Probleme/informatii facturi Vodafone
In acest articol vom discuta despre situatiile financiare aparute in reteaua Vodafone, vom detalia informatii despre facturi si probleme frecvente care apar din punct de vedere al facturarii, conform numeroaselor solicitari venite din partea cititorilor.

Cum putem afla informatii despre facturi?
Pentru a afla datele facturii (numar factura, cod client si suma de plata), avem urmatoarele modalitati:

  • Apel la *121#, urmand sa primim mesaj text cu datele facturii;
  • Apel la *100#, alegem Facturi si plati – Factura ta – Plateste factura ta;
  • Accesam contul nostru MyVodafone pe site-ul Vodafone – Factura;
  • Accesam aplicatia de mobil MyVodafone – Meniu – Plata factura – Plateste factura ta;

Facturarea serviciilor Vodafone se poate face prin factura printata livrata la domiciliu sau in format electronic pe o adresa e-mail. Este recomandat sa alegem modalitatea de facturare in format electronic pentru a evita intarzierea livrarii facturii si pentru a contribui la salvarea mediului inconjurator.

Probleme/informatii facturi Vodafone. Cele mai frecvente probleme de facturare care apar in reteaua Vodafone reprezinta costuri mari facturate care par nejustificate. Desi au fost raportate si cazuri in care facturarea s-a efectuat eronat (in special in ceea ce priveste convorbirile), primul pas pe care il putem face in aceste situatii este sa contactam serviciul de relatii cu clientii Vodafone la numarul *222 (gratuit din reteaua mobila Vodafone) / 0372022222 (apelabil din orice retea) pentru a solicita clarificari despre factura, urmand sa operatorul sa ne explice exact de unde provin sumele facturate. Dupa ce am primit informatii detaliate despre factura putem clarifica daca sumele au fost facturate corect sau incorect.

Pentru a evita situatii neplacute in care avem de plata facturi mai mari decat ne asteptam este indicat ca inainte de a utiliza abonamentul Vodafone (voce si/sau date mobile) in roaming sa consultam tarifele aferente utilizarii serviciilor in afara tarii. In unele tari non-UE tarifele pot fi mult mai mari decat ne-am astepta, in special in privinta datelor mobile. Daca doriti informatii despre tarifele disponibile in roaming intr-o anumita tara, lasati un comentariu mentionand tara in care doriti sa utilizati serviciile Vodafone.

Cum facem confirmarea platii in reteaua Vodafone?

Confirmarea platii in reteaua Vodafone se poate face in cazul in care am achitat printr-o alta modalitate decat o casierie Vodafone, online pe site-ul Vodafone sau utilizand aplicatia MyVodafone. In aceste 3 cazuri plata se inregistreaza foarte repede motiv pentru care nu este necesara confirmarea platii. Daca am achitat printr-o alta modalitate si dorim confirmarea platii avem urmatoarele modalitati:

  • Apel la *100#;
  • *222 – comanda vocala „vreau sa fac o confirmare de plata”;

Daca serviciile mobile Vodafone au fost suspendate pentru neplata, dupa reconectare este indicat sa efectuam repornirea telefonului pentru reinitializarea cartelei.

Cum pot amana plata facturii Vodafone?

Amanarea platii in reteaua Vodafone se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • Apel la *100#;
  • Aplicatia MyVodafone – Setari – Amanare de plata;
  • Apel la *222 – comanda vocala „vreau sa fac amanarea platii”;

Amanarea platii in reteaua Vodafone se poate face pe maxim 7 zile iar daca aceasta perioada este depasita vom achita penalizari de 0.5% din valoarea facturii.
Voi ce probleme ati intampinat in ceea ce priveste factura Vodafone si cum le-ati rezolvat? Lasati un comentariu oferind detalii privind situatia voastra.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

44 COMENTARII

  1. Buna ziua, sunt din Tulcea si primeam factura prin email pana sa faceti fuziunea cu Vodafone. Nu am mai primit factura prin email si nici prin posta, la Tulcea magazinul este inchis, cum pot plati factura, mai cu seama ca nu am posibilitate online, astept rsapunsul dvs. Multumesc.

  2. Am plătit azi factura in valoare de 73,95 lei Din greșeală am operat de doua ori aceeași valoare.Va rog sa anulati o factura sau sa scadeți din factura următoare .Multumesc anticipat și aștept un răspuns.

  3. Buna ziua!
    Va deranjez in legătura cu o factura Vodafone
    Am achitat-o și vreau sa sun sa mi se deschisă abonamentul și îmi spune ca serviciul este indisponibil

    • Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call central despre problema dvs. Din cate stiu nu se recupereaza in numerar bani doar vi se scad din viitoarele facturi sau va dau produse de acea suma. Dar sunati sa vedeti ce va spun.

    • Buna ziua,
      Daca am achitat printr-o alta modalitate si dorim confirmarea platii avem urmatoarele modalitati:

      – Apel la *100#;
      – *222 – comanda vocala „vreau sa fac o confirmare de plata”;
      Daca serviciile mobile Vodafone au fost suspendate pentru neplata, dupa reconectare este indicat sa efectuam repornirea telefonului pentru reinitializarea cartelei.

