Cum aflam numarul de contract sau cod (ID) de client Digi

Cum aflam numarul de contract sau cod (ID) de client Digi – Deoarece am primit des aceasta intrebare, in acest articol vom detalia cum putem afla numarul contractului si codul de client atat in reteaua Digi cat si pentru alti operatori de telecomunicatii.

In reteaua Digi numarul contractului se poate afla prin una din urmatoarele modalitati:
-daca avem contractul, evident ca numarul este trecut pe contract; insa, in cele mai multe cazuri nu mai avem contractul de furnizare servicii;
-putem afla numarul contractului pe orice factura;

-daca avem deja un cont online configurat pe site-ul Digi Romania ne putem loga si avem acolo numarul contractului; putem vedea numarul contractului selectand Factura mea – selectam una dintre facturile afisate – aici vom putea vedea informatia dorita, va fi afisata dupa cum urmeaza: „Ab. Internet, mentenanta, servicii accesorii si asociate cf. ********„; daca nu avem un cont online, nu vom putea sa adaugam unul pentru a afla aceasta informatie deoarece este obligatoriu sa introducem numarul contractului;
-daca nu avem posibilitatea sa apelam la una din metodele descrise mai sus, putem suna la relatii cu clientii Digi (RCS – RDS) si vom afla numarul contractului; este important de stiut ca aceasta informatie este oferita doar titularului contractului; numarul de telefon de contact este 03xx400414, unde xx reprezinta codul judetului (exemplu pentru judetul Teleorman: 0347400414) sau 0314004414 pentru Bucuresti/Ilfov;

Cum aflam numarul de contract sau cod (ID) de client Digi
In ceea ce priveste codul de client (ID-ul clientului), acesta poate fi aflat prin una din urmatoarele modalitati:

  • pe orice factura Digi avem COD CLIENT in sectiunea dreapta – sus a facturii;
  • online pe site-ul Digi putem afla codul de client prin aceeasi metoda descrisa mai sus;
  • in SMS-urile de informare trimise pe telefonul mobil; daca avem activata aceasta metoda de comunicare si primim SMS lunar pentru factura, gasim in aceste SMS-uri si codul de client;
  • prin apel la relatii cu clientii, la fel ca numarul contractului aceasta informatie este oferita doar titularului de contract;

Cum aflu codul de abonat Orange?

In reteaua Orange, codul de abonat se poate afla prin urmatoarele modalitati:

  • apel la *100# – Self Service – Cronos, factura si plati;
  • Apel la relatii cu clientii Orange – numarul 300 (apelabil doar din reteaua Orange) sau 0374300300 (apelabil din orice retea);
  • pe factura Orange, sectiunea stanga – sus;

Cum aflu codul de client Vodafone?

La Vodafone putem afla codul de client prin aceste optiuni:

  • apel la *121#, vom primi mesaj text cu datele facturii;
  • apel la *100#, sectiunea Factura si plati – Factura ta – Numarul tau;
  • in aplicatia MyVodafone – Meniu – Plata factura – Plateste factura ta;

Cum aflu codul de facturare Telekom?

Aceasta informatie se poate afla de pe factura Telekom, in sectiunea stanga – sus. Daca nu mai avem nicio factura, trebuie sa sunam la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234.

Cum aflu codul de client UPC?

Pentru a afla codul de client UPC, daca nu mai avem factura, trebuie sa sunam la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

65 COMENTARII

  1. Rds Rcs Digi ! Este prima data in viața mea când aud ca mi se cere Nr de contract pentru a crea un cont🤦‍♀️ , doamne , oare voi nu ați făcut un studiu de piața sa vedeți ce date se cer la creare de conturi?

    • sunt inepti. vestea buna/proasta este ca nu sunt singurii. La parcarile publice nu poti plati decat daca ai telefon mobil, la banca nu poti inresgistra aplicatia decat daca ai telefon cu numar romanesc, autenticarea multifactor la romani este NUMAI in baza unui numar de telefon de romania. Digi ofera programele online dar numai daca esti acasa (da stiu! e stupid). Astia au aflat de internet de la jocurile de noroc si filmele porno ca altfel nu se explica de ce sunt asa de inapoiati si lipsiti de logica.

  2. am un contract la telefonie mobila cu telefoane dintre care 1 telefon cu cartela cu tot sa directionat unde locuiam pana a numa casatori tot ce doresc este sa mi se schimbe codul de client ca sa imi pot plati abonametul pe care il folosesc

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Aveti codul de client pe orice factura, daca nu il gasiti puteti suna la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414, cu conditia sa fiti titularul contractului.

