Activare si dezactivare abonament Netflix
Netflix este un serviciu de streaming video (filme si seriale) ce poate fi rulat pe mai multe sisteme de operare, atat pe televizoarele smart cat si pe telefoane, tablete sau calculatoare.

Dezactivare abonament Netflix. Dupa cum stim, precum HBO GO, Netflix ofera utilizatorilor sai posibilitatea de a testa serviciul pentru 30 de zile, fiind nevoiti sa plateasca abia dupa ce trece perioada de proba.
Iata care este procesul de activare si dezactivare abonament Netflix atunci dupa ce am avut abonamentul de test gratuit pentru o luna sau platit, pe mai multe luni:

  • Pentru inceput trebuie sa accesam in browser netflix.com sau sa deschidem aplicatia de pe telefon sau televizorul smart;
  • Introducem datele de logare pentru a avea access in aplicatie;
  • Pe desktop, in partea dreapta-sus a ecranului dam click pe fata zambitoare;
  • Click pe „Account”;
  • In partea stanga-sus, sub Membership & Billing avem butonul Cancel Membership (anulare abonament);
  • Click pe „Cancel Membership” si apoi, pe noua pagina, apasam „Finish Cancellation”;

Pe mobil trebuie sa deschidem aplicatia si sa introducem datele de logare dupa care trebuie sa urmam procesul de activare si dezactivare Netflix exact ca mai sus. Ce trebuie sa facem pentru a dezactiva Netflix pe telefon:

  • In partea dreapta apasam cele trei liniute (more/optiuni);
  • Se va deschide un meniu cu numele profilelor din cont si o lista de optiuni. Apasam pe „Account”;
  • Se va deschide browserul telefonului mobil pe pagina Netflix. Aici cautam butonul „Cancel Membership” si il apasam;
  • Se va deschide o noua pagina unde va trebui sa confirmam dezabonarea. Apasam finish si va fi afisata o pagina de informare. La fel ca si pe desktop, vom primi pe email confirmarea dezabonarii.

In cazul in care serviciul Netflix este contractat la Telekom si folosim extraoptiunea cu 6 luni gratuite, teoretic dezactivarea ar trebui sa se efecteze automat la finalul celor 6 luni gratuite insa pentru a fi siguri este indicat sa contactam serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a se verifica.

In cazul in care aveti deja platit serviciul pana la sfarsitul lunii, va veti putea bucura in continuare de serviciu, pana in momentul in care expira abonamentul.

Activare abonament Netflix

Pentru a crea un cont Netflix trebuie sa activam automat si un abonament lunar. Chiar daca prima luna este gratuita, Netflix nu permite crearea contului si nu ofera perioada de test celor care nu-si introduc cardul bancar sau a unei alte metode de plata. Introducerea metodei de plata este obligatorie pentru a evita crearea mai multor conturi de catre aceeasi persoana. Chiar daca introducem cardul in aplicatie, aceasta nu ne va taxa prima luna, aceasta fiind de proba.

Pentru a ne asigura ca Netflix nu retrage banii automat dupa perioada de proba, trebuie sa  folosim procedura de dezactivare abonament de mai sus. Dupa ce am dezactivat abonamentul, putem folsi aplicatia in continuare, pana la expirarea perioadei de test.

Pentru crearea unui cont nou trebuie sa detinem un cont de email si un card bancar. Iata care sunt pasii:

  • Deschidem netflix.com;
  • Apsam butonul „Watch free for 30 days”;
  • Alegem pachetul dorit. Avem de ales intre „Basic”, „Standard” si „Premium”. Calitatea video cea mai buna se regaseste in pachetul Premium, de asta este si cel mai scump.
  • Apasan „Continue” si introducem maiulul si parola. Cu aceste date ne vom loga ulterior in aplicatie;
  • Alegem metoda de plata. Avem de ales intre Google pay, Visa, Mastercard, American Express sau PayPal;
  • Alegem metoda de plata si introducem datele de plata.
  • Daca datele sunt valide, apasam butonul Start Membership PAY AFTER FREE MONTH;

Acesta este procesul de activare si dezactivare abonament Netflix. Pentru orice problema nu ezitati sa postati un comentariu.

