Activare 4G Digi Mobil. Stim cu totii, mai ales cei care folosesc reteaua mobila a celor de la RCS-RDS ca 4G-ul in Digi Mobil mereu a fost o problema. La inceput, Digi Mobil transmitea conexiunea 4G printr-o retea ce nu le apartinea lor. Din acest motiv, ei nu puteau transmite conexiunea 4G pe o banda utilizata de marea majoritate a telefoanelor ci o banda ce se gaseste pe o gama de telefoane mai restranse.

Din fericire, RCS-RDS a reusit sa obtina licenta pentru a transmite 4G si in banda 2100 Mhz, o banda folosita de majoritatea telefoanelor mobile. Acest lucru se intampla in luna ianuarie a acestui an iar RDS continua de atunci sa transmita semnal 4G pe 2 benzi.

Activare 4G Digi Mobil

Pentru activarea serviciului 4G in reteaua Digi Mobil a celor de la RCS-RDS trebuie sa urmam pasii de mai jos:

  1. Apelam numarul gratuit *111# de pe telefonul pe care dorim activarea serviciului;
  2. Selectam 1 -> „Contul meu” si apasam trimitere;
  3. Selectam 7 -> Activeaza 4G si apasam trimitere, (Activare 4G Digi Mobil);
  4. Veti primi urmatoarea confirmare: „A fost adaugata cererea de activare 4G cu numarul 00000” Veti primi raspunul prin SMS.
  5. Veti primi un mesaj in care vi se confirma activarea serviciului;
  6. Navigam in meniul telefonului la setari -> Carduri sim -> Setari cartela sim 1 ->Tipul de retea preferata -> LTE (recomandat).
  7. Restartam telefonul iar conexiunea 4G ar trebui sa functioneze (Procesul de activare 4G Digi Mobil ar trebui sa se desfasoare relativ repede insa perioada de timp poate fluctua in functie de numarul de cereri);

Daca ati urmat toti pasii si conexiunea 4G tot nu functioneaza, este posibil ca in zona in care va aflati sa nu existe o acoperire 4G. Pentru a va asigura ca toate setarile sunt facute corect, puteti merge intr-o zona centrala si puteti observa daca conexiunea 4G functioneaza sau nu pe telefonul dumneavoastra.

In cazul in care folositi un stick de internet sau un WI-FI 4G portabil, procesul de activare 4G Digi Mobil va fi acelasi, doar ca va trebui sa introduceti cartela intr-un telefon pentru a putea urma pasii de deasupra.

In cazul in care serviciul 4G este activat si iesiti din zona de acoperire a acestuia, telefonul va comuta automat pe banda 3G, pentru a nu avea pierderi de conexiune. In acest caz, consumul de trafic se va face in functie de fiecare abonament. Din fericire, Digi Mobil este o companie ce ofera clientilor sai internet prin date mobile nelimitat. Chiar daca exista o limita, viteza de transfer se va limita si nu se va intrerupe.

Compania investeste masiv in dezvoltarea retelei de date mobile si spera ca in maxim 2 ani sa aiba o acoperire de peste 90% din teritoriul tarii noastre.

Daca intampinati probleme in procesul de activare 4G Digi Mobil, nu ezitati sa postati un comentariu si vom incerca sa rezolvam impreuna problema.

2 COMENTARII

    • Buna dimineata,
      Noi nu avem nicio legatura cu digi mobibl insa iata care pot fi cauzele problemei.
      1. Verifica in setarile telefonului, la „tipul de retea preferata” 3G/4G/LTE. Majoritatea problemelor legate de 4G apar din acea setare.
      2. Este posibil ca in zona ta sa nu existe retea de tip 4G. Incearca si in alte zone si daca iti functioneaza, atunci asta e cauza.
      3. Telefonul este incompatibil. Mai exact, banda pe care Digi transmite semnal 4G, nu este suportata de telefonul tau. Din ce vad pe gsm arena, Z10 nu suporta banda 2100 MHz, pe care o foloseste Digi.
      Verifica aceste cauza si daca nu reusesti, revino cu un comentariu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here