Probleme/informatii facturi Vodafone

In acest articol vom discuta despre situatiile financiare aparute in reteaua Vodafone, vom detalia informatii despre facturi si probleme frecvente care apar din punct de vedere al facturarii, conform numeroaselor solicitari venite din partea cititorilor.

Cum putem afla informatii despre facturi?

Pentru a afla datele facturii (numar factura, cod client si suma de plata), avem urmatoarele modalitati:

  • Apel la *121#, urmand sa primim mesaj text cu datele facturii;
  • Apel la *100#, alegem Facturi si plati – Factura ta – Plateste factura ta;
  • Accesam contul nostru MyVodafone pe site-ul Vodafone – Factura;
  • Accesam aplicatia de mobil MyVodafone – Meniu – Plata factura – Plateste factura ta;

Facturarea serviciilor Vodafone se poate face prin factura printata livrata la domiciliu sau in format electronic pe o adresa e-mail. Este recomandat sa alegem modalitatea de facturare in format electronic pentru a evita intarzierea livrarii facturii si pentru a contribui la salvarea mediului inconjurator.

Probleme/informatii facturi Vodafone. Cele mai frecvente probleme de facturare care apar in reteaua Vodafone reprezinta costuri mari facturate care par nejustificate. Desi au fost raportate si cazuri in care facturarea s-a efectuat eronat (in special in ceea ce priveste convorbirile), primul pas pe care il putem face in aceste situatii este sa contactam serviciul de relatii cu clientii Vodafone la numarul *222 (gratuit din reteaua mobila Vodafone) / 0372022222 (apelabil din orice retea) pentru a solicita clarificari despre factura, urmand sa operatorul sa ne explice exact de unde provin sumele facturate. Dupa ce am primit informatii detaliate despre factura putem clarifica daca sumele au fost facturate corect sau incorect.

Pentru a evita situatii neplacute in care avem de plata facturi mai mari decat ne asteptam este indicat ca inainte de a utiliza abonamentul Vodafone (voce si/sau date mobile) in roaming sa consultam tarifele aferente utilizarii serviciilor in afara tarii. In unele tari non-UE tarifele pot fi mult mai mari decat ne-am astepta, in special in privinta datelor mobile. Daca doriti informatii despre tarifele disponibile in roaming intr-o anumita tara, lasati un comentariu mentionand tara in care doriti sa utilizati serviciile Vodafone.

Cum facem confirmarea platii in reteaua Vodafone?

Confirmarea platii in reteaua Vodafone se poate face in cazul in care am achitat printr-o alta modalitate decat o casierie Vodafone, online pe site-ul Vodafone sau utilizand aplicatia MyVodafone. In aceste 3 cazuri plata se inregistreaza foarte repede motiv pentru care nu este necesara confirmarea platii. Daca am achitat printr-o alta modalitate si dorim confirmarea platii avem urmatoarele modalitati:

  • Apel la *100#;
  • *222 – comanda vocala „vreau sa fac o confirmare de plata”;

Daca serviciile mobile Vodafone au fost suspendate pentru neplata, dupa reconectare este indicat sa efectuam repornirea telefonului pentru reinitializarea cartelei.

Cum pot amana plata facturii Vodafone?

Amanarea platii in reteaua Vodafone se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • Apel la *100#;
  • Aplicatia MyVodafone – Setari – Amanare de plata;
  • Apel la *222 – comanda vocala „vreau sa fac amanarea platii”;

Amanarea platii in reteaua Vodafone se poate face pe maxim 7 zile iar daca aceasta perioada este depasita vom achita penalizari de 0.5% din valoarea facturii.
Voi ce probleme ati intampinat in ceea ce priveste factura Vodafone si cum le-ati rezolvat? Lasati un comentariu oferind detalii privind situatia voastra.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

12 COMENTARII

  1. Bună ziua.Sunt abonatul cu nr.072*****.De două luni primesc factura de telefonie majorată la 90,84.Am cumpărat un telefon la liber,mi s a spus că factura rămâne ne schimbată cu toate că eu am plătit cheș.Rog să mi refaceți abonamentul la vechea factură.Nu doresc alte opțiuni.Nu mai puneți reprezentanții să ne solicite alte opțiuni spunând că factura rămâne ne schimbată.Mulțumesc de ajutor.Vechiul abonament ea în jur de 60 lei.

    • Buna ziua,
      Pentru a verifica de ce aveti factura mai mare va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone la numarul *222, apelabil din reteaua mobila Vodafone.

    • Confirmarea platii in reteaua Vodafone se poate face in cazul in care am achitat printr-o alta modalitate decat o casierie Vodafone, online pe site-ul Vodafone sau utilizand aplicatia MyVodafone. In aceste 3 cazuri plata se inregistreaza foarte repede motiv pentru care nu este necesara confirmarea platii. Daca am achitat printr-o alta modalitate si dorim confirmarea platii avem urmatoarele modalitati:

      -Apel la *100#;
      -*222 – comanda vocala „vreau sa fac o confirmare de plata”;

      Daca serviciile mobile Vodafone au fost suspendate pentru neplata, dupa reconectare este indicat sa efectuam repornirea telefonului pentru reinitializarea cartelei.

    • Reconectarea serviciilor Vodafone se face automat in urma inregistrarii platii. Pentru a verifica daca s-a inregistrat plata va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222.

    • Buna seara,
      Daca nu au fost reconectate serviciile pana acum este posibil ca plata sa nu fi fost inregistrata. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222 si sa verificati daca a fost inregistrata plata.