Update 02.04.2020: Nu se mai ofera o luna gratuita pentru Netflix, suntem tarifati din prima zi de utilizare;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

106 COMENTARII

  1. Buna ziua,
    Am constatat ca am 2 abonamente la Netflix , unul de 7,99Eur si unul 11,99Eur
    As vrea sa renunt la cel de 7,99Eur
    Acest lucru va implica ceva legat de celalalt abonament ?
    Urmand pasii din recomandarile Dvoastra se poate anula doar un abonament sau se anuleaza ambele?
    Multumesc,

  2. Bună,
    Am avut abonament Netflix de 10 Euro pentru 2 televizoare.
    Am reușit să dezactivez Netflix, dar pe al doilea televizor
    Netflix a rămas activ. Cum se procedează să dezactivez Netflix
    de pe ambele televizoare. Cele 2 tv nu sunt la aceeași adresă.

  3. Numele meu este ****** Constanta si am avut un abonament Netflix in valoare de 7.99 euro nestiind ca pot sa partajez un al abonament pe care il avel pentru TV pe numele sotului meu. In luna iulie am dezactivat abonamentul ******* Constanta si am primit mesajul ca acesta va inceta incepand cu data de 16 august 2021. Astazi la ora 5,23 mi s-a retras din contul bancar echivalentul celor 7,99 euro. Va rog sa imi spuneti cum gasesc contul pe care eu l-am inchis ca sa verific daca a incetat sau nu abonamentul. Multumesc,

  4. Mi s-a sistat serviciul de catre Netflix, intrucat Cardul BRD prin care se face plata a expirat in luna mai 2021 si am primit unul nou cu alt numar. Desi am introdus noile date, inclusiv codul de confirmare de la BRD, nu mi se accepta plata,iar pe formularul de confirmare imi apare, in continuare, numarul cardului expirat si mi se comunica ca este ceva in neregula. Cum procedez sa anulez vechiul nr. si sa fie luat in considerare cardul nou?

    • Dezactivarea abonamentului Netflix se poate face urmand acesti pasi:

      -Pentru inceput trebuie sa accesam in browser netflix.com sau sa deschidem aplicatia de pe telefon sau televizorul smart;
      -Introducem datele de logare pentru a avea access in aplicatie;
      -Pe desktop, in partea dreapta-sus a ecranului dam click pe fata zambitoare;
      -Click pe „Account”;
      -In partea stanga-sus, sub Membership & Billing avem butonul Cancel Membership (anulare abonament);
      -Click pe „Cancel Membership” si apoi, pe noua pagina, apasam „Finish Cancellation”;

    • Gasesti in articol, mai sus, metodele prin care poti renunta la Netflix.
      Insa, poti reseta parola daca nu o mai stii, pentru a utiliza acest serviciu in continuare, daca acesta era motivul pentru care doresti sa renunti.

  5. […] ca Netflix nu mai ofera o perioada de testare gratuita, in trecut avand o luna gratuita. Gasiti aici informatii despre cum putem activa/dezactiva abonamentul […]

    • Acestia sunt pasii pe care trebuie sa ii urmam pentru dezactivarea abonamentului Netflix:

      -Pentru inceput trebuie sa accesam in browser netflix.com sau sa deschidem aplicatia de pe telefon sau televizorul smart;
      -Introducem datele de logare pentru a avea access in aplicatie;
      -Pe desktop, in partea dreapta-sus a ecranului dam click pe fata zambitoare;
      -Click pe „Account”;
      -In partea stanga-sus, sub Membership & Billing avem butonul Cancel Membership (anulare abonament);
      -Click pe „Cancel Membership” si apoi, pe noua pagina, apasam „Finish Cancellation”;

  6. Buna seara! As avea nevoie de ajutor pentru urmatoarea problema: am abonament la Netflix pentru cele 3 televizoare, dar, la televizorul din dormitor, care e cel mai departe de router, nu pot viziona acest canal. Ar trebui un alt router sau ar trebui modificata pozitia acestuia? Poate puteti trimite pe cineva sa verifice. Va multumesc

        • Buna ziua,
          E posibil sa nu aveti acoperire pentru reteaua wifi pana in zona in care se afla televizorul acesta. Ati testat un mobil daca gaseste reteaua wifi cu semnal bun langa televizor? Asa va dati seama daca este o problema de acoperire wifi (caz in care trebuie sa analizati posibilitate de a extinde reteaua wifi) sau daca este o problema de conectivitate a televizorului respectiv.