  4. buna seara, vreau urgent sa se conecteze serviciile pe numarul de telefon 07******, Telefonul a fost deconectat pe motiv de neplata iar dupa achitarea facturii si confirmarea platii nu au fost reconctate serviciile. Rog urgent reconectarea serviciilor.
    Neconectanduse seriviciile fac o vizita in magaziunul din Sun Plazza baietii spunandumi ca nu au ce sa faca, nu mi se pare normal din cel mai mic efort sa nu depuna pentru a rezolva. Am primit raspuns :IMI PARE RAU NU AVEM CE FACE.
    Rog a contacta telefonic dupa remedierea problemei.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Vodafone, doar oferim informatii.
      Ar fi trebuit sa fiti ajutat cu informatii si din magazinul Vodafone, sunati la relatii cu clientii la numarul 0372022222 sa verifice daca a fost inregistrata plata si sa urgenteze reconectarea numarului de telefon.

    • Buna ziua,
      Puteti suna la relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222.
      Daca este o situatie urgenta (blocari / deblocari cartele sim, deblocare cod PUK cartela in caz de PIN introdus gresit) puteti suna la numarul 0372022258.
      Daca este o alta situatie si doriti sa intrati rapid in legatura cu un operator, puteti suna la numarul *555 (apelabil doar din reteaua Vodafone) insa este taxabil cu 0.65 euro/TVA inclus/apel, indiferent de durata apelului.

  5. Buna ziua
    Va rog sa-mi argumentati cum e posibil ca factura pe septembrie sa fie cu 1,52 RON mai scumpa comparativ cu august in conditiile unui curs referential sensibil mai scazut in septembrie fata de august.
    Va multumesc
    PS.Cand veti avea o acoperire mai performanta a semnalului ?

  6. Buna ziua ,Sunt abonatul ***** ,tel 07******.Am achitat factura ptentru un alt numar de telefon eronat ,in contul acestui.nrSolicit transferul sumei de **** lei in contul nr tel 07******.Rog efectuarea transferului financiar si deblocarea serviciilor urgent.Multumesc

  7. Bună ziua am 6abonamente la Vodafone și incepind din luna noiembrie am inceput sa plătesc peste 5 000 lei in afară faptului că am rugat de nenumărate ori sa nu le mai închidă pentru citeva zile că sunt de acord să plătesc penalitati,dvs nu numai că le închideți dar unul din numere nici nu poate să primească 07***** întotdeauna acest număr a fost blocat să nu primească apeluri.Mentionez că acest număr este vital să primească apeluri deoarece îl deține fiica mea care de nenumarate ori ia fost pusă în pericol sănătatea pot spune chiar și viață datorită faptului că ați blocat numărul ei și cînd a fost în spital(v-am adus la cunoștință) și acum cînd este acasă doar ea și bebelușul ei de 3 saptamini ae avind grave probleme de sănătate și nu poate fi contactata.Mai menționez că doresc sa primesc lămuriri de ce plătesc în continuare atît de mult.Va rog deblocați numărul sus menționat că nu știm ce se intimpa cu fiica mea și nepoțelul meu

  8. Bună ziua.Sunt abonatul cu nr.072*****.De două luni primesc factura de telefonie majorată la 90,84.Am cumpărat un telefon la liber,mi s a spus că factura rămâne ne schimbată cu toate că eu am plătit cheș.Rog să mi refaceți abonamentul la vechea factură.Nu doresc alte opțiuni.Nu mai puneți reprezentanții să ne solicite alte opțiuni spunând că factura rămâne ne schimbată.Mulțumesc de ajutor.Vechiul abonament ea în jur de 60 lei.

    • Buna ziua,
      Pentru a verifica de ce aveti factura mai mare va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone la numarul *222, apelabil din reteaua mobila Vodafone.

    • Confirmarea platii in reteaua Vodafone se poate face in cazul in care am achitat printr-o alta modalitate decat o casierie Vodafone, online pe site-ul Vodafone sau utilizand aplicatia MyVodafone. In aceste 3 cazuri plata se inregistreaza foarte repede motiv pentru care nu este necesara confirmarea platii. Daca am achitat printr-o alta modalitate si dorim confirmarea platii avem urmatoarele modalitati:

      -Apel la *100#;
      -*222 – comanda vocala „vreau sa fac o confirmare de plata”;

      Daca serviciile mobile Vodafone au fost suspendate pentru neplata, dupa reconectare este indicat sa efectuam repornirea telefonului pentru reinitializarea cartelei.

    • Reconectarea serviciilor Vodafone se face automat in urma inregistrarii platii. Pentru a verifica daca s-a inregistrat plata va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222.

    • Buna seara,
      Daca nu au fost reconectate serviciile pana acum este posibil ca plata sa nu fi fost inregistrata. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222 si sa verificati daca a fost inregistrata plata.