Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Daca dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pentru o sesizare sau pentru a reclama un deranjament, avem mai multe variante atat telefonice cat si online.
Cum contactam un operator/agent Orange?
Modalitatile de contact pentru sesizari la relatii cu clientii Orange sunt urmatoarele:

  1. Apel la numarul 300 / 0374300300 (serviciul clienti). 

Putem apela numarul de telefon 300 din reteaua Orange sau numarul 0374300300 (apelabil din alta retea sau din reteaua Orange din roaming). Sesizarile pot fi facute in felul urmator:
-zilnic intre 07:00 – 24:00 putem solicita informatii sau depune sesizari telefonic pentru deranjamente ale serviciilor Orange TV si Orange Home TV;
-zilnic intre 08:00 – 21:00 pentru informatii sau reclamatii privind serviciile Orange;
-din roaming putem apela numarul 0040 374300300 insa apelul va fi taxat precum un apel efectuat in Romania;
-intre orele 08:00 – 21:00 apelul este gratuit, in afara acestor ore apelul este redirectionat catre numarul 401 unde tariful este de 0.14 euro/minut TVA inclus;
-pentru clientii Orange prepay, primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile sunt gratuite, urmand ca al 3-lea apel sa fie tarifat cu 0.55 euro/apel;

2. Apel la numarul 401 (serviciul suport clienti).
Apeland la acest numar avem acces direct la un operator pentru a face un deranjament mai rapid iar programul acestui departament este non stop (24/24 ore).
Tariful national este de 0.14 euro/minut cu TVA inclus, primele 40 de secunde fiind gratuite.

3. Apel la numarul 474 / 0744940474 (serviciul clienti in limba maghiara pentru prepay si abonamente).
Apelul catre numarul 474 se face gratuit si este disponibil de luni pana vineri intre orele 08:00 – 20:00 si sambata intre orele 08:00 – 16:00.
Putem apela numarul 0744940474 din alta retea.

4. Apel la numarul 228 (serviciul clienti pentru persoane cu deficiente de auz).

Acest numar de telefon este util persoanelor cu deficiente de auz, asistenta se ofera prin SMS.

Putem apela acest numar de telefon zilnic intre orele 08:00 – 22:00.

Numarul 228 nu este apelabil din roaming.

5. Formular online pe www.orange.ro/eContact/ 

Orange are o sectiune detaliata de contact prin formular online, foarte usor de folosit atat pentru clientii existenti cat si pentru potentialii clienti, urmam sectiunea cea mai apropiata nevoilor noastre, solicitarea ajunge la departamentul abilitat urmand ca un reprezentant Orange sa ne contacteze telefonic sau pe e-mail pentru a raspunde sesizarii / solicitarii noastre.

Din interactiunile mele cu Orange, timpul mediu de raspuns este de o zi, rar ajungand la 2 zile, ceea ce consider foarte util avand in vedere ca unii operatori raspund la sesizarile online chiar si dupa 30 de zile.

6. Pagina oficiala de Facebook Orange (@orangeromania).

Orange ofera asistenta inclusiv pe Facebook si o face rapid. Putem trimite un mesaj privat pe Facebook urmand sa primim un raspuns. Pentru o verificare rapida, este indicat sa lasam toate detaliile necesare (exemplu: daca avem o sesizare de nefunctionalitate, sa lasam codul de client, numele titularului, adresa din contract sau numarul de telefon si cum se manifesta problema noastra).

Uneori se raspunde si comentariilor postate la alte postari Orange insa este indicat sa trimitem un mesaj privat pentru a fi verificata mai repede solicitarea (si, bineinteles, sa ne protejam datele).

7. Softpedia – Orange Helper.

Orange are un reprezentant si pe forumul Softpedia, denumit Orange_Helper, acesta oferind asistenta postarilor de pe forum.