          • Bună ziua!

            Mulțumesc, dar v-am scris că televizorul nu se află în aria de acoperire a rețelei, așa încat voiam să știu dacă ar fi necesar un router mai puternic sau ar trebui modificată poziția acestuia, astfel încat semnalul să ajungă și la televizorul respectiv.

          • Buna ziua,
            Puteti achizitiona un router mai puternic sau, este mai usor sa achizitionati un range extender, un dispozitiv util pentru a extinde aria de acoperire a retelei wifi.

        • Acestia sunt pasii necesari dezactivarii Netflix de pe mobil:
          -In partea dreapta apasam cele trei liniute (more/optiuni);
          -Se va deschide un meniu cu numele profilelor din cont si o lista de optiuni. Apasam pe „Account”;
          -Se va deschide browserul telefonului mobil pe pagina Netflix. Aici cautam butonul „Cancel Membership” si il apasam;
          -Se va deschide o noua pagina unde va trebui sa confirmam dezabonarea. Apasam finish si va fi afisata o pagina de informare. La fel ca si pe desktop, vom primi pe email confirmarea dezabonarii.

        • Nu stiu pasii exacti pe TV, depinde de fiecare model, pe aplicatia de pe mobil acestia sunt pasii pe care trebuie sa ii urmati, poate va ajuta si pe TV-ul dvs:
          -In partea dreapta apasam cele trei liniute (more/optiuni);
          -Se va deschide un meniu cu numele profilelor din cont si o lista de optiuni. Apasam pe „Account”;
          -Se va deschide browserul telefonului mobil pe pagina Netflix. Aici cautam butonul „Cancel Membership” si il apasam;
          -Se va deschide o noua pagina unde va trebui sa confirmam dezabonarea. Apasam finish si va fi afisata o pagina de informare. Vom primi pe email confirmarea dezabonarii.

  7. Buna ziua , am vrut sa imi fac cont de netflix si am bagat codul de la card tot …. si scria ca sa astept mesaj de la banca sau nu mai stiu ce , asta a fost acum 2 luni….. si nu imi merge nici netflix dar banii mi trage din cont

    • Buna seara, ar fi trebuit sa primiti o confirmare pe e-mail. Ati incercat sa va logati cu adresa e-mail si parola alese? Ati verificat si va este tarifat acest serviciu, sunteti sigura?

      • Inca nu am fost la banca sa verific….dar mi sa tras de pe card 40 lei ….. si eu am bagat datele pe netflix …..oricum multumesc ca mi-ati răspuns ….. o sa merg la banca sa vad

        • Verificati exact extrasul de cont la banca deoarece e posibil sa nu fie de la Netflix acea suma. Daca e de la Netflix inseamna ca aveti abonamentul activ.

  8. buna ziua , ghita ma numesc . am 72 ani ,nu ma pricep la calculatoare, telefoane ,
    am primit un mesaj daca ma deconectez de la HBO , oricum nu l am folosit niciodara , am o cerere de renuntare la tot pachetul, VREAU SA RENUNT . nu stiu ce sa fac ,DESFIINTATI DUMNEAVOASTRA ,VA ROG . MULTUMESC

    • Buna ziua,
      La ce operator sunteti abonat? Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii.
      Trebuie sa sunati la ei sa solicitati dezactivarea optiunii HBO.

  9. Buna ziua! Am creeat un cont de Netflix in perioada aceasta in care nu se acorda prima luna gratuita, insa eu nu stiam si aveam de gand sa ma dezabonez inainte sa fiu taxat. Cand am primit mesajul de tranzactie am realizat. Nu pot sa imi retrag banii?

