Dezabonare sau anulare plata Magazin Play Android si iOS
In acest articol vom specifica modalitatea prin care putem anula un abonament facut pentru o anumita aplicatie prin Magazin Play (Play Store) pe sistemul de operare Android sau in iTunes/App Store iOS.

In Magazin Play putem gasi o varietate de aplicatii si jocuri, atat gratuite cat si cu plata. Daca dorim sa efectuam o plata, este necesar sa avem un card bancar adaugat in Play Store. Atunci cand este solicitat sa facem plata, va aparea optiunea Adaugati o metoda de plata sau vom putea selecta din metodele de plata existente (daca avem deja un card adaugat). Daca nu avem un card adaugat, selectam Adaugati un card de credit sau de debit, dupa care introducem datele de pe card.

Dezabonare sau anulare plata Magazin Play Android si iOS

Pentru a anula un abonament facut pe Magazin Play, deschidem aceasta aplicatie Google, selectam optiuni (butonul cu 3 linii orizontale din stanga – sus) – Abonamente – aici vom avea afisate toate abonamentele active – pe aplicatia pe care dorim anularea abonamentului selectam Anulare.

Vom avea afisat un mesaj care ne solicita confirmarea dezactivarii abonamentului iar dupa ce confirmam, in loc de Anulare vom avea Reactivare. In acest moment vom stii cu siguranta ca abonamentul a fost dezactivat.

Dezactivare abonament iOS iTunes si App Store

Pe dispozitivele Apple (iPhone, iPad), anularea platii unui abonament se poate face accesand Configurari – selectam numele nostru – selectam Abonamente (daca nu avem aceasta optiune, selectam iTunes & App Store – selectam ID-ul Apple – Afisati ID-ul Apple – ne conectam si selectam Abonamente) – selectam abonamentul pe care dorim sa-l anulam – Anulati abonamentul.

Acestea sunt modalitatile prin care putem anula plata unui abonament atat pe sistem de operare Android (Magazin Play) cat si pe iOS (App Store). Dezactivarea abonamentului se poate face foarte usor si la fel de usor putem sa ne asiguram ca dezactivarea a fost realizata cu succes, din sectiunea Abonamente (sectiune existenta atat pe Android cat si pe iOS).
Daca intampinati probleme cu aceasta operatiune, lasati un comentariu mai jos mentionand modelul telefonului folosit (preferabil si versiunea sistemului de operare) si vom incerca sa va ajutam.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2 COMENTARII

  1. Buna ziua,
    Ma numesc Radu si am o problema legata de un abonament ce nu-l pot vedea in meniul abonamente. Ideea este ca, in fiecare vineri, imi adauga pe factura 1,8 euro pentru un joc pe care l-am dezinstalat.
    Telefonul este Nokia 6, iar sistemul de operare este Android 9.
    Mesajul este:”Nu aveti abonamente” si totusi imi debiteaza.
    Va multumesc anticipat.

    • Buna ziua,
      E posibil ca abonarea la acel joc sa nu se fi facut prin Google Play, altfel ar fi trebuit sa apara subscribtia in contul Google.
      Va recomand sa luati legatura cu banca pentru anularea acestui abonament.