Situatiile si problemele pentru care dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pot fi diverse, cateva exemple fiind:

  • probleme financiare: cost suplimentar mare pe factura, factura neprimita, abonamente dublate;
  • probleme tehnice: probleme de semnal la telefonia si internetul mobil, lipsa acoperirii in unele localitati, viteza redusa la internetul mobil 3G/4G/4G+, nu functioneaza roamingul, nu se conecteaza la retea;
  • probleme semnal Orange TV: cand nu avem semnal la televiziunea prin cablu sau prin satelit (DTH), cand nu receptionam anumite programe TV, semnal slab pe cablu;

Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Desi este mai comod sa facem o sesizare online, cand avem probleme (in special tehnice) urgente, este indicat sa sunam la relatii cu clientii, pentru a verifica problema in timp real. Altfel, putem alege cu incredere una din modalitatile de contact disponibile online pentru a anunta un deranjament sau pentru a solicita informatii despre o factura.

Cum putem rezilia contractul Orange?

Putem solicita rezilierea contractului Orange printr-o cerere depusa online in sectiunea Contact pe site-ul Orange.

Cum putem suspenda temporar abonamentul Orange?

Putem cere suspendarea serviciilor Orange daca abonamentul este semnat inainte de 24 noiembrie 2011 iar suspendarea se poate face pe maxim 3 luni; Pentru a suspenda temporar abonamentul trebuie sa platim o taxa de 4.96 euro TVA inclus/luna; Desi abonamentul este suspendat, taxa de suspendare trebuie sa fie achitata lunar;

In concluzie, Orange ofera modalitati diverse de a contacta serviciul de relatii cu clientii, personal fiind multumit de timpul de raspuns la sesizarile facute online, stau mult mai bine la acest capitol in comparatie cu Telekom, Vodafone sau Digi.

Daca aveti o sesizare nerezolvata sau doriti sa reclamati o problema tehnica, lasati un comentariu si vom incerca sa va ajutam.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

861 COMENTARII

  1. Plângere către orange România
    Susemnatul Radu va aduce la cunoștință că îndată de 29 07 2020 am
    Dus telefonu în magazinu Orange shop
    Ca nu funcționaza butonu de off și on
    Sau uitat la telefon și nu sa nu afost nici-o defecțiuni în afara de ce au constatat în
    În documentul de recepție terminal, după care ma suna dela servus București ca ieste spart taciu sau ecranu în colț
    Eu am dat acordul sa fie reparat cu nădejdea ca se va afla vnivatu care a spart telefon
    ROG PERSONELE CARE AU ATRIBUTU DE A REZOLVA ACEST CAZ VA MULȚUMESC CU
    STIMĂ.! RADU

  2. Buna sera, Ma numesc Ana avem abonament oringi de peste 20 de ani pe numele sotului meu, numitul ******.Cu 2 luni in urma am cumparat un telefon nou din magazinul oringi din orasul Toplita. Aztazi a treia oara am dus telefonul inapoi in magazin, telefonul este defect.Am platit telefonul integral aproape 1000lei m-a costat.Nu mi se pare corect sa ma tot pacaliti cum ca a fost reparat.Telefonul trimis inapoi reparat face aceleasi figuri. se intrerupe convorbirea , suiera, se aude in ecouri,trimite sms-uri singur, etc.Nu mi se pare corect sa primesc in perioada aceasta cate un telefon vechi .V a rog nu ma mai pacaliti si nu ma mai duceti cu vorba, eu pe banii mei vreau un telefon NOU, nu unu defect.In cerere am specificat toate aceste delali.vreau de urgenta un telefon NOU.Am dat niste bani , pe banii mei cred ca este normal sa beneficiez de serviciul platit. V a multumesc.