      • Buna seara! Am și eu o situație destul de neplăcuta! Mi-am făcut cont in Iulie 2019, când era varianta cu cele 30 de zile gratuit. Apoi am renunțat pana in cele 30 de zile. Nu mai țin minte pașii care i-am urmat!!! Problema este ca din August 2019 pana acum, Ianuarie 2021, am plătit acest serviciu, fără ca măcar sa fiu informata in vreun fel ( tel. sau mail ). Nici când a expirat perioada de 30 de zile gratuite nu am fost anunțată, și nici ca urmează sa fiu taxată pentru acest serviciu!!! Ieri, 6 ian 2021, i-am luat la rost, iar ei spun ca nu am făcut solicitarea de renunțare, și ca ei pot vedea doar pe o perioada de 6 luni ca într-adevăr nu a fost nici o activitate pe cont!!!! Adica nu s-a conectat nimeni practic!!! Plăteam in jur de 40 RON, adica varianta cu un singur device!!! Cum pot proceda pentru a-mi recupera banii? Sa-mi iau un avocat? Sa anunț și ANPC-ul?

        • Buna seara,
          Nu sunt obligati sa va anunte cand expira perioada gratuita, este mentionat in termenii si conditiile lor ca se tarifeaza la sfarsitul acestei perioade daca nu anulati.
          De asemenea, daca ati urmat pasii corecti pentru dezactivare atunci trebuia sa aveti pe ecran un mesaj de confirmare ca s-a dezactivat.
          Fluxul normal ar fi sa faceti o sesizare catre Netflix, cu numar de inregistrare, daca raspunsul primit nu este favorabil, se face sesizare catre ANPC mentionand numarul sesizarii. In ceea ce priveste avocatul, cred ca dati banii degeaba, personal nu cred ca veti reusi ceva.
          Eu am activat/dezactivat serviciul lor de mai multe ori (atunci cand era o luna gratuita) si niciodata nu am avut probleme in acest sens.

    • Cititi materialul. Intrati pe sait Netflix.ro Apasati pe incearca acum , va alegeti pachetul dorit, apasati pe continue introduceti mailul si parola cu acestea va logati ulterior in aplicatie. Alegeti metoda de plata si intrduceti datele de plata. Daca datele sunt valide apasati butonul Start.

    • Buna ziua,
      Abonamentul costa 8, 12 sau 16 euro pe luna, depinde cate dispozitive doriti sa folositi simultan si ce calitate doriti.
      Puteti sa va configurati un cont Netflix pe pagina Netflix.ro, gasiti mai multe informatii in articol.

  10. Buna ziua, am dezactivat contul Netflix dupa o zi de folosire, dar imi arata ca a fost efectuata o tranzactie cu succes i valoare de 60 de lei, si mi-a venit confirmare pe e-mail ca contul a fost dezactivat, cum pot sa imi intorc banii?

    • Buna ziua,
      Nu mai exista o luna gratuita la Netflix, am postat si un articol separat despre acest subiect. Vei avea in continuare acces la Netflix timp de 30 de zile insa, asa cum ai observat, a fost tarifat abonamentul pe o luna. Nu poti recupera banii.

  11. Dezactivarea lui,foarte simplu sunati la nr de tf ce apare pe site-ul lor si raspunde cineva de acolo,practic ii spuneti ce doriti si va ajuta cu mare drag,cu o zi inainte sa expire abonamentul va dezabonati,intrati in cont schimbati parola in caz ca……. si deconectare de pe toate dispozitivele si sunati la ei sa le spuneti ca vreti sa inchideti,ar fi bine sa nu fie optiunea salvarea parolei bifata,numai bine!

    • Vreti sa renuntati la netflix? Intrati pe saitul Netflix . Introduceti datele de logare pentru a avea acces in aplicatie. Dati clik pe fata zambitoare. Click pe Account. In partea stanga sus sub Membership & Billing avem butonul Cancel Membership( Anulare abonament). Clic pe Cancel Membership si apoi apasam la noua pagina finish Cancellation.

