Cinemax nu va mai fi gratuit in reteaua Vodafone
Vodafone Romania si-a informat recent clientii despre o modificare semnificativa in ceea ce priveste serviciile oferite. Incepand cu data de 7 iulie, extraoptiunea Cinemax, care pana acum era oferita cu reducere de 100%, nu va mai fi disponibila in cadrul pachetelor de servicii fixe.
Aceasta decizie afecteaza utilizatorii care beneficiau de acces gratuit la continutul oferit de canalele Cinemax 1 si Cinemax 2, incluse in aceasta extraoptiune Conform notificarii transmise de companie, extraoptiunea se va dezactiva automat din conturile clientilor, fara a fi nevoie de o actiune din partea acestora. Astfel, din 7 iulie, accesul gratuit la aceste canale se va incheia. Canalele Cinemax 1 si Cinemax 2 vor ramane incluse doar in pachetul Maxpak.
Canalele Cinemax 1 si Cinemax 2 fac parte din portofoliul Warner Bros. Discovery si sunt cunoscute pentru oferta lor diversificata de filme si productii independente. Ele completeaza oferta HBO, adresandu-se unui public care apreciaza filmele de autor, festivalurile de cinema si titlurile europene sau asiatice mai putin comerciale.
-
Cinemax 1 este canalul principal al brandului si difuzeaza filme recente, in special productii internationale, drame, thrillere si filme de actiune. Acest canal se concentreaza pe productii premiate si titluri care nu se regasesc frecvent in grilele televiziunilor comerciale.
-
Cinemax 2 este destinat cinefililor care cauta filme de arta, drame psihologice, filme independente si titluri de nisa din cinematografia europeana si asiatica. Este recunoscut pentru programul sau curajos si selectia rafinata, adresata unui public avizat.
Prin combinarea celor doua canale, extraoptiunea Cinemax oferea un continut de calitate, adesea diferit de ceea ce se gaseste pe platformele de streaming mainstream. Clientii Vodafone puteau urmari filme fara reclame, in versiuni originale cu subtitrare, la o calitate superioara.
Pentru multi abonati Vodafone, extraoptiunea Cinemax reprezenta un beneficiu semnificativ, oferind acces la filme si seriale de calitate fara costuri suplimentare. Disparitia acestei extraoptiuni va fi resimtita in special de utilizatorii pasionati de cinematografie de arta si filme europene.
Este important de mentionat ca aceasta modificare vizeaza doar extraoptiunea Cinemax inclusa gratuit in pachet, nu si alte canale sau servicii oferite de Vodafone. Clientii care doresc sa continue vizionarea canalelor Cinemax 1 si 2 trebuie sa se informeze despre optiunile de abonare disponibile si sa ia o decizie in functie de preferintele si bugetul propriu.
Cinemax nu va mai fi gratuit in reteaua Vodafone
Vodafone a comunicat direct cu clientii afectati, prin mesaje personalizate, dar este posibil ca unii utilizatori sa nu fi observat notificarea. Cei care doresc sa afle daca aceasta modificare ii vizeaza pot verifica in contul de client MyVodafone, fie din aplicatia mobila, fie de pe site-ul oficial. Acolo se regasesc informatii detaliate despre serviciile active si despre modificarile care urmeaza sa intre in vigoare.
In cazul in care extraoptiunea Cinemax apare in contul tau si este marcata cu reducere 100%, aceasta va fi dezactivata automat din 7 iulie. Daca nu doresti sa pierzi accesul la aceste canale, poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii pentru a afla ce optiuni ai la dispozitie.
Renuntarea la extraoptiunea Cinemax cu reducere de 100% marcheaza o schimbare notabila in oferta de servicii fixe a Vodafone Romania. Disparitia canalelor Cinemax 1 si Cinemax 2 din grila gratuita este o veste mai putin placuta pentru pasionatii de cinema, insa este un moment oportun pentru acestia sa exploreze alte optiuni de divertisment disponibile pe piata.
Vodafone promite in continuare sa ofere servicii de calitate si sa raspunda cerintelor clientilor sai, chiar daca uneori acest lucru implica ajustari in portofoliul de beneficii. Ramane de vazut ce alte oferte vor aparea in viitorul apropiat, menite sa compenseze aceasta modificare.
La fel se intampla si cu HBO. Momentan este o campanie pilot pentru o parte din clientii care au HBO( ce ofera acces si la MAX) gratuit si care nu mai sunt sub contract. Acestia primesc informare de dezactivare a extraoptiunii. Daca doresc sa beneficieze de ea ulterior, o vor putea activa doar contra-cost.
Nu e o pierdere prea mare pentru majoritatea abonaților, sțiind că doar câțiva o aveau gratis, obținută în general din oferte de prelungire. :))