  3. Reclamatie
    Sunt Abonatul cu cod nr. ******, cu numele ***** si am un post Tv cu antena satelit la casa de vacanta din comuna Tamadaul Mare, sat Seinoiu,str. ***, judetul Calarasi. De catva timp, la pornire Tv nu apare semnal, dupa care la repornire apare semnal si imagine cu sunet dar imediat imaginea se descompune si sunetul se perturba. In timpul zilei, de dimineata si pana seara tot fac incercari de a viziona un program tv dar rar se stabilizeaza imaginea si sunetul. Seara, dupa ora 21, situatia pare sa se stabilizeze si pot si eu urmari un program tv.
    Cred ca de vina este modemul care este un model vechi.
    Va rog sa luat masuri si sa rezolvati situatia prin trimiterea unui agent al dvs. care sa remedieze situatia. Eu imi platesc abonamentul la timp si doresc sa beneficiez de sevicii corespunzatoare.
    Pentru a asigura prezenta mea la momentul interventiei mentionez telefonul de contact 07*****

  4. In data de 2 iulie am incarcat telefonul cu 5 euro , minute si internet.Azi dimineata m-am chinuit ore in sir să dau un mesaj nepoticei,fiind ziua ei. Toata ziua m-am chinuit să iau legătura cu cineva de la dvs.tra,dar nici vorbă.Am fost nevoit să incarc telefonul din nou,cu 5 euro,minute +internet. Rog să-mi returnati cele 5 euro ca să pot folosi data viitoare.Asa ceva nu am mau patit de si sant de18 ani la orange😢

    • Acest site nu reprezinta Orange ci ofera doar informatii. Contactati departamentul Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call central.

  5. Va rog să-mi rezolvați problema cu contractul deoarece a fost făcut pana în decembrie 2019 am făcut numeroase cereri de rezilierea și nu au fost acceptate plătesc în continuare vreau a-mi rezilia contractul de TV mulțumesc

  6. Buna ziua sunt Luminita .In fiecare luna cand incarc cartela Orange am probleme cu semnalu internet 4G merge foarte greu . Va rog frumos sa ma ajutati

    • Buna ziua,
      Va recomand sa faceti o sesizare la Orange in acest sens.
      Gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care ii puteti contacta.

    • Trebuie sa apelati de pe acea cartela numarul *100#, sau sa activati optiunea din contul MyOrange sau sunati la relatii cu clientii Orange la numarul 0374300300.

  7. Ma numesc Constantin sunt din com Stoilesti sat Barsoiu jud Vâlcea și am 2 abonamente Orange tv. Unul pe numelec****** si unul pe numele meu. Cel al soției e defec5 de joi seară. Vineri am sunat la Orange. Vin luni între 14 și 17. Vi se pare normal? Mie nu! De vineri până luni seara la ce se uita soția!? Cu prima ocazie voi renunta la tv Orange! Multumesc!

  8. ****** SATU MARE
    STR..*****, NR.**
    ******
    CUI RO ******
    NR.*****

    Către
    ORANGE ROMANIA SA ,

    Doamnei/domnului administrator

    Revenire la adresa nr. ****** la care nu am primit răspuns .

    ***** cu sediul in Satu Mare, str. . **** nr.**, cod *****, număr de înregistrare la ****,CUI *******, jud. Satu Mare:

    Cu adresa nr. ** expediat la data de 08.01.2020 , v-am restituit factura nr. ***** DIN 23.12.2019 ,fiind emisă din eroare către noi și deci nedatorată.

    Am menționat cu acea ocazie că, am încheiat contractul pentru asigurarea internetului necesar asigurării pazei la imobilului situat în Carei.-proprietatea ****** SRL -societate în faliment . La data înstrăinării imobilului- ianuarie 2019 , , am renunțat la contract , acesta fiind preluat , din informațiile deținute de noi , de către dl. ***********.
    Cu toate acestea în luna martie 2019 ați mai emis o factură în valoare de 91,84 lei -pe care din eroare am plătit-o , iar în luna iunie 2019 ați emis factura în valoare de 107,75 lei , pe care de asemenea am achitat-o.
    Întrucât serviciul nu ne-a fost prestat , v-am solicitat restituirea sumei achitate, dar nedatorate -respectiv 199,59 lei ( 91,84 lei + 107,75 lei) .
    Am anexat situația facturilor ORANGE .
    Până în prezent , suma nu ne-a fost restituită și nici nu am primit răspuns la solicitarea noastră .
    În ipoteza în care , până la data de 01.06.2020 nu veți face plata ne vom adresa instanței de judecată.

