Acte necesare pentru abonare la serviciile Telekom Romania

Actele necesare abonarii la serviciile Telekom Romania difera in functie de cetatenie si in functie de tipul contractului (persoana fizica, persoana fizica autorizata, persoana juridica).

  1. Pentru persoanele fizice, actele necesare pentru a semna un contract cu Telekom sunt:
  • Cetatean roman: act de identitate (BI/CI);
  • Cetatean strain: pasaport, document de identitate pentru cetatenii UE, permis de sedere, permis de munca valid; document de spatiu in original sau o factura de utilitati din ultima luna (gaze, apa, curent electric, telefonie fixa);

2. Pentru persoanele juridice, acele necesare pentru a deschide un abonament la Telekom sunt:

  • Reprezentant legal:

– Certificat de inregistrare la Registrul Comertului;
– Statut si contract de societate / Act Constitutiv / Certificat Constatator;
– Document de indentitate pentru cetatean roman: BI/CI;
– Document de indentitate pentru cetatean strain: Pasaport / Carte de Identitate pentru cetatean strain dintr-o tara membra U.E. / Permis de sedere / Permis de munca;
– Stampila societatii;
– Act aditional – se solicita in cazul in care au intervenit modificari in actele societatii, ce privesc: reprezentantul legal, denumirea firmei, sediul social, capitalul social, cesiuni actiuni/parti sociale, administrator, etc.

  • Imputernicit:

– Certificat de inregistrare la Registrul Comertului;
– Statut si contract de societate / Act Constitutiv / Certificat Constatator;
– Document de indentitate pentru cetatean roman: Buletin / Carte de Identitate;
– Document de indentitate pentru cetatean strain: Pasaport / Carte de Identitate pentru cetatean strain dintr-o tara membra U.E./ Permis de sedere/ Permis de munca;
– Imputernicire cu antetul si stampila societatii;
– Stampila societatii;
– Act aditional – se solicita in cazul in care au intervenit modificari in actele societatii, ce privesc: reprezentantul legal, denumirea firmei, sediul social, capitalul social, cesiuni actiuni/parti sociale, administrator, etc.;

  • Pentru persoane fizice autorizate, actele necesare pentru Telekom sunt:

– Autorizatie de functionare;
– Buletin / Carte de Identitate;
– Certificat de inregistrare la Registrul Comertului;
– Document de spatiu;
– Stampila societatii;

Acte necesare pentru abonare la serviciile Telekom Romania.
Cum reziliez/inchid un abonament/contract Telekom?

Pentru rezilierea unui abonament/contract la Telekom este necesar sa avem o copie de pe actul de identitate (BI/CI) si sa depunem o cerere de reziliere cu 30 de zile inainte de data incepand cu care va intra in vigoare rezilierea (Telekom sustine ca actul de reziliere se proceseaza in 30 de zile).

Cererea de reziliere se depunde in orice magazin Telekom Romania, partener comercial Telekom sau prin posta cu confirmare de primire.

In cazul persoanelor juridice, este nevoie si de semnatura si stampila societatii.

In cazul in care perioada contractuala expira iar noi nu ne exprimam acordul pentru prelungirea contractului pe o perioada determinata sau pentru rezilierea contractului, atunci contractul se prelungeste automat pe o perioada nedeterminata pana cand noi vom decide inchiderea sau prelungirea acestuia.

Daca aveti nelamuriri despre actele necesare pentru contractarea serviciilor Telekom Romania sau pentru rezilierea acestora, lasati un comentariu.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

29 COMENTARII

    • Buna ziua,
      In mod normal, agentul Telekom ar trebui sa se asigure ca discuta cu persoana respectiva. Insa, online e posibil sa faca un astfel de contract daca are poza de pe buletin.

  1. Buna ziua. Mi-a expirat cartea de identitate acum cateva zile, dar stiu legea 55/2020 ca si-a prelungit automat valabilitatea pe perioada de stare de alerta, se poate face un abonament?

