Acte necesare pentru deschiderea unui abonament UPC si cum reziliez contractul UPC

Primul lucru pe care trebuie sa il cunoastem inainte de a ajunge intr-un sediu UPC pentru deschiderea unui abonament/contract reprezinta actele necesare contractarii serviciilor UPC, pentru a evita un drum inutil.

Ce acte sunt necesare pentru deschiderea unui abonament UPC?

Indiferent ca este vorba de un abonament de televiziune, internet sau telefonie, pentru a deschide un abonament UPC trebuie sa avem actul de identitate (BI/CI) iar in sediu vom completa un acord de retinere a copiei actului de identitate.

Acte necesare pentru deschiderea unui abonament UPC si cum reziliez contractul UPC

In plus, in cazul in care nu avem posibilitatea sa ajungem intr-un punct de prezenta UPC, putem completa un formular online pe site-ul UPC sau putem apela numarul de telefon al serviciului de relatii cu clientii UPC: 031.100.1000, in unele cazuri putem sa contractam servicii de la distanta (online sau telefonic) iar copia actului de identitate o trimitem online.

Cum pot sa modific serviciile existente UPC?

Modificarea serviciilor UPC se poate face in unul din punctele UPC, telefonic (031.100.1000) sau online, in functie de abonamentul pe care dorim sa-l modificam.

Cum reziliez un abonament UPC?

Procedura de rezilieze a serviciilor UPC este una simpla, compania UPC punandu-ne la dispozitie mai multe modalitati de reziliere a serviciilor:

  • Prezentarea intr-un punct de prezenta UPC;
  • Daca in localitatea noastra nu exista sediu UPC, putem apela numarul 031.100.0872;
  • O alta modalitate de reziliere este aceea de a trimite mail catre contact @ upc.ro in care sa mentionam ca dorim rezilierea contractului; in mail trebuie sa atasam o copie de pe actul de identitate al titularului contractului; adresa de pe care se trimite mailul trebuie sa fie adresa noastra de corespondenta trecuta in baza de date UPC;
  • Scrisoare trimisa la UPC Romania SRL, Sos Nordului nr 62D, sector 1, Bucuresti care sa contina copie de pe actul de identitate al titularului contractului;

La UPC, modalitatea de contractare a serviciilor este simpla, avand nevoie doar de actul de identitate (BI/CI) in majoritatea cazurilor, atat pentru deschiderea unui abonament cat si pentru rezilierea contractului.

Daca aveti nelamuriri privind actele necesare pentru anumite operatiuni efectuate asupra serviciilor UPC, lasati un comentariu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

18 COMENTARII

  1. Buna ziua,

    avem contract pe firma si dorim sa-l schimbam sau sa-l inchidem. Doresc sa ma contacteze pe mail cel care se ocupa de contul nostru. Cod client ******

    multumesc

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii.
      Pentru a discuta despre rezilierea/modificarea contractului pe persoana juridica trebuie sa sunati la numarul 0311031031 (departamentul comercial persoane juridice UPC).

  2. Am o mică problema,sunt nou chiriaș(fără contract),iar cine a locuit aici înainte e de negăsit iar contractul e suspendat!cum pot redeschide altul pe numele meu,sau dacă pot?

    • Buna Stela,
      Poti trimite solicitarea de reziliere la contact @ upc.ro (nu este nevoie de o cerere standard) insa trebuie sa fie trimis mailul de pe adresa de mail pe care ei o au in baza lor de date.

  3. Săptămâna trecută am făcut cerere de suspendare ptr trei luni cu începere de la 1 noiembrie și am plătit 30 lei. Dar a intervenit ceva și nu mai doresc suspendarea.
    Astăzi, deci cu 11 zile înainte de intrarea în vigoare a suspendării, am fost la UPC sa îmi retrag cererea și au zis ca nu e posibil. Ce ma sfătuiți sa fac?

    • Puteti sa solicitati reconectarea serviciilor insa suma aceea nu o sa o mai puteti recupera.

      Conform anexei 1 din contractul UPC, punctul 7.4 avem urmatoarea informatie:
      7.4. Anterior incetarii perioadei de suspendare, Clientul poate solicita
      in scris reconectarea Serviciilor, care va fi efectuata in maximum 2
      zile lucratoare de la depunerea cererii scrise de reconectare. In acest
      caz, UPC nu va rambursa Clientului contravaloarea tarifului de
      suspendare.

      Asa ca daca va este refuzata reconectarea, le mentionati aceasta clauza din contract.

  4. Salut, am fost astazi la UPC, sa reziliez contractul. Am dus eu o cerere tip, in care am mentionat toate serviciile , date de identificare, si date client, si buletinul, acum am primit mesaj de la tipul care am lasat cererea, si mi-a zis ca nu e ok, ca trebuie sa completez o cerere tip care o au ei. Cererea tip care are stipulate si in cazul in care trebuie sa platesc daune ca renunt inainte de termen. Ce ma sfatuiesti sa fac?