  3. Buna ziua, am si eu o problema pe care nu o stiu rezolva: cum pot afla username-ul si parola seoarece imi cere cand selectez „PPPoE”. Mi-am cumparat un router sa il conectez la modemul de la dici ZTE parca si din cate stiu doar functia PPPoE este acceptata de ei.

    • Buna ziua,
      Titularul contractului trebuie sa sune la relatii cu clientii Digi.
      Aveti doua variante de a conecta routerul personal, fie lasati ZTE-ul asa cum este si pe routerul personal selectati IP Dinamic (nu PPPoE), fie sunati la Digi sa va treaca ZTE-ul in modul bridge, caz in care puteti selecta PPPoE pe routerul personal, folosind username-ul si parola. Este recomandata aceasta varianta din urma, cea cu PPPoE insa daca sunteti utilizator normal nu aveti probleme nici selectand IP dinamic.

    • Buna ziua,
      Sunati la relatii cu clientii Digi si solicitati aceasta informatie, trebuie sa fiti titulara contractului pentru a vi se da.
      De asemenea, in loc de numarul contractului puteti utilia numarul facturii.

    • Nr si codul clientului sunt pe factura digi si prin SMS-ul primit pe telefon daca aveti activata aceasta metoda, sau sunati la Relatii Clienii.

    • ID-ul de client Digi se poate afla prin una din urmatoarele modalitati:
      -pe orice factura Digi avem COD CLIENT in sectiunea dreapta – sus a facturii;
      -online pe site-ul Digi putem afla codul de client prin aceeasi metoda descrisa mai sus;
      -in SMS-urile de informare trimise pe telefonul mobil; daca avem activata aceasta metoda de comunicare si primim SMS lunar pentru factura, gasim in aceste SMS-uri si codul de client;

    • ID-ul de client Digi se poate afla prin una din urmatoarele modalitati:
      -pe orice factura Digi avem COD CLIENT in sectiunea dreapta – sus a facturii;
      -online pe site-ul Digi putem afla codul de client prin aceeasi metoda descrisa mai sus;
      -in SMS-urile de informare trimise pe telefonul mobil; daca avem activata aceasta metoda de comunicare si primim SMS lunar pentru factura, gasim in aceste SMS-uri si codul de client;
      -prin apel la relatii cu clientii, la fel ca numarul contractului aceasta informatie este oferita doar titularului de contract;

  4. Cum pot afla nr de contract al abonamentului de internet la digi mentionez ca nu am contractul la indemana si nici cont digi nu pot sa mi creez

    • Buna ziua,
      Codul de client RCS – RDS se poate afla prin una din urmatoarele modalitati:
      -pe orice factura Digi avem COD CLIENT in sectiunea dreapta – sus a facturii;
      -online pe site-ul Digi putem afla codul de client prin aceeasi metoda descrisa mai sus;
      -in SMS-urile de informare trimise pe telefonul mobil; daca avem activata aceasta metoda de comunicare si primim SMS lunar pentru factura, gasim in aceste SMS-uri si codul de client;
      -prin apel la relatii cu clientii, la fel ca numarul contractului aceasta informatie este oferita doar titularului de contract;

    • Nu aveti nici o factura sa inteleg? Cont pe saitul Digi Romania nu aveti? Singura modalitate v-a ramas sa sunati la departamentul Relatii Clienti si sa vorbiti cu un operator call center. Trebuie sa sune titularul abonamentului. NR este 03xx 400 401. XX reprezinta codul judetului de unde sunati.

    • Codul de client RCS – RDS se poate afla prin una din urmatoarele modalitati:
      -pe orice factura Digi avem COD CLIENT in sectiunea dreapta – sus a facturii;
      -online pe site-ul Digi putem afla codul de client prin aceeasi metoda descrisa mai sus;
      -in SMS-urile de informare trimise pe telefonul mobil; daca avem activata aceasta metoda de comunicare si primim SMS lunar pentru factura, gasim in aceste SMS-uri si codul de client;
      -prin apel la relatii cu clientii, la fel ca numarul contractului aceasta informatie este oferita doar titularului de contract;

  5. Pt a obtine factura electronic am nevoie de ID. Nu mai am nicio factrura pt a gasi ID
    Va rog comunicati-mi care este ID meu la contractul ****** / 29.07.17
    Tel 07***** si 02******
    Va multumesc anticipat