Dezabonare sau anulare plata Magazin Play Android si iOS
In acest articol vom specifica modalitatea prin care putem anula un abonament facut pentru o anumita aplicatie prin Magazin Play (Play Store) pe sistemul de operare Android sau in iTunes/App Store iOS.

In Magazin Play putem gasi o varietate de aplicatii si jocuri, atat gratuite cat si cu plata. Daca dorim sa efectuam o plata, este necesar sa avem un card bancar adaugat in Play Store. Atunci cand este solicitat sa facem plata, va aparea optiunea Adaugati o metoda de plata sau vom putea selecta din metodele de plata existente (daca avem deja un card adaugat). Daca nu avem un card adaugat, selectam Adaugati un card de credit sau de debit, dupa care introducem datele de pe card.

Dezabonare sau anulare plata Magazin Play Android si iOS

Pentru a anula un abonament facut pe Magazin Play, deschidem aceasta aplicatie Google, selectam optiuni (butonul cu 3 linii orizontale din stanga – sus) – Abonamente – aici vom avea afisate toate abonamentele active – pe aplicatia pe care dorim anularea abonamentului selectam Anulare.

Vom avea afisat un mesaj care ne solicita confirmarea dezactivarii abonamentului iar dupa ce confirmam, in loc de Anulare vom avea Reactivare. In acest moment vom stii cu siguranta ca abonamentul a fost dezactivat.

Dezactivare abonament iOS iTunes si App Store

Pe dispozitivele Apple (iPhone, iPad), anularea platii unui abonament se poate face accesand Configurari – selectam numele nostru – selectam Abonamente (daca nu avem aceasta optiune, selectam iTunes & App Store – selectam ID-ul Apple – Afisati ID-ul Apple – ne conectam si selectam Abonamente) – selectam abonamentul pe care dorim sa-l anulam – Anulati abonamentul.

Acestea sunt modalitatile prin care putem anula plata unui abonament atat pe sistem de operare Android (Magazin Play) cat si pe iOS (App Store). Dezactivarea abonamentului se poate face foarte usor si la fel de usor putem sa ne asiguram ca dezactivarea a fost realizata cu succes, din sectiunea Abonamente (sectiune existenta atat pe Android cat si pe iOS).
Daca intampinati probleme cu aceasta operatiune, lasati un comentariu mai jos mentionand modelul telefonului folosit (preferabil si versiunea sistemului de operare) si vom incerca sa va ajutam.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

15 COMENTARII

  1. Buna !
    intru la abonamente și îmi apare unu activ (aplicație de scan pdf ) am introdus cardul pt acea sapt gratis și acum tot dacă am dezinstalat aplicația îmi apare activ abonamentul …nu-l pot anula (nu îmi apare )
    iphone 12.

      • Buna, am si eu aceeasi problema ca a Luizei. Desi am debifat optiunea de anulare pentru un abonament cu gratuitate 1 saptamana, el continua sa apara la abonamente active si nu am optiunea de a-l sterge complet de acolo. Credeti ca se vor lua banii de pe card si ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc!

          • Buna, merci pentru raspuns! Atunci cand intru in abonamente, statusul imi apare activ. Cand dau click pe abonament, imi apar mai multe optiuni. Am debifat optiunea de abonament, iar acum in josul opțiunilor scrie asa: “selectati o optiune pentru a va abona din nou.
            Daca va abonati din nou, noul abonament va intra in vigoare la data de 23.01.2022.”

          • Se pare ca s-a modificat acea sectiune de cand am verificat ultima data, era mai simplu inainte.
            Din mesajul afisat, pare sa fiti dezabonata insa cel mai bine ar fi sa verificati daca se va mai factura ceva pana la finalul lunii.

  2. Buna ziua,
    Ma numesc Radu si am o problema legata de un abonament ce nu-l pot vedea in meniul abonamente. Ideea este ca, in fiecare vineri, imi adauga pe factura 1,8 euro pentru un joc pe care l-am dezinstalat.
    Telefonul este Nokia 6, iar sistemul de operare este Android 9.
    Mesajul este:”Nu aveti abonamente” si totusi imi debiteaza.
    Va multumesc anticipat.

    • Buna ziua,
      E posibil ca abonarea la acel joc sa nu se fi facut prin Google Play, altfel ar fi trebuit sa apara subscribtia in contul Google.
      Va recomand sa luati legatura cu banca pentru anularea acestui abonament.