar noi am dori sa-l ducem in Germania. Stiti cumva daca vom avea probleme cu programele?

    • Buna ziua, nu veti avea probleme cu programele cat timp este montata cum trebuie antena insa nu o sa beneficiati de suport la acea adresa. Mai exact, daca o sa fie nevoie sa ajunga o echipa service pentru o problema, nu o sa fiti ajutata, evident. In rest, nu va afecteaza cu nimic.

  20. buna ziua.am si eu nevoie de o informatie pt ca nu merge netu am internet si cablu prin fibra optica.nu am tel fix nici mobil
    incerc sa sun la 0339400414 si nu imi raspunde nimeni
    sunt din braila

    • Buna ziua,
      incercati sa sunati la 0339 400 401.
      si asteptati la telefon pana va este preluat apelul, fara sa inchideti, deoarece daca inchideti si sunati din nou, va pierdeti prioritatea in preluarea apelului.
      Este posibil sa fie un incident general care afecteaza o zona mai mare si de aceea sa sune foarte multe persoane in acelasi timp
      va recomand sa mai asteptati putin si sa mai incercati daca inca nu-si revine internetul

    • Buna ziua, codul PIN standard este 1234. Daca l-ati schimbat, nimeni nu il cunoaste, decat persoana care l-a schimbat, insa daca il introduceti gresit de 3 ori, va cere sa introduceti codul de deblocare, codul PUK. Iar acest cod PUK poate fi oferit de catre Digi, cu conditia sa sune titularul contractului in call center.

    • Buna seara, la ce operator sunteti abonata, la RDS? Ce eroare va apare la internet cand incercati sa va conectati? Aveti un router personal sau un echipament de la furnizorul de internet?

  21. Incepand cu luna mai eu asa stiu ca nu mai am contract cu telefonia mobila sau fixa nu mai am nici telefon fix, de aceea va rog ca in momentul in care se inchide contractul cu telefonia sa il sistati, dar la termen .
    Am incercat sa sun la nr,te4f.0361-400401 dar nui am reusit sa vorbesc cu nimeni ca sa cer ceva lamururi in acest sens,

    • Ati facut cerere de reziliere? In luna urmatoare a lunii in care ati facut cererea de reziliere, ar trebui sa aveti serviciile reziliate.
      Va recomand sa mai incercati sa va adresati la serviciul de relatii cu clientii (contracte) pentru a va asigura ca totul este in regula cu cererea de reziliere.

  22. AR TREBUI SA NU MAI DIFUZATI STIRI FALSE LA TELEVIZIUNILE RCS-RDS. VERIFICA ACESTE STIRI SAU LE INVENTEAZA DE LA EI? EU VAD CA TRANCANE NUMAI AIUREA. SA NU MAI MINTA CAND FAC EMISIUNI DE STIRI SI NU NUMAI. EU II ASCULT SI SPUN NUMAI MINCIUNI ZILNIC. AU VREO DOVADA PENTRU CEEA CE SPUN SAU VOR SA-SI FACA NUMAI RECLAMA? ADUC NISTE PERSOANE IN EMISIUNI SI INVENTEAZA NUMAI PROSTII. SUNT NISTE MAGARI.

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      De regula stirile lor sunt din surse, acum sursele pot fi serioase sau mai putin serioase.
      Ati putea detalia ce v-a indignat atat de mult incat sa-i faceti prosti si magari?

  23. Buna ziua ,Marina Voiculescu ma numesc si va scriu in numele TUTUROR abonatilor retelei Digi mobil din comuna Giurgita, Dolj. Este a DOUA saptamana in care reteaua dvs. mobila nu are semnal in comuna noastra si in urma sesizarilor telefonice facute ni se spune doar,,am urgentat sesizarea dvs, va vom contacta,,CAND?Dorim un raspuns cat mai urgent!!!!!!!!

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania RCS-RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste problema dumneavoastra, probabil este afectat un site din zona care ofera semnal comunei Giurgita iar din acest motiv cei de la Digi au o avarie in zona.
      Din pacate, nu prea aveti ce sa faceti decat sa continuati sa faceti sesizari pentru a urgenta rezolvarea problemei.

  24. Buna ziua!!!V-am sesizat intr-un email despre abuzurile facute de un agent de la firma digi pe nume George avand codul 31012 si nr de telefon 0774043365 la care nu vrea sa raspunda!!!La portarea nr.meu de telefon 0746661457 din reteaua Orange in reteaua digi la incheierea contractului mi-a oferit un telefon gratis ca pe urma sa constat ca apare plata in rate pentru acel telefon de care eu nu am avut nevoie dar daca mi l-a dat gratis cica!!!! l-am primit!!telefonul nu l-am folosit nici macar un minut este asa cum l-am primit !!Eu nu am nevoie de acest telefon asa ca am sa il returnez si va rog sa il scoateti de la plata fiindca am fost inselat!!!Acele exemplare din contract nici macar nu poarta semnatura mea nicaieri!!!De ce inselati oamenii domnilor???eu sunt pensionar si pentru mine fiecare banuti conteaza!!!nu o sa achit nici un ban pentru rata acelui telefon nedorit de mine!!Factura pentru luna mai l-am achitat fara acei 14 lei!!Domnilor haideti sa fim cinstiti si seriosi nu aveti nevoie banuiesc de reclamatii la protectia consumatorilor!!Va rog luati masuri si impotriva acelui agent care m-a dus in eroare m-a mintit spunand ca telefonul este gratis si va rog sa imi raspundeti si nu repetati ce scrie in acel contract care dupa mine nici nu este legal!!daca exemplarele de la mine nu poarta semnatura mea!!!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In legatura cu problema dumneavoastra, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru verificarea problemei si pentru rezilierea contractului.
      Conform legii, in termen de 14 zile puteti renunta la contract, fiind un contract semnat la distanta.

  25. Am si eu o problemă cu abonametul de felefonie la rds nu imi merge
    Sa ma sune nimeni si nu pot sa sun pe nimeni
    in Bucuresti. Sc 2
    am un LG G5
    Ma puteti ajuta sa imi spuneti ce problema este, ca de o săptămână nu pot folosit telefonul. ????

    • Ati incercat sa-l reporniti?
      La aceeasi adresa unde sunteti acum a functionat inainte?
      Intrati in Setari – Mai Multe – Retele Mobile – Mod retea sau Mod Retea Preferat si spuneti-mi ce optiune este selectata

    • Mai multe persoane din judetul Vaslui ne-au reclamat probleme de semnal ceea ce inseamna ca este o problema generala, o avarie.
      Probabil problema este cunoscuta de catre cei de la Digi insa daca doriti sa primiti eventual si un termen de rezolvare, puteti contacta serviciul de relatii cu clientii Digi (deranjamente telefonie mobila).

    • La ce operator sunteti abonat, la RCS – RDS? Decodor pentru cablu sau antena satelit? In ce sens este defect?
      Daca doriti sa ajunga un tehnician service, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii.

    • Mesajul „LNB scurt” apare de obicei atunci cand nu mai receptioneaza semnal antena satelit, pentru aceasta problema este necesar sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi TV (deranjamente satelit) si sa reclamati problema dumneavoastra.

    • Aveti un buton de resetare pe router, tineti apasat acel buton mai mult timp. Daca nu se rezolva, spuneti-mi ce model de router aveti.