    Administrator,

    • Acest site nu reprezinta Orange ci ofera doar informatii. Sunati la departamentul Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call central despre problema dvs. Si daca nu se rezolva adresati-va in instanta.

  9. Buna ziua.Am probleme cu netul . Problema persista de o saptamana: merge 1-2 zile dupa care iar se opreste.Opririle suunt in timpul zilei ….cateva ore….

    • Buna seara, va recomand ca atunci cand aveti probleme cu internetul sa sunati la relatii cu clientii Orange (deranjamente) la numarul 0374300300 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  10. Buna ziua, abonata cu numele *****, cu numarul 07***** avand un act adidional cu numarul ***** din data de 16.03.2020. Contract abonat pentru cod abonat ****** vrea sa sesizeze adaugarea unui abonament cu numarul 07***** despre care nu cunosc nimic, vreau lamuriri, numarul nu imi apartine. Doresc un raspuns si o rezolvare urgenta a incidentului. Nu am posibilitatea financiara de a plati in plus pentru o persoana necunoscuta. Sunt pensionara si operata de catarcata, nu ma pot deplasa la sediul dvs. Multumesc, astept un raspuns.

    • Buna ziua,
      Pentru verificarea acestei situatii va recomand sa sunati la relatii cu clientii Orange la numarul 300 (apelabil din reteaua Orange).

  11. Sunt un client orange din cluj si vin la d-voastra cu o sesizare . Am cumparat de la magazin de pe str Izlazului nr ** un telefon .Totul a fost in regula pana la aparitia Pandemiei in Romania si anume l-am curatat cu alcool sanitar si din greseala a intrat alcool in telefon si momentan telefonul nu functioneaza .Am fost la firma de unde am luat telefonul sa-l trimita la reparat sau sa-mi dea o solutie si mi-au zis ca ei nu ma pot ajuta cu nimic si sa merg in centru sa-l repar insa reparatia ma costa mai scump decat pret. telefonului.Eu fiind pensionar si avand limitata deplasarea in oras nu am mers la firma din centru .Momentan eu am 2 cartele dupa care platesc abonament. De asemenea mi-au facut niste facilitati Family parca se cheama pentu acces la internet .Eu nemaiavand telefon de ce trebuie sa platesc toate acestea daca eu nu ma folosesc absolut de nimic si suma de plata este enorma 170 lei pe luna Martie si in 12 05 sa emis o factura de 135 lei pe Aprilie fara sa ma folosesc deloc de serviciile orange .Am de gand sa ma adresez la Protectia Consumatorului si sa explic toate aceste sapecte , dupa ce primesc raspuns de la d-voastra. As dori de la Orange Cluj sa mi se suspende toate facilitatile care le-am avut ca eu nu mai am telefon de la firma d-voastra si pot demonstra acest lucru ca am telefonul defect acasa si ,sa platesc doar un abonament minim pana mi se expira contractul meu .As dori sa primesc un raspuns pe adresa mea de email gasparardelus @yahoo com. CLUJ-NAPOCA LA 15.05.2020. Am facut amanare la plata pana in 5 Iun 2020 . pana se lamuresc aceste aspecte

    • Noi nu suntem de la Orange.
      Cat despre plata abonamentului, serviciile sunt functionale si pot fi folosite, dvs platiti un abonament lunar, nu platiti doar ce folositi. Nu vad de ce e vina celor de la Orange ca nu aveti dvs un telefon pe care sa-l folositi, abonamentul lunar se plateste pentru abonament, nu pentru telefon.
      Faceti sesizare si la OPC insa veti primi acelasi raspuns.
      In privinta suspendarii abonamentului, se poate suspenda temporar abonamentul Orange Orange se poate face pe o perioada de maxim 3 luni doar pentru contractele semnate inainte de 24 noiembrie 2011. Taxa de suspendare a contractului este de 4.96 euro pe luna. Lunar se vor trimite facturi care contin taxa de suspendare de 4.96 euro pe luna.
      Pentru detalii puteti suna la relatii cu clientii Orange la numarul 0374300300 daca aveti un alt telefon de unde puteti suna sau puteti face o solicitare online pe site-ul Orange Romania sau pe pagina Facebook Orange Romania.