    • Da sau nu depinde de cel care va face contractul ( agentul de vanzari din magazinul Telekom) . Sau daca va abonati online va pot accepta cererea de abonare sau nu. Teoretic puteti.

    • Mai sunteti in perioada contractuala? Daca da atunci va trebui sa platiti taxa de reziliere. Daca nu atunci va duceti intr-un magazin telekom faceti cerere de reziliere si predati cartela cu nr daca este al lor. Insa daca doriti sa va portati la alt operator si nu mai sunteti sub contract cu Telekom atunci va duceti la noul operator fara sa ii anuntati pe cei de la Telekom iar portarea se va face in minim 72 de ore.

  2. Am trimis in 9 iulie 2020, o solicitare online de reziliere a contractului mamei decedata in 11 iunie. Nu m-a contactat nimeni pana in 27 iulie, cand eu am trimis a doua solicitare prin e-mail. Abia astazi mi-au trimis un mesaj automat in care mi se cere sa completez o cerere ! Nu stiu de ce nu mi s-a spus acum 20 de zile! O voi completa si sper sa nu mai dureze mult , pana veti rezilia contractul. Eu oricum nu voi plati abonamentul .

  3. Buna ziua,
    Am solicitat rezilierea contractului de furnizare servicii telefonie fixa si mobila ptr contul ****,cod facturare *****.
    Operatoarea cu care am discutat pe data de 15.06.2020,mi-a comunicat ca ptr. serviciul de tel. mobila contractul a fost reactivat pe 20.04.2020,dar din cauza unor motive tehnice nu-mi poate oferi detalii despre cum s-a produs acest lucru si ca abonamentul e in perioada de contract pana pe 20.04.2021.
    Deoarece nu am solicitat prelungirea contractului si datorita faptului ca nu mai am nevoie de aceste servicii ,va rog sa solutionati favorabil cererea de reziliere in cel mai scurt timp posibil pentru a nu fi nevoit sa ma adresez Oficiului Protectiei Consumatorului.
    Multumesc,
    Marian
    administrator ****** SRL

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom, pentru aceasta situatie va recomand sa ii contactati pe ei.
      P.S.: Daca nu veti reusi sa primiti o solutie, OPC nu va poate ajuta (este o institutie pentru persoanele fizice), fiind persoana juridica trebuie sa actionati in instanta.

  4. Luna viitoare termin perioada contractuală la televiziune si internet se poate oferi o reducere de preț sau caut o altă companie la cere să mă mut cu cabu si netul ?

    • Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 pentru a discuta despre o oferta de fidelizare la prelungirea contractului.

  5. ***** am trimis formularul de retragere [reziliere ] contract abonament de telefonie mobila telekom de 6 euro per luna facut in data de 25 10 2019,online cu un operator de serviciu,nr; de contract so ******,cod client ro ****.factura de pe luna febriarie 2020mia fast marita ca suma adica 101 lei desi .contractul stabilit este de 6 euro si pe luna ianuarie platisem 29 de lei.am sunat de mai multe ori la rel ; clienti,si ultimul operator care ma suna ***** a zis ca figurez cu 3 mesaje la nr; scurte cu regim special.eu iam spus daca imi trimiteti listingul convorbirilor si mesajelor scrise pe luna februarie o platesc daca nu nu o platesc,in data de 16 martie am trimis prin posta farmularul de retragere contract pri posta la telekom romania mobile.am si primit nr; de ordine prin sms cu nr.***.si mia zis ca trebe sa platesc intai factura.de 101 lei.azi 13 04 2020 am raspuns la emaill primit de la cenceraria telekom si am solicitat rezilierea contractului deoarece am plecat la ata companie de telefonie,numi mai trebe acest nr; de cartela 0*****.daca voi primi listingul prin posta si se va adeveri aceste 3 mesaje voi plati factura dupa ce se ridica ordonanta militara ,dar tot voi renunta la acest abonament.

  6. Buna seara
    As dorii un abonament la telekom cu telefon inclus
    As dorii sa stiu daca am domiciliul din buletin pe imobil iar facturile de utilitati pe alt nume voi putea beneficia de abonament
    Multumesc