    • Buna seara,
      Daca nu au trecut cele 30 de zile atunci nu ar fi trebuit sa fiti taxat. E posibil sa mai fi avut in trecut cont gratuit folosit pe acelasi card bancar? Daca da, atunci daca v-ati facut din nou cont acum sunteti taxat fara sa mai aveti alte 30 de zile gratuite. Sunati si la Netflix sa verifice concret ce se intampla, au call center in limba romana.

  12. Daca am primit mesaj ca a fost hacuit contul de Netflix de pe un server din Bengal India, cum procedez? AM primit mesaj pe gmail ca am accesat Netflix din India. Eu nu ma mai pot conecta. Banuiesc ca o sa platesc in continuare si altii o sa se bucure de Netflix pe banii mei. Ce as putea sa fac?

    • Buna ziua,
      Ati primit confirmarea ca a fost dezactivat abonamentul? Care era data de facturare si cand v-a fost retrasa suma de plata? Urmati pasii din articol pentru a va asigura ca a fost dezactivat contul Netflix.

    • Nu, posesorul cardului nu va fi informat in niciun fel ca ati dezactivat contul Netflix.
      Numai persoana care a configurat contul si a lasat adresa e-mail va primi un mail de confirmare pe acea adresa.

    • Abonamentul Netflix se dezactiveaza urmand pasii urmatori:

      -Pentru inceput trebuie sa accesam in browser netflix.com sau sa deschidem aplicatia de pe telefon sau televizorul smart;
      -Introducem datele de logare pentru a avea access in aplicatie;
      -Pe desktop, in partea dreapta-sus a ecranului dam click pe fata zambitoare;
      -Click pe „Account”;
      -In partea stanga-sus, sub Membership & Billing avem butonul Cancel Membership (anulare abonament);
      -Click pe „Cancel Membership” si apoi, pe noua pagina, apasam „Finish Cancellation”;

          • Buna ziua,
            Daca nu va recunoaste mailul inseamna ca abonamentul Netflix nu a fost creat cu aceasta adresa e-mail. Daca nu mai stiti care este, sunati la banca la care aveti cardul sa va blocheze platile catre Netflix.

          • Buna seara, aceasta este adresa de mail de pe care va scriu si de trei luni platesc degeaba,cum o sa mi se restituie banii?

          • Buna seara,
            Daca adresa e-mail este corecta, atunci trebuie sa va functioneze sa va logati si sa dezactivati contul Netflix. Ceva nu faceti bine. Daca nu reusiti sa va logati si va apare mesaj ca nu exista adresa in baza lor de date, atunci nu ati facut contul cu aceasta adresa. Pentru nelamuriri, luati legatura cu relatii cu clientii Netflix la numarul 0800672120.

          • Buna dimineata,an sunat la ing si nu.mi poate bloca doar platile netflix,imi blocheaza tot cardul si nu.mi pot permite blocarea cardului.

          • Buna dimineata,
            Atunci luati legatura cu cei de la Netflix sa incerce identificarea contului pentru a-l putea dezactiva.

  13. Saluut
    Am deschis un cont netflix, stiind ca prima luma e gratuit, insa am o aplicatie de la card cu tranzactiile si imi apare ca am facut tranzactii
    Tin sa precizez ca nu am mai folosit acest cont/card pentru netlfix

    • Salut Albert,
      Iti apar tranzactii facute pentru Netflix? In valoare de ce suma? Nu mai retin daca este si cazul Netflix, insa unele platforme retrag o suma nesemnificativa pe care de regula o returneaza, ceva gen 1 dolar pentru a verifica daca este cardul in regula.

  14. Eu am dezactivat abonamentul luna trecuta si totusi, la inceputul lunii m-am trezit din nou cu banii luati din cont pt abonament. Chiar nu mai inteleg nimic si nu stiu cum sa scap de el.