    • Acest site nu reprezinta Orange ofera doar informatii. Sunati la departamentul Relatii cu Clientii si vorbiti cu un operator call central. NR este 300 si este gratuit in reteaua orange. Sau pe pag de facebook Orange Romania scrietile un mesaj privat cu problema dvs. Dar din cele scrise de dvs nu prea vad cum sa va ajute ei in privinta sumei de pe factura pentru ca banuiesc ca in acea suma intra si rata telefonului si alte facilitati ce trebuiesc platite pe perioada contractului. In privinta telefonului nu v-au dat altul pe timpul reparatiei pentru ca a fost vina dvs ( nu a avut o problema din soft sa zic). Asa am patit si eu si asta a fost explicatia lor ca eu am stricat telefonul si de aceea nu primesc altul in schimb pana il repara. Si da si eu am platit reparatia nu mi sa luat in considerare garantia. Diferenta dintre sumele de pe cele 2 facturi o poate reprezenta diferenta dintre leu euro din luna respectiva.

  12. Bună ziua! Ma numesc Marian și as vrea sa reclam o problema în legătură cu semnalul Orange în zona Livezi Ciuc județul Harghita. Semnalul este foarte slab sau chiar deloc în unele zone. Va rog sa luați masuri pentru a încerca să rezolvați problema! Cu stima și respect, Marian!

  13. Ma numesc ***** Maria,cod abonat 0****** si doresc sa denunt unilateral ( in cadrul celor 14 zile prevazute in contract),contractul seria ***** din data de 30.04.2020. Mentionez ca am sesizat si la nr. telefon 300 acelasi lucru, vineri 08.05.2020, ora 16,35, pentru care am primit confirmare ca s-a iregistrat cu referinta 1******.Vreau sa fiu sigura ca solicitarea de reziliere a fost operata si s-a anulat programarea de instalare din data de 22.05 ora 10-12. Va multumesc.

    • Acest site nu reprezinta Orange doar ofera informatii. Daca vi sa dat nr de inregistrare la solicitarea dvs atunci nu vor mai veni sa instaleze serviciile. Dar daca vor veni puteti sa le spuneti baietilor ca nu mai doriti instalarea si atunci vor pleca.

  14. Buna ziua , ma numesc ******, cod abonat ****** si doresc sa reziliez un contract suplimentar de 9 euro care mis-a adaugat cand am cumparat un telefon nou in data de 4.05.2020, din magazinul situat in Galati, strada * nr. *, bl.*, vinzator*****.
    Subliniez faptul ca de la bun inceput am intrebat firesc cat costa telefonul si ce valoare totala voi plati timp de 24luni. Raspunsul a fost cca 115lei timp de 6 luni ,dupa care voi plati cca 78lei timp de 18 luni.Mi s-a parut ok, stiind ca telefonul A20 costa 800lei , suma fiind acoperita la diferenta de abonament pe facturile viitoare .Subliniez inca odata in mod clar ca nu mi s-a spus ca voi avea un contract suplimentar, mi s-a spus ca voi avea 10gb in plus ,fara sa mi se spuna ca acestia si costa in plus . A fost o pacaleala ordinara, mai ales ca la sfarsit mi s-au dat sa semnez ultimele pagini, bineanteles fara sa vad prima pagina a contractului suplimentar care viza 9euro in plus. Am revenit la magazin pentru a rezilia contractul, dar trecusera mai mult de 24 de ore si cu eu fac parte din categoria +65 , nu m-am putut inscrie intervalul orar adecvat varstei. Astept cu incredere raspunsul d-voastra

    • Acest site nu reprezinta Orange ofera doar informati. Sunati la departamentul Relatii Clientii la nr 300 gratuit in retea si vorbiti cu un operator call central despre problema dvs.

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Orange, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.

