Informatii, erori si setare digital card Vodafone
Vodafone ofera abonatilor de televiziune prin cablu module CI+ si smartcarduri pentru decriptarea programelor, in acest articol vom detalia cateva informatii despre modalitatea de instalare si probleme ce pot sa apara cu functionarea echipamentului Vodafone.

Vodafone a inceput distribuirea digital card-urilor, acestea fiind distribuite sub sigla Vodafone. Este important sa ne asiguram ca, impreuna cu modulul CI+ am primit si smartcardul care trebuie sa fie introdus in modul.

Instalare smartcard Vodafone
Montarea si instalarea smartcard-ului Vodafone se face relativ usor, dupa ce ne-am asigurat ca smartcard-ul este introdus in modulul CI+ (se introduce cu cip-ul in sus), este necesar sa efectuam scanarea programelor fara sa avem smartcard-ul introdus in televizor (daca este prima instalare). Dupa ce au fost scanate toate posturile, introducem smartcard-ul Vodafone (la majoritatea televizoarelor se introduce cu sigla Vodafone orientata spre perete).

Dupa ce am introdus smartcard-ul Vodafone, trebuie sa selectam un canal codat, iar in cateva momente va incepe autentificarea echipamentului, acest proces putand sa dureze chiar si 30-60 de minute. Dupa finalizarea procesului de autentificare, vom putea utiliza digital cardul.

La instalarea smart card-ului vom avea nevoie si de identificatorul retelei. Acest cod de 5 cifre difera in functie de localitate, puteti lasa un comentariu mentionand localitate si va vom oferi identificatorul retelei.

Informatii, erori si setare digital card Vodafone
Cea mai frecventa eroare pe care o putem intalni utilizand digital card-ul Vodafone este Nu ai acces la acest canal. De regula, aceasta eroare apare pe programele pentru care nu avem optiunea activa. Daca eroarea respectiva apare inclusiv pe un canal pentru care platim, trebuie sa sunam la relatii cu clientii Vodafone (UPC) la numarul 0311000872 pentru o reinitializare a cartelei.

Mesajele de eroare sunt destul de sugestive iar reinitializarea smart card-ului poate rezolva urmatoarele erori:

  • Nu ai acces la acest canal;
  • Smart cardul este expirat;

Mesajele de eroare sunt insotite si de un cod (20x, exemplu 204 pentru eroarea de acces) si pot fi utilizate ca referinta cand sunam la relatii cu clientii Vodafone (UPC).

Cum putem comanda smart card-ul Vodafone si cat costa?

Smart card-ul Vodafone costa 4 lei pe luna si putem face o comanda online pe site-ul Vodafone sau sunand la relatii cu clientii Vodafone (UPC) la numarul 0311001000.

Daca ati primit un astfel de card, ce parere aveti pana in prezent?
Ai un digital card UPC? Gasesti aici informatii despre acest echipament.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

18 COMENTARII

  1. Card CI expirat, Bucuresti, sesizare deschisa inca din 7 Septembrie 2022, nici pana in acest moment nu au fost in stare sa gaseasca o solutie… In continuare nu am acces la Canalele HD. Acum 3 saptamani au schimbat chiar CI-urile venind un domn bine intentionat care m a asigurat ca se rezolva in cateva zile. Nimic pana in acest moment chiar dupa ce am discutat cu un Operator Call Center acum cateva minute…

  2. In urma cu 3 zile, cardul CI din TV a inceput sa dea mesajul „CARD CI EXPIRAT” atunci cand accesam canale tv criptate. Nu am gasit nici o explicatie pentru aceasta situatie. Am incercat sa remediez eu cum m-am priceput, crazand ca este ceva din televizor. Am resetat tv-ul la setarile din fabrica, si am instalat/scanat din nou toate canalele tv transmise prin cablu, fara cardul CI in tv. Apoi am montat cardul CI in tv, dar primeam acelasi mesaj: card CI expirat. Am sunat la operatorul de cablu si s-a rezolvat cu o RESETARE A CONTULUI din sistemul operatorului.
    Resetarea tv-ului nu a avut nici un efect asupra mesajului de eroare de la CI, dar acum schimbarea canalelor tv se face mult mai repede.
    Nu am gasit niciunde aceasta explicatie, si am scris-o aici ca ar putea fi utila altcuiva ce se afla in aceeasi situatie.
    Inca ceva: la unele canale tv digitale care au programe si in alte limbi (straine) este disponibila subtitrare in româna, dar numai prin accesarea tastei SUBTITLE de pe TELECOMANDA (pentru cei mai multi asta e deja cunoscut, dar pentru mine a fost o surpriza placuta).

    • Multumim pentru informatii, intr-adevar pentru aceasta eroare „card ci expirat” trebuie sa se faca o reinitializare a cartelei, aceeasi solutie este si in retelele altor operatori (de exemplu: Digi).

  3. Buna ziua!Sunt din Cornetu,str.Bujorului,nr.**,jud.Ilfov.As dori o remediere a cablului de televiziune interior cat si exterior.Contractul apare pe numele de ***** Alexandra -*****si doresc sa l reinnoiesc pe numele de ***** Dumitra .

  4. Eroare card ci+ upc/vodatone , echipament cu erroare sau lot cu problema ce tine de soft …
    Sunt la al treilea card ci+ care la control parental cere 5CIFRE, iar in mod normal acea parola este 000! A mai intalnit cineva aceasta problema?

  5. Buna ziua!
    Nu mai pot scana toate programele digitale la tv Smart Tech. L am mutat in alta camera si s au scanat ca,si cum nu ar avea cardul pus
    Abonamentul este pe UPC-VODAFONE