    • Probabil nu s-a dezactivat abonamentul, sunteti sigura ca ati primit mesajul de confirmare ca s-a dezactivat abonamentul? Daca intrati pe desktop la sectiunea Cont, va apare butonul Dezactiveaza abonamentul? Daca apare, atunci nu s-a dezactivat.

    • Nu, evident ca s-au gandit la asta cei de la Netflix. Pentru a iti face un abonament cu o luna gratuita trebuie sa folosesti un card bancar, chiar daca prima luna este gratuita. Daca nu dezactivezi contul, se va tarifa automat abonamentul incepand cu a doua luna. Cu acelasi card vei avea doar optiunea de a reactiva abonamentul anterior, cu plata.
      Insa, daca ai un alt card bancar, poti sa-l folosesti, practic cardul este identificatorul unic pentru acea luna gratuita.

    • Buna ziua,
      Pe desktop Netflix se dezactiveaza in felul urmator:

      -Pentru inceput trebuie sa accesam in browser netflix.com sau sa deschidem aplicatia de pe telefon sau televizorul smart;
      -Introducem datele de logare pentru a avea access in aplicatie;
      -Pe desktop, in partea dreapta-sus a ecranului dam click pe fata zambitoare;
      -Click pe „Account”;
      -In partea stanga-sus, sub Membership & Billing avem butonul Cancel Membership (anulare abonament);
      -Click pe „Cancel Membership” si apoi, pe noua pagina, apasam „Finish Cancellation”;

    • Buna Georgeta,

      Dezactivarea contului Netflix pe mobil nu se face din Google Play ci din aplicatia Netflix instalata pe mobil. Trebuie sa deschidem aplicatia si sa introducem datele de logare dupa care trebuie sa urmam acest pasi:

      In partea dreapta apasam cele trei liniute (more/optiuni);
      Se va deschide un meniu cu numele profilelor din cont si o lista de optiuni. Apasam pe „Account”;
      Se va deschide browserul telefonului mobil pe pagina Netflix. Aici cautam butonul „Cancel Membership” si il apasam;
      Se va deschide o noua pagina unde va trebui sa confirmam dezabonarea. Apasam finish si va fi afisata o pagina de informare. Vom primi pe email confirmarea dezabonarii.

    • Dezactivarea contului Netflix pe desktop se poate face urmand acesti pasi:

      Pentru inceput trebuie sa accesam in browser netflix.com sau sa deschidem aplicatia de pe telefon sau televizorul smart;
      Introducem datele de logare pentru a avea access in aplicatie;
      Pe desktop, in partea dreapta-sus a ecranului dam click pe fata zambitoare;
      Click pe „Account”;
      In partea stanga-sus, sub Membership & Billing avem butonul Cancel Membership (anulare abonament);
      Click pe „Cancel Membership” si apoi, pe noua pagina, apasam „Finish Cancellation”;

      Daca doriti sa dezactivati Netflix de pe un dispozitiv mobil aveti mai sus, in articol, pasii necesari.
      Ma anuntati daca intampinati dificultati.

    • Dezactivarea contului Netflix pe desktop se poate face urmand acesti pasi:

      Pentru inceput trebuie sa accesam in browser netflix.com sau sa deschidem aplicatia de pe telefon sau televizorul smart;
      Introducem datele de logare pentru a avea access in aplicatie;
      Pe desktop, in partea dreapta-sus a ecranului dam click pe fata zambitoare;
      Click pe „Account”;
      In partea stanga-sus, sub Membership & Billing avem butonul Cancel Membership (anulare abonament);
      Click pe „Cancel Membership” si apoi, pe noua pagina, apasam „Finish Cancellation”;

      Daca doriti sa dezactivati Netflix de pe un dispozitiv mobil aveti mai sus, in articol, pasii necesari.
      Ma anuntati daca intampinati dificultati.

          • Vreau sa cumpar o cartela cu 15 euro, cum procedez sa o activez ,si cat timp ma pot uita la filme ,!

          • Depinde cat trafic ofera cartela respectiva.
            Cat despre activare, nu stiu despre ce operator este vorba, deci nu as avea de unde sa stiu cum se activeaza, ia legatura cu operatorul de la care ai cartela.