  15. Subsemnata **** nascuta la data de **** an localitatea BRAD JUDEȚUL **** Menționez ca an lipsa mea sau facut 2 abonament pe nr diferite pe care nu le cunosc as dori sa se ia an evideta cele 2 nr pentru că nu le cunosc as vrea sa se anuleze abonament cele 2

    • Pentru aceasta situatie va recomand sa ii contactati pe cei de la Orange, gasiti in articol modalitatile prin care puteti face asta.

    • Acest site nu reprezinta Orange doar ofera informatii. Sunati la departamentul Relatii cu Clientii si vorbiti cu un operator call central despre problema dvs. Nr de contact le gasiti in material.

  16. Doresc sa va rog o copie cu anul contractului cu abonamentul meu la dumneavoastra
    din 24-05-2007ce aveam nr de telefon 07***** pana la data din Noiembrie anul 2017 am schimbat nr de telefon 07***** din anumite motive personale eu nu mai am contractul de telefon din 2007 pe mine ma intereseaza vechimea abonamentului pentru asi putea avea niste drepturi de abonat de fidelitate sa achizitionez un produs din magazinul Orange deci o copie ca dovada anceperi abonamentului meu din anul 2007 caci in baza de date la Timisoara eu nu figurez cu data respectiva va multumesc astept raspunsul dumneavoastra

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Orange.
      Va recomand sa completati formularul de contact disponibil online pe site-ul Orange – sectiunea Contact.

    • Pentru inlocuirea cartelei trebuie sa ajungeti intr-un showroom Orange. Totusi, pentru a va asigura ca este intr-adevar nevoie de inlocuirea cartelei, sa nu faceti un drum inutil, va recomand sa faceti o sesizare pe pagina Orange Romania pentru a verifica problema.

    • Buna seara,
      Mai aveti probleme? Stiu ca au fost ceva probleme cu reteaua fixa Telekom, fiind automat afectati si clientii Orange care folosesc reteaua Telekom.

  17. Buna ziua am o problema cu cartela lui mama imi scrie ca:numai apleuri de urgenta si nu este in aria de acoperire orange mentionez ca pe net poate sa intre dar apelurile nu le primeste nici nu poate sa efectueze apeluri.eu cred ca ii demagnetizata cartela ce ma sfatuiti sa fac pentru ca este pe abonament pe numele de ***** cu nr de telefon 07***** Sabisa Maramures

    • Va prezentati intr-un magazin Orange cu, cartela si telefonul. Se prezinta titularul contractului, cu buletinul cartela si telefonul, vi se va inlocui cartela . Ati incercat sa introduceti cartela in alt telefon?

    • Buna ziua,
      Pe net poate sa intre probabil fiind conectata la o retea wifi, nicidecum folosind datele mobile de pe cartela. Nu are semnal pe acea cartela daca apare mesajul numai apeluri de urgenta.
      Ati testat cartela in alt telefon? Are aceasta problema atat in casa cat si afara?

  18. La primirea facturilor am constatat existenta unor costuri suplimentare suprataxate prin nr.1255.Deoarece nu cunosc acest numar si nu stiu cu ce se ocupa neinteresindu ma,va rog sa mi blocati acest nr. si alte numere scurte ce mi creeaza probleme financiare,subiectele tratate nefacind parte din profilul meu moral.
    Pentru ca speranta nu moare niciodata,astept ok dumneavoastra.

    • Noi nu suntem de la Orange.
      Vad ca SMS-urile la 1255 reprezinta un abonament la un asa zis antivirus pentru mobil insa site-ul pe care l-am gasit pare sa fie mai mult o inselatorie. Pe site scrie sa trimitem mesaj la STOP BINE la numarul 1255 pentru dezabonare.

  19. Buna ziua,
    Am abonament ORANGE TV (prin satelit), montat intr-o comuna din jud.Valcea. Actualmente nu mai functioneaza (cred ca in urma fenomenelor meteo din ultima perioada). Cum se poate remedia defectiunea intr-un timp rezonabil, mai ales ca acolo locuieste o persoana varstnica (mama mea)

  20. Am cerut sa fie suspendat internetul din abonament,ce se intimpla sunt un clent vechi si nu sunt bagat in seama,cu cine trebue sa discut va rog sa ma respectati……..

