Activare 4G Digi Mobil. Stim cu totii, mai ales cei care folosesc reteaua mobila a celor de la RCS-RDS ca 4G-ul in Digi Mobil mereu a fost o problema. La inceput, Digi Mobil transmitea conexiunea 4G printr-o retea ce nu le apartinea lor. Din acest motiv, ei nu puteau transmite conexiunea 4G pe o banda utilizata de marea majoritate a telefoanelor ci o banda ce se gaseste pe o gama de telefoane mai restranse.

Din fericire, RCS-RDS a reusit sa obtina licenta pentru a transmite 4G si in banda 2100 Mhz, o banda folosita de majoritatea telefoanelor mobile. Acest lucru se intampla in luna ianuarie a acestui an iar RDS continua de atunci sa transmita semnal 4G pe 2 benzi.

Activare 4G Digi Mobil

Pentru activarea serviciului 4G in reteaua Digi Mobil a celor de la RCS-RDS trebuie sa urmam pasii de mai jos:

  1. Apelam numarul gratuit *111# de pe telefonul pe care dorim activarea serviciului;
  2. Selectam 1 -> „Contul meu” si apasam trimitere;
  3. Selectam 7 -> Activeaza 4G si apasam trimitere, (Activare 4G Digi Mobil);
  4. Veti primi urmatoarea confirmare: „A fost adaugata cererea de activare 4G cu numarul 00000” Veti primi raspunul prin SMS.
  5. Veti primi un mesaj in care vi se confirma activarea serviciului;
  6. Navigam in meniul telefonului la setari -> Carduri sim -> Setari cartela sim 1 ->Tipul de retea preferata -> LTE (recomandat).
  7. Restartam telefonul iar conexiunea 4G ar trebui sa functioneze (Procesul de activare 4G Digi Mobil ar trebui sa se desfasoare relativ repede insa perioada de timp poate fluctua in functie de numarul de cereri);

Daca ati urmat toti pasii si conexiunea 4G tot nu functioneaza, este posibil ca in zona in care va aflati sa nu existe o acoperire 4G. Pentru a va asigura ca toate setarile sunt facute corect, puteti merge intr-o zona centrala si puteti observa daca conexiunea 4G functioneaza sau nu pe telefonul dumneavoastra.

In cazul in care folositi un stick de internet sau un WI-FI 4G portabil, procesul de activare 4G Digi Mobil va fi acelasi, doar ca va trebui sa introduceti cartela intr-un telefon pentru a putea urma pasii de deasupra.

In cazul in care serviciul 4G este activat si iesiti din zona de acoperire a acestuia, telefonul va comuta automat pe banda 3G, pentru a nu avea pierderi de conexiune. In acest caz, consumul de trafic se va face in functie de fiecare abonament. Din fericire, Digi Mobil este o companie ce ofera clientilor sai internet prin date mobile nelimitat. Chiar daca exista o limita, viteza de transfer se va limita si nu se va intrerupe.

Compania investeste masiv in dezvoltarea retelei de date mobile si spera ca in maxim 2 ani sa aiba o acoperire de peste 90% din teritoriul tarii noastre.

Daca intampinati probleme in procesul de activare 4G Digi Mobil, nu ezitati sa postati un comentariu si vom incerca sa rezolvam impreuna problema.

21 COMENTARII

    • Salut,
      Fie este o problema legata de USSD (modul de activare) si se poate rezolva altfel, in cazul acesta va rog sa apelati la relatii cu clientii, vor incerca si ei activarea serviciului 4G.
      Daca nu vor reusi nici ei, posibil sa fie o problema legata de cartela si sa fie nevoie sa fie inlocuita.

      Dar mai intai, apelati in Call Center.

      Tine-ti-ne la curent cu problema aceasta, sunt curios cum se va rezolva.