  21. Am reincarcat nr.07**** cu 5 euro credit , nr.tranzactie ****** din 16.03.2020,ora 14.28.36, partener Euro Gsm Pitești Balasa(FRANCIZA) ptr.care am achitat suma de 33 lei.
    A doua zi cînd am intrebat la Orange SHOP Pitești mi s a spus ca o încărcate cu 5 euro costă 29,5 lei,corect,adică 5 euro plus tva.
    Vă rog să mi răspundeți dacă este corect ca un partener Orange să încaseze mai mult decît este normal adică 33 lei in loc de 29,5 lei.
    Vă multumesc.

    • Teoretic nu este normal. Acest sait nu reprezinta Orange ofera doar informatii. Puteti suna la relatii clientii la nr 300, insa nu stiu ce puteti rezolva. Faceti plangere la autoritatile copetente ANPC si OPC.

  22. Buna ziua am o problema in legatura cu un abonament vechi
    In 2016 am avut abonament la orange dar dupa o luna au fost furate telefoanele pentru ambii telefoane am platit 1000 de lei si am scris cerere
    In satu mare
    Dar acum m-a sunat mama k trebuie sa ma prezint la tribunal

    • Buna ziua,
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Orange la numarul 0374300300 pentru a verifica starea contractului si situatia financiara.

  23. Buna ziua , vreau un numar de telefon de la financiar pentru a afla cum pot sa-mi recuperez niste bani care au ajuns in mod eronat in contul ORANGE ROMANIA

    Multumesc

    • Buna dimineata,
      Trebuie sa discutati la relatii cu clientii Orange, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta, nu exista un numar separat pentru financiar, cei de la relatii cu clientii va vor spune ce trebuie sa faceti mai departe.

  24. buna Ziua, sunt de la SC ***** SRL SIBIU , In 17.10.2018 am achizitionat un telefon mobil Aifon8,de la societatea dvs.si sa facut automat o prelungire a contractului de 24 luni, pentru nr. de telef.07*****.
    In momentul achizitionarii, persoana care a reprezentat societatea dvs. ma asigurat ca in luna Aprilie 2020, pot solicita reducerea sumei cu val.de 80,00 lei pentru doua numere de telefon, respectiv pentru nr. 07**** si 07*****. Va solicit ca din perioada amintita ,respectiv din luna aprilie sa se aplicea aceasta reducere pentru cele doua nnumere mentionate mai sus.
    Cu respect :Victoria Danci,in calitate de reprezentant al societatii.

    • Acest sait nu reprezinta Orange ci ofera doar informatii. Sunati la departamentul Relatii Clientii la nr 300 gratuit in reteaua orange si spuneti ce problema aveti.

  25. Buna seara
    Am primit 2 mesaje de la Serviciul clienti pentru a discuta despre solicitarea mea cu nr. ******, marti 28 ianuarie ora 16,10 si azi miercuri la ora 18,10 . Mi-au scris in mesaj ca nu m-au gasit la telefon . Cum este posibil sa spuna ca nu m-au gasit cand telefonul era in mana mea dar nu m-au contactat ?

  26. Doresc verificare internet la domiciliu. Sunt Bria Niculina, Brașov, Str. ** Nr. *,Apt.* tel.-07*****.Nu reușesc să mă co tactez serviciul tehnic.

  27. Am făcut atâtea sesizări la. dumneavoastră în legătură cu internetul,că nu funcționează dau și o grămadă de bani,să trimiteți cît mai urgent un echipaj va multumesc

  28. Am cerut cu citeva luni de zile in urma sa inchid abonamentul pe numarul de tel.07***** dar de sarbatori ,in decembrie m-am razgindit si am prelungit amindoua contractele ,pe numele societatii comerciale **** SRL,numele *****.Va rog sa verificati si sa remediati faptul ca deja compania dumneavoastra a trecut numarul 07***** la numar prypay si defapt nu mai trebuia.Va rog sa imi treceti numarul de telefon la abonamente si sa imi dati beneficiile abonamentului prelungit in decembrie 2019.Multumesc

    • Noi nu suntem de la Orange.
      Pentru aceasta situatie va recomand sa luati legatura cu responsabilul dvs de cont Orange sau sa sunati la relatii cu clientii Orange la numarul 300.

  29. Bună seara!De aproximativ 3 ore nu pot apela și nu pot fi apelată de numerele abonamentelor pe care le dețin.
    semnal uneori ok in cateva momente ușor slab.

  30. Astazi au fost probleme cu telefonia mobila in reteaua Orange, acestia avand o avarie generala.
    Problema a fost rezolvata acum aproximativ 2 ore, daca inca aveti probleme incercati sa reporniti telefonul.

  31. Buna ziua!Sunt Capraru Maria Cristina,va rog frumos sa imi blocati orice acces la contul meu de orange.Cineva intra in contul meu cu alte conturi si imi dezactiveaza romingul de pe telefon.Va rog frumos sa nu m ai aiba acces.

    • Buna ziua acest sait nu reprezinta orange doar ofera informatii.. Pentru a inchide contul my orange trebuie sa trimiteti o solicitare la sectiunea Contact. Cererea pe care o trimiteti trebuie sa fie scrisa si semnata sa contina numele de utilizator si nr de telefon, adresa de e-mail asociate contului online pentru care doriti stergerea si copia actului de idenitate, ambele scanate si atasate in sectiunea de contact.

  32. in data de 16 -11-2019 am fost pacalit la abonamentul codului de abonat ***** avand 2 numere de telefon 07***** si 074***** .la nr * avand abonament de 3 euro mi sa facut abonament de 8 euro ,iar la nr * , avand abonament abonament de 11 euro i sa facut abonament de 10 euro.La nr * trebuia sa aiba abonament de 8 euro si * de 3 euro in total 11 euro .M-am trezit cu abonament de 18 euro .Rog rezolvarea acestei probleme.

    • In primul rand, verificati ce este trecut in contract.
      De asemenea, puteti face o sesizare la relatii cu clientii Orange, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.

  33. Buna dimineta,am abonamentul sunspendat si doresc sa fac plata online dar nu reusesc ,trebuie sa primesc un mesaj de la banca cu un cod pe numarul suspendat si nu functioneaza,nu sunt in Romania sa platesc direct la Orange,ce pot face?

    • Buna dimineata,
      Incercati sa puneti ca numar de confirmare un numar de telefon din tara al unei persoane apropiate, posibil sa nu primiti mesajul din cauza ca sunteti in roaming sau din cauza ca este suspendat, desi in mod normal niciuna din cele doua situatii nu ar trebui sa impiedice primirea SMS-urilor.

  34. Buna ziua!Am un abonament de internet la orange care trebuia sa fie inchis din luna septembrie si nici pana azi nu este inchis. Am fost data si la firma recuperatoare cu datorie si in continuare mi se emite factura. Ce este de facut in acest caz? Multumesc!

  35. Am dat tel la ambele nr ,300 si o374300300 si imi pune aceasi placa cu apasati tasta cinci si reia dela inceput ?????????abonata ***** NU ARE SEMNAL LA TV ,COD ABONAT ******

    • Urmati cu atentie pasii comunicati de operator si veti reusi sa intrati in legatura cu un operator. Altfel, daca aveti cont Facebook puteti face o sesizare pe pagina Orange Romania.

  36. Doresc să sesizez foarte slaba calitate a internet Orange ca şi multiplele întreruperi de semnal internet. Lucrez de acasa şi este inadmisibil atât semnalul foarte prost cât şi frecventele întreruperi. În condiţiile în care situaţia se perpetuează, vă notific rezilierea contractului de furnizare servicii cu societatea dvs., hotărâre care va fi transpusă în practică prin neachitarea viitoarei facturi. Vă mulţumesc.

    • Noi nu suntem de la Orange.
      Faceti o sesizare in privinta acestor probleme la relatii cu clientii Orange, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.
      Daca lucrati cu ajutorul internetului, va recomand sa aveti un abonament de backup de la un alt provider, daca aveti aceasta posibilitate in zona.