  1. Salut.
    Am un sim luat dintr-un stick de date de la RdS, care nu se inregistreaza sub nicio forma in reteaua 4G, cu toate ca cei de la Digi spun ca la ei apare ca ar fi activat 4g-ul. Am introdus sim-ul in diverse telefoane, folosite in mod curent in reteaua Digi 4G, dar tot in 3G ramane. Am facut sezizare la Digi, m-au pus sa bag sim-ul din nou in alte telefoane, care accepta si banda 2100 mhz si 2600 mhz, sa ma plimb prin aer liber … tot degeaba. Mentionez ca locuiesc in Bucuresti, unde nu sunt probleme cu semnalul la Digi si suntem 4 insi in familie cu abonamente optim nelimitat, in diverse telefoane si cu toate suntem conectati la 4G de la digi.
    Pana la urma, m-am hotarat sa reziliez contractul la stick si sa-l inlocuiesc cu un alt abonament optim nelimitat, dar … nici asta nu se poate: cu 3 luni in urma, am schimbat netul fix din 300 mbs in 1 gbs si, automat, s-a reinnoit si contractul la stick, pe o perioada de 1-2 ani. Deci, practic, platesc un serviciu de care nu beneficiez si nici nu pot renunta la el :(.

    • Salut,
      Presupunand ca stickul de date este unul 4G, ce model de telefon folosesti pentru aceasta cartela sim? Incearca sa verifici la Retele Mobile Preferate sa fie selectat Prefer 4G sau Prefer LTE. Daca este selectat Prefer 3G, o sa ramana in permanenta pe reteaua 3G, acolo unde exista acoperire.

  2. Salut, ce telefon este mai bun la semnal? Ma refer în rețeaua Digi.Cum intru in clădire- nema!? Ma refer la 14 km fata de Craiova.Cand ies afara este bine.In clădirea, Vodafone si Orange au ful.

    • Salut,
      Vrei sa iti cumperi un telefon nou care sa aiba o receptie buna a semnalului sau vrei sa alegi din cateva telefoane pe care le detii?

      Situatia este putin mai complicata, intr-adevar este posibil ca un telefon mai bun din punct de vedere al semnalului sa iti rezolve problema, dar este posibil sa nu ti-o rezolve. Daca este semnalul lor ecranat in cladire, niciun telefon nu prea te salveaza.

      Cea mai buna metoda ar fi sa incerci cu un telefon 3G cu antena externa. De exemplu telefoanele lor fixo-mobile (se dadeau in zonele rurale), daca nu ai cu acela semnal bun atunci clar nu vei avea cu niciunul.

      De asemenea ar fi recomandat sa le dai si un telefon (sau o sesizare online) sa verifice semnalul in cladire pentru ca sigur sunt probleme de semnal.

      P.S.: Poate gasesti si aici alte informatii utile legate de problemele de semnal Digi in casa: https://www.media-max.ro/forum/topic/problema-semnal-digi-mobil-in-casa/

  3. Salut am o problema.Dețin un Vodafone Ultra 6 si nu-mi funcționează 4g-ul de la digi.Imi spune ca este activat dar 4g-ul ciuciu .In trecut am avut un Vodafone Smart Prime 6 cu aceleași specificații la rețea ca asta si a funcționat 4g-ul.Amândouă tel au frecventa de 2600mhz si 2100 mhz.Care ar fi rezolvarea? Merci

    • Buna dimineata,
      Noi nu avem nicio legatura cu digi mobibl insa iata care pot fi cauzele problemei.
      1. Verifica in setarile telefonului, la „tipul de retea preferata” 3G/4G/LTE. Majoritatea problemelor legate de 4G apar din acea setare.
      2. Este posibil ca in zona ta sa nu existe retea de tip 4G. Incearca si in alte zone si daca iti functioneaza, atunci asta e cauza.
      3. Telefonul este incompatibil. Mai exact, banda pe care Digi transmite semnal 4G, nu este suportata de telefonul tau. Din ce vad pe gsm arena, Z10 nu suporta banda 2100 MHz, pe care o foloseste Digi.
      Verifica aceste cauza si daca nu reusesti, revino